Novinky
@vsichni
predstava, že znacky nenabízí male hot-hatch i kdyz by to prineslo zisk je naivni.
Proste se to nevyplatí. Lidi co si to koupi je malo.
Emise za to fakt nemuzou. Jiste vidite ze prodavat ohromna SUV problem neni.
predstava, že znacky nenabízí male hot-hatch i kdyz by to prineslo zisk je naivni.
Proste se to nevyplatí. Lidi co si to koupi je malo.
Emise za to fakt nemuzou. Jiste vidite ze prodavat ohromna SUV problem neni.
@ericn no dopadne to jak elektrická e500 od Fiatu. Vždycky mi přijdou poměrně úsměvná ta údernická prohlášení o tom, jak tohle auto na baterky představuje budoucnost a bum, továrna stojí několik měsíců , autona baterky se vůbec neprodává a nakonec vedení sklopí uši a dá tam spalovací motor s manuálem 😁
www.alvolante.it/news/fiat-500-ibrida-2026-preserie-mirafiori-404093
www.alvolante.it/news/fiat-500-ibrida-2026-preserie-mirafiori-404093
Když to auto "strašně" zabere od volnoběhu, jedna ubohá přední hnaná náprava bude žrát pneu a nic z toho...
@Karel Štolař
Takze zaver?
Znacky to proste nedelaji pro nezajem zakazniku.
Radsi prodaji velke SUV.
Jasne a jednoduche.
Vzdy je to stejne. “Bych koupil” složenky nezaplatí.
Je zo videt na dlouhodobem upadku zajmu o “sportovni” auta.
Takze zaver?
Znacky to proste nedelaji pro nezajem zakazniku.
Radsi prodaji velke SUV.
Jasne a jednoduche.
Vzdy je to stejne. “Bych koupil” složenky nezaplatí.
Je zo videt na dlouhodobem upadku zajmu o “sportovni” auta.
@Arese
a proto jezdis v karoqu…
Proc sis nekoupil BRZ?
O tom to cele je
Stale brecis a pritom staci byt k sobe upřímný.
a proto jezdis v karoqu…
Proc sis nekoupil BRZ?
O tom to cele je
Stale brecis a pritom staci byt k sobe upřímný.
@ptr078
V cem je clio lepsi? mně se clio líbilo, pětku jsem ještě nezkoušel, proto se ptám co očekávat.
V cem je clio lepsi? mně se clio líbilo, pětku jsem ještě nezkoušel, proto se ptám co očekávat.
@ericn me přijde, že to snad dostali befelem hlásat ze hmotnost je dobrá a že nevadí. Vaculík vubec, že je vydlabanej jak dýně, toho totálně vygumovali a teď se přidávají další.
Ať chválí co ke chvále je, ale proč pořád omlouvají, nebo dokonce chválí to, co je evidentně špatně.
Ať chválí co ke chvále je, ale proč pořád omlouvají, nebo dokonce chválí to, co je evidentně špatně.
@del42sa Mal som pozicanu obycajnu 5ku, pekny exterier, interier, dokonca tlacitka, da sa ten eu bordel vypnut na jeden tuk. Jazdi to tak normalne, dojazd nic moc. Ale potom presadne clovek do clia a zisti, ze to auto je lepsie a usetri k tomu 15000e.
@del42sa Tvl to je úplně trapný warmhatch, promarněný potenciál. Autor se ohání nízkou hmotností v pidiautě, kde Hothatche téhle kategorie měli kolem 1000kg... mizerné řízení, mini baterka s dojezdem 200km a Vmax 170kmh za milion plus? No way....
@Emel
Ale to je správně. Kdyz ma někdo plýtvat zdroji a více znečišťování, ať si připlatí. Jen je chyba, že se zvýhodnuje podle vyšší hmotnosti, to je nesmysl.
Ale to je správně. Kdyz ma někdo plýtvat zdroji a více znečišťování, ať si připlatí. Jen je chyba, že se zvýhodnuje podle vyšší hmotnosti, to je nesmysl.
@Krum Páč Říká trotl, který si založil účet jen proto, aby z něj permanentně někoho vysíral.
