Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Renault Laguna: francouzská škola nekonvenčního designu (první fotografie)

Automobilka, která dala v posledních letech světu unikáty jako Vel Satis nebo Avantime se ani v případě nové Laguny nenechala odradit neúspěchem excentrických modelů a odvážně posílá do vřavy střední třídy kontroverzně tvarovanou Lagunu nové generace.
Zpět na článek
4. 6. 2007 00:26
4. 6. 2007 11:59
neregistrovaný "Carlos069"
5. 6. 2007 22:45
neregistrovaný "Ada"
4. 6. 2007 00:45
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
5. 6. 2007 18:07
neregistrovaný "Drevo"
4. 6. 2007 09:59
neregistrovaný "Crash7"
4. 6. 2007 15:59
anonym
5. 6. 2007 17:13
neregistrovaný "Míra"
4. 6. 2007 00:52
neregistrovaný "yaroukh"
4. 6. 2007 01:01
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
4. 6. 2007 01:09
4. 6. 2007 09:34
4. 6. 2007 09:44
neregistrovaný "Rommon"
4. 6. 2007 16:05
neregistrovaný "Slovakia"
4. 6. 2007 10:48
neregistrovaný "Petto"
4. 6. 2007 16:07
neregistrovaný "Renault Man"
5. 6. 2007 19:40
neregistrovaný "Petto"
4. 6. 2007 01:08
anonym
4. 6. 2007 01:24
anonym
4. 6. 2007 01:24
4. 6. 2007 01:36
neregistrovaný "Filip"
4. 6. 2007 06:58
5. 6. 2007 00:50
neregistrovaný "Johnny"
4. 6. 2007 07:27
neregistrovaný "Džejár"
8. 6. 2007 20:23
neregistrovaný "commander"
4. 6. 2007 08:00
6. 6. 2007 09:25
neregistrovaný "avantime"
4. 6. 2007 08:11
neregistrovaný "magus"
4. 6. 2007 08:18
neregistrovaný "astros"
4. 6. 2007 09:35
neregistrovaný "yaroukh"
4. 6. 2007 11:51
anonym
4. 6. 2007 12:48
neregistrovaný "yaroukh"
4. 6. 2007 08:23
4. 6. 2007 09:32
8. 6. 2007 20:26
neregistrovaný "commander"
4. 6. 2007 08:43
4. 6. 2007 08:44
neregistrovaný "dežo"
4. 6. 2007 10:56
neregistrovaný "Petto"
4. 6. 2007 13:35
anonym
4. 6. 2007 15:02
neregistrovaný "Petto"
5. 6. 2007 10:56
neregistrovaný "dežo"
4. 6. 2007 08:46
neregistrovaný "astros"
4. 6. 2007 08:49
neregistrovaný "Uďa pfítel"
4. 6. 2007 09:08
neregistrovaný "Vanity_Voice"
4. 6. 2007 15:03
neregistrovaný "Mike"
4. 6. 2007 09:10
neregistrovaný "candyboi"
4. 6. 2007 09:26
neregistrovaný "JakeT"
4. 6. 2007 09:30
5. 6. 2007 01:19
neregistrovaný "kebuz"
5. 6. 2007 18:16
neregistrovaný "Hans"
4. 6. 2007 09:49
neregistrovaný "briza"
4. 6. 2007 10:53
neregistrovaný "gt1750"
4. 6. 2007 11:13
neregistrovaný "ALIEN"
4. 6. 2007 11:50
neregistrovaný "ranger"
4. 6. 2007 15:09
neregistrovaný "Petto"
4. 6. 2007 12:06
4. 6. 2007 12:53
4. 6. 2007 13:02
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 13:48
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 13:44
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 13:38
neregistrovaný "LS"
4. 6. 2007 14:27
anonym
4. 6. 2007 15:15
neregistrovaný "King"
4. 6. 2007 15:38
neregistrovaný "WTT"
4. 6. 2007 16:30
neregistrovaný "palo"
4. 6. 2007 17:40
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 18:23
neregistrovaný "milovník kosočtverců"
5. 6. 2007 11:07
neregistrovaný "palo"
5. 6. 2007 11:35
neregistrovaný "pandan"
5. 6. 2007 11:54
neregistrovaný "palo"
5. 6. 2007 08:56
neregistrovaný "Václav"
4. 6. 2007 13:20
anonym
5. 6. 2007 13:20
neregistrovaný "70ro"
5. 6. 2007 13:36
anonym
5. 6. 2007 15:23
neregistrovaný "70ro"
5. 6. 2007 16:57
anonym
5. 6. 2007 17:07
neregistrovaný "70RO"
5. 6. 2007 18:29
anonym
5. 6. 2007 18:51
anonym
4. 6. 2007 13:22
neregistrovaný "Peugeotak"
4. 6. 2007 13:26
neregistrovaný "kalisz"
4. 6. 2007 15:41
neregistrovaný "jachym"
4. 6. 2007 16:31
neregistrovaný "Optical"
4. 6. 2007 13:29
neregistrovaný "A2"
4. 6. 2007 16:32
neregistrovaný "palo"
4. 6. 2007 19:34
4. 6. 2007 19:49
neregistrovaný "Vel satis"
4. 6. 2007 20:17
4. 6. 2007 22:25
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 23:14
4. 6. 2007 23:31
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 23:35
5. 6. 2007 11:44
neregistrovaný "palo"
5. 6. 2007 23:25
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 6. 2007 19:19
neregistrovaný "Petto"
5. 6. 2007 23:27
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 13:30
neregistrovaný "naftero"
4. 6. 2007 13:32
neregistrovaný "han"
4. 6. 2007 13:34
neregistrovaný "Mirda"
4. 6. 2007 13:35
neregistrovaný "naftero"
4. 6. 2007 13:37
neregistrovaný "Jan Vae"
4. 6. 2007 13:42
neregistrovaný "Čenda1.3"
4. 6. 2007 14:46
neregistrovaný "assasin-cz"
4. 6. 2007 15:20
neregistrovaný "_Teddy_"
4. 6. 2007 16:35
neregistrovaný "naivko"
4. 6. 2007 17:22
neregistrovaný "_Teddy_"
17. 6. 2007 21:13
neregistrovaný "lingvista"
5. 6. 2007 21:52
neregistrovaný "commander"
4. 6. 2007 14:13
neregistrovaný "Ozzy"
4. 6. 2007 14:25
neregistrovaný "A2"
4. 6. 2007 15:18
neregistrovaný "Petto"
5. 6. 2007 07:51
neregistrovaný "A2"
4. 6. 2007 14:52
neregistrovaný "Ada"
4. 6. 2007 14:53
neregistrovaný "Ada"
4. 6. 2007 15:21
neregistrovaný "Václav"
4. 6. 2007 18:26
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 6. 2007 11:56
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 6. 2007 16:34
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 6. 2007 09:06
neregistrovaný "Vrel Satis"
4. 6. 2007 16:16
neregistrovaný "Máňa"
4. 6. 2007 17:33
neregistrovaný "erik"
4. 6. 2007 16:28
neregistrovaný "erik"
4. 6. 2007 16:28
anonym
4. 6. 2007 16:29
neregistrovaný "DanielDesign"
4. 6. 2007 16:56
neregistrovaný "ROBERTO"
4. 6. 2007 17:46
neregistrovaný "Jirik"
5. 6. 2007 12:37
neregistrovaný "Jiřik"
5. 6. 2007 19:09
neregistrovaný "Petto"
6. 6. 2007 10:46
neregistrovaný "Rumcajs"
4. 6. 2007 18:31
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 17:18
neregistrovaný "re"
4. 6. 2007 17:26
neregistrovaný "GTI 2"
5. 6. 2007 12:23
neregistrovaný "palo"
5. 6. 2007 15:38
neregistrovaný "palo"
5. 6. 2007 22:46
neregistrovaný "xgallom"
5. 6. 2007 14:35
neregistrovaný "Rambo"
5. 6. 2007 14:36
neregistrovaný "Rambo"
5. 6. 2007 20:28
neregistrovaný "SUPERB"
5. 6. 2007 20:29
neregistrovaný "SUPERB"
5. 6. 2007 18:51
neregistrovaný "Petto"
5. 6. 2007 23:33
neregistrovaný "Vel Satis"
17. 6. 2007 21:15
neregistrovaný "špion"
8. 6. 2007 08:58
neregistrovaný "Jiřik"
5. 6. 2007 20:25
neregistrovaný "SUPERB"
4. 6. 2007 19:30
4. 6. 2007 19:53
neregistrovaný "sef"
5. 6. 2007 19:05
neregistrovaný "Petto"
4. 6. 2007 20:36
neregistrovaný "Wolf"
4. 6. 2007 20:36
anonym
5. 6. 2007 14:50
neregistrovaný "Cynik"
4. 6. 2007 22:12
neregistrovaný "Judan"
5. 6. 2007 00:56
neregistrovaný "Sars"
27. 11. 2007 21:58
anonym
5. 6. 2007 00:53
neregistrovaný "XY"
5. 6. 2007 09:09
neregistrovaný "avantime"
5. 6. 2007 12:03
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 6. 2007 22:51
neregistrovaný "Ada"
6. 6. 2007 07:24
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 6. 2007 09:12
neregistrovaný "Well"
5. 6. 2007 10:28
neregistrovaný "tomki"
5. 6. 2007 18:54
neregistrovaný "Petto"
16. 7. 2007 21:46
neregistrovaný "tomik"
5. 6. 2007 11:49
neregistrovaný "Tfsi"
5. 6. 2007 11:50
neregistrovaný "Tfsi"
5. 6. 2007 17:28
neregistrovaný "ja"
5. 6. 2007 18:08
neregistrovaný "sorge"
6. 6. 2007 01:19
neregistrovaný "6mps"
6. 6. 2007 13:18
neregistrovaný "Václav"
6. 6. 2007 13:32
neregistrovaný "ro70"
15. 6. 2007 12:26
neregistrovaný "x655"
6. 6. 2007 14:50
neregistrovaný "tommy"
7. 6. 2007 20:04
anonym
11. 6. 2007 16:40
anonym
12. 6. 2007 17:12
anonym
12. 6. 2007 17:13
anonym
30. 7. 2007 09:50
anonym
22. 9. 2007 19:43
anonym
27. 11. 2007 21:47
anonym
Avatar - CtvrtSardel
4. 6. 2007 00:26
No teda!
Zezadu a z boku to vypada vcelku slusne, ale co ten predek? :no: Taky tu muzete ukazat fotky predtim, nez ji nabourate zepredu... ;-) Nemam slov, zepredu se mi fakt nelibi, ale chtelo by to videt nazivo, tohle neni uplne stopro fotka...
Interier vypada na renault velice pekne, az mi prijde, ze se inspirovali v BWM 5er nebo 7er >:-[]
Celkove ohlasy ale vesmes pozitivni, design Renaultu jde, ted ten zbytek... >:-[] :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - CtvrtSardel
4. 6. 2007 00:30
Re: No teda!
Sakra...neco mi to zepredu hrozne pripomina, ale nevim co... ;-\ Mozna minuly Hyundai Coupe s naraznikem 206 WRC >:-[] Nevim, predek je takovej rozpacitej... 8-s
neregistrovaný "Carlos069"
4. 6. 2007 11:59
Re: No teda!
No kazdopadne je pekne divnej... asi jako cely auto :no:
neregistrovaný "Ada"
5. 6. 2007 22:45
Re: No teda!
Zepredu to vypada jako pramice. Ale i s tim by se dalo zit, pokud by to nebyl francouzsky rendlik. Dekuji, NE!
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
4. 6. 2007 00:45
Re: No teda!
Musím povedať, že ten interiér sedí. Je krásny, absolútne ma dostal a podla mňa sa do značnej miery nechali inšpirovať bmw. A to nielen tam, ale aj na tych zadnych svetlach su vidieť svetlá z 1er. A ešte dopíšem, že ten zadoček má ta Lagunka naozaj k "nakousnutí" >:D

P.S. Nebyť tej absolútne hnusnej prednej masky a hroznej straty hodnoty, tak nova laguna je jasná voľba :yes:

