Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Xiaomi míří na globální trhy. V roce 2027 jeho auta asi koupíme i v Česku

22 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ideologická elektromobilita EU = podpora Číny.

Opět se potvrzuje, rohYpnol měl pravdu. Smůla, hujeříčci...🤣🤣🤣
Avatar - Mikesus
Mikesus
@rohYpnol
Nikdo nebrání evropskym autpmobilkam konkurovat. Jen jsou prostě zaostalé tím, že neměly peníze na vývoj konkurenceschopnych technologii, kdyz to vyhodily oknem za diesel, o kterém už se skoro 2 desetiletí vi, ze je to slepá cesta, ktera narazila ma sve limity. Ale kazdy svého štěstí strůjce. Jen rohypnolovo štěstí ridi EU, nebo spis RF. Ale to je tak, kdyz sam že sebe udela hlupáka.
MarekAbsolon
Evropa spojence potřebuje a Čína je poslední z těch slušnějších, kteří zbyli. Takže v čem je problém? Já jsem to nezavinil, že Číňani jsou poslední na světě, kdo je ochoten pracovat.
psel
@MarekAbsolon Slušnejší? To nemůžeš myslet snad vážně. Volí se tam 100% hlasů, to nebylo ani v ČR za totáče a nikdo se za to tam ani nestydí.
Jako slušnější že drží Rusko nad vodou? Jako slušnější že chtějí sosnout Taiwan? Jako slušnější vůči vnitřní opozici, vůči lidem v Hongkongu? A co třeba Ujguři? Ty by o slušnosti mohli psát celé romány.
Jsi ZCELA mimo.
Sevca1
@rohYpnol no jo co naděláš osobaky v naftě jezdí jenom ve skanzenu, to jest část Evropy. Svět jezdí na benzín a EV. No musíme na tom mi Evropané zapracovat, ne dennodenně sedět u klávesnice a hejtovat na Auto.cz Pak někteří jedinci nemají peníze a oprasuji staré TDI a velebí je. Tak makat a zpátky ani krok, tak vás to ucili v Sovětském svazu uderniky 😁pá . PS miluji tvou blbost 😁
The law
Ten SU7 Ultra má celkem libívý vzhled pro vyznávače sprotovních aut. Ale myslím, si že spoustu lidí odradí ta cenovka atakující přes 1,5 milionu, v kombinaci s tím, že sice Xiaomi je v povědomí na Evropském trhu dost, ale má spíš nálepku levné a méně kvalitní elektroniky oproti ostatním hráčům na trhu.

První co jsem udělal, tak jsem se nedůvěřivě podíval na crash testy jejich aut a spousta lidí ani to neudělá a okamžitě do odsoudí jako levný nebezpečný šmejd.
ericn
“ Xiaomi míří na globální trhy. V roce 2027 jeho auta asi koupíme i v Česku” a co jako? Jestli jejich auta budou fungovat stejně jako jejich mobily, tak ať si je tam nechají. Navíc, kdo by si koupil prvotinu od výrobce elektroniky? A může mít kolik chce koní 😋

Btw Mikeši, co je na tomhle autě konkurenceschopné? V Číně
vzniká a končí stovky EV značek, ale kolik z nich vydrží desítky let a vybuduje partnerskou a servisní síť?
MarekAbsolon
@ericn Měli jsme několik mobilů xiaomi a nebylo na nich nic špatně
psel
@MarekAbsolon a viděl jsi jejich fastboot? Tip zagoogluj si. A tohle je jejich běžný marketing a vůbec jim nevadí že se v chudákovi androidovi hrabe čínský aparátčík s hvězdou na čele. Mě se z toho udělalo zle a Xiaomi mi nesmí domu. A pozor, oficiálně nemá Xiaomi nic společného se státem. Jak to pak vypadá s těmi co se státem něco společného mají? Hnus velebnosti….
Jen jsou u nás lidi, kteří by kvůli pár ušetřeným korunám všechny svá data dali KP Číny a dokonce budou hlásat jak na tom není nic špatného.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@psel Rikas to dobre, ale existuje skupina lidi, kterym to nevadi.
Bezohlednost cinskeho systemu jim imponuje.

