Elektromobilita
@WinDiesel
a mas diskuzni perlu za dnesek! je to tu! byls s tou ***inou o samoregistracich prvni! Nezapomen na druhej pilir o prodejich krizem mezi bazarama!!
a mas diskuzni perlu za dnesek! je to tu! byls s tou ***inou o samoregistracich prvni! Nezapomen na druhej pilir o prodejich krizem mezi bazarama!!
@WinDiesel
Chápu, že v návalu spěchu odpovědět mě, jsi zapomněl přepnout mezi svými multiúčty, a proto jsi mi neodpověděl z původního. To ovšem nevadí.
Obávám se, že tvá schopnost udržet krok s okolním světem se postupně vytrácí, rohYpnole 👍
Chápu, že v návalu spěchu odpovědět mě, jsi zapomněl přepnout mezi svými multiúčty, a proto jsi mi neodpověděl z původního. To ovšem nevadí.
Obávám se, že tvá schopnost udržet krok s okolním světem se postupně vytrácí, rohYpnole 👍
@rohYpnol
Především jsem tě již dříve žádal, abys na mé příspěvky nereagoval.
A za druhé – prosím, zůstaň si u svých škvarků, neboť mne upřímně nezajímají.
Přeji ti příjemný večer a mnoho zdaru v tvém neúnavném trolení a boji s elektrikou 👍
Především jsem tě již dříve žádal, abys na mé příspěvky nereagoval.
A za druhé – prosím, zůstaň si u svých škvarků, neboť mne upřímně nezajímají.
Přeji ti příjemný večer a mnoho zdaru v tvém neúnavném trolení a boji s elektrikou 👍
@kesumb
A ještě tu o toyote pro stát, která není ani v tabulce, jelikož nedodala ještě nic.
A ještě tu o toyote pro stát, která není ani v tabulce, jelikož nedodala ještě nic.
@rohYpnol
Už ma 800V nebo treba 300kw nabíjení? A co třeba 22kw palubní nabijecka? Taky je? Jak jsme na tom s LFP?
Jelikož umím hledat, odpovím si sám
800V - ne
Nabijeni 300kw - ne, dokonce ani 200kw
Palubní nabijecka 22kw - ne
LFP - ne
Takze 4 základní moderní technologie a máme zde 4x ne. Jak to čtu, koupil bys klidně navoňené ho**. Nemám s tím problém, ze nabízí starší technologii, ale nemuze se nikdo divit, že globálně padají. Jen ten ,co by koupil i to ho**.
Už ma 800V nebo treba 300kw nabíjení? A co třeba 22kw palubní nabijecka? Taky je? Jak jsme na tom s LFP?
Jelikož umím hledat, odpovím si sám
800V - ne
Nabijeni 300kw - ne, dokonce ani 200kw
Palubní nabijecka 22kw - ne
LFP - ne
Takze 4 základní moderní technologie a máme zde 4x ne. Jak to čtu, koupil bys klidně navoňené ho**. Nemám s tím problém, ze nabízí starší technologii, ale nemuze se nikdo divit, že globálně padají. Jen ten ,co by koupil i to ho**.
@rohYpnol
Věřím, že jsem byl dostatečně srozumitelný, když jsem tě žádal, abys mé příspěvky ponechal bez povšimnutí.
Tvá přítomnost mi nepřináší žádný intelektuální ani lidský přínos, a tudíž nemám důvod se tebou zabývat.
S Pánem Bohem, a snad i s kapkou soucitu k tvé věci 👍
Věřím, že jsem byl dostatečně srozumitelný, když jsem tě žádal, abys mé příspěvky ponechal bez povšimnutí.
Tvá přítomnost mi nepřináší žádný intelektuální ani lidský přínos, a tudíž nemám důvod se tebou zabývat.
S Pánem Bohem, a snad i s kapkou soucitu k tvé věci 👍
@WinDiesel
Ze ta toyota není v tabulce? Jestli to nebude tím, že ještě ani nebyla vyrobená, natož registrovaná.