P.P.S. Pravdepodobne by som zvolil Lagunu Grandtour s nejakým dvojlitrovým benzínom, manuál prevodovkou, s bledým interiérom ( na väčšine áut nemám rád drevo, ale tejto lagunke vyslovene pristane) a čiernu metalízu. Ach, ale ten predok sa odpustiť nedá !!! ;-\
neregistrovaný "Drevo"
5. 6. 2007 18:07
Re: No teda!
Jestli to nebude tim, ze vetsina aut ma plat vypadajaci jako drevo. Renault ale uz nejakou dobu drevo opravdu osazuje.
neregistrovaný "Crash7"
4. 6. 2007 09:59
Re: No teda!
presne si ma vystihol uplne suhlasim vcelku velmi podarene az na ten predok BLE, ale inak to je dost pekne na to ze to je renault mne skôr pasovalo na lagunu taky svizny-sportovy design.
anonym
4. 6. 2007 15:59
Re: No teda!
no ja mam podobny nazor 1, predek je naprosto hroznej
2, nesnasim volant od renoltu protoze cast s klaksonem je prilis velka s divnym tvarem
neregistrovaný "Míra"
5. 6. 2007 17:13
Re: No teda!
Zepředu je to auto naprosto hnusný! Zadek je v pohodě, interiér taky.
neregistrovaný "yaroukh"
4. 6. 2007 00:52
3-
Maska je nepodařenec, zadek taky ohavnost, tentokrát bohužel u kombi ještě horší. :no: Interiér (přístrojovka) je nádherná. :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
4. 6. 2007 01:01
Re: 3-
Je to vec vkusu, ten zadok sa mi práve dosť páči, ale ešte som nepočul ani 1 kladný názor na prednú masku, takže si myslím, že na tom sa zhodneme všetci... ;-)
4. 6. 2007 01:09
Re: 3-
Mě se tedy víc líbí ten předek. Ale celkově se to auto moc povedlo! Ten interiér mě totálně dostal, je fakt krásný. A to dřevo vypadá jako dřevo :yes:
Laguna na mě oproti minulé (současné) generaci působí mnohem vyváženějším dojmem co se týče " mohutnostního poměru" předek-zadek.
:yes:
neregistrovaný "Rommon"
4. 6. 2007 09:44
Re: 3-
I mně.
neregistrovaný "Slovakia"
4. 6. 2007 16:05
Re: 3-
suhlasim paci sa mi celee auto :yes: :yes:
neregistrovaný "Petto"
4. 6. 2007 10:48
Re: 3-
No co sa týka toho predku, ked som videl prvé spy foto bol to otras ale teraz ked tam pribudla ta mala strbina a ten velký otvor v narazniku tak to mozem. Je to nezvyk, auto bez masky, ale mne sa paci velmi. No a interier to je ceresnicka na torte. Som zvedavy na motorizacie. 175k 2,0 dCi mam odjazdený a mozem povedat len jedno, uplne skvelé, fantastické. Este nejaka dobra 1,8 (napr. podobne ako v Honde) a 6 st. a je rozhodnute.
neregistrovaný "Renault Man"
4. 6. 2007 16:07
Re: 3-
aj ja cem ten motor 2.0 dci 175 koni
si s nim spokojnyy??ma to auto stabilitu nie je moc mäkke na taky silny motor??ma dobry tah?
neregistrovaný "Petto"
5. 6. 2007 19:40
Re: 3-
Nevlastním ale odjazdil som s tým asi 2000 km, neskutočný ťah od 2000 - 4000 ot. Ďalej môžeš ale je to zbytočné. Čo sa týka podvozku, samá chvála. Niekto by tu tvrdil, že nad nemecké podvozky niet - ale nie je umenie spraviť tvrdý podvozok. Umenie je spraviť kompromis medzi bezpečnosťou a komfortom. A v tom je Renault jednička. Výborné brzdy. A pomer cena a výbava nemá konkurenciu. Jazdím Renaulty takže viem o čom hovorím.
anonym
4. 6. 2007 01:08
som cakal lepsie
Tak ja dodam uz len tolko,ze mi to mierou pripomina aj Citroen C5...hm?Ale interier je podareny...a zadok kombika je vazne z BMW 1...hmmm ;-\
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 6. 2007 01:24
Me to pripomina
Me to pripomina to starsi Clio aspon co se predku tyce :) Jinak interier je krasa!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
4. 6. 2007 01:24
Tvary
Ten zadek u sedanu je jediná hezká část, tochu mě připomíná Hondu Civic Sedan (minulá gen.). I když vlastně nebýt těch předních světel, nárazníku a vlny na druhém páru dveří, bylo by to celkem hezké auto. Interiér vypadá hezky a má pěkný volant, co že jinak slabina dnešních Renaultů.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Filip"
4. 6. 2007 01:36
Pekne
Tak mne ten kombik zo zadu pripomina subaru impreca combi wrx. a este v tej ciernej:) Interier je uzasny, ale ktovie ako to bude v realy. Spracovanie a materialy??? Inak sa mi velmi paci, ale to aj predosly model.
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2007 06:15
KAZDOPADNE...
...je to Laguna, s nicim si to nepomylis. Siroke, dlhe, placate, tak ako sme boli zvyknuti. Mne pride dizajn trochu konzervativnejsi, s vynimkou niekolkych nadcasovych detailov, ako su obrysy prednych svetiel alebo bocny prelis od druhych dveri dozadu. Rozhodne nemienim spekulovat nad tym, ci mi to auto nieco pripomina alebo na aky iny model sa podoba. Ako celok je original. Palubovka je monumentalna, najma v kombinacii s drevom, hoci mne osobne tento styl "velkych oblukov" velmi nesedi. Kazdopadne je to po Mondeu dalsi vcelku zaujimavy novy voz. :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2007 06:58
světla
když jsem poprvé viděl fotku Laguny ze předu tak se mi vybavila Hyundai Coupe, když jsem zas viděl světla v zadu tak zas BMW 1. Jinak design se velmi povedl :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Johnny"
5. 6. 2007 00:50
Re: světla
No já bych ještě dodal že volant patří spíš Hondě a liftback mi zezadu připomíná svou výškou Seat Cordoba a světly Citroen C5
neregistrovaný "Džejár"
4. 6. 2007 07:27
Kombi
Ten kombík, hlavně z bočního pohledu vypadá úchvatně, ale kukadla... Myslím, že zákazníci v tomto segmentu budou vždy preferovat agresivnější vzhled před vyjeveným a nová Laguna mi přijde dost vyjevená, místy až zhulená :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "commander"
8. 6. 2007 20:23
Re: Kombi
:yes: >:-[]
Avatar - Dylan McKay
4. 6. 2007 08:00
Concorde
Nová Laguna se mi hodně líbí, obzvlášť mě zajímá kupé, protože taková přístrojovka mu bude slušet. Renault by si měl teď ještě víc pohrát s chuťovými buňkami všech renaultistů... 3,5 V6 4x4 coupé- mňam! >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "avantime"
6. 6. 2007 09:25
Re: Concorde
přesně tak.Skvělý interiér,design perfektní,ale přece jenom je usedlejší než předchůdce.Na coupé se taky těším
neregistrovaný "magus"
4. 6. 2007 08:11
great at all
já teda nechci abyste o mě prohlásili že sem prašivým psem :-! , ale mě se to jaksi líbí víc než Mondeo... který mi něčim dost nesedí ačkoli konkrétní výhrady nemám. Tohle mi celkem dost sedí, ačkoli nevim proč.
Asi proto, že se mi líbí p.rd.ky jako má 40SW, což tenhle kombík má. Jinak - je to francouz od vzorku kol až po střešní vokýnko. Předek bych neřešil, podle mě vypadá pořád o 500% líp než ta otřesná slátanina přímek na poslední generaci Laguny, kterou jsem narozdíl od zadní nikdy nepřekous.
Teď si eště počkam s čim příde Vectra, já jako Vekinář si pořád nechávam pozici prvního místa pro ni, ale jinak ji má tenhle model Laguny.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "astros"
4. 6. 2007 08:18
OT fiesta konci
Caute. Mate niekto info o novej fieste?? vraj meno fiesta odide so starou generaciou "do zabudnutia" (radsej do siene slavy) a nova bude mat meno Genesis, Isis, Phoenix alebo Cuga. S focusom to vyslo, ale fiesta?, no neviem neviem. ...mozno čuga >:D >:D.
Mozno chce ford zaviest fiestu aj na americky trh, a tam sa tieto mena hodia viac.
Alebo je to uplne inak?? viete niekto?? :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "yaroukh"
4. 6. 2007 09:35
Re: OT fiesta konci
ta zpráva tu byla asi před tejdnem
anonym
4. 6. 2007 11:51
Re: OT fiesta konci
ok, sorry, uz som to nasiel
neregistrovaný "yaroukh"
4. 6. 2007 12:48
Re: OT fiesta konci
ok, už jsem ti odpustil >:D
Avatar - lazak.
4. 6. 2007 08:23
Super
Zase pořádná kára oproti konkurenci z německa, aspon to budí v lidech emoce typu připomíná mi to todle atomu zase tamto.Nebylo to třeba cílem tady toto v lidech vyvolat?Každopádně to je zase originál a ostatní se mohou u Renaultu učit.Bravo Renault jen tak dál :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "commander"
8. 6. 2007 20:26
Re: Super
Fiat Multipla byl taky originál.... >:D >:D
Avatar - Blue Sun
4. 6. 2007 08:43
:)
Ten předek jsem už někde viděl, i když tady získává trošku jiný tvar. Ale celkově je nová evolucí té staré, na rozdíl od skoku v předchozích generacích. Interiér mi, na rozdíl od ostatních, více sedí v černé, dřevo nemám rád.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dežo"
4. 6. 2007 08:44
Čerpadlo
Jsou zde vyčerpány všechny externí i interní prvky designu, které již byly použity jinde, splácany v jeden celek. Katastrální fiakr...!!! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
7
4. 6. 2007 09:11
Re: Čerpadlo
Ty by si to urobil urcite lepsie, jak to, ze Ta do svojho timu dizajnerov este neangazovali?
neregistrovaný "Petto"
4. 6. 2007 10:56
Re: Celok v poriadku.
To mas rovnako ako ked 207 a corsa okopirovali Clio. A nikomu to nevadi. Ako celok to vyzera super.
anonym
4. 6. 2007 13:35
Re: Celok v poriadku.
Pokud vím, tak 207 vznikala nezávisle na Cliu, resp. uvedení na trh bylo téměř současné a podle mě 207 Clio vůbec nepřipomíná. Tak se mi zdá, že asi budeš nějaký slepý... :-)
neregistrovaný "Petto"
4. 6. 2007 15:02
Re: Celok v poriadku.
Neviem čo sa vychechtávaš, Clio prišlo o pol roka skôr a ked si odmyslím predné svetlomety, tak koncepcia je vcelku rovnaká.
Avatar - masO
4. 6. 2007 13:27
Re: Celok v poriadku.
No tak to by me jeste zajimalo jak si predstavujes ze vznika design (auta)..myslis ze si otevrou rano katalog "Auta na nasem trhu 2007" a vecer uz maji auto hotovy protoze to je prece jednoduchy takhle kopirovat..(neberu v potaz ruzne cinske znacky ;-) ) Asi si to asi predstavujes moc jednoduchy..
neregistrovaný "dežo"
5. 6. 2007 10:56
Re: Celok v poriadku.
Chlapci chlapci! Chtěl jsem jen sdělit, že slogan "od tvůrců automobilu" už mi tak úplně na nový Renault Laguna nesedí a proto ho taky už myslím ani nikde neuvádějí. Vše je samozřejmě čistě subjektivní záležitost. Ale oko vidí (pokud i objektivně vidět chce)...
Avatar - masO
5. 6. 2007 12:41
Re: Celok v poriadku.
Mno..ja sem reagoval na tvuj prispevek ne proto ze bych nebyl objektivni ale proto ze me vzdycky dostane nakej nazor ze je auto okopirovany..proto sem se ptal jak si predstavujes ze vznika design.. ;-)
neregistrovaný "astros"
4. 6. 2007 08:46
spicka, ziadne kvasnice ani osy
laguna bola vzdy IMHO na spici v dizajne vo svojej triede, na auta ako 406, a ochvilu aj mondeo uz spominam so slzou v oku. Este ze na lagune nepouzivali tie moderne dizajnerske postupy - pridame dvojitu davku kvasnic do cesta/ na stary model vypustime rozzurene osy. :yes: ziadna prekysnuta buchta ani opuchnuty cowboy. ;-) .. staci ze mne rastie brucho... :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Uďa pfítel"
4. 6. 2007 08:49
élegante
Interpretace francouzské elegance na vlně lomů á la BMW inspirace.
Magnifique…
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vanity_Voice"
4. 6. 2007 09:08
Pěkný
Docela povedený. I like it.)) :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mike"
4. 6. 2007 15:03
Re: Pěkný
me too like it...me be typing english, me be the best :-!
neregistrovaný "candyboi"
4. 6. 2007 09:10
citroen hadr
jako fakt citron
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JakeT"
4. 6. 2007 09:26
Moc pěkné
