Design
Přihlásit pro přidání komentáře
Stejsn
To bude práce naházet do ignorelistu zase všechny ty místní paka, co jsem tam měl něž ignorelist zrušili...
@Stejsn A má to zmysel? Tak či tak ti zostanú v strome svietiť, akurát sa nebudeš baviť na výplodoch ich chorých mozgov.
@traveldrive osobně jsem to dělal proto, abych uchránil ostatní od vulgárností, které mě napadaly, když jsem jejich provokace četl. a moje psychika nebyla dostatečně sílná na to, abych to dokázal ignorovat sám. tedy de facto, dělal jsem to hlavně pro ostatní.
@Man Ký
To je vcelku sympatický prístup, ktorý nejde neoceniť (aj keď sa inak často nezhodneme). Ja som pomaly dospel k tomu, že sú mi tieto "tiežpríspevky" väčšinou ľahostajné, a podobne ľahostajnými sa pre mňa stávajú aj ich autori, takže okrem občasného nahlásenia niektorých zvlášť iritujúcich prípadov ich ignorujem, prípadne sa na nich zasmejem a idem ďalej.
To je vcelku sympatický prístup, ktorý nejde neoceniť (aj keď sa inak často nezhodneme). Ja som pomaly dospel k tomu, že sú mi tieto "tiežpríspevky" väčšinou ľahostajné, a podobne ľahostajnými sa pre mňa stávajú aj ich autori, takže okrem občasného nahlásenia niektorých zvlášť iritujúcich prípadov ich ignorujem, prípadne sa na nich zasmejem a idem ďalej.
Arese
To je ale hnus, Velebnosti!
Takřka bych se odvážil tvrditi, že kdyby se elegance, technický esprit a francouzská ješitnost jednoho podvečera sešly v salonku pařížského Grand Palais a rozhodly se zploditi automobil, zrodila by se právě tato vznešená bytost na čtyřech kolech.
A když k tomu připočteme decentní šepot elektrického pohonu, kokpit jak z ateliéru haute couture a pohled, jenž by roztál i sníh na Mont Blancu - dostáváme cosi, co se již nehodí nazývati pouhým vozem. Toť ušlechtilý kočár budoucnosti, jenž s noblesou kráčí ve šlépějích estetiky dávných časů - časů nejlegendárnějších modelů slavné značky Citroën.
Chapeau bas, messieurs z DS. Zdá se, že hvězda (Étoile) skutečně zasvítila 👍
dsautomobiles.cz/…odely/ds-n8.html