Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Brno živě: Mazda nepřítomna, české ceny SUV CX-7 zveřejněny

Na brněnské automobilové přehlídce jsou k vidění téměř všechny automobilové značky, které mají na českém trhu zastoupení. Některé ale přece jen chybí. Mazda patří do druhé skupiny, ale novinky, které by bylo možno prezentovat, jsou přitom na obzoru.
Zpět na článek
7. 6. 2007 12:17
neregistrovaný "Homer"
7. 6. 2007 12:40
neregistrovaný "astony"
7. 6. 2007 12:24
neregistrovaný "skl"
7. 6. 2007 12:58
7. 6. 2007 13:15
7. 6. 2007 13:19
7. 6. 2007 14:08
7. 6. 2007 14:15
neregistrovaný "Well"
7. 6. 2007 14:20
7. 6. 2007 13:25
neregistrovaný "Well"
7. 6. 2007 14:53
7. 6. 2007 15:03
anonym
7. 6. 2007 15:14
7. 6. 2007 15:11
7. 6. 2007 20:36
anonym
8. 6. 2007 00:26
7. 6. 2007 13:52
neregistrovaný "míšan"
7. 6. 2007 14:55
7. 6. 2007 18:13
anonym
7. 6. 2007 13:09
neregistrovaný "skl"
7. 6. 2007 13:16
neregistrovaný "skl"
7. 6. 2007 15:24
neregistrovaný "Gabo"
7. 6. 2007 17:31
neregistrovaný "skl"
7. 6. 2007 13:20
7. 6. 2007 14:10
7. 6. 2007 14:18
neregistrovaný "baco"
7. 6. 2007 14:30
neregistrovaný "jozo"
7. 6. 2007 15:10
neregistrovaný "Juha"
7. 6. 2007 15:20
neregistrovaný "gabo"
7. 6. 2007 15:22
neregistrovaný "Gabo"
7. 6. 2007 15:23
neregistrovaný "Gabo"
7. 6. 2007 15:30
neregistrovaný "alambert"
7. 6. 2007 15:34
neregistrovaný "alambert"
7. 6. 2007 18:36
neregistrovaný "Michal"
7. 6. 2007 21:07
7. 6. 2007 23:17
neregistrovaný "Well"
8. 6. 2007 00:15
8. 6. 2007 07:35
neregistrovaný "Jutilla"
8. 6. 2007 08:33
neregistrovaný "TEMPE"
7. 6. 2007 22:32
neregistrovaný "Ada"
8. 6. 2007 09:49
neregistrovaný "Libertarian"
10. 6. 2007 10:32
neregistrovaný "6mps"
10. 6. 2007 23:15
neregistrovaný "Joey"
10. 6. 2007 23:25
neregistrovaný "Joey"
18. 6. 2007 17:37
neregistrovaný "hasanomar"
neregistrovaný "Homer"
7. 6. 2007 12:17
Koukám že Santa Fe-čku pomalu příbívají konkurenti
A to nejen počtem, ale i cenou. Cena 785000 Kč za Mazdu a 770000Kč na Santa Fe, to už není zas tak velký rozdíl. Navíc už v základu se solidní výbavou. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "astony"
7. 6. 2007 12:40
Re: Koukám že Santa Fe-čku pomalu příbívají konkurenti
Santa Fe už má nejlepší za sebou. Včera sem mazdu viděl a musel sem se za ní točit jak káča, ale stálo to za to. Je to další povedená mazda. Vedle ní Santa Fe vypadá jak deset let stará.
