Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Fiat 500: první technická data

Do světové premiéry nového Fiatu 500 zbývá necelý měsíc a tak se na světlo světa dostaly nové informace. První pětistovka spatřila světlo světa 4.července 1957, nová bude oficiálně představena 4.července 2007.
Zpět na článek
6. 6. 2007 00:27
neregistrovaný "Ada"
6. 6. 2007 00:32
neregistrovaný "Fajl"
6. 6. 2007 00:47
neregistrovaný "Marek"
6. 6. 2007 01:05
neregistrovaný "Já"
6. 6. 2007 01:08
neregistrovaný "Ada"
6. 6. 2007 01:22
neregistrovaný "Day_za_dnom"
6. 6. 2007 06:09
neregistrovaný "cassul"
29. 10. 2007 09:41
anonym
6. 6. 2007 06:32
neregistrovaný "Sten"
6. 6. 2007 07:23
neregistrovaný "A2"
6. 6. 2007 09:43
neregistrovaný "Ada"
6. 6. 2007 10:54
neregistrovaný "maaara"
6. 6. 2007 10:55
neregistrovaný "Miso"
6. 6. 2007 11:09
neregistrovaný "Mini"
6. 6. 2007 15:04
neregistrovaný "palo"
6. 6. 2007 16:47
neregistrovaný "Urbi"
29. 11. 2007 14:39
neregistrovaný "???"
6. 6. 2007 16:59
neregistrovaný "abarth"
14. 6. 2007 01:26
anonym
6. 6. 2007 00:33
anonym
6. 6. 2007 00:39
neregistrovaný "Fajl"
6. 6. 2007 01:05
neregistrovaný "Ada"
6. 6. 2007 01:17
neregistrovaný "Day_za_dnom"
6. 6. 2007 02:36
neregistrovaný "mayo"
6. 6. 2007 09:12
neregistrovaný "Nadzvukovy"
6. 6. 2007 00:38
6. 6. 2007 00:57
neregistrovaný "Day_za_dnom"
6. 6. 2007 01:03
neregistrovaný "6mps"
6. 6. 2007 01:14
neregistrovaný "Day_za_dnom"
7. 6. 2007 08:59
anonym
6. 6. 2007 06:30
neregistrovaný "katherinne"
6. 6. 2007 11:15
neregistrovaný "Mini"
6. 6. 2007 11:39
neregistrovaný "Carlos069"
6. 6. 2007 06:52
anonym
6. 6. 2007 07:10
neregistrovaný "Rak"
6. 6. 2007 08:01
neregistrovaný "Džejár"
6. 6. 2007 11:01
neregistrovaný "Já"
6. 6. 2007 07:39
neregistrovaný "Jandre"
6. 6. 2007 08:35
neregistrovaný "A2"
6. 6. 2007 09:17
neregistrovaný "avantime"
6. 6. 2007 09:51
neregistrovaný "skl"
6. 6. 2007 10:08
neregistrovaný "Mišanek"
6. 6. 2007 10:15
neregistrovaný "skl"
6. 6. 2007 10:35
neregistrovaný "Kubas"
6. 6. 2007 11:24
neregistrovaný "Mini"
6. 6. 2007 11:46
neregistrovaný "A2"
6. 6. 2007 13:03
neregistrovaný "Pate"
7. 6. 2007 06:19
neregistrovaný "Gilgit"
6. 6. 2007 10:48
neregistrovaný "fort"
6. 6. 2007 12:41
6. 6. 2007 12:54
neregistrovaný "michal3"
6. 6. 2007 13:17
neregistrovaný "Pate"
6. 6. 2007 13:33
neregistrovaný "A2"
6. 6. 2007 14:31
neregistrovaný "Kubas"
6. 6. 2007 14:31
neregistrovaný "Kubas"
7. 6. 2007 06:25
neregistrovaný "Pate"
6. 6. 2007 23:37
neregistrovaný "pawelno"
6. 6. 2007 22:46
neregistrovaný "Gougy"
7. 6. 2007 10:25
neregistrovaný "skl"
20. 7. 2007 14:40
neregistrovaný "lemonadejoe"
16. 10. 2007 15:19
anonym
6. 6. 2007 13:28
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 13:46
neregistrovaný "Jarous"
6. 6. 2007 15:14
anonym
6. 6. 2007 14:41
neregistrovaný "homolka"
6. 6. 2007 15:16
anonym
7. 6. 2007 06:22
neregistrovaný "Gilgit"
6. 6. 2007 15:08
anonym
6. 6. 2007 15:16
neregistrovaný "zail"
6. 6. 2007 20:09
neregistrovaný "mrpool"
6. 6. 2007 22:20
neregistrovaný "zail"
6. 6. 2007 23:40
neregistrovaný "pawelno"
6. 6. 2007 23:57
neregistrovaný "wolff"
7. 6. 2007 07:26
neregistrovaný "zail"
7. 6. 2007 07:37
neregistrovaný "A2"
6. 6. 2007 16:53
neregistrovaný "GO FOR IT"
6. 6. 2007 18:16
neregistrovaný "sword2"
6. 6. 2007 21:55
neregistrovaný "wolff"
7. 6. 2007 11:09
neregistrovaný "Pate"
6. 6. 2007 18:49
neregistrovaný "fgfhhfg"
6. 6. 2007 22:38
neregistrovaný "wolff"
6. 6. 2007 22:51
neregistrovaný "Gougy"
6. 6. 2007 23:43
neregistrovaný "pawelno"
7. 6. 2007 07:44
neregistrovaný "A2"
7. 6. 2007 14:26
neregistrovaný "pawelno"
7. 6. 2007 01:37
neregistrovaný "Day_za_dnom"
17. 6. 2007 10:19
neregistrovaný "Jirka"
27. 1. 2008 19:12
neregistrovaný "bitwa"
neregistrovaný "Ada"
6. 6. 2007 00:27
Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Maji jeste dnes vubec cenu takovahle auta? Chapu britske MINI jako ikonu znovuzrozeneho auta. Chapu Smarta jako priklad nove alternativy pro auto do mesta. Ale pokus o vzkriseni italske petistovky? Proc proboha opakovat chyby minulosti? Prilis male auto, nez aby se mohlo k necemu hodit, prilis male auto, nez aby mohlo byt bezpecne, prilis italske auto, nez aby mohlo byt spolehlive, prilis drahe auto, nez aby mohlo byt popularni...

