Novinky
Za mna velmi podareny kusok a posobi to navonok aj akosi vizualne chlapskejsie a uchopitelnejsie ako povedzme mensi novy dost uz neutralny tigi.... aj meno sa mi paci a sedi mi... aj ked s tym vw nemal nikdy problem az na par vynimiek ( vw fox povedzme ... ) ...
Auto vypadá mnohem lépe než Kodiaq 👍 Osobně ale nedávám řazení na volantu 👎je to ergonomicky divné, stejně jako absence tlačítek k ovládání rádia, klimatizace atd.. aspoň ty tlačítka jsou zpět na volantu.😉 Cena VW i Škody není nyní normální. Atakuje prémii..nebo třeba Mazdu CX60 která má skvělý 3L DIESEL ‼️
Jo, auto celkem pěkný, bez nějakejch úletů... a základní cena adekvátní, že je takhle velký SUVko do milionu je v principu dobrá zpráva (pokud ovšem člověk chce 2.0TSI, tak už ho to dotlačí k 1,4M).
Celkem mě zarazilo pár čísel...
- Dojezd PHEV je na 55l nádrž "až 850km", přičemž 123km je elektrických. To vychází na minimální spotřebu spalováku 7,63l/100? No... to je jako ok číslo pro takhle velký auto, nic proti, ale jestli je to spotřeba "již od", tak je to teda docela dost - přece jen je to 1,5 FWD. Jestli je 55l velkorysý objem nádrže si taky nejsem jistý.
- Jestli je allspace 55% prodejů Tiguanu minulé generace, tak bych asi úplně nepsal, že krátkou verzi zastínil. Ale je možný, že byl na trhu kratší dobu...
- Užitečná 409kg není žádná hitparáda
Celkem mě zarazilo pár čísel...
- Dojezd PHEV je na 55l nádrž "až 850km", přičemž 123km je elektrických. To vychází na minimální spotřebu spalováku 7,63l/100? No... to je jako ok číslo pro takhle velký auto, nic proti, ale jestli je to spotřeba "již od", tak je to teda docela dost - přece jen je to 1,5 FWD. Jestli je 55l velkorysý objem nádrže si taky nejsem jistý.
- Jestli je allspace 55% prodejů Tiguanu minulé generace, tak bych asi úplně nepsal, že krátkou verzi zastínil. Ale je možný, že byl na trhu kratší dobu...
- Užitečná 409kg není žádná hitparáda
@Emel Odkud pořád všichni taháte 4 metráky užitečného zatížení??? To auto uveze 600 kilo.
EDIT. Chápu a už to vidím, opět amatér z autocézet neumí počítat ani opisovat čísla...
EDIT. Chápu a už to vidím, opět amatér z autocézet neumí počítat ani opisovat čísla...
@Emel jsem zvedav nazivo, Tayron mam vytipovany jamo mainstream konkurenci ke GLC a X3, a jde mi hlavne o to, jak bude celkove pusobit (ze v nem bude vice mista je u mainstreamu vs. premie samozrejmost, ale o max misto mi nejde). Na X3 to nejspis bude stacit, ta je uvnitr, ruku na srdce, hrozne odflaknuta... Ale co GLC, no, uvidime.
Celkove s tim 265k benzinem by to nemuzelo byt marne.
Celkove s tim 265k benzinem by to nemuzelo byt marne.
@fOE kvůli interiéru by sis nekoupil ani předchozí X3. Do Tayronu se rozhodně vejde mnohem víc než do X3, protože prostě technika. Rodina prostor ocení, pro řidiče je X3 (obzvlášť nová) a Kodiaq/Tiguan AllSpace jiný svět. Tayron jsem samozřejmě nejel, ale koncepčně je to stejné.
