Novinky
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Přejít do diskuze
@ptr078
Pokud britská vláda zruší regulace, japonské a korejské automobilky můžou nabídnout širokou škálu svých levostranných aut. Tak jako třeba v Austrálii.
Pokud britská vláda zruší regulace, japonské a korejské automobilky můžou nabídnout širokou škálu svých levostranných aut. Tak jako třeba v Austrálii.
@del42sa V Bruselu na to přijde ta partička nevzdělanců brzy taky. Současná vláda to rušit nebude. To až ta příští.
@ryccardo Mám obavu, že im príliš fandíš. Svoju absolútnu neschopnosť spraviť niečo rozumné a neškodiť vlastným ľuďom dokazujú prakticky denne a stále viac a viac.
@Michal Ježek Všechno zlé je k něčemu dobré. EU si aspoň vytáhne hlavu ze zadku a začne přehodnocovat taky své nerealizovatelné cíle vyplozené z hlav nevzdělanců úrovně Habeck.
@ptr078 Ale uz vyplati. Suzuki dela pro neEU trh Suzuki Jimny a ani by se nemusela otravovat s predelanim na levostranne rizeni, ma tolik objednavek, ze Suzuki musela pozastavit objednavkovy system a nestiha vyrabet. 😉
@lamal No nemyslím si, tak rychle vývoj nejde a 700-900km bez tunové baterky nejde a to v autě nechceš... Větší problém je ta doba dobíjení, lidi by vzali na milost i auto s 500km dojezdem (v jakýchkoliv podmínkách), kdyby se to dobilo do 10min, nevážilo to 2 tuny a nestálo to milion a víc...
@lamal No ale to neznamená, že na to zákazníci přistoupí. Výrobci půjdou do kopru, když nedají trhu to, co chce...
@lamal a to je je zas co za šaška? 😄 Tyhle "eksperty" miluju, ví kulový a sleduje Čínský vládou řízený trh a analyzuje to tak, že se to změní všude. Nicméně čísla nahoru nelezou a pokud ano, velmi neochotně a jsou tlačeny politikou, nařízeními a kupují to hlavně firmy, protože musí... Tvl a tohle je ta vítězná technologie? Ani omylem....
@praptak a dokonce dřív. byli radikálnější. zrovna tak chtějí zrušit klasické cigarety - od roku 2030. jsou zkrátka napřed😊
Nechapu, ze se Britove jeste nejak snazi o eko, kdyz uz nejsou v Bruseli. Byt nimi, tak se na nejaky Euro 7, 6 mozna i 5 vyprdnu a necham to na volnem trhu. GD bych uz davno ztopil, ale chapu, ze Kaja 3 jim do toho plka.
@ericn
Jedna vec je to, co sa predava a co si automobilky zazmluvnili tj typy baterii a ceny a druha to kam sa realne technologia posuva v krajinach v tomto pripade v Cine, kde to ide rychlo a nie zmeny 2x za dekadu.
Ja len dufam, ze az to pride niekedy v 2040 tak v EU getrag, alebo nejaka znacka bude vyrabat aspon jednu manualnu prevodovku s spojkovym kitom, ktore sa budu montovat do EV pre zabavu... a obetuje sa kus ucinnosti. S bateriami ktore pravdepodobne pridu to bude sumak, hlavne ze budu lahke a vykonne.
Jedna vec je to, co sa predava a co si automobilky zazmluvnili tj typy baterii a ceny a druha to kam sa realne technologia posuva v krajinach v tomto pripade v Cine, kde to ide rychlo a nie zmeny 2x za dekadu.
Ja len dufam, ze az to pride niekedy v 2040 tak v EU getrag, alebo nejaka znacka bude vyrabat aspon jednu manualnu prevodovku s spojkovym kitom, ktore sa budu montovat do EV pre zabavu... a obetuje sa kus ucinnosti. S bateriami ktore pravdepodobne pridu to bude sumak, hlavne ze budu lahke a vykonne.
@traveldrive jenže časem prostě narazí na neproveditelnost svých utopistických cílů a vizí.
