Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Volkswagen Tayron je v Česku. Má stejnou roli jako kdysi Tiguan Allspace

79 komentářů

ericn
Povedený kousek, byl jsem se na něj podívat a musím říct, že naživo v tmavé barvě vypadá velmi dobře. Je dost prostorný a interiér vypadá kvalitně, jen ten displej mohl být menší. Je to jedno z aut, které zvažuji jako nástupce stárnoucího Touranu. Jen mi přijde, že ta 1.5 eTSi na to bude slabá. eHybrid tahá obrovskou baterku a hlavně je dobíjecí, no nevim. Kdyby to alespoň byla elektronická 4kolka… Konfigurátor má hodně možností, jelikož nemám moc rád R-line modely, povedlo se mi dostat v konfigurátoru se slušnou výbavu na cca 1,28mio CZK. No uvidíme…
Rasto
@ericn no tej 1.5eTsi píšu užitočné zaťaženie cca 400kg. Veď to Felda mala viac 😁
ericn
@Rasto No jo, taky jsem koukal, člověk chtě nechtě bude muset o patro výš, buď eHybrid nebo 2,0TSI. Diesel už nechci a 4mot nutně nepotřebuji...
Avatar - Mokrous
Mokrous
@ericn Píšou blbosti jako pokaždé! Auto má užitečnou hmotnost 600 kilo!
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Rasto Píšou blbosti jako pokaždé! Auto má užitečnou hmotnost 600 kilo!
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
je to dostatečně široké uvnitř, aby se tam vešly 3 sedačky? Jestli to bude stejně malé jako v kodiaqu, tak to moc náhrada za touran nebude.
ericn
@Mikesus 3 sedačky už vzadu nepotřebuju, stačí 1 sedačka + 2 puberťáci. Jinak předchůdce Tiguan Allspace měl vzadu šířku 1530mm = stejně jako Touran, tj dá se to. Nový Tigi má 1496mm. Tayron má být celkově vzadu větší jak na šířku, tak na rozvor - počkám na měření a až bude k dispozici na vyzkoušení...

U eHybridu je i dostatečnou nosnost asi 530kg (taky jako Touran), tj na limit při normálním používání by to mělo stačit, základ je slabší...

No mám ještě čas a první roky výroby jsou vždy špatné 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ericn
Tak 1530 ( reálných v ramenou? ) je to tedy dost málo. To bych svoje 3x 52cm nedal tedy ani do jednoho.
ericn
@Mikesus jak říkám, já prostor pro 3 sedačky nepotřebuju, navíc ta 17ti letá za chvilku s nami jezdit nebude 😋 za chvilku udělá “papíry” a mám pro ní 7G Golfa 👌
ptr078
@Mikesus Detektiv miketrus uz vyriesil najvatsi podvod v historii na zakaznikovi so zmiznutymi litrami v kufri kodiaku? A mame tu dalsi pripad, do tayronu si nesadne vedla seba futbalova jedenastka. Mozes potom rozlusknut dalsiu zahadu, kde sa potratili koniky z hybridov u tojoty. Vidim to na serial detektiv miketrus
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ptr078
@Mikesus Som myslel, ze pan general ma vatsi prehlad o tojote a vie, ze pre modelovy rocnik 25 sa znizoval u 2l vykon. Ale pleties tu vykon so zrychlenim. Nechces sa radsej bavit o strikovani? Paci sa mi, ze si konecne vyratal kolko deti dokazem uzivit na zaklade sirky druheho radu koncernoveho suv. Ty by si mal byt niekde v kniznici, hore na rebriku. A zaroven ocenujem, ze okrem tradicneho severo uhorska a ruska si pripojil aj bielorusko. Si si konecne rozbalil atlas co si dostal k jeziskovi? Vzdelavat sa treba v kazdom veku.👍🏻 aj ked tebe to nepomoze. Keep up.
stopel
@Mikesus ale si sa ukazal 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
@stopel
Nene, takto reaguju jen na trotly ze Slovenska. Ne kazdy takový je. Ty do té skupiny patříš taky jako ptr078?
