Ekonomika
na diskusích auto.cz myslíš že více pohrabalo Mikesusovi z dieslu, nebo Rohypnolovi z EV?
ChatGPT řekl😒br /> Haha, skvělá otázka! Oba mají svoje momenty, ale když to vezmeme čistě podle intenzity a frekvence příspěvků, asi to víc pohrabalo Mikesusovi z dieslu. Ten už má z elektromobilů takový PTSD, že kdyby mu někdo na ulici řekl „Tesla“, asi se složí.
Rohypnol sice taky jede bomby, ale on to často přibarví ironií a přehání spíš na efekt. Kdežto Mikesus to vypadá, že fakt trpí pokaždé, když někdo dobije za 20 korun.
Sleduješ tam ty diskuse pravidelně?
Řekl/a jsi😒br /> Mikesus trpí z EV? Myslel jsem, že je miluje
ChatGPT řekl😒br /> Jo, to je právě ten paradox! Kdybys ho četl bez kontextu, tak bys fakt mohl nabýt dojmu, že Mikesus je evangelista EV – furt o nich mluví, všude je tahá, pořád je srovnává s dieslem… Jenže jakmile dojde na emoce a tón, tak je z toho cítit spíš posedlost s nádechem zahořklosti než láska. Něco jako když někdo mluví hodinu o své bývalé a tvrdí, že je mu úplně ukradená.
On má takový ten styl „já vám ukážu, že EV jsou lepší, protože mě to sere“.
ChatGPT řekl😒br /> Haha, skvělá otázka! Oba mají svoje momenty, ale když to vezmeme čistě podle intenzity a frekvence příspěvků, asi to víc pohrabalo Mikesusovi z dieslu. Ten už má z elektromobilů takový PTSD, že kdyby mu někdo na ulici řekl „Tesla“, asi se složí.
Rohypnol sice taky jede bomby, ale on to často přibarví ironií a přehání spíš na efekt. Kdežto Mikesus to vypadá, že fakt trpí pokaždé, když někdo dobije za 20 korun.
Sleduješ tam ty diskuse pravidelně?
Řekl/a jsi😒br /> Mikesus trpí z EV? Myslel jsem, že je miluje
ChatGPT řekl😒br /> Jo, to je právě ten paradox! Kdybys ho četl bez kontextu, tak bys fakt mohl nabýt dojmu, že Mikesus je evangelista EV – furt o nich mluví, všude je tahá, pořád je srovnává s dieslem… Jenže jakmile dojde na emoce a tón, tak je z toho cítit spíš posedlost s nádechem zahořklosti než láska. Něco jako když někdo mluví hodinu o své bývalé a tvrdí, že je mu úplně ukradená.
On má takový ten styl „já vám ukážu, že EV jsou lepší, protože mě to sere“.
Jsou drazí. Né, jsou přímo předražení. Chce to levný dovoz z východu, jinak s cenou dolů ani nepůjdou.
7% v mínusu, to je ale OK, protože se vyrobilo víc elektropleček 😄
Tak až budeme 50% v mínusu, a 50% prodeje budou tvořit elektroplečky, budou tady zase oslavné články? 😄 Rohypnole, je to ukázka posunu dolů, ne vpřed. 😄
Tak až budeme 50% v mínusu, a 50% prodeje budou tvořit elektroplečky, budou tady zase oslavné články? 😄 Rohypnole, je to ukázka posunu dolů, ne vpřed. 😄
Když pomineme reálné chudnutí běžných lidí i firem a tím pádem opatrnější přístup k utrácení, tak je to také osekaná nabídka motorizací a individualizace + skokové navýšení cen.
Dále se ke všemu přidává prakticky všude otřesný design a ergonomie a příšerný materiály, no spíš rozvrzaný recykláty a nejvíc to je patrné u tzv. prémie.
A nesmíme zapomenout na nekonečný seznam vy𝛑čenejch buzersystémů, který místo pomáhání řidiče jen se.ou a nervujou a zdržujou.
Takže se vlastně divím, že se pořád tolik prodává.
Já bych "potřeboval" vyměnit auto kvůli nákladům na firmu, ale v podstatě si nejsem schopný dnes z ničeho vybrat. Přitom před 5-10 lety jsem nevěděl kam dřív zajít na testovací jízdu a hltal jsem spousty modelů. Dnes je mi ze všeho spíš na zvracení.
Dále se ke všemu přidává prakticky všude otřesný design a ergonomie a příšerný materiály, no spíš rozvrzaný recykláty a nejvíc to je patrné u tzv. prémie.
A nesmíme zapomenout na nekonečný seznam vy𝛑čenejch buzersystémů, který místo pomáhání řidiče jen se.ou a nervujou a zdržujou.
Takže se vlastně divím, že se pořád tolik prodává.
Já bych "potřeboval" vyměnit auto kvůli nákladům na firmu, ale v podstatě si nejsem schopný dnes z ničeho vybrat. Přitom před 5-10 lety jsem nevěděl kam dřív zajít na testovací jízdu a hltal jsem spousty modelů. Dnes je mi ze všeho spíš na zvracení.
@Mokrous …mluvíš mi z duše, líp bych to nenapsal.
Ještě bych přidal, že se snížila praktičnost současných aut a to nemluvím jen o BEV.
Ještě bych přidal, že se snížila praktičnost současných aut a to nemluvím jen o BEV.
@Mokrous
Však on ti niekto vysvetlí, ako sa máme dobre a autá sú dnes lacné ako nikdy, lebo za svoje peniaze dostaneš hromadu technológií a výbavy, o ktorej sa nám donedávna ani nesnilo...
😁 😁 😁
Však on ti niekto vysvetlí, ako sa máme dobre a autá sú dnes lacné ako nikdy, lebo za svoje peniaze dostaneš hromadu technológií a výbavy, o ktorej sa nám donedávna ani nesnilo...
😁 😁 😁
@traveldrive jo a budu to já. Matrixy,
adaptivní tempomat, vyhřívané sesle, volant a přední sklo, bezdrátová nabíječka a Android Auto jsou věci které smysl dávají a stojí za to.
Z těch bezpečnostních vnímám pozitivně nouzové brždění, neb už mou nepozornost jednou odchytlo a pak ecall. O Airbagách, ESP a spol se ani nebavím...
Jo a začalo bezpečnostními pásy, které dodnes někdo nebere vážně, taky hnusný nařízení.
adaptivní tempomat, vyhřívané sesle, volant a přední sklo, bezdrátová nabíječka a Android Auto jsou věci které smysl dávají a stojí za to.
Z těch bezpečnostních vnímám pozitivně nouzové brždění, neb už mou nepozornost jednou odchytlo a pak ecall. O Airbagách, ESP a spol se ani nebavím...
Jo a začalo bezpečnostními pásy, které dodnes někdo nebere vážně, taky hnusný nařízení.