@Arese
Vždyť jsou úplně k smíchu. Všechny ty jejich nálepky o trollech, hybridních válkách, rusofilech a já nevím čem všem ještě mají vždy jedno společné - ABSOLUTNÍ NULA VĚCNÝCH ARGUMENTŮ. Vždy jen nálepka třídního nepřítele... To je jediné, co hujeříčci doníčci, hendlíčci, mikešové umí.
Vůbec nechápou, že až skončí válka na Ukrajině, téměř jistě ústupkem Rusku tak, jak jsem po celou dobu říkal že to skončí, tak to vůbec nic nezmění na tom, co jsem tady kdy napsal a co budu psát dál. Změní se jediné - prokáže se, že tady ti hujeříčci lhali.
Vždyť jsou úplně k smíchu. Všechny ty jejich nálepky o trollech, hybridních válkách, rusofilech a já nevím čem všem ještě mají vždy jedno společné - ABSOLUTNÍ NULA VĚCNÝCH ARGUMENTŮ. Vždy jen nálepka třídního nepřítele... To je jediné, co hujeříčci doníčci, hendlíčci, mikešové umí.
Vůbec nechápou, že až skončí válka na Ukrajině, téměř jistě ústupkem Rusku tak, jak jsem po celou dobu říkal že to skončí, tak to vůbec nic nezmění na tom, co jsem tady kdy napsal a co budu psát dál. Změní se jediné - prokáže se, že tady ti hujeříčci lhali.
@Hendly no počkej, 1.0TCe by nebylo žádné "silné malé auto" 😄
Jinak... je to o ceně... a vysoká cena je vynucená emisema a povinnou výbavou. Relativní odskok mezi Golfem GTI a Polem GTI nebyl tak velký a tak ano, dost lidí dalo přednost kompaktu... ale je to trošku důsledek legislativy.
Jinak... je to o ceně... a vysoká cena je vynucená emisema a povinnou výbavou. Relativní odskok mezi Golfem GTI a Polem GTI nebyl tak velký a tak ano, dost lidí dalo přednost kompaktu... ale je to trošku důsledek legislativy.
@del42sa Kéž by, pokud by tohle auto mělo moderní turbobenzin 160-200k +6M a 1t hmotnosti, tak by to mohla být skvělá hračka na svižné svezení 😄
@ericn Mna celkom tie zrychlenia bavia aj po roku a to nemam ziadnu raketu. To je uplne jedno, ako rychlo miznu percenta baterie, pokial svieti slnko, skor tu budu miznut pneumatiky. Alebo mozno aj nie, ked to nastavili ako nastavili 😄
@Krum Páč
Arese má naprostou pravdu.
za všechny tvé lži jedna - "Automobilky dávno vědí, co prodávat, ale na rozdíl od tebe uměj číst trendy, data a poptávku"
www.novinky.cz/…i-plany-40476304
"Koncem roku 2023 nicméně šéf automobilky (pozn. Audi) v rozhovoru pro Bloomberg připustil, že došlo ke změně plánů"
"Výrazný obrat provedla automobilka Mercedes-Benz"
"Vývoj spalovacích motorů se zcela nezastavil"
Automobilky trendy nečetly, míst otoho poslochaly zelenoroudou ideologii EU. A výsledek vidíme.
Smolík, hujere opět jen šíříš náelpky a dezinfo lži!
Arese má naprostou pravdu.
za všechny tvé lži jedna - "Automobilky dávno vědí, co prodávat, ale na rozdíl od tebe uměj číst trendy, data a poptávku"
www.novinky.cz/…i-plany-40476304
"Koncem roku 2023 nicméně šéf automobilky (pozn. Audi) v rozhovoru pro Bloomberg připustil, že došlo ke změně plánů"
"Výrazný obrat provedla automobilka Mercedes-Benz"
"Vývoj spalovacích motorů se zcela nezastavil"
Automobilky trendy nečetly, míst otoho poslochaly zelenoroudou ideologii EU. A výsledek vidíme.