Mě se to moc líbí. Je to vyvážené, elegantní a lehce sportovní. Líbí se mi, že na rozdíl od jiných výrobců ponechali velkou plochu bočního prosklení:-). To je jistě příjemnější než boční průzor á la VW Passat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ghostyx
4. 6. 2007 09:30
Laguna III
Bude to super kara a kdo si mysli, ze ne, tak brzo pozna, ze se mylil... O kvalite a spolehlivosti, pri soucasnem vedeni Renaultu ani nemluvim. I kdyz je design nekterych casti (z fotek) pro nekoho rekneme trosku diskutabilni (o to asi i slo), tak jako celek je to velmi vyvazene auto a ten interier? Hmmm jedna basen... Ten je proste dokonaly... :yes: :yes: :yes: Zda se mi, ze se trosku inspiroval v Banglesovskych kreacich u BMW obzvlaste tim prechodem stredni casti palubovky na masivni stredovy tunel, ale frantici to na rozdil od Bangleho dovedli do naproste dokonalosti a palubovka jako celek zde nepusobi kycovitym dojmem, prave naopak. Ja davam same: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "kebuz"
5. 6. 2007 01:19
Re: Laguna III
Člověk si přečte tvůj příspěvek a cítí, jak svými větami křičíš do světa něco, čemu sám pořádně nevěříš. A jestli ano, tak to považuješ za úspěch a toužíš ujistit v tom i co nejvíc lidí kolem sebe. No jo, ale čistě nezaujatě (zapomeň teď na sebe a pár výjimek, které jsou pro samou lásku ke svému autu ochotni odpustit mu cokoliv a za každou cenu jej vynášet do nebes) - setkal ses někdy s někým, kdo o Laguně (nebo jakémkoliv jiném renaultu) mluvil jako o symbolu kvality a spolehlivosti? S někým, kdo to tak skutečně cítil a stál si za tím? Bože jak je ta tvoje věta o kvalitě Ranaultů "při současném vedení renaultu" chabá a všichni z ní musí cítit to samé co já - že nám tady něco NUTÍŠ. Navíc něco, čemu sám nevěříš, jen bys byl moc rád, kdyby to tak už konečně bylo. Vedení se změnilo už poněkolikátý, ale já myslím, že tyhle výkřiky tady byly už mockrát a jsou celkem pravidelný. Alfa křičí už léta, jak dohnala německou kvalitu, Fiat o tom přesvědčuje sám sebe každým novým modelem a stejně to prostě nikdo nezmění. Neodsuzuji je, Alfa má nádherný tvary, měla i super motory a zvuk, ano, ale proč o ní budu jen proto, že ji pro ty zmíněný věci miluju, řadit někam, kde není? Renault? OK, táta jedním jezdí a uznávám, je to pohodlíčko. Tečka. Nic víc. Jinak necitlivý řízení, minimum pocitu kontroly podvozku.. Zkrátka obyčejný průměr ve své třídě, výjimečné pohodlí (daní za sportovní vlastnosti a jisté průjezdy zatáčkou bez naklánění), odlišný design, předražený servis i náhradní díly (jakékoliv).. Bezpečnost jsem schválně vynechal, kdo se o crash testy trochu zajímá, ví, jak je to s hvězdičkami, kontrolkami, přizpůsobování svých vozů pro takové účely.. Málokdo ví, jak je to s deformačními zónami ve vyšších rychlostech, ale to je asi diskuze na samostatné téma. Odvracím se od toho co jsem chtěl říct. Renault je normální značka, stejně jako BMW nebo Mercedes či jakákoliv jiná, ale jen člověk jako ty "svůj model" vychválí tak, že pošpiní i značku, kterou se ta "jeho" nechala inspirovat. Z toho je mi vážně na nic, že Ghostyx uzná, kde se ti jeho hoši od Renaultu inspirovali, ale je to pro něj tak těžký sousto, že pro jistotu originál označí za kýč. Mně se interiér (jako jediná věc společně ještě s hrstkou detailů na tomhle autě) Laguny moc líbí a je mi jedno, že se kluci (tvůrci automobilů) podívali nejdřív jinam, než začali. Asi to potřebují. Tvůj příspěvek je neskutečně samolibý. Dlouho mi z nikoho nebylo tak šoufl jako z toho, kdo napsal to co ty a hlavně tímto způsobem. Ty nejsi automobilový fanda, který se o auta zajímá a jen přišel pochválit hezkou věc, ale někdo, kdo má v tomhle směru zřejmě problém, sekl se na jedné značce (to ještě není tragédie) a myslí si, že svýma propagačníma samolibýma kecama okořeněnýma špiněním konkurence (na kterou, jen tak mezi námi, nikdy nedosáhne) přesvědčí všechny, kdo tomu nerozumí. "Bude to superkára a kdo si myslí že ne.." = :-))) Já věřím, že to superkára bude, ne lepší než ostatní, ale ne tolik pozadu a určitě bude mít svoje charisma, to frantíci umí. Nevěřím ale, že ji jako superkáru někdo začne chápat po přečtení tvýho rádoby sebevědomýho příspěvku. Spíš si řeknou ježiš to je chudák. Promiň.
neregistrovaný "Hans"
5. 6. 2007 18:16
Re: Laguna III
Koukam ze u Vas v Mnichove pracujete ve dne v noci .. :-)
Avatar - Ghostyx
5. 6. 2007 19:24
Re: Laguna III
Tak hele ty nocni hochu Kebuzni... Jsi vedle, jak ta jedle. Nic neni cernobile jak si myslis a tolik spiny na me nahazet..., to snad jeste nikdo nikdy neudelal. Nevim, jak jses na tom ty s laskou k automobilum, ale budes se divit kamo, ze ja napr. uznavam i ten zde dost casto kritizovanej "koncern" prodokujici obecne predrazene a obcas i nemastne neslane kreace, ktere si svoji "spolehlivosti" a kvalitou v nicem nezadaji s Renaultem a jemu podobnymi. Nevim, kolik vozu jsi ty jiz v zivote vystridal, ale ja na rozdil od tebe si kritiku na nektere muzu dovolit, protoze jsem tech vozidel ruznych znacek jiz nejakou radku vlastnil (vcetne US vozu ve Statech) a myslim si, ze muzu docela posoudit co je a co neni dobre... Pokud vim, tak nikdy jsem nikoho nespinil i kdyz mi to prisuzujes a nevim, kde jsi to sebral. To, ze ty si myslis, ze Renault bude prumerna znacka i nadale to je tvoje vec a vnucovat opak ti nebudu. Ja mam na to ale jiny nazor. Pokud se o automobily opravdu zajimas, tak urcite vis napr. neco o docela nedavne historii znacky Audi... Na zacatku 80. let min. stoleti mimo jine tesne pred krachem pro obtize se spolehlivosti, kvalitou a nenapaditosti ve srovnani s konkurenci. Nebyt systemu Quattro, tak o Audi dnes asi nezavadis... MB a BMW se docela tenkrat musely smat jejich odvaznemu planu je v dohledne dobe dostihnout a v necem i predstihnout... A kde je Audi dnes? :-! Podobne vnimam i snahu Renaultu... ;-)
neregistrovaný "briza"
4. 6. 2007 09:49
Nevim nevim
Presne si vzpominam na okamzik kdy jsem poprve videl fotky stavajici generace Laguny a to me vzalo na prvni pohled. :yes: :yes: Tady mi prijde, ze se nepokusili zmenit tema, ale udelali coververzi na stavajici tema, a to ne zrovna stastnym zpusobem. ;-\ Uvidime jake to bude nazivo. :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gt1750"
4. 6. 2007 10:53
Ode mne za 2
Jako průměr z dílčích částí - kombík za 1 a liftback za 3.
Předek se mi líbí na obou verzích, ale liftback vyloženě hyzdí zvedající se prolis, umístění zadních klik a zejména přehnaně masivní zadní nárazník. Grandtour se mi zdá vyváženější a ten zvlněný prolis mu vyloženě sluší. Interiér vypadá opravdu dobře, hlavně ta verze s dřevěným obložením :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ALIEN"
4. 6. 2007 11:13
Cumak koupili od Citroenu??
Sakra, nak mi ten cumak pripomina C5ku , nebo C4ku?...proste Citroen..Taky vam to tak prijde??
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2007 11:18
Promysleny tah Renaultu
tak za tenhle promysleny tah jim davam za 1, protoze pripravit si takhle skrze hnusnou novou generaci pudu pro uspesny facelift za dva roky, to chce odvahu a invenci v planovani >:-[] >:-[]
Interier vypada (na prvni pohled) slusne az na ten klasicky priserny volant, jinak je to frantikovske stolni vino (v krabici) >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ghostyx
4. 6. 2007 12:27
Re: Promysleny tah Renaultu
Ja nic hnusnyho tady nevidim, prave naopak... Interier vcetne volantu je nadhernej. Napr. videl jsem jiz na vlastni oci nove Mondeo (pritom na fotkach to vypadalo obstojne) a hnusnejsi zadek jsem jiz dlouho nevidel... :no: Hlavne ta 5-dverova verze... :-( :no:
4. 6. 2007 20:20
Re: Promysleny tah Renaultu
Pro tebe :yes: Pro renault :no:
neregistrovaný "ranger"
4. 6. 2007 11:50
C5
Citroen C5 jak vyšitej :-) Buď ten znak je fotomontáž, nebo být Citroenu, tak je žaluju >:-[] :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petto"
4. 6. 2007 15:09
Re: C5
ty si len ranger.
4. 6. 2007 12:06
OKAY
Neviem prečo všetci vidia v každom aute iné auto. Je to trend ako v mode, ide určitý dizajn tak ho robia všetci. Keď sa niekto vybočí s dizajnu tak není europsky a už je o ničom. ( japonci, korejci). Je to veľmi pekné auto, len dúfam že bude spolahlivejšie ako doterajšie modeli. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2007 12:53
Kontroverzní
Opět kontroverzní počin od Renaultu. Souhlasím s absolutní většinou, že předek je jakýsi nedodělaný, mdlý... Laguna s ní bohužel nemá žádnou tvář. Zadní partie sedanu mi také příliš nelahodí, opět tam na můj vkus něco chybí nebo přebývá. Za to kombi vypadá velmi vyváženě, ať už je podobné čemukoliv, vypadá alespoň na fotkách dobře :yes: Interiér na Renault povedený, i když poslední dobou přemýšlím, jestli jsou to ještě palubní desky střední třídy nebo sportovních vozů... Celkově malé zklamání, uvidíme z více foto, případně na živo... fotogenická teda rozhodně není ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 13:02
AŤ ŽIJE KRÁL..
Ačkoliv je jasný, že Nový král střední přichází, přesto si troufám tvrdit, že toto není konečná verze, se kterou se nakonec Renault ukáže ve Frankfurtu.
Francouzský širák odhazuje v dál zejména Německou konkurenci.
Je to pastva pro oči. LAGUNA je jen jedna. LAGUNA nikdy nebude tuctovka, ikdyby jich jezdilo jako škodovek. Renault, je designově jiný svět. Pravda, někdy se nepovede, ale jindy vyjede opravdový diamant. A ten je právě tady. Vítáme tě. Tak pojeď ukázat svoji nekonvenční krásu, svoji sílu, svojí touhu. Sváděj nás a dopřej našim očím jen na chvilku spočinout a rozjasni automobilové nebe plné šedých myší.
Děkujeme RENAULTE. :yes:
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Dinar
4. 6. 2007 13:08
Re: AŤ ŽIJE KRÁL..
Vůbec nejlepší ódy na originalitu jsou ty napsané okopírovaným stylem. >:-[] >:-[] >:-[] :no:
4. 6. 2007 13:19
Re: AŤ ŽIJE KRÁL..
Ano, znie to rovnako smiesne a dehonestujuco ako pri odach na Golf.
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 13:48
Re: AŤ ŽIJE KRÁL..
JÓ Golf, to jiná kategirie Klaudie. Tak daleko kucí od ernste classe nevidí. Fakt je , že nebýt masou, je těžké. A nechtít vydělávat peníze snad ještě těžžší.
5. 6. 2007 06:41
Re: AŤ ŽIJE KRÁL..
Myslim, ze Laguna si zasluzi chvalospev minimalne o triedu kvalitnejsi... ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 13:44
Re: AŤ ŽIJE KRÁL..
Tak buď Dináre originální. Kdo Ti v tom brání?
Avatar - Dinar
4. 6. 2007 15:21
Re: AŤ ŽIJE KRÁL..
Teskný song šedé myši, která blabla blábolíc o originalitě není schopna užít kouska vlastního stylu. Vel(mi) chabé, Vel(ký) Satisi. :-! :no:
neregistrovaný "LS"
4. 6. 2007 13:38
Re: AŤ ŽIJE KRÁL..
Král ??? Nevšiml jsem si, že by se zde psalo o BMW3 >:D
anonym
4. 6. 2007 14:27
Re: Král? ROFL
Myslíš asi "krám", ne?
neregistrovaný "King"
4. 6. 2007 15:15
Re: Král? ROFL
Takové ovace na takovou neforemnou bačkoru? 8-s :no: No pravda je ta, že každý pozná, že je to laguna. Bohužel. :-O To auto nemá jedninou na sebe navazující linii, brrr. :-!
5. 6. 2007 06:42
Re: Král? ROFL
Co tak pouzit nejake dobre silne okuliare?
neregistrovaný "WTT"
4. 6. 2007 15:38
Re: Král? ROFL
Jezdil jsem se 3 renalty, vždy tak do 40 000 km, 1 roku stáří, megane, laguna, scenic? A pocity? Nikdy víc ....