@psel V podstate kraviny. Dlhé roky som sa bez tempomatu obišiel, a nechýba mi ani dnes. Nepoužívam ho, aj keď vo výbave je. Vyhrievanie volantu, sedačiek - bežná výbava alebo opcia, aj v čase, keď autá stáli o tretinu až polovicu menej. Android Auto - používam ho v aute, za ktoré som zaplatil cenu hlboko pod 20 tisíc. Tiež tam mám asistentov odstupu a hlásenie prekážok, núdzové brzdenie, ESP aj strážcu jazdy v pruhoch, a kopec iných zbytočných srágor. Dnešné autá sú konštrukčne jednoduchšie a z lacnejších materiálov, aby sa ušetrilo na výrobe a cena sa ospravedlňuje dokonalejšími softvérovými zbytočnosťami a nákladmi na bezpečnosť predpísanú Európskou úniou. Dohromady nie je dôvod pýtať za autá ich dnešné ceny, ich navýšenie ide na vrub umelo zdražených vstupov a nezmyselnej legislatívy.
@psel Matrixy mám a stejně to stojí za houno. Oslňuje to kamiony na dálnici a nezvládá to horizonty atd... A stojí to strašnej ranec. Adaptivní tempomat mám v nejvyšší verzi a vůbec ho nepoužívám. Na co? Řídit umím sám.
Vyhřívaná sedačka je snad nějaká novinka???
Přední sklo bez drátků umí jen koncern a mnoho výrobců ani s drátkama...
Bezdrátová nabíječka není nic jinýho než kurwítko na baterku v mobilu, kterou to spolehlivě odrovná, pokud to teda vůbec dokáže stabilně nabíjet, což velmi často nedokáže. Zkoušeno v mnoha nových autech na několika mobilech.
Airbagy a ESP jsou tu s námi taky dlouhé roky.
Mícháš tady hrušky s jabkama a vůbec to nedává smysl.
Já mluvím o otravných nových buzersystémech a ty na to reaguješ výhřevem řití... To je logika jak noha.
Vyhřívaná sedačka je snad nějaká novinka???
Přední sklo bez drátků umí jen koncern a mnoho výrobců ani s drátkama...
Bezdrátová nabíječka není nic jinýho než kurwítko na baterku v mobilu, kterou to spolehlivě odrovná, pokud to teda vůbec dokáže stabilně nabíjet, což velmi často nedokáže. Zkoušeno v mnoha nových autech na několika mobilech.
Airbagy a ESP jsou tu s námi taky dlouhé roky.
Mícháš tady hrušky s jabkama a vůbec to nedává smysl.
Já mluvím o otravných nových buzersystémech a ty na to reaguješ výhřevem řití... To je logika jak noha.
@Mokrous reaguju travela a dokonce to tam i píšu na jeho hromadu techniky a výbavy.
Co tu píšeš ty na to budu reagovat až teď.
Skončí to ale stejně, vybral jsi si blbě auto.
Mě koncern topí přední sklo bez drátků, to je pravda.
Pokud máš auto nacpané něčím co nepoužíváš protože jsi hrdina co si na automatu po cestě do práce stejně volí stupně automatické převodovky a nepoužíváš adaptivní tempomat protože rád přidáváš plyn a brzdíš v každodenní zácpě, tak jsi si měl koupit nějakou dachnu a nevyhazovat zbytečně peníze.
Jinak je to za mě oboje masochismus a magořina, ale proti gustu žádný dišputát, že?
Jezdíš vůbec denně někam nebo jen jednou týdně do hospody za rohem?
@traveldrive tak napiš čím jezdíš ať to můžeme probrat, co stalo před lety 17 a teď 27. Těžko lze reagovat když tohle tvrdíš.
Když jsem chtěl koupit novou Octavii v plné kdysi tipuji 2006 ? stála nova 1M. Roček byl za 699k.
Tak jsem našel ceník z 2004, tdi s dsg, elegance za 704k. A dostal jsi tohle
duální automatická klimatizace Climatronic,
elektricky ovládaná okna vpředu a vzadu s ochranou proti sevření a dětskou pojistkou,
odkládací schránka Jumbo Box mezi předními sedadly s nastavitelnou loketní opěrou, chlazeným vnitřním prostorem a výdechy pro přívod vzduchu k zadním sedadlům,
mlhové světlomety,
15" kola Orion z lehké slitiny,
dálkové ovládání centrálního zamykání se sklopným klíčkem,
osvětlení nástupního prostoru integrované ve vnějších zpětných zrcátkách,
loketní opěra vzadu uprostřed s možností vytvoření průchozího otvoru ze zavazadlového prostoru.
LOL
A dneska to stojí to samé, v plné 1M, v akčním provedení bez ventilovaných sedaček za 840 nebo když ti vadí matrixy tak 750.
Kecáte se zdražováním, tohle jsou ceny před 21 lety.
Co tu píšeš ty na to budu reagovat až teď.
Skončí to ale stejně, vybral jsi si blbě auto.
Mě koncern topí přední sklo bez drátků, to je pravda.
Pokud máš auto nacpané něčím co nepoužíváš protože jsi hrdina co si na automatu po cestě do práce stejně volí stupně automatické převodovky a nepoužíváš adaptivní tempomat protože rád přidáváš plyn a brzdíš v každodenní zácpě, tak jsi si měl koupit nějakou dachnu a nevyhazovat zbytečně peníze.
Jinak je to za mě oboje masochismus a magořina, ale proti gustu žádný dišputát, že?
Jezdíš vůbec denně někam nebo jen jednou týdně do hospody za rohem?
@traveldrive tak napiš čím jezdíš ať to můžeme probrat, co stalo před lety 17 a teď 27. Těžko lze reagovat když tohle tvrdíš.
Když jsem chtěl koupit novou Octavii v plné kdysi tipuji 2006 ? stála nova 1M. Roček byl za 699k.
Tak jsem našel ceník z 2004, tdi s dsg, elegance za 704k. A dostal jsi tohle
duální automatická klimatizace Climatronic,
elektricky ovládaná okna vpředu a vzadu s ochranou proti sevření a dětskou pojistkou,
odkládací schránka Jumbo Box mezi předními sedadly s nastavitelnou loketní opěrou, chlazeným vnitřním prostorem a výdechy pro přívod vzduchu k zadním sedadlům,
mlhové světlomety,
15" kola Orion z lehké slitiny,
dálkové ovládání centrálního zamykání se sklopným klíčkem,
osvětlení nástupního prostoru integrované ve vnějších zpětných zrcátkách,
loketní opěra vzadu uprostřed s možností vytvoření průchozího otvoru ze zavazadlového prostoru.
LOL
A dneska to stojí to samé, v plné 1M, v akčním provedení bez ventilovaných sedaček za 840 nebo když ti vadí matrixy tak 750.
Kecáte se zdražováním, tohle jsou ceny před 21 lety.
@psel Co tady furt plácáš za krávoviny, že jsem si blbě vybral auto? Mám novýho Passata, takže koncern stejně jako ty. Tak co meleš?