Ze ta toyota není v tabulce? Jestli to nebude tím, že ještě ani nebyla vyrobená, natož registrovaná.
Pane Šámale, kdo vám zase psal ten nadpis, opět Blesk hadr... Obrovský nárůst a podíl je jen 5,2% z celkového počtu 😄 Nebuďte směšný. Co si to trochu alespoň nastudovat. Statistiky SDA-CIA jsou volně přístupné 😉
@Mikesus
opatrne s lifepo, nevyreseny problemy s odhadem nabiti, problemy s pouzivanim v mrazech, nabijeni technologicky omezeny na 0,5C jinak si hrajes s zivotnosti... 22kw nabijecka je v naprosty vetsine pripadu naprd, protoze malokdo na to ma doma instalaci (40a jistic uz neco stoji). Utra rychly nabijeni viz porschegate a teploty baterie pri nabijeni. Otazka je jestli kvuli rozidlu 5-80% a ani ne 10 minutam chces likvidovat baterku za velky statisice.. Obecne to cos vyjmenoval nepovazuju za dulezitejsi nez slusny audio...
opatrne s lifepo, nevyreseny problemy s odhadem nabiti, problemy s pouzivanim v mrazech, nabijeni technologicky omezeny na 0,5C jinak si hrajes s zivotnosti... 22kw nabijecka je v naprosty vetsine pripadu naprd, protoze malokdo na to ma doma instalaci (40a jistic uz neco stoji). Utra rychly nabijeni viz porschegate a teploty baterie pri nabijeni. Otazka je jestli kvuli rozidlu 5-80% a ani ne 10 minutam chces likvidovat baterku za velky statisice.. Obecne to cos vyjmenoval nepovazuju za dulezitejsi nez slusny audio...
Pořád to stejné. Dotace, nařízení, ESG a podobné pií* z dílny zelenorudé EK.
O BEV není zájem. BEV nikdo nechce!!! A to, že je z donucení firmy kupují, to je zcela jiný příběh.
O BEV není zájem. BEV nikdo nechce!!! A to, že je z donucení firmy kupují, to je zcela jiný příběh.
@rohYpnol jo a růst VW o 50% BEV v 1Q2025 na evropském trhu meziročně je dáno ursulou, GD, dotacemi co už nejsou, ESG a vůbec to někde stojí na haldě a nikdo je nechce.
Asi se budeš muset smířit s tím, že plácáš nesmysly
Asi se budeš muset smířit s tím, že plácáš nesmysly
@Horký Rom
Zajímavé, že všichni hujeři tady pořád plácají o tom, jak je MEB zaostalé, jak zaspali dobu a jak jim ujel vlak... 🤣🤣🤣
Zajímavé, že všichni hujeři tady pořád plácají o tom, jak je MEB zaostalé, jak zaspali dobu a jak jim ujel vlak... 🤣🤣🤣
@rohYpnol asi jo, ESG reporting nedělám a zeptal bych se zejména v bankách. Tam to pojede určitě.
Jestli ESG platí nebo ne ale nemá vliv na růst prodejů BEV. Nechceš smrdět, tak si koupíš BEV. Tak jednoduchý to je.
Jestli ESG platí nebo ne ale nemá vliv na růst prodejů BEV. Nechceš smrdět, tak si koupíš BEV. Tak jednoduchý to je.
@KANKUNEN Prodej nižší o 20 ks - "Nikdo to nechce, všichni utíkají od elektromobility". Nárůst o 100 ks - " To není nárůst jenom statistická chyba, důkaz, že o to není zájem." ...Prostě fosili.
Neúplná statistika
Zajímalo by mě, s jakými baterkami jsou ta auta kupována.
Zda se základníma nebo s nejdražšíma.
Zajímalo by mě, s jakými baterkami jsou ta auta kupována.
Zda se základníma nebo s nejdražšíma.