Nová X3 sice mírně povyrostla, ale uvnitř to moc poznat není. Kufr dobře postavený, největší slabina místo na zadních sedadlech, tam jako záleží hodně na prioritách. Zkoušel jsem do toho dát dětské sedačky a s těmi lepšími si nesedneš pohodlně dopředu což mě dost nepříjemně překvapilo.
Nová X3 sice mírně povyrostla, ale uvnitř to moc poznat není. Kufr dobře postavený, největší slabina místo na zadních sedadlech, tam jako záleží hodně na prioritách. Zkoušel jsem do toho dát dětské sedačky a s těmi lepšími si nesedneš pohodlně dopředu což mě dost nepříjemně překvapilo.
@adamzprahy minula X3 mi uvnitr nevadila. Byla to trojka a trojka byla a je fajn. Ta nova X3, inu, sedel a vezl jsem se v tom nekolikrat (a z M50 se priznam jsem si sedl na zadek), ale kvalitou i ergonomii je ve vsem horsi nez auto co nahrazuje. Jinak jezdi fajn, to jo, ale za bratru 70-80tis E by to melo i nejak uvnitr vypadat a pusobit. Prostor v nove X3 by pro me byl po presednuti z G30 s komfortnima seslema posun k lepsimu. Tam, i kdyz merim 182cm, tak za sebe mam problem dat vajicko. Ted budeme vajicko menit za 1-3r sedacku, nejspis Nuna Owl a ta je obri, takze si jsem 100% jist ze v 5er bych ji za sebe nedal a obavam se, ze i v X3 bude problem. Kdyz zminujes "lepsi sedacky", co konkretne jsi do nove X3 daval (neuspesne) ty?
Ze se do Tayronu vejde mnohem vic, nic jineho ani necekam, jde mi spis o to o kolik hur bude jezdit, jak je na tom s hlucnosti (jak GLC tak X3 jsou v tomto super) atd. S tim 265k benzinem by to mohla byt rozumna alternativa k GLC 300(d) a k X3, mno, tam v teto vykonove se asi muzeme bavit jen o 40d, ktera ale bude o 10tis E vys.
Ze se do Tayronu vejde mnohem vic, nic jineho ani necekam, jde mi spis o to o kolik hur bude jezdit, jak je na tom s hlucnosti (jak GLC tak X3 jsou v tomto super) atd. S tim 265k benzinem by to mohla byt rozumna alternativa k GLC 300(d) a k X3, mno, tam v teto vykonove se asi muzeme bavit jen o 40d, ktera ale bude o 10tis E vys.
@fOE zkoušel jsem v prodejně Britax Romer Baby-Safe Pro Vario Base 5Z a nedalo se vpředu pro osobu cca 175 cm pohodlně sedět, resp. kolena v palubce...máme nakonec Besafe Gobeyond (vajíčko) ta je trochu lépe udělaná a sedačka mohla o trochu dál a tam už to tak tak vyšlo, ale kompromisně. Tak z toho nejsem moc nadšený.
Napíšu ti SZ na moje.auto.cz...
Já jak jsem přesedl už déle do 6GT a teď do 5er G60, tak jsem si asi zvykl na víc místa, protože je pravda že G30 na tom prostorově vzadu nebyla nějak slavně.
Napíšu ti SZ na moje.auto.cz...
Já jak jsem přesedl už déle do 6GT a teď do 5er G60, tak jsem si asi zvykl na víc místa, protože je pravda že G30 na tom prostorově vzadu nebyla nějak slavně.
