Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeModernizovaná Škoda Enyaq RS přijíždí s lepší technikou. Už jsme v ní seděli
43 komentářů
rohYpnol
Krásná demonstrace Čínské techniky a bateriové závislosti 👍
Podpora BEV = podpora Číny... Kdo že byl na Rudém náměstí nejvýznamnějším hostem Putina... 😁😆
Podpora BEV = podpora Číny... Kdo že byl na Rudém náměstí nejvýznamnějším hostem Putina... 😁😆
@rohYpnol baterky pro MEB se vyrábí v Polsku (LG) a v Německu (CATL). V přípravě (nebo už možná jede) i CATL v Maďarsku. Výroba článků VW v Salzgitteru má za sebou pilotních 100.000 článků ve formátu Einheitszelle, ta samá výroba VW článků přes kopírák ve Španělsku ještě nejede, ale brzy tomu tak bude. V Bolce se osazuje do nové haly technika na výrobu CTP baterek, přesně z těchhle článků. Na počátku je budou určitě koncern kupovat i od jiných dodavatelů, nevím jak je na tom SK ON, tuším že tam taky něco kupují.
Takže si svoje hloupé řeči strč zase jako obvykle někam, a koukej na tom kam se ta evropská výroba posouvá ty hoste Putina.
Takže si svoje hloupé řeči strč zase jako obvykle někam, a koukej na tom kam se ta evropská výroba posouvá ty hoste Putina.
@psel
Jistě. Já zapomněl že CATL je německý... 🤣🤣🤣
Jistě. Já zapomněl že CATL je německý... 🤣🤣🤣
@Lempl Klaun
Asi nejsi schopný pochopit co to znamená Čínská společnost, viď... 🤣🤣🤣
Neztrapňuj se dál, ok?
Krásná demonstrace Čínské techniky a bateriové závislosti 👍
Asi nejsi schopný pochopit co to znamená Čínská společnost, viď... 🤣🤣🤣
Neztrapňuj se dál, ok?
Krásná demonstrace Čínské techniky a bateriové závislosti 👍
@Lempl Klaun
Dívam se na tvůj odkaz, lemple. Nevíš, odkdy Němci zavedli ten nový typ písma, co tam je vidět na té zdi?
Dívam se na tvůj odkaz, lemple. Nevíš, odkdy Němci zavedli ten nový typ písma, co tam je vidět na té zdi?
@TycoonhYpnol
Arnstadt, Durynsko: První evropská továrna společnosti CATL s investicí ve výši 1,8 miliardy eur a plánovanou kapacitou až 14 GWh.
Neztrapňuj se dál, bIbečku. 🤡
Arnstadt, Durynsko: První evropská továrna společnosti CATL s investicí ve výši 1,8 miliardy eur a plánovanou kapacitou až 14 GWh.
Neztrapňuj se dál, bIbečku. 🤡
@Lempl Klaun
Ztrapňuješ se jen ty ty hujere. Takže znovu - já zapomněl že CATL je německý 🤣🤣🤣
Krásná demonstrace Čínské techniky a bateriové závislosti 👍
Ztrapňuješ se jen ty ty hujere. Takže znovu - já zapomněl že CATL je německý 🤣🤣🤣
Krásná demonstrace Čínské techniky a bateriové závislosti 👍
@rohYpnol
Kdyz evropští výrobci zaspali dobu a jsou zaostalí, tak to tu mj. bude vyrábět i Čína. LG je taky čínské? Stejně jako Panasonic? Nikdo to nemusí kupovat od Číňanů, ma na výběr.
Kdyz evropští výrobci zaspali dobu a jsou zaostalí, tak to tu mj. bude vyrábět i Čína. LG je taky čínské? Stejně jako Panasonic? Nikdo to nemusí kupovat od Číňanů, ma na výběr.
@Lempl Klaun
Neztrapňuj se. Je to fakt zbytečné. Každý vidi jaký jsi hloupoučký...
Takže BYD Atto 2 smontovaný v Maďarsku už taky nebude čínský, viď ty .... hele, svoji tupost už jsi prokázal. Stačilo! 🤣🤣🤣
Neztrapňuj se. Je to fakt zbytečné. Každý vidi jaký jsi hloupoučký...
Takže BYD Atto 2 smontovaný v Maďarsku už taky nebude čínský, viď ty .... hele, svoji tupost už jsi prokázal. Stačilo! 🤣🤣🤣
@rohYpnol
To je ale volba VW, ne nějaké závislosti. VW by mohl kupovat jinde, nebo i sám vyrábět. Management VW byl vždy hloupejsi. Nejprve dá Číňanům know-how, pak ignoruje vyvoj moderních technologii a raději podvádí, poté se snazi udat zastaralou techniku, tak jak to dělal vždy v Číně, i v Evropě. No a nakonec z ty ciny nakupuje komponenty, aby udržel krok s Čínou.
