Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Martin Vaculík se byl podívat na opravy automatických převodovek Ford. Která zlobí víc?

5 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Getarg DCT450 - nebudu se tvářit, že problém neexistuje (jako to s problémy dělají někteří fanoušci značek i tady na ACZ), to rozhodně ne, ale jelikož jsem toto auto pár let vlastnil a na rozdíl od většiny lidí zde jsem řadu let v Mondeoklubu, kde se převodovky a zkušenosti diskutují dnes a denně, je nutné říct, že to rozhodně nemusí být jen špatná volba. Auta s plnou servisní historií kroutí běžně k 300t, já sám na ní najel od 59-133tisíc s dvěma výměnami oleje (jednu prvná majitel, druhou já) a nikdy s ní nebyl problém (za 6 let), ale umím si představit koupit dnes takové Mondeo s tímto automatem za 250-300 tisíc s nejasnou historií a problém je na světě, nicméně ani v klubu to není zas tak horké téma, jako u Powershiftu u předchozí generace MK4 . Já bych si taky takové auto nekoupil a bál bych se toho, stejně jako DSG či jiné podobné automaty.

Co mám info z Fordu, tak se neprovádí proplach, je prý přímo zakázán výrobcem - toto tvrzení mám z Vgroup Kladno, kde jsem servisoval abych kdyžtak nebyl za "vola" já.

A co k Mondeu ? Berte předfacelift s motorem PSA, ideálně radši s manuálem, když chcete diesel (2.0) a nebo uplně nejlepší je verze HEV, ty se nekazí vůbec, o tom Vaculda taky točil nedávno video.. bohužel ojetiny HEV s dobrým rodokmenem si drží ceny nestydatě vysoko.
Petr rychly
@Ozzman jestli jsem spravne pochopil z videa, tak ty Getarg DCT450 uz by v MK5 byt nemely ne, kdyz maji Euro 6. Ja mam MK5 2.0tdci 132Kw awd konec roku 2015. Mel bych mit tedy 451, nebo 450? Priadne kde to zjistim? Diky
Tycoon
Reklama na manuální převodovky ... ale majitel servisu extratřída, o tom žádná.
Karel Štolař
Tak co čekat od značky Ford...
Xifarg
@Karel Štolař Tak co čekat od Štolaře…