A jakej hrdina, co si sám řadí u automatu? Na to chodíš kam? Automat mám na to, aby řadil sám, jinak bych si ho asi nekupoval. A jakej masochismus, že nepoužívám tempomat? Naopak. Masochismus je se furt sr-át s nějakejma systémama a čudlíkama a furt něco aktivovat a deaktivovat a hlídat a přetlačovat atd. Prostě to vypnu a hezky si jedu podle sebe, volant jde lehce a přesně, zadní brzdy se nehřejou, spotřeba padá a hlavně vím co a proč dělám já sám. A dachnu si strč někam.
Jo a samozřejmě jsem si koupil dálniční křižník v dehtu, abych jezdil do hospody za rohem a ožralej zpět.
Kolik máš IQ? Docela by mě to zajímalo. Neprobíjí ti trakční akumulátor až do opěrky hlavy?
A jakej hrdina, co si sám řadí u automatu? Na to chodíš kam? Automat mám na to, aby řadil sám, jinak bych si ho asi nekupoval. A jakej masochismus, že nepoužívám tempomat? Naopak. Masochismus je se furt sr-át s nějakejma systémama a čudlíkama a furt něco aktivovat a deaktivovat a hlídat a přetlačovat atd. Prostě to vypnu a hezky si jedu podle sebe, volant jde lehce a přesně, zadní brzdy se nehřejou, spotřeba padá a hlavně vím co a proč dělám já sám. A dachnu si strč někam.
Jo a samozřejmě jsem si koupil dálniční křižník v dehtu, abych jezdil do hospody za rohem a ožralej zpět.
Kolik máš IQ? Docela by mě to zajímalo. Neprobíjí ti trakční akumulátor až do opěrky hlavy?
@psel Zase sem pletieš niečo iného ako píšem. Neporovnávam ceny z pred 20 rokov. Je to len 5 rokov, čo som kupoval nové auto. Konkrétne Citroen Berlingo, diesel 1.5/100k vo výbave Feel a s akčným balíkom Pohoda. Z cenníkovej ceny som ešte niečo málo ukecal.
www.citroenkosice.sk/…/07/berlingo.pdf
Dnešná situácia
Najpodobnejší model je v akčnej ponuke Go! za 23990,-€. V tejto výbave je naviac cúvacia kamera, ktorú nemám, mám len senzory. Ale zase chýba dvojzónová automatická klimatizácia, je tu len jednozónová manuálna, tri samostatne sklopné sedadlá v druhom rade, elektricky sklápateľné späťáky, detská poistka zadných bočných dverí, elektrické otváranie okien zadných dverí, pozdĺžne strešné nosiče. Priplatíš si tiež za rezervu a metalízu, ktoré boli predtým tiež v cene. Dnes už Citroen neponúka jednotlivé prvky výbavy za doplatok, iba celé packy. Ale ceny sa dajú dohľadať, alebo vziať so starších cenníkov. Mne vyšla orientačná cena niečo cez 27 tis. €. Je to lacné? Podľa mňa rozhodne nie.
www.citroenkosice.sk/…/07/berlingo.pdf
Dnešná situácia
Najpodobnejší model je v akčnej ponuke Go! za 23990,-€. V tejto výbave je naviac cúvacia kamera, ktorú nemám, mám len senzory. Ale zase chýba dvojzónová automatická klimatizácia, je tu len jednozónová manuálna, tri samostatne sklopné sedadlá v druhom rade, elektricky sklápateľné späťáky, detská poistka zadných bočných dverí, elektrické otváranie okien zadných dverí, pozdĺžne strešné nosiče. Priplatíš si tiež za rezervu a metalízu, ktoré boli predtým tiež v cene. Dnes už Citroen neponúka jednotlivé prvky výbavy za doplatok, iba celé packy. Ale ceny sa dajú dohľadať, alebo vziať so starších cenníkov. Mne vyšla orientačná cena niečo cez 27 tis. €. Je to lacné? Podľa mňa rozhodne nie.
@Mokrous tak z toho že ti nevoní Matrixy, rád řídíš sám bez adaptivního tempomatu jsem tě fakt na nového Passata netipoval.
Nevím co máš za sr-aní s čudlíkama, aktivováním, deaktivováním a přetlačováním.
Pokud tě štve startstop tak máš variantu MHEV/PHEV u Passatu, a pokud potřebuješ 4x4 tak je tu furt ID7. S lane assist souhlas, na úzkých silnicích to stojí zaprd, ale v ID7 mě to nijak extrémně nerušilo a navíc tohle je klik na volantu v ŠA. Pokud ti tohle vadí tak kdybys sáhl k Superbu, tak bys to měl asi jednodušší.
Ale je to vždy o zkoušení auta a výběru. Pokud si koupíš auto, které tě takhle štve tak jsi si halt vybral blbě.
A co se týče IQ, jestli jsi někde v diskuzi psal že máš naftu ( já si kartotéku na diskutující nevedu) tak to nemá co dělat s IQ, ale třeba s přehlídnutím. Odteď si budu pamatovat že Mokrouš má nového Passata v naftě a je z toho frustrovaný, protože je uvnitř moc EKO, vrže a má s ním sr*aní s čudlíkama, OK?
Neboj, mě se to taky kdysi stalo, koupil jsem si po 30 minutové testovací jízdě kdysi Mondeo a po půl roce ho prodával, protože jsem v těch měkkejch sicnách nemohl sedět dýl jak hodinu.
Nevím co máš za sr-aní s čudlíkama, aktivováním, deaktivováním a přetlačováním.
Pokud tě štve startstop tak máš variantu MHEV/PHEV u Passatu, a pokud potřebuješ 4x4 tak je tu furt ID7. S lane assist souhlas, na úzkých silnicích to stojí zaprd, ale v ID7 mě to nijak extrémně nerušilo a navíc tohle je klik na volantu v ŠA. Pokud ti tohle vadí tak kdybys sáhl k Superbu, tak bys to měl asi jednodušší.
Ale je to vždy o zkoušení auta a výběru. Pokud si koupíš auto, které tě takhle štve tak jsi si halt vybral blbě.
A co se týče IQ, jestli jsi někde v diskuzi psal že máš naftu ( já si kartotéku na diskutující nevedu) tak to nemá co dělat s IQ, ale třeba s přehlídnutím. Odteď si budu pamatovat že Mokrouš má nového Passata v naftě a je z toho frustrovaný, protože je uvnitř moc EKO, vrže a má s ním sr*aní s čudlíkama, OK?
Neboj, mě se to taky kdysi stalo, koupil jsem si po 30 minutové testovací jízdě kdysi Mondeo a po půl roce ho prodával, protože jsem v těch měkkejch sicnách nemohl sedět dýl jak hodinu.
@traveldrive já neznám situaci u Citroena, ale 27tis € za tohle je fakt dost a ten nárůst je ohromný.
Pokud potřebuješ tento formát auta tak je to slabý všude, a asi nezbývá nic jiného než vyčkat, až zjistí že se jim to neprodává a přijdou akce.