Nebylo by lepsi zkusit znovu vyrabet polskeho Malucha? Nebo ikonu ze vsech nejikonovatejsi - pokusit se o vyrobu NEW TRABI?
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Fajl"
6. 6. 2007 00:32
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Vyspi sa a skus to znova.;-) O com to tu hovoris? :no: :no: :no:
Avatar - sparrow1
6. 6. 2007 00:32
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Největší chyba je že se vyrábí tak hnusný auto jako je VW Fox.
neregistrovaný "Marek"
6. 6. 2007 00:47
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Ty uz aj poznas ceny? ;-) no ved prezrad,mam zaujem si tohto krasavca kupit...
neregistrovaný "Já"
6. 6. 2007 01:05
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Ty máš dost... Raději se k tomu vozítku nevyjadřuj!
Je to parada, jsem rad, že ho vyrabí...
Je super, že tam zustaly rysy staré 500 (krásný čumáček, přední kapota...atd)
Jen mít drobet peněz, už by stál v garaži :-)
neregistrovaný "Ada"
6. 6. 2007 01:08
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Ano, trefil jsi hlavickou o hrebicek: ..."vozitku"... Neni to auto, je to vozitko. Velorex byl take vozitko. >:-[]
neregistrovaný "Day_za_dnom"
6. 6. 2007 01:22
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
To je ako uvazovat nad tym na co su dvojsedadlove coupe, alebo supersporty. Vzdy sa najde niekto ako Ty. Korenie diskusie >:D
neregistrovaný "cassul"
6. 6. 2007 06:09
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Původní 500 a podobné vozy byly i praktické - místo mopedu. Vešel se do něj člověk, dítě a nákup nebo dva lidé. Co potřebuješ víc? To není konkurence Oktávii, ale Smartu, na dlouhou cestu na dovolenou nebo denních několik set kilometrů po zákaznících to není a nikdy nebylo určené... Jenže té ceny se taky bojím...
6. 6. 2007 07:19
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Neoficialne spravy uvadzaju cenu zakladneho modelu na slovenskom trhu okolo 330.000,-Sk....
6. 6. 2007 12:50
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
jenomze slovo prakticke musis brat ve vyznamu ktery mu dava doba. tehdy, kdy auta nebyla rozsirena jak dnes bylo jakekoliv dostupne auto i prakticke. A v minulosti si myslim ze i 500 byla urcena na dlouhe trasy...A pro nekolik set kilaku po zakaznicich to nebylo urceno jenom proto, ze takovej typ zamestnani v dnesnem ponimani v podstate neexistoval.
anonym
29. 10. 2007 09:41
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
presne je to na nič male ale velka spotreba a bude určite draheee pod 270 000 sa nepohne .-))
tak o čo potom to je
neregistrovaný "Sten"
6. 6. 2007 06:32
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Naprostý souhlas, posledně jsem tady tento paskvil kritizoval a málem mě kamenovali. Auto, které bylo kdysi nákupní taškou obuli do 16" kol a vybavili vším možným, ale stejně mě nepřesvědčili. Není to auto ani pro mladé protože si nějak nedovedu představit zajet si (byť jen ve dvou) na hory, vzít sebou kola nebo lyže + bágly a nedej bože aby to na ty dva přišlo už cestou (to řešil už Dr.Šafránek z Básníků). A auto pro ženy? no dnes jsem potkal pěknou blondýnu v Hondě CR-V a ty představy co mě napadaly ve spojení s pohledem na tu ženskou i to auto by mě v případě Fiatu jistě nenapadly. Někdo tady přirovnal diskuzi o Fiatu k diskuzi o potřebě vyrábět kupátka pro dva, no nikdy bych si nedovolil pětistovku srovnával s nějakým kupátkem, protože ta jsou aspoň hezká.
neregistrovaný "A2"
6. 6. 2007 07:23
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Ty seš trapák.
6. 6. 2007 07:23
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Preco meditujes nad tym, co vsetko to auto neni? Typicky negativisticky pristup. Nechapem, preco by mal niekto s malym autickom cestovat na hory. Na to su tu kombi a MPV. Auto pre zeny? Preco nie? Na cestu do prace, ku kadernikovi, na nakupy uplne vpohode. A este sa za nou obzrie 2x tolko chlapov, lebo ta Fiatka ma naozaj styl.
anonym
6. 6. 2007 07:15
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Mám Malucha už mnoho let a můžu říct, že malá auta smysl mají. S novou pětistovkou si dovedu představit i dovolenou ve dvou. Zvlášť při tak výkonných motorech. Proti motorce je v ní stále místa dost. A že je malá? Pokud jsi obr, tak si ji nekupuj. Když budeš trpaslík, taky si nekoupíš motorku s výškou sedla 95cm. Zvětšováním miniaut na míru vyžranejch lidí vede k vzniku hnusnejch mutantů... A že je příliš italská, než aby mohla být spolehlivá? Bez komentáře, chudáčku...
anonym
6. 6. 2007 09:05
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Zbytočne priliš rozmýšlaš.Ty si prlis mudrý ...
neregistrovaný "Ada"
6. 6. 2007 09:43
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Zbytecne se do mne strefujete :-) Fiat 500 je o emocich. Je miloucky, ze ano. Budou se na nej lepit kocky? Mozna...
