Novinky
Nádherný vozítko tohle měl Fiat vyrábět už dávno.Ted ještě jaká bude u nás cena.Kdyby stál do 230tis.myslím že bude velká konkurence Kolínským trojčatům ale i Picantu nebo Sparku
Souhlasim s tim, ze je nadherne. Ale tohle auto nema konkurovat Picantu.
500 je podla mna daleko za konkurenciou. A sama bude mat konkurenciu akurat tak v novom Kacku. Je nadherna. Hned by som bral.
Mas pravdu. Petistovka je daleko za svou konkurenci... :yes:
Myslim, ze to bolo myslene pred. Ze skratka nema priamu konkurenciu. Mozno Smart, ale ten vo mne zdaleka nevyvolava take emotion.
Uplně souhlasím. Fiatu se konečně podařilo udělat opravdu nádherný auto. Nejde jenom o to že je roztomilý, ale interiér i vnější zpracování, všechno působí tak retro, ale přesto nově. Fakt jedinej fiat kterej mě kdy doslova chytnul za srdce.
Hele asi takhle - nemusis chapat vsechno. >😁 Ja si necham zase projit hlavou tvoje tvrzeni, ze auto vyvijeny ve spolupraci s Fordem a vyrabeny v Polsku je moc italsky na to, aby bylo spolehlivy. Clovece neco na tom bude. >😁
Na konkurecnom webe sa v diskusii spomina 280 000 Kc...to je v celku dost. ;-\
to bude asi za to že to auto je cool asi niečo ako MINI tiež za ňho chcú nehorázne prachy!!ale 500 namá chybu je zlaté budú sa na nho lepiť baby!!! >😁
😄 Knoflicek je tak roztomily, ze je uplne jasne, ze se z nej stane prodejni uspech. Toto je od italu trefa do cerneho. Ted uz jen cekejme az Citroën prijde s novym 2CV a budeme mit zase jednou krasne auta na silnicich.
jojo
Kolíňata ne ! Hrozné výrobky, taky proto nejdou na odbyt ...
A na to si prisel kde?
Že jsou hrozné, to vím z osobní zkušenosti (ale majitelem nejsem). Že se neprodávají to vím, protože pracuji v automobilovém průmyslu a vím, že dodavatelé nevyrábí ani zdaleka tolik dílů co se plánovalo, z čehož pramení rozčarování mnohých dodavatelů, kterým jedou drahé linky na půl plynu....
Souhlasím, že se TCPA vydala správným směrem, ale ten krok jim jaksi nevyšel, a to vlastní vinou. Je to docela drahé auto na to jak je malé, ale budiž. Jenže když si po koupi prohlídnete tu kvalitu a techniku - všechno low cost řešení, tak si řeknete, za co proboha ty peníze po mně chtěli ???
Souhlasím, že se TCPA vydala správným směrem, ale ten krok jim jaksi nevyšel, a to vlastní vinou. Je to docela drahé auto na to jak je malé, ale budiž. Jenže když si po koupi prohlídnete tu kvalitu a techniku - všechno low cost řešení, tak si řeknete, za co proboha ty peníze po mně chtěli ???
Myslím, že TPCA se vydali tím nejsprávnějším směrem, cena mohla být nižší, ale spořeba je ideální - jen kdyby to jezdilo na nějakou alternativu to by byl teprve gól - vždyť většina lidí jezdí beztak v jednom nebo vedvou! je potřeba obrátit trend - malá auta pro kždý den velká rodinná pro víkendy, nákupy atd... Za chvílu se paliva nedoplatíme, lidi myslete! >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Myslím, že TPCA se vydali tím nejsprávnějším směrem, cena mohla být nižší, ale spořeba je ideální - jen kdyby to jezdilo na nějakou alternativu to by byl teprve gól - vždyť většina lidí jezdí beztak v jednom nebo vedvou! je potřeba obrátit trend - malá auta pro kždý den velká rodinná pro víkendy, nákupy atd... Za chvílu se paliva nedoplatíme, lidi myslete!
