Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeSedmimístné elektrické SUV od Škody na prvních snímcích! Volkswagen takové mít nebude
35 komentářů
psel
Hmm, ten posun o rok je podobný tomu co se stalo ID4 a ID5, tam ten FL bude taky až příští rok.
Tohle vypadá spíš na update techniky, u VW to sváděli na změnu designu a tlačítka a na změnu techniky.
Bude to zajímavé
Tohle vypadá spíš na update techniky, u VW to sváděli na změnu designu a tlačítka a na změnu techniky.
Bude to zajímavé
Arese
K čemu to, když má Škodovka Kodiaqa? 😧 Škoda času a deviz...
@Arese
protože kodiaq je malý a nepojme 5členou rodinu i s bagáží. To by toho kodiaqa nesměli dělat tak úzkýho, aby se do druhé řady daly dát 3 dětské sedačky. Oproti minulému je trochu posun, člověk je tam narve, ale děti se samy nepřipoutají a neodpoutají, je potřeba hýbat se sedačkami. no a v 7místné variantě není kufr vůbec. Navíc i v 5místné variantě se v reálu do kufru toho moc nevejde.
Naopak je dobře, že to připravují. Aspoň bude na výběr mezi auty, která dokážou odvézt 3 děti a 2 dospělé.
protože kodiaq je malý a nepojme 5členou rodinu i s bagáží. To by toho kodiaqa nesměli dělat tak úzkýho, aby se do druhé řady daly dát 3 dětské sedačky. Oproti minulému je trochu posun, člověk je tam narve, ale děti se samy nepřipoutají a neodpoutají, je potřeba hýbat se sedačkami. no a v 7místné variantě není kufr vůbec. Navíc i v 5místné variantě se v reálu do kufru toho moc nevejde.
Naopak je dobře, že to připravují. Aspoň bude na výběr mezi auty, která dokážou odvézt 3 děti a 2 dospělé.
kesumb
Takze sourozenec vw id6 (3m rozvor, 4,9 dylka, 1,85 sirka), baterka hadam vyuzitelna 86kwh. Nicmene MEB pocita se 110kw a je tam na to misto, mozna tam po vzoru velky HK daj tu.
@kesumb
Šířka jen 1.85? To je dost o ničem tedy. Tam se nejspíš 3 sedacky nevejdou vedle sebe. Udělají velký SUV, aby se tam nic nevešlo.
Šířka jen 1.85? To je dost o ničem tedy. Tam se nejspíš 3 sedacky nevejdou vedle sebe. Udělají velký SUV, aby se tam nic nevešlo.
@Mikesus
x5 ma 2,01 a vejdou se tam tak, ze se i pripoutaj. Ix ma trosku min a je to nicmoc, etron ma 193 a uz je to skladacka. Kodiaq je nerealnej
x5 ma 2,01 a vejdou se tam tak, ze se i pripoutaj. Ix ma trosku min a je to nicmoc, etron ma 193 a uz je to skladacka. Kodiaq je nerealnej
@kesumb
no právě kodiaq se tam narvou taktak, ale už se nepřipoutají ani neodpoutají, musí se hýbat se sedačkami. Sám jsem to zkoušel. HL má 1,93 a je to úplně v pohodě. RX má taky 1,93 ale je to taky skládačka. U prémie to je dáno fokusem na krajní sedadla a větší boční vedení, tak tam je problém se sedačkami.
v to IX jsem trochu doufal, že tam to půjde líp. To je pro mne docela zklamání. EV9 je taky v pohodě.
no právě kodiaq se tam narvou taktak, ale už se nepřipoutají ani neodpoutají, musí se hýbat se sedačkami. Sám jsem to zkoušel. HL má 1,93 a je to úplně v pohodě. RX má taky 1,93 ale je to taky skládačka. U prémie to je dáno fokusem na krajní sedadla a větší boční vedení, tak tam je problém se sedačkami.
v to IX jsem trochu doufal, že tam to půjde líp. To je pro mne docela zklamání. EV9 je taky v pohodě.
@mikesus
ix je podstatne sirsi nez kodiaq, ale neni to jako ta x5 no. Nicmene ja teda nemam uplne nejuzsi sedacky...
Ix je ale takovej prepravnik, moc zabavy v tom neni. Etron ma podstatne lepsi podvozek a v extremu je i zabavnej, ix je takova ticha pohodlna kapsle😐
ix je podstatne sirsi nez kodiaq, ale neni to jako ta x5 no. Nicmene ja teda nemam uplne nejuzsi sedacky...
Ix je ale takovej prepravnik, moc zabavy v tom neni. Etron ma podstatne lepsi podvozek a v extremu je i zabavnej, ix je takova ticha pohodlna kapsle😐
@kesumb
tak jízda s celou rodinou není o nějakém závodění. Natož s takto velkými auty. U nás všichni preferují komfort.já mám 3x besafeku, které mají cca 52cm na šířku. Takže interiér musí mít minimálně těch 156cm ( v ramenou ), ale největší problém je spíše ta prostřední, aby vůbec nebyla posazená na přezce pásu a dal se zapnout.
tak jízda s celou rodinou není o nějakém závodění. Natož s takto velkými auty. U nás všichni preferují komfort.já mám 3x besafeku, které mají cca 52cm na šířku. Takže interiér musí mít minimálně těch 156cm ( v ramenou ), ale největší problém je spíše ta prostřední, aby vůbec nebyla posazená na přezce pásu a dal se zapnout.
twistedTSD
Nevím, proč to má zadní světelný podpis jak Kia. Aspoň, že u Škody ještě uvidíme i jiné než hmyzí xichty.
diesel do rodinného auta ani omylem. Je to pro hlupáky, kteří chtějí ničit zdraví své rodiny za ušetřené pár korun. I když u toho phev, pokud budou dobíjet, tak hrozné to nebude. Ale pochybuju, že po městě budou jezdit jen na elektriku.