Ale polozme si otazku: staci to k prodejnimu uspechu? Puvodni petistovka byla nejlevnejsi italska varianta na ukol, jak opustit sedlo motocyklu a mit nad hlavou strechu. Nova petistovka ale ze sebe dela to, cim neni. Popira puvodni smysl toho vozitka. Svezeni pro ty, co maji hluboko do kapsy. Jestli je na dnesnim trhu neco nastupcem puvodni petistovky, je to Dacia Logan. Ta toho nabizi mnohem vic. Tim, jak se auta stala soucasti naseho zivota, vytraci se jejich emocni naboj a staly se uzitkovym zbozim. Jiste, najdou se i lide, kteri slintaji nadsenim nad novym malym fiatkem. A ja jim jejich vzruseni neberu. Ale zeptejte se vzdelane 18-ti lete mlade slecny, zda ji jeji emoce donuti koupit za bratru 300 tisic tohle vozitko, nebo zda si radeji koupi za stejnou cenu jeden rok stare dospele auto...?

A proto se mi vraci na jazyk ta otazka: Nu, pekne - ale k cemu vlastne? Uplne nejvic si myslim, ze nekdo z manazeru Fiatu si tim splnil svuj klukovsky sen. ;-)
neregistrovaný "maaara"
6. 6. 2007 10:54
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
S tím že nástupcem původní pětistovky je dnes logan naprosto souhlasím. Myslím že stary a nový fiat, nebudou mít stejnou cílovou skupinu zákazníků. Nový si koupí lidi právě místo toho Káčka. Radši než po káčku sáhnou po malém autě s nádechem retra.
neregistrovaný "Miso"
6. 6. 2007 10:55
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Jaj tak tymto prispevkom si trafil uplne vedla. Nebudem ti oponovat v tvojich nesympatiach k Fiatu 500, ale v tom, co si teraz napisal. Prva vec: Z aut sa vytraca emotivny naboj a stavaju sa spotrebnym tovarom...suhlasim, az na tu prvu cast. Emocie su jednym z najdolezitejsich elementov, s ktorymi operuje marketing. Co je dizajn auta? Zjednodusene, je to obal, ktory musi zaujat. V pripade, ze nejde len a len o cenu, nedokazes bez kvalitneho obalu produkt predat. Ci uz ide o krabicu mlieka, cokoladovu tycinku alebo auto. Moja otazka znie: Boli auta v minulosti emotivnejsie nez teraz? Nemyslim si. Ano, pozries sa na Mercedes zo styridsiatych rokov a poskoci ti srdce. Ale myslim si, ze rovnako budu ludia o patdesiat rokov hladiet na dnesne auta. Druha vec: Ak sa spytas 18 - rocnej vzdelanej mladej slecny, ake auto by si vybrala za 300 tisic, zarucujem ti, ze povie Fiat. 99 % zien totiz nema hlbsie vedomosti o automobilovej technike a riadia sa najma emociami. A poznam x zien, ktore by si kupili auto len preto, ze sa im paci. Vezmi si taky VW New beetle - zastarala technika stareho Golfu odeta do akoze retro kabatu, s cenou o polovicu vyssou nez Golf. Z cisto racionalneho hladiska uplny nezmysel. Ale ma uspech (najma v USA). Ako je to mozne? Emocie. Nic viac, nic menej. Ani ja by som si novy Fiat 500 nekupil. Ale to neznamena, ze ho pochovam. Viem totiz presne pochopit ludi, ktori si ho kupia.
neregistrovaný "Mini"
6. 6. 2007 11:09
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Myslim ze znovuvzkriseni "miniho" posadilo taky spoustu lidi na zadek a nema kufr, nema prostor ap, ale ma styl a to to auto prodava a to i pres to ze cena je vzdalena jeho kategorii. Nova 500stovka je uzasna, preji ji dobre prodeje a co nejmin takovych negativnich jedincu.
neregistrovaný "palo"
6. 6. 2007 15:04
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
A je to tu. S tou vetou "Ale zeptejte se vzdelane 18-ti lete mlade slecny, zda ji jeji emoce donuti koupit za bratru 300 tisic tohle vozitko, nebo zda si radeji koupi za stejnou cenu jeden rok stare dospele auto...?"
si to dorazil. Kupoval si už niekedy auto pre ženu? (kupoval si auto vôbec). Ja mám firmu a nemám problém kúpiť do nej také auto, pre nevýrobný personál, stačí aby som ho olepil vkusne reklamným textom a úspech je zaručený všetci sa za ňou otočia... A žene ako druhé auto do rodiny, keby sa predávalo už ho dávno má. Myslým že nebudem jediný. O poznámke s kvalitou talianskej produkcie, len toľko, IQ húpací koník...
neregistrovaný "Urbi"
6. 6. 2007 16:47
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
A co treba takova 206? To auto ma proti konkurenci mizernej podvozek, malej kufr i malo mista o razeni radsi ani nemluvit a byla drazsi nez vetsina ostatnich. A je to jedno z nejprodavanejsich aut v evrope. Design prodava. Hlavne u zen.
neregistrovaný "???"
29. 11. 2007 14:39
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
K cemu vlastne... ty * sprosty... Ty si to auto nekup a hotovo. Ja si ho kupim, lebo sa mi paci...a mne sa coraz viac zacinaju pacit male auta. Maju malu spotrebu, lehko sa s nimi parkuje. na cestach su zapchy, tempo je pomale.. a prave preto male auta zacinaju byt uzitocnejsie, ako tvoje dospele velke auta.
neregistrovaný "abarth"
6. 6. 2007 16:59
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Takže ty tímhle říkáš, že miluješ podobný nůďa jako golf atd. Tohle auticko je proste o image.....myslim že si ho pěkná hrstka lidí koupí ne u nás, ale v západní Evropě určitě. U mě stoprocentně boduje :yes:
anonym
14. 6. 2007 01:26
Re: Nu, pekne - ale k cemu vlastne?
Ty seš pěknej kozomrd.... Ani nevím proč, ale zajímalo by mě, co máš za auto ty??