@rohYpnol ESG bylo zavedeno kvůli prodejům? A já myslel aby firmy do svého rozhodování a činnosti zahrnuli environmentální, sociální a správní faktory. Někdo koupí BEV, někdo nelétá na druhou stranu světa když to jde vyřídit přes teams a někdo sází stromky. Teda to jsem prolít E z ESG....
@kesumb
Každá technologie ma něco. Termomanagement to dokáže minimalizovat, takže ano, měl jsem k tomu přidat lfp s TM,
Za rychlost a pohodlí se platí. Pro mne je důležitější nabít za hodinu 22kw doma, nez 11kw, abych mohl případně v nenadálé situaci někam zajet. Jestli za hodinu nabiji 100km nebo 50, je docela rozdíl.
Každá technologie ma něco. Termomanagement to dokáže minimalizovat, takže ano, měl jsem k tomu přidat lfp s TM,
Za rychlost a pohodlí se platí. Pro mne je důležitější nabít za hodinu 22kw doma, nez 11kw, abych mohl případně v nenadálé situaci někam zajet. Jestli za hodinu nabiji 100km nebo 50, je docela rozdíl.
@Barry Lyndon
To bude tím, že na EV nahlížím jako na plnohodnotné auto. Ano, tato stará architektura je především na to ježdění kolem komína, ale zatím cena tomu neodpovídá, ani velikost daných aut.
To bude tím, že na EV nahlížím jako na plnohodnotné auto. Ano, tato stará architektura je především na to ježdění kolem komína, ale zatím cena tomu neodpovídá, ani velikost daných aut.
@Avantime
Jo 135kw není úplně nejhorší. Ale stejně. Vidíš TČ jsem zapomněl, že tam ani nedávají. Jako mainstream nema mít moderní architekturu? Ok nemám problém. Ale pak nemá být cena jako za ten mercedes, s nadsazkou.
Jo 135kw není úplně nejhorší. Ale stejně. Vidíš TČ jsem zapomněl, že tam ani nedávají. Jako mainstream nema mít moderní architekturu? Ok nemám problém. Ale pak nemá být cena jako za ten mercedes, s nadsazkou.
@JirkaVejrazka
To jste mne nepochopili. Nemám s tím problém, ze to je takové jaké je, ale moderní architektura to prostě není.
To jste mne nepochopili. Nemám s tím problém, ze to je takové jaké je, ale moderní architektura to prostě není.
@ericn Tak pokud vám meziroční nárůst o 138 % přijde málo, tak máte asi jiná měřítka 😄
Tržní podíl je druhá věc, o tom v titulku (mimochodem, termín nadpis se u článků nepoužívá) není vůbec zmínka 😉
A ještě jedna připomínka: kdybyste si ten článek alespoň přečetl, pochopíte, že vycházím z dat SDA. A tržní podíl tam zmiňuji...
Tržní podíl je druhá věc, o tom v titulku (mimochodem, termín nadpis se u článků nepoužívá) není vůbec zmínka 😉
A ještě jedna připomínka: kdybyste si ten článek alespoň přečetl, pochopíte, že vycházím z dat SDA. A tržní podíl tam zmiňuji...
@Mikesus Hezké, ale v současné fázi elektromobility (typicky nabíjím ze solárů a jezdím "kolem komína") zřejmě ani jedno není nějak zásadní. Osobně bych spíš ocenil nějak rozumně funkční V2H, což mi dává větší smysl než když daňoví poplatníci solárníkům dotují pochybná domácí bateriová uložiště... (s reálnou návratností v nekonečnu)
@Mikesus Úprimne, máme práci už druhý Enyaq a nič z toho pri reálnom používaní nechýba, maximálne sa s tým svojim kamarátom električkárom nemôžeš pochváliť, ale to je tak všetko. Predhreješ batériu, nabíja to rýchlo, reálne tých +200 kW nabíjačiek aj tak nie je veľa, takže načo a 11 kW AC na trojfázovej zásuvke tiež nie je problém.
Keď už, tak tepelné čerpadlo by mohli dať sériovo a V2L tiež poriešiť jednoduchým BiDi adaptérom, keď to dnes vie aj Dacia Spring.