Ale vzhledem k tomu ze merim 195cm to nebude to prave pro mne... A cenu odhaduji neco mezi 400k,- a 800k,- podle toho jak dopadl MiniCooper ;-\
Never tomu, europske auta dnes za volantom ponukaju dost miesta aj pre vyssich ludi, nemyslim si, ze toto bude napriek malym vonkajsim rozmerom vynimka. Odporucam osobne vyskusat. Cenu podla mna neodhadujes dobre, ma byt vyrazne nizsia ako pises. 😉
Mini bych do toho netahal, to je trochu někde jinde. Tohle má být stylové a přitom dostupné autíčko, takže cenu odhaduji od 220 000 do 400 000 Kč podle zvolené výbavy a motorizace.
Mrkněte na tenhle web... (sice starší ale je to AutoBild ;-\)
[odkaz]
Ti co nezvládají němčinu, je tam zmínka že 500 by měla začínat na cca. 7.500 EUR, Ka na 8.500 EUR.
[odkaz]
Ti co nezvládají němčinu, je tam zmínka že 500 by měla začínat na cca. 7.500 EUR, Ka na 8.500 EUR.
Nevim kolik bude vážit, ale ty motory jsou výkonově dostačující, s velmi dobrou spotřebou. I základní dvanáctistovka pojede velice slušně, soudím tak z GP, kde se taky neprojevuje zle, a navíc tam bude rozdíl v hmotnosti.
segmentu minivozů bude jistě kralovat 500 a Twingo.Oba dva bodují
skvělím designem a perfektní image.Který je lepší?
skvělím designem a perfektní image.Který je lepší?
Na rozdiel od Mini a nevydareneho chrobaka konecne slusna imidzovka ktora ma naozaj retro rozmer aj pre ost block (sorry, ale Dacia naozaj nie je to prave!).
S 1.4T to bude urcite fajn vozitko :yes: :yes: :yes:
S 1.4T to bude urcite fajn vozitko :yes: :yes: :yes:
Opět mini auta, vhodná tak jako nákupní taška. 😢 A opět předražená. Poláci tam mohou nainstalovat cokoli a stále to bude jen miniauto do města. Ve známých fiatech 126P byly nepříliš dobré motory a kdo už Fiátka měl snažil se sehnat italský originál ;-\ Zkrátka pro dnešní provoz na dálnicích a mimo města vůbec se mi nejeví jako vhodný dopravní prostředek. ;-\
Já nevím, ale mě to přijde, že sem snad píšou lidi bez mozku... Je přece úplně jasné, že to auto není dělané na dálnice a dlouhé štreky a že si je za tímto účelem nikdo kupovat nebude... Už konečně pochopte, že ve vyspělých zemích západní Evropy si lidi můžou dovolit koupit auto i podle jiné logiky, než poměru objemu zavazadlového prostoru a pořizovací ceny...
... často se zde objevují názory, že F500 je extrémně malý a že se do něho člověk normálního vzrůstu ani nevleze. Opravdu tak působí podle fotek ale uvědomte si že rozměry oproti Pandě nebo dokonce Fábii (F500 je dokonce širší než Fábie II !!!) jsou plus mínus podobné (až na rozvor, který je ovšem pro 3-dveřové auto v pohodě) ...
Podle vzhledu to působí že to auto nesmí vyjet ani mimo město aby ho to nesmetlo ale podle čísel už to vypadá líp. Jinak by neměli na dálnici co dělat ani Fábie ...
Podle vzhledu to působí že to auto nesmí vyjet ani mimo město aby ho to nesmetlo ale podle čísel už to vypadá líp. Jinak by neměli na dálnici co dělat ani Fábie ...
No nevim, jak je tahle informace správná - původně se přece psalo o zkrácené platformě Pandy - ten je myslim o dost lepší než u Seicenta. ;-\
Myslim, ze to je typicka manipulace... Konstrukcne z nej mozna vychazi i ten v Pande (Mc Pherson vpredu a vlecna ramena vzadu) nicmene jeho projev je vyrazne odlisny. Stejne tvrzeni se doctete o podvozku noveho Brava - pry konstrukcne vychazi z Tipa. Do urcite miry to je pravda, ale jen do te, ze je to jeho evoluce...