To je ale volba VW, ne nějaké závislosti. VW by mohl kupovat jinde, nebo i sám vyrábět. Management VW byl vždy hloupejsi. Nejprve dá Číňanům know-how, pak ignoruje vyvoj moderních technologii a raději podvádí, poté se snazi udat zastaralou techniku, tak jak to dělal vždy v Číně, i v Evropě. No a nakonec z ty ciny nakupuje komponenty, aby udržel krok s Čínou.
@rohYpnol
Podle tvojí porouchané logiky je Škoda Enyaq víc německý než český auto, i když se vyrábí v Mladý Boleslavi?
Nepřestávej, tohle je zábavný sledovat. A až se úplně ztrapníš, tak si klidně zalezni zpátky do kouta, odkud jsi přilezl, šašku. 🤡
Podle tvojí porouchané logiky je Škoda Enyaq víc německý než český auto, i když se vyrábí v Mladý Boleslavi?
Nepřestávej, tohle je zábavný sledovat. A až se úplně ztrapníš, tak si klidně zalezni zpátky do kouta, odkud jsi přilezl, šašku. 🤡
@Mikesus
A jak víš že to je volba a ne závislost ty hujere? Co??
Víš, ono to nefunguje jako u vás u komoušů, že strana a vláda rozhodne a tak je... 🤣🤣🤣 To by musel chtít i ten LG/Panasonic... 🤣🤣🤣
A jak víš že to je volba a ne závislost ty hujere? Co??
Víš, ono to nefunguje jako u vás u komoušů, že strana a vláda rozhodne a tak je... 🤣🤣🤣 To by musel chtít i ten LG/Panasonic... 🤣🤣🤣
@Lemol Klaun
Hele fakt už tu tvoji tupost nemusíš dokazovat...
Jasně, BYD Atto 2 Made in Hungary už není čínský... To tvrdí Lepl Klaun... 🤣🤣🤣
Hele fakt už tu tvoji tupost nemusíš dokazovat...
Jasně, BYD Atto 2 Made in Hungary už není čínský... To tvrdí Lepl Klaun... 🤣🤣🤣
@Lempl Klaun
Ano, lemple, je to v Německu. Ale na zdi u vjezdu není německý nápis, ale čínský. Protože CATL je čínská firma. rohYpnol má naprostou pravdu.
Ano, lemple, je to v Německu. Ale na zdi u vjezdu není německý nápis, ale čínský. Protože CATL je čínská firma. rohYpnol má naprostou pravdu.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Mikesus
Proč kritizuješ evropské automobilky, že zaspaly? Proč by automobilka měla vyrábět články do baterií? Znáš nějakou automobilku, která by vyráběla olověné články do startovacích baterií? Je to záležitost chemického průmyslu. Tak jako třeba výroba hliníku nebo oceli je záležitost metalurgického průmyslu. Nebo si má VW postavit vysokou pec?
Ano, v Asii existují průmyslové konklomeráty. Toyota má svou ocelárnu, BYD má svou chemickou divizi atd. Ale v Evropě tohle nikdy nebylo.
Proč kritizuješ evropské automobilky, že zaspaly? Proč by automobilka měla vyrábět články do baterií? Znáš nějakou automobilku, která by vyráběla olověné články do startovacích baterií? Je to záležitost chemického průmyslu. Tak jako třeba výroba hliníku nebo oceli je záležitost metalurgického průmyslu. Nebo si má VW postavit vysokou pec?
Ano, v Asii existují průmyslové konklomeráty. Toyota má svou ocelárnu, BYD má svou chemickou divizi atd. Ale v Evropě tohle nikdy nebylo.
@Krum Páč
Jasně že ti to neleze do hlavy, když jsi jak vydlabaný necky.
Ano, Tesla změnila automobilový průmysl. Přesně jak jsem napsal.
Blbý co???
Ad lhář, ano jsi opravdový lhář.
Jsem roYpnol, žádný jiný nick jsem nikdy nepoužil. Ty jen lžeš. Smolík.
Diskuse si zaslouží nedopustit šíření lží komoušů a místních zelenorudých ideologů. Nedopustit šíření pomluv o Filipovi Turkovi. Nedopustit šíření lží o dieselu. Nedopustit šíření lží o elektromobilitě jako způsobu jak zachránit svět.
Jasně že ti to neleze do hlavy, když jsi jak vydlabaný necky.
Ano, Tesla změnila automobilový průmysl. Přesně jak jsem napsal.
Blbý co???
Ad lhář, ano jsi opravdový lhář.
Jsem roYpnol, žádný jiný nick jsem nikdy nepoužil. Ty jen lžeš. Smolík.
Diskuse si zaslouží nedopustit šíření lží komoušů a místních zelenorudých ideologů. Nedopustit šíření pomluv o Filipovi Turkovi. Nedopustit šíření lží o dieselu. Nedopustit šíření lží o elektromobilitě jako způsobu jak zachránit svět.
@rohYpnol
Jako že firma nechce prodávat své produkty? Ze LG a panasonic nechtějí prodávat? To uz jsi hodne zoufalý.
