Testy
Emel
2
@Arese hm chm... tohle je auto o efektivitě, svým způsobem rallye speciál na značkách. A rallye speciál s automatem asi klidně být může. Jak do takového Caymanu bych bral bez rozmýšlení manuál, tady to nevidím tak jednoznačně.
Přejít do diskuze
Já si tedy o výběru automatu do takového auta myslím svoje, ale je nanejvýš správné, že má kupec možnost volby mezi ním a manuálem!
Auto, který dneska nemá konkurenci a navazuje na nejlepší tradice Evo a STi (a dalších, co skončili před nimi).
Facelift určitě důkladný, na druhou stranu, z 0,9 na 1,3 je docela skok... ale jo, pokud hledáš tohle, tak ti to nikdo jiný nenabídne.
Facelift určitě důkladný, na druhou stranu, z 0,9 na 1,3 je docela skok... ale jo, pokud hledáš tohle, tak ti to nikdo jiný nenabídne.
Tenhle temperamentní projev motoru mi každou chvíli vytváří úsměv na tváři.
Nabídne toto BEV? NE.
Nabídne toto BEV? NE.
@LEGOPARK je to vlastní převodovka ze závodních aut Toyoty, což je další unikát tohoto auta 😊
@Arese v diskuzich a v hospode je kazdej druhej manualovej kral, ale na semaforech se pak neumi rozjet.
Je pekné, že to Toyota má takéto auto(a pripravuje ďalšie). Ale v ich ponuke mi chýba niečo čo je zábavne, ale stále dosť dosť univerzálne použiteľné a dostupné za rozumné peniaze. Povedzme strčiť nehybridný 2,5 litrový 200koňový motor do Corolly, trochu poladiť podvozok a zavesiť tam cenovku blízku hybridnému dvojlitru.
V USA sa predáva aspoň 170 koňový dvojliter s manuálom. V EU by to nemohol byť základný model, lebo by im pokazil fleetove emisie, ale pri cene blízkej hybridu by aj tak väčšina ľudí zobrala hybrid.
V USA sa predáva aspoň 170 koňový dvojliter s manuálom. V EU by to nemohol byť základný model, lebo by im pokazil fleetove emisie, ale pri cene blízkej hybridu by aj tak väčšina ľudí zobrala hybrid.
GR Yaris žeru a to co všechno udělali na faceliftu mě nepřestává udivovat 👍
Na "testu" mě mrzí že asi 95% jeho obsahu bylo řečeno ve videiích od Toyoty při uvedení faceliftu někdy před rokem 😁
Na "testu" mě mrzí že asi 95% jeho obsahu bylo řečeno ve videiích od Toyoty při uvedení faceliftu někdy před rokem 😁
@Niemand
Suhlas, podobne to ma Subaru, do imprezy aj XV tam kupis 2.5i ...
Mat v Corolle s GR packetom 2.4 boxer s 240k a manualom by bolo mega. Otazka je ci by sa GR86 predavala.
Suhlas, podobne to ma Subaru, do imprezy aj XV tam kupis 2.5i ...
Mat v Corolle s GR packetom 2.4 boxer s 240k a manualom by bolo mega. Otazka je ci by sa GR86 predavala.
@Emel
Hmotnost a rozmery hraju velku rolu, takyto balik s 1300kg a homologovany na cesty inde nejde kupit.
Hmotnost a rozmery hraju velku rolu, takyto balik s 1300kg a homologovany na cesty inde nejde kupit.
@adamzprahy Závodní auta obvykle nemají osm stupňů, tedy sekvenční v rally určitě ne (a tedy to asi nebude sekvenční).
@Ozzman Ak zacnes tlacit na novy automat v GR-ku ,tak zacina to byt katastrofa.Videl som toto video a bol si to overit nazivo a Toyota bude musiet prist s novym softwarom pre tu prevodovku,lebo ak zacnes nato auto tlacit,tak ta prevodovka katastrofalne a zdlhavo radí
Pozri si cast ostry test Yaris GR a dojmy po prvom teste (predposledna a posledna cast videa)
https😐/www.youtube.com/watch?…
Pozri si cast ostry test Yaris GR a dojmy po prvom teste (predposledna a posledna cast videa)
https😐/www.youtube.com/watch?…
Hlavne konečně dostalo i moznost automatu a prej je slusnej. Mne na te predface verzi manual prisel, ze je brzdou auta 😁 Teda pro mne. Na okruhu dobry, ale na okresce das dvojku a plnej a kdes predjizdet a hned si na omezovaci a musis radit jeste vedle predjizdenyho auta 😁 Sranda to byla a to mel o 20k mene .. a@adamzprahy