Avatar - sparrow1
6. 6. 2007 00:31
Super autíčko
Nádherný vozítko tohle měl Fiat vyrábět už dávno.Ted ještě jaká bude u nás cena.Kdyby stál do 230tis.myslím že bude velká konkurence Kolínským trojčatům ale i Picantu nebo Sparku
Rozbalit vlákno
8
anonym
6. 6. 2007 00:33
Re: Super autíčko
Souhlasim s tim, ze je nadherne. Ale tohle auto nema konkurovat Picantu.
neregistrovaný "Fajl"
6. 6. 2007 00:39
Re: Super autíčko
500 je podla mna daleko za konkurenciou. A sama bude mat konkurenciu akurat tak v novom Kacku. Je nadherna. Hned by som bral.
neregistrovaný "Ada"
6. 6. 2007 01:05
Re: Super autíčko
Mas pravdu. Petistovka je daleko za svou konkurenci... :yes:
neregistrovaný "Day_za_dnom"
6. 6. 2007 01:17
Re: Super autíčko
Myslim, ze to bolo myslene pred. Ze skratka nema priamu konkurenciu. Mozno Smart, ale ten vo mne zdaleka nevyvolava take emotion.
neregistrovaný "mayo"
6. 6. 2007 02:36
Re: Super autíčko
Uplně souhlasím. Fiatu se konečně podařilo udělat opravdu nádherný auto. Nejde jenom o to že je roztomilý, ale interiér i vnější zpracování, všechno působí tak retro, ale přesto nově. Fakt jedinej fiat kterej mě kdy doslova chytnul za srdce.
6. 6. 2007 07:26
Re: Super autíčko
Za posledne roky je to najkrajsi Fiat. A to sa uz vytiahli aj s Grande Ountom a Bravom... :yes:
neregistrovaný "Nadzvukovy"
6. 6. 2007 09:12
Re: Super autíčko
a možno potom novej Lanci Y / aj keď patri pod Fiat/
Avatar - sparrow1
6. 6. 2007 14:19
Re: Super autíčko
No nevím při plánované výrobě 150tis.kusú bude muset konkurovat i Picantu jinak se ho jako stylovky prodá tak 10tis.
6. 6. 2007 00:38
Hele
Hele asi takhle - nemusis chapat vsechno. >:D Ja si necham zase projit hlavou tvoje tvrzeni, ze auto vyvijeny ve spolupraci s Fordem a vyrabeny v Polsku je moc italsky na to, aby bylo spolehlivy. Clovece neco na tom bude. >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Day_za_dnom"
6. 6. 2007 00:57
Cena
Na konkurecnom webe sa v diskusii spomina 280 000 Kc...to je v celku dost. ;-\
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "6mps"
6. 6. 2007 01:03
Re: Cena
to bude asi za to že to auto je cool asi niečo ako MINI tiež za ňho chcú nehorázne prachy!!ale 500 namá chybu je zlaté budú sa na nho lepiť baby!!! >:D
neregistrovaný "Day_za_dnom"
6. 6. 2007 01:14
Re: Cena
Tak to teda bude. Babylapka :-) Take co sa lepia na velke vozy za par melonou nie su moj typ a asi ani ja ich >:D
anonym
7. 6. 2007 08:59
Re: Cena
Panda byla taky dost drahá, když vyšla a teď už na ní dávají super akce, takže prakticky nová, ale holá je pod 200tis.
Chci tím říct, že to bude na začátku dost natažený pro nedočkavce, ale tak po roce půjde dolů ;-)
neregistrovaný "katherinne"
6. 6. 2007 06:30
KNOFLICEK
:-) Knoflicek je tak roztomily, ze je uplne jasne, ze se z nej stane prodejni uspech. Toto je od italu trefa do cerneho. Ted uz jen cekejme az Citroën prijde s novym 2CV a budeme mit zase jednou krasne auta na silnicich.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Mini"
6. 6. 2007 11:15
Re: KNOFLICEK
Pekna myslenka :-)
neregistrovaný "Carlos069"
6. 6. 2007 11:39
Re: KNOFLICEK
Myslim, ze je to pekne auticko urcene spis pro holky, ale ten interier bych si nechal libit i ja ;-)
neregistrovaný "Zet"
6. 6. 2007 06:48
Mě se nelíbí, dost žere a bude drahej, Kolíňata vedou! Úspěc
jojo
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Pate"
6. 6. 2007 12:59
Re: Mě se nelíbí, dost žere a bude drahej, Kolíňata vedou! Ú
Kolíňata ne ! Hrozné výrobky, taky proto nejdou na odbyt ...
neregistrovaný "Urbi"
6. 6. 2007 16:52
Re: Mě se nelíbí, dost žere a bude drahej, Kolíňata vedou! Ú
A na to si prisel kde?
neregistrovaný "Pate"
8. 6. 2007 15:46
Re: Mě se nelíbí, dost žere a bude drahej, Kolíňata vedou! Ú
Že jsou hrozné, to vím z osobní zkušenosti (ale majitelem nejsem). Že se neprodávají to vím, protože pracuji v automobilovém průmyslu a vím, že dodavatelé nevyrábí ani zdaleka tolik dílů co se plánovalo, z čehož pramení rozčarování mnohých dodavatelů, kterým jedou drahé linky na půl plynu....
Souhlasím, že se TCPA vydala správným směrem, ale ten krok jim jaksi nevyšel, a to vlastní vinou. Je to docela drahé auto na to jak je malé, ale budiž. Jenže když si po koupi prohlídnete tu kvalitu a techniku - všechno low cost řešení, tak si řeknete, za co proboha ty peníze po mně chtěli ???
neregistrovaný "Zet"
7. 6. 2007 20:58
Re: Mě se nelíbí, dost žere a bude drahej, Kolíňata vedou! Ú
Myslím, že TPCA se vydali tím nejsprávnějším směrem, cena mohla být nižší, ale spořeba je ideální - jen kdyby to jezdilo na nějakou alternativu to by byl teprve gól - vždyť většina lidí jezdí beztak v jednom nebo vedvou! je potřeba obrátit trend - malá auta pro kždý den velká rodinná pro víkendy, nákupy atd... Za chvílu se paliva nedoplatíme, lidi myslete! >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Zet"
7. 6. 2007 21:18
Re: Mě se nelíbí, dost žere a bude drahej, Kolíňata vedou! Ú
Myslím, že TPCA se vydali tím nejsprávnějším směrem, cena mohla být nižší, ale spořeba je ideální - jen kdyby to jezdilo na nějakou alternativu to by byl teprve gól - vždyť většina lidí jezdí beztak v jednom nebo vedvou! je potřeba obrátit trend - malá auta pro kždý den velká rodinná pro víkendy, nákupy atd... Za chvílu se paliva nedoplatíme, lidi myslete!