Tie nároky čo si vymenoval sú za mňa zbytočné pre mainstreamové elektro, áno, pri nejakom Mercedese by som to už požadoval a tlieskam ako spravili to nové CLA, ale chcieť to od škodovky je zbytočné a smiešne, hlavne keď sa im predáva aj bez toho. Takže tu rohYpnolovi dávam za pravdu že Škode rozhodne neušiel vlak s EV.
Keď už, tak tepelné čerpadlo by mohli dať sériovo a V2L tiež poriešiť jednoduchým BiDi adaptérom, keď to dnes vie aj Dacia Spring.
Tie nároky čo si vymenoval sú za mňa zbytočné pre mainstreamové elektro, áno, pri nejakom Mercedese by som to už požadoval a tlieskam ako spravili to nové CLA, ale chcieť to od škodovky je zbytočné a smiešne, hlavne keď sa im predáva aj bez toho. Takže tu rohYpnolovi dávam za pravdu že Škode rozhodne neušiel vlak s EV.
Těch článků a rozhořčených diskuzí že EV nikdo nechce že je to ,,vysavač a samovzněcující krematorium,, které do Chorvatska nedojde a baterka za tři roky Ko. Celkem k dnešku jezdí po světě 40mil.EV Škoda prodala už 270tis. Enyaqů.
A nově
Bangkok Motor Show 2025
https😐/www.youtube.com/watch?…
A nově
Bangkok Motor Show 2025
https😐/www.youtube.com/watch?…
5,22%, 3000 aut, rozumím tomu ze fosilu se prodalo pres 60000? Fakt je to raketovy narust?????
Tak někdo to přece kupuje. To je dobře aspoň budou odpustky na ICE. Dotací netřeba.
Jinak jak porovnám s dříve zveřejněnými čísly ICE (+mhev) aut, tak ten podíl BEV je sotva 1%.
Jinak jak porovnám s dříve zveřejněnými čísly ICE (+mhev) aut, tak ten podíl BEV je sotva 1%.
@K.Kapl Meziroční zvýšení o 138 %, respektive cca 1800 aut vám přijde málo? Víte, že tu mluvíme teprve o prvním čtvrtletí?
@Zetti Meziročně 138 %, takže ano, "raketový" nárůst to podle mě je. Druhou věcí je, z jaké základny. Oboje tam ale zmiňuji 😉
@WinDiesel Myslíte ty bZ4X? Ty v registracích evidentně zatím nejsou vůbec započtené, nebo minimálně (1-3/2025 pouze 20 kusů). S těmi dealery je to ale velmi pravděpodobné. Ostatně i Hyundai Inster a Citroën ë-C3 jsou z velké části zřejmě registrace na dealery jako předváděcí vozy.
Ta by mě zajímalo, jak velký by měl být nárust, aby fosili řekli, fakt se to pomalu prosazuje
@PowerHouse
Už se o tom několikrát psalo, že většina elektroaut se v ČR prodává s těma největšíma baterkama.
Už se o tom několikrát psalo, že většina elektroaut se v ČR prodává s těma největšíma baterkama.
@Zetti % nárůst zde je. Článek jasně říká, co se srovnává. Ale ano, šikovným výběrem (zde meziroční srovnání) se dá dospět k příznivému závěru. Kdyby autor srovnával mezikvartálně, pak jde o pokles (v Q4/2024 byl podíl elektromobilů cca 6,2% )
kontroverzní vystupování.......?
V čem, že hledá úspory? Ale to je správně, vzhledem k dluhu USA 🇺🇸.
V čem, že hledá úspory? Ale to je správně, vzhledem k dluhu USA 🇺🇸.
Obrovský nárůst počtu EV u Škoda dealerů, plus nesmyslné elektrické Toyoty pro stát. Jojo s čísly kouzlit je tak snadné 😄
@psel
Např.
