Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
topten
misto do novejch technologii a budoucnosti jsme penize nacpali do minulosti, neperspektivnich dyzlu, toustovejch linek, rozhleden pod kopcem a do integrace imigrantu z hornich uher ...
.
fakt v hornich uhrach nemaj zadnou obdobu acz ???
.
fakt v hornich uhrach nemaj zadnou obdobu acz ???
@topten ale vždyť právě nacpali do perspektivních baterek a výsledek?
@ACE.
nacpali az v okamziku, kdy se snazili chytit rozjetej ex*press
nekolik desetileti trvajici podpora a danovy zvyhodnovani naftaku nas ted dobiha
tvl, voni zkurvej ex*press na e😜ress kdyz to nerozdelim hvezdickou
nacpali az v okamziku, kdy se snazili chytit rozjetej ex*press
nekolik desetileti trvajici podpora a danovy zvyhodnovani naftaku nas ted dobiha
tvl, voni zkurvej ex*press na e😜ress kdyz to nerozdelim hvezdickou
@ACE.
takže jejich baterky byly na úrovni těch moderních? Taky si rád připlatíš za horší jídlo, že?
takže jejich baterky byly na úrovni těch moderních? Taky si rád připlatíš za horší jídlo, že?
@topten Jako obvykle si to notujeme, ale ta integrace imigrantů z horních uher, má být jako co? Být Slovákem, beru si to osobně a za mě teda nebýt Slováků (ale i Ukrajinců atd), tak už se naše ekonomika zastavila a zdravotnictví zkolabovalo. Pokud jsi myslel ten kočovný protonárod, tak ten má původ trochu víc ne východě... 😉
@topten Tak dobre si zacal a tak si si potom nasral do ust 😁 . Je zaujimave ze ziadny xenofobny kripel si neuvedomuje rozdiel uzasnej integracie kulturne rovnakych Slovanov vs odlisnych Turkov v Nemecku, alebo islamistov v UK/Svedsku.. ty si ako taky nacek v 39.tom, ktory sa rozculuje ze mu frajerku prebral vysoky blondavy modrooky Sved 😁 .
Arese
A čekal snad někdo nějaký jiný výsledek? Proč budovat výrobní základnu něčeho, o co drtivá většina evropských zákazníků nemá zájem? To jsou vyhozené peníze! 👎
@Arese EV rastie každým rokom a nie zrovna pomaly. Kde je teda ten nezáujem?
@dodo24
Z jednoho prodaného kuuů na 5 je růst celých 500 %, bravo tleskam. Když to konvenční pohony rostou z 400 tis na 500 tis. Tak který růst je lepší hmmmm?
Z jednoho prodaného kuuů na 5 je růst celých 500 %, bravo tleskam. Když to konvenční pohony rostou z 400 tis na 500 tis. Tak který růst je lepší hmmmm?
@vencelín
Tak rozdíly 2023 a 2024
svět celkově: 75,3M vs 77M, nárůst cca 1,7M
EV svět: 14M vs 17,1M, nárůst cca 3,1M
to znamená, že ICE se prodalo o 1,6M méně než v 2023, narozdíl od EV, kterých se prodalo o 3,1M více než v 2023, takže rozdíl je zásadní, nejen procentuální. Není lepší si něco zjistit nejprve?
Tak rozdíly 2023 a 2024
svět celkově: 75,3M vs 77M, nárůst cca 1,7M
EV svět: 14M vs 17,1M, nárůst cca 3,1M
to znamená, že ICE se prodalo o 1,6M méně než v 2023, narozdíl od EV, kterých se prodalo o 3,1M více než v 2023, takže rozdíl je zásadní, nejen procentuální. Není lepší si něco zjistit nejprve?
@mikesus
A Kama se reálu ty novy Bzucaci podělí, ze by hned na vrakac?
Na cestách jsem většinou vidět klasická auta
A Kama se reálu ty novy Bzucaci podělí, ze by hned na vrakac?