Nejdřív se zamysli co napsal on a pak reaguj. Jestli souhlasíš s tím co napsal, tak je jasné kam patris.
stopel
@Mikesus bezohladu na to na koho reagujes, vyjadrujes sa ako kus uboheho hovna
Avatar - Mikesus
Mikesus
@stopel
Aha, takže potrefená husa. Já to tušil, že to tak bude, ale právě jsi to potvrdil, že na mne reaguje kus toho co jsi napsal ty z pastviny.
Je mi líto, že tě uráží tvoje zaostalost, ale dá se s tím něco dělat, stačí se snažit. Kontext dokážeš pochopit, třeba.
Proč tedy chodíš sem, na web demokratické a vyspělé země, dokud ji snad nějakej další z té tvé ruské skorogubernie opět nestáhne ke dnu?
stopel
@Mikesus ty si realne chory na hlavu? co to meles prosim ta?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@stopel To je jen Mikesus chovající se jako Mikesus. Buď budeš uznale souhlasit a klikat mu palečky, nebo se připrav na výlev o své etnicitě, věku, příjmu, rodinných poměrech a tvé nemravnosti ve srovnání s ním. Přijde ti nesnesitelný? Počkej, až našetří na EV.
ptr078
@twistedTSD Tak zatial toyota/lexus ev neumi
stopel
@twistedTSD ja som zvedavý co na to redakcia, neviem ako u vás ale u nás je hanobenie národa trestný čin. K podobnej ubohosti sa zvykne hlásiť ten najväčší odpad spoločnosti, tu to očividne nie je výnimka.
traveldrive
@Mikesus Vždy mám pri tvojich príspevkoch pocit, že hlbšie už klesnúť nemôžeš a vždy ma nanovo prekvapíš. Snaž sa, možno to raz niekam dotiahneš.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@traveldrive
Presne jsem čekal, že se tu vyrpji tahle skupina 4, kteri se budou potlačovat po zádech, jak jsou nevychovany a u nich je to v pořádku a u zbytku ne. Nezklamal jsi. Tak hluboko jako vy 4 ještě nejsem, takže jsme v pohodě. Až začnete vy se chovat slušně, nikdo na vás nebude reagovat stejnym tónem. Takze ano, k odpadu se člověk chova jako k odpadu. Až to nebude odpad, tak se bude clovek chovat jako k člověku. Jak jednoduché. A zde je videt, kdo se choval jako odpad jako první a kdo s ním souhlasi. První příspěvek ptr a souhlasi stopel, travledrive a twisted. Známe místní bezargumentoví trolli.
ptr078
@Mikesus Ty vsetkych dlhodobo urazas a my sa mame spravat slusne 🤣. Kto si myslis, ze si. Ze urazas mna, mi nevadi, ale ty tu pod kazdym clankom urazas vsetkych. Napr. Bazarovi kovboji su jednoduchsi, majitelia skodoviek ***i co nevedia soferovat, ludia narodeny v 80kach komunisti co tebe nicia zivot 😂.... a mohol by som pokracovovat urazkami, co si tu za tie roky popisal debile. Ale si samozrejme ustrachany srac, ktory je tak ubohy, ze sa nevie postavit za veci co si tu za tie roky popisal, vzdy sa skryjes, zutekas a obvinis vsetkych z klamstva a ze ti maju dokazat, co si povedal. Proste obycajny curak. Ziadne argumenty, klames a si hlupak. 🤮 pod kazdym clankom kopes do vw a skodovky, vymyslas si a cakas argumenty od inych 😀 , asi ti skodovkarska nocna smena obraba staru po ceste domov
stopel
@Mikesus a ty najväčší a najmodernejší demokrat ideš chrániť demokraciu tým, že ju zrušis 😁 ty si skutočný odpad spoločnosti a stelesnenie úpadku spoločnosti. Môžeš byť na seba hrdý ako si nám to tu nandal. Neviem kto prvý začal hanobit iný národ a vyťahovať podobne urážky ale to už nejdem ani spomínať, pri tebe to nemá žiaden význam, si proste hlúpy
Avatar - Mikesus
Mikesus
@stopel
A čím bych ji rusil? Ze si pletes anarchie s demokracií není muj problém. A v demokracií narozdil od anarchie právo každého konci tam kde, začíná právo druhého. No jako základní právo v listině základních práv je právo. A zdraví. Nikde tam nevidím právo někomu nicit zdravi. Samozřejmě každého právo se daneho práva vzdát, ale něho někomu upirat. Taky jsi dostal právo na vzdělání a očividně si svého práva vzdát se využil stejně jako u té ochrany zdraví.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Mikesus Nech si pózu pana slušňáka pro někoho, kdo ti to žere. Chováš se jako dement dlouhodobě. Nemáš argument, tak začneš křečovitě hledat cokoli, do čeho by ses mohl strefit.