Smolík, hujere opět jen šíříš náelpky a dezinfo lži!
@Hendly Vůbec ne mám doma Fiata a Rencka a toho Renaulta bych milé rád vyměnil za něco modernějšího, klidně nové Clio ale zatím vlastně není důvod protože Clio ač je pěkný není to nic pro co bych cíleně šel, staré auto mi slouží velice dobře v podstatě je bezporuchové. Právě pětku bych koupil z důvodu že mi je hodně sympatická a vyvolává ve mě pozitivní emoce, opravdu bych ji moc chtěl, ale ne Elektro a za cenu blížící se milionu.
@Hendly Nikoliv, vybíjení normálních spalovacích hot-hatchů nastalo jen a pouze na idelogickém základě, na příkaz debilních emisních pokut elektrofašistické EU!
Ani Renault ještě bohužel nepochopil, že elektrický ho-hatch je oxymorón... 😞 Ale oni mu to potenciální zákazníci tohoto segmentu rychle vysvětlí!
P.S. Ta hmotnost, cena a hlavně maximálka 170 km/h je k popukání! 😊
P.S. Ta hmotnost, cena a hlavně maximálka 170 km/h je k popukání! 😊
Přesně to, co 9,9 zákazníků z 10ti na malém autě nehledá.
Typické BEV. Se vším všudy. Nejpodstatnější však je, že to auto vůbec nedává smysl. Drahá hračka pro bohaté. Alpine aspoň zní líp než Renault.
Typické BEV. Se vším všudy. Nejpodstatnější však je, že to auto vůbec nedává smysl. Drahá hračka pro bohaté. Alpine aspoň zní líp než Renault.
@ericn
"Automobilky dávno vědí, co prodávat, ale na rozdíl od tebe uměj číst trendy, data a poptávku "
...Jen zákaznci si myslí něco jiného než automobilky 😁
"Automobilky dávno vědí, co prodávat, ale na rozdíl od tebe uměj číst trendy, data a poptávku "
...Jen zákaznci si myslí něco jiného než automobilky 😁
@Krum Páč Nikdy, opakuji nikdy, za cca 20 let, co sem přispívám, jsem tady nezveřejnil jediný diskusní příspěvek pod jiným nickem, než Arese. Takhle to dopadá, když "podle sebe soudím tebe", ty trapácká 0. 😊
@Krum Páč
Opět jsi prokázal, že jen lžeš a jsi ulhaný hujeříček. Bez jakéhokoliv důkazu tady lžeš o nějakém multi nicku...
Lhář a hujer Krum Páč!
Opět jsi prokázal, že jen lžeš a jsi ulhaný hujeříček. Bez jakéhokoliv důkazu tady lžeš o nějakém multi nicku...
Lhář a hujer Krum Páč!
@Emel nejsou, Renault je srab a započítává to k benzinu. Na SDA není zaznamenán ani kus benzin+el. A to ani 2024, ani 2025… Nebo to vážně nikdo nechce…
@Arese
Ne.
Hot-hatch kupuje malo lidi. Proc ho nemas ty?
Vubec nevis co byl fasismus… Jen opakujes ruskou agendu
Ne.
Hot-hatch kupuje malo lidi. Proc ho nemas ty?
Vubec nevis co byl fasismus… Jen opakujes ruskou agendu
@Krum Páč "Automobilky dávno vědí, co prodávat, ale na rozdíl od tebe uměj číst trendy, data a poptávku " - Kdyby to věděli, tak nejsou tak v pr**li 😄
Naopak tápou a stále nechápou, kde ti poslušní Evropané jsou, když jim EK řekla co mají chtít a ejhle, oni to nekupují...
Tak tlačí na firmy, co to jde, ale soukromé prodeje EV jaksi nefungují...
Naopak tápou a stále nechápou, kde ti poslušní Evropané jsou, když jim EK řekla co mají chtít a ejhle, oni to nekupují...
Tak tlačí na firmy, co to jde, ale soukromé prodeje EV jaksi nefungují...
@iudex Co je na tom R5 dobre? Predny nahon, ktory tu nefunguje. Na co mi je auto, ktore sa nevie pohnut? Ma to aspon pozdlzne posuvny volant?