neregistrovaný "skl"
7. 6. 2007 12:24
Palec nahor
Tento segment ide troksu mimo mna, ale toto vyzera skvele a s takym motorom to za tu cenu bude skvela ponuka :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 12:43
Ty voe, ty ceny mi teda vyrazili dech.. čekla jsem cenu kole
Ceny :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
anonym
7. 6. 2007 12:54
Re: Ty voe, ty ceny mi teda vyrazili dech.. čekla jsem cenu
presne ! ale ja to i cekal, staci se kouknout na ceny v USA ... ale firmy co ji dovazi za cenu kolem 940k s DPH budou muset trochu slevit :))) Jinak je to krasny auticko, a srovnani se SantaFe ... ffs
7. 6. 2007 12:58
DESIGN
Jo, známá věc... u auta hraje rozhodující roli to, jak vypadá. Aby ne, vždyť máme voči. Auto musí mít svůj styl, současně musí být zařaditelné do svého segmentu. Skloubit vyhřezlé, takřka offroadové přední blatníky s elegantní crossoverovou křivkou bočních oken na chromovém rámu, a ještě k tomu se pokusit o výraznou přední masku (která mě asi odrazuje spolu s těmi blatníky nejvíc) je, jak koukám opravdu "nad mazdní" síly... Jo... tahle kára si neuměla vybrat mezi crossoverem a offroadem. Jestlipak ji to kupci prominou. Podle mého v Evropě nikoliv. P.S. A právě to porovnávání tohoto auta se Santa Fé... myslím nejlépe vyjadřuje tu rozpolcenost stylu. Budeme holt muset počkat na VOLVO XC60, aby v Evropě konečně někdo kvalitně zdefinoval styl aut tohoto jaksi mezisegmentu.
Rozbalit vlákno
18
7. 6. 2007 13:15
Re: DESIGN
Nedívej se na auto po částech, ale zkus jako na celek. Příliš to pitváš. Myslím, že vypadá vyváženě a mě osobně až na zadní lampy vyhovuje. Z prodejních úspěchů nemám obavu, neb každý v Evropě nemá takové "oko" jak ty, GTI. ;-) Obvzlášť cenovka zboří všechny byť sebemenší zbylé pochybnosti o designu a je to Mazda - a toť záruka, že to stoupnutí vedle prostě nebude.
7. 6. 2007 13:19
Re: DESIGN
Cena je dobrá... za tu cenu mi to ovšem nestojí. Zkusil jsem komplexní pohled a je to pro mne ještě horší. nemohu si pomoci... tudy nejdu. Ty zadní lampy to kurunují.
Avatar - skejpa
7. 6. 2007 14:08
Re: DESIGN
je videt ze ses ten typickej starousedlej evropan kterej nic jinyho nez omšelý, nudný passat chtit nebude. je nova doba chlapce a tohle je skvost mezi SUV. za ty penize se bude prodavat nadherne a nerikejte ze je okoukana - kolikrat steji videli na zivo ? myslite ze vsichni lidi lezou na internet koukat na auta ? a to ze ji chybi diesel neni zase takova katastrofa. mazdacke benzinove motory sou jedny z nejspolehlivejsich takze se benzin vyplati. spis to co usetrite oproti dieselu narvete do benzinu za palivo. ale zase ten krasnej zvuk... a opravy aspon nejsou tak drahy jak u diselu ale to u mazdy s benzinovym motorem stejne nebude potreba - ta jezdi jen na pravidelny prohlidky :)

uz aby tady byla. takhle krasny SUV tady nikdo neprodava a za ty prachy - s moznosti dokoupit 4x4...
neregistrovaný "Well"
7. 6. 2007 14:15
Re: DESIGN
Já bych šel taky do benzínu, ale vysvětluj to ostatním. SUV = nafta, to tady bohužel platí. Exteriér se mi nelíbí, ale vnitřek je nádhernej. Snad bude mít řidič dost místa, vypadá to spíš jako kokpit MX-5 než suvko.
Avatar - skejpa
7. 6. 2007 14:20
Re: DESIGN
jo jo. pri pohledu na uspech santefecka bude tohle ted kral ve sve tride (alespon pomerem cena/vykon/exklusivita). a diesel pry taky prijde takze i zaryti ropaci si prijdou na sve...
neregistrovaný "Well"
7. 6. 2007 13:25
Re: DESIGN
Jako fanda Mazdy musím bohužel souhlasit. Naroubovat na SUV design sporťáku RX-8 není šťastné řešení. Interiér je krásnej, cena lidová. Další mínus je absence dieslu. Problém je i v představení modelu. Na trh přijde až na podzim a přitom první snímky kolují světem už víc jak rok. Design je už teď v podstatě okoukaný. Tohle se Mazdě moc nepovedlo ;-\ .
7. 6. 2007 14:53
Re: DESIGN
Souhlas. Mazda těmi předními blatníky (dobře akcentuješ RX-8) vytváří svou podivnou designovou manýru. A ta absence nafty... no to je v Evropě předem brána úspěchu zavřená.