Francie dnes představila rozpočet na příští rok, v němž ministerstvo financí vyčlenilo 45 miliard eur (1,1 bilionu korun), aby omezilo růst cen plynu a elektřiny na 15 procent. Očekává se, že zvláštní odvody energetických společností sníží čisté náklady vlády na toto opatření na 12 miliard eur (296 miliard korun). "Nejdůležitějším a nejnaléhavějším úkolem pro Francii a další evropské země je snížit inflační tlak," řekl ministr financí Bruno Le Maire. Ohledně ekonomických vyhlídek "nepanovala nikdy větší nejistota", dodal.
Tobě fakt nepřišlo nikdy divné, že nutelín NIKDY nevysvětlil, proč nezastropí cenu u výrobce? Nikdy nevysvětlil a nikdy neřekl, proč toto nemůže udělat a co konkrétně by to znamenalo? Vždy jen odpověd - obecná fráze, to nelze...
Např.
Francie dnes představila rozpočet na příští rok, v němž ministerstvo financí vyčlenilo 45 miliard eur (1,1 bilionu korun), aby omezilo růst cen plynu a elektřiny na 15 procent. Očekává se, že zvláštní odvody energetických společností sníží čisté náklady vlády na toto opatření na 12 miliard eur (296 miliard korun). "Nejdůležitějším a nejnaléhavějším úkolem pro Francii a další evropské země je snížit inflační tlak," řekl ministr financí Bruno Le Maire. Ohledně ekonomických vyhlídek "nepanovala nikdy větší nejistota", dodal.
Tobě fakt nepřišlo nikdy divné, že nutelín NIKDY nevysvětlil, proč nezastropí cenu u výrobce? Nikdy nevysvětlil a nikdy neřekl, proč toto nemůže udělat a co konkrétně by to znamenalo? Vždy jen odpověd - obecná fráze, to nelze...
@rohYpnol aha, tak ono se lítá pořád víc za businesem? O tom nic nevím. Aha, pozor, já zapomněl že ty jsi ten úředník, tak ty asi lítají jako dřív. Do Bruselu a jedině v businesu. Je jim to jedno, stát to zaplatí.
@Mikesus
Ano, výjimečně tentokrát správně. Každá technologie má něco. Proto hybrid není lepší než benzín. Proto benzínu není lepší než diesel, proto BEV není lepší než ICE.
Ano, výjimečně tentokrát správně. Každá technologie má něco. Proto hybrid není lepší než benzín. Proto benzínu není lepší než diesel, proto BEV není lepší než ICE.
@Dušan Trnka ten nárůst je o 130%, pokud by to takto rostlo dál, máme 100% BEV v roce 2029. Pokud by to rostlo dál jen o polovinu (+65% bude 100% podíl BEV v roce 2031, pokud by ten podíl rostl o čtvrtinu (+32.5% tak jsme 2036 na 100% BEV, pokud jen o osminu (16,25% tak jsme na 100% BEV v roce 2045.
Jak bude vypadat reálný nárůst v budoucnu nikdo neví, nechme se překvapit. 2035 je zcela reálný termín kdy už nikdo po spalováku ani neštěkne.
Jak bude vypadat reálný nárůst v budoucnu nikdo neví, nechme se překvapit. 2035 je zcela reálný termín kdy už nikdo po spalováku ani neštěkne.
@The law je otázka co je poctivá?
Jako švihadla, sytič, bez turba, bez automatu, bez rádia a s karburátorem? Ani to vyhřívané zadní sklo by nebylo.
Jako švihadla, sytič, bez turba, bez automatu, bez rádia a s karburátorem? Ani to vyhřívané zadní sklo by nebylo.
@K.Kapl zase pleteš pojmy, tam se plnilo na 120% pořád kvůli premiím.
A trochu matematiky, když jsou absolutní čísla bídná, tak procenta nepomohou. Rostou jak procenta tak absolutní čísla.
A to přes elektrofoby, masáž o EU a o končícím GD. Za mě úspěch.
A trochu matematiky, když jsou absolutní čísla bídná, tak procenta nepomohou. Rostou jak procenta tak absolutní čísla.
A to přes elektrofoby, masáž o EU a o končícím GD. Za mě úspěch.
