Novinky
Hmmmm..... zaujimava cena. Len ci to v zakladnej vybave vobec bude mat tetris v prednych svetlach.
Ak nie, nebrat ...... ved co potom s takym autom?
Ak nie, nebrat ...... ved co potom s takym autom?
@Rene Adamcik Vypadá to sice pěkně, ale koupíš za tu cenu prvotinu od výrobce laciné elektroniky? Těžko...
@ericn
Nie, nevyzera to pekne. Vyzera to ako Tesla.
A skutocne si nikdy nekupim auto od zacinajuceho vyrobcu, ako je Xiaomi, Tesla a podobne zazraky .....
Naucit sa robit auta trva trochu dlhsie .....
A kvalitnu automobilku spoznam podla 20, 30 a 40 rocnych modelov a skusenosti zakaznikov s nimi.
Nie, nevyzera to pekne. Vyzera to ako Tesla.
A skutocne si nikdy nekupim auto od zacinajuceho vyrobcu, ako je Xiaomi, Tesla a podobne zazraky .....
Naucit sa robit auta trva trochu dlhsie .....
A kvalitnu automobilku spoznam podla 20, 30 a 40 rocnych modelov a skusenosti zakaznikov s nimi.
Demokratizace dopravy je jedním ze zásadních přínosů elektrické revoluce. Xiaomi SU7 kráčí v čele pokroku a umožňuje vedoucím představitelům nově budované společnosti vychutnat si udržitelnou jízdu bez kompromisů. Standardizovaně udržitelné rodiny a komunity se mohou těšit na vrcholně demokratickou mobilitu díky modelu Leapmotor T03. Pokrok při budovaní udržitelné společnosti je nezastavitelný a elektrifikace je jedním z ústředních bodů pokrokového myšlení. To věděli vizionáři už před více než 100 lety: "Komunismus je sovětská vláda plus elektrifikace celé země". V.I. Lenin, Zasedání Rady Lidových komisařů, 22.12.1920
Když čtu diskuzi u některých diskutujících, tak z nich vane jednoduchá nadřazenost. K tomu mohu jen dodat, vážení, Čína je už někde jinde. Kvalitou svých produktů začíná předbíhat svět. Tak to prostě je. Technologicky začíná světu ujíždět. Bohužel si Evropa, potažmo svět, za to může sama.
Mimochodem na Macan prej umej hezky ceny.
A pak nekde mam obavu o celkovou dotazenost produktu. Vsechny slozitejsi cinsky vyrobky jsou proste porad levnejsi nahradou. Muzes si koupit cinskej mobil, ale trendy udava Apple. Muzes si koupit cinskej bagr za 3k usd, ale Bobcat nemluve o Takeuchi je uplne jinde, muzes si koupit traktor dongfeng, ale kdo s tim fakt dela ma johndeere a takhle je to se vsim cinskym...
nebude to v zaveru dne tak horky jak se nam tu snaze ovlivnitelnejsi spoluobcane snazej namluvit
Naklady na vyrobu auta v Evrope nejsou 2-3x vyssi nez v Cine. Tech par eurocentu na clech takovy rozdil neudela, byt se nas o tom automobilky vsi silou snazi presvedcit.
Ono v Evrope totiz musime platit naklady za zbytek sveta. Naklady na vyvoj se v Cine do cen aut nepromitaji. Naklady na nahodne a vetsinou nesmyslne akvizice se do cen aut v Cine nepromitaji. Rozpocitavaci klice… no, ty se taky delaji tak, aby se v Cine nic platit nemuselo. Bonusy pro management? Na tom se prodeje v Cine taky nepodili.
Cele tohle divadlo plati jen Evropsky spotrebitel.