PS doufám že součástí nové laguny bude i kufr plný žárovek a cívek.

s pozdravem ... ten co tomu nerozumi
neregistrovaný "palo"
4. 6. 2007 16:30
Re: Král? ROFL
To je fajn len povedať nikdy viac. Skús povedať prečo. Ja som mal a mám u 4 renault (19,laguna,megane 1 a druhá generácia) a teraz som znova kúpil clio do firmy a nikdy naozaj nikdy som s nimi nemal problém, a nikdy ma nenechal, čo sa o otcovom golfe povedať nedá... Pre upresnenie autá kupujem nové a najazdím 30000 až 40000 km ročne. Keď dodržuješ predpísané kontroly a nejazdíš ako hovado nemožeš mať s francúzom problém a hlavne nikdy som nemal potrebu sa predvádzať a niečo si dokazovať a nepotrebujem sa báť pri každom opustení auta že ho tam nenájdem (vw a jemu podobné) Dnes sa už nerobia zlé autá len dobré a lepšie a keď si niekto myslí že je to inak, ten si ešte auto nekupoval, len rozpráva čo jeho kamarát počul... Autá dnes predáva obal-dizajn a v tom je renault a fiat-alfa-lancia na inej úrovni ako skupina vw.
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 17:40
Re: Král? ROFL
Bravo Palo. Sám bych to psal dóóóst podobně.
:yes: :yes: :yes:
Fakt by mě zajímalo, ale skutečně, kolik procent těch, co sem píšou, si koupilo nové (kontinuelně ) auto.
Já osobně kupuju zásadně nové více jak 20 let. Začal jsem na koncernových VW, přes Italy až dnes po Francouze. Po všech zkušenostech vím, co už nechci ani vidět, natož řídit,už vůbec ně kupovat. Francouz je totálně spolehlivej držák a fešák, narozdíl od kostitřasů, rádoby kvalitních, avšak o to víc nakašírovanejch a ještě hnusnejch popelnic od VW.
neregistrovaný "milovník kosočtverců"
4. 6. 2007 18:23
Re: Král? ROFL
Mi se taky kosočtverce taky moc líbí, ale né ve znaku auta ty držáku fešáků :-)
Avatar - Dylan McKay
4. 6. 2007 20:49
Re: Král? ROFL
Vel Satis, dobrej názor. Pod tebou laciný vtip, a pod ním ještě lacinější smajlíci...
neregistrovaný "palo"
5. 6. 2007 11:07
Re: Král? ROFL
Ďakujem veľmi pekne. Veľmi sa do diskuzi nezapájam, ale niekedy mi to už nedá. Inak už veľmi, veľmi dlho uvažujem o Vel Satise, (tie zlomené sedadlá a po facelifte interiér...) ale stále je niečo prednejšie, manželka, firma... Možno raz.
neregistrovaný "pandan"
5. 6. 2007 11:35
Re: Král? ROFL
Jak jsi se dostal před rokem 1987 k novému autu VW koncernu, pokud jsi snad nebyl v emigraci?
neregistrovaný "palo"
5. 6. 2007 11:54
Re: Král? ROFL
Kúpil v tuzexu... Nebol to ale môj prípad ja som prvé auto kupoval v 91 renault 19 (ešte tá hranatá) 1,9D v takej tej ťmavočervenej farbe a v celkom slušnej výbave (favorit stál 150000) a tento renault 300000, keď sa ale spätne na to pozerám bolo to naj auto aké som kedy mal najazdil som na ňom 180000.
Avatar - Ghostyx
4. 6. 2007 22:42
Re: Král? ROFL
Souhlas... Ty kary jsou porad lepsi a lepsi a jak pozoruji vyvoj kvality u Rendla, tak jde vyrazne nahoru. Od docela castych, byt drobnych poruch napric temer celym spektrem vetsich modelu v minulych letech az po soucasnou produkci pod novym vedenim Ghosna, ktera si svoji kvalitou a spolehlivosti jiz nic nezada s premianty v jednotlivych tridach... Neco podobneho v soucasnosti proziva Fiat a Alfa Romeo a ja verim, ze brzy se vysledeky dostavi... :-!
Avatar - Ghostyx
4. 6. 2007 22:43
Re: Král? ROFL
Souhlas... Ty kary jsou porad lepsi a lepsi a jak pozoruji vyvoj kvality u Rendla, tak jde vyrazne nahoru. Od docela castych, byt drobnych poruch napric temer celym spektrem vetsich modelu v minulych letech az po soucasnou produkci pod novym vedenim Ghosna, ktera si svoji kvalitou a spolehlivosti jiz nic nezada s premianty v jednotlivych tridach... Neco podobneho v soucasnosti proziva Fiat a Alfa Romeo a ja verim, ze brzy se vysledeky dostavi... :-!
5. 6. 2007 06:47
Re: ????? CO KUPIT ?????
Mam dilemu....kupit novy Ford Fusion 1.4 benzin, alebo za tu istu cenu Hyundai Accent 1.5 CRDi, alebo o 60-70 tis. lacnejsi Megane Grandtour 1.5 dCi alebo Scenic s rovnakym motorom v plnej vybave, oba 2-rocne, s asi 60 tisic nabehanymi kilometrami. Kto mi poradi? :-)
neregistrovaný "Václav"
5. 6. 2007 08:56
Re: ????? CO KUPIT ?????
Záleží na co budeš auto používat. Já bych doporučil Scénica, protože tam uvezeš snad úplně všechno. Ať pojedeš na hory, na kolo, na vodu, na zahradu... Ovšem každý ojetý auto je risk, pokud nevíš kdo a jak s tím jezdil.
5. 6. 2007 12:09
Re: ????? CO KUPIT ?????
No ved ano, to je vzdy tak trochu loteria. Za tu cenu nema auto vela nabehane a obycajne je pri nom poznamka "1.majitel". Je to dilema, ci starsie a vacsie alebo nove a mensie...
5. 6. 2007 13:15
Re: ????? CO KUPIT ?????
Kolik chceš do auta investovat?
5. 6. 2007 13:52
Re: ????? CO KUPIT ?????
cca 400.000,-Sk
5. 6. 2007 14:09
Re: ????? CO KUPIT ?????
Tak to už je slušná suma.Je třeba si říci:jaké bude vytížení vozu(kolik lidí budu vozit,jak velký zavazadelník atd.)kolik ročně najedu(zda diesel či benzín).Ideální je koupě rok starého vozu-takové auta nemají mnoho najeto,původní cena významně klesne,navíc si můžeš koupit vůz o třídu lepší.Zkus se také podívat na zabavené vozy z leasingu-máš jistotu původu,můžeš si o věřit zda nebyla na voze škodní událost atd.Auto kup od renomovaného Evropského výrobce,takové auta mají lepší renomé... ;-)
6. 6. 2007 08:24
Re: ????? CO KUPIT ?????
2+2 (dvaja dospeli plus dve deti v sedackach), kufor minimalne na dovolenku v Chorvatsku (takze aspon 400 litrov), motor, to je diskutabilne, auto chodi denne rano kilometer a popoludni kilometer, takze sa ani nestiha zohriat. Ovsem vecer a cez vikendy to dobieha a rocna porcia je tak 25-30 tisic km. Do uvahy pripadaju Scenic, Picasso, C-Max, Zafira, popripade Megane Grandtour, Astra, Focus kombi... Podmienka je objem motora do 1.8 litra.
6. 6. 2007 19:54
Re: ????? CO KUPIT ?????
Celkem dost vysoký proběh km,takže diesel,a z uvažovaných aut bych to viděl na Zafiru.Je standardně 7-místná,dobrá nabídka motorů,vysoká variabilita a užitná hodnota,navíc si dobře drží cenu. ;-)
anonym
4. 6. 2007 13:20
fuuuuuuuuuuj
tahle laguna je FUUUUUUUUUUJ...jeno ten kombík je o něco málo lepší :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "70ro"
5. 6. 2007 13:20
Re: fuuuuuuuuuuj
jaké auto je podle tebe krasnééééééééééééééééééééé.
anonym
5. 6. 2007 13:36
Re: fuuuuuuuuuuj
třeba meďák ;-)
neregistrovaný "70ro"
5. 6. 2007 15:23
Re: fuuuuuuuuuuj
Ale Laguna je střední třída.Až mercedes udělá vůz za ty prachy co stojí nebo bude stát Laguna tak jsem opravdu zvědav jak bude krásný!!!
anonym
5. 6. 2007 16:57
Re: fuuuuuuuuuuj
meďák se vždy povede :yes: :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "70RO"
5. 6. 2007 17:07
Re: fuuuuuuuuuuj
nevim nevim vzpomeň na A nic moc a na to jak vipadá drahý.Méďu jsem neměl ale srovnávat tyto značky asi dost dobře nejde.Renault je přece jen lidovější.A ruku na srce za prachy za jaký Renault prodává dostanete oproti ostatním hodně muziky.
anonym
5. 6. 2007 18:29
Re: kvalita mercedesu
A navic kvalita Mercedesu poslednich 5 let silne zaostava i za Renaultem. Hovorim o zkusenostech s novymi MLky a Sky :-( vsechno se to nejak otaci, nicmene VW stale svoji kvalitu zda se drzi. LandRover kvalitativne propadak, BMW uz dnes taky nic moc :-(
anonym
5. 6. 2007 18:51
Re: kvalita mercedesu
máš asi pravdu kámo ;-) :-)
neregistrovaný "Peugeotak"
4. 6. 2007 13:22
Ha ha
Predek je jak kombinace C5 a 406 coupe, zadni lampy u kombiku jak u BMW 1er...a ty zadni lampy jsou mi taky nejaky povedomy...jejda jejda... :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kalisz"
4. 6. 2007 13:26
Co je to platne?
co je lagune platne, ze meni vzhled. Dokud nezmeni kvalitu, bude k nicemu. Ja uz jsem se jednou spalil, dekuji nikdy vice. Renault - casteji v servisu nez na silnici.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "jachym"
4. 6. 2007 15:41
Re: Co je to platne?
podívej se výsledky z ADACU , od roku 2004 je renault abs. špička v kvalitě
neregistrovaný "Optical"
4. 6. 2007 16:31
Re: Co je to platne?
ale ja taku skusenost nemaaam,,,mam renault lagunu a som snou spokojny.....hlavne s motorom ,,,,boli mensie problemy so zodratymi kotucmi ale inak sa nic nedeje
Avatar - Ghostyx
4. 6. 2007 22:55
Re: Co je to platne?
Ja mam napr. jeste tu nechvalne nespolehlivou Lagunu II, 2.0T, rocnik 2003, najeto 135tis. a taky zatim spokojenost az na par drobnosti, ktere se ale vyskytnou u vsech aut a ktere me financne nezruinovaly, ze bych mohl tvrdit opak. Ale chapu, ze Laguna II asi mela s kvalitou u nekterych motorizaci problem, protoze to co se pise na serioznich diskusich je dost neprijemne a nechtel bych to zazivat...
neregistrovaný "A2"
4. 6. 2007 13:29
Design
Snaha se odlišit za každou cenu od konkurence ne vždy přináší ovoce, nemastný neslaný design, nevzbuzuje emoce, spíše rozpaky, o co vlastně jde.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "palo"
4. 6. 2007 16:32
Re: Design
Tento príspevok by mal patriť pod vw... ten je už roky nemastný a neslaný.
4. 6. 2007 19:34
Re: Design
... >:D Proto je VW nejprodávanější značkou v Evropě :yes:
neregistrovaný "Vel satis"
4. 6. 2007 19:49
Re: Design
Ano Tomissi. Proto že je VW nemasný a neslaný.Vyráběný jenom pro to, abys koupil. Bez duše, bez emocí. Jako když si jdeš koupit rohlík. Jenom vykonat potřebu Nic víc. Nebo se jít v....t. Jen potřebu. Nic víc. PRO MASU.
PRO TEBE TOMISSI!!!!! >:D >:D >:D
4. 6. 2007 20:17
Re: Design
Mýlíš se,Vel satisi.VW je výráběný pro lidi,kteří oceňují kvalitu a konzervativní design,který je nadčasový a stárne pomalu,proto vozy VW vypadají i po létech provozu moderně...není to jen potřeba nebo touha vlastnit kvalitní vůz,ale velmi promyšlená rozumná volba >:-[]
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 22:25
Re: Design
Ale no tak Tomissi. Chápu tvojí žárlivost a strach o VW. Oprávněně. Paskviloidní Passat nemůže nikdy designově konkurovat Laguně. To si zapiš za uši. Právě Laguna určuje směr nadčasovosti. A RENAULT vůbec. Jinak do RAKVE nemusim lézt každej den, bude mi stačit jednou. >:D Jen se podívej na nadčasovou VW rakev zvanou Passat.Na tom se nedá nic skazit. Vlastně dá. Stačí VW dílna a je to. >:D
Avatar - Ghostyx
4. 6. 2007 23:14
Re: Design
>:D :yes: ale tak zly to snad s VW az nebude... Kazda znacka ma neco do sebe. I kdyz s Tomissem nesouhlasim ve vetsine jeho prispevku, tak v te konzervativnosti ma pravdu, protoze skutecne je tady spektrum zakazniku, ktere neohromi extravagance Renaultu, Citroenu nebo napr. BMW. Ale je tady i dost znacne spektrum zakazniku, kteri se chteji odlisovat i za cenu rizika, ze ta kara casem vyjde z mody a ja k nim patrim... Co se ale Renaultu musi uznat jsou trendy, ktere v designu nastinuje a kontroverzni Megane s hrbem je toho dukazem. :-! Tahleta kara prezila jiz leta temer v nezmenene podobe a taky lecktere sve konkurenty, kteri za tu dobu menily kabatky daleko radikalneji a myslim, ze podobne to bude i s Lagunou III... :-!
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 23:31
Re: Design
No konkrétně předešlá generace Passatu je naprosto regulérní rakev. Jinak ušlechtilým důkazem konzervativního přístupu k designu je třeba MB. Ikdyž mi nic neříká. Ale umí pro konzervativního kupce udělat auto. Ale VW?
>:D
Ti jsou důkazem přístupu, jak tě odrbat.
Za málo muziky, hromada peněz. To u Rendla, nebo Citroenu, nebo AR, ale i u Fiatu takový pocit nemám. :-!
neregistrovaný "palo"
5. 6. 2007 11:44
Re: Design
Ona celá skupina vw je dobrá, inak by sa nepredávala, aj keď marketing je veľká vec. Veď také vecičky ako dsg, 4x4 a podobne nemá každý. Lenže žiadna, naozaj žiadna značka si to nedá tak draho zaplatiť a pritom nie sú prémiovka, tým myslím aj audi (pre príklad 1,6 motor v golfe, veď to skúšajú čo ešte zákazník vydrží - aj logan ho má lepší). Stačí sa pozrieť do USA kdo tvorí premiový segment. To je to čo mi na tom vadí. Ja viem že vyrábajú kvalitné autá a ako som už hore napísal, nepoznám automobilku ktorá dnes vyrába zlé autá. No ale keď mám dať 400000,- alebo 1 mega za auto tak ho kupujem preto, že sa s ním stotožním - sžijem a budem sa v ňom dobre cítiť. Nekúpim ho preto lebo ho majú všetci a preto aby si o mne niekto myslel kto som. Dám ešte jedem príklad nemám problém jazdiť firemným cliom a cítiť sa v ňom super a za každým keď prídem na parkovisko a vidím tam zástupi škodoviek apod. To auto je iné krásne a pritom je v tej istej šedej metalíze, to je to čo ja potrebujem a hlaďám. Žene som pred 8 rokmi kúpil megane kupé 1 generácia (vyberal som sám) a po 4 rokoch (naj 120000 bez jednej poruchy) som jej chcel kúpiť druhé auto a pýtam sa že aké by sa jej páčilo, bez akého rozmýšlania - megane coupe (pritom jej priateľky majú rôzne autá a na rôznych jazdí aj v zamestnaní.