stopel
@Mikesus ja jazdím rovnakým hybridom ako ty, ty tupelo
michal kravcik
@Mikesus nevoidu, a ani nezapnes. Dalsia vec je, ze ked uz sedacky nebudes potrebovat, tak je to 6 miestne auto, nikdy nie 7 miestne. S troma detmi to znamena stale jeden v zadu a minimalnym kufrom. Tiez by sa mi pacil, ale podmienka je 3 deti v druhom rade 😐
Avatar - Mikesus
Mikesus
@michal kravcik
Fakt vždy 6mistne? Vždyť I na fotkách to ma normální lavici ve druhé řadě a 3 pásy.
kesumb
@mikesus😒br /> kasli na to, to velky HK dostanou 110kwh to by ti mohlo stacit a umej to chtit prodat...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@kesumb
Jo ev9 je varianta. Ioniq9 se mi moc nelíbí. I ta ev9 v interieru je taková nic moc, ale člověk nemůže mít asi dokonale. Porad doufám, že přijde slibovaný lexus TZ a dost vylepší techniku.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
@Mikesus

ptr078, stopel, twistedTSD je jeden multinick pana z Plzni mluvícího taky slovenský.
stopel
@Lenka Čížková mlč
ptr078
@Lenka Čížková Lzes me dite. Ja su devecka z pruhonic, dedecek byl partizan z calais a babickaaa clenkou fbi. Slovensky nemluvim a plzni zalejvam kytky kazdou nedeli
Avatar - Mikesus
Mikesus
@ptr078
Moc ti ty cizí jazyky nejdou, zkus to priste znovu. Aneb jak jsi ze sebe prave udelal před normálními lidmi hlupáka a před odpadem hrdinu.
ptr078
@Mikesus Let me guess... ty si ta vesmirna komisia, ktora rozhoduje kto je a kto nie odpad, hlupak atd... 🤣 tesi ma tvoje sebavedomie.
Avatar - Lenka Čížková
Lenka Čížková
@Lenka Čížková
Zde je jasný příklad, jak na mě reaguje tento odpad .
Avatar - Ham.
Ham.
@ericn Dej si to s 2.0 TSI, nejlépe s tou silnější verzí, počkej dva tři měsíce až skončí předprodej a dají ti slevu nejméně 300k a jsi na 1,2 pokud podnikáš tak i daleko méně (odhaduji podle cen za které se kupuje Tiguan, což je totožné auto). A máš káru s plnotučným motorem bez el. fejků, s dynamikou 0-100 někde kolem 6 s., s plnotučnou čtyřkolkou, perfektními seslemi, v mainstreamu bezkonkurenčními světly i podvozkem, 2,5 t na kouli etc.. Btw, sice je to stejná platforma jako Kodiaq, ale řada dílů je daleko kvalitnější (namátkou podmotorový rám u 2.0 TSI je hliníkový odlitek, Kodiaq zohýbané plechy).
ericn
@Ham. Mám čas - vyměním to na konci roku a na IČO to dát můžu 😄 Jen to 2,0TSI bude asi celkem baštit...