@Frfla Stale plati, ze tohto roku sa musi predat 28% evs. V tomto smere suzuki nema co ponuknut a predpokladam, ze nebudu ochotny platit za unit pokutu 15k libier. V uk si povymyslali hluposti, tak si to musia vyzrat.
@Frfla Ono to nie je take jednoduche, kedze vyroba na ostrovoch skoro ziadna, tak si to vyzeru aj tak. Vyrobcom sa neoplati vyrabat specialne pre uk trh a tak aj v uk si kupis auta s plnou vybavou bezpecnostnych hluposti, ktore nariadila eu od 24
@ptr078
Opět nemáš pravdu.
Tatra se prodává dodnes z výroby skvělých motory Euro4,5,6 a můžeš si vybrat.
Ok, řekneš kusová výroba. Tak stačí dovážet to co se např. prodává v koreji,usa atp. V koreji není problém 2.0 crdi. V koreji není problém 2,5 benzin. V EU ano...
Opět nemáš pravdu.
Tatra se prodává dodnes z výroby skvělých motory Euro4,5,6 a můžeš si vybrat.
Ok, řekneš kusová výroba. Tak stačí dovážet to co se např. prodává v koreji,usa atp. V koreji není problém 2.0 crdi. V koreji není problém 2,5 benzin. V EU ano...
@jersey.se
GD podepsal a dojednal nutella. Tak nelži. Ještě za to byl pochválen z Bruselu!
GD podepsal a dojednal nutella. Tak nelži. Ještě za to byl pochválen z Bruselu!
@ericn
Nevies ako to bude, ani v tom clanku nie je jasna predikcia vyvoja. Bude to zmes globalneho tlaku, trhu a moznosti infrastruktury, alebo energetiky.
Osobne predpokladam, ze sa nasytia domacnosti s barakom a garaze, kde sa da nabijat a sidliska sa dlhsiu dobu nepripoja. Ked ale pride bateria s dojazdom 700-900km a nabitim do 25min tak aj ti sidliskovi sa z casti zapoja... a taka bateria isto pride, terminy na solid state uz su napr u Toyoty dané na 2027. A ceny tiez isto klesnu, to sa deje postupne.
Nevies ako to bude, ani v tom clanku nie je jasna predikcia vyvoja. Bude to zmes globalneho tlaku, trhu a moznosti infrastruktury, alebo energetiky.
Osobne predpokladam, ze sa nasytia domacnosti s barakom a garaze, kde sa da nabijat a sidliska sa dlhsiu dobu nepripoja. Ked ale pride bateria s dojazdom 700-900km a nabitim do 25min tak aj ti sidliskovi sa z casti zapoja... a taka bateria isto pride, terminy na solid state uz su napr u Toyoty dané na 2027. A ceny tiez isto klesnu, to sa deje postupne.
@ericn
EU automotif je na ten cinsky silne neviazany, to su veci, ktore nezmenis a nie je to vymysel. Komunisti EV pretlacia daleko rychlejsie a ucinnejsie nez GD.
EU automotif je na ten cinsky silne neviazany, to su veci, ktore nezmenis a nie je to vymysel. Komunisti EV pretlacia daleko rychlejsie a ucinnejsie nez GD.
@del42sa
Nálepku aj hate dostane, na rozdiel od diskusie sa teme odborne venuje, neodrazam v tom vlastnu preferenciu, ja sam mam rad (ciste) spalovacie pohony.
Ignorovat fakty je hlupe, na to dojde, vzdy len otazka casu. Globalny trend je silnejsi, ked pretlaci ropu, EU bez ropy sa prisposobi kvoli ekonomike, zrovna ten automotive popisal velmi dobre.
Nálepku aj hate dostane, na rozdiel od diskusie sa teme odborne venuje, neodrazam v tom vlastnu preferenciu, ja sam mam rad (ciste) spalovacie pohony.
Ignorovat fakty je hlupe, na to dojde, vzdy len otazka casu. Globalny trend je silnejsi, ked pretlaci ropu, EU bez ropy sa prisposobi kvoli ekonomike, zrovna ten automotive popisal velmi dobre.