AutoRevue
Zpět na článek
Nový Renault Espace přijel do Česka. Překvapivě nezdražil, ačkoliv je komfortnější
21 komentářů
ericn
4
A stále nemá motor... za cenu kolem milionu v základu, no to nechceš...
Přejít do diskuze
ericn
@Arese Spíš ať tam vrátí tu 1.8TCe s AT a klidne mildhybrid a bude to alespoň trochu zajímavé 😋
Arese
Dejte do něj skvělý čtyřválec 1,33 TCe bez hnusné hybridizace, a pak to možná někdo koupí...
MarekAbsolon
Tohle není Espace. Espace byl mazel a pecka. Tohle je dnešní tuctové lejno.
del42sa
@Avantime zákazník ale kašle na nějaké emisní cíle zelených pošuků v Bruselu a úkolém automobilek není zákazníka školit v ekologii, ale nabízet takové produkty, ktere jsou ochotni kupovat a o které je zájem.
Avantime
@ericn Ten som si raz vyskúšal v predošlom Espace a super vozenie. No ale emisie a bla bla bla...
Nebo Nebo
@ericn Přesně, ať do toho narvou 1.8 hybrid z Dustera a prodeje stoupnou o značné množství procent. A jako alternativu 2.0 dCi.
traveldrive
@del24sa
V tom prípade by mal zákazník kašlať aj euroúradníkov a tých, čo mu z nedostatku inej pracovnej náplne svojou blbosťou strpčujú život, nejakým spôsobom z ich stoličiek vykopať preč. Na jednej strane sa európskej komisii pcháme do riti, a na druhej strane nadávame, čo to vyvádza...
V tom prípade by mal zákazník kašlať aj euroúradníkov a tých, čo mu z nedostatku inej pracovnej náplne svojou blbosťou strpčujú život, nejakým spôsobom z ich stoličiek vykopať preč. Na jednej strane sa európskej komisii pcháme do riti, a na druhej strane nadávame, čo to vyvádza...
vencelín
@MarekAbsolon
Souhlasím, tahle kreatura se jen na Espacu prizivuje. Variabilita vůči původnímu Espace je nulová.
Souhlasím, tahle kreatura se jen na Espacu prizivuje. Variabilita vůči původnímu Espace je nulová.
ericn
@del42sa přesně tak, je mi jako zákazníkovi jedno jestli to má 123mg nebo 165mg emisí. V takhle velkém autě chci přiměřeně výkonný motor, tj klidně i kdyby to bylo podladěné na 132kW,tak v poho. Ale za 3 hrnek bych ty peníze nedal, ať je jak chce dopovaný elelktrikou… 🤢
ericn
@del42sa ani jedno z těchto aut mě vlastně ani nezajímá. PSA, tedy Stellantis, jsem už dávno odepsal. A to jsem měl několik Peugeotů a Citroenů, ojetých i nových…
del42sa
@ericn pořád lepší, než to co dává Stellantis do nového C5 Aircross, tady máš relativně výkonný motor a nemusíš furt dobíjet jak idi*t a cena C5 PHEV bude dost podobná
vencelín
@Arese
Optimální...
Já bych jej viděl jako minimum.
Střed 2,2 až 2,5, vrchol reknemez 3,0.
Tak jak to měl Espace.
Optimální...
Já bych jej viděl jako minimum.
Střed 2,2 až 2,5, vrchol reknemez 3,0.
Tak jak to měl Espace.
Arese
@vencelín Tak dvoulitr by byl do tak velkého auta optimální, o tom žádná...
Avantime
@Nebo Nebo Myslíš z Bigstera. No vraj je to problém lebo tie atmo sú určené pre menšie a ľahšie autá a 1,2-ky s HEV paradoxne pre tie väčšie. Podľa mňa tým čo sa nevyznajú do áut to bude fuk, problémom je skôr tá cena.