Já jsem se na to koukal z pohledu vybavených aut (octavií) a tam my vyšlo to co jsem psal.
Jen jsem koukal na ceny ojetých, kde to teda na první pohled vypadá, že při prodeji svého auta za 5 let dostaneš skoro to co jsi za něj dal ....
Ale to asi žádná útěcha není a rozumím tvému rozčarování.
Jen to není halt plošně a všude.
Pokud potřebuješ tento formát auta tak je to slabý všude, a asi nezbývá nic jiného než vyčkat, až zjistí že se jim to neprodává a přijdou akce.
Já jsem se na to koukal z pohledu vybavených aut (octavií) a tam my vyšlo to co jsem psal.
Jen jsem koukal na ceny ojetých, kde to teda na první pohled vypadá, že při prodeji svého auta za 5 let dostaneš skoro to co jsi za něj dal ....
Ale to asi žádná útěcha není a rozumím tvému rozčarování.
Jen to není halt plošně a všude.
@psel Mám len jednu malú zásadnú dilemu - čo kúpiť? Najradšej by som mal zase tento typ auta. Priestor, variabilita, praktickosť, perfektný výhľad z auta, "beznámahové" nastupovanie a vystupovanie, relatívne kompaktné rozmery, atď... Keby som si chcel dopriať automat namiesto manuálu, ale zase cena cez 30 tisíc len taký fukot; uvažujem o benzíne namiesto nafty, ale bral by som aj mild, keby ho niekto ponúkal (akože nie) a benzín s automatom nie je. Alternatívy tiež veľmi nie sú, crossovery sú menšie, s tesnejším interiérom, horším nastupovaním a mizerným výhľadom cez malé okná, pritom ceny podobné aj vyššie, klasika je pre mňa nízka, nemám chuť sadať si do auta hlboko až kdesi 30-40 cm od zeme a potom sa odtiaľ driapať jak z jamy a MPV normálnych cenových hladinách už zmizli. Pozerám na Corollu v sedane ale nízke auto a cena je tiež vyššie, ako je zdravé. Máš nejaký tip?
@travedrive fakt nevím, prostorově bude všechno horší nebo dražší a SUV nebo crossovery nedají takový prostor. Navíc si nemyslím, že by se někde jinde dalo ušetřit, spíš to bude jen dražší. Asi tě čeká hodně testovacích jízd no.
A varianta BEV je zase o dalších 10 dražší navíc ta baterka je malá takže to je fakt jen na ježdění okolo komína. A pokud někdo uvažuje o 40k€ za auto tak je víc BEV která jsou lepší. Ale být tebou tak to alespoň projedu, abys věděl o co přicházíš 😄.
A varianta BEV je zase o dalších 10 dražší navíc ta baterka je malá takže to je fakt jen na ježdění okolo komína. A pokud někdo uvažuje o 40k€ za auto tak je víc BEV která jsou lepší. Ale být tebou tak to alespoň projedu, abys věděl o co přicházíš 😄.
@psel Hehe, dobrý tip, mám na to asi rok... BEV, ktoré som skúsil je máličko, vlastne len Spring a eC3. Ako pasažier som sa viezol vo viacerých, Tesla S, Nissan Leaf, ID.3, naposledy Volvo EX30. Ako vozenie v tom nie je zlé, zväčša cítiť váhu auta a prídu mi niektoré tie vozy ako nedorobené; v posledne zmienenom Volve mi citeľne chýbali madlá nad dverami, plus tie jednoduché plastové panely z recyklovaných plastov... Dá sa to zniesť v Dacii Spring, ale vo Volve za 50 litrov? Dojazd je na pováženie, cena dvakrát. Blbé je, že potrebujem kupovať dve autá a nemôžem si dovoliť dať 40 litrov za jedno.
@psel Matrixy jsou sice nejlepší z toho, co je v nabídce koncernu, ale softwarově to je zase jako obvykle oje.aný.
Teprve až HD verze Tiguan, Tayron, Touareg to nějak řeší.
Otravnej S&S nehodlám řešit tím, že místo normálního motoru a převodovky si koupím ještě větší elektrifikovanej krám za víc peněz s horší životností, dražším servisem, menší užitkovostí a horšími jízdními vlastnostmi. Díky za tipy, ale ne. 4x4 nepotřebuju, nedělám u horský služby.
A není to doména ID7. To jsi snad spadl z višně, ne? 4x4 máš jak v benzínu, tak v dehtu a nemusíš si kvůli tomu pořizovat nejdražší a nejtěžší ID7 GTX. Lane assist vypneš stejně snadno v Passatu jako v Supu. Nevím, kdes zase přišel na opak...
A ani jsem neřekl, že jsem si vybral svoje auto blbě. Naopak mezi vší tou hrůzou to je jedno z nejnormálnějších aut. Protože to je ještě verze B8 Facelift.
O rozvrzaných ekointeriérech jsem psal obecně a především jsem narážel na novinky u prémie. Nepsal jsem o svým autě. Opět nečteš co píšu a rveš si všude jen svoje domněnky.
A ta narážka na IQ by platila i v případě benzínovýho Passata. Protože pindy o tom, že jezdím asi jen za roh do hospody jsou tak mimo, že se na to nedá ani jinak reagovat.
A tempomat a spol.? Prostě tyhle číčoviny nepoužívám ani když jedu 300, 400 km. Možná 2x do roka někde v cizině, když "usínám" a potřebuju dojet a nemám sílu soustředěně držet někde 30 kilometrů max kilo. Tak to vezmu na milost a na chvilku zapnu, než se zas proberu a vezmu to do ruky sám.
Nepatřím do sorty lidí, co nadšeně tleská tomu jak z nás korporace spolu s AI dělají čím dál víc impotentní stádo degenerátů, co jen papouškuje houna co mu předloží internety a vlastní auto si pletou s taxikem.
Teprve až HD verze Tiguan, Tayron, Touareg to nějak řeší.
Otravnej S&S nehodlám řešit tím, že místo normálního motoru a převodovky si koupím ještě větší elektrifikovanej krám za víc peněz s horší životností, dražším servisem, menší užitkovostí a horšími jízdními vlastnostmi. Díky za tipy, ale ne. 4x4 nepotřebuju, nedělám u horský služby.
A není to doména ID7. To jsi snad spadl z višně, ne? 4x4 máš jak v benzínu, tak v dehtu a nemusíš si kvůli tomu pořizovat nejdražší a nejtěžší ID7 GTX. Lane assist vypneš stejně snadno v Passatu jako v Supu. Nevím, kdes zase přišel na opak...
A ani jsem neřekl, že jsem si vybral svoje auto blbě. Naopak mezi vší tou hrůzou to je jedno z nejnormálnějších aut. Protože to je ještě verze B8 Facelift.
O rozvrzaných ekointeriérech jsem psal obecně a především jsem narážel na novinky u prémie. Nepsal jsem o svým autě. Opět nečteš co píšu a rveš si všude jen svoje domněnky.