7. 6. 2007 15:04
Re: DESIGN
Myslim ze s tim autem mazda miri spise 'pod murano' nez proti bezne konfenci typu santa fe. Jediny motor, hned supr vybava, a jista porce stylu ktery nekomu sedne a nekomu ne. Hodne podobne to delal Nissan a neda se rizt ze by tim minul. Co se tyce uspechu, treba brat v ohled pozici mazdy na trhu. 6 ka a 3ka jsou velmi uspesna auta. Ale zaroven se prece prodejne na zadnem trhu nemuzou porovnavat s prodejni spisi kterou tu zajima treba WV, skoda, frantici a nemci. Ja rikam, ze tahle mazdicka poleti. Ne, nebude se ji prodavat jak nemcu v dizlu, ale sve misto bude mit.
7. 6. 2007 15:14
Re: DESIGN
Souhlas... konečně jeden, kterej pochopil, že Santa fé je jinej segment.
7. 6. 2007 15:07
Re: DESIGN
Pamatujes na tu prapodivnost, na tu ohavu s podivnou manyrou ktera si vzala predni svetla a kachni cumak za vzor ze sportovniho kupe? A prece...netrvalo to moc dlouho a Cayenne se stal vsim jenom ne propadakem. ;-)
7. 6. 2007 15:11
Re: DESIGN
Doufám, že tu nebudeme porovnávat CX-7 s Cayenne... To by bylo moc i na zaryté fandy mazdy... a že tu dokonale exhibují >:D ;-)
7. 6. 2007 15:30
Re: DESIGN
porovnani...porovnavat muzes vsecho se vsim kdyz vis proc. Tady mas dve suvcka ktere designove navazuji na hodne sverazna sportova kupe. A to se porovnavat da. A v ramci obou cenovych trid to jsou auta s hodne 'nepraktickymy' motory, sveraznym designem, vysssi stavbou nez sedan. Jo, porovnavat auta jako taka by byla hloupost, ale porovnavat myslenku a marketing a strategii a smysl toho auta v dane tride je plne na miste.
anonym
7. 6. 2007 20:36
Re: DESIGN
pěkný smeč
8. 6. 2007 00:26
Re: DESIGN
ANO...muzes porovnavat vsechno se vsim...klidne Mazdu s Porsche nebo dvouplosnik s raketoplanem...ALE musis potom prijmout fakt, ze te (semtam) nekdo oznaci za ignoranta...napriklad ja...PROTOZE marketing Porsche a Mazdy je od sebe tak daleko jako Ja a Ty :-)...mimochodem, kteraze to znacka chybi na autosalonu v Brne? ...hmmm...sverazny marketing >:-[]
neregistrovaný "míšan"
7. 6. 2007 13:52
Re: DESIGN
Bože, gti, jestli se tí nelíbí tahle CX-7...tak už vážně nevím. Nad čím by jsi si chtěl bičobat delfína...nad Tiguanem... >:D >:D >:D , ten opravdu zakomponoval mistrně blatníky do boční linky... >:D >:D >:D . Hochu, hochu, to už jsi na tom tak špatně ? :'-(
7. 6. 2007 14:55
Re: DESIGN
Chybí ti vědomí možné reality. A to i u toho "hocha". Přál bych ti mě vidět >:D >:-[]
anonym
7. 6. 2007 18:13
Re: DESIGN
Čo Tiguan. To Golf Variant je nepochopiteľné auto so svojím dizajnom. Takéto vozy bude robiť VW? To už aj kórejci sú ďalej...
P.S.: CX-7 :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "skl"
7. 6. 2007 13:09
Chrestys is dead
Skor to vyzera, ze ten tvoj "chrestys" dostal smrtelny zasah este skor nez sa poriadne narodil
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "skl"
7. 6. 2007 13:16
Re: Chrestys is dead
sorry, to malo smerovat na GTI
Avatar - skejpa
7. 6. 2007 14:09
Re: Chrestys is dead
jje zajimavy jak se vetsine lidem libi, jen GTI ji nemuze vystat :D... doufam ze CX-7 vyprasi VW kožich ;)
7. 6. 2007 15:06
Re: Chrestys is dead
Kdo je ta většina? Myslíš ty tři kolegy na diskuzi? :-) Skejpo, skejpo... Tak doufej... zejména absencí nafty... to bude výprask >:D
neregistrovaný "Gabo"
7. 6. 2007 15:24
Re: Chrestys is dead
Nafta bude...
