Testy
Barry Lyndon
6
@Mikesus Přesně, kam taky jinam. Do terénu (který beztak nikde moc není) je to poněkud drahé a na dálnici se to nehodí už vůbec. Ani nepamatuju, kdy jsem nějaké Géčko na dálnici potkal, za to Praha je jich relativně plná (neodváží se ale zřejmě dál než do Průhonic 😁)
Přejít do diskuze
@Othello Bylo to omezení proti čínským šmejdům, co žraly sice 2200 W, ale víc topily než vysávaly. Ale jinak souhlas, že to byla pitomost...
Autorovi to možná dává smysl, ale ten kdo má nějakých 5 mil na Gčko, tak osmiválec je jasnou volbou. Ten charakter motoru a zvuk nedokáže žádný elektromotor nahradit. Náklady na palivo u takto drahých aut majitele moc nezajímají.
G 500 byla tím osmiválcem dost specifická a proto i oblíbená. Uvidíme jak dobře bude přijatý šestiválec. Myslím, že moc ne a buď si zájemce připlatí za G63 a nebo koupí ojetý kus. Něco jiného bych očekával třeba u GLE, kde nahrazení osmiválce by nemuselo být takové téma.
G 500 byla tím osmiválcem dost specifická a proto i oblíbená. Uvidíme jak dobře bude přijatý šestiválec. Myslím, že moc ne a buď si zájemce připlatí za G63 a nebo koupí ojetý kus. Něco jiného bych očekával třeba u GLE, kde nahrazení osmiválce by nemuselo být takové téma.
Netušíte někdo proč Brusel před pár lety tak striktně trval na omezení výkonů domácích vysavačů ?
Tohle auto cením. Nadělá totiž daleko míň kraválu než jeho také městský kolega G 63 AMG...
Tak trochu nesmyslné auto. Nosnost to má menší než 1.0 tsi Fabia. Celková hmotnost je brutální. Dojezd tragický (akorát po městě a kolem komína). Top speed taková, že to předjede 1.0tsi Fabia. 🤣🤣🤣🤣 A ranec peněz.
AMG G 63 má top speed 220km/h, takže mi neříkejte, že to nejde i u elektrického Gčka.
Ale určo se najde plno lidí co to koupí. 😉
AMG G 63 má top speed 220km/h, takže mi neříkejte, že to nejde i u elektrického Gčka.
Ale určo se najde plno lidí co to koupí. 😉
@Buffalo007
ale prodava se eq prej naf ocekavani dobre. Ostatne dojezd neni horsi nez uz 65mg..
ale prodava se eq prej naf ocekavani dobre. Ostatne dojezd neni horsi nez uz 65mg..
Proti Range Rover-u má Mercedes-Benz k dispozici GLS. Případě dnes už také pěkně velké, GLE.
Třída G je pro tradicionalisty, teda, no, zrovna tahle, však si rozumíme...
Třída G je pro tradicionalisty, teda, no, zrovna tahle, však si rozumíme...
Demokratizace dopravy je jedním ze zásadních přínosů elektrické revoluce. Doba, kdy dostupná mobilita širokých mas budujících udržitelnou společnost není jen prázdnou frází, právě nastala. Zatímco standardizované rodiny a komunity se těší na na vrcholně demokratický Leapmotor T03, vybraní vrcholní představitelé nově budované společnosti mají možnost vychutnat si klimaticky odpovědnou a dekarbonizovanou jízdu v Mercedesu-Benz G 580 EQ 👍👍👍
Autor pobavil "Mercedes-Benz třídy G má obecně složitou pozici, pokud na něj vztáhneme logiku.".... Jinymi slovy, to auto nedava smysl 😉😉😉
@ptr078 a za 5 min natankujes a můžeš zase jet. 😉
U BEV si při nabijeni na veřejné musis dat oběd.
U BEV si při nabijeni na veřejné musis dat oběd.
@Arese Svet ev je misteriozny, velke kolesa znizuju dojazd o 10ky percent a vyrobcovia ich napriek tomu davaju kazdy rok vacsie a vacsie a zakaznici si za to este radi priplatia
A neměl by mít elektrozkrat vzhledem ke své zoufalé malé energetické zásobě co nejaerodynamičtější tvar karoserie? 😀
@Arese pořizovací cena, spotřeba, dojezd, to všechno může trápit kupce kamýku, nikoliv však kupce G-class. Tam je vše podřízeno stylu.