Elektromobilita
Nič nie je stratené, ľudia premýšľajú.
@traveldrive Mohou přemýšlet od rána do večera, ale když jim peněženka nedovolí nákup EV (případ drtivé většiny obyvatel ČR), tak je takové přemýšlení k ničemu.
@traveldrive jo a to je dobře, taky stále vice lidí dochází k tomu že BEV smysl má a proto jejich prodej roste.
@traveldrive
Veľa ľudí si uvedomuje, že BEV pre nich zmysel nemá - a nekúpia si ho, aj keď naň majú.
Veľa ľudí si uvedomuje, že BEV pre nich zmysel nemá - a nekúpia si ho, ani naň nemajú.
Veľa ľudí si uvedomuje, že BEV pre nich zmysel má a kúpia si ho.
Veľa ľudí si uvedomuje, že BEV by pre nich zmysel malo - ale nekúpia si ho, lebo naň nemajú.
= ľudia premýšľajú, a podľa toho predaje BEV vyzerajú.
Veľa ľudí si uvedomuje, že BEV pre nich zmysel nemá - a nekúpia si ho, aj keď naň majú.
Veľa ľudí si uvedomuje, že BEV pre nich zmysel nemá - a nekúpia si ho, ani naň nemajú.
Veľa ľudí si uvedomuje, že BEV pre nich zmysel má a kúpia si ho.
Veľa ľudí si uvedomuje, že BEV by pre nich zmysel malo - ale nekúpia si ho, lebo naň nemajú.
= ľudia premýšľajú, a podľa toho predaje BEV vyzerajú.
By mě zajímal sociologický a geografický rozbor té čtvrtiny věřicích lidí, co se účastnili toho průzkumu. Tipuju, že to dělali v Praze před centrálou Strany Zelených, protože jinak si tak velké procento nedovedu vysvětlit.
Kromě toho by mě zajímalo, kdo ten průzkum dělal. Protože usuzovat z toho, že "nejvíce automobilů s alternativním pohonem používají Italové, a to 21 %" , že Italové jezdí elektromobily, je totální neznalost (tak vysoký podíl alternativního pohonu je tam dán oblíbeností LPG a CNG).
Kromě toho by mě zajímalo, kdo ten průzkum dělal. Protože usuzovat z toho, že "nejvíce automobilů s alternativním pohonem používají Italové, a to 21 %" , že Italové jezdí elektromobily, je totální neznalost (tak vysoký podíl alternativního pohonu je tam dán oblíbeností LPG a CNG).
@Tycoon Ale no tak musíte to brát s rezervou. Často vidím, jak je v ČT oslovována mladá generace, která hodně věcem fandí, strašně moc by si je přála, ale zatím nemá ani na oježděného spalováka. A netuší, že v budoucnu se střetnou s krutou realitou - nebudou řešit nákup EV, ale bydlení, jak uživit manželku na mateřské apod. Ale zatím jsou často na mamahotelu, a cenu peněz neznají, tak jim to snění dopřejme. 😃 P. S. Stačí si poslechnout, jaký nástupní plat si někteří po škole představují, to jeden žasne.
@Tycoon No vidíte, já nejsem ani zelený, ani nebydlím v Praze. Jsem důchodce z okresu Karviná a mám BEV a věřím v budoucnost elektromobility.
@Petr Pinkas a kolik stal smim li se zeptat?
@Petr Pinkas
Ano, vnímám, že tomu věříte a je to vaše právo. Hodně šťatsných kilometrů s BEV.
Ano, vnímám, že tomu věříte a je to vaše právo. Hodně šťatsných kilometrů s BEV.
@Tycoon
Mozna jen podceňujes počet inteligentních lidi. Motna ve svem svete dezo necidis, ze mladi o smradlava auta ktera jim berou budoucnost zas tak nestoji.
Mozna jen podceňujes počet inteligentních lidi. Motna ve svem svete dezo necidis, ze mladi o smradlava auta ktera jim berou budoucnost zas tak nestoji.
@Hendly
Voliči Zelených 2 procenta, mladí idealisté řekněme 10 procent (a to nadsazuju), ty, Horký Rom, DonVito, kesumb a topten. Pořád nevidím těch 25 procent z průzkumu. Je potřeba si uvědomit, že mezi fanoušky elektromobility jsou i racionálně uvažující lidé, kteří chtějí nebo už mají BEV, ale plánům EU nevěří, viz názor níže eLzyxe.
Voliči Zelených 2 procenta, mladí idealisté řekněme 10 procent (a to nadsazuju), ty, Horký Rom, DonVito, kesumb a topten. Pořád nevidím těch 25 procent z průzkumu. Je potřeba si uvědomit, že mezi fanoušky elektromobility jsou i racionálně uvažující lidé, kteří chtějí nebo už mají BEV, ale plánům EU nevěří, viz názor níže eLzyxe.
@Tycoon
proc nechces vylezt ze sve dezo bubliny?
Vsimas si, ze ani automotiv nerika o problemu s rokem 2035, ale mluvi o potřebě prekonat aktualni období totalni premeny automotiv.
proc nechces vylezt ze sve dezo bubliny?
Vsimas si, ze ani automotiv nerika o problemu s rokem 2035, ale mluvi o potřebě prekonat aktualni období totalni premeny automotiv.
@Tycoon
Protože nejsem v žádné dezo bublině, ale naopak jsem konfrontován důsledky Green Dealu pro průmysl.
Protože nejsem v žádné dezo bublině, ale naopak jsem konfrontován důsledky Green Dealu pro průmysl.
@Tycoon
blablabo Green deal.
Stale dokola pod kazdym clankem napsat jak je EU a GD spatne.
Ze cely automotiv jede smer EV a je uplne jedno jestli je to evropa nebo ostatni svet nevidis.
Ze baterie jsou na zacatku vyvoje nevidis. Jen jak je GD spatne.
blablabo Green deal.
Stale dokola pod kazdym clankem napsat jak je EU a GD spatne.
Ze cely automotiv jede smer EV a je uplne jedno jestli je to evropa nebo ostatni svet nevidis.
Ze baterie jsou na zacatku vyvoje nevidis. Jen jak je GD spatne.
Člověku na sídlišti to holt těžko vnutí. Být odsouzen nabíjet na veřejných dostupných nabíječkách je neekonomické a časově marnotratné (12-20kc/KWh dle DC + 2kc/min prostojné). Vyznat se v té tarifové džugli poskytovatelů a ještě popojíždět, abych levně dobil. A v zahraničí to vše zkoumat odznova. Vysoká pořizovací cena a omezený dojezd jsou už jen druhotné problémy. Né každý má rodinný dům s FVE a vytápěnou garáží. Tak asi tak.
@Frfla Zkraťme to - auto má sloužit mně a ne abych se musel já přizpůsobovat jemu. Např. chci tankovat bez pití kávy a nakupování, nechci v noci vstávat k dobíječce, abych ji uvolnil a neriskoval pokutu za její blokování apod.
@Petr Kozohorský Já mám BEV a auto slouží mně a super.
@Petr Pinkas Netuším, co jste nám tím chtěl sdělit.To, že slouží Vám, totiž neznamená, že tak to mají všichni. Samozřejmě, že záleží na způsobu života. Např. jak daleko pracujete, možnost dobíjeni, tzn. zda máte RD, FVE nebo dobíječky v okolí, jak často, jak daleko a kam jezdíte na dovolenou, výlety apod (někteří auto na dovolenou nepotřebují vůbec protože na dovolenou nejezdí autem, nýbrž zásadně pouze létají letadlem do zahraničí) apod. Těch věcí, které rozhodují o smysluplnosti EV je zkrátka spousta. O nákladech na např. havarijní pojištění EV se bavit nebudeme, to je kapitola sama pro sebe.
@Petr Kozohorský Mohu to napsat stejně. " Netuším, co jste nám tím chtěl sdělit". To, že Vám to nevyhovuje, beru. To ale neznamená, že to tak mají všichni. V RD bydlí 45% populace v ČR + garáže v obytných domách + volně stojící garáže a máme 5 mil. občanů, kteří mají přístup k el. zásuvce. Všem kvůli způsobu života BEV nevyhovuje, ale i tak je zde 2 mil. občanů, kterým by to mohlo vyhovovat, pokud by chtěli. A ještě jedna statistika. V průběhu dne je v pohybu 10% (600 000) aut, 20% (1 200 000) někde parkuje (obchody, zaměstnání, doktoři) a zbývajících 70% (4 200 000) aut stoji doma a polovina může nabíjet. To je statistika k zamýšlení.
@Petr Pinkas Mezi těmi, kdo by to chtěli, a mezi těmi, kdo na to mají, je značný rozdíl. A naopak - ne každý, kdo na to má, to chce. Takže Vaše statistika je o ničem.
@Petr Pinkas
Pro zamyšlení přidávám svou statistiku.
Moje auto minulý rok stálo většinu roku doma, hrubým odhadem vyjelo na silnici v průměru 1krát za týden a 6 dní v týdnu jen stálo doma. Ale 4krát jsem jel delší trasu, kdy jsem najel za 1 až 3 dny třeba 800 km, aniž by v cíli cesty byla nabíječka. Ano, pokud bych chtěl, mohl jsem si každou z těch cest obohatit o plánování několika zastávek nabíjení. Ale nechci. Auto mám právě proto, abych se nemusel omezovat.
Pro zamyšlení přidávám svou statistiku.
Moje auto minulý rok stálo většinu roku doma, hrubým odhadem vyjelo na silnici v průměru 1krát za týden a 6 dní v týdnu jen stálo doma. Ale 4krát jsem jel delší trasu, kdy jsem najel za 1 až 3 dny třeba 800 km, aniž by v cíli cesty byla nabíječka. Ano, pokud bych chtěl, mohl jsem si každou z těch cest obohatit o plánování několika zastávek nabíjení. Ale nechci. Auto mám právě proto, abych se nemusel omezovat.
@Petr Pinkas
K zamyšlení je to, že zavítáme uhelné elektrárny. Dostavba Dukovan nahradi bloky JEDU, které doslouží. Spotřeba elektřiny trvale roste. Brzy z nás jako e😜ortérů elektřiny bude dovozce elektřiny.
TO JE K ZAMYŠLENÍ!!!