7. 6. 2007 15:30
Re: Chrestys is dead
Jasně... bude, ale není.
neregistrovaný "skl"
7. 6. 2007 17:31
Re: Chrestys is dead
Je to tak, vyhral si. Vsetci tu tuzime po jedinecnych a tak prekvapivo krasnych Tiguanoch. Len z cistej zavisti to vsak neprizname... ked dojde na lamanie chleba, farba ale vyjde najavo; radsej budeme cakat, makat a setrit, ten rozdiel predsa stoji za to!! 8-s
7. 6. 2007 17:47
Re: Chrestys is dead
Co má TIGI zde společného s CX-7? ;-\ TIGIho přece nekupují nějací toužiči. To je mainstreamové auto, které si koupí ten kdo hu bude chtít. Nějak se ti popletly sny a touhy s realitou...
7. 6. 2007 13:20
PJEKNÉ
okouknul jse si jí v ženevě a musím říct že ač mazdy nemusím anijak mě neoslovují tak tomuhle dávám :yes: ... a už jsem jich tu i pár potkal dovezených soukromě a v reálu vypadá fakt super :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
7. 6. 2007 14:10
CX7 GO
nejhezci SUV u nas, prijemna cena, vykony a spolehlivy motor... co vic si muzem prat !
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "baco"
7. 6. 2007 14:18
Re: CX7 GO
Co víc si přát? Automat!
Individuální importy z USA jej sice mají, ale import má i své nevýhody.
Jezdil jsem s ní a docela se mi to líbilo. Trochu hlučnější, než bych si přál, mizerný výhled přes A-sloupek. Ale jinak o koňskou délku před RAV-4 či Santa-Fe (s dalšími kompaktními SUV moc zkušeností nemám). Stále zůstává na "shortlistu" pro výběr :-)
neregistrovaný "jozo"
7. 6. 2007 14:30
SQELY
Koukal jsem nas ni nedavno ve statech s otevrenou hubou - PARADA .... Tady jsem zjistil, ze se to jeste v Evrope neprodava. V USA to kostuje novy od cca 580-ti. Jinak konec nudnych SUV. :yes:
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2007 14:44
JAPONSTI BORCI
Vcera jsme se zde preli o budoucnosti , designu, technicke vyspelosti a kvalite znacky Volkswagen. Konkretne byl na rade prichazejici model Tiguan (co je to za jmeno). Dnes vidime jednoho z konkurentu. A voila. Vazeni, takto ma vypadat automobil SUV/crossover. Designeri VW, poucte se. Takto se dela interier. O jeho kvalite v Mazde neni pochyb. Mazda je dobrym prikladem pomeru kvalita/cena. S timto vozem trefila Mazda do cerneho a podle toho, jak to vypada, zaradi se ke spici SUV7crossover segmentu hned vedle japonskych bratru FORESTER, CRV, RAV4 a evropskeho FREELANDERa. Tito borci shlizeji dolu na ostatni v tomto segmentu jako na otravny hmyz. CX-7 to v dzungli automobiloveho trhu bude mit podstatne jednodussi nez nudny Tiguan. Na takovy vuz je radost pohledet.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Juha"
7. 6. 2007 15:10
Re: JAPONSTI BORCI
To auto má otec a spotřeba je mezi 12 - 16 litry. Buď jedeš v řadě s HTP anebo tě to sežere.
neregistrovaný "gabo"
7. 6. 2007 15:20
Re: JAPONSTI BORCI
Diesel bude mit podle mne realne (ne papirovou) spotrebu pres 9 taky (jestli se s tim nebude jezdit za HTPcky ve fronte pak to bude i niz nez na papiru :-). Ma prijit zari rijen estli se nepletu(?). Jestli sem spravne pochopil tak se prodavaji zatim pouze AWDcka. Predohraby nevim estli budou (v prezentaci je uvedeno pouze AWD). Jinak designove hodne povedene dle meho nazoru (takovy crossover SUV a sportovniho kombajnu), ale skoda ze premarnili moment prekvapeni kdyz ty tvary jsou znamy uz nejaky ten friday nebo freitag.
