Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

AutoRevue

Zpět na článek

Nový Renault Espace přijel do Česka. Překvapivě nezdražil, ačkoliv je komfortnější

21 komentářů

ericn
A stále nemá motor... za cenu kolem milionu v základu, no to nechceš...
Frfla
@ericn nechci to, nekupuji to. Proto jsou prodeje tam, kde jsou.
Nebo Nebo
@ericn Přesně, ať do toho narvou 1.8 hybrid z Dustera a prodeje stoupnou o značné množství procent. A jako alternativu 2.0 dCi.
Avantime
@Nebo Nebo Myslíš z Bigstera. No vraj je to problém lebo tie atmo sú určené pre menšie a ľahšie autá a 1,2-ky s HEV paradoxne pre tie väčšie. Podľa mňa tým čo sa nevyznajú do áut to bude fuk, problémom je skôr tá cena.
Avatar - del42sa
del42sa
@ericn pořád lepší, než to co dává Stellantis do nového C5 Aircross, tady máš relativně výkonný motor a nemusíš furt dobíjet jak idi*t a cena C5 PHEV bude dost podobná
ericn
@del42sa ani jedno z těchto aut mě vlastně ani nezajímá. PSA, tedy Stellantis, jsem už dávno odepsal. A to jsem měl několik Peugeotů a Citroenů, ojetých i nových…
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
a kde je diesel?
MarekAbsolon
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MarekAbsolon
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
MarekAbsolon
Tohle není Espace. Espace byl mazel a pecka. Tohle je dnešní tuctové lejno.
vencelín
@MarekAbsolon
Souhlasím, tahle kreatura se jen na Espacu prizivuje. Variabilita vůči původnímu Espace je nulová.
Arese
Dejte do něj skvělý čtyřválec 1,33 TCe bez hnusné hybridizace, a pak to možná někdo koupí...
ericn
@Arese Spíš ať tam vrátí tu 1.8TCe s AT a klidne mildhybrid a bude to alespoň trochu zajímavé 😋
Avantime
@ericn Ten som si raz vyskúšal v predošlom Espace a super vozenie. No ale emisie a bla bla bla...
Avatar - del42sa
del42sa
@Avantime zákazník ale kašle na nějaké emisní cíle zelených pošuků v Bruselu a úkolém automobilek není zákazníka školit v ekologii, ale nabízet takové produkty, ktere jsou ochotni kupovat a o které je zájem.
ericn
@del42sa přesně tak, je mi jako zákazníkovi jedno jestli to má 123mg nebo 165mg emisí. V takhle velkém autě chci přiměřeně výkonný motor, tj klidně i kdyby to bylo podladěné na 132kW,tak v poho. Ale za 3 hrnek bych ty peníze nedal, ať je jak chce dopovaný elelktrikou… 🤢
traveldrive
@del24sa
V tom prípade by mal zákazník kašlať aj euroúradníkov a tých, čo mu z nedostatku inej pracovnej náplne svojou blbosťou strpčujú život, nejakým spôsobom z ich stoličiek vykopať preč. Na jednej strane sa európskej komisii pcháme do riti, a na druhej strane nadávame, čo to vyvádza...
vencelín
@Arese
Alespoň 2,0!
Arese
@vencelín Tak dvoulitr by byl do tak velkého auta optimální, o tom žádná...
vencelín
@Arese
Optimální...
Já bych jej viděl jako minimum.
Střed 2,2 až 2,5, vrchol reknemez 3,0.
Tak jak to měl Espace.