K zamyšlení je to, že zavítáme uhelné elektrárny. Dostavba Dukovan nahradi bloky JEDU, které doslouží. Spotřeba elektřiny trvale roste. Brzy z nás jako e😜ortérů elektřiny bude dovozce elektřiny.
TO JE K ZAMYŠLENÍ!!!
@Petr Pinkas Vy tady ale řešíte jen pouhou přepravu z bodu A do bodu B. Jedná se ovšem také o emocionální stránku věci - požitek z řízení, brzdění,ovládání řadicí páky a spojkového pedálu, zvuk motoru... A ten v případě pojízdného elektrospotřebiče s jeho naprosto sterilním projevem nemůže řízení ICE vůbec konkurovat!
@Tycoon
no a ted si vem, ze pri tvem provozu bys mohl baterii “pronajímat “ bud pro svou potrebu a nebo pro regulaci site.
Ziskavat penize tim, ze auto stoji.
Ale ty rokas ne, protoze 3x v roce bys musel na sve delsi ceste 30 minut zastavit (zastavis stejne, protoze jet 800 v kuse je trest).
no a ted si vem, ze pri tvem provozu bys mohl baterii “pronajímat “ bud pro svou potrebu a nebo pro regulaci site.
Ziskavat penize tim, ze auto stoji.
Ale ty rokas ne, protoze 3x v roce bys musel na sve delsi ceste 30 minut zastavit (zastavis stejne, protoze jet 800 v kuse je trest).
@Hendly
Jasně. Takže já svůj BEV budu dávat k dispozici pro vyrovnání sítě. Takže pak přijdu k autu protože zrovna potrebuji jet a bude vybité protože na spotu bude dobrá cena výkupu... geniální 🤣🤣🤣
A za těch pár haléřů 0,30 Kč EGD aktuálně, na spotu "až" třeba 4 Kč... si budu degradovat baterku... geniální 🤣🤣🤣
Ty vůbec netušíš souvislosti, dopady, realitu. Jsi úplně hloupý.
Jasně. Takže já svůj BEV budu dávat k dispozici pro vyrovnání sítě. Takže pak přijdu k autu protože zrovna potrebuji jet a bude vybité protože na spotu bude dobrá cena výkupu... geniální 🤣🤣🤣
A za těch pár haléřů 0,30 Kč EGD aktuálně, na spotu "až" třeba 4 Kč... si budu degradovat baterku... geniální 🤣🤣🤣
Ty vůbec netušíš souvislosti, dopady, realitu. Jsi úplně hloupý.
@Rohypnol
Opravdu nemusis cyklovat baterku do 0%.
A v malém rozmezí bude degradace minimalni.
Opravdu nemusis cyklovat baterku do 0%.
A v malém rozmezí bude degradace minimalni.
@Hendly
A) Pronajímání baterie elektromobilu pro regulaci sítě je zase nějaký váš zelený sen. Víš, jaké jsou podmínky pro poskytování služeb výkonové rovnováhy ČEPSu? To nemáš šanci splnit. To si může dovolit jen nějaký velký agregátor flexibility a ten ti z koláče hodně ují. A určitě pak vyjde levněji si na to koupit bateriové úložiště, než si tím ničit baterku v autě.
B) Asi sis nemšiml, že já si na autě vážím toho, že mi poskytuje svobodu, neboli flexibilitu. Nemám zájem na tom, abych tu flexibilitu někomu dával a pak bych potřeboval někam jet, tak budu mít baterku z poloviny vybitou.
A) Pronajímání baterie elektromobilu pro regulaci sítě je zase nějaký váš zelený sen. Víš, jaké jsou podmínky pro poskytování služeb výkonové rovnováhy ČEPSu? To nemáš šanci splnit. To si může dovolit jen nějaký velký agregátor flexibility a ten ti z koláče hodně ují. A určitě pak vyjde levněji si na to koupit bateriové úložiště, než si tím ničit baterku v autě.
B) Asi sis nemšiml, že já si na autě vážím toho, že mi poskytuje svobodu, neboli flexibilitu. Nemám zájem na tom, abych tu flexibilitu někomu dával a pak bych potřeboval někam jet, tak budu mít baterku z poloviny vybitou.
@Hendly
Co zas meleš za kraviny?!?
Já o vybíjení do nula neřekl ani slovo!
Cykly znamenají opotřebení a snížení životnosti. Tak to zkrátka je!!!
Co zas meleš za kraviny?!?
Já o vybíjení do nula neřekl ani slovo!
Cykly znamenají opotřebení a snížení životnosti. Tak to zkrátka je!!!
@Tycoon
v CEZku je vse co jinde jde bez problemu problem.
Ale muzes to vyuzit pro domacnost a nastavit si kolik chces minimum.
Ale chapu. Ty chces cely tyden nechat auto stat. Treba zrovna nekdy v noci budes muset jet 200km k doktorovi a nebudou moc jezdit sanitky a bude zeovna hrozna zima a nepujde elektrina…
Pro tu jistotu a “svobodu “ budes rad dal tankovat ropu od diktatoru a platit kartelum na benzince a kdyz pojedes budes smrdet vsude kolem.
v CEZku je vse co jinde jde bez problemu problem.
Ale muzes to vyuzit pro domacnost a nastavit si kolik chces minimum.
Ale chapu. Ty chces cely tyden nechat auto stat. Treba zrovna nekdy v noci budes muset jet 200km k doktorovi a nebudou moc jezdit sanitky a bude zeovna hrozna zima a nepujde elektrina…
Pro tu jistotu a “svobodu “ budes rad dal tankovat ropu od diktatoru a platit kartelum na benzince a kdyz pojedes budes smrdet vsude kolem.
@Hendly
Mé auto nikde nesmrdí. Nikdy bych si nekoupil smrdící auto, protože mi to vadí.
Klidně si koupím alternativní palivo, třeba vyrobené z odpadů. Ale autoři Green dealu se to snaží potlačit. Tak mi nezbývá než jezdit na ropu.
Nevím o tom, že by Tank Ono bylo v kartelu. Marži mají nízkou. A odkud bere rakouská rafinerie OMV Schwechat ropu, nevím, nezjišťoval jsem. Ale Rakušané jsou přece zelení a pokrokoví, tak je to určitě nějaká demokratická ropa.
Mé auto nikde nesmrdí. Nikdy bych si nekoupil smrdící auto, protože mi to vadí.
Klidně si koupím alternativní palivo, třeba vyrobené z odpadů. Ale autoři Green dealu se to snaží potlačit. Tak mi nezbývá než jezdit na ropu.
Nevím o tom, že by Tank Ono bylo v kartelu. Marži mají nízkou. A odkud bere rakouská rafinerie OMV Schwechat ropu, nevím, nezjišťoval jsem. Ale Rakušané jsou přece zelení a pokrokoví, tak je to určitě nějaká demokratická ropa.
@Frfla i ty lidi na sídlišti na to časem přejdou. Ale bude to trvat.
První várka jsou takoví tu zkoušeči nových technologií.
Druhá implementační vlna jsou lidé, kteří to mají kde nabíjet a mají na nová auta. To je ta aktuální, která ještě není vyčerpaná.
Třetí vlna, která probíhá v těsném závěsu za tou druhou, jsou ojetinkáři. Některým to začne dávat smysl i u paneláku. Vesničani, maloměšťáci atp. Tohle je na 10-15 let.
Čtvrtá implementační vlna budou i ti lidé z paneláku, protože se mezi ojetiny dostanou auta, která půjde nabíjet za 10-20 minut do 80%, budou mít dostatečný 400km dojezd i za zhoršených podmínek.
A pátá - ta proběhne tak za 20-30 let, to bude ten zbytek. Protože to už budou i opravená sídlištní parkoviště s pomalými nabíječkami.
První várka jsou takoví tu zkoušeči nových technologií.
Druhá implementační vlna jsou lidé, kteří to mají kde nabíjet a mají na nová auta. To je ta aktuální, která ještě není vyčerpaná.
Třetí vlna, která probíhá v těsném závěsu za tou druhou, jsou ojetinkáři. Některým to začne dávat smysl i u paneláku. Vesničani, maloměšťáci atp. Tohle je na 10-15 let.
Čtvrtá implementační vlna budou i ti lidé z paneláku, protože se mezi ojetiny dostanou auta, která půjde nabíjet za 10-20 minut do 80%, budou mít dostatečný 400km dojezd i za zhoršených podmínek.
A pátá - ta proběhne tak za 20-30 let, to bude ten zbytek. Protože to už budou i opravená sídlištní parkoviště s pomalými nabíječkami.
@eLzyx
Tím pádem jsi mezi těmi 75 %, kteří nevěří v plány EU.
Tím pádem jsi mezi těmi 75 %, kteří nevěří v plány EU.
@Tycoon na časový rámec ne. Ostatně, já nejsem ani nějak "zelený". EV bych si nekoupil, kdyby existovaly spolehlivé moderní a dostupné benzinové R5, R6, V8 s manuálem. Ale když pak počítáš TCO, tak ti z toho vždycky vyjde EV. Tak ho prostě zkusíš.
Navíc mě spíše děsí ekologizace budov. Auta jsou proti tomu prd. To si každý nějak vyřeší. Ale ekologizovat staré baráky a paneláky? No, děsí mě, jak je ticho po pěšině a víceméně se nic neděje. Přitom je to snad už v platnosti (zatím ověřuji na MŽP)
Navíc mě spíše děsí ekologizace budov. Auta jsou proti tomu prd. To si každý nějak vyřeší. Ale ekologizovat staré baráky a paneláky? No, děsí mě, jak je ticho po pěšině a víceméně se nic neděje. Přitom je to snad už v platnosti (zatím ověřuji na MŽP)
@eLzyx
Budovy jsou mnohem složitější oříšek než auta, jelikož mají mnohem delší životnost. A jelikož je v Listině základních práv a svobod jednoznačně určeno, že do obydlí není dovoleno vstoupit bez souhlasu toho, kdo v něm bydlí. Stát nemá možnost jak zkontrolovat, zda někdo plní nařízení EU o ekologizaci budov. Je to ze strany EU čirá utopie.
Budovy jsou mnohem složitější oříšek než auta, jelikož mají mnohem delší životnost. A jelikož je v Listině základních práv a svobod jednoznačně určeno, že do obydlí není dovoleno vstoupit bez souhlasu toho, kdo v něm bydlí. Stát nemá možnost jak zkontrolovat, zda někdo plní nařízení EU o ekologizaci budov. Je to ze strany EU čirá utopie.