Tak at se ti dari holko... :-)
neregistrovaný "Gabo"
7. 6. 2007 15:22
Re: JAPONSTI BORCI
Diesel bude mit podle mne realne (ne papirovou) spotrebu pres 9 taky (jestli se s tim nebude jezdit za HTPcky ve fronte pak to bude i niz nez na papiru :-). Ma prijit zari rijen estli se nepletu(?). Jestli sem spravne pochopil tak se prodavaji zatim pouze AWDcka. Predohraby nevim estli budou (v prezentaci je uvedeno pouze AWD). Jinak designove hodne povedene dle meho nazoru (takovy crossover SUV a sportovniho kombajnu), ale skoda ze premarnili moment prekvapeni kdyz ty tvary jsou znamy uz nejaky ten friday nebo freitag.
Tak at se ti dari...
neregistrovaný "Gabo"
7. 6. 2007 15:23
Sorry
Sorry za 2x nejak to blbne...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "alambert"
7. 6. 2007 15:30
brno
když ČR nestoj Mazdě za to, aby sem dovezla pár svejch pekáčů, tak mě ani nenapadne koupit si mazdu... co si o sobě ty japončíci myslej....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "alambert"
7. 6. 2007 15:34
Re: brno
opr. nestojí
Avatar - donPedro
7. 6. 2007 18:33
Zum Zum CX-sedum
Tož nevím, tento mazdí krasavec je k vidění v mazdích šourůmech už nějakej ten pátek (abych to upřesnil, od časného jara LP2007) a semotamo je k vidění i na cestách (s místníma eSPéZetkama), alespoň tedy tu u nás na dálném severovýchodě naší milé malé zemičky (a Švýcarsko to teda není). Měl jsem možnost si ho prolézti a očuchati, i k plastům jsem si v nestřeženém okamžiku líznul. A je to tedy vážně kabrňák, rozuměj hezké auto uvnitř i navenek. Len ta nafta jim tam chýbá, len ta nafta. Design je vpravě fajovej = přidrzlý svalnatý elegán s lehce poťouchlým předním i zadním kukučem. Čili za tohle auto má Mazda ode mne 7x :yes: Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Michal"
7. 6. 2007 18:36
Pohled ženy
Moje manželka, když viděla sedmičku už loni na fotce, tak od té doby jiné auto nechce. Viděla jí i na živo a názor nezměnila.
Asi budu muset začít šetřit na benzín. :-) :-) ;-\
Rozbalit vlákno
0
7. 6. 2007 21:07
Imitace
at si to Mazda prodava jak chce, komu chce a kde chce...pro mne je to poutove auticko...nablyskany smejd, ktery se okouka behem mesicu a ne let...2.3T sezere i travu kolem silnice s touhle stavbou karoserie a vahou...jasne slapnuti vedle, ale diky tomu mohli (museli) cenu stanovit tak nizko ;-) Idealni volba pro milovniky imitaci, kteri nemaji na Lexus RX (abychom zustali v Japonsku) a z BMW se jim klepou kolena >:-[] CX-7 je jednoduche a lacine auto v nejhorsim slova smyslu :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Well"
7. 6. 2007 23:17
Re: Imitace
Další rádoby odborník, který má ve všem hned jasno. Že auto ještě ani na vlastní oči neviděl, to je podružná věc >:D .