Skrátka pre mňa je renault dobré auto ako ktorýkoľvek vw, seat, toyota... ale je o ten povestný kúsok lepší - dizajn. Nikdy si ho nemôžete pomýliť a môžete sa "zamilovať" čo u chladného vw nehrozí ani náhodou. To isté platí o alfe, fiate, lancii, citroene...
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 6. 2007 23:25
Re: Design
:yes:
neregistrovaný "Petto"
5. 6. 2007 19:19
Re: Design
VW slúži na liečenie komplexov, myslím tým hlavne Passat. Lebo kopa podnikateľov chcela ukázať, že má ne nemecké auto. Preto je VW najpredávanejší, lebo na svete je neskutočne veľa zakomplexovaných ľudí. Hlavne stred a východ EU. V Nemecku je to hrdosť alebo aj kult (prípad Golfu), tam je to o niečom inom. Ale to že je to najnudnejšia značka, spolu so Škodovkou o tom niet pochýb.
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 6. 2007 23:27
Re: Design
:yes:
neregistrovaný "naftero"
4. 6. 2007 13:30
citroen
velmi se podoba citroenu C4 triumph... na mistnim trhu je v prodeji jiz tri mesice, je tam mnoho desidnove podobnych prvku...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "han"
4. 6. 2007 13:32
at žije král hnusu
:no: :no: :no: :no: :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mirda"
4. 6. 2007 13:34
Proc nam klesaji prodeje??
Odposlechnuto z marketingoveho oddeleni Renaultu. "Proc nam klesaji prodeje?? Protoze delame auta malo avantgardni. Aha musime pritvrdit. A kdyby to bylo nahodou pro vetsinu nestravitelny, tak udelame cenovou akci a bude to".
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pekelná Micinka
4. 6. 2007 14:35
Re: Proc nam klesaji prodeje??
>:D >:D >:D :yes:
4. 6. 2007 19:35
Re: Proc nam klesaji prodeje??
:yes:
neregistrovaný "naftero"
4. 6. 2007 13:35
citroen
na mistnim trhu se jiz pres tri mesice prodava citroen C4 Triumph, exterier je s lagunou velmi podobny, velmi podobny, co se exterieru tyka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jan Vae"
4. 6. 2007 13:37
Pytlíky na zvracení
Nemáte prosím někdo pytlíky na zvracení, je mi blbě
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Čenda1.3"
4. 6. 2007 13:42
Re: Pytlíky na zvracení
Podle všeho máme poslední dva tisíce pytlíků na zvracení...to nemůže stačit... ;-)
4. 6. 2007 13:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2007 14:09
ČEKÁNÍ NA LAGUNU
Vlastně jsem čekal designový zlom. Podle mého se totiž Laguna ve své druhé generaci vizuálně vyčerpala a má-li být její nástupce opět jen klonem, pak pro mne je to na úspěch málo. Vždyť v mezidobí zlomil kdekdo design. Mistr Bangle pohnul světem aut. Passat, Apoštol tvých snů oblékl nové a dokonalé roucho, 407ička tě sní i s chlupama, Mondeo se velmi snaží zaujmout kinetickým designem... Vectra bude jistě celá nová, prostě tak nějak jsem z Laguny posmutnělý. Je to "jen" známá Laguna... tedy žádný sportovní dravec, regulérní auto ve střední třídě, které inspiraci vyvolá nejspíše u usedlejšího tatíka nad pětačtyřicet... Tak se mrkni do občanky, ať tu šanci nepropásneš. P.S. Vyčkejme však živého předvedení... možná, že ta narostlá záď bude nakonec to auto katapultovat směrem, který očekáváme... Vnitřek působí velmi příjemně.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "assasin-cz"
4. 6. 2007 14:46
Re: ČEKÁNÍ NA LAGUNU
ten Tvůj apoštol snů je jen škaredá mýdlová kostka,proste VW ;-\
4. 6. 2007 15:28
Re: ČEKÁNÍ NA LAGUNU
A co jich jezdí, viď...
4. 6. 2007 19:49
Re: ČEKÁNÍ NA LAGUNU
Je hodně divnejch lidí kolem nás.
Jinak slušnej pokec, kdybys to nekazil nějakým divným "apoštolem" a ještě ho vnucoval ostatním. Kdybys napsal "apoštol mých snů", všem by nám to bylo jasné. V mých snech tví apoštolové nemají co dělat.
4. 6. 2007 20:25
Re: ČEKÁNÍ NA LAGUNU
Sakra,a jak se ti spí?Takové bezesné noci to musí být nuda... >:D >:D
5. 6. 2007 06:58
Re: ČEKÁNÍ NA LAGUNU
Myslis ze s apostolom, ktory ma na hrudi vytetovany znak VW je lepsi spanok? Koloss to napisal GTI-mu celkom dobre, a bez urazliveho podtonu :yes: . Ani mne Passat nepripada dizajnovo prave dokonaly. U nas s nim jazdi generalny riaditel, takze ho mam pred ocami kazdy den. Je to len velka cierna hrca na kolesach, s nevelkym mnozstvom chromu, aby to predsa len nebola az taka velka nuda. Inak obycajne velke auto, nic vynimocne. Emocie nulove. Nuda. Ale aby som bol spravodlivy, nieco vynimocne na nom je. Veko batozinoveho priestoru ma zavesene na takych istych ohnutych "hokejkach" ako najlacnejsia Dacia. Ked zavries kufor, zasahuju do neho, takze ho ani nemozes v pripade potreby nalozit plny, lebo ho nezavries alebo si poskodis batozinu. V tomto ospevovaneho Passata prekonava aj archaicka koncernova Cordoba, ta ma zavesy veka kufra s premyslenou kinematikou...a je to pritom auto za par supiek aj plnej vybave, a nie pomaly za milion jak Passat... ;-)
5. 6. 2007 10:56
Re: ČEKÁNÍ NA LAGUNU
Můj příspěvek ber jako humornou vložku... :-) ;-)
5. 6. 2007 12:10
Re: ČEKÁNÍ NA LAGUNU
No vsak Ty moj tiez... ;-) :-) >:D
5. 6. 2007 13:19
Re: ČEKÁNÍ NA LAGUNU
:-) :yes: Humor je kořením života...
neregistrovaný "_Teddy_"
4. 6. 2007 15:20
Re: ČEKÁNÍ NA LAGUNU
Vies GTI, niektore tvoje prispevky by som oznacil za "celkom citatelne", dokonca niekedy by som aj s nimi suhlasil, keby si furt nemusel pustat tie tvoje apostolske modlitby. Trosku sa "uvedom", prestan to "nenapadne" tlacit do vsetkeho co napises, a ludia ta tu budu brat vaznejsie. Neda sa ti upriet ista fundovanost, len bohuzial sa zatial nedokazes odosobnit od toho Passatu, ktory spominas vzdy - ci uz je clanok o Ferrari, alebo Trabante...
4. 6. 2007 15:31
Re: ČEKÁNÍ NA LAGUNU
No, tak promiň, ale když píšeme o středním mainstreamu, nezmínit dnes v tomto kontextu Mondeo i Passata... to by snad nedokázal nikdo... Vždyť Apoštol je spolu s Mondeem vrcholný reprezentant třídy, do níž hodlá Renault usadit novou Lagunu. S čím jiným, bys jí chtěl poměřovat?
neregistrovaný "naivko"
4. 6. 2007 16:35
Re: kde sa vlastne zobralo pomenovanie apostol?
preco prave apostol? apostol je jeden z dvanastich 'ziakov' jezisa a ti su uz predsa davno po smrti. mne sa to pomenovanie nepaci.
neregistrovaný "_Teddy_"
4. 6. 2007 17:22
Re: kde sa vlastne zobralo pomenovanie apostol?
Passat je Passat, a Laguna je Laguna. Aj ked oba patria do strednej triedy, nemyslim si, ze by si navzajom konkurovali. Laguna kladie akcent na ine hodnoty, a Passat zase na ine. Preto si myslim, ze aj cielova skupina zakaznikov je ina. Ak chce niekto komfortneho "francuza", nebude vobec premyslat o Passate alebo Mondeu, ale vyberat medzi Lagunou a C5 (napriklad). A naopak. V strednej triede sa sice schyluje ku konkurencnemu boju, ale bude v nom bojovat Passat, Mondeo, a povedzme nova Vectra. Laguna bude mat tiez svoj podiel na predajoch, ale skor vdaka "svojim" zakaznikom. Zrejme ani Renault necaka, ze by zakaznici inych znaciek prechadzali hromadne k Lagune...
neregistrovaný "lingvista"
17. 6. 2007 21:13
Re: kde sa vlastne zobralo pomenovanie apostol?
střední mainstream - >:D >:D >:D
GTI nepiš furt tolik, píšeš * o autech a ještě stylistický *
4. 6. 2007 19:53
Re: kde sa vlastne zobralo pomenovanie apostol?
A jen tak mimochodem - tím designem, který se drží při zdi, se právě Passat pasuje do kategorie vozidel pro ty, co už jim pětačtyřicet bylo. Právě proto se tak prodává, protože mladí po dvacítce na střední třídu nemají a starší s potrpí na image (i když je to jen vyčpělý parfém).
neregistrovaný "commander"