@eLzyx
Ano, budovy to je brutální průšvih. Bohužel to tupé stádo ovcí, rozuměj voliči, a tupé stádo novinářů řeší jestli Trump řekl slovo clo s velkým C na začátku nebo s malým c a atp. a jestli byl víc blbý premiér Bába nebo Nutella...
Greendeal je nutné zrušit. Pokud to nenastane, tak to povede k rozpadu EU. A pak sem Vladimír ani nebude muset dojet s tankem, ale může rovnou přijet v limuzíně a mokasínech.
Ano, budovy to je brutální průšvih. Bohužel to tupé stádo ovcí, rozuměj voliči, a tupé stádo novinářů řeší jestli Trump řekl slovo clo s velkým C na začátku nebo s malým c a atp. a jestli byl víc blbý premiér Bába nebo Nutella...
Greendeal je nutné zrušit. Pokud to nenastane, tak to povede k rozpadu EU. A pak sem Vladimír ani nebude muset dojet s tankem, ale může rovnou přijet v limuzíně a mokasínech.
Jinými slovy 3/4 Čechů nesouhlasi s politikou Fialy a s jeho prosazením a podepsáním greendealu.
Ale období zúčtování se blíží. A věřím, že voliči tentokrát nemusí ani mít dobrou paměť, protože všichni vědí jak jim klesla životní úroveň díky Fialovy a jeho neschopnosti.
Ale období zúčtování se blíží. A věřím, že voliči tentokrát nemusí ani mít dobrou paměť, protože všichni vědí jak jim klesla životní úroveň díky Fialovy a jeho neschopnosti.
@rohYpnol co vím, tak GD podepsal Bureš a realizuje jej Nutelín. Pochybuji, že Pitomio a Nekonečná komouška by to řešili jinak. Velkohubá Turkyň sice nadává, ale chrochtá si u EU koryta, zatím nic neprosadil ani nedal k něčemu impuls. Jednoduše není volby.
@rohYpnol nech toho zase tu svou agitku. Jednak je to jinak než píšeš a jestli ti něco kleslo tak si za to můžeš sám se svou neschopností a ne Fiala.
@psel
Za růst cen energií a rekordní inflaci nese odpovědnost vláda. Tudíž já nemám naprosto žádný podil viny. A ani odpovědnosti, protože já toho neschopáka nevolil.
Za růst cen energií a rekordní inflaci nese odpovědnost vláda. Tudíž já nemám naprosto žádný podil viny. A ani odpovědnosti, protože já toho neschopáka nevolil.
@rohYpnol ze nárůst cen nese zodpovědnost námi dlouhé generace budovaná závislost na ruských energiích a pak Putin. Fiala je v energiích zcela nevinně. Navíc od toho šoku je energie na normálu, ceny benzínu a nafty dole tak nevím co ti vadí? Jen zase plácáš.
@psel
Vůbec nechápeš jak funguje ekonomika.
Ceny PHM a energií sice spadly, ale Nutella svojí nečinností a pasivitou nechal ty ceny propsat do celé ekonomiky!!! To je ten průšvih!!!
Vůbec nechápeš jak funguje ekonomika.
Ceny PHM a energií sice spadly, ale Nutella svojí nečinností a pasivitou nechal ty ceny propsat do celé ekonomiky!!! To je ten průšvih!!!
@rohYpnol tak tady napiš co by musel udělat aby se ceny nepropsaly do ekonomiky? Při takovém cenovém šoku a nejistotě?
@psel
Bylo to dávno popsáno o a vysvětleno. Měli zastropit cenu na straně výrobce. Stát je vlastníkem ČEZU, měl se chovat jako vlastník. Žádné žaloby by úspěšné nebyly, stačilo zastropovat tak, aby byl prokazatelný přiměřený zisk. Ale ne zisk spekulativní.
Bylo to dávno popsáno o a vysvětleno. Měli zastropit cenu na straně výrobce. Stát je vlastníkem ČEZU, měl se chovat jako vlastník. Žádné žaloby by úspěšné nebyly, stačilo zastropovat tak, aby byl prokazatelný přiměřený zisk. Ale ne zisk spekulativní.
@rohYpnol A jaký by byl výsledek?
ČEZ není jen státu a tak si s ním nemůže dělat co chce, to by se nelíbilo ostatním akcionářům. Navíc se cena tvoří na burze, takže by to stejně nic nepřineslo. A odpojit se od burzy by nic nepřineslo a to nikomu.
Za mě 5.5 strop byla odpovídající reakce a na to získat peníze z daně taky.
A to že by to cena elektřiny za 2.5 změnila je nesmysl, jak by se to projevilo ne ceně všech ostatních komodit? Nijak. A rostlo všude a všechno.
ČEZ není jen státu a tak si s ním nemůže dělat co chce, to by se nelíbilo ostatním akcionářům. Navíc se cena tvoří na burze, takže by to stejně nic nepřineslo. A odpojit se od burzy by nic nepřineslo a to nikomu.
Za mě 5.5 strop byla odpovídající reakce a na to získat peníze z daně taky.
A to že by to cena elektřiny za 2.5 změnila je nesmysl, jak by se to projevilo ne ceně všech ostatních komodit? Nijak. A rostlo všude a všechno.
@psel Ano a přestože jsi majoritní vlastník tak v ní nemůžeš nastavit, že nebude nic vydělávat, to by tě ostatní akcionáři umlátili před jakýmkoliv soudem. Trochu zaměstnej mozek před rychlým úsudkem. Ve finále bychom to zaplatili všichni a s tučným příplatkem za právní zastoupení.
@psel
Vůbec nic jsi nepochopil. Opět.
Když zastropíš cenu tak, že umožňuje přiměřený zisk, tak nikomu nevzniká ztráta!!!
Žalovat si může kdo chce co chce. Podstatný je výsledek. Nutella to nezvládl, resp. nejspíš měl takové zadání. O občany a lidi nikomu nešlo.
Vůbec nic jsi nepochopil. Opět.
Když zastropíš cenu tak, že umožňuje přiměřený zisk, tak nikomu nevzniká ztráta!!!
Žalovat si může kdo chce co chce. Podstatný je výsledek. Nutella to nezvládl, resp. nejspíš měl takové zadání. O občany a lidi nikomu nešlo.
@rohYpnol tobě klesla životní úroveň? Zkus třeba odhlásit internet. Ušetříš. Můžeš investovat. Teď je nejlepší čas. Burzy popadaly na dno.
@eLzyx
Životní úroveň klesla prakticky VŠEM. Jen je rozdíl jestli ti to došlo nebo nedošlo.
Životní úroveň klesla prakticky VŠEM. Jen je rozdíl jestli ti to došlo nebo nedošlo.
@rohYpnol to si jen namlouváš ty, aby ses necítil blbě, protože to vypadá že klesla jen tobě. To je ale tím, že furt přispíváš bláboly do diskuzí a na práci nemáš čas. Navíc s tvým postojem se není čemu divit, s tímhle by nikdo normální pracovat nechtěl.
@rohYpnol já nemám plat ani mzdu, vydělám si podle toho, jak jsem úspěšný a někdy neúspěšný, protože se ne vždy vše povede jak bych si představoval. A můžu si za to sám a žádný Fiala.
Kdybych pracoval za mzdu, a měl pocit že vydělávám málo, tak bych změnil zaměstnavatele, ne Fialu. Ten mi mzdu fakt neplatí.
Kdybych pracoval za mzdu, a měl pocit že vydělávám málo, tak bych změnil zaměstnavatele, ne Fialu. Ten mi mzdu fakt neplatí.
@psel
Jasně. A dítě posíláš do školy a tam je učí ten neschopný a neúspěšný učitel, co si za to že se má hůř může sám.
Když budeš volat policii, protože jsi měl nehodu, tak přijede neúspěšný policista co si za svoji horší životní úroveň může sám. Když se ti přitíží a půjdeš do nemocnice, tak tě vyšetří lékař, který si za svoji blbou životní úroveň může sám...
Jasné, a právě kvůli takovým hlupákům jako jsi ty jsme tam kde jsme.
Jasně. A dítě posíláš do školy a tam je učí ten neschopný a neúspěšný učitel, co si za to že se má hůř může sám.
Když budeš volat policii, protože jsi měl nehodu, tak přijede neúspěšný policista co si za svoji horší životní úroveň může sám. Když se ti přitíží a půjdeš do nemocnice, tak tě vyšetří lékař, který si za svoji blbou životní úroveň může sám...
Jasné, a právě kvůli takovým hlupákům jako jsi ty jsme tam kde jsme.
@rohYpnol tak pokud vím, tak se všem těmto skupinám platy navyšovaly, a ani nějak nevidím, že by někdo z těchto skupin stávkoval nebo ukazoval na veřejnosti svou nespokojenost. Navíc pokud by tomu tak bylo tak už všichni pracují u jiných zaměstnavatelů, třeba ve Škodovce montuji enyaqy.
@psel
Ano, kvůli takovým hlupákům jako jsi ty jsme tam kde jsme.
Všichni žijí u Mladé Boleslavi, aby dělali ve škodovce že...
VŠ vzdělání učitel je jistě skvělá kvalifikace pro montážního dělníka...
30 let praxe v nějakém oboru je jistě skvělý předpoklad pro změnu...
Všichni budeme právníci, zubaři, informatici...
Jsi prostě ....
Ano, kvůli takovým hlupákům jako jsi ty jsme tam kde jsme.
Všichni žijí u Mladé Boleslavi, aby dělali ve škodovce že...
VŠ vzdělání učitel je jistě skvělá kvalifikace pro montážního dělníka...
30 let praxe v nějakém oboru je jistě skvělý předpoklad pro změnu...
Všichni budeme právníci, zubaři, informatici...
Jsi prostě ....
@rohYpnol zaprvé, Škoda není jen V MB a to byl jen příklad. To že máš VŠ vzdělání, ještě neznamená, že jsi použitelný. Pokud máš 30 let praxe v oboru, který má perspektivu je na trhu práce plus.
Pokud jsi v oboru který není perspektivní, tak se musíš přeorientovat na nějaký nový, příležitosti jsou všude. Pokud jsi 30 let v oboru těžby uhlí, tak si musíš asi najít něco jiného, protože tady dalších 30 let bude značný přetlak. A bude to těžký. I když třeba těžba Lithia nebo vzácné kovy? 😄.
