No, a presto to neni uplne vypovidajici... auto nestarne jen kilometry, ale i casem.
Takze by me zajimal stav Toyoty po 6 letech, a klidne "jen" 200 tisic kilometru.
Mikesus
4
@Ja Prvni 123
Takových toyot je hromada. 6 let není nic pro corollu. O tom nema smysl ani psát.
Ja Prvni 123
0
@Mikesus Tak proc pisou o dvoulete?
Mikesus
6
@Ja Prvni 123
Protože má nadprůměrný najezd predpokladam. Nicméně ani to pro Toyotu není zas takový problém jak můžeme ruzne číst ze světa.
Spis to asi bylo pro to, ze se takovým najezdem se často nesetkavaji osobně, tak o tom napsali. Nicméně tech milionů km/mil, co mají různé Toyoty po světě je dost. Hiluxy, tundry, priusy atd. Toho je hodně
Je to napříč generacemi. 6 let není pro Toyotu vůbec nic a ten najezd je možná nedprumer u nás, ale taky nic zazracneho.
lamal
0
@Mikesus
Na druhej strane doba sa meni, kazdy setri a to co bolo v 80-90s nemusi platit dnes pre Toyotu. Znacke stale verim, to je jasne, no moze to byt vsetko trochu inak.
Mikesus
2
@lamal
Proto tam máš i prius minule gen, tundru minule gen a najdes spoustu dalších novejsich toyot.
JirkaVejrazka
1
@lamal - jeden Prius jsem prodaval po 13 letech provozu (260 tisic km). Koupila ho ode mne (po otestovani) Toyota a za dva tydny jim zmizel z bazaru.
Aktualni Prius PHEV mam sest a pul roku (cca 110 tisic km) a vypada a jezdi jako novy.
lamal
0
@Mikesus a Jirka
Ano, ale ked zrovnas Corollu z 90s, tak tam fungovalo vse kym to nezhnilo, tj 20 rocne auto s pravidelnym servisom funguje furt bezvadne. Nemyslim si, ze napr Yaris Cross bude po 20r rovnako bezproblemovym autom, ani nemoze kvoli dnesnej technike, bateria, dpf, vodou chladene egr atd.
Honza Mička
3
@Ja Prvni 123 myslím, že když auto dělá dva roky Uber, tak projde ještě větší záteží než za těch let 😁
Martin Hejhal
0
@Ja Prvni 123 Dcera má 21 let starou corollu a na podzim bez přípravy prošla bez problému emisemi i technickou.
kari.laz
0
@Ja Prvni 123 A stylem jízdy. Když to bude dopravník po dálnici z Plzně do Ostravy, tak najede mraky km a bude v pohdě, než poskakovadlo po městě
Takze by me zajimal stav Toyoty po 6 letech, a klidne "jen" 200 tisic kilometru.
Takových toyot je hromada. 6 let není nic pro corollu. O tom nema smysl ani psát.
Protože má nadprůměrný najezd predpokladam. Nicméně ani to pro Toyotu není zas takový problém jak můžeme ruzne číst ze světa.
Spis to asi bylo pro to, ze se takovým najezdem se často nesetkavaji osobně, tak o tom napsali. Nicméně tech milionů km/mil, co mají různé Toyoty po světě je dost. Hiluxy, tundry, priusy atd. Toho je hodně
www.drive.com.au/…-in-new-zealand/
www.motor1.com/…a-million-miles/
www.idnes.cz/…aut😲jetiny_fdv
carbuzz.com/…ta-hybrid-prius/
www.jalopnik.com/…on-m-1850562340/
Je to napříč generacemi. 6 let není pro Toyotu vůbec nic a ten najezd je možná nedprumer u nás, ale taky nic zazracneho.
Na druhej strane doba sa meni, kazdy setri a to co bolo v 80-90s nemusi platit dnes pre Toyotu. Znacke stale verim, to je jasne, no moze to byt vsetko trochu inak.
Proto tam máš i prius minule gen, tundru minule gen a najdes spoustu dalších novejsich toyot.
Aktualni Prius PHEV mam sest a pul roku (cca 110 tisic km) a vypada a jezdi jako novy.
Ano, ale ked zrovnas Corollu z 90s, tak tam fungovalo vse kym to nezhnilo, tj 20 rocne auto s pravidelnym servisom funguje furt bezvadne. Nemyslim si, ze napr Yaris Cross bude po 20r rovnako bezproblemovym autom, ani nemoze kvoli dnesnej technike, bateria, dpf, vodou chladene egr atd.