anonym
6. 6. 2007 06:52
xxl
*
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Rak"
6. 6. 2007 07:10
Vypada velmi dobre
Ale vzhledem k tomu ze merim 195cm to nebude to prave pro mne... A cenu odhaduji neco mezi 400k,- a 800k,- podle toho jak dopadl MiniCooper ;-\
Rozbalit vlákno
3
6. 6. 2007 07:29
Re: Vypada velmi dobre
Never tomu, europske auta dnes za volantom ponukaju dost miesta aj pre vyssich ludi, nemyslim si, ze toto bude napriek malym vonkajsim rozmerom vynimka. Odporucam osobne vyskusat. Cenu podla mna neodhadujes dobre, ma byt vyrazne nizsia ako pises. ;-)
neregistrovaný "Džejár"
6. 6. 2007 08:01
Re: Vypada velmi dobre
Mini bych do toho netahal, to je trochu někde jinde. Tohle má být stylové a přitom dostupné autíčko, takže cenu odhaduji od 220 000 do 400 000 Kč podle zvolené výbavy a motorizace.
neregistrovaný "Já"
6. 6. 2007 11:01
Re: Vypada velmi dobre
Mel jsem F 600 D a mam 195 cm, bylo tam místa!!
Tady to bude stejné ne-li lepší... ;-)
neregistrovaný "Jandre"
6. 6. 2007 07:39
Ceny
Mrkněte na tenhle web... (sice starší ale je to AutoBild ;-\)
[odkaz]
Ti co nezvládají němčinu, je tam zmínka že 500 by měla začínat na cca. 7.500 EUR, Ka na 8.500 EUR.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
6. 6. 2007 08:35
Motory
Nevim kolik bude vážit, ale ty motory jsou výkonově dostačující, s velmi dobrou spotřebou. I základní dvanáctistovka pojede velice slušně, soudím tak z GP, kde se taky neprojevuje zle, a navíc tam bude rozdíl v hmotnosti.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "avantime"
6. 6. 2007 09:17
velmi pěkné
segmentu minivozů bude jistě kralovat 500 a Twingo.Oba dva bodují
skvělím designem a perfektní image.Který je lepší?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "skl"
6. 6. 2007 09:51
Konecne nieco pre ostblock
Na rozdiel od Mini a nevydareneho chrobaka konecne slusna imidzovka ktora ma naozaj retro rozmer aj pre ost block (sorry, ale Dacia naozaj nie je to prave!).
S 1.4T to bude urcite fajn vozitko :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mišanek"
6. 6. 2007 10:08
Fiat 500
Opět mini auta, vhodná tak jako nákupní taška. :'-( A opět předražená. Poláci tam mohou nainstalovat cokoli a stále to bude jen miniauto do města. Ve známých fiatech 126P byly nepříliš dobré motory a kdo už Fiátka měl snažil se sehnat italský originál ;-\ Zkrátka pro dnešní provoz na dálnicích a mimo města vůbec se mi nejeví jako vhodný dopravní prostředek. ;-\
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "skl"
6. 6. 2007 10:15
Re: Fiat 500
myslim, ze nikto nestavia 500ku ako idealny prostriedok na dialnice..
neregistrovaný "Kubas"
6. 6. 2007 10:35
Re: Fiat 500
Já nevím, ale mě to přijde, že sem snad píšou lidi bez mozku... Je přece úplně jasné, že to auto není dělané na dálnice a dlouhé štreky a že si je za tímto účelem nikdo kupovat nebude... Už konečně pochopte, že ve vyspělých zemích západní Evropy si lidi můžou dovolit koupit auto i podle jiné logiky, než poměru objemu zavazadlového prostoru a pořizovací ceny...
neregistrovaný "Mini"
6. 6. 2007 11:24
Re: Fiat 500
Souhlasim, kdo chce vic prostoru, at si koupi Pandu, ma 4dvere, vetsi kufr, je levnejsi.. a nebo zminovany Logan, ten je taky bezkonkurencni, 500stovka je cool, stejne jako Mini, ci New Beatle. :-)
6. 6. 2007 11:32
Re: Velikost
... často se zde objevují názory, že F500 je extrémně malý a že se do něho člověk normálního vzrůstu ani nevleze. Opravdu tak působí podle fotek ale uvědomte si že rozměry oproti Pandě nebo dokonce Fábii (F500 je dokonce širší než Fábie II !!!) jsou plus mínus podobné (až na rozvor, který je ovšem pro 3-dveřové auto v pohodě) ...

Podle vzhledu to působí že to auto nesmí vyjet ani mimo město aby ho to nesmetlo ale podle čísel už to vypadá líp. Jinak by neměli na dálnici co dělat ani Fábie ...
neregistrovaný "A2"
6. 6. 2007 11:46
Re: Velikost
A uzounká fabia s chrochtajícím tříválcem se ti jeví na dálnici dobře?
neregistrovaný "Pate"
6. 6. 2007 13:03
Re: Velikost
A co máš za auto ty ? VW, Peugeot, Ford ? Ať máš co chceš, polovina věcí je vyrobena v Polsku ... a druhá polovina v
Asii. Trošku přeháním, ale ve zkratce řečeno je to tak !
neregistrovaný "Gilgit"
7. 6. 2007 06:19
Re: Velikost
Bravo!
neregistrovaný "fort"
6. 6. 2007 10:48
podvozek z osvědčeného Seicenta?
No nevim, jak je tahle informace správná - původně se přece psalo o zkrácené platformě Pandy - ten je myslim o dost lepší než u Seicenta. ;-\
Rozbalit vlákno
1
6. 6. 2007 11:59
Re: podvozek z osvědčeného Seicenta?