Průvodčí z pražských tramvajích taky své přeškolení kdysi zvládli.
To že o někom napíšeš že je hlupák, jen ukazuje co jsi sám, protože už neumíš argumentovat.
Takže diskutuj s úctou k ostatním, co se s tebou ještě baví. Taky bych tě mohl označit hlupákem, ale neudělám to, protože doufám, že se chytneš za frňák a nebudeš tak všechny co mají jiný názor takhle označovat.
Hlupák je ten kdo neví, že 1+1 = 2, nebo tvrdí že je země placatá. Nebo že cla vypočítá jako poměr mezi velkostí ega prezidentů jednotlivých zemí.
Pokud jsi v oboru který není perspektivní, tak se musíš přeorientovat na nějaký nový, příležitosti jsou všude. Pokud jsi 30 let v oboru těžby uhlí, tak si musíš asi najít něco jiného, protože tady dalších 30 let bude značný přetlak. A bude to těžký. I když třeba těžba Lithia nebo vzácné kovy? 😄.
Průvodčí z pražských tramvajích taky své přeškolení kdysi zvládli.
To že o někom napíšeš že je hlupák, jen ukazuje co jsi sám, protože už neumíš argumentovat.
Takže diskutuj s úctou k ostatním, co se s tebou ještě baví. Taky bych tě mohl označit hlupákem, ale neudělám to, protože doufám, že se chytneš za frňák a nebudeš tak všechny co mají jiný názor takhle označovat.
Hlupák je ten kdo neví, že 1+1 = 2, nebo tvrdí že je země placatá. Nebo že cla vypočítá jako poměr mezi velkostí ega prezidentů jednotlivých zemí.
@psel
A hlupák je ten, kdo obory jako policie, armáda, hasiči, učitelé, úředníci, sociální služby a další ozančuje za neperspektivní. Naopak třeba sociální služny jsou navýsost perspetkovní, prootže populace stárne. Ale podle tebe to jsou neschopní a neúspěšní lidi. TO JE NAPROSTÁ NEÚCTA tyhle lidi takto osočovat!
To jsou nejen že perspektivní obory, ale hlavně pro společnost potřebné obory. Inflace 40%, navýšení platů státích zaměstnanců 1.400 Kč.
Takže ano, kdo toto nevidí a takovéto lidi viní z vlastního neúspěchu a poklesu životní úrovně, tak si zcela zaslouží označení za hlupáka!
A hlupák je ten, kdo obory jako policie, armáda, hasiči, učitelé, úředníci, sociální služby a další ozančuje za neperspektivní. Naopak třeba sociální služny jsou navýsost perspetkovní, prootže populace stárne. Ale podle tebe to jsou neschopní a neúspěšní lidi. TO JE NAPROSTÁ NEÚCTA tyhle lidi takto osočovat!
To jsou nejen že perspektivní obory, ale hlavně pro společnost potřebné obory. Inflace 40%, navýšení platů státích zaměstnanců 1.400 Kč.
Takže ano, kdo toto nevidí a takovéto lidi viní z vlastního neúspěchu a poklesu životní úrovně, tak si zcela zaslouží označení za hlupáka!
@rohYpnol já jsem napsal že jsou neperspektivní?
Kde prosímtě? Zase vypni capslock.
Psal jsem o neperspektivním oboru a dal jsem příklad těžbu uhlí.
O policii, armádě, učitelích a sociálních službách jsem nepsal. To píšeš jen ty.
Co se týče státních úředníků, tak tam si myslím, že by nám redukce prospěla. A třeba jsi zrovna ty nějaký ten úředník co má čas se vyblemcávat na diskuzích ve své pracovní době.
Jak říkají Borgové, veškerý odpor je marný, budeš jako úředník asimilován. V tomto případě asi nahrazen AI.
Kde prosímtě? Zase vypni capslock.
Psal jsem o neperspektivním oboru a dal jsem příklad těžbu uhlí.
O policii, armádě, učitelích a sociálních službách jsem nepsal. To píšeš jen ty.
Co se týče státních úředníků, tak tam si myslím, že by nám redukce prospěla. A třeba jsi zrovna ty nějaký ten úředník co má čas se vyblemcávat na diskuzích ve své pracovní době.
Jak říkají Borgové, veškerý odpor je marný, budeš jako úředník asimilován. V tomto případě asi nahrazen AI.
@psel
Opět jsi nepochopil nic.
Stát nemá mnoho úředníků. Dokonce NAOPAK spousta úředníků byla propuštěna a úřady mají dohodáře, což nejsou tabulkové mista. To je ta úspora úředníků za téhle vlády a Jurečky!!!
Je tady mnoho nesmyslných agentur a dalších administrativ, ale ne úřadů. Je potřeba zrušit dotace. Pak zmizí spousta administrativy co je úplně marná. Je potřeba redukovat agendy, které jsou úplně zbytečné. Pak z toho vyplyne zrušení spousty administrativy. A já jsem jednoznačně pro rušení administrativy.
Ale úředníků stát má velmi málo. To ale nepochopi trouba co si myslí že úředník je každý v kanceláři.
Opět jsi nepochopil nic.
Stát nemá mnoho úředníků. Dokonce NAOPAK spousta úředníků byla propuštěna a úřady mají dohodáře, což nejsou tabulkové mista. To je ta úspora úředníků za téhle vlády a Jurečky!!!
Je tady mnoho nesmyslných agentur a dalších administrativ, ale ne úřadů. Je potřeba zrušit dotace. Pak zmizí spousta administrativy co je úplně marná. Je potřeba redukovat agendy, které jsou úplně zbytečné. Pak z toho vyplyne zrušení spousty administrativy. A já jsem jednoznačně pro rušení administrativy.
Ale úředníků stát má velmi málo. To ale nepochopi trouba co si myslí že úředník je každý v kanceláři.
@rohYpnol stát si vytváří zbytečná pracovní místa legislativou. A nevím kde je tvá červená čára mezi úředníkem a administrativním pracovníkem na úřadu. Tohle vysvětli.
@psel
Úplně jednoduše. Úředník pracuje na úřadě a úřad je to, co vykonávají buď ministerstva, nebo kraje a obce, nebo ústřední orgány státní správy.
Takže typicky např. úřad práce, hygiena, ÚOHS, atp. Ale různé agentury, které vznikají pro vyřizování dotací atp. to je špatně.
Ano, polovinu administrativy placenou z našich peněz bych klidně vyhodil. Ale vyhodil na základě toho, že zrušíš tu nesmyslnou agendu.
Ale příklad z poslední doby - covid. Náhle jsme všichni zjistili, že tu jsou i hygieny a že jejich vybavení na úrovni psacího stroje a průměrný věk 60 let a čekání týdny na karanténu zkrátka stát absolutně nezvládá.
A to je přesně ono. Podíej se jak to vypadá na klíčových a nenahraditelných státních úřadech. Jedno zoufalství. Mimochodem, ÚOHS údajně opět zrušil další soutěž ohledně digitalizace stavebního řízení... Takže stát je totálně neschopný cokoliv zrealizovat. A pak přijde trouba jako ty a řekne, propustit úředníky...
Úplně jednoduše. Úředník pracuje na úřadě a úřad je to, co vykonávají buď ministerstva, nebo kraje a obce, nebo ústřední orgány státní správy.
Takže typicky např. úřad práce, hygiena, ÚOHS, atp. Ale různé agentury, které vznikají pro vyřizování dotací atp. to je špatně.
Ano, polovinu administrativy placenou z našich peněz bych klidně vyhodil. Ale vyhodil na základě toho, že zrušíš tu nesmyslnou agendu.
Ale příklad z poslední doby - covid. Náhle jsme všichni zjistili, že tu jsou i hygieny a že jejich vybavení na úrovni psacího stroje a průměrný věk 60 let a čekání týdny na karanténu zkrátka stát absolutně nezvládá.
A to je přesně ono. Podíej se jak to vypadá na klíčových a nenahraditelných státních úřadech. Jedno zoufalství. Mimochodem, ÚOHS údajně opět zrušil další soutěž ohledně digitalizace stavebního řízení... Takže stát je totálně neschopný cokoliv zrealizovat. A pak přijde trouba jako ty a řekne, propustit úředníky...
@psel
Schválě jsem se podíval na vř. služební místo vedoucí Oddělení zprostředkování, evidence a PvN Odboru kontaktního pracoviště pro Prahu 2 a 3 Krajské pobočky Úřadu práce České republiky pro hl. m. Prahu.
Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 29 050 Kč do 42 140 Kč.
Osobní příplatek rozpětí od 2 107 Kč do 6 321 Kč
Představenému přísluší příplatek za vedení od 4 300 Kč do 8 400 Kč.
Státnímu zaměstnanci přísluší zvláštní příplatek ve výši 1 200 Kč.
Takže se bavíme o PRAZE.
Bavíme se o pozici VEDOUCÍHO.
Bavíme se o pozici, kde je podmínkou VŠ.
Je nutná přeedchozí praxe!
A když sečteš základní částky, tak nástupní plat je...
skvělých 36 657 Kč... V HRUBÉM!!!
A za tyhle peníze má někdo pocit, že stát může sehnat kvalitní kvalifikované lidi?!? Pak se někdo diví jak to tady vypadá? Já se nedivím. Jen říkám, že stát je ve sr*.
A pak přijde trouba jako ty a začne tady plácat nesmysly o tom, jak toto jsou neschopní a neúspěšní lidi...
Schválě jsem se podíval na vř. služební místo vedoucí Oddělení zprostředkování, evidence a PvN Odboru kontaktního pracoviště pro Prahu 2 a 3 Krajské pobočky Úřadu práce České republiky pro hl. m. Prahu.
Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 29 050 Kč do 42 140 Kč.
Osobní příplatek rozpětí od 2 107 Kč do 6 321 Kč
Představenému přísluší příplatek za vedení od 4 300 Kč do 8 400 Kč.
Státnímu zaměstnanci přísluší zvláštní příplatek ve výši 1 200 Kč.
Takže se bavíme o PRAZE.
Bavíme se o pozici VEDOUCÍHO.
Bavíme se o pozici, kde je podmínkou VŠ.
Je nutná přeedchozí praxe!
A když sečteš základní částky, tak nástupní plat je...
skvělých 36 657 Kč... V HRUBÉM!!!