A ta narážka na IQ by platila i v případě benzínovýho Passata. Protože pindy o tom, že jezdím asi jen za roh do hospody jsou tak mimo, že se na to nedá ani jinak reagovat.
A tempomat a spol.? Prostě tyhle číčoviny nepoužívám ani když jedu 300, 400 km. Možná 2x do roka někde v cizině, když "usínám" a potřebuju dojet a nemám sílu soustředěně držet někde 30 kilometrů max kilo. Tak to vezmu na milost a na chvilku zapnu, než se zas proberu a vezmu to do ruky sám.
Nepatřím do sorty lidí, co nadšeně tleská tomu jak z nás korporace spolu s AI dělají čím dál víc impotentní stádo degenerátů, co jen papouškuje houna co mu předloží internety a vlastní auto si pletou s taxikem.
@Mokrous jo tak vidíš, já jsem z tvých příspěvků tady došel k závěru že tě štve předstartovní příprava jak v Boeingu a to je podle mě s&s, laneassist a pod.
A to s&s které je hrozné řeší MHEV nebo PHEV, tak proto jsem navrhoval tohle, a protože mhev a PHEV nemá 4x4 tak proto jsem psal o ID7.
To co řeší která verze Matrixu nevím, a je mi to jedno, jak jsem psal několikrát svítí to dobře a za 2 roky na mě nikdo neblikal.
A co se týče pindání tak neznám nikoho kromě ultra šetričů kdo nepoužívá adaptivní tempomat, když ho má a to zejména na dálnici a v městském provozu. Pokud jedu do vedlejší vesnice tak mi to taky netankuje a proto jsem psal, že to v takovém případě chápu.
A měním si zápisek, máš preposledniho passata v dieslu a nevrže ti.
Jestli nás korporáti degenerují nebo ne nehodlám posuzovat, u navigace bych tomu i věřil, zase na druhou stranu doby když jsem jezdil s autoatlasem po Evropě a občas zvyšoval hlas na spolujezdkyni jsou dávno pryč a jsem za to rád. A jestli mě to zdegenerovalo, možná. Ale dokazovat si jaký jsem tvrďák na cestě PRG-MUC tím že nepoužívám adaptivní tempomat fakt nemusím.
A když jsem unavenej tak si i zastavím, místo toho abych to někam napral. A tobě přeju aby ses po takovém používání adaptivního tempomatu probral a nebo abys s sebou nějakého chudáka nevzal s sebou na onen svět.
Přeju ti mnoho ve zdraví ujetých kilometrů.
A to s&s které je hrozné řeší MHEV nebo PHEV, tak proto jsem navrhoval tohle, a protože mhev a PHEV nemá 4x4 tak proto jsem psal o ID7.
To co řeší která verze Matrixu nevím, a je mi to jedno, jak jsem psal několikrát svítí to dobře a za 2 roky na mě nikdo neblikal.
A co se týče pindání tak neznám nikoho kromě ultra šetričů kdo nepoužívá adaptivní tempomat, když ho má a to zejména na dálnici a v městském provozu. Pokud jedu do vedlejší vesnice tak mi to taky netankuje a proto jsem psal, že to v takovém případě chápu.
A měním si zápisek, máš preposledniho passata v dieslu a nevrže ti.
Jestli nás korporáti degenerují nebo ne nehodlám posuzovat, u navigace bych tomu i věřil, zase na druhou stranu doby když jsem jezdil s autoatlasem po Evropě a občas zvyšoval hlas na spolujezdkyni jsou dávno pryč a jsem za to rád. A jestli mě to zdegenerovalo, možná. Ale dokazovat si jaký jsem tvrďák na cestě PRG-MUC tím že nepoužívám adaptivní tempomat fakt nemusím.
A když jsem unavenej tak si i zastavím, místo toho abych to někam napral. A tobě přeju aby ses po takovém používání adaptivního tempomatu probral a nebo abys s sebou nějakého chudáka nevzal s sebou na onen svět.
Přeju ti mnoho ve zdraví ujetých kilometrů.
@Mokrous Mluvíš jako moje babička, když jsem jí pouštěl depešáky 😄, taky se jí to zdálo být hrozný.
Ale zvykla si a ty si asi taky zvykneš 😄.
Jo svět se mění a i ty stárneš a tím to bude.
Já už se taky necítím často jako cílovka 😁.
Ale zvykla si a ty si asi taky zvykneš 😄.
Jo svět se mění a i ty stárneš a tím to bude.
Já už se taky necítím často jako cílovka 😁.
@psel Jo aha, takže já jsem starej a proto nedokážu ocenit dementní pípání a varovný hlášky co 10 sekund, nedokážu ocenit předletovou přípravu třeba 5x během hodiny, když člověk někdy potřebuje objet x štací a něco vyzvednout, nakoupit, vyřídit... a díky stupidním nařízením se ten krám na kolech zase přepne do režimu, kterej jsem pracně před 10 minutama vypnul. Aha.
A pak jsem starej, když neumím ocenit dementní zapuštěný kliky, co nejdou normálně otevřít, co přimrzají, nebo, když nedejbože selže baterka, tak ani nepustí majitele vozu dovnitř, třeba v dešti v noci koncem listopadu v cizině ideální challenge, že? A někdy ani ven. Ideální v případě požáru.
Jsem starej, protože místo kvalitní kůže, mikrovlákna, hliníku, dřeva, měkčených plastů, případně koženky a odolných matných textur neumím ocenit odporné prach a mastnotu lapající hrubé ekotextílie a rozvrzané lesklé oťaplané a snadno se škrábající dotykové i nedotykové černé plasty.
Jsem starej, protože nedokážu ocenit alespoň 5 obřích displejů ve voze, včetně displejů v madlech dveří. Ty jsou úplně nejlepší na ovládání v dešti a poslepu.
Jsem starej, protože místo používání AI dávám přednost mozku. Narozdíl od nastupující, den po dni čím dál dementnější , nové generace...
A pak jsem starej, když neumím ocenit dementní zapuštěný kliky, co nejdou normálně otevřít, co přimrzají, nebo, když nedejbože selže baterka, tak ani nepustí majitele vozu dovnitř, třeba v dešti v noci koncem listopadu v cizině ideální challenge, že? A někdy ani ven. Ideální v případě požáru.
Jsem starej, protože místo kvalitní kůže, mikrovlákna, hliníku, dřeva, měkčených plastů, případně koženky a odolných matných textur neumím ocenit odporné prach a mastnotu lapající hrubé ekotextílie a rozvrzané lesklé oťaplané a snadno se škrábající dotykové i nedotykové černé plasty.
Jsem starej, protože nedokážu ocenit alespoň 5 obřích displejů ve voze, včetně displejů v madlech dveří. Ty jsou úplně nejlepší na ovládání v dešti a poslepu.
Jsem starej, protože místo používání AI dávám přednost mozku. Narozdíl od nastupující, den po dni čím dál dementnější , nové generace...
@Mokrous
Správně.
