Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

AutoRevue

Zpět na článek

Nejlepší ostrý Volkswagen má pořád pod kapotou spalovák. Oproti elektřině má důležitou vlastnost

2 komentáře

Arese
Několik poznámek k jinak pěkně napsanému zážitkovému článku😒br /> 1) " Přesednout z ostrého hatchbacku se spalovacím motorem do stejně zaměřeného auta s elektrickým pohonem nebude snadné". Myslím, že by autor měl opustit pokusy o vysokou diplomacii a napsat to zcela otevřeně - pokoušet se o vývoj elektrozkratu pro řidičskou zábavu je jen opakované nabíhání hlavou proti zdi. Z fyzikálního hlediska je to zhola nemožné a žádný soudný milovník pravých hot-hatchů se něco takového nikdy nekoupí.
2) Pravou řidičskou zábavu VW pohřbil tím, že jak Polo GTi, tak i Golf GTi už nenabízí s manuální převodovkou. Tímto absurdním a zcela zbytečným zločinem pro mě tato auta jako pro petrolheada skončila.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Aresi, ty si připadáš jako konzervativec a petrohead. Jenže první GTI mělo 1,6ku a manuál, teď má Rko výkon supersportu z té doby. DSG odřazuje tak, že manuál je archaismus. Jak jedeš pilu s 300 koní, drž ten volant oběma prackama a dávej hodně bacha. Věř tomu, že moje děti, by se v té tvé Alfě s dvoulitrem bavily hraním v mobilu. A ty jako řidič co? Šaltrpáka má dlouhé dráhy, srovnej si to s SUV tvé manželky, brzda má tak ostrý nástup, že je naprosto necitlivá. U mého Sti se musíš sakra do brzdy zapřít. A na jakých pneu jezdíš? Ten podvozek zvládne max 205/55/16. No a stím elektro jasně, spalovák to nenahradí. Ale je tu jedno velké ale, já to Sti vytáhnu tak na svátek, ale mít i4 M50, tak stím odjedu 90% všeho.