A za tyhle peníze má někdo pocit, že stát může sehnat kvalitní kvalifikované lidi?!? Pak se někdo diví jak to tady vypadá? Já se nedivím. Jen říkám, že stát je ve sr*.
A pak přijde trouba jako ty a začne tady plácat nesmysly o tom, jak toto jsou neschopní a neúspěšní lidi...
@rohYpnol tak každý úřad ma svého zodpovědného náčelníka a pokud ten náčelník spoléhá v roce 2020 na psací stroje tak je to jen chyba toho náčelníka, protože tam bude sedět tak dlouho, než odejde do důchodu. Nic po něm nikdo nechce, nikdo ho nekontroluje a jen se nestíhá.
Protože pokud navíc nemá do čeho píchnout, tak je to ideální zaměstnání navíc neexistuje kontrola efektivity úřadu možnost si tam natáhnout další úředníky, ideálně známé a příbuzné a zůstanou tam sedět jen ti co je jim to jedno a v lepším případě je najdeš sedět na úřadu u kafe. V horším se tam objeví jen ráno a zmiznou.
Jestli jsou mzdové tabulky nastaveny takto bídně, tak od těch lidí asi nikdo nemůže chtít žádný výkon. Kdybych byl v té roli velitele tak bych asi řekl, že za těchto podmínek nejsem schopen zajistit funkčnost úřadu v rozsahu a kvalitě která se požaduje. A asi bych letěl. Nebo ho přestěhoval někam daleko od prahy kde ty platy něco znamenají.
Další otázka je co je Oddělení zprostředkování, evidence, proč to musí mít v čele vysokoškoláka a jestli to vůbec takto má smysl. Ale to je opět na toho velitele tohohle vedoucího. Ani evidence ani zprostředkování není nic co by musel dělat vysokoškolák, ale neznám ten kontext takže to nemohu hodnotit. Jde o zadání, které pak provádí lidé s nižším vzděláním, když budu mít iphone na skladu tak k tomu taky nebudu na pozici skladníka vyžadovat člověka co má Apple developerský účet.
A výsledkem je to, že sehnat úředníka v úřední den jen dle mých zkušeností sázka do loterie. Tam se taky většinou prohrává. Určitě to neplatí všude a vždy ale zažil jsem to tolikrát včetně marného pokusu se dovolat, že to určitě není ojedinělost. A určitě jsou úřady kde je to jinak a i na takové jsem narazil.
Protože pokud navíc nemá do čeho píchnout, tak je to ideální zaměstnání navíc neexistuje kontrola efektivity úřadu možnost si tam natáhnout další úředníky, ideálně známé a příbuzné a zůstanou tam sedět jen ti co je jim to jedno a v lepším případě je najdeš sedět na úřadu u kafe. V horším se tam objeví jen ráno a zmiznou.
Jestli jsou mzdové tabulky nastaveny takto bídně, tak od těch lidí asi nikdo nemůže chtít žádný výkon. Kdybych byl v té roli velitele tak bych asi řekl, že za těchto podmínek nejsem schopen zajistit funkčnost úřadu v rozsahu a kvalitě která se požaduje. A asi bych letěl. Nebo ho přestěhoval někam daleko od prahy kde ty platy něco znamenají.
Další otázka je co je Oddělení zprostředkování, evidence, proč to musí mít v čele vysokoškoláka a jestli to vůbec takto má smysl. Ale to je opět na toho velitele tohohle vedoucího. Ani evidence ani zprostředkování není nic co by musel dělat vysokoškolák, ale neznám ten kontext takže to nemohu hodnotit. Jde o zadání, které pak provádí lidé s nižším vzděláním, když budu mít iphone na skladu tak k tomu taky nebudu na pozici skladníka vyžadovat člověka co má Apple developerský účet.
A výsledkem je to, že sehnat úředníka v úřední den jen dle mých zkušeností sázka do loterie. Tam se taky většinou prohrává. Určitě to neplatí všude a vždy ale zažil jsem to tolikrát včetně marného pokusu se dovolat, že to určitě není ojedinělost. A určitě jsou úřady kde je to jinak a i na takové jsem narazil.
@psel
Nevypisuj tady chytystiky o ničem. Výběrová řízení na místa jsou veřejná, příkladů najdeš desítky, stovky. Kdo není hloupý tak vidí jaké jsou peníze na úřadech (a obecně ve státním). Takže tvoje názory fakt má fakt jediné opravdu hloupý člověk.
Nevypisuj tady chytystiky o ničem. Výběrová řízení na místa jsou veřejná, příkladů najdeš desítky, stovky. Kdo není hloupý tak vidí jaké jsou peníze na úřadech (a obecně ve státním). Takže tvoje názory fakt má fakt jediné opravdu hloupý člověk.
@rohYpnol hele chytristiko, já s tebou nediskutuji o tom, jestli jsou nějaká místa vypsaná nebo ne. Já se bavím o tom jeslí jsou potřebná a jestli je kvalifikace na tato vypsaná mista nutná. A taky jestli by místo toho nestálo za to změnit ten systém tak aby byl efektivní.
Tak jako to dělá většina firem, protože narozdíl od státu, my máme rozpočet který nám dobrovolně platí naši zákazníci za služby a zboží které dodáváme. Budeme lí drazí nikdo si u nás ty služby nebo zboží neobjedná. Nemůžeme si dovolit nebýt v pracovní době zákazníkům dostupní, nemůžeme si dovolit používat v roce 2022 psací stroje a říkat ze víc dopisů nejsme schopni zpracovat. A nemůžeme si dovolit na evidenci majetku zaměstnávat vysokoškoláky. Očividně u vás ano.
Takže to že máte menší platy asi taky vede k tomu že se nepřetrhnete. A já to chápu. Ale pak si na to nemůžete stěžovat.
A stěžovat si na vládu když máte byt profíci na vládě nezávislí tomu taky nepomáhá.
Tak jako to dělá většina firem, protože narozdíl od státu, my máme rozpočet který nám dobrovolně platí naši zákazníci za služby a zboží které dodáváme. Budeme lí drazí nikdo si u nás ty služby nebo zboží neobjedná. Nemůžeme si dovolit nebýt v pracovní době zákazníkům dostupní, nemůžeme si dovolit používat v roce 2022 psací stroje a říkat ze víc dopisů nejsme schopni zpracovat. A nemůžeme si dovolit na evidenci majetku zaměstnávat vysokoškoláky. Očividně u vás ano.
Takže to že máte menší platy asi taky vede k tomu že se nepřetrhnete. A já to chápu. Ale pak si na to nemůžete stěžovat.
A stěžovat si na vládu když máte byt profíci na vládě nezávislí tomu taky nepomáhá.
@psel
Zase jen hážeš chytrystiky, kopa řečí o ničem.
Opět jsi nic nepochopil. Mě a moji situaci do toho vůbec nevtahuj. Já jsem vpohodě.
Já ti znovu říkám, že stát není schopný zaplatit své lidi. A lidi (nejen státní) se mají hůř a hůř a životní úroveň klesla prakticky všem.
Jo, samozřejmě, když vlastníš nemovitost, tak sučasná inflace a neřešená dostupnost byydlení z tebe sice pravděpoodbně udělala milionáře. Jenže ve výsledku se máš hůř, protože když si budeš nějakou nemovitost (větší/lepší/novou) pořídit, tak na to prostě mít nebudeš.
Komu za poslední 4 roky stoupl plat/mzda o 40%? Velmi malé skupině lidí. Nejspiš živnostníci, kteří inflaci propálili do ceny. Pak možná vyšší management a vrcholní politici, soudci právníci. To je vše.
Tak tady přestaň lhát o tom, jak si za blbou životní úroveň může každý sám.
Zase jen hážeš chytrystiky, kopa řečí o ničem.
Opět jsi nic nepochopil. Mě a moji situaci do toho vůbec nevtahuj. Já jsem vpohodě.
Já ti znovu říkám, že stát není schopný zaplatit své lidi. A lidi (nejen státní) se mají hůř a hůř a životní úroveň klesla prakticky všem.
Jo, samozřejmě, když vlastníš nemovitost, tak sučasná inflace a neřešená dostupnost byydlení z tebe sice pravděpoodbně udělala milionáře. Jenže ve výsledku se máš hůř, protože když si budeš nějakou nemovitost (větší/lepší/novou) pořídit, tak na to prostě mít nebudeš.
Komu za poslední 4 roky stoupl plat/mzda o 40%? Velmi malé skupině lidí. Nejspiš živnostníci, kteří inflaci propálili do ceny. Pak možná vyšší management a vrcholní politici, soudci právníci. To je vše.
Tak tady přestaň lhát o tom, jak si za blbou životní úroveň může každý sám.
@rohYpnol tak inflační spirála už se roztočila za Babiše, nebo ne? Rozumím tomu dobře že stojíš za Babišem? Ten který mění své názory podle toho co mu přinese body. Nebo kdo nás vytáhne z toho podle tebe svrabu?
@Sevca1 no ono je to tak že on je na tom stejně jak ten Babiš protože pořád říká něco jiného podle toho kam se vítr otáčí. Teď už možná přijde na to že čepice Make Agrofert Great Again nefrčí. Hlavní je všechny své neúspěchy hodit na Uršulu, GD, EU a Fialu.
@Sevca1
Nestojím za Bábou. Bába mě nezajímá. U vlády je 3 roky Fiala a jeho 5k momentálně 4k.
Nezvládnutá inflace.
Nezvládnuté ceny energií.
Nulová reforma veřejných financí.
Nulová důchodová reforma.
Zvýšení zdanění navzdory slibu, že daně nezvýší.
Hujerkká podpora Ukrajiny.
Hujerské prosazení grenedealu.
Nejhorší dostupnost bydlení v EU.
Fiasko v digitalizaci stavebního řízení.
Polopodvody v rozpočtech, nedodržování rozpočtových pravidel, netransparentní projednávání rozpočtů.
To je vizitka téhle vlády.
Nestojím za Bábou. Bába mě nezajímá. U vlády je 3 roky Fiala a jeho 5k momentálně 4k.
Nezvládnutá inflace.
Nezvládnuté ceny energií.
Nulová reforma veřejných financí.
Nulová důchodová reforma.
Zvýšení zdanění navzdory slibu, že daně nezvýší.