Na cestách jsem většinou vidět klasická auta
@vencelín
ty jezdíš po celém světě? Já třeba v Praze potkávám častěji Enyaq než Kodiaq. A to se kodiaqu prodá víc. Takže kam se ten kodiaq prodává? rovnou na vrakáč? To samé fabia nebo kamiq. Taky se prodávají víc než Enyaq, ale na silnicích jich potkávám míň. Taky jdou rovnou na vrakáč?
ty jezdíš po celém světě? Já třeba v Praze potkávám častěji Enyaq než Kodiaq. A to se kodiaqu prodá víc. Takže kam se ten kodiaq prodává? rovnou na vrakáč? To samé fabia nebo kamiq. Taky se prodávají víc než Enyaq, ale na silnicích jich potkávám míň. Taky jdou rovnou na vrakáč?
@mikes
Jezdím po Evropě a vidím co kde jezdí.
Rozhodně konvenční auta jsou vidět častěji než Bzucaci.
Jezdím po Evropě a vidím co kde jezdí.
Rozhodně konvenční auta jsou vidět častěji než Bzucaci.
@Arese 😁 Ty si komik, ano, EU automobilky maju problemy s predajom presne preto, ze ich 120 rocnu vyrobu spalovakov zrazu predbehol novacik z Ciny 😁. Nebude to tym, ze predaje spalovakom padaju od roku 2017/18 a na rozdiel od tvojho planovania do najblizsieho vikendu, tie legacy automobilky tu chcu byt aj o 5-10 rokov ked budu BEV tvorit absolutnu vacsinu predajov aut v EU.
Tycoon
Evropa je nyní bez šance konkurovat japonským, korejským a čínským bateriím.
Evropa si nejdříve musí přiznat, že Asie včetně Číny má náskok v chemickém, metalurgickém, elektrotechnickém průmyslu. Dohnání tohoto náskoku je nezbytnou podmínkou pro to, aby se ten sen změnil v realitu.
Evropa si nejdříve musí přiznat, že Asie včetně Číny má náskok v chemickém, metalurgickém, elektrotechnickém průmyslu. Dohnání tohoto náskoku je nezbytnou podmínkou pro to, aby se ten sen změnil v realitu.
@Tycoon + si musí přiznat, že GD a ceny energií v EU jsou cesta do pekla. Z toho se buď nevyhrabeme nikdy a nebo to bude trvat desetiletí a všichni nás předběhnou, včetně rozvojových zemí.
@Mokrous
Nesmyslnost GD a cen energií je až na úzkou skupinku dogmatických ideologů jasná skoro všem. Je to samozřejmě úplný základ, abychom jako Evropa vůbec přežili.
Nesmyslnost GD a cen energií je až na úzkou skupinku dogmatických ideologů jasná skoro všem. Je to samozřejmě úplný základ, abychom jako Evropa vůbec přežili.
@Tycoon 👍 Já jen, aby to jasně zaznělo a nezapomnělo se na to.
Tak ono se stačí podívat na to co a v jakém počtu leze z univerzit v Číně a EU. U nich statisíce inženýrů a u nás desetitisíce odborníků na historii romských tanců, nebo na začleňování a práva menšin. Třeba těch hodných a nevinných Ujgurů, co teď nějak omylem masakrují ženy a děti v Sýrii.
Prostě EU, EP, EK = spolek vygumovaných a zvrácených deviantů.
Tak ono se stačí podívat na to co a v jakém počtu leze z univerzit v Číně a EU. U nich statisíce inženýrů a u nás desetitisíce odborníků na historii romských tanců, nebo na začleňování a práva menšin. Třeba těch hodných a nevinných Ujgurů, co teď nějak omylem masakrují ženy a děti v Sýrii.
Prostě EU, EP, EK = spolek vygumovaných a zvrácených deviantů.