Myslim, ze to je typicka manipulace... Konstrukcne z nej mozna vychazi i ten v Pande (Mc Pherson vpredu a vlecna ramena vzadu) nicmene jeho projev je vyrazne odlisny. Stejne tvrzeni se doctete o podvozku noveho Brava - pry konstrukcne vychazi z Tipa. Do urcite miry to je pravda, ale jen do te, ze je to jeho evoluce...
6. 6. 2007 12:41
KLID, KLID, KLID
F 500, jinak též beruška, knoflík, fiátek, pětistovka, či jak se tu pokoušel jeden fanatik nedávno protlačit - LAMBÍK, to raději nekomentuji... tak tahle pětistovka, to je auto, o němž začínají snívat jenom ti, kteří na něj nemají. Někdo tu nahoře velmi trefně píše, že fiat prostě novou pětistovkou už nehodlá motorizovat nemajetnou Itálii, ba naopak, on chce jen dělat radost těm... co neví, kam s penězi. A to je základní budoucí problém tohoto milého autíčka. Nebude moci být levné... čímž se samo staví do jiné role, než mu tu kolegové přiznávají... Jasně, ta představa, že ti stojí před panelákem, ty ve tříčtvrtečních pláťákách a v dokonalém tričku s nápisem - klid, ještě žiju - nasedneš do berušky a jedeš slunci vstříc... ta je lákavá dokonale... Probuď se... Tohle autíčko si můžeš koupit jako mírně znuděnej milionář pro potěšení. Nikoliv své, nýbrž pro potěšení svých milých... Kapiš? Tohle auto, to bude lehce nostalgický odraz majetkové nadstavby majetných... tohle není auto, které by čekalo, až zabereš doplatek měsíční almužny za tvou hru na práci, abys mohl naplnit jeho nádrž... Mimochodem, víš vůbec kolik má míst k sezení? A pak... Až ti vedle sebe postaví za stejnou cenu PUNTO, GRANDE, GRANDE PUNTO, tvůj sen snů... tak tehdy vzpomeň, jak jsi tu onanózně exhiboval... a potom napiš, co sis koupil. Já už vím dnes, co to bude...
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "michal3"
6. 6. 2007 12:54
Re: KLID, KLID, KLID
Zabúdaš ,že na západ od nás je dosť majetných tatínkov,ktorí to možu bez problémov kúpiť svojim holčičkám. ;-)
Úspech tohto auta nie je postavený na tom,ako sa bude predávať v strednej Európe,ale na bohatších trhoch.Okrem toho nepotrebuje dosahovať také vysoké predaje ako iné autá,aby bol v zisku,skor je to emotívne image auto pre tých ,ktorí na to majú.Avšak nie prehnane drahé pre tých,pre ktorých je určené.
A to nie sú adolescenti u nás,ktorí majú hlboko do kapsy. :-)
6. 6. 2007 13:13
Re: KLID, KLID, KLID
Jo, souhlas... ono, když čteš diskuzi, tak to vypadá, že si tu jen tak kdekdo z rozmaru bude teď kupovat jednoho či dva fiátky do zásoby... :-) Já mám i trochu obavu právě z toho, že to nebude lévné auto (obecně) ačkoliv tedy bude vyráběné automobilkou, která jaksi levné automobily prioritně vyrábí... a právě v úplně jiné pozici je MINI, za jehož zády stojí dokonalá prestižní automobilka.
6. 6. 2007 12:59
Re: KLID, KLID, KLID
zeby G jako Golf? ;-)
6. 6. 2007 13:14
Re: KLID, KLID, KLID
:-) přece... Gé, Gé, jako - GRANDÉ... :-)
neregistrovaný "Pate"
6. 6. 2007 13:17
Re: KLID, KLID, KLID
Já myslím, že Fiat 500, to je obdoba takového německého Golfu. Prostě žádné pořádné auto na dovolené nebo na zahrádku či stavbu. Prostě se s ním dostaneš 15km do práce a zase zpět. Takové to každodenní svezeníčko. U takového autíčka (asi ještě lépe to vystihuje pojem "vozítka") se oceňuje především dobrá parkovatelnost a nízké provozní náklady, protože v tomto autě jede typicky pouze řidič sám ( a mrkněte až budete stát někde na křižovatce, kolik sedí v autech lidí .... Většinou sám řidič, mnohem méně dvojice a plně obsazené auto je téměř rarita). No a v tomto Fiat 500 poráží Golfa na celé čáře.
Takže Fiat 500 je dobré autí. Pokud jsi chuďas a chceš nové auto, asi si jej vybereš. Nejsi li chuďas asi koupíš něco většího, jsi li ještě o něco bohatší, koupíš toto auto jako 2. nebo 3. do rodiny pro ženu nebo děti a jsi li ještě bohatší, tak tě tahle 500 asi vůbec nezajímá ...
6. 6. 2007 13:23
Re: KLID, KLID, KLID
Pete... porovnávat tu F500, dokonce ho dávat do jedné roviny s Golfem... >:D to ti tu neschválí ani sám Zlatý ventilek ;-) Tudy cesta nevede. Zkus na fiatku jinak - přes sebevědomou úspěšnou mladou holku - nějakou živnostnici, co má krásné kadeřnictví, či prodejnu květin a před ní... berušku... to jo... Golf, to je jiná liga... samo i cenová.
neregistrovaný "A2"
6. 6. 2007 13:33
Re: KLID, KLID, KLID
Ano, Golf je jiná liga, liga pro trapáky, kteří se domnívájí, že sedí ve ferrari, zatímco inteligentní jedinci s přehledem o autech si je za zády dobírají.. chudáci je naopak obdivují. ... to je liga.
neregistrovaný "Kubas"
6. 6. 2007 14:31
Re: KLID, KLID, KLID
a jéje, už to zase jede... Nahoře někdo srovnává F500 s Golfem (!) a ty už rovnou začínáš urážet... Jenom tady všem rozumným fandům děláte ostudu :no: 8-s
neregistrovaný "Kubas"
6. 6. 2007 14:31
Re: KLID, KLID, KLID
fandům Fiatu, samozřejmě...