Hujerkká podpora Ukrajiny.
Hujerské prosazení grenedealu.
Nejhorší dostupnost bydlení v EU.
Fiasko v digitalizaci stavebního řízení.
Polopodvody v rozpočtech, nedodržování rozpočtových pravidel, netransparentní projednávání rozpočtů.
To je vizitka téhle vlády.
@rohYpnol pěkný seznam, a teď z toho odstraň ty body, které způsobil Putin a rázem máš ten seznam třetinový. Určitě není vše zalité sluncem ale dávat Fialovi za zlé důchodovou reformu jako selhání, mi v kontextu všech posledních vlád připadá být přitažené za vlasy, protože tady selhali všichni od dob socíku.
A jo, digitalizace, běž se podívat do zahraničí jak to vypadá tam. V Německu právě spustili erecepty, jak dlouho je máme tady. Určitě se stavební řízení nepovedlo jak mělo a může za to vláda o tom žádná, a kdyby to nechali jak to je tak by jsi neřekl ani popel co?
Mnoho povyku pro nic.
Mě na tom seznamu schází redukce státní správy. To nás stojí spoustu peněz a tam jsem zklamán já. Ale ani se nedivím, že se do digitalizace agend nějak nehrnou.
A jo, digitalizace, běž se podívat do zahraničí jak to vypadá tam. V Německu právě spustili erecepty, jak dlouho je máme tady. Určitě se stavební řízení nepovedlo jak mělo a může za to vláda o tom žádná, a kdyby to nechali jak to je tak by jsi neřekl ani popel co?
Mnoho povyku pro nic.
Mě na tom seznamu schází redukce státní správy. To nás stojí spoustu peněz a tam jsem zklamán já. Ale ani se nedivím, že se do digitalizace agend nějak nehrnou.
@psel
Jistěm za vše může Putin...
NE.
Putin může za rozkolísání trhu. Ale za to JAK REAGOVALA resp, nereagovala naše vláda a proč jsme měli nejdražší energie, za to žádný Putin nemůže!
Redukce ve státní správě je absolutní nesmysl lidí, kteří vůbec neví o čem hovoří. NAOAPAK státní správa trpí nedostatkem lidí a nedostatkem kvalifikovaných lidí. A proto to vypadá jak to vypadá.
Ano, je potřeba zrušit dotace. Je potřeba zrušit sposutu agentur a nesmyslných institutcí a je potřeba redukovat agendy, které jsou zbytné, nesmyslné, marné.
Jenže právě tohle nikdo neudělá, jen se naoko propustí pár procent zaměstnanců, což jsou vesměs neobsazená místa, protože na ty špatně placené místa nikdo není ochotný jít. To vede k horšímu odměňování těch stávajících a ve výsledku se státní správa potápí do čím dál větších sra***.
Všichni chtějí kvaitní státní správu, a všichni dělají pravý opak toho, aby státní správa kvalitní byla.
Jistěm za vše může Putin...
NE.
Putin může za rozkolísání trhu. Ale za to JAK REAGOVALA resp, nereagovala naše vláda a proč jsme měli nejdražší energie, za to žádný Putin nemůže!
Redukce ve státní správě je absolutní nesmysl lidí, kteří vůbec neví o čem hovoří. NAOAPAK státní správa trpí nedostatkem lidí a nedostatkem kvalifikovaných lidí. A proto to vypadá jak to vypadá.
Ano, je potřeba zrušit dotace. Je potřeba zrušit sposutu agentur a nesmyslných institutcí a je potřeba redukovat agendy, které jsou zbytné, nesmyslné, marné.
Jenže právě tohle nikdo neudělá, jen se naoko propustí pár procent zaměstnanců, což jsou vesměs neobsazená místa, protože na ty špatně placené místa nikdo není ochotný jít. To vede k horšímu odměňování těch stávajících a ve výsledku se státní správa potápí do čím dál větších sra***.
Všichni chtějí kvaitní státní správu, a všichni dělají pravý opak toho, aby státní správa kvalitní byla.
@rohYpnol Jo rozumím, ještě byla otázka kdo nás teda vytáhne z toho svrabu jak píšeš, čili koho chceš volit? Jestli se mohu zeptat
@rohYpnol tak je to jasný, jsi nespokojený státní úředník a máš strach z toho, že budeš nahrazen AI, teď je to jasný.
@psel
Úplně mimo.
AI u nás úředníka nikdy nenahradí. To je totální utopie. Česká legislativa je tak složitá, že nikdo AI úředníka nikdy nevymyslí. A kdyby vymyslel, tak já budu první od koho bude mít nominaci na Nobelovu cenu.
Úplně mimo.
AI u nás úředníka nikdy nenahradí. To je totální utopie. Česká legislativa je tak složitá, že nikdo AI úředníka nikdy nevymyslí. A kdyby vymyslel, tak já budu první od koho bude mít nominaci na Nobelovu cenu.
@Sevca1
Hele, volíme si své zástupce. Tak asi by nás mělo zajímat, jestli ten člověk koho volíme je chytrý nebo blbý jak necky, jaké má vzdělání a jaké má kompetence. Ale mi upřímně jedno, jestli je červený, zelený, oranžový nebo žlutý.
Politolog co nerozumí ničemu je rozhodně o hodně horší kvalifikace, než někdo kdo vytvořil jeden z největších podniků v ČR. A jestli máš v nabídce někoho lepšího, tak klidně volit jeho.
Hele, volíme si své zástupce. Tak asi by nás mělo zajímat, jestli ten člověk koho volíme je chytrý nebo blbý jak necky, jaké má vzdělání a jaké má kompetence. Ale mi upřímně jedno, jestli je červený, zelený, oranžový nebo žlutý.
Politolog co nerozumí ničemu je rozhodně o hodně horší kvalifikace, než někdo kdo vytvořil jeden z největších podniků v ČR. A jestli máš v nabídce někoho lepšího, tak klidně volit jeho.
@rohYpnol takže volíš Make Agrofert Great Again, protože jde o úspěšného podnikatele, který měl náhodou nejúspěšnější roky v době kdy mu Agrofert nepatřil a on byl ve vládě.
Jako fakt?
Já jsem teda v tomto výběru na straně politologa bez charisma na tiktoku.
Jako fakt?
Já jsem teda v tomto výběru na straně politologa bez charisma na tiktoku.
Dnešní EU jsou jen jinak nazvaní a jinou barvou natření bolševici. Ještě pořád tady žije generace, která je a jejich činy pamatuje. To, že na elektro auta nemáme a pro obyčejné lidi žijící na sídlištích není vybudována potřebná infrastruktura, je jen druhá strana téže mince.
@kruskar jo a protože si je moje generace pamatuje, tak ví že to co píšeš jsou jen kydy. Můžeš studovat kde chceš nebo cestovat kam chceš bez toho abys měl kádrový profil? Nelíbí se ti politika z Bruselu a zakazuje ti o tom někdo mluvit nebo tě vyhazují z práce nebo ze školy? Tohle s tím bolševikem je jen laciný kec, ale nikoliv realita.
A co bys chtěl, začít vyrábět nejprve laciná auta v množství? Vybudovat na každém parkování nabíječku?
O to víc haterů by tu bylo, protože by se vyhazovala spousta peněz protože ten proces nejde provést najednou ale postupně. Nejdřív si to koupí geekové co na to mají, pak ti co na to mají a teprve pak se zvyšováním a optimalizací výroby může dojít na všechny. Je to tak u každého technického produktu.
Za mě je infrastruktura na počet aut u nás dostatečná, to co schází jsou rychlonabíječky (A tím fakt nemyslím 50kW ČEZ) mimo hlavní tahy a pak pomalé nabíjení u parkovišť a pokud si všímáš, tak i tam se situace lepší. Dnes je to ideální pro ty co mohou nabíjet doma / v práci.
Pokud na elektro nemáš, tak si počkej a kup si ojeté.
Pokud máš na auto za mega, máš i na elektro. A za mega jde dneska dobře vybavená Octavia, o Superbu / Kodiaqu se ani nebavím. A očividně se Škodě i při těchhle cenách daří, takže peněz na auta je dost.
A co bys chtěl, začít vyrábět nejprve laciná auta v množství? Vybudovat na každém parkování nabíječku?
O to víc haterů by tu bylo, protože by se vyhazovala spousta peněz protože ten proces nejde provést najednou ale postupně. Nejdřív si to koupí geekové co na to mají, pak ti co na to mají a teprve pak se zvyšováním a optimalizací výroby může dojít na všechny. Je to tak u každého technického produktu.
Za mě je infrastruktura na počet aut u nás dostatečná, to co schází jsou rychlonabíječky (A tím fakt nemyslím 50kW ČEZ) mimo hlavní tahy a pak pomalé nabíjení u parkovišť a pokud si všímáš, tak i tam se situace lepší. Dnes je to ideální pro ty co mohou nabíjet doma / v práci.
Pokud na elektro nemáš, tak si počkej a kup si ojeté.
Pokud máš na auto za mega, máš i na elektro. A za mega jde dneska dobře vybavená Octavia, o Superbu / Kodiaqu se ani nebavím. A očividně se Škodě i při těchhle cenách daří, takže peněz na auta je dost.
@psel Tak trochu si zapomněl, proč je dneska slušně vybavená Octavia za 800tis atd... Protože někdo tu elektromobilu holt zaplatit musí. VW na nich nevydělává a vydělávat ani nemůže. Holt když se někdo vzhlédne v zelené politice a místo aby proti ní loboval, tak ji nekriticky přijal a business mu nejde...
@ericn koukám že sedíš někde hodně vysoko ve VW protože víš na čem VW vydělává a na čem ne 😄. Elektromobilitu platí ti co BEV kupují, a ano, BEV jsou dražší.
Zelená politika je správně, snižování energetické náročnosti taky. V Německu mají 4M solárních elektráren, takže business jede.
A Octavia za 800 stojí furt míň než Š105 za totáče, resp koupíš si jí za méně výplat. A tenkrát na 105 byly pořadníky. 800 je jen číslo, nic víc. Stejně jako dnes rodinný dům stojí 10M, Byt 7M tak Octavie stojí 800.
Jen banány stojí stejně jak za totáče.
Apropo za totáče auto stálo jako barák. Takže je dnes auto podstatně lacinější.
Divný co?
Vše je v nějaké relaci k platům, a to spíš ty baráky a byty vidím jako větší problém.