@Tycoon
Přesně tak. Málokdo si uvědomuje, že tam mají kvanta výzkumníků a odnorníků od univerzit po firmy a že se v mnohých oborech už Evropu přeskočili. A že pokud s tím Evropa nic neudělá, tak za 20 nebo 30 let tady budeme v porovnání s Asií zaostalý kontinent.
Přesně tak. Málokdo si uvědomuje, že tam mají kvanta výzkumníků a odnorníků od univerzit po firmy a že se v mnohých oborech už Evropu přeskočili. A že pokud s tím Evropa nic neudělá, tak za 20 nebo 30 let tady budeme v porovnání s Asií zaostalý kontinent.
Frfla
To je nějaká mejlka. To nemůže být pravda. To by soudruzi z EK nedopustili. My ty naše zelené woke baterie nasypeme těm žiznivým a smradlavým ropákům do jejich nenažraných chřtánů.
rohYpnol
ACZ je proruský deziformačníí web!!! Toto není pravda!!! (toto je ironie kdyby to někdo nepochopil...)
Doníčči, hendlíčci, Mikešové a další hujeřičci říjkají, že BEV je budoucnost a prodeje BEV neustále dramaticky rostou a BEV dramaticky zlevňují a parita s ICE tu dávno je ... 😁
Říkají to lidi jako Nerudová, Zdechovský, Kolaja, Pexa, Gregorová, Niedermaier...
P.S.
Evropská komise tento týden představila návrh na úpravu systému pokut pro automobilky, které nesplní stanovené emisní cíle. Ke změně postoje přispěla řada výzev a jednání s odborníky. Jedním z klíčových hlasů byl europoslanec Filip Turek (Patrioti pro Evropu), který dlouhodobě prosazoval zprůměrování emisních pokut v čase a upozorňoval na jejich negativní dopady.https😐/www.parlamentnilisty.cz/…liard-eur-770489?…
Děkujeme, Filipe!!!
P.S. rohYpnol měl opět pravdu!!!
Doníčči, hendlíčci, Mikešové a další hujeřičci říjkají, že BEV je budoucnost a prodeje BEV neustále dramaticky rostou a BEV dramaticky zlevňují a parita s ICE tu dávno je ... 😁
Říkají to lidi jako Nerudová, Zdechovský, Kolaja, Pexa, Gregorová, Niedermaier...
P.S.
Evropská komise tento týden představila návrh na úpravu systému pokut pro automobilky, které nesplní stanovené emisní cíle. Ke změně postoje přispěla řada výzev a jednání s odborníky. Jedním z klíčových hlasů byl europoslanec Filip Turek (Patrioti pro Evropu), který dlouhodobě prosazoval zprůměrování emisních pokut v čase a upozorňoval na jejich negativní dopady.https😐/www.parlamentnilisty.cz/…liard-eur-770489?…
Děkujeme, Filipe!!!
P.S. rohYpnol měl opět pravdu!!!
MihiCZ
V článku není napsán jasný důvod proč Northvolt zkrachoval. Ale z textu mi spíše vyplývá, že Northvolt nebyl schopen vyrobit baterie, tak jak sliboval a proto od něj dali investoři ruce pryč. Tj. s poptávkou po EV to nemělo nic společného, jak zde někteří zarytě tvrdí.
@MihiCZ
Proč nebyli schopni to vyrobit když lithium je všude kolem a elektřinu máme díky greendealu zadarmo a EU je technologickým leaderem .... 🤣🤣🤣???