Odpoveď VW na Highlander. Za mňa 👍👍👍
@hugino
Tohle má být odpověď na highlander? Však se tam podle šířky ani ty 3 sedacky nevejdou. To je jak kodiaq, který bohužel je o tridu menší než highlander, jak uvnitř, tak v kufru.
www.carsized.com/…lander-2019-suv/
Odpověď VW na highlander je touareg
www.carsized.com/…lander-2019-suv/
Tohle má být odpověď na highlander? Však se tam podle šířky ani ty 3 sedacky nevejdou. To je jak kodiaq, který bohužel je o tridu menší než highlander, jak uvnitř, tak v kufru.
www.carsized.com/…lander-2019-suv/
Odpověď VW na highlander je touareg
www.carsized.com/…lander-2019-suv/
@Mikesus odpověď VW se jmenuje Atlas, Touareg víc sedí na Land Cruiser (150). Ale vidim to tak, že v tomhle ty modely nejdou přímo proti sobě, resp. Toyota se poměřuje s globálními neevropskými modely. Tayron (Tiguan Allspace) je primárně EU model a proto je menší. Highlander byl od začátku primárně pro USA, viz premiéry všech 4 generací: 1x Chicago a 3x NY.
Nabídka velkých SUV je v EU bohužel špatná, přitom od Highlandera výš se podle mě teprve naplňuje jejich hlavní potenciál viz tvoje prostorové potřeby.
Nabídka velkých SUV je v EU bohužel špatná, přitom od Highlandera výš se podle mě teprve naplňuje jejich hlavní potenciál viz tvoje prostorové potřeby.
Není to nejkrásnější SUV na trhu, ale vypadá o dost líp než chudáček zohyzdněný Kodiaq... 😊
Musím po obhlednuti nabídky VW konstatovat, že nástupce VW Allspace popř VW Touran toto auto není a vlastně žádné auto vzadu nemá prostor pro 3 sedačky uz vůbec ne pro 3 větší děti. Všude zadní lavice má asi z bezpečnostních důvodů cca 10cm mezeru mezi dveřmi a začátkem sedačky, takže zadní lavice je i ve zdánlivě obřích autech úzká a prostřední místo je spíše alibi než realita. Sedadla č. 6 a 7 použitelná v práci nejsou nikde.
Kdo tedy chce vzadu 3 děti a koncern, ať běží pro VW Touran, krery se stále prodává a když jsem ze všech větších aut přesedl do něj, je u něj ve druhé řadě zdaleka nejvíce místa. Důvod jsem již zmínil výše.. sedadla jsou až ke dveřím.
Kdo tedy chce vzadu 3 děti a koncern, ať běží pro VW Touran, krery se stále prodává a když jsem ze všech větších aut přesedl do něj, je u něj ve druhé řadě zdaleka nejvíce místa. Důvod jsem již zmínil výše.. sedadla jsou až ke dveřím.
je to dostatečně široké uvnitř, aby se tam vešly 3 sedačky? Jestli to bude stejně malé jako v kodiaqu, tak to moc náhrada za touran nebude.
U eHybridu je i dostatečnou nosnost asi 530kg (taky jako Touran), tj na limit při normálním používání by to mělo stačit, základ je slabší...
No mám ještě čas a první roky výroby jsou vždy špatné 😄
Tak 1530 ( reálných v ramenou? ) je to tedy dost málo. To bych svoje 3x 52cm nedal tedy ani do jednoho.
Nene, takto reaguju jen na trotly ze Slovenska. Ne kazdy takový je. Ty do té skupiny patříš taky jako ptr078?
Nejdřív se zamysli co napsal on a pak reaguj. Jestli souhlasíš s tím co napsal, tak je jasné kam patris.
Aha, takže potrefená husa. Já to tušil, že to tak bude, ale právě jsi to potvrdil, že na mne reaguje kus toho co jsi napsal ty z pastviny.
Je mi líto, že tě uráží tvoje zaostalost, ale dá se s tím něco dělat, stačí se snažit. Kontext dokážeš pochopit, třeba.
Proč tedy chodíš sem, na web demokratické a vyspělé země, dokud ji snad nějakej další z té tvé ruské skorogubernie opět nestáhne ke dnu?