F 500, jinak též beruška, knoflík, fiátek, pětistovka, či jak se tu pokoušel jeden fanatik nedávno protlačit - LAMBÍK, to raději nekomentuji... tak tahle pětistovka, to je auto, o němž začínají snívat jenom ti, kteří na něj nemají. Někdo tu nahoře velmi trefně píše, že fiat prostě novou pětistovkou už nehodlá motorizovat nemajetnou Itálii, ba naopak, on chce jen dělat radost těm... co neví, kam s penězi. A to je základní budoucí problém tohoto milého autíčka. Nebude moci být levné... čímž se samo staví do jiné role, než mu tu kolegové přiznávají... Jasně, ta představa, že ti stojí před panelákem, ty ve tříčtvrtečních pláťákách a v dokonalém tričku s nápisem - klid, ještě žiju - nasedneš do berušky a jedeš slunci vstříc... ta je lákavá dokonale... Probuď se... Tohle autíčko si můžeš koupit jako mírně znuděnej milionář pro potěšení. Nikoliv své, nýbrž pro potěšení svých milých... Kapiš? Tohle auto, to bude lehce nostalgický odraz majetkové nadstavby majetných... tohle není auto, které by čekalo, až zabereš doplatek měsíční almužny za tvou hru na práci, abys mohl naplnit jeho nádrž... Mimochodem, víš vůbec kolik má míst k sezení? A pak... Až ti vedle sebe postaví za stejnou cenu PUNTO, GRANDE, GRANDE PUNTO, tvůj sen snů... tak tehdy vzpomeň, jak jsi tu onanózně exhiboval... a potom napiš, co sis koupil. Já už vím dnes, co to bude...
Zabúdaš ,že na západ od nás je dosť majetných tatínkov,ktorí to možu bez problémov kúpiť svojim holčičkám. 😉
Úspech tohto auta nie je postavený na tom,ako sa bude predávať v strednej Európe,ale na bohatších trhoch.Okrem toho nepotrebuje dosahovať také vysoké predaje ako iné autá,aby bol v zisku,skor je to emotívne image auto pre tých ,ktorí na to majú.Avšak nie prehnane drahé pre tých,pre ktorých je určené.
A to nie sú adolescenti u nás,ktorí majú hlboko do kapsy. 😄
Úspech tohto auta nie je postavený na tom,ako sa bude predávať v strednej Európe,ale na bohatších trhoch.Okrem toho nepotrebuje dosahovať také vysoké predaje ako iné autá,aby bol v zisku,skor je to emotívne image auto pre tých ,ktorí na to majú.Avšak nie prehnane drahé pre tých,pre ktorých je určené.
A to nie sú adolescenti u nás,ktorí majú hlboko do kapsy. 😄
Jo, souhlas... ono, když čteš diskuzi, tak to vypadá, že si tu jen tak kdekdo z rozmaru bude teď kupovat jednoho či dva fiátky do zásoby... 😄 Já mám i trochu obavu právě z toho, že to nebude lévné auto (obecně) ačkoliv tedy bude vyráběné automobilkou, která jaksi levné automobily prioritně vyrábí... a právě v úplně jiné pozici je MINI, za jehož zády stojí dokonalá prestižní automobilka.
Já myslím, že Fiat 500, to je obdoba takového německého Golfu. Prostě žádné pořádné auto na dovolené nebo na zahrádku či stavbu. Prostě se s ním dostaneš 15km do práce a zase zpět. Takové to každodenní svezeníčko. U takového autíčka (asi ještě lépe to vystihuje pojem "vozítka") se oceňuje především dobrá parkovatelnost a nízké provozní náklady, protože v tomto autě jede typicky pouze řidič sám ( a mrkněte až budete stát někde na křižovatce, kolik sedí v autech lidí .... Většinou sám řidič, mnohem méně dvojice a plně obsazené auto je téměř rarita). No a v tomto Fiat 500 poráží Golfa na celé čáře.
Takže Fiat 500 je dobré autí. Pokud jsi chuďas a chceš nové auto, asi si jej vybereš. Nejsi li chuďas asi koupíš něco většího, jsi li ještě o něco bohatší, koupíš toto auto jako 2. nebo 3. do rodiny pro ženu nebo děti a jsi li ještě bohatší, tak tě tahle 500 asi vůbec nezajímá ...