Avatar - Mokrous
Mokrous
@ericn Taky pokukuju po Elegance 2.0 TSI 150 kW a docela rád bych věděl, kolik to bude žrát.
Ale asi se budu řídit WLTP. S dieselem jezdím za WLTP, tak tu určitě půjde i s Benzínem.
ericn
@Mokrous Tak to pojďme vyzkoušet a dáme si vědět reálné zjištění 😄 Až budu mít chvilku, dojednám si nějakou delší zkušební jízdu... Ideálně na víkend, i kdybych za to měl zaplatit jako za zápůjčku 😄
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Ham. Máš s tím nějakou aktuální reálnou zkušenost za kolik se dá na IČO pořídit novej Tiguan? Resp. jaký % slevy se dají docílit? Tayron se mi moc líbí. 2.0 TSI.
4 roky zpět jsem dokázal sundat z ceny skoro 25% ale netuším jak moc se situace změnila.
Vím, že Passat Tayron atd dostane 7% na IČ0 + běžně dealer sundával cca 9%. Ale dál už si nejsem jistej. Nepoptával jsem ještě. Extra nespěchám a na salonu se mi vyměnilo osazenstvo...
Avatar - Ham.
Ham.
@Mokrous Tiguan 2.0 TSI 195kW, R line People, ceníková cena s dph 1,5 mega, reálná cena pro pouličního flákače 1,2. Pro IČO je to silně individuální, já bych je při nabídce vyšší jak 0,9 bez dph poslal k šípku. U velkých pražských dealerů, mimo Prahu budou ceny vyšší.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Ham. Takže říkáš, že nejmíň 25% jinak nebrat... 🤓
Uvidíme. Brzy to poptám.
Ono taky u IČO záleží dost na tom, zda bereš 1 kus, nebo 2+ do fleetu...
Avatar - Ham.
Ham.
@Mokrous Ano, 25% se dá u běžících modelů. U toho Tayronu cca za čtvrt roku až to nebude novinka.
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
@ericn Taky jsem vybíral auto místo Touranu.. těžká volba. Prostorově je Touran těžko překonatelný. Poměru výkon/cena je taky nemožné dosáhnout. Nakonec VW prohrál a Audi Q5. Nechtěl jsem tak dlouhé auto jako je Allspace a Tayron. A Audi dalo slevu na 150 kW TDI 350 tis a 5 let servis v ceně vozu. Nakonec bylo Audi za cenu VW nebo Kodiaqu .😉Je kratší,ale má menší kufr..zato jezdí lépe než VW.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Jaros 00071 Ta akční Q5 TDI Quattro byla skvělá nabídka.
ericn
@Jaros 00071 No já bych rád zůstal u značky, už jen kvůli tomu, že jezdím 20let do jednoho servisu, který mi dost vyhovuje a už tam skoro všechny znám a oni mě. Jezdím tam i se služebními Škodovkami 😄 Takže Tayron je asi jasná volba, Touran je super a dá se samozřejmě ještě koupit, ale přece si nekoupím zas to samé...
Avatar - Emel
Emel
@ericn za mě 2.0TSI první volba... a asi kupodivu ta slabší. Přece jen je známá svou (relativní) úsporností a s SUV bych asi - teoreticky - nepotřeboval vyloženě lítat... a je tam i slušný rozdíl v ceně.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Emel Taky myslím, že 150kW TSI je ideální kompromis. Síly má na normální ježdění dost. 0-100 za 7,4s oproti TDI, který to má za 8s. A mělo by to jezdit snad do 8l/100.
Když jde jezdit s TDI za WLTP hodnoty, tak to asi půjde i s TSI.
Lítat s tím nikdo nepotřebuje, je to velkej dostavník a jde tam spíš o prostor a pohodlí. Takže klidně i na 18" balónech.