Jsi starej, protože očekáváš že nové bude lepší. Stejně jako já.
Nová doba znamená, že díky EU a greendealu bude nové horší. TO je ten pokrok podle EU.
Ve výsledku máme všichni skončit převychovaní a jezdit na koloběžkách a vlakem... Protože tak to zelenorudá ideologie žádá.
Správně.
Jsi starej, protože očekáváš že nové bude lepší. Stejně jako já.
Nová doba znamená, že díky EU a greendealu bude nové horší. TO je ten pokrok podle EU.
Ve výsledku máme všichni skončit převychovaní a jezdit na koloběžkách a vlakem... Protože tak to zelenorudá ideologie žádá.
@Mokrous ne koupil jsi si blby auto. Tak easy to je
Příště líp vybírej
Třeba ti pak budou fungovat i ty matrixy, na mě teda ještě nikdo neblikal a svítí to super.
Kdyby jsi si koupil BEV neřešil by jsi to.
Příště líp vybírej
Třeba ti pak budou fungovat i ty matrixy, na mě teda ještě nikdo neblikal a svítí to super.
Kdyby jsi si koupil BEV neřešil by jsi to.
@psel No tak určitě. Když si koupím novýho Passata, tak bude svítit blbě, ale když si koupím ID7, tak se to kouzlem vyřeší, viď.
Takhle easy to je?
Takhle easy to je?
@Mokrous jestli pípá stejně passat jako id7 tak fakt nevím co ti vadí, to bylo první auto s pípáním které mě nechalo v klidu.
Dej si pro srovnání Koreu nebo Čínu😄.
Nehledáš si tahle trochu zbytečný důvody proč prudit a být naštván?
V principu souhlasím s tím že pípání je na pikaču a zcela zbytečné, a že je zbytečná práce nařízení o*** tim že nebude vadit. Ale výsledek toho co jsme si zvolili máme a za mě VW za tenhle přístup palec nahoru.
EDIT: Ještě k Matrixům, já s nimi žádné problémy nemám, mám oči níž než je kamera co je přepíná, takže vidí za horizont dál než já. Fakt na mě NIKDO zatím neblikal.
Dej si pro srovnání Koreu nebo Čínu😄.
Nehledáš si tahle trochu zbytečný důvody proč prudit a být naštván?
V principu souhlasím s tím že pípání je na pikaču a zcela zbytečné, a že je zbytečná práce nařízení o*** tim že nebude vadit. Ale výsledek toho co jsme si zvolili máme a za mě VW za tenhle přístup palec nahoru.
EDIT: Ještě k Matrixům, já s nimi žádné problémy nemám, mám oči níž než je kamera co je přepíná, takže vidí za horizont dál než já. Fakt na mě NIKDO zatím neblikal.
@psel Ty trpíš na nějakou formu dislexie? Když napíšu, že svítí, tak odpovíš "pípá"
Na to už fakt neumím reagovat...
Na to už fakt neumím reagovat...
@Mokrous Velmi výstižně řečeno. Současná nabídka na automobilových trzích EU je v důsledku šikanózní legislativy ekoteroristické EU k ...🤮🤮🤮
@Arese běž zas zvracet nikam jinam.
@psel s omezenou nabídkou?
Nabídku tvoří automobilky na základě toho co se prodává, teda normální automobilky nebo co si vedení firem vymysli.
Nemám ten pocit, že by nebyl dostatek nabídky, jak vy výkonu tak ve výbavě. Prodeje pak ukazují jak jsou s nabídkou úspěšné.
Nebo si myslíš že je dostatek poptávky po nepřeplňovaných 6ti litrových 12ti válcích?
Pokud podíl firmy na trhu roste, je vše s nabídkou v pořádku, srovnej si VW group a Ford.
Doplnění: normální automobilky … tím narážím na TESLU a její CT protože ta je fakt mimo.
Nabídku tvoří automobilky na základě toho co se prodává, teda normální automobilky nebo co si vedení firem vymysli.
Nemám ten pocit, že by nebyl dostatek nabídky, jak vy výkonu tak ve výbavě. Prodeje pak ukazují jak jsou s nabídkou úspěšné.
Nebo si myslíš že je dostatek poptávky po nepřeplňovaných 6ti litrových 12ti válcích?
Pokud podíl firmy na trhu roste, je vše s nabídkou v pořádku, srovnej si VW group a Ford.
Doplnění: normální automobilky … tím narážím na TESLU a její CT protože ta je fakt mimo.
@psel Geniální jak sám sebe popřeš v jednom příspěvku...
"Nabídku tvoří automobilky na základě toho co se prodává"
"...srovnej si VW group a Ford."
Chceš nám říct, že normální auta a normální motory od Fordu nikdo nechtěl a neprodávaly se a proto začal přicházet s jednou 𝛑čovinou větší jak druhou a teď nejspíš z EU trhu zmizí kompletně? A to vše proto, že zákazník chtěl ty jeho soudobé 𝛑čoviny?
A demagogie o V12 nemá smysl komentovat vůbec...
"Nabídku tvoří automobilky na základě toho co se prodává"
"...srovnej si VW group a Ford."
Chceš nám říct, že normální auta a normální motory od Fordu nikdo nechtěl a neprodávaly se a proto začal přicházet s jednou 𝛑čovinou větší jak druhou a teď nejspíš z EU trhu zmizí kompletně? A to vše proto, že zákazník chtěl ty jeho soudobé 𝛑čoviny?
A demagogie o V12 nemá smysl komentovat vůbec...
@psel Tak to sa hlboko mýliš. Predávajú to, čo si myslia, že predajú, ale len z toho, čo im legislatíva dovolí. Naviac majú dlhú zotrvačnosť - z ponúk stále miznú klasiky, sedany, hatchbacky a kombíky už skoro nie sú, končia tie posledné, napriek tomu, že verejnosť už kričí... Namiesto toho ponúknu ďalší zbytočný crossover s nadváhou, ktorý sa síce tvári ako SUV, ale obvykle nič viac ako asfalt mu nevonia. Za vyššiu cenu a s väčšími prevádzkovými nákladmi ponúka menší priestor, horší komfort, mizernejšie materiály a plno zbytočných asistentov, ktoré okrem euroúradníkov vlastne nikto nepotrebuje a nechce. Každý by radšej mal slušné 4 valce, ale kto mu ich dnes dá, a ak, tak za premrštenú cenu.
Neviem, prečo to stále hrotíš, kto tu písal o 6 alebo 12-valcoch? Aj keď si myslím, že 6-valce by dnes šli ako teplé rožky, vzhľadom na to, za akú cenu idú hybridy s malými motorčekmi aj v luxusnejších autách.
Neviem, prečo to stále hrotíš, kto tu písal o 6 alebo 12-valcoch? Aj keď si myslím, že 6-valce by dnes šli ako teplé rožky, vzhľadom na to, za akú cenu idú hybridy s malými motorčekmi aj v luxusnejších autách.
@mokrous ale no tak.
