Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Audi A6 Avant 3,2 V6 FSI – Lodní kufr

11 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Žádné ódy na šestiválec? 16 litrů ve městě dva a čtvrt miliónu. Už chápete TDI?
ryccardo
@KANKUNEN v takhle velkym a tezkym autem je diesel idealni volba a jako side effect otravis vyprodukovanyma emisema spousty DonVitu a Mikesusu 😁
Avatar - Man Ký
Man Ký
@KANKUNEN atmosférický předpotopní motor, stálý pohon všech kol /Torsen/, od té doby se dost změnilo
Othello
@Man Ký
motoru až tak škoda není, ale stálého pohonu jo
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Othello Torsen pohne s emisema tak o deset procent nahoru...
Othello
@Man Ký
u podélného motoru ? Nenapadá mě žádný důvod. S čím to srovnáváš ?
kesumb
@KANKUNEN
80l nadrz, spotreba 16 a jsme na mestskym dojezdu a6 etron, akorat s tim nemusis na pumpu ale nabije ti to panadolova psi bouda!
vencelín
@kesumb
Zbuzne přání majitele bzucaku 😊
Avatar - praptak
praptak
@KANKUNEN TDI nechápu, třeba v Q8, respektive u drahého auta ho chápu ještě méně než benzín, patří tam jistá úroveň a kultivovanost. Navíc TDI z té doby jako ten benzínový motor v testu. Někdy bych Vám přál zažít atmosférickou naftu, aby to bylo porovnatelné. 🙂
Prasivak P
@KANKUNEN
TDI sa do mesta hodi este menej nez tento benzin.
Filip Svoboda
Bylo by super, kdyby clanky psal nekdo kompetentni. Motor 3.2 V teto A6 rozhodne nemohl byt v zadne podobe v modelu A3. To by ho musel mit ridic a spolujezdec na kline. Jednalo se o zcela jiny motor typu VR6.
Jedine, co maji motory podobny, je objem na papire (3,2l)...