6. 6. 2007 15:35
Re: KLID, KLID, KLID
Trefa. Přímo na komoru :yes:
neregistrovaný "Pate"
7. 6. 2007 06:25
Re: KLID, KLID, KLID
No je fakt, že Golf je taky malý auto. Někdo si jej pořídí a myslí si, jakou nemá káru, ale je to stále low end pro německou chudinu, made in asia. Když už VW, tak Passata, Golf je jen pro uslintané nemohoucí. Z mého pohledu se mi jeví F500 jako lepší, protože je to auto zkrátka mrštné do města. Golf není ani ryba ani rak, je to takový zakrsnutý mezistupeň mezi vozítkem (F500) a autem (třeba ten Passat).
neregistrovaný "pawelno"
6. 6. 2007 23:37
Re: KLID, KLID, KLID
Nejvyšší trapák káže o trapácích! Dojemný příběh toho, jak může život s velkým potencíálem-který má každý z nás na jeho počátku, skončit ;-\
6. 6. 2007 18:27
Re: KLID, KLID, KLID
V Ita ma cena zacinat (podle neoficialnich info) na 8 500 € v zakladni verzi odkazujici se na puvodni 500 (ocelova kola, minimalisticky interier etc.) a bude plnit roli LEVNEHO mestskeho vozitka pro masy. GP zacina v ita na 11 300€, coz je vice a navic ve meste na tom bude 500 lip spotrebou i vnejsimi rozmery... CR nebude pro fiat nikdy bernou minci a souhlasim, ze na ceskem trhu budou mit vzdy navrch praktictejsi Panda a GP. Na jihu a na zapade Evropy se po nich jen zaprasi! 3+1mistny interier pro mestske vozitko neni problem a cena zakladnich verzi nebude nijak premrstena + navic ten flair! Ten jine auta nenabizi ani za priplatek ;-)
neregistrovaný "Gougy"
6. 6. 2007 22:46
Re: KLID, KLID, KLID
Kdepák, takovou chybu udělala už jistá LidováAutomobilka a možná ten fakt v Tobě vzbuzuje agresi k něčemu tak prima, jako je Fiat 500..
neregistrovaný "skl"
7. 6. 2007 10:25
Re: KLID, KLID, KLID
Si mimo, ako obvykle. F500 je dokonala imidzovka, rovnakeho druhu ako Mini. A pokial bude kvalita na urovni (comu sa da verit), tak bude uspech obdobny, tomu ver ;)
neregistrovaný "lemonadejoe"
20. 7. 2007 14:40
Re: KLID, KLID, KLID
ja si kupim Grande punto a svojej milovanej zienke kupim 500ku
anonym
16. 10. 2007 15:19
Re: KLID, KLID, KLID
A co jako???
neregistrovaný "SUPERB"
6. 6. 2007 13:28
DVOJVÁLEC?!!
:-O
Na dvojvalec je výkon 70kW prekvapivá hodnota.Ale niekto si to kúpi?!Vraj to nemá byť ľudové auto.A ani niečo na spôsob Matizu(spomínam ho preto, že on má motor 0.9l).Ale keby som ho chcel kúpiť tak by som sa veru zaujímal aj o tento model.Možno, že chce FIAT vďaka nostalgii zabodovať.

Ale čo tie komponenty zo SEICENTA???(!)Nech sú premňa ovsvedčené, SEICENTO nikdy nebol simbol simbol kvality nech je to v akej koľvek katergorii.. 8-s 8-s 8-s 8-s (Možno, že v základnej výbave to ozaj bude "ľudovka"!!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] )
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jarous"
6. 6. 2007 13:46
podvozek
Podvozek samozřejmě je převzat z nové Pandy, netuším kde autor k této informaci přišel. Cena má být lehce nad Pandou, ale nechme se překvapit.
Rozbalit vlákno
1
anonym
6. 6. 2007 15:14
Re: podvozek
No to predsa bolo povedané.
neregistrovaný "homolka"
6. 6. 2007 14:41
velorex forever
další prd prd cililink :)
Rozbalit vlákno
2
anonym
6. 6. 2007 15:16
Re: velorex forever
Práve som si dal sendvič.Samozrejme, že to nikoho nezaujíma.Ale asi ho vygrcám.Pitome... panghart!!!On má len taký názov.Ale môže sa porovnať aj s inými vo svojej triede.To len design a názov nič viac!!!
neregistrovaný "Gilgit"
7. 6. 2007 06:22
Re: velorex forever
Blbecek jako Ty zustane blbeckem
anonym
6. 6. 2007 15:08
vada?
zda se mi, ze jim nejak nesedi skvira mezi strechou a zadnim sloupkem... ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zail"
6. 6. 2007 15:16
500 a Golf
Nahoře padlo něco o srovnávání Golfšmejda s F500... Pro mne je teda F500 vítěz na plné čáře... Jsem rád, že se Fiat pomalu (ale jistě) dostává z krize, Grande Punto, Bravo, 500, Sedici a Linea, to jsou auta, která budou ještě psát historii... Designově jsou na tom nejlépe na trhu pro obyčejné lidi (nemyslím auta nad 1 000 000 Kč)...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "mrpool"
6. 6. 2007 20:09
Re: 500 a Golf
Nevím proč golfa nazýváš golfšmejdem...? Až nějakej posranej fiat dokáže to,co golf,tak potom ho tady můžeš schazovat... To mám nejradši,jezdíš ve 120ce a budeš tady licitovat o golfech....
neregistrovaný "zail"
6. 6. 2007 22:20
Re: 500 a Golf
Tak ve 120ce nejezdim, osobne mam Fiata Tipo (maximalni spokojenost, najezdil jsem s nim uz 50 000km a bez poruchy) a zatim pro mne (a myslim ze i pro mnoho lidi) Golf zas tak nic prevratneho nedokazal...