8. 6. 2007 00:15
Re: Imitace
tak uvodem ti oplatim predstaveni se :-) ...ja mam rad premiove znacky a vetsinou take dam na prvni dojem z designu :-)...no a ted zpet k CX-7...tenhle kousek uz jsem videl nekolikrat i ve skutecnosti a trvam na svem nazoru...nablyskane pozlatko, ktere se okouka behem par mesicu, navic s jedinym motorem...to neni krizenec...to je paskvil...zajimava je na nem akorat cena...pro blby, kteri chteji trumfnout souseda a jeho Octavii >:-[]
neregistrovaný "Jutilla"
8. 6. 2007 07:35
Re: Imitace
Á, pan odborník promluvil... :-) Nic ve zlém, aspoň máš vlastní názor (tedy pokud je opravdu tvůj). Tohle auto jsem viděl už x-krát (i když převážně ve Státech) a pořád se mi líbí. I když ty budíky se mi moc nelíbí, ale to může být pro změnu můj scestný názor. :-) V souvislosti s označením nablýskané pozlátko mě napadá tak Octavia Scout, kterou bez úpravy podvozku, zato s úpravou ceny označují terénním autem. Mimochodem, Mazdu si nekupují ti, kteří potřebují někoho trumfovat, od toho tu máme jiné značky ze západní Evropy. :-)
neregistrovaný "TEMPE"
8. 6. 2007 08:33
Re: Imitace
NO VIDÍM,ŽE VĚTŠÍ TRUBKU NA WEBU TADY NENAJDU,NEŽ SI TY,TAK TI PORADÍM,ABY SIS JAPONCE NEKUPOVAL,ALE ZAMÍŘIL DO BMW,NEBO PAŠÍKA,DOSTANEŠ K TOMU I VANIČKU NA OLEJ POD AUTO A SLEVOVOU KARTU DO SERVISU A BUĎ ŠŤASTNÝ,ŽES TAK DOBŘE KOUPIL.OTÁZKA JE,JESTLI NEMACHRUJEŠ S TVÝM MALÝM ROZUMEM A PŘITOM DOMA NELEŠTÍŠ ŽIGULÍKA))
neregistrovaný "Ada"
7. 6. 2007 22:32
proc je tak oskliva?
Je to ale hnus velebnosti, jak venku, tak uvnitr. A asi nejhorsi je ten tachometr, jakoby vyhrezly z te palubky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Libertarian"
8. 6. 2007 09:49
Ženě se líbí,
mně taky, tak přemejšlíme, že si s touhle mazdičkou ukrátíme čekání na Infiniti EX >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "6mps"
10. 6. 2007 10:32
cenová ponuka
vyzerá to zaujmavo som zvedavý z akou cenovou ponukou príde.Podľa reakcíí okolia to vyzerá pre mazdu optimisticky ;-)
že by som kúpil mojej mps kamarátku??? >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Joey"
10. 6. 2007 23:15
ciao
:-))) tak nevim jak kdo, ale v tom aute jsem sedel i jsem ho ridil. V mazdach jezdim uz dlouho a vim ze tohle je dost dobry auto... k tem poznamkam o interieru ano na fotkach vypadaji nektere detalily trochu divne (ja mel problem se stredem volantu a s tvarem tubusu pro rychlomer a otackomer, ale v realu je to uplne super. Tohle bude moje pristi auto. S tou spotrebou, jo asi to zrat bude, ale nastesti je to mazda takze kdyz se bude jezdit s klidnou pravou nohou tak to urcite pujde vydrzet. Kazdopadne design je vec nazoru, me se libi blondynky a tohle auto, zrzky a Bmw X5 nebo Touarega necham nekomu jinemu. Kazdpoadne o tom aute mluvte az se v nema svezete a kdo kdy mazdu mel tak zklaman rozhodne nebude. Btw: auto uz se rok prodava v USA, vsechny kusy co jezdi po Evrope jsou dovozy, amer. specifikace ma 6 speed automat, jinak velice podobne, v Evrope se nebude dodavat Navi PILOT (navigace s TFT dotykovou obrazovkou) jinak je to stejne auto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Joey"
10. 6. 2007 23:25
jetse k tomu motoru
tohle DISI se vazne povedlo, jel jsem ve vsech trech Mazdach co to ted maji 3 MPS, 6MPS a CX7... kazda trou jine kafe ale je super jak ten motor dokaze byt univerzalni...myslim, ze prave proto nevymysli nejaky experimenty s dieselem, mazda ma ted jen ten 2.0 common rail necelych 150 koni... no asi by tam sel... ale nebylo by to to Zoom Zoom co oni chteji.... byt to Kia nebo Hyundai tak uz tam vytezoslavne sedi a inzenyri se tlucou do prsou jaky pekny auto zase udelali. to auto se mi fakt libi a cena prijemne prekvapila, cekal jsem ji o cca 200 tis. vys.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hasanomar"
18. 6. 2007 17:37
ech
fesak jen ta spotreba.... doufam ze motor nebude rychlejsi nez podvozek a pak je to crossover snu :yes:
Rozbalit vlákno
0