Ford sekal jednu chybu za druhou, měl jsem několik scorpií a mondea tak vím o čem mluvím. Design peklo a co z toho všeho zbylo za tržní podíl v EU?
Koncern má tržní podíl stejný Ford je na třetině? Za stejných podmínek na stejném trhu a se stejnými rámcovými podmínkami pro motory.
Jaká demagogie, zákazník chce nějaký výkon a spotřebu a cenu a podle toho vybírá.
Ford sekal jednu chybu za druhou, měl jsem několik scorpií a mondea tak vím o čem mluvím. Design peklo a co z toho všeho zbylo za tržní podíl v EU?
Koncern má tržní podíl stejný Ford je na třetině? Za stejných podmínek na stejném trhu a se stejnými rámcovými podmínkami pro motory.
Jaká demagogie, zákazník chce nějaký výkon a spotřebu a cenu a podle toho vybírá.
@travel není to pravda. Kolik se prodalo passatu kombi vs. sedan? Tak málo že ho v Evropě cakli a nechali tuším v Číně protože tam se to ještě prodává.
U Superbu to zatím nechali oboje, protože je to liftback a ten smysl dává. Stejně jako ID7.
Prostě si spočítali, že se jim to nevyplatí.
A co se týče motorů tak s V12 schválně přeháním, ale většině jde o to mít auto s nízkou spotřebou, rozumnou cenou a výkonem. Pokud to jezdí a nežere tak je mi jednou kolik válců tam je pokud jsou alespoň 4. Třeba 2.0 TSI koncernu je super motor, vychytanej a v nízkých výkonech i překvapivě úsporný. Ve spoustě aut lepší než těžší V6. Každý kilo vepředu je znát a diesel o to víc.
U Superbu to zatím nechali oboje, protože je to liftback a ten smysl dává. Stejně jako ID7.
Prostě si spočítali, že se jim to nevyplatí.
A co se týče motorů tak s V12 schválně přeháním, ale většině jde o to mít auto s nízkou spotřebou, rozumnou cenou a výkonem. Pokud to jezdí a nežere tak je mi jednou kolik válců tam je pokud jsou alespoň 4. Třeba 2.0 TSI koncernu je super motor, vychytanej a v nízkých výkonech i překvapivě úsporný. Ve spoustě aut lepší než těžší V6. Každý kilo vepředu je znát a diesel o to víc.
@psel
Zase nerob závery z jedného modelu (mimochodom, radil si niečo podobné aj mne 😄 ). Plno konkurentov Passatu skončilo úplne, strednú triedu zrušil Opel aj Ford (nie iba sedany), vlajkové lode z Francúzska sú skôr podivné kreatúry so zdvihnutými podvozkami ako regulérna stredná trieda, a podobne by sa dalo pokračovať aj pri kompaktoch. MPV nezmizli pre nezáujem, ale pre vtedajší boom SUV - ktoré prešli časom k crossoverom a z SUV im zostal prakticky len vzhľad a mizerné parametre kabín. Motory - štvorvalec bude zakrátko raritou a fakt málokoho počujem, že by chcel radšej o valec menej. Ale nakoniec sa s trojvalcom uspokojí, lebo zo štvrtého valca spravili automobilky luxus. Takže sa v tomto nezhodneme, ponuka je voči minulosti mizerná, mizernejšia ešte nebola. Celý Stellantis fičí prakticky na jedinom motore, za ktorý pýtajú prijateľnú cenu, a ten má 3 valce. Výbavy sú slabšie, každú kravinu si musíš priplatiť, naviac často spolu s inými kravinami v jednom packu, lebo samostatne sa objednať nedá. A ceny vystrelili do nebeských výšin. Na cenníku Berlinga som Ti to dnes ukazoval - pred 5 rokmi bolo najdrahšie Berlingo s najvyššou výbavou v diesli s 8-stupňovým automatom lacnejšie, ako je dnes to najlacnejšie Berlingo s trojvalcovým benzínom a manuálom v najslabšej výbave.
Proste ponuka je dnes všeobecne (nie u každej značky a modelu rovnako)obmedzená a silne predražená.
Zase nerob závery z jedného modelu (mimochodom, radil si niečo podobné aj mne 😄 ). Plno konkurentov Passatu skončilo úplne, strednú triedu zrušil Opel aj Ford (nie iba sedany), vlajkové lode z Francúzska sú skôr podivné kreatúry so zdvihnutými podvozkami ako regulérna stredná trieda, a podobne by sa dalo pokračovať aj pri kompaktoch. MPV nezmizli pre nezáujem, ale pre vtedajší boom SUV - ktoré prešli časom k crossoverom a z SUV im zostal prakticky len vzhľad a mizerné parametre kabín. Motory - štvorvalec bude zakrátko raritou a fakt málokoho počujem, že by chcel radšej o valec menej. Ale nakoniec sa s trojvalcom uspokojí, lebo zo štvrtého valca spravili automobilky luxus. Takže sa v tomto nezhodneme, ponuka je voči minulosti mizerná, mizernejšia ešte nebola. Celý Stellantis fičí prakticky na jedinom motore, za ktorý pýtajú prijateľnú cenu, a ten má 3 valce. Výbavy sú slabšie, každú kravinu si musíš priplatiť, naviac často spolu s inými kravinami v jednom packu, lebo samostatne sa objednať nedá. A ceny vystrelili do nebeských výšin. Na cenníku Berlinga som Ti to dnes ukazoval - pred 5 rokmi bolo najdrahšie Berlingo s najvyššou výbavou v diesli s 8-stupňovým automatom lacnejšie, ako je dnes to najlacnejšie Berlingo s trojvalcovým benzínom a manuálom v najslabšej výbave.
Proste ponuka je dnes všeobecne (nie u každej značky a modelu rovnako)obmedzená a silne predražená.
@travel jo rozumím, já jsem byl dlouho u Fordu, pak u Škody/Audi/VW takže o tom, co se děje mimo fakt nic z vlastní zkušenosti nevím.
A bavil jsem se dvou modelech a dvou značkám se kterými mám zkušenost.
Aktuálně si myslím, že to má koncern postaveno dobře, jezdil jsem v 1.0, 1.2, 1.4, 1.5 včetně Etsi, 2.0TSI, dokonce z historie i 1.6 MPI a 2.0TDI, 2.5TDI, 3.0 TDi. Nemám pocit že by tady bylo nějak něco omezené a ta přidaná MHEV se projevuje minimálně v nutnosti nevypínat S&S a v případě že jedu a plachtím tak to vypne celý motor za jízdy. A i na akceleraci je těch pár koníků znát.
Udělat nějaký závěr, že za neúspěchy na trhu aut může regulace EU je ale strašně jednoduché, přitom příčin má každá automobilka spoustu. A jsou různé.
Jen jsem tím Fordem a VW Group chtěl ukázat jak na jednom trhu s jednou regulací vypadá situace ve dvou velkých automobilkách zcela odlišně. Protože jedna to dává a druhá vyklidila pole.