Takže Fiat 500 je dobré autí. Pokud jsi chuďas a chceš nové auto, asi si jej vybereš. Nejsi li chuďas asi koupíš něco většího, jsi li ještě o něco bohatší, koupíš toto auto jako 2. nebo 3. do rodiny pro ženu nebo děti a jsi li ještě bohatší, tak tě tahle 500 asi vůbec nezajímá ...
Pete... porovnávat tu F500, dokonce ho dávat do jedné roviny s Golfem... >😁 to ti tu neschválí ani sám Zlatý ventilek 😉 Tudy cesta nevede. Zkus na fiatku jinak - přes sebevědomou úspěšnou mladou holku - nějakou živnostnici, co má krásné kadeřnictví, či prodejnu květin a před ní... berušku... to jo... Golf, to je jiná liga... samo i cenová.
Ano, Golf je jiná liga, liga pro trapáky, kteří se domnívájí, že sedí ve ferrari, zatímco inteligentní jedinci s přehledem o autech si je za zády dobírají.. chudáci je naopak obdivují. ... to je liga.
a jéje, už to zase jede... Nahoře někdo srovnává F500 s Golfem (!) a ty už rovnou začínáš urážet... Jenom tady všem rozumným fandům děláte ostudu :no: 8-s
fandům Fiatu, samozřejmě...
Trefa. Přímo na komoru :yes:
No je fakt, že Golf je taky malý auto. Někdo si jej pořídí a myslí si, jakou nemá káru, ale je to stále low end pro německou chudinu, made in asia. Když už VW, tak Passata, Golf je jen pro uslintané nemohoucí. Z mého pohledu se mi jeví F500 jako lepší, protože je to auto zkrátka mrštné do města. Golf není ani ryba ani rak, je to takový zakrsnutý mezistupeň mezi vozítkem (F500) a autem (třeba ten Passat).
V Ita ma cena zacinat (podle neoficialnich info) na 8 500 € v zakladni verzi odkazujici se na puvodni 500 (ocelova kola, minimalisticky interier etc.) a bude plnit roli LEVNEHO mestskeho vozitka pro masy. GP zacina v ita na 11 300€, coz je vice a navic ve meste na tom bude 500 lip spotrebou i vnejsimi rozmery... CR nebude pro fiat nikdy bernou minci a souhlasim, ze na ceskem trhu budou mit vzdy navrch praktictejsi Panda a GP. Na jihu a na zapade Evropy se po nich jen zaprasi! 3+1mistny interier pro mestske vozitko neni problem a cena zakladnich verzi nebude nijak premrstena + navic ten flair! Ten jine auta nenabizi ani za priplatek 😉
Kdepák, takovou chybu udělala už jistá LidováAutomobilka a možná ten fakt v Tobě vzbuzuje agresi k něčemu tak prima, jako je Fiat 500..
Si mimo, ako obvykle. F500 je dokonala imidzovka, rovnakeho druhu ako Mini. A pokial bude kvalita na urovni (comu sa da verit), tak bude uspech obdobny, tomu ver 😉
😲
Na dvojvalec je výkon 70kW prekvapivá hodnota.Ale niekto si to kúpi?!Vraj to nemá byť ľudové auto.A ani niečo na spôsob Matizu(spomínam ho preto, že on má motor 0.9l).Ale keby som ho chcel kúpiť tak by som sa veru zaujímal aj o tento model.Možno, že chce FIAT vďaka nostalgii zabodovať.
Ale čo tie komponenty zo SEICENTA???(!)Nech sú premňa ovsvedčené, SEICENTO nikdy nebol simbol simbol kvality nech je to v akej koľvek katergorii.. 8-s 8-s 8-s 8-s (Možno, že v základnej výbave to ozaj bude "ľudovka"!!! >😒] >😒] >😒] >😒] )
Na dvojvalec je výkon 70kW prekvapivá hodnota.Ale niekto si to kúpi?!Vraj to nemá byť ľudové auto.A ani niečo na spôsob Matizu(spomínam ho preto, že on má motor 0.9l).Ale keby som ho chcel kúpiť tak by som sa veru zaujímal aj o tento model.Možno, že chce FIAT vďaka nostalgii zabodovať.