Jako že firma nechce prodávat své produkty? Ze LG a panasonic nechtějí prodávat? To uz jsi hodne zoufalý.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
@Mikesus
Nečekám že někdo kdo nepochopí divokého kačera by mohl pochopit něco takového, jako že firma má nějaké vlastní omezené zdroje, omezené kapacity, a prioritní trhy a odběratele kterým dává přednost.
Nečekám že někdo kdo nepochopí divokého kačera by mohl pochopit něco takového, jako že firma má nějaké vlastní omezené zdroje, omezené kapacity, a prioritní trhy a odběratele kterým dává přednost.
@Tycoon
Automobilky zaspaly, protoze tvrdohlave utracely peníze za diesely a pokuty za podvody s nimi, místo toho aby měly peníze na vývoj. Ted jsou zaostalé v technice, dohánějí co konkurence ma již dávno. A zatím to nevypadá, že by se vrátily na pozice leaderů v technice. At už na poli, bev, tak na poli SW, autonomie, podvozků.
Automobilky zaspaly, protoze tvrdohlave utracely peníze za diesely a pokuty za podvody s nimi, místo toho aby měly peníze na vývoj. Ted jsou zaostalé v technice, dohánějí co konkurence ma již dávno. A zatím to nevypadá, že by se vrátily na pozice leaderů v technice. At už na poli, bev, tak na poli SW, autonomie, podvozků.
@psel Jen tak pro pořádek: https😐/cs.wikipedia.org/wiki/CATL
@kodes já vím co je CATL.
Ale nevím co to mění na tom, že má koncern víc subdodavatelů a navíc rozjíždí výrobu svých vlastních článků.
A nemyslím si, že výroba článku je technicky náročná jako jaderná fúze. Takže tohle zvládneme v Evropě taky.
Ale nevím co to mění na tom, že má koncern víc subdodavatelů a navíc rozjíždí výrobu svých vlastních článků.
A nemyslím si, že výroba článku je technicky náročná jako jaderná fúze. Takže tohle zvládneme v Evropě taky.
@psel
nic to nemění, jen jsem chtěl uvést fakta na pravou míru.
Ano, v Evropě to také zvládnem, jen se obávám, že ná již trochu předběhli.
nic to nemění, jen jsem chtěl uvést fakta na pravou míru.
Ano, v Evropě to také zvládnem, jen se obávám, že ná již trochu předběhli.
A co se týče černé kobky, tak to je přesně to co se mě teda zrovna líbí.
Ještě kdyby mělo coupé normální (ne prosklenou) střechu a semišový strop, to by bylo to pro mě to pravé ořechové.
Škoda těch 180km/h, asi daň za 4kolku.
Obecně i změny k horšímu.
Nahrazení loga nápisy je opravdu smutné a je to chyba.
Chybějící ostřikovače světel bych dokonce nazval failem.
Do kamena tesat 🫱
K čemu ostřikovače světlometů?
Zrovna u LED Matrix to považuji doslova za nutnost!!!
Jsem jezdil Ecko s matrixama 4 roky 120 tis km a nikdy ani jedinkrat jsem ostrikovace svetel nepotreboval.
Minimalne tretinu tech km jsem odjezdil za tmy, spis jeste vic.
Tobě možná ne, ale těm co jedou proti tobě a oslní je nečistotami na světle rozptýlené světlo , těm mozna chyběl!!!
Led světla moc nehřejou, v zimě není problém aby se na nich vytvořily zmrazky. A tím vic pokid jsou umístěny jak bývá bohužel zvykem takhle v nárazníku.
Btw. tvůj pašík měl aspoň ještě světla normálně a ne takto nízko a do nárazníku.
Hele, chápu že nevíš co je to fyzika. Ale než něco dalšího napíšeš tak se douč aspoň difrakci.
Vždycky když se mi na matrixy nalepí nějaká moucha tak do doby než jí oko zcela vyschne tak ta čočka vypaluje oči protijedoucím kamioňákům, ty ani nemají čas na reakci a rovnou to hodí do pangejtu.
Je to fakt nebezpečné.
A pak ta spousta čirých krystalů soli odklánějících paprsky smrti na neotřených světlometech do pole snižuje výnosy zemědělcům. Hrozný.
Promiň, ale jsi normální?
A co se týče nápisu, to holt patří do nové corporate identity, asi ta slepice už není moderní nebo není pro cílovou skupinu optimální. To jestli je tohle výhra nevím, mě spíš vadí ten vytučnělý tvar volantu.
Ale chápu že na něco co se vyrábí v Bolce ty prostě nenecháš nit suchou a na čínské výrobky slintáš okamžitě jakmile uveřejní nějaké neuvěřitelné číslo.
Jak může kamera vypnout segmenty při špinavém světle...?!? Kamera snímá protijedoucí zdroje světla a podle toho zapíná/vypíná segmenty. To že ten segment sviti někam a světlo fyzikálně zasvítí díky difrakci jinam, asi logicky neovlivní...
Oslňuje to jen na dálnici, protože nejsou schopni vložit 2 řádky softwaru a nechávají si to pro novinky. A pak klasika horizonty v kombinaci s vyšším autem proti.