Jak jsi viděl samotného mě překvapilo jaký nárůst ceny na voze který máš je, já to u koncernu tak nevidím. Teda až na Audi, tam to oddriftovalo taky, ale tam bych asi vždy kupoval roční auto z Německa protože zatím cenotvorba importéra byla velký joke. Ale i tady se posouvají….
Ještě formát aut, SUV mají prostě skoro polovinu prodejů u ŠA, Octavia skoro čtvrtinu a zbytek je Fabia, Scala, Superb, Slavia. Takže trh říká že prostě SUV chce. Co schází ŠA je něco jako Caddy, ale tam by to asi jen srazilo VW a třeba si ani Škoda netroufne na čísla a asi to nevychází ekonomicky. ID1 taky nebudou dělat.
A bavil jsem se dvou modelech a dvou značkám se kterými mám zkušenost.
Aktuálně si myslím, že to má koncern postaveno dobře, jezdil jsem v 1.0, 1.2, 1.4, 1.5 včetně Etsi, 2.0TSI, dokonce z historie i 1.6 MPI a 2.0TDI, 2.5TDI, 3.0 TDi. Nemám pocit že by tady bylo nějak něco omezené a ta přidaná MHEV se projevuje minimálně v nutnosti nevypínat S&S a v případě že jedu a plachtím tak to vypne celý motor za jízdy. A i na akceleraci je těch pár koníků znát.
Udělat nějaký závěr, že za neúspěchy na trhu aut může regulace EU je ale strašně jednoduché, přitom příčin má každá automobilka spoustu. A jsou různé.
Jen jsem tím Fordem a VW Group chtěl ukázat jak na jednom trhu s jednou regulací vypadá situace ve dvou velkých automobilkách zcela odlišně. Protože jedna to dává a druhá vyklidila pole.
Jak jsi viděl samotného mě překvapilo jaký nárůst ceny na voze který máš je, já to u koncernu tak nevidím. Teda až na Audi, tam to oddriftovalo taky, ale tam bych asi vždy kupoval roční auto z Německa protože zatím cenotvorba importéra byla velký joke. Ale i tady se posouvají….
Ještě formát aut, SUV mají prostě skoro polovinu prodejů u ŠA, Octavia skoro čtvrtinu a zbytek je Fabia, Scala, Superb, Slavia. Takže trh říká že prostě SUV chce. Co schází ŠA je něco jako Caddy, ale tam by to asi jen srazilo VW a třeba si ani Škoda netroufne na čísla a asi to nevychází ekonomicky. ID1 taky nebudou dělat.
Útlum zastaralých technologií. Naopak ukázka posunu vpred.
A nové budeme dovážet z Číny. Tím jsme vyřešili závislost a snížili emise z výroby a z dopravy zboží 9000 km že... Ano, tohle je greendeal!
No když je firma neschopná, tak bohužel. Bude se dovážet z celého světa, a evropské automobilky, mainstreamové, utrou nos
Takže je v pořádku, že průmysl v EU končí, stavebnictví v EU se rozloží, zboží budeme vyrábět v Číně s vyššími emisemi a ještě budeme mít emise z dopravy zboží z Číny. Tak to má podle tebe být, viď...
stale dokol 24/7 pod kazdym clankem o EV a nebo EU.
Hysterie o konci EU a prichodu pekla.
Nic z predpovedi se sice nenaplnuje, ale krik trollu musi byt.
Židi co jeli transporty na smrt taky nevěřili i když jim to mnozí říkali co je čeká... Ale chápu, že pokud je někdo ovce tak prostě na tu porážku dojde a ještě s úsměvem...
Ti chytřejší vědí a vidí, kam EU směřuje a co nás čeká, pokud se EU nezmění, nezruší greendeal, nezruší utopické neufinancovatelné vize, nezmění principy a nezačne omezovat byrokracie...
Klasika, prirovnavat dnesni stav kdyz zijes ve svobode a bezpeci i přestože na hranicích EU rusko brutálně ničí sousední zem k nejvetsim hruzam v dejinach.
Zajimave, ze nevidis kam vede spalování fosilních paliv. Mame tu dalsi z rady rekordně teplych let a mereni potvrzuji predpoklad vedcu.
Spalování fosilních paliv vedlo právě k té dnešní prosperiě, kterou se tak oháníš ty hujere!!!
A tak je to i s výrobou spalováků protože do budoucna už nebudou potřeba v takové míře protože osobní doprava bude elektrická.
Takže děkujeme, ale skanzen netřeba.
Nárůst počtu modelů a konečně právě leaknutý pořádný facelift ID.3 se světe div se tlačítkovým volantem a tlačítky uvnitř a designem posunutým k letošní novince ID.2 tu prosperitu jen urychlí.
Už abys začal pracovat na své FVE 😄.
Smůla, FVE dávno mám. Přínos vzhledem k nákladům společnosti jednoznačně mínusový.
Pokud si z toho svého FVE vyrábíš syntetické palivo, tak to přínos nemá to je pravda.
S ohledem k tomu co se deje na hranicích EU, e😜anzi Ciny a silenstvi po zvoleni populisty v USA se mame velice dobře.
S ohledem na trend se máme velice špatně. A to je to zásadní.
Dej si cestu okolo světa a až se vrátíš budeš rád že jsi doma.
Doporučuji ale navštěvovat venkov abys nebyl ovlivněn jen velkoměstem a samozřejmě tam zařaď i slum v mumbaji, dvě ulice za copacabanou okolo půlnoci a tak.
Tyhle řeči obvykle slýchávám od lidi co ze světa dojdou tak na roh do hospody.
Vůbec nemáš ponětí jak dobře se v ČR máme.
Jsi jen kecal
Vůbec jsi opět nepochopil co jsem napsal.
Ano, máme se stále dobře. ALE TREND JE VELMI ŠPATNÝ A I DIKY EU SE MÁME CIM DAL HŮŘ.
Na rozdíl od mnohých rozvojových zemí, kde se sice mají dnes hůř než my, ale trend je procne takový že se jim jejich podmínky výrazně zlepšují.
Že hujeři tohle nechápou, je smutný fakt.
Tvl to je tvůj trend?
Zdražili ti rohlíky nebo uzený nebo tofu?
Co je tvůj trend?
Díky EU se máme všichni líp protože máme volný vnitřní trh a na vnějším trhu si máme díky jeho velikosti šanci dohodnout lepší podmínky.
Pokud máš sám špatný trend tak ho změň, je to na tobě. Můžeš se stát vegetariánem, koupit si BEV, změnit si pohlaví, změnit své názory a stát se normálním diskutujícím místo zapšklého dědka co jen prudí o otravuje každou diskuzi zkratkama jako EU, GD, ESG a hlavně nenávistí.
A já ti vřele doporučuji odjet na pár let do rozvojové země a užít si to tam. Můžeš nám pak reportovat o svobodě a neutlačování třeba z Číny, Kambodže, Vietnamu, Ruska a dát nám vědět, jak si to tam užíváš s těmi trendy.