Proti naftě seš dole o 85 tisíc a to už zabere pár km to projezdit v dražím benzínu a vyšší spotřebě...
kesumb
@Mokrous
doted povazuju starsi 140kw tsi za jeden z nejlepsich r4 motoru vubec.
ericn
@Emel Otázka je, co si ten motor opravdu vezme, když bude kolem 8l/100km v průměru, tak mě to asi netrápí. 10l+ už by mě asi štvalo...
Avatar - Emel
Emel
@ericn no, je to SUVko 4x4, záleží jak s tím budeš jezdit... při svém stylu bych čekal spíš těch 10. Zase 2l/100 jsou 0,7Kč/km s daní... při ceně auta 1,4M a ročním nájezdu 20tkm jsi na 14tKč, což je 1% ceny... no, záleží kolik toho najezdíš.
ptr078
@ericn Ako pise emel, zalezi co jazdis a kolko. Na vela km a dialnicu bohuzial tdi, inac tsi. Mam stary kodiak a ten pri dialnicnych presunoch rad papka olej a vibracie su otravne. Tayron som zatial skusil narychlo iba 1.5ku. Tazko sudit pri jednej osobe. Zase zalezi, kolko jazdis sam a kolko plno obsadeny a nalozeny. Ten slabsi 2 tsi bude asi idealny kompromis. Sam mam zahovoreny 2000km presun, tak som zvedavy. Narychlo mi to pride lepsie auto ako novy kodiak.
TiaS1
@ericn 1.28 to je téměř základní cena. Já skončil na 1.69 mil a ještě tam dost chybělo, šílený úlet na mainstreamový 4 válec s primárně předním náhonem.

Jako 142 KW 4motion Rline, což bych řekl stále není žádný luxus, je od 1.569.000 Kč. A to můžeme pokračovat ve výbavě,
R line plus paket - 70.400 Kč,
Paket technik - 51.000,
Winter paket 41.000,
Navigace pro 32.400....

Tayron za mě vzít základ nebo obejít obloukem.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@TiaS1 No ty ceny jsou docela brutální a doufám, že trochu padnou až se usadí prach po představování novinky. + se snad dealeři pochlapí a bude rozumná sleva.
Já si poskládal hezkou Elegance verzi s 2.0TSI 150 kW za 1,6 přesně. Můj psychologický strop při nákupu je max. 1.1 bez DPH a víc jim za to nedám ani náhodou. Spíš doufám, že míň.
Záleží co člověk potřebuje a skutečně využije a jaký příplatky jsou "nutný". Ale v základu bych si nevybral. Vždycky si to musím upravit dle svých priorit.
ericn
@Mokrous Počkej půl roku, třeba půjdou dolu nebo bude nějaká pěkná akční výbava. Já to taky budu řešit až na podzim 😄
Avatar - Mokrous
Mokrous
@ericn Však já nikam nespěchám. Tohle je po dlouhý době první auto, který bych v dnešní době vůbec uvažoval řešit.
Passat je pořád jako novej a jediný co mě "tlačí" je prodat ho za rozumnou cenu a zase něco narvat na firmu na odpisy... Dám tomu rok a uvidí se.
ericn
@Mokrous Přesně. Taky nespěchám, ale na příští rok už to chce změnu…
ericn
@TiaS1 Mě se ale ty R-line verze nelíbí 😄
TiaS1
@ericn To respektuji, uvedl jsem pro srovnání cenu s R-line, protože se to pohybuje o dost jinde.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Za mna velmi podareny kusok a posobi to navonok aj akosi vizualne chlapskejsie a uchopitelnejsie ako povedzme mensi novy dost uz neutralny tigi.... aj meno sa mi paci a sedi mi... aj ked s tym vw nemal nikdy problem az na par vynimiek ( vw fox povedzme ... ) ...