neregistrovaný "pawelno"
6. 6. 2007 23:40
Re: 500 a Golf
Golf si dokázal vybudovat jméno! Nastavit kritérie třídy, podle kterých se ostatní auta porovnávají. To je málo? Může se to někomu nelíbit, ale je to tak! Nechci tím hájit Golf, nemám to v úmyslu, jen vyzdvihávám fakta!
neregistrovaný "wolff"
6. 6. 2007 23:57
Re: 500 a Golf
Golf není etalonem, Golf je průměrem třídy. Golf je těch pomyslných 100%. Co je pod ním je pod 100% (stává se v jistém ohledu nedostatečným), co je nad ním je 100%(nabízí svému uživateli i něco navíc, než je běžné ve třídě). To je pravé pojmenování Golfu. Nikoliv etalon, ale norma (pouze však v Evropě). Řekněme optimální minumum a nebo maximální optimum. To je ta jeho image.
neregistrovaný "zail"
7. 6. 2007 07:26
Re: 500 a Golf
Tak ja nevím, ale když si budu chtít koupit dneska nového Golfa, tak místo něj půjdu do nového Brava, jelikož co je v Golfovi za příplatek, tak to mám v Bravu ve standartní výbavě... Navíc mám mnohem krásnější auto, výkonější a mnohem dokonalejší... Golf byl dobrý jen po trojkovou řadu, ale čtverková a pětková řada stojí úplně za *... dobrovolně bych si to nekoupil a když už jsme u toho, proč myslíte, že v Mountfieldu je rozdávali??? Protože to nikdo nechce kupovat...
neregistrovaný "A2"
7. 6. 2007 07:37
Re: 500 a Golf
Vybudoval si jméno, ale jen v hlavách některých z vás, u těch ostatních je to.. jak to je. Nechci urážet.
neregistrovaný "GO FOR IT"
6. 6. 2007 16:53
AUTO A NABYTEK DOHROMADY. BUDE TO SUPER.
portal.cappellini.it:7778/portal/page/po…
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sword2"
6. 6. 2007 18:16
OT: Ford Ka II.
nemáte niekto nejaký link na spy foto, alebo info o motroch a podobne?dík
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2007 18:35
"Quando diventa grande,
diventa una Ferrari... Az vyroste, stane se z ni Ferrari." Je text, ktery na sobe vozi nejedna vyslechtena 500. Nejde jen o to auto samotne, ale o vztah, ktery k nemu maji miliony lidi napric Evropou. Jeden muj kamarad ma renovovanou starou 500 a muzu vas ubezpecit, ze na sebe strhava vic pozornosti nez kdejake Ferrari. 500 je pro Italy symbol. Neco podobneho jako pro deutschlandy prassat a golf dohromady, jenze hezci ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "wolff"
6. 6. 2007 21:55
Re: "Quando diventa grande,
:yes:
A zapoměl si dodat méně poruchová a s lepším zvukem a s vyšším charisma...
neregistrovaný "Pate"
7. 6. 2007 11:09
Re: "Quando diventa grande,
Určitě ! Na (staré) 500 se totiž ani nemá co pokazit a motor je prostý a jednoduchý otrok. Pokud neupadne volant nebo kolo, nemá se co pokazit.
A F500 je určitě megastar. Italové dodnes s nima jezdí závody atd. Nový design je povedený a neodolá němu nikdo z bývalých majitelů. Já osobně bych si vybral ale Pandu, která je dostatečně malá a přitom stále dostatečně prostorná pro cestující, má hezký design a spolehlivou techniku. Na příměstské popojíždění snad ideální vozítko.
F500 je ale kult a bude určitě zase hitem.
neregistrovaný "fgfhhfg"
6. 6. 2007 18:49
hgfhgf
tak toto bude vkultove auto, ako jeho predchodca
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wolff"
6. 6. 2007 22:38
tak trochu mimo téma
Kdo z Vás by chtěl potkat osobně figurku píšící pod nickem GTI? Já bych byl na něj hodně zvědavý. Mám o něm zvláštní představu... Teď poslouchám v autě občas Fanánka a vždycky si tady na tu osobu vzpomenu, když spustěj...: A stejně si za to holky samy můžou, že nechtěj chodit po vsi s Petrem Průšou, tak to zkusil aspoň s tou blbou Růžou..., jenže furt nějak nevím, jestli jwe spíš do té Růži a nebo Průši...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Gougy"
6. 6. 2007 22:51
Re: tak trochu mimo téma
Ale sranda je, tak mu to nech ;-)
neregistrovaný "pawelno"
6. 6. 2007 23:43
Re: tak trochu mimo téma
Ona ta písnička by pasovala ještě na někoho. Píše tu jako "wolff" Argumenty a své argumenty podobné, jen kope za jinou stáj!
neregistrovaný "A2"
7. 6. 2007 07:44
Re: tak trochu mimo téma
..ty kopeš za VW a němce, ale někdy tak, že je z toho všem zle, když čteme ty bláboly, co je nejlepší. Zapomínáš na realitu, žiješ ve snu jménem VW.
neregistrovaný "pawelno"
7. 6. 2007 14:26
Re: tak trochu mimo téma
Já za němce a VW? To je vtip? Poslední rok sem píši vyjímečně a spíš se zastávám Škody proti nesmyslným argumentům. Nekopu za nikoho, každé auto má svůj potenciál. Ať si každý vybere, co se mu hodí. Jde prostě jen o objektivitu. Zkuste se osvobodit od svých preferencí a vidět svět(nejen automobilový) objektivně!
neregistrovaný "Day_za_dnom"
7. 6. 2007 01:37
Neviem sa dockat.
Uz len vzckat dna kedy bude k mani a idem si stat do radu, V ciernej s peknymi diskami. Uah. A to neisom ani baba ani cerstvy maturant. A ta top verzia. Mnam >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jirka"
17. 6. 2007 10:19
Fiat 500
Super design vycházející z originálu - konečně normální malé auto :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bitwa"
27. 1. 2008 19:12
nahon?
*** dočtu se někde jestli to ma nahon na * nebo na předek do*** taková zakladní věc
Rozbalit vlákno
0