Novinky
Zpět na článek
Nový Citroën C5 Aircross: Dravější vzhled i elektrická verze s velkou baterií
20 komentářů
del42sa
@KANKUNEN jo HEV z 2.5l čtyřválcem nebo 1,8l HEV ala Dacia/Renault, stačila by i ta 1,6 l PureTech 133kw v mildhybridní verzi se 7 stupnovou dvouspojkovou převodovkou .-) Všechno by to byly lepší varianty než to co tam cpou teď.
PS: a samozřejmě by tomu slušel 2.0 HDI čtyřválec, to víme všichni ....
PS: a samozřejmě by tomu slušel 2.0 HDI čtyřválec, to víme všichni ....
del42sa
za mě docela povedené, kvituji display který netrčí jako v Tesle nebo některých dalších vozech , motoricky je to fakt bída, Stellantis prostě do spalováků úplně hodil vidle a tohle se jim bohužel vymstí na prodejích, zredukovaný výkon 1,6l taky nepotěší, protože s prázdnou baterkou budete mít jen o chlup vykonnější motor než je zakladní 1,2l PureTech, tady se ukazuje obrovskou chybou ignorace full hybridů, pomalé dobíjení považuji také za chybu u automobilky, která se prezentuje jako EV orientováná a na "budoucnost".
Škoda je, že nepoužili aktivní odpružení z C5X, cenu by to až tak nezvedlo. Výhodou jsou konečně zde použité Matrix světlomety a protorný interiér spolu s velkým zavazadelníkem. Ve finále rozhodne prodejní cena, ale ty debilní motorizace představují docela výrazný nedostatek, který mnoho potenciálních zakazníků nezkousne, takže prodávat se to bude jen skrz slevové akce
Škoda je, že nepoužili aktivní odpružení z C5X, cenu by to až tak nezvedlo. Výhodou jsou konečně zde použité Matrix světlomety a protorný interiér spolu s velkým zavazadelníkem. Ve finále rozhodne prodejní cena, ale ty debilní motorizace představují docela výrazný nedostatek, který mnoho potenciálních zakazníků nezkousne, takže prodávat se to bude jen skrz slevové akce
rohYpnol
Opět spoustu kýčovitých samoúčelných prvků... Opět laciný design za drahé peníze.
Ale vzhledem k posledním výtvorům Citroenu je tohle opravdu lepší kousek.
Buď jak buď, Stellantis to bohužel opět zabil neschopným nekonkurenceschopným pohonem. STAČILO DO TOHO DÁT 2.0 HDI NEBO 2.0 BENZIN...
Ale vzhledem k posledním výtvorům Citroenu je tohle opravdu lepší kousek.
Buď jak buď, Stellantis to bohužel opět zabil neschopným nekonkurenceschopným pohonem. STAČILO DO TOHO DÁT 2.0 HDI NEBO 2.0 BENZIN...
Pepa_007
Velkým plusem je palivová nádrž na 55 litrů....... 😂😂😂
55 litrů je obrovská nádrž. 😉😁
Takový větší C3 s hranatým volantem.
55 litrů je obrovská nádrž. 😉😁
Takový větší C3 s hranatým volantem.
ericn
@del42sa a přitom by stačilo tam dát 1,6PT 133kW AT jako mild hybrid a byl by klid 😄
traveldrive
@sapip A teba kto zakvačil, že tak kvičíš? Oni sú blázni a ty si lietadlo.
sapip
@del42sa však majú dobré motory od Fiatu firefly. Ale oni len Puretech,puretech. Aj keď tam dali už konečne reťaz tak Tavaresa by mali za gule zakvačiť že to pustil do výroby.
sorpersa
Hmmm. Asi jedine SUV o ktorom by som uvažoval. Exteriér pekný na rozdiel od c4 nenasilny, interiér pre mňa výslovne nadhera. Citroen 1. Toto sa podarilo.
del42sa
@Robert Hlavaty bohužel nic tomu zatím nenasvědčuje ... jedou dál ve starých vyjetých kolejích
Robert Hlavaty
Ano, jak bylo napsáno, auta PSA a Opelu mají moc hezký design, bohužel nabídka ICE na větší vozy je slabá....Snad už se probrali a brzy představí nějaké mild /full hybrid se čtyřválci...
Design, technologie ë-C5 Aircross, velké baterky 👍👍