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
Auto vypadá mnohem lépe než Kodiaq 👍 Osobně ale nedávám řazení na volantu 👎je to ergonomicky divné, stejně jako absence tlačítek k ovládání rádia, klimatizace atd.. aspoň ty tlačítka jsou zpět na volantu.😉 Cena VW i Škody není nyní normální. Atakuje prémii..nebo třeba Mazdu CX60 která má skvělý 3L DIESEL ‼️
Avatar - Stejsn
Stejsn
@Jaros 00071 V televizi na toho volkse jdou reklamy, že je UŽ od 999.000,- Asi se moc nepočítá se soukromou klientelou, co? Zřejmě většina budou firmy.
Avatar - Emel
Emel
@Stejsn jako zase kolik by mělo D-segmentové SUV stát?
Zmíněná Mazda začíná 1,2 a je vevnitř menší...
Avatar - Emel
Emel
Jo, auto celkem pěkný, bez nějakejch úletů... a základní cena adekvátní, že je takhle velký SUVko do milionu je v principu dobrá zpráva (pokud ovšem člověk chce 2.0TSI, tak už ho to dotlačí k 1,4M).
Celkem mě zarazilo pár čísel...
- Dojezd PHEV je na 55l nádrž "až 850km", přičemž 123km je elektrických. To vychází na minimální spotřebu spalováku 7,63l/100? No... to je jako ok číslo pro takhle velký auto, nic proti, ale jestli je to spotřeba "již od", tak je to teda docela dost - přece jen je to 1,5 FWD. Jestli je 55l velkorysý objem nádrže si taky nejsem jistý.
- Jestli je allspace 55% prodejů Tiguanu minulé generace, tak bych asi úplně nepsal, že krátkou verzi zastínil. Ale je možný, že byl na trhu kratší dobu...
- Užitečná 409kg není žádná hitparáda
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Emel Odkud pořád všichni taháte 4 metráky užitečného zatížení??? To auto uveze 600 kilo.
EDIT. Chápu a už to vidím, opět amatér z autocézet neumí počítat ani opisovat čísla...
Avatar - fOE
fOE
@Emel jsem zvedav nazivo, Tayron mam vytipovany jamo mainstream konkurenci ke GLC a X3, a jde mi hlavne o to, jak bude celkove pusobit (ze v nem bude vice mista je u mainstreamu vs. premie samozrejmost, ale o max misto mi nejde). Na X3 to nejspis bude stacit, ta je uvnitr, ruku na srdce, hrozne odflaknuta... Ale co GLC, no, uvidime.
Celkove s tim 265k benzinem by to nemuzelo byt marne.
adamzprahy
@fOE kvůli interiéru by sis nekoupil ani předchozí X3. Do Tayronu se rozhodně vejde mnohem víc než do X3, protože prostě technika. Rodina prostor ocení, pro řidiče je X3 (obzvlášť nová) a Kodiaq/Tiguan AllSpace jiný svět. Tayron jsem samozřejmě nejel, ale koncepčně je to stejné.

Nová X3 sice mírně povyrostla, ale uvnitř to moc poznat není. Kufr dobře postavený, největší slabina místo na zadních sedadlech, tam jako záleží hodně na prioritách. Zkoušel jsem do toho dát dětské sedačky a s těmi lepšími si nesedneš pohodlně dopředu což mě dost nepříjemně překvapilo.
Avatar - fOE
fOE
@adamzprahy minula X3 mi uvnitr nevadila. Byla to trojka a trojka byla a je fajn. Ta nova X3, inu, sedel a vezl jsem se v tom nekolikrat (a z M50 se priznam jsem si sedl na zadek), ale kvalitou i ergonomii je ve vsem horsi nez auto co nahrazuje. Jinak jezdi fajn, to jo, ale za bratru 70-80tis E by to melo i nejak uvnitr vypadat a pusobit. Prostor v nove X3 by pro me byl po presednuti z G30 s komfortnima seslema posun k lepsimu. Tam, i kdyz merim 182cm, tak za sebe mam problem dat vajicko. Ted budeme vajicko menit za 1-3r sedacku, nejspis Nuna Owl a ta je obri, takze si jsem 100% jist ze v 5er bych ji za sebe nedal a obavam se, ze i v X3 bude problem. Kdyz zminujes "lepsi sedacky", co konkretne jsi do nove X3 daval (neuspesne) ty?