Proč nebyli schopni to vyrobit když lithium je všude kolem a elektřinu máme díky greendealu zadarmo a EU je technologickým leaderem .... 🤣🤣🤣???
rohYpnol
Kdyby VW vyráběl diesely a neutopil prachy v nesmyslu jako je baterkárna pro BEV, mohl na tom být výrazně lépe 😆
@rohYpnol
je na tom přesně opačně. Chybí mu peníze na to, aby byl konkurenceschopný. Mimo Evropu jede dolů a buď ho budou dotovat evropští zákazníci, nebo bude muset investovat do modernizace. i na čínském trhu začíná prudce padat, už tam chtějí taky moderní auta. v roce 2024 prodali cca 2M aut z celkových 31M aut. V roce 2018, před covidem měl v číně 3M z celkových 23M. Takže za posledních 6 let při růstu trhu o 30%, dokázal VW 30% ztratit. Něco podobného je v USA, tam taky VW úspěšně ztrácí. Dokáže se prosadit jen v rozvojových zemích, tam lidi ještě akceptují zaostalou techniku.
je na tom přesně opačně. Chybí mu peníze na to, aby byl konkurenceschopný. Mimo Evropu jede dolů a buď ho budou dotovat evropští zákazníci, nebo bude muset investovat do modernizace. i na čínském trhu začíná prudce padat, už tam chtějí taky moderní auta. v roce 2024 prodali cca 2M aut z celkových 31M aut. V roce 2018, před covidem měl v číně 3M z celkových 23M. Takže za posledních 6 let při růstu trhu o 30%, dokázal VW 30% ztratit. Něco podobného je v USA, tam taky VW úspěšně ztrácí. Dokáže se prosadit jen v rozvojových zemích, tam lidi ještě akceptují zaostalou techniku.
@Mikesus
Další blábol a naprostý nesmysl co jsi napsal. Ničemu nerozumíš.
VW v Číně padá a padat bude a je úplně jedno co VW. Podstatné je ze Čína už má vlastní značky a modely, takže VW tam skončil i kdyby čert na koze jel.
Další blábol a naprostý nesmysl co jsi napsal. Ničemu nerozumíš.
VW v Číně padá a padat bude a je úplně jedno co VW. Podstatné je ze Čína už má vlastní značky a modely, takže VW tam skončil i kdyby čert na koze jel.
@Mikesus
Bohužel zcela prosté věci nejsi schopný chápat ty.
Škoda je úspěšná v Česku.
Německé značky v Německu.
Francouzské značky ve Francii.
Čínské značky v Číně.
Já vím, že to je pro tebe nadlidský úkol tuhle jednoduchou věc pochopit, ale je to prostý FAKT.
Bohužel zcela prosté věci nejsi schopný chápat ty.
Škoda je úspěšná v Česku.
Německé značky v Německu.
Francouzské značky ve Francii.
Čínské značky v Číně.
Já vím, že to je pro tebe nadlidský úkol tuhle jednoduchou věc pochopit, ale je to prostý FAKT.
Vsak o EV auta je brutalny a monstrozny zaujem na celom svete.
Alebo zeby nie?
Ako moze skrachovat vyrobca bateriek v EU ked tu je radost podnikat v obore buducnosti?
Preco nenasiel Northvolt nikde vo svete investora, aby ho zachranil,ked nic ine,lepsie,dokonalejsie nebude ako EV auta?
EV is future.
Or the past?
No jo, vidím, že infiltrace jede na plný plyn - škoda jen, že nejdál jste se dostali do diskuzí na auto.cz, kde vás odhalí i průměrně inteligentní šnek. Ale klid, ten krumpáč za Ural pošleme, ať máte čím makat, až vás tam zpátky pošleme s jednosměrnou jízdenkou.
za ural s krumpáčem půjdete vy, až vám vaši političní zástupci zajistí místo gubernie Ruska.
Hamunasakra,dakujem za tvoju radu a tip na SK web 👍
@ACE. 🤣
Nemoze to byt GD-lom a vysokymi cenami energii,ze Northvolt bol nekonkurenciaschopny?
Popravde ja sa tesim,ze to tak je,lebo EU dostava lekciu za svoj hlupy GD.Paci sa mi ako to cele beriete osobne Vy hrdi bojovnici EU,ale pritom ide len o obchod a v nom vzdy vyhravaju len ti najlepsi.
protože nic nedělal? Konkurenci z číny ani nedohnal, tak těžko mohl konkurovat. Kolik dodal baterií za celou svou dobu?