5. 6. 2007 21:52
Re: kde sa vlastne zobralo pomenovanie apostol?
Proti gustu...Ale neměl by někdo tomu Patriku LeQuement konečně odebrat křivítko a poslat ho do penze >:D
Myslím, že těch kousků už provedl dost (Avantime, Vel Satis, Mégane..) :-!
neregistrovaný "Ozzy"
4. 6. 2007 14:13
Kombi je hezčí
Kombi vypadá zezedu podstatně harmoničtěji, než sedan. Jinak interiér za 1! ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "A2"
4. 6. 2007 14:25
Vnitřek
Interiér je ještě větší zklamání než venkovní linie, tento slaboduchý scénář jímž se v poslední době prezentuje též BMW je naprosto antiemocionální a vyvolává spíše pocity nevolnosti.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Petto"
4. 6. 2007 15:18
Re: Vnitřek
s tou A2 si to nevyhral
neregistrovaný "A2"
5. 6. 2007 07:51
Re: Vnitřek
A2 neni v mém případě auto, jestli narážíš na tohle. 8-s
neregistrovaný "Ada"
4. 6. 2007 14:52
rendlik NE
nema smyslu se rozsahle vyjadrovat. Renault NE!
Rozbalit vlákno
1
5. 6. 2007 07:01
Re: rendlik NE
Este vysvetli preco.
neregistrovaný "Ada"
4. 6. 2007 14:53
rendlik
nema smyslu se rozsahle vyjadrovat. Renault NE!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Václav"
4. 6. 2007 15:21
jde vidět že se Nepta na Laguně podesala
AČKOLIV VYPADÁ VELMI NENÁPADNĚ, TAK SE NEOMRZÍ JAKO NOVÉ MONDEO. JDE O NADČASOVÉ AUTO, KTERÉ NEZTRATÍ SVŮJ PŮVAB ANI O PĚT LET POZDĚJI. INTERIÉR JE NAPROSTO PŘEHLEDNÝ A JEDNODUCHÝ - NENÍ TŘEBA MÍT MILIÓN TLAČÍTEK. VERZE SEDAN JE VÍCE ZDAŘILÁ JAKO KOMBI, AČKOLIV PRVNÍ DOJEM NEMUSÍ TAK PŮSOBIT. JEDNO JE OVŠEM JISTÉ, ŽE OSTATNÍ AUTOMOBILKY PŮJDOU VE STOPÁCH NOVÉ LAGUNY A TO NĚKTEŘÍ DISKUTUJÍCÍ NEMOHOU PŘENÉST PŘES SRDCE. JEŠTĚ BYCH SE POZASTAVIL NAD VOLANTEM. TAK ÚHLEDNÝ VOLANT NEMAJÍ ANI NEJDRAŽŠÍ MERCEDESY.
Rozbalit vlákno
8
4. 6. 2007 15:26
Re: jde vidět že se Nepta na Laguně podesala
jedna technická - CapsLock (to je ta klávesa nad Shiftem) by u psaní delšího textu neměl být aktivní.
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 18:26
Re: jde vidět že se Nepta na Laguně podesala
Nadčasovost už ale předvedl Renault s lagunou II Václave. Stejně jako s Lagunou I. No konec konců RENAULT je nadčasový koncepčně. Modely, vyrobené před více jak 10 lety vypadají stále dost živě, pro leckteré automobilky stále designově odvážné. :yes:
5. 6. 2007 07:03
Re: jde vidět že se Nepta na Laguně podesala
Najlepsi bol Avantime. Len skoda, ze ho spravili vyslovene len ako luxusny model nedostupny sirokym masam. Ale to bolo auto... :-)
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 6. 2007 11:56
Re: jde vidět že se Nepta na Laguně podesala
Pod to se mohu jen podepsat Klaudie. :yes: :yes:
5. 6. 2007 12:12
Re: jde vidět že se Nepta na Laguně podesala
Mna ten voz fascinuje dodnes, aj ked ho uz nevyrabaju. Myslim, ze niekto tuna ho aj vlastnil....svihak lazensky myslim...ano, ma ho aj na mojeauto.cz....[odkaz]
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 6. 2007 16:34
Re: jde vidět že se Nepta na Laguně podesala
Tomu já totiž říkám kočár nejsvětější svátosti....
No s mírnou nadsázkou samozřejmě, ale touhle károu dokázali přeskočit a i překročit vlastně celé automobilové nebe...
Když vezmeš rok vzniku...Opravdu klobouk dolů.
:yes:
6. 6. 2007 08:20
Re: jde vidět že se Nepta na Laguně podesala
Nezaregistrujes si nick Avantime? :-)
neregistrovaný "Vrel Satis"
6. 6. 2007 09:06
Re: jde vidět že se Nepta na Laguně podesala
Nemám důvod. Jednak už takový tady je a pak ....VEL SATIS je přeci jen jeden. Mám rád originály... >:-[] :yes:
neregistrovaný "Máňa"
4. 6. 2007 16:16
Povedená...
Zkoukněte video na auto-news.cz a potom suďte... ;-) ,domnívám se,že tato (dle mne povedená)novinka zatím "dostává nezaslouženě těžce za uši"...z vozu je cítit naprosto jiná filosofie přístupu k tvorbě auta než je tomu u německých značek... ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "erik"
4. 6. 2007 17:33
Re: Povedená...
Tak to jsem se ve svém soudu moc nespletl - stále mi vychází rovnice C5 + 407 + předchozí Laguna = nová Laguna.
neregistrovaný "erik"
4. 6. 2007 16:28
opisování
Poslední auto od Renaultu, které se mi líbí je Trafic. New Laguna to bohužel nezmění. Připadá mi, že v designu opisuje od svých francouzských rivalů a spíše než svůj rozvíjí vzhled C5 a 407. Už aby tu bylo Twingo.
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 6. 2007 16:28
C5 po úpravě
teda to je divný.. žik rencek není součástí PSA... jak může přijít s C5 po retuších..???
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DanielDesign"
4. 6. 2007 16:29
Re: C5 po úpravě
8-s :no: !
neregistrovaný "TOM"
4. 6. 2007 16:29
Doufejme, ze uz se vyrobce poucil z predchozich nezdaru !
Doufejme, ze uz se vyrobce poucil z predchozich nezdaru ! www.renault.nazory.cz :-|
Rozbalit vlákno
4
4. 6. 2007 16:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 6. 2007 17:20
Re: Doufejme, ze uz se vyrobce poucil z predchozich nezdaru
?????
4. 6. 2007 19:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 6. 2007 20:31
Re: Doufejme, ze uz se vyrobce poucil z predchozich nezdaru
Debilek má zas svoje debilne meno.
neregistrovaný "ROBERTO"
4. 6. 2007 16:56
LAGUNA-MERCEDES SVETLA?
Laguna...No neviem,tato sa mi nejak moc nepaci,krajsia je teda 407-ka.Interier je pekny a vkusny,ale tak zase niekto ma radsej klasiku.Sedan(ci liftback?) ma az tak neozbral,ale to kombi vyzera z profilu veeelmi dobre!Ale co ma zaujalo,boli zadne svetla kombi,lebo ak si vsimnete,tak pripominaju(teda aspon mne) svetla Mercedes-Benz ML,len su trosku pretiahnute do boku.Hmmm?Co vy na to? :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
4. 6. 2007 17:10
renaultista
Všem čuromrdánům, co tady blejou věty jako "Renault už nikdy více" nebo "měl jsem" nebo "známej povídal" vzkazuju: polibte si pr.del! Víte o tom ***! >:-[]
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Jirik"
4. 6. 2007 17:46
Re: renaultista
Vím o tom tolik, že jsem Ren vyměnil za Audi. Dokud mne Ren nepřesvědčí o spolehlivosti, tak je seru. Ren už nechci. Takové problémy co jsem si užil, neznám ani z doslechu. Jinak nová Laguna je nádherná - kombi úchvatné, interiér krásný - jsem zvyklý na intarzované dřevo.... Ale ren už NEEEEE!
Avatar - Dylan McKay
4. 6. 2007 20:20
Re: renaultista
Zrovna Audi je podle mě jenom Audi A8, A4 je sprc malej špatnej nepohodlnej... A3 ani nemluvě... :no:
neregistrovaný "Jiřik"
5. 6. 2007 12:37
Re: renaultista
A6 Avant, S line, něco ;-) přes 200 koníků. K Ren láska zůstává, ale zhrzená. Krásná milenka, elegantní, ale drahá a jen žere nervy. Tak jsem ji vyměnil za krásnou, provokativní, drzejší a zatím mi dělá jen samou radost.
neregistrovaný "Petto"
5. 6. 2007 19:09
Re: renaultista
Drahá? No za tvoju Audinu má niekto dva alebo tri Renaulty.
neregistrovaný "Rumcajs"
6. 6. 2007 10:46
Re: renaultista
DRAHÁÁ!!! Ještě jsem neviděl levný a kvalitní auto, jestli chceš dohnat konkurenci musíš být lepší,, a srovnávat Renaulta s Audinou to může jenom primitiv.. BRAVO AUDI :yes: ;-)
neregistrovaný "Vel Satis"
4. 6. 2007 18:31
Re: renaultista
Tak se nerozčiluj Šviháku. Jde to slušně. Kdyby nebyli hlupáci, nestali by se medvědy. >:D
neregistrovaný "re"
4. 6. 2007 17:18
re
dobre auto ,ale tak trochu okopirovana C5
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI 2"
4. 6. 2007 17:26
Laguna - synonymum nespolahlivosti
Ak uz piseme o Lagune tak si pozrite toto:

laguna.4fans.org Pise sa tam:
V hodnocení spolehlivosti německé STK-TÜV najdeme lagunu druhé generace pouze v kategorii vozů ve stáří do tří let. Ze 100 lagun mělo 14,8 % závažnou technickou závadu, což je suverénně nejhorší výsledek mezi hodnocenými automobily. Laguna tak obsadila poslední, 197. místo. Průměrný počet závad je přitom 6,6 %.

Dvaja moji znami maju Lagunu uz nejaku dlhsiu dobu a po skusenostiach s nou jednoznacne radia nikdy to nekup, chaos v elektrike, ktory v servise nielenze nevedia odstranit, ale ani v Renault servise zdiagnostikovat. Prevodovka obidvom odisla po cca 150 000 km. K tomu niet co dodat. Podla toho ako casto maju poruchy a zavady sa to vozidlo da prirovnat akurat k Lada Niva, ku ktorej si kazdy nosi bedinku naradia..., dokonca mozno aj ta je lepsia, pretoze tu si opravis aj 'so srubovakom'

Nie som zasadne proti Renaultu, ale tvrdim, ze som zatial nepocul dobry ohlas na toto auto. Takze si to rozmyslite, nez ho budete kupovat a prejdite si viacere diskusne fora, pripadne pokecajte s mechanikmi z Renaultu - to je najlepsi zdroj. Mimochodom odporucam tiez www.autobild.de kde po uvedeni noveho modelu najdete vzdy kompletny 'chorobopis' predchadzajucej generacie.

Myslim, ze co sa tyka dizajnu tak ta predna cast je fakt silna kopia Citronu 5. Ostatne je fajn, francuzsky sarm.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "palo"
5. 6. 2007 12:23
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
Každá minca má dve stránky. Kúpil si si v živote nové auto, alebo aspoň jazdené. Lebo keby si to urobil nedal by si za príklad ladu nivu. Známi povedal známemu a to bude určite pravda. Na tomto je väčšina diskuzi na serveroch založená.
anonym
5. 6. 2007 13:56
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
Ano kupil som si nove auto dokonca aj s doplnkovou vybavou (neviem ci sa prave tymto zvysuje doveryhodnost mojho prispevku, ale pre Tvoje uspokojenie...), mam ho skoro dva a roky a zatial som chvalabohu nemal zavaznejsiu poruchu. Ale o tom moj prispevok nie je.

Tvrdim ze dvaja ludia ktorych poznam maju s Lagunou neuveritelne problemy ale podla Teba to nie je pravda??? Tie problemy su zavazne a opravy stoja niekolko desiatok tisic. Kazda minca ma dve strany, nic nie je cierne, alebo biele s tym suhlasim. Ale bohuzial ludia, ktorych poznam a toto auto maju lutuju, ze ho nepredali skor nez vyprsala zaruka. A pre objektivnost som uviedol zdroje kde sa da o tom viac precitat.

Ta Niva to bol iba vtip. Jasne ze sa neda s Lagunou porovnat...
neregistrovaný "palo"
5. 6. 2007 15:38
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
Nechcel som ťa uraziť, len je tu veľa ľudí čo si auto nikdy nekupovali a len rozprávajú čo druhý počuli. Tvojich kamarátov je mi ľúto a keby som mal také problémi s autom tiež by som asi hovoril podobne. No ja mám už 4 renault s firemným 5 a bola medzi nimi 4 roky aj lagúna a bez väčších problémov, bežný servis. A keď nastal problém na mieste u predajcu - servise vyriešený
náhradné vozidlo počas záruky a pod. Naozaj nemôžem povedať jedno zlé slovo.
neregistrovaný "xgallom"
5. 6. 2007 22:46
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
ty si boh, obdivujem ta, si moj vzor, tak hovoris ze dokonca z doplnkovou vybavou, fuuuha, tak to uz hej potom
neregistrovaný "Rambo"
5. 6. 2007 14:35
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
neregistrovaný "Rambo"
5. 6. 2007 14:36
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
tie trapne rady si nechaj pre svoju starku
a nezabudni sa spytat na spolahlivost laguny nemeckych statistik ktore ju urcite daju na prve miesto a mercedes s audi a BMW si daju na poslednee....ja mam druhu generaciu laguny mam 250 000 km je to 1.9 dci a slape ako hodinky okrem pravidelnych servisov s vymenou oleja remena a filtrov nemam nijaky problem tak co to trepes o svojich znamych co maju??sa uvedom a chod spat ked sa nevyznas :-! :-! :-!
anonym
5. 6. 2007 15:26
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
Maju 2.0 diesel so sestupnovymi prevodovkami s najvyssou vybavou a viacerymi doplnkami. Vyzera to tak, ze 6kvalt 2.0 nezvlada a elektronika ma caste chyby. Prilis vela elektroniky asi nerobi dobre.

No a co sa tyka nemeckych statistik, tak kym si si ich nepozrel (kedze prve miesto ma najspolahlivejsie auto a ty hovoris ze Laguna je v nich na prvom mieste) tak sa k nim nevyjadruj. Audi, BMW a Mercedes sa pohybuju niekde okolo priemeru (niektore modely aj pod priemer), takze to urcite nie je o tom, ze glorifikuju svoje znacky...

Prajem Ti vela zdaru s Tvojou Lagunou ako aj s dalsimi generaciami, (predpokladam ze si ju znovu kupis).Dufam, ze sa Ti ale nepodari kupit tak nevydareny kus, ako mojim znamym. Peace to you >:D
neregistrovaný "SUPERB"
5. 6. 2007 20:28
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
MERCEDES-BENZ ani BMW nadajú na 1.miesto.Ti rambo v tupom machrení!!!!Toto nieje neseriózne.Ani si ju nevidel a hovoríš aký sú neseriózny.To by som zobral tuším ten rambov samopal...
neregistrovaný "SUPERB"
5. 6. 2007 20:29
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
A ešte neičo.Autem p... rozumieš.Pretože podľa jedného ani pár aut sa nedá hodnotiť kvalite všeobecne.
anonym
5. 6. 2007 16:55
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
Prosim ta, toto nie je stara LAGUNA, uvidime, ci sa bude kazit je to uplne nova koncepcia a stara generacia je uz minulost... ;-)
neregistrovaný "Petto"
5. 6. 2007 18:51
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
Lagúna vôbec nie je synonymom nespolahlivosti. prvá generácia bola nesmierne vydarená. S tými 6st. sú trochu problémy a čo sa týka elektroniky bola to záležitosť hlavne ročníkov 2001-2003. A záleží na čo si natrafil. Poznám viacej ľudí čo majú Laguny a nejaké závažné problémy nemali a sú medzi nimi aj taký, ktorý okrem servisu nedali do nej ani halier navyše, takže záleží aj na štastí. Elektronika je bohužial choroba európskych automobiliek. A určite si Renault nedovoli urobiť rovnakú chybu dvakrát. Nezatracujme auto popredu. Počul som, že Renault si dal za ciel umiestniť sa medzi prvými troma značkami v spoľahlivosti. A čo sa týka pomeru cena a užítková hodnota, teraz patrí Renault k špičke. A na rozdiel od koncernu VW sa Renault nekradne.
anonym
5. 6. 2007 20:02
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
Souhlas kamo... :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 6. 2007 23:33
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
Kdopak ví proč se Rendlik nekrade? :-!
neregistrovaný "špion"
17. 6. 2007 21:15
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
to že se renault nekrade jsem si myslel taky, dokud jedna partička jich nenakradla cca 30ks....
neregistrovaný "Jiřik"
8. 6. 2007 08:58
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
Ve spolehlivosti ne, v prodejnosti.
neregistrovaný "SUPERB"
5. 6. 2007 20:25
Re: Laguna - synonymum nespolahlivosti
Myslím si, že NIVA je kvalitnejšia! ;-)

Ano ten nadpis nemôže byť lepší!!! :yes: (bohužial)
Avatar - BIGPAPA
4. 6. 2007 19:30
Combi
Konečně krásnej kombik, nadheza ze třech stran až na n předek je to krásné auto :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sef"
4. 6. 2007 19:53
nic moc
záď kombíku se podobá té u golfu 5 variant (i když ta je hezčí)
jinak pořádná laguna byla jen ta 1. ostatní nic moc
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2007 20:05
Hledání identity
Jediní kdo tady jásají jsou fandové Renaultu...ano,tohle jsme čekali,takhle má vypadat Laguna,nádhera...my ostatní se ptáme:tohle je odpověď proti Passatu a Mondeu? :no: >:-[]
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Dylan McKay
4. 6. 2007 20:32
Re: Hledání identity
Ano, jsou tady lidi, kteří nechtějí slyšet o německých autech! A já jsem jeden z nich, protože mám tu možnost narozdíl od některých porovnávat. Němec mi nesmí do garáže, protože mám rád prostor, vzhled a pohodlí. Jak říkají Němky: "Německý auta jsou jako němečtí muži- taky jen slibujou." A protože nám vyplachují mozek blevajzy jako Svět motorů nebo AutoTip (samozřejmě německý vydavatel), tak si myslíme že jen Němci dělají auta. Realita je jiná. A kdo dává na opět německé statistiky spolehlivosti, lže sám sobě. Němci vždycky uměli vymejt mozek průměrnýmu člověkovi...
Avatar - Dylan McKay
4. 6. 2007 20:37
Re: Hledání identity
Spolupracuju s několika Němci, podle nich jsou skutečná auta pouze např. Audi A8, Mercedes S, BMW 7... A tady se ptám já Tomisse, kdo z těch co pořád obhajujete německý značky si je můžete dovolit? >:D
4. 6. 2007 20:45
Re: Hledání identity
>:D Jsem v pohodě,podnikám už řadu let...auta střídám pravidelně po uplynutí leasingu a němce jednoznačně preferuji ;-) Nejsou to ale nepraktické prestižní sedany,nýbrž praktické MPV,u kterých oceňuji variabilitu interiéru ;-)
Avatar - Dylan McKay
4. 6. 2007 21:00
Re: Hledání identity
Tak to je jiná, Tomissi, už jsem se bál, že budeš preferovat Audi A4- v tom jsem něco najezdil, jednou dokonce na zadním sedadle a dnes mám kvůli tomu z osobáků fobii. MPV chválím! :yes:
4. 6. 2007 21:13
Re: Hledání identity
Díky,mám rád velké vozy...spousta místa,vynikající výhled z vozu,pohodlné sedačky.Hodně taky dbám na bezpečnost ,takže vždy maximální bezpečnostní výbava. :-)
Avatar - Dylan McKay
4. 6. 2007 21:17
Re: Hledání identity
Klikni na můj nick a posuď moje auta. Bezpečnost na prvním místě... ;-)
4. 6. 2007 21:24
Re: Hledání identity
Nóó,pěkná sbírka... :yes: Hele,příspěvky na auto.cz neber příliš osobně ;-)Každý tady fandí nějaké značce...já se spíše u toho bavím .Znáš to,každý máme přátele,známé,ti mají různé značky vozů a ty vychvalují,tady je to stejné :yes: :-)
Avatar - Dylan McKay
4. 6. 2007 21:35
Re: Hledání identity
To je pravda. Já to ale beru podle vlastních pocitů a zkušeností. Žádný auto není ideální.
4. 6. 2007 21:41
Re: Hledání identity
Jasně,zkušenosti jsou k nezaplacení...u osobáků,ale člověk občas podlehne "kouzlu" designu,ale například u dodávek jsem vyzkoušel toho hodně a nyní nedám dopustit na Italské Iveca
Avatar - Charger
4. 6. 2007 21:39
Re: Hledání identity
já teda čtu anglický tisk a němce tam vychvalujou taky..ono to bude totiž oprávněné..ale tím nechci říkat že je to jediný národ kde dělají dobré auta ;-)
neregistrovaný "Petto"
5. 6. 2007 19:05
Re: Hledání identity
No interiér je o hodne krajší než v nudnom Passate. A k exteriéru Passatu sa radšej nevyjadrujem, mix všetkého možného a vyzerá to otrasne. Keď už nemca tak BMW, AUDI, BENZ - tie vozy majú svoju tvár. VW - najnudnejší desing. Pochváliť môžem len Eos.
neregistrovaný "Wolf"
4. 6. 2007 20:36
Křížení
Tak nevím, ale přijde mi to jako kříženec staré laguny a citroenu c6
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 6. 2007 20:36
C5
Tak další Sitroen C5 .... mrkněte na webovky magazin.auto.cz/…rd-mondeo-3-0-v6… Mrkněte na fotky C5 ze zdejšího serveru a poznáte předchůdce Nové Laguny...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
4. 6. 2007 20:44
Co to tady melete?
Někdo napíše Citroen C5, a pak to opičí ostatní. To je jako bych tady mlel, že novej Golf je jako starej Golf, že Audi Q7 je jako Audi A3, že Superb je jako Oktávka... Žijeme v době, kdy už se zdá design vyčerpaný, moc převratných krásek už nezažijeme, půjde spíš o soutěže v úspoře a bezpečnosti, a pro nás nejdůležitější cenové dostupnosti...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ghostyx
4. 6. 2007 23:33
Re: Co to tady melete?
Naprostej souhlas Svihaku... :yes:
neregistrovaný "Cynik"
5. 6. 2007 14:50
Re: Co to tady melete?
Design není vyčerpaný. Takovéto věty mají vždycky lidé bez fantazie. Už jsem slyšel, že všechny knihy byly napsány (pár týdnů před vydáním Foucaltova kyvadla od Umberta Eca >:D ), na konci 19. století se říkalo, že ve fyzice už bylo všechno objeveno... Ale dřív nebo později se vždy objeví genius/vizionář, který těmhle plácalům zacpe ústa. :yes:
neregistrovaný "Judan"
4. 6. 2007 22:12
no, tak nevím
Tak, ačkoliv jsem pravověrný Renaultista, tyhle fotky mi moc radosti neudělaly!!! Myslím, že nová Lagunka bude na Mondeo a Vectru ztácet o další půldýlku víc než doposud... :-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ghostyx
4. 6. 2007 23:31
Re: no, tak nevím
Ja si myslim, ze nikoliv... :-! Ale kazdy at posoudi v realu a ne jenom z nejakych fotek... Nova Fabia napr. na fotkach taky vypadala celkem obstojne, ale v realu? Opravdu hnus... :no:
neregistrovaný "Sars"
5. 6. 2007 00:56
Re: no, tak nevím
Presne tak, na fotce je to vzdy jiné než v realu...
Dacia Logan vypadala no fotce "libově"... Když jsem ji potkal na silnici, koukal jsem, co to je za příšerku >:D
A tak je to s většinou aut...
anonym
27. 11. 2007 21:58
Re: no, tak nevím
nemas pravdu, sedel si v novej lagune? siahol si si na nu? bol by si velmi prekvapeny a svojom omyle. Ja som mal tu moznost, to sa neda porovnat.
neregistrovaný "XY"
5. 6. 2007 00:53
Je to O.K.
Mě se to moc líbí, celkově...
Jen ji mít doma :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "avantime"
5. 6. 2007 09:09
dobré,vyvážené,ale odvaha vel satisu chybí
je to celkem zajímavé auto,limuzína,která naláká více zákazníků,
ale minulá generace Laguny byla originálnější.Co myslíte,bude na
brněnském autosalonu?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Vel Satis"
5. 6. 2007 12:03
Re: dobré,vyvážené,ale odvaha vel satisu chybí
Nebude. Velká premiera je Frankfurt. Přeci jen je Německý trh výrazně bohatší a důležitější než Český. To je ale koneckonců skoro každý v Evropě.
My jsme jen malý rybníček plný škodováckých ( nebo německých vraků) výrobků. Bohužel.
neregistrovaný "Ada"
5. 6. 2007 22:51
Re: dobré,vyvážené,ale odvaha vel satisu chybí
Proc bohuzel? Bohuzel tady vidim po silnicich az presprilis francouzskejch zmetku. A kdyby jeste jezdily ty, co furt stoji v servisu, bylo by jich jeste vic. Nechapu, jak si to muze nekdo koupit. Lepsi starsi nemecke auto, nez novy francouzsky kram!

