Novinky
@KANKUNEN jo HEV z 2.5l čtyřválcem nebo 1,8l HEV ala Dacia/Renault, stačila by i ta 1,6 l PureTech 133kw v mildhybridní verzi se 7 stupnovou dvouspojkovou převodovkou .-) Všechno by to byly lepší varianty než to co tam cpou teď.
PS: a samozřejmě by tomu slušel 2.0 HDI čtyřválec, to víme všichni ....
PS: a samozřejmě by tomu slušel 2.0 HDI čtyřválec, to víme všichni ....
za mě docela povedené, kvituji display který netrčí jako v Tesle nebo některých dalších vozech , motoricky je to fakt bída, Stellantis prostě do spalováků úplně hodil vidle a tohle se jim bohužel vymstí na prodejích, zredukovaný výkon 1,6l taky nepotěší, protože s prázdnou baterkou budete mít jen o chlup vykonnější motor než je zakladní 1,2l PureTech, tady se ukazuje obrovskou chybou ignorace full hybridů, pomalé dobíjení považuji také za chybu u automobilky, která se prezentuje jako EV orientováná a na "budoucnost".
Škoda je, že nepoužili aktivní odpružení z C5X, cenu by to až tak nezvedlo. Výhodou jsou konečně zde použité Matrix světlomety a protorný interiér spolu s velkým zavazadelníkem. Ve finále rozhodne prodejní cena, ale ty debilní motorizace představují docela výrazný nedostatek, který mnoho potenciálních zakazníků nezkousne, takže prodávat se to bude jen skrz slevové akce
Škoda je, že nepoužili aktivní odpružení z C5X, cenu by to až tak nezvedlo. Výhodou jsou konečně zde použité Matrix světlomety a protorný interiér spolu s velkým zavazadelníkem. Ve finále rozhodne prodejní cena, ale ty debilní motorizace představují docela výrazný nedostatek, který mnoho potenciálních zakazníků nezkousne, takže prodávat se to bude jen skrz slevové akce
Opět spoustu kýčovitých samoúčelných prvků... Opět laciný design za drahé peníze.
Ale vzhledem k posledním výtvorům Citroenu je tohle opravdu lepší kousek.
Buď jak buď, Stellantis to bohužel opět zabil neschopným nekonkurenceschopným pohonem. STAČILO DO TOHO DÁT 2.0 HDI NEBO 2.0 BENZIN...
Ale vzhledem k posledním výtvorům Citroenu je tohle opravdu lepší kousek.
Buď jak buď, Stellantis to bohužel opět zabil neschopným nekonkurenceschopným pohonem. STAČILO DO TOHO DÁT 2.0 HDI NEBO 2.0 BENZIN...
Velkým plusem je palivová nádrž na 55 litrů....... 😂😂😂
55 litrů je obrovská nádrž. 😉😁
Takový větší C3 s hranatým volantem.
55 litrů je obrovská nádrž. 😉😁
Takový větší C3 s hranatým volantem.
@del42sa však majú dobré motory od Fiatu firefly. Ale oni len Puretech,puretech. Aj keď tam dali už konečne reťaz tak Tavaresa by mali za gule zakvačiť že to pustil do výroby.
Hmmm. Asi jedine SUV o ktorom by som uvažoval. Exteriér pekný na rozdiel od c4 nenasilny, interiér pre mňa výslovne nadhera. Citroen 1. Toto sa podarilo.
@Robert Hlavaty bohužel nic tomu zatím nenasvědčuje ... jedou dál ve starých vyjetých kolejích
Ano, jak bylo napsáno, auta PSA a Opelu mají moc hezký design, bohužel nabídka ICE na větší vozy je slabá....Snad už se probrali a brzy představí nějaké mild /full hybrid se čtyřválci...
Design, technologie ë-C5 Aircross, velké baterky 👍👍