Ze se do Tayronu vejde mnohem vic, nic jineho ani necekam, jde mi spis o to o kolik hur bude jezdit, jak je na tom s hlucnosti (jak GLC tak X3 jsou v tomto super) atd. S tim 265k benzinem by to mohla byt rozumna alternativa k GLC 300(d) a k X3, mno, tam v teto vykonove se asi muzeme bavit jen o 40d, ktera ale bude o 10tis E vys.
adamzprahy
@fOE zkoušel jsem v prodejně Britax Romer Baby-Safe Pro Vario Base 5Z a nedalo se vpředu pro osobu cca 175 cm pohodlně sedět, resp. kolena v palubce...máme nakonec Besafe Gobeyond (vajíčko) ta je trochu lépe udělaná a sedačka mohla o trochu dál a tam už to tak tak vyšlo, ale kompromisně. Tak z toho nejsem moc nadšený.

Napíšu ti SZ na moje.auto.cz...

Já jak jsem přesedl už déle do 6GT a teď do 5er G60, tak jsem si asi zvykl na víc místa, protože je pravda že G30 na tom prostorově vzadu nebyla nějak slavně.
Avatar - hugino
hugino
Odpoveď VW na Highlander. Za mňa 👍👍👍
Avatar - Mikesus
Mikesus
@hugino
Tohle má být odpověď na highlander? Však se tam podle šířky ani ty 3 sedacky nevejdou. To je jak kodiaq, který bohužel je o tridu menší než highlander, jak uvnitř, tak v kufru.
www.carsized.com/…lander-2019-suv/

Odpověď VW na highlander je touareg
www.carsized.com/…lander-2019-suv/
adamzprahy
@Mikesus odpověď VW se jmenuje Atlas, Touareg víc sedí na Land Cruiser (150). Ale vidim to tak, že v tomhle ty modely nejdou přímo proti sobě, resp. Toyota se poměřuje s globálními neevropskými modely. Tayron (Tiguan Allspace) je primárně EU model a proto je menší. Highlander byl od začátku primárně pro USA, viz premiéry všech 4 generací: 1x Chicago a 3x NY.

Nabídka velkých SUV je v EU bohužel špatná, přitom od Highlandera výš se podle mě teprve naplňuje jejich hlavní potenciál viz tvoje prostorové potřeby.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@adamzprahy
Jo. Já to beru primárně rozměrově. Tuareg zase není plnohodnotný offroad jako LC, tam taky nevidim přímou konkurenci. Ale je to jak píšeš. Kazdy je zaměřen na trochu něco jiného a srovnání zbývá jen prostorem a cenou.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Není to nejkrásnější SUV na trhu, ale vypadá o dost líp než chudáček zohyzdněný Kodiaq... 😊
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Barry Lyndon
Souhlas, není to tka hrozně jako ten kodiaq.
ondrej setina
Musím po obhlednuti nabídky VW konstatovat, že nástupce VW Allspace popř VW Touran toto auto není a vlastně žádné auto vzadu nemá prostor pro 3 sedačky uz vůbec ne pro 3 větší děti. Všude zadní lavice má asi z bezpečnostních důvodů cca 10cm mezeru mezi dveřmi a začátkem sedačky, takže zadní lavice je i ve zdánlivě obřích autech úzká a prostřední místo je spíše alibi než realita. Sedadla č. 6 a 7 použitelná v práci nejsou nikde.
Kdo tedy chce vzadu 3 děti a koncern, ať běží pro VW Touran, krery se stále prodává a když jsem ze všech větších aut přesedl do něj, je u něj ve druhé řadě zdaleka nejvíce místa. Důvod jsem již zmínil výše.. sedadla jsou až ke dveřím.
ericn
@ondrej setina No ale na ten Touran moc času není, prý skončí letos 😄 I když prodává se stále slušně, ač je to morálně 10let starý model...