@PowerHouse Český trh je z pohledu registrací nových aut velmi "bohatý". Takže většina elektromobilů má tu největší baterii. Stejně jako drtivá většina prémiových aut má vyšší průměrnou cenu než na západě. Třeba v případě Lexusu se lišíme i proti Polsku, druhému největšímu trhu v Evropě pro tuto značku. U nás jsou registrované lexusy v průměru o několik set tisíc korun dražší než u severních sousedů.
Argumentace známá z dob socialismu: když absolutní čísla jsou bídná, tak raději použijeme procenta, která mohou být fantastická...👎🏻
@Petr Pinkas Takže stejně jako okamurovic, seznam píše kraviny a oponenta s tou pravdou se nedovíš.
@PowerHouse Kto na to má, ide do najväčších a najdrahších, aspoň na Slovensku to tak platí.
@multicar Pořád dost o ničem a to ten "obrovský" nárůst to vážně není 😄 Nadpis hodný Blesku...
@Mikesus 800V ani 300kW nabíjení není žádná základní moderní technologie. Na čem záleží, je křivka, resp. doba nabíjení. Ano, H-K se řadí ke špičce, ale VW rozhodně nepatří k ousiderům.
@Mikesus mám dotaz. Jaká LFP baterie se nabíjí 300kW? Chcete do auta nacpat něco, co je naprosto zbytečné. Když při konstrukci vozu počítáte s LFP baterií, je nesmysl prodražovat konstrukci 800V architekturou. LFP baterie takový výkon neumožňují. Ano šlo by to, ale mělo by to zásadní vliv na životnost, jelikož by jste musel zvednout napětí jednotlivých článků. Prostě LFP baterie má z povahy své konstrukce nižší ,,power density".
Na co 22kW AC nabíječku? Doma stačí 11kW. Rozumnější je stavět 20kW DC nabíječky (obchodní centra a další místa). Zkuste se podívat jak malá nabíječka to je.
Na co 22kW AC nabíječku? Doma stačí 11kW. Rozumnější je stavět 20kW DC nabíječky (obchodní centra a další místa). Zkuste se podívat jak malá nabíječka to je.
@tesnav Dostanes tady asi "bidu", tady takto logicky pristup uráží.
Tady je skupinka bezhlavych nadsencu.
A druha skupinka popravde podobne bezhlavych odpurcu.
A ti se pod kazdym clankem poperou.
Jo, je to trochu nuda.
Tady je skupinka bezhlavych nadsencu.
A druha skupinka popravde podobne bezhlavych odpurcu.
A ti se pod kazdym clankem poperou.
Jo, je to trochu nuda.
@traveldrive tak si popovídáme v roce 35, jo?
Já jen poukazoval na to jak velký nárůst to je nic víc nic míň. To že bude přes 50% trhu je ale jasný. Ekonomika provozu to jasně ukáže.
Já jen poukazoval na to jak velký nárůst to je nic víc nic míň. To že bude přes 50% trhu je ale jasný. Ekonomika provozu to jasně ukáže.
@Petr Kozohorský myslím si že ti co nejvíc prudí v diskuzích budou do 2035 psát v diskuzích jak to říkali vždycky že BEV je budoucnost. V čele s Panadolem. A zdejší pamětníci mu budou věrně připomínat jeho příspěvky stejně jako dnes.
To že někdo bude tak zásadový že si v roce 34 koupí 10 spalováků a bude je opečovávat je možný ale podivíni budou vždy a všude.
To že někdo bude tak zásadový že si v roce 34 koupí 10 spalováků a bude je opečovávat je možný ale podivíni budou vždy a všude.
@traveldrive tak asi bez turba se jezdit dá, jen bys potřeboval mít objem a pak zas nebudeš mít emise. Takže spalovak bez turba si fakt nedovedu představit, naposledy co jsem bez turba jel to bylo fakt tak 20 let? Teda když pominu teď své BEV.