Ale čo tie komponenty zo SEICENTA???(!)Nech sú premňa ovsvedčené, SEICENTO nikdy nebol simbol simbol kvality nech je to v akej koľvek katergorii.. 8-s 8-s 8-s 8-s (Možno, že v základnej výbave to ozaj bude "ľudovka"!!! >😒] >😒] >😒] >😒] )
Podvozek samozřejmě je převzat z nové Pandy, netuším kde autor k této informaci přišel. Cena má být lehce nad Pandou, ale nechme se překvapit.
další prd prd cililink 😊
Nahoře padlo něco o srovnávání Golfšmejda s F500... Pro mne je teda F500 vítěz na plné čáře... Jsem rád, že se Fiat pomalu (ale jistě) dostává z krize, Grande Punto, Bravo, 500, Sedici a Linea, to jsou auta, která budou ještě psát historii... Designově jsou na tom nejlépe na trhu pro obyčejné lidi (nemyslím auta nad 1 000 000 Kč)...
Nevím proč golfa nazýváš golfšmejdem...? Až nějakej posranej fiat dokáže to,co golf,tak potom ho tady můžeš schazovat... To mám nejradši,jezdíš ve 120ce a budeš tady licitovat o golfech....
Tak ve 120ce nejezdim, osobne mam Fiata Tipo (maximalni spokojenost, najezdil jsem s nim uz 50 000km a bez poruchy) a zatim pro mne (a myslim ze i pro mnoho lidi) Golf zas tak nic prevratneho nedokazal...
Golf si dokázal vybudovat jméno! Nastavit kritérie třídy, podle kterých se ostatní auta porovnávají. To je málo? Může se to někomu nelíbit, ale je to tak! Nechci tím hájit Golf, nemám to v úmyslu, jen vyzdvihávám fakta!
Golf není etalonem, Golf je průměrem třídy. Golf je těch pomyslných 100%. Co je pod ním je pod 100% (stává se v jistém ohledu nedostatečným), co je nad ním je 100%(nabízí svému uživateli i něco navíc, než je běžné ve třídě). To je pravé pojmenování Golfu. Nikoliv etalon, ale norma (pouze však v Evropě). Řekněme optimální minumum a nebo maximální optimum. To je ta jeho image.
Tak ja nevím, ale když si budu chtít koupit dneska nového Golfa, tak místo něj půjdu do nového Brava, jelikož co je v Golfovi za příplatek, tak to mám v Bravu ve standartní výbavě... Navíc mám mnohem krásnější auto, výkonější a mnohem dokonalejší... Golf byl dobrý jen po trojkovou řadu, ale čtverková a pětková řada stojí úplně za *... dobrovolně bych si to nekoupil a když už jsme u toho, proč myslíte, že v Mountfieldu je rozdávali??? Protože to nikdo nechce kupovat...
diventa una Ferrari... Az vyroste, stane se z ni Ferrari." Je text, ktery na sobe vozi nejedna vyslechtena 500. Nejde jen o to auto samotne, ale o vztah, ktery k nemu maji miliony lidi napric Evropou. Jeden muj kamarad ma renovovanou starou 500 a muzu vas ubezpecit, ze na sebe strhava vic pozornosti nez kdejake Ferrari. 500 je pro Italy symbol. Neco podobneho jako pro deutschlandy prassat a golf dohromady, jenze hezci 😉
:yes:
A zapoměl si dodat méně poruchová a s lepším zvukem a s vyšším charisma...
A zapoměl si dodat méně poruchová a s lepším zvukem a s vyšším charisma...
Určitě ! Na (staré) 500 se totiž ani nemá co pokazit a motor je prostý a jednoduchý otrok. Pokud neupadne volant nebo kolo, nemá se co pokazit.
A F500 je určitě megastar. Italové dodnes s nima jezdí závody atd. Nový design je povedený a neodolá němu nikdo z bývalých majitelů. Já osobně bych si vybral ale Pandu, která je dostatečně malá a přitom stále dostatečně prostorná pro cestující, má hezký design a spolehlivou techniku. Na příměstské popojíždění snad ideální vozítko.