Naopak u rodinného auta, pokud rodič chce to nejlepší pro své děti, je nejlepší elektrika. Ale každého volba, jestli mu pár korun stojí za to zničit život svým dětem.
Každý at si zváží, kolik zdravi jeho rodiny stoji. A jen tak mimochodem. Mg5 stoji cenik od 890tis, skladovka v pohode 650tis za 115kw verzi. Ceed sw se 103kw s automatem je od 610tis. Kazdy at si rozhodne, jestli mu stoji tech par korun rozdilu. Ale ceed aspoň není diesel, to mu je k dobru.
Takže kdo chce EV kombik, má tu za 650tis možnost.
www.sauto.cz/…mg/mg5/207627676
To nerozporuju, ale už jsme u toho. Lowcost tu máš za danou cenu, takže výmluvy, ze takové auto neni k dispozici, jsou naprosto zcestné. Za kvalitu se platí (obecně), nechceš platit, nemáš kvalitu.
a jaké testy. odkaz by nebyl? Pár korun rozdíl to je. Takže v žádném případě není pravda, že tu takové auto není na výběr. Jestli kvalita odpovídá, to je již jiná věc.
Nejezdím dieselem. Nejsem tak hloupej abych to dělal. Za to ty jsi dost hloupej, ze opakujes to samé porad dokola. Par dni zpět jsem to tu psal. TSI ma emise NOx kolem 30mg, TDI taky kolem 30mg, ( ročníky 2022 co jsem našel), camry ma 2mg, HL 7mg. Do toho,v nevetranych prostorech narozdil od toho dieselu se jede bez emisi. Ale neboj, už mám seznam potenciálních nástupců, coz budou už BEV. Bohuzel dostatecne velke BEV před 2 roky nebylo. Automobilky kašlou na vetsi rodiny.
Pak je zajímavé i ty staré vraky z roku 2015 a vic.
www.researchgate.net/figure/NOx-emission-rate-mg-s-of-a-VW-Passat-Euro-6-diesel-in-bins-of-velocity-and-acceleration_fig48_309722121
A pak sem vloží odkaz na šokující studii, která zjistila, že auto na plný plyn ma větší emise než na půl plynu.
On je to prostě místní génius.
jelikož hlupákem jsi stále zůstal, nebo paměť ti vypadává, dával jsem speciálně tobě už několikrát odkaz, že interiér se v garážích naplní vlastními zplodinami, i když tam nestojíš a netůruješ. Ale hlupák zůstane hlupákem, obzvlášť když ignoruje fakta a nevzdělává se. A zajisté vůbec nikdy necouváš, startstop máš vždy aktivní apod.
víš co ty kvalito, třeba jezdi MHD, když nemáš na to ostatní neomezovat a neničit jim zdraví.
Proč bych si měl kupovat auto za 600tis? Jelikož chci pro sebe i rodinu maximum komfortu, musím si vydělat na něco kvalitního, takže moje cenová relace na nákup auta ( pravidelně po 3 letech ) je úplně jiná. Buď budu chtít šetřit a budu si vědom toho, že nedělám pro rodinu maximum co můžu a koupím tohle, nebo se o rodinu postarám a budu muset na to auto vydělat. a ne, nemáme problém jet MHD, vlakem atd a taky pravidelně jezdíme. Kdy ty jsi jel naposledy s rodinou MHD? Já dnes i včera.
To je tak, když někdo závidí sousedovi, že má víc a chce to samé, ale není ochoten pro to něco udělat a ještě by to chtěl zadarmo pokud možno.
Já jsem ale ve vlastním. Ty ne? a v paneláku nebydlím, králíkárny nemám rád od malička. Je to novostavba a nabíjet můžu v garáži. Na okraji Prahy bydlím, aby děti měly co nejčistší vzduch ( nejčistší část Prahy, říká se ji též plíce Prahy ) a zároveň možnosti ve vzdělání.
A proč reaguješ na diskuzi o dieselu? To ti uniklo?
Vis co je blby, kdyz se odstehujes z mesta?
Ze tvy deti nakonec skonci stejne v tom meste. Obvykle nejpozdeji na stredni skole.
Vypatlanej jsi ty jak jsi prave dokázal. Narozdil od tebe tu davam prokazatelná fakta. Já vím, nekdo si dovolil říct fakta o tvém vraku. No a pak vypatlanej člověk si dokáže zajistit příjem vlastním úsilím, aby si mohl kupovat pravidelne nová auta. To ten nevypatlanej bude rozporovat prokázána fakta.
Druhý mor jsou potom taxikáři, autoškoly (nedávno jsem viděl autoškolu jedničkovou Ovci TDI) a všechny ty bambiliony rozvozů všeho možnýho. Ti zkorporátnělejší mají alespoň relativně slušný auta, ale osvč lowcosťáci, tak ti mají to nejlevnější a samozřejmě v dieselu, který se nikdy nevypíná (asi už by nenastartovali, nebo nevím) a to je fakt o přesdržku...
tak phev diesel je totalni kravina, uspora oproti benzinu zadna a k tomu je to uchrochtany.