Pokud je poctivost ICE bez turba tak tudy cesta nevede imo. A díky emisím alespoň mhev protože vypínání startstop není činnost která by mě naplňovala štěstím.
Ale třeba zákon sdělí co je pro něj poctivost.
Pokud je poctivost ICE bez turba tak tudy cesta nevede imo. A díky emisím alespoň mhev protože vypínání startstop není činnost která by mě naplňovala štěstím.
Ale třeba zákon sdělí co je pro něj poctivost.
@Ondřej Šámal Rust o 138% je sice pekny, ale je z velké části dan dvěma zásadními věcmi.
1) Loňskymi dotacemi na nákup EV pro podnikatele, které byly oznámeny už někdy v prosinci '23, ale spuštěny az koncem března '24. Takže logicky, většina kupujících si tech par měsíců počkala až na další měsíce/kvartaly. Coz výrazně snížilo loňskou srovnávací základnu pro 1.Q, protože jen trouba by se připravil o slevu 200.000 Kč.
2) Letosni snížení emisních limitu, kdy automobilky zase naprosto logicky presouvaly dodávky EV z konce loňského roku do roku letošního, aby tak snížili pokuty za neplnění nových limitu, kde jde v přepočtu na každé takove "presunute" auto o vysoké desetitisíce az statisíce.
1) Loňskymi dotacemi na nákup EV pro podnikatele, které byly oznámeny už někdy v prosinci '23, ale spuštěny az koncem března '24. Takže logicky, většina kupujících si tech par měsíců počkala až na další měsíce/kvartaly. Coz výrazně snížilo loňskou srovnávací základnu pro 1.Q, protože jen trouba by se připravil o slevu 200.000 Kč.
2) Letosni snížení emisních limitu, kdy automobilky zase naprosto logicky presouvaly dodávky EV z konce loňského roku do roku letošního, aby tak snížili pokuty za neplnění nových limitu, kde jde v přepočtu na každé takove "presunute" auto o vysoké desetitisíce az statisíce.
@psel
Píšeš hlúposti. Rok 2035 je za rohom. V tej dobe nebudú predaje BEV tvoriť ani 50% trhu, utopista.
Píšeš hlúposti. Rok 2035 je za rohom. V tej dobe nebudú predaje BEV tvoriť ani 50% trhu, utopista.
@psel Docela stačí slušný benzínový motor bez baterky a elektromotora naviac (hoci bez turba, aj s tým sa dá jazdiť, a nie, že nie), s palubkou s tlačítkami na všetky potrebné funkcie, bez zbytočných a nebezpečných asistentov, alebo aspoň vypínateľných jedným tlačidlom ako v nových Renaultoch a niekoľkých ďalších autách. Automat alebo nie - to už záleží na vkuse a potrebách každého zákazníka.
Nepleť si poctivé auto s historickým holátkom bez výbavy.
Nepleť si poctivé auto s historickým holátkom bez výbavy.
@psel To ovšem za předpokladu, že VŠICHNI motoristé v ČR budou ochotni se svých spalováků vzdát a hlavně: pokud na EV budou mít. Tomu vážně věříte? Dejte si raději mokrý hadr na hlavu.
@psel
Jistě. Tuzemská firma nebude lítat letadlem... 🤣🤣🤣
Jsi k smíchu, nebo už spíš k pláči.
Jistě. Tuzemská firma nebude lítat letadlem... 🤣🤣🤣
Jsi k smíchu, nebo už spíš k pláči.
@Ondřej Šámal No upřímně, děláte senzaci tam, kde není 😄 Nadpis byl a zůstane nadpis, klidně tomu říkejte titulek nebo jak chcete, ale hloupým zůstane... A váš "článek" jsem četl...
Snad se ještě dočkáme ještě spalovací Octavie 5 do roku 30 a bude poctivá. Bych ji hned koupil a do duchodu těch 25 let by mi snad ještě mohla přežít.
Cenová politika je nastavena s rozvahou a vkusem. A nelze přehlédnout, že i aktuální vývoj okolo Tesly tomuto vývoji nechtěně nahrává 👍