F500 je ale kult a bude určitě zase hitem.
A F500 je určitě megastar. Italové dodnes s nima jezdí závody atd. Nový design je povedený a neodolá němu nikdo z bývalých majitelů. Já osobně bych si vybral ale Pandu, která je dostatečně malá a přitom stále dostatečně prostorná pro cestující, má hezký design a spolehlivou techniku. Na příměstské popojíždění snad ideální vozítko.
F500 je ale kult a bude určitě zase hitem.
Kdo z Vás by chtěl potkat osobně figurku píšící pod nickem GTI? Já bych byl na něj hodně zvědavý. Mám o něm zvláštní představu... Teď poslouchám v autě občas Fanánka a vždycky si tady na tu osobu vzpomenu, když spustěj...: A stejně si za to holky samy můžou, že nechtěj chodit po vsi s Petrem Průšou, tak to zkusil aspoň s tou blbou Růžou..., jenže furt nějak nevím, jestli jwe spíš do té Růži a nebo Průši...
Ona ta písnička by pasovala ještě na někoho. Píše tu jako "wolff" Argumenty a své argumenty podobné, jen kope za jinou stáj!
..ty kopeš za VW a němce, ale někdy tak, že je z toho všem zle, když čteme ty bláboly, co je nejlepší. Zapomínáš na realitu, žiješ ve snu jménem VW.
Já za němce a VW? To je vtip? Poslední rok sem píši vyjímečně a spíš se zastávám Škody proti nesmyslným argumentům. Nekopu za nikoho, každé auto má svůj potenciál. Ať si každý vybere, co se mu hodí. Jde prostě jen o objektivitu. Zkuste se osvobodit od svých preferencí a vidět svět(nejen automobilový) objektivně!
Uz len vzckat dna kedy bude k mani a idem si stat do radu, V ciernej s peknymi diskami. Uah. A to neisom ani baba ani cerstvy maturant. A ta top verzia. Mnam >😁 >😁 >😁
Nebylo by lepsi zkusit znovu vyrabet polskeho Malucha? Nebo ikonu ze vsech nejikonovatejsi - pokusit se o vyrobu NEW TRABI?
Je to parada, jsem rad, že ho vyrabí...
Je super, že tam zustaly rysy staré 500 (krásný čumáček, přední kapota...atd)
Jen mít drobet peněz, už by stál v garaži 😄
tak o čo potom to je
Ale polozme si otazku: staci to k prodejnimu uspechu? Puvodni petistovka byla nejlevnejsi italska varianta na ukol, jak opustit sedlo motocyklu a mit nad hlavou strechu. Nova petistovka ale ze sebe dela to, cim neni. Popira puvodni smysl toho vozitka. Svezeni pro ty, co maji hluboko do kapsy. Jestli je na dnesnim trhu neco nastupcem puvodni petistovky, je to Dacia Logan. Ta toho nabizi mnohem vic. Tim, jak se auta stala soucasti naseho zivota, vytraci se jejich emocni naboj a staly se uzitkovym zbozim. Jiste, najdou se i lide, kteri slintaji nadsenim nad novym malym fiatkem. A ja jim jejich vzruseni neberu. Ale zeptejte se vzdelane 18-ti lete mlade slecny, zda ji jeji emoce donuti koupit za bratru 300 tisic tohle vozitko, nebo zda si radeji koupi za stejnou cenu jeden rok stare dospele auto...?
A proto se mi vraci na jazyk ta otazka: Nu, pekne - ale k cemu vlastne? Uplne nejvic si myslim, ze nekdo z manazeru Fiatu si tim splnil svuj klukovsky sen. 😉
si to dorazil. Kupoval si už niekedy auto pre ženu? (kupoval si auto vôbec). Ja mám firmu a nemám problém kúpiť do nej také auto, pre nevýrobný personál, stačí aby som ho olepil vkusne reklamným textom a úspech je zaručený všetci sa za ňou otočia... A žene ako druhé auto do rodiny, keby sa predávalo už ho dávno má. Myslým že nebudem jediný. O poznámke s kvalitou talianskej produkcie, len toľko, IQ húpací koník...