Presne jsem čekal, že se tu vyrpji tahle skupina 4, kteri se budou potlačovat po zádech, jak jsou nevychovany a u nich je to v pořádku a u zbytku ne. Nezklamal jsi. Tak hluboko jako vy 4 ještě nejsem, takže jsme v pohodě. Až začnete vy se chovat slušně, nikdo na vás nebude reagovat stejnym tónem. Takze ano, k odpadu se člověk chova jako k odpadu. Až to nebude odpad, tak se bude clovek chovat jako k člověku. Jak jednoduché. A zde je videt, kdo se choval jako odpad jako první a kdo s ním souhlasi. První příspěvek ptr a souhlasi stopel, travledrive a twisted. Známe místní bezargumentoví trolli.
A čím bych ji rusil? Ze si pletes anarchie s demokracií není muj problém. A v demokracií narozdil od anarchie právo každého konci tam kde, začíná právo druhého. No jako základní právo v listině základních práv je právo. A zdraví. Nikde tam nevidím právo někomu nicit zdravi. Samozřejmě každého právo se daneho práva vzdát, ale něho někomu upirat. Taky jsi dostal právo na vzdělání a očividně si svého práva vzdát se využil stejně jako u té ochrany zdraví.
Fakt vždy 6mistne? Vždyť I na fotkách to ma normální lavici ve druhé řadě a 3 pásy.
Jo ev9 je varianta. Ioniq9 se mi moc nelíbí. I ta ev9 v interieru je taková nic moc, ale člověk nemůže mít asi dokonale. Porad doufám, že přijde slibovaný lexus TZ a dost vylepší techniku.
ptr078, stopel, twistedTSD je jeden multinick pana z Plzni mluvícího taky slovenský.
Moc ti ty cizí jazyky nejdou, zkus to priste znovu. Aneb jak jsi ze sebe prave udelal před normálními lidmi hlupáka a před odpadem hrdinu.
Zde je jasný příklad, jak na mě reaguje tento odpad .
Ale asi se budu řídit WLTP. S dieselem jezdím za WLTP, tak tu určitě půjde i s Benzínem.
4 roky zpět jsem dokázal sundat z ceny skoro 25% ale netuším jak moc se situace změnila.
Vím, že Passat Tayron atd dostane 7% na IČ0 + běžně dealer sundával cca 9%. Ale dál už si nejsem jistej. Nepoptával jsem ještě. Extra nespěchám a na salonu se mi vyměnilo osazenstvo...
Uvidíme. Brzy to poptám.
Ono taky u IČO záleží dost na tom, zda bereš 1 kus, nebo 2+ do fleetu...
Když jde jezdit s TDI za WLTP hodnoty, tak to asi půjde i s TSI.
Lítat s tím nikdo nepotřebuje, je to velkej dostavník a jde tam spíš o prostor a pohodlí. Takže klidně i na 18" balónech.
Proti naftě seš dole o 85 tisíc a to už zabere pár km to projezdit v dražím benzínu a vyšší spotřebě...
doted povazuju starsi 140kw tsi za jeden z nejlepsich r4 motoru vubec.
Jako 142 KW 4motion Rline, což bych řekl stále není žádný luxus, je od 1.569.000 Kč. A to můžeme pokračovat ve výbavě,
R line plus paket - 70.400 Kč,
Paket technik - 51.000,
Winter paket 41.000,
Navigace pro 32.400....
Tayron za mě vzít základ nebo obejít obloukem.
Já si poskládal hezkou Elegance verzi s 2.0TSI 150 kW za 1,6 přesně. Můj psychologický strop při nákupu je max. 1.1 bez DPH a víc jim za to nedám ani náhodou. Spíš doufám, že míň.
Záleží co člověk potřebuje a skutečně využije a jaký příplatky jsou "nutný". Ale v základu bych si nevybral. Vždycky si to musím upravit dle svých priorit.
Passat je pořád jako novej a jediný co mě "tlačí" je prodat ho za rozumnou cenu a zase něco narvat na firmu na odpisy... Dám tomu rok a uvidí se.