Zelená politika je správně, snižování energetické náročnosti taky. V Německu mají 4M solárních elektráren, takže business jede.
A Octavia za 800 stojí furt míň než Š105 za totáče, resp koupíš si jí za méně výplat. A tenkrát na 105 byly pořadníky. 800 je jen číslo, nic víc. Stejně jako dnes rodinný dům stojí 10M, Byt 7M tak Octavie stojí 800.
Jen banány stojí stejně jak za totáče.
Apropo za totáče auto stálo jako barák. Takže je dnes auto podstatně lacinější.
Divný co?
Vše je v nějaké relaci k platům, a to spíš ty baráky a byty vidím jako větší problém.
@psel Tak si to přečti sám, když si to neumíš najít...
fdrive.cz/…yri-znacky-14349
VW tam nikde nevidím 😉
fdrive.cz/…yri-znacky-14349
VW tam nikde nevidím 😉
@ericn hrušky a jabka. VW je nějaký startup nebo co?
VW má zisk, stačí se podívat do jejich výsledků 2024.
VW má zisk, stačí se podívat do jejich výsledků 2024.
@psel aha je Tesla nebo BYD startup? Hmmm…
VW má zisk díky tomu, že prodává stále ještě spoustu spalovacíxh aut, u který šroubuje ceny na maximum, aby zaplatili investice do elektrmobility 👎
VW má zisk díky tomu, že prodává stále ještě spoustu spalovacíxh aut, u který šroubuje ceny na maximum, aby zaplatili investice do elektrmobility 👎
@ericn BYD je startup nacpaný prachama od KP číny až po střechu, navíc nemá jen elektro. Tesla je startup, jen pokaždé startupuje s něčím jiným, jednou auta, pak FSD a teď zase Optimus. A ano zisková Tesla je, je otázka jak dlouho, protože ty powerpointy neustálého 50% růstu se jim dost boří, CT je na odpis zcela a masová výroba CC spojená s masovým mrzačením cestujících o sloupy je něco co nás očividně ještě čeká. Teď to zase má být AI, protože auta už nikoho nezajímají.
VW má zisk malý, protože vyrábí v Německu a trápí ho odbory a dohodnuté platy, které jsou na vysoké úrovni. Dále ho trápí Cariad, protože to nešlo zdaleka tak jak si plánovali. Dále ho trápí Čína, protože ten trh vyžaduje věci, které po VW nikdo nikde jinde nechtěl. V kombinaci s Cariadem smrtící koktejl. Navíc posledních X desítek let těžil ze svého postavení v Číně, kde Santana byl prostě pojem a nic moc jiného jsi tam neviděl. Přinášelo jim to spoustu peněz domu, které pak utráceli za vysoké platy a ne příliš efektivní výrobu. A určitě jsi si všiml, že o tomhle všem ví, domluvili se i s odbory jak z toho ven, připravují from china to china aby to právě těm zákazníkům tam vyhovovalo. Pro nás bude rivian, to co nezvládl Cariad.
U Tesly řešíme páčky a FSD, u BYD kolik jim do té Maďarské fabriky nalila partaj peněz.
Psát na základě toho že nějaký model není ziskový, můžeš jen pokud máš interní znalosti. Ty očividně nemáš.
VW má zisk malý, protože vyrábí v Německu a trápí ho odbory a dohodnuté platy, které jsou na vysoké úrovni. Dále ho trápí Cariad, protože to nešlo zdaleka tak jak si plánovali. Dále ho trápí Čína, protože ten trh vyžaduje věci, které po VW nikdo nikde jinde nechtěl. V kombinaci s Cariadem smrtící koktejl. Navíc posledních X desítek let těžil ze svého postavení v Číně, kde Santana byl prostě pojem a nic moc jiného jsi tam neviděl. Přinášelo jim to spoustu peněz domu, které pak utráceli za vysoké platy a ne příliš efektivní výrobu. A určitě jsi si všiml, že o tomhle všem ví, domluvili se i s odbory jak z toho ven, připravují from china to china aby to právě těm zákazníkům tam vyhovovalo. Pro nás bude rivian, to co nezvládl Cariad.
U Tesly řešíme páčky a FSD, u BYD kolik jim do té Maďarské fabriky nalila partaj peněz.
Psát na základě toho že nějaký model není ziskový, můžeš jen pokud máš interní znalosti. Ty očividně nemáš.
@psel
Víš proč se Škodě daří? Protože je nakuouji FIRMY (A ŽIVNOSTNÍCI)!!!
Takže peněz dost není, protože to je úplně o něčem jiném.
Víš proč se Škodě daří? Protože je nakuouji FIRMY (A ŽIVNOSTNÍCI)!!!
Takže peněz dost není, protože to je úplně o něčem jiném.
@rohYpnol nech ten capslock zase spát.
Nejvíce aut se prodá firmám, tak to je všude, po pár letech provozu je pak lacinější od firem kupují lidi, je to normální všude na světě. Firma si odečte DPH, takže se na ztrátě ceny vozu podílí stát. Nevím proč bych k tomu zapínal capslock.
Peněz je dost, pokud nebudou peníze, nebudou auta po silnicích. Takže až bude tak málo aut na cestách jak za covidu, tak bude vidět, že lidi mají málo peněz.
Nejvíce aut se prodá firmám, tak to je všude, po pár letech provozu je pak lacinější od firem kupují lidi, je to normální všude na světě. Firma si odečte DPH, takže se na ztrátě ceny vozu podílí stát. Nevím proč bych k tomu zapínal capslock.
Peněz je dost, pokud nebudou peníze, nebudou auta po silnicích. Takže až bude tak málo aut na cestách jak za covidu, tak bude vidět, že lidi mají málo peněz.
@psel
Nikoliv. Ve vyspělých a bohatých zemích se nejvíce aut prodá soukromým kupcům, nikoliv firmám. Firemní prodeje převažují v zemích jako je ČR, Rumunsko, Litva atd.
Nikoliv. Ve vyspělých a bohatých zemích se nejvíce aut prodá soukromým kupcům, nikoliv firmám. Firemní prodeje převažují v zemích jako je ČR, Rumunsko, Litva atd.
@Tycoon nemáš pravdu:
Mit 32,4 Prozent sank der Anteil der privaten Käufer bei den Pkw-Neuzulassungen in Deutschland im Jahr 2024 auf einen neuen Tiefstwert. Der Anteil der gewerblichen Halter an den Neuzulassungen stieg somit auf etwa 67,5 Prozent.
musím překládat?
Mit 32,4 Prozent sank der Anteil der privaten Käufer bei den Pkw-Neuzulassungen in Deutschland im Jahr 2024 auf einen neuen Tiefstwert. Der Anteil der gewerblichen Halter an den Neuzulassungen stieg somit auf etwa 67,5 Prozent.
musím překládat?
@psel
OK, pro Německo to neplatí. Celoevropský průměr je 46 % soukromé prodeje, 54 % firemní prodeje. Větší soukromé prodeje mají spíše bohatší západní země (nejvíce Švýcarsko, 63 % soukromé prodeje), větší firemní prodeje spíše chudší východní země (nejvíce Litva). Ale závisí samozřejmě i na daňových předpisech a dalších regulacích, které ovlivňují (ne)výhodnost různých typů vlastniství.
Prostě není to normální všude na světě, že by lidé byli odkázani na bazary, jaké ojetiny jim tam firmy nechají.
OK, pro Německo to neplatí. Celoevropský průměr je 46 % soukromé prodeje, 54 % firemní prodeje. Větší soukromé prodeje mají spíše bohatší západní země (nejvíce Švýcarsko, 63 % soukromé prodeje), větší firemní prodeje spíše chudší východní země (nejvíce Litva). Ale závisí samozřejmě i na daňových předpisech a dalších regulacích, které ovlivňují (ne)výhodnost různých typů vlastniství.
Prostě není to normální všude na světě, že by lidé byli odkázani na bazary, jaké ojetiny jim tam firmy nechají.
@psel
Firma si odečte DPH, takže se na ztrátě ceny vozu podílí stát??? Co to je za blábol všech blábolů??? Ty vůbec netušíš jak fungují základní věci!!
Firma si odečte DPH, takže se na ztrátě ceny vozu podílí stát??? Co to je za blábol všech blábolů??? Ty vůbec netušíš jak fungují základní věci!!
@rohYpnol á úředník ekonom 😁.
Koupí auto za 1.210.000 soukromá osoba (neplátce DPH), prodávající odvede 210.000 DPH státu.
Koupí auto firma, prodejce odvede stejných 210.000 státu a 210.000 tis Kč se kupující firmě odečte od DPH povinnosti. Má ho v majetku za 1M bez DPH.
Po 5ti letech ho soukromá osoba prodá za 605.000 Kč, auto nemá DPH odpočet, takže státu zůstane těch 210.000 Kč od prodejce.
Po 5ti letech ho firma prodá za stejných 605.000 Kč, a kolik z toho dostane stát? Jen 105.000 Kč DPH.
Ztráta na vozu pro fyzickou osobu je 605.000 Kč, ztráta pro firmu plátce DPH jen 500.000 Kč.
Napsal jsem to tak aby to úředník pobral?
Koupí auto za 1.210.000 soukromá osoba (neplátce DPH), prodávající odvede 210.000 DPH státu.
Koupí auto firma, prodejce odvede stejných 210.000 státu a 210.000 tis Kč se kupující firmě odečte od DPH povinnosti. Má ho v majetku za 1M bez DPH.
Po 5ti letech ho soukromá osoba prodá za 605.000 Kč, auto nemá DPH odpočet, takže státu zůstane těch 210.000 Kč od prodejce.
Po 5ti letech ho firma prodá za stejných 605.000 Kč, a kolik z toho dostane stát? Jen 105.000 Kč DPH.
Ztráta na vozu pro fyzickou osobu je 605.000 Kč, ztráta pro firmu plátce DPH jen 500.000 Kč.
Napsal jsem to tak aby to úředník pobral?
@psel
Napsal jsi úplnou pí*ovinu. Asi tak.
Absolutně nechápeš co pojmy jako DPH, ztráta, atd. znamenají.
Ztráta na voze pro firmu je NULA, protože pro firmu to byl NÁKLAD, který je po 5ti letech odepsaný. Takže naopak 605.000 za které firma auto prodá je pro ni příjmem, ze kterého v případě prodeje bez odpočtu odvede DPH 🤣🤣🤣
Napsal jsi úplnou pí*ovinu. Asi tak.