Mimochodem - na svem predposlednim nemeckem voze jsem mel jen jednu zavadu, ktera zpusobila, ze jsem zustal stat na ceste. Hadejte, co to bylo .... francouzske rele ! Potom, co jsem jej vymenil za nemecky original, jiz nikdy neodeslo.
neregistrovaný "Vel Satis"
6. 6. 2007 07:24
Re: dobré,vyvážené,ale odvaha vel satisu chybí
Adiku. Tebe bych za protektiorátu potkat nechtěl. Já bych tě nechtěl potkat v dnešní době, natož....
Mít takové myšlení v dnešním globalozovaném světe (Evropě) chce velkou dávku odvahy..
Adiku.Podívej se kolem sebe, stačí doma nebo v práci ( pracuješ-li), čím vším jsi obklopen a asi se budeš móóóc divit, jaký že to výrobce se skrývá pod štítky log a věhlasných firem...

PS: Už jenom fakt, že Tvoje Německá KVALITNÍ super kára má v sobě NEKVALITNÍ Francouzské relé, když se to zaručeně ví, je od Tvých oblíbených Německých výrobců dost nečistá hra.A já se ptám. Jak je to možné?
Že by ten Tvůj zaručeně KVALITNÍ Německý výrobce chtěl na zákazníkovi vydělat nebo ho ošidit? Nebo si poškodit své DOBRÉ jméno díky montovaným NEKVALITNÍM komponentům z Francie?

>:D >:D >:D
neregistrovaný "Well"
5. 6. 2007 09:12
Laguna
Líbí se mi to víc než nové Mondeo. Hlavně kombík v černé s interiérem ve světlém dřevě bych si nechal líbit. Sedan je docela nuda, ale možná to dělá ta stříbrná. Renault mile překvapil :yes: .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tomki"
5. 6. 2007 10:28
uplna kopia citroenu C8
Tal ako vidim je to skopirovany Citroen C8 alebo ako sa to vola, ten velky co vyzera ako noemova archa - teda dobre :-)
Laguna nevyzera zle, ale predok je otras. Nehovoriac o tom ze celkovo renault je otras. Maly sme v rodine 3, clio, scenic a este staru 25 a vsetko sa kazilo ako svina. Vcul mam Santa Fe a som bez problemu, o X5 nehovoriac :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Petto"
5. 6. 2007 18:54
Re: uplna kopia citroenu C8
Sranda, kazilo sa to a mali ste v rodine tri. Asi sa to oplatilo aj napriek problémom.
neregistrovaný "tomik"
16. 7. 2007 21:46
Re: uplna kopia citroenu C8
tak ako C8 určite nie ale to je jedno, ja len že táto laguna už nebude starý renault ale fakt kvalitne auto čo napoveda aj to že natestovali s tymi autami dokopy cez 6 MILIONOV kilometrov. www.insidenewlaguna.com/?…
:-)
neregistrovaný "Tfsi"
5. 6. 2007 11:49
pěkné combi
Model combi mě velmi zaujal a design je oproti předchozí generaci jednoznačně dál. Ovšem u liftbacku jsem na pochybách. Záď mi připadá neforemná a já bych světla protáhl více směrem dolů. :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tfsi"
5. 6. 2007 11:50
pěkné combi
Model combi mě velmi zaujal a design je oproti předchozí generaci jednoznačně dál. Ovšem u liftbacku jsem na pochybách. Záď mi připadá neforemná a já bych světla protáhl více směrem dolů.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ja"
5. 6. 2007 17:28
mno...
me to prijde chyceny Citroenem, konkretne bocni tvary a zadni svetla a la styl C5, jinak se mi to celkove moc nelibi :(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sorge"
5. 6. 2007 18:08
R C ?
Zda sa ze Renault urobil pekny citroen.... hm... www.renaultclub.cz
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "6mps"
6. 6. 2007 01:19
Re: R C ?
:yes: :yes: >:D tak to si vystihol!!!som len zvedavý na motori!!diesle v Renaulte vedia skvele ba najlepšie!!ale tie benzíňáky!!a mohli by vyplodiť aj nejakú tu športovú verziu(viem že je skoro ale neviem sa dočkať!! >:D)keď sa tak dlho pohybujú v špičke F1!!!mohli by prekvapiť čo myslíte??? ;-)
6. 6. 2007 11:52
pár fotek pro srovnání
Posílám pár srovnávacích fotek, aby už tu nikdo neříkal jak Renault opisuje a podobný nesmysly. Renault vytváří hodně zajímavý a praktický auta, které mají kvalitní a neotřelý design. Nová Laguna k nim určitě patří, ať se to někomu líbí nebo ne. Nejzajímavější je obrázek poslední, který srovnává poslední tři koncepty Renaultu s novou Lagunou - zde je vidět z čeho její design vychází... Pěkný den všem příznivcům Renaultu!

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Václav"
6. 6. 2007 13:18
Re: pár fotek pro srovnání
Naprostý souhlas. Už jsem to psal minule, že Laguna vychází z Nepty. Navíc Renault krásně testoval veřejnost, když v minulým roce představil Neptu - ohlas byl velký, takže úspěch Laguny by měl být zaručený. Já se jen podivuji kolik lidí zde píše o nekvalitě Renaultu atd. jako kdyby to psali lidé, kteří za to jsou placení, protože mě jestli nějaké auto zklame, tak už o něm nechci slyšet, natož abych to někde psal - ztráta času. Naše rodina má jenom Renaulty, nebudu prát, že nejsou opravy, samozřejmě že jsou, ale stejně jako i u jiných - vyhlášené německé jsme měli do roku 1998, pak nás bohužel jejich tvůrci nepřesvědčili. Protože ke mě musí auto promlouvat již pohledem, což se Renaultu velice daří.
neregistrovaný "ro70"
6. 6. 2007 13:32
Re: pár fotek pro srovnání
Ano naprosto stejná zkušenost a prodeje to jen dokazují.Konečně nezaujaté názory od lidí kteří jen nečtou německé recenze a také jezdí a koukaj se okol sebe.DÍK!
Avatar - Ghostyx
7. 6. 2007 00:16
Re: pár fotek pro srovnání
Hezky napasano... :yes: Souhlas kamo...
neregistrovaný "x655"
15. 6. 2007 12:26
Re: pár fotek pro srovnání
To s tim Citroënem taky nechápu, kde to ostatní vzali??? Přiložené foto je skvělé pro porovnání.
neregistrovaný "tommy"
6. 6. 2007 14:50
design pro masy
V době kdy automobilky cpou veškerou tvůrčí designovou invenci a inovaci do vlajkových lodí a supersportů jaké si drtivá většina obyvatelstva nikdy nepořídí, jsou tu naštěstí francouzi. Renault a hlavně Citroen tvoří atraktivně a nově i u vozů střední třídy, takže ani mě nezemře naděje že se někdy posadím do něčeho co bude skutečně pokrokové a bude mi to říkat pane. A za to francouzkým automobilkám skládám hlubokou poklonu
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ghostyx
7. 6. 2007 00:18
Re: design pro masy
Souhlas... :yes:
anonym
7. 6. 2007 20:04
http://www.travian.cz/?uc=cz5_1552
zahrajte si tuto skvelu hru cez tento odkaz
Rozbalit vlákno
0
anonym
11. 6. 2007 16:40
?
akorat nechapu, co je na tom designu nekonvencniho ;-\
Rozbalit vlákno
0
anonym
12. 6. 2007 17:12
Nadčasový auto
Ten předek není láska na první pohled a musí se dostat pod kůži.
Přeslazený krásky typu Mazda se líbí hned ale brzo se jich člověk přežere.
Rozbalit vlákno
0
anonym
12. 6. 2007 17:13
Nadčasový auto
Ten předek není láska na první pohled a musí se dostat pod kůži.
Přeslazený krásky typu Mazda 6 se líbí hned ale brzo se jich člověk přežere.
Rozbalit vlákno
0
anonym
30. 7. 2007 09:50
laguna
Nemyslim si ze toto auto sa da k niecomu prirovnat... vsetko je original, nevychadza to zo ziadneho modelu... a ti co si to myslite tak sa uvedomte... laguna je auto strednej triedy, tam si clovek nemoze dovolit kopirovat crty od inej automobilky... to robia iba pri malych autach (vid foto novej fabie...)
Rozbalit vlákno
0
anonym
22. 9. 2007 19:43
koblih cz
Nejhesčí auto co jsem kdy viděl prostě kláda
Rozbalit vlákno
0
anonym
27. 11. 2007 21:47
laguna
no chlapci a videli ste ho nazivo? neda sa porovnat s fotkami, vraj do kvality tiez nie, 3x kontrolovane a vela veci montovane rucne, sedel v nom z Vas niekto? no proste nadhera a ten predok po poriadnej obhliadke a chyteni nieje az taky zly. :-)
Rozbalit vlákno
0