Elektromobilita je ciste ideologicky koncept.
A ano, siri se z Ciny.
I Tesla byla dlouhe roky jen ve ztrate, dokud Musk nepodepsal kolaborujici smlouvu v Cine.

Ale jak rikam: urcite skupine lidi to nevadi.
Sevca1
@psel kujva má také Xiaomi 🫢 Kupuji telefon cca každé tři roky a ano podívám se na cenu a co nabízí a jestli je pro mé účely ideální a koupím co vyjde pro mne nejlépe a třeba se Samsungem jsme také v rodině neměli ty nejlepší zkušenosti, nemyslím šmírování, takže ano kupuji peněženkou
MarekAbsolon
@psel O nás už Čínská rozvědka ví i to, kdy se vychčijeme, protože po nás za 10 minut na WC vypne větrák. Jsou to důležité informace a pomůžou jim vyhrát příští válku.
psel
@Sevca1 Tak určitě většina vybírá podle peněženky, ale když se podívám na trh tak vede Samsung, následovaný Apple a pak XIAOMI. Takže určitě altarnativa u samsungu existuje i pro lidi co zrovna netouží po Sxx Ultra...
Myslím si, že alternativ cenově srovnatelných má Samsung dost.
psel
@MarekAbsolon přesně o takovou bagatelizaci jde. A jestli potřebuješ XIAOMI a čínský cloud na to abys vypnul po 10ti minutách větrák na záchodě, tak budeš mít něco z principu špatně. Ale pak chápu tu servilnost ke slušné Číně, až by se Xi dozvěděl nějakou tu neservilnost, mohlo by ti to na záchodě pěkně smrdět.
ericn
@MarekAbsolon levný naleštěný krám, přesně jak to auto 😋
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
pokud ta auta budou jako jejich telefony, pak ano, přesně jak píšeš.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
na tomhle? neni u nás na trhu a osobně jsem s ním nejel, takže těžko soudit. Ale techniku má na papíře pokročilejší a efektivnější. Teprve uvidíme, jestli je konkurenceschopné až se bude nabízet.
ericn
@Mikesus právě, že to vypadá jako “waw” efekt 😋 Xiaomi nemůže konkurovat Porsche, na to nema potřebné renomé. Stejně jako když chtělo konkurovat u mobilu Apple… Taky to neklaplo…
TuDu
@ericn Ale stále ty telefony prodávají a se solidním podílem na trhu (dle Groka 15-18😖. Kolik že stojí nový Taycan? Cca 3m? Tomu má konkurovat auto o 1/3 levnější? Renomé nemá ani Hyundai se svým N a jak byl a je úspěšný, stejně tak Tesly Perf. Řekl bych, že dnes už se na to až tak moc nehraje.
PowerHouse
Nesouhlasím s Vámi.

Xiaomi má také o řád vyšší produktivitu než VW.
Jenom aby tato produktivita bez montootroků nezvítězila.

Tady je to ale samej odborář, co chrání EU montootroky.
psel
@PowerHouse Xiaomi má ztrátu na každém prodaném autě o řád vyšší než VW zisk. Takže je vidět že i přes malý zisk je na tom s produktivitou a ziskovostí aktuálně lépe VW.
A montootroky je potřeba chránit, protože jinak by skončili jak v té Číně v režimu 996.
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
Elektromobily přináší nejen demokratizaci dopravy a udržitelnou společnost. Přináší také ekonomické a politické změny. Díky své promyšlené doktríně demokratického socialistického centralismu se lidovými masami milovaná Čína stává vedoucí silou Velké elektrické revoluce. Surovinové a výrobní zdroje pro výrobu elektrických komponent i baterií jsou pod kontrolou pokrokového čínského lidu. Evropa správně pochopila, že budoucnost je jít vpřed pod čínským rudým praporem. A v čele čínského průvodu právě přijíždí posel evropské budoucnosti: vrcholně demokratické a dekarbonizované Xiaomi YU7 👍👍👍Future is electric. Future is China.