Absolutně nechápeš co pojmy jako DPH, ztráta, atd. znamenají.
Ztráta na voze pro firmu je NULA, protože pro firmu to byl NÁKLAD, který je po 5ti letech odepsaný. Takže naopak 605.000 za které firma auto prodá je pro ni příjmem, ze kterého v případě prodeje bez odpočtu odvede DPH 🤣🤣🤣
@psel Tolik záměrné elektrobolševické demagogie, až se mi z toho zvedl kufr...🤮
@psel Jasně že o tom zakazují mluvit, jasně že vyhazují z práce a dokonce zavírají do vězení. Není to zatím masový jev, ale jestli zůstanou u vesla sedět ti, co tam jsou dnes, nechají namnožit Otíky Foltýny a pak budeme čumět.
Jestli to nevidíš, kup si silnější brejle.
Jestli to nevidíš, kup si silnější brejle.
@kruskar hele tak v době analogové v hospodě místní magor přišel s nějakou ***skou teorií jako že třeba Rusové jsou hodní, tak dostal přes hubu nebo se mu alespoň vysmáli. Dneska se všichni magoři scházejí na Facebooku a v těch nesmyslech se předhánějí protože to jeslí něco je pravda nebo ne je tam každému u zádele. Jde jen o lajky a prachy. Jak magorům, tak Facebooku. A proto je zavírá do bubliny ze které je těžko úniku.
Takže sem dej seznam jmen zavřených a propuštěných ze zaměstnání aby bylo jasné vidět o které lidi ti jde.
Jinak to jsou jen další kecy.
Takže sem dej seznam jmen zavřených a propuštěných ze zaměstnání aby bylo jasné vidět o které lidi ti jde.
Jinak to jsou jen další kecy.
@psel
Tak ti propuštění: Ševčík, Drulák, Bednářová....co? Nic?
Tím cenzurováním myslím především to, že když napíšeš do diskuse nějaký (politicky) nesouhlasný názor, tak tě jednoduše z té diskuse vyautují bez možnosti návratu.
No a ti natvrdo zavření jsou Čermák a Tušl.
Možná je těch lidí mnohem víc, těmhle byla, alespoň někde, věnována nějaká mediální pozornost.
Naše věrchuška reprezentovaná především ministrem Rakušanem už několikrát zkusila navádět lidi k udávání druhých, kteří nesouhlasí s oficiální linií. Fakt, že mainstream překrucuje, upravuje a lže o některých událostech, je nošením dříví do lesa.
Jestli to nevidíš, jsi slepej, to jenom v tom lepším případě. Jestli to nechceš vidět, tak se dřív nebo později setkáš s nepříjemnou realitou na vlastní kůži. To už ale bývá zpravidla pozdě.
Tak ti propuštění: Ševčík, Drulák, Bednářová....co? Nic?
Tím cenzurováním myslím především to, že když napíšeš do diskuse nějaký (politicky) nesouhlasný názor, tak tě jednoduše z té diskuse vyautují bez možnosti návratu.
No a ti natvrdo zavření jsou Čermák a Tušl.
Možná je těch lidí mnohem víc, těmhle byla, alespoň někde, věnována nějaká mediální pozornost.
Naše věrchuška reprezentovaná především ministrem Rakušanem už několikrát zkusila navádět lidi k udávání druhých, kteří nesouhlasí s oficiální linií. Fakt, že mainstream překrucuje, upravuje a lže o některých událostech, je nošením dříví do lesa.
Jestli to nevidíš, jsi slepej, to jenom v tom lepším případě. Jestli to nechceš vidět, tak se dřív nebo později setkáš s nepříjemnou realitou na vlastní kůži. To už ale bývá zpravidla pozdě.
@kruskar ji tak odtamtud vítr vane.
Za své činy je každý odpovědný. Pokud se jeho vystupování neslučuje s představou vedení zvláště pokud má reprezentující roli vůči zaměstnavateli, tak je v pravomocí zaměstnavatele s ním rozvázat pracovní poměr. Rozdíl je v tom, že za totáče se toto dělo na základě telefonu z KSČ. A čím vyšší úroveň tím méně se s tim dalo dělat. Takže tohle neberu tohle si dnes fakt nikdo nedovolí.
A pokud dáváš tyto dva příklady ve vězení kteří byli odsouzeni a vidíš za tím politickou zlovůli tak jsi mimo. Ja zatím nevidím nic jiného než prachy o které stahují své příznivce v každodenním údajném boji za svou vizi světa. O tu vizi a o politické proklamace ale nejde, jde jim jenom o prachy těch chudáků co za vším vidí spiknutí od chemtrailu až po to že je země placatá. Pokud v tom vidíš boj proti zaprodaným politikům a je jedno jestli USA, Bruselu, Rusku nebo Xi či Kimovi tak si zajdi do optiky pro jiné brýle.
A honem si to někam poznamenej než to někdo smaže nebo zakáže 😁
Za své činy je každý odpovědný. Pokud se jeho vystupování neslučuje s představou vedení zvláště pokud má reprezentující roli vůči zaměstnavateli, tak je v pravomocí zaměstnavatele s ním rozvázat pracovní poměr. Rozdíl je v tom, že za totáče se toto dělo na základě telefonu z KSČ. A čím vyšší úroveň tím méně se s tim dalo dělat. Takže tohle neberu tohle si dnes fakt nikdo nedovolí.
A pokud dáváš tyto dva příklady ve vězení kteří byli odsouzeni a vidíš za tím politickou zlovůli tak jsi mimo. Ja zatím nevidím nic jiného než prachy o které stahují své příznivce v každodenním údajném boji za svou vizi světa. O tu vizi a o politické proklamace ale nejde, jde jim jenom o prachy těch chudáků co za vším vidí spiknutí od chemtrailu až po to že je země placatá. Pokud v tom vidíš boj proti zaprodaným politikům a je jedno jestli USA, Bruselu, Rusku nebo Xi či Kimovi tak si zajdi do optiky pro jiné brýle.
A honem si to někam poznamenej než to někdo smaže nebo zakáže 😁
@kruskar za socialismu se na životní prostředí naprosto sralo. nevidím vůbec žádnou podobu. tvoje přirovnání je naprosto absurdní. fascinují mě idyoti, co na FB píšou, jak bylo dobře, jak se všichni měli dobře a bydleli ve stejném umakartovém hnusu, nosili stejné hadry a když ses nechal ostříhat na pankáče nebo jsi měl háro, přišly problémy. absolutně nevidím žádnou podobu.
Plány EU jsou pouhá fantazie, protože nebude dostatek elektřiny k nabíjení. Zavíráme uhelné elektrárny, vše chtějí řešit OZE.
Bateriová úložiště nejsou zdarma a moc jich není.
Další problém je dostat ten elektrický výkon na místo nabíjení, musela by se kompletně vyřešit rozvodná síť. Jedna náhrada klasické čerpací stanice cca 8 stojanů ( nafta, benzín ) za 8 nabíječek po 350 kW je možný teoreticky požadovaný příkon cca 2,8 MW . Jak to tam dostanete ?
Bateriová úložiště nejsou zdarma a moc jich není.
Další problém je dostat ten elektrický výkon na místo nabíjení, musela by se kompletně vyřešit rozvodná síť. Jedna náhrada klasické čerpací stanice cca 8 stojanů ( nafta, benzín ) za 8 nabíječek po 350 kW je možný teoreticky požadovaný příkon cca 2,8 MW . Jak to tam dostanete ?
Éra fosilních paliv je pro mne uzavřenou kapitolou - budoucnost patří tichému, čistému a elegantnímu pohybu na elektřinu 👍
Naštěstí víme, že tvůj vztah k elektromobilu je čistě platonický, zatímco realita je úplně jiná.
Tvoje přání splněno již dnes – dokonalý městský dravec za hubičku.
A parkování? To je s ním spíš potěšení než povinnost. Vejdeš se i tam, kde ostatní jen smutně krouží kolem bloku 👍
autoscout24.cz/…732-58dbfd357e1e?…
SMYSLUPLNÝ.
ALE TO BY JSI TO SLOVO MUSEL POCHOPIT.
A parkování mě věru nezajímá, protože nežiju v díře jménem Praha!
nic takového ale neplatí ani u spalovaku.
Sice ho za 100 koupis, ale problemu bude mit hromadu a bude to kasicka na penize.
A to i v pripade, ze STK nadále nebudou resit emise.
V pripade, ze se emise opravdu zacnou merit je to auto na sesrotovani.
Nejak se mi nechce verit, ze by Fabia I aktualne nerezla od prahu, nemela prohnile vse na podvozku jako vyfuk, brzdove trubky a hadice atd.
Takze dalsich 5 let do toho budes jen penize davat a na co saznes to upadne i s kusem dalsiho.
O stavu mereni emisi na STK staci sledovat situace kolem soustavných podvodu viz pan Libor Fleischhans.
www.tipcars.com/…iha-7040775.html
tohle
www.tipcars.com/…-26-6618859.html
nebo taky tohle
www.tipcars.com/…oac-6611007.html
A nečeká tě žádná kupa neřešitelných problémů nebo kasička na peníze. Pokud se na tom něco vysype, tak to dokážeš levně opravit a jezdit dál. U EV nic takového nejsi schopen koupit.
jo Rapid za 100 to bude jiste nadhera…
Za tuhle cenu to bude po havarii.
Cekaji te rozvody, komplet klima, loziska kol, nejaky tlumic uz taky potece, pak zacne reznout.
Klasika stare auto, kazdy mesic budes neco lepit.
Samozrejme na co sahnes to bude uhnile a rezave.
repas baterka do Leaf stoji od 35 tis..
To je castka kterou v 1,2tsi utopis snadno.
A co se týče baterie do Nissanu Leaf, což je to nejlevnější co sis asi mohl vybrat, tak já našel něco trochu jinýho. Odkud máš informaci, že celá nová baterka vyjde na 35 000 CZK?
www.findmyelectric.com/…-cost-e😜lained/
https😐/auto.bazos.cz/…n-leaf-40kwh.php
Tve sny o spalovaku bez problemu vetsinou skonci u svitici kontrolky motoru a nekonecneho vymenovani dilu ktere nejsou vubec levne.