@Avantime Tak můžeš jet jakýmkoliv EV a pořád ti tam bude něco chybět při rychlé jízdě alá hothach a waw efekt zrychlení EV bude trvat jen chvilku, pak to omrzí a hlavně budeš sledovat, jak rychle ti mizí procenta baterie 😉
R5 by byla super i se 1,33TCe 6M se 160k a hmotnosti kolem tuny... nedej bože kdyby tam šoupli 1,6T z RS Clia 😄
R5 by byla super i se 1,33TCe 6M se 160k a hmotnosti kolem tuny... nedej bože kdyby tam šoupli 1,6T z RS Clia 😄
Vidím, že miestna krčma je plná. 😊 Toto je úplne okrajový model, ktorý výrobcu zas tak veľa nestál popri R5, teda aute B segmentu, ktoré stojí menej ako elektrická 500e z A segmentu. Ak sa R5 nebude predávať, až to bude problém. Aj tam však Renault počíta s hybridným Cliom, takže nič prerábať nemusí.
Mohol by to byt trhak... a aj vieme kde je problem ale je to marny...je to marny... snad tie pocity boli nielen zmiesane ale aj elektrizujuce .... inak toto je genialna ukazka ako uplne zdevastovat uz v zarodku potencial inak ( za inych okolnosti ) urcite vyborneho auta...
@Krum Páč Takže těžké, nudné a šíleně předražené a nepraktické elektrokrumply jsou podle tvého názoru teď "vrcholem automobilové techniky"?! 😊 Prozradím ti malé tajemství - pokud by tomu tak skutečně bylo, automobilky by teď měly plné dvory a letiště neprodaných spalováků a naopak na jejich elektroplečky by byly pořadníky plné nadržených kupujících. A to bez jakéhokoliv ideologického a ekonomického nátlaku, bez jakéhokoliv znásilňování trhu. Zatím to ale je právě naopak, a to přesto, že ***ská EU hází normálním autům do cesty jedno poleno za druhým a elektrohnusům umétá cestičky jako kamenům v carlingu. Blbé, co, bolševický Elektrohujeříčku! 😊
@Krum Páč Jojo, elektrohujeři označují ty, kteří si "dovolí" na absurditu elektropleček konkrétně upozorňovat, za "trolly". 😊
@rohYpnol Neprivolavaj tu donparita. Ten ti vysvetli, ze bud zajtra, pozajtra a skor ci neskor bude a on mal samozrejme pravdu
@iudex výkonový rozdíl tam samozřejmě je, otázka je, nakolik je relevantní pro cílovku a zamýšlené užití auta. Ono je R5 zase o 320kg těžší, má maximálku jen 150 a omezený dojezd. To už spíš tomu Cliu chybí automat.
Kdybych si měl tipnout, v jaké cenové relaci se nejvíc prodávají subkompakty, tak bych tipoval 400-450.
Kdybych si měl tipnout, v jaké cenové relaci se nejvíc prodávají subkompakty, tak bych tipoval 400-450.
@Emel
No neviem, či je základný trojvalec s 90k konkurenciou pre R5, ktoré začína na 122k. Trochu jablká a hrušky. Preto som pozeral Polo, ktoré má bližších 115k.
Alebo ak chceš trvať na Cliu, tak porovnávaj skôr hybrid, ten je okolo 570t.
No neviem, či je základný trojvalec s 90k konkurenciou pre R5, ktoré začína na 122k. Trochu jablká a hrušky. Preto som pozeral Polo, ktoré má bližších 115k.
Alebo ak chceš trvať na Cliu, tak porovnávaj skôr hybrid, ten je okolo 570t.
@Emel To jseš ještě optimista, neprodává se totiž skoro vůbec. Stačí se pobavit s dealerem, který se nebojí být upřímný. 😊 Který Čech by si do malého hatchbacku pořizoval tak složitý a drahý pohon?
@Arese Mýlíš se, "šoféroval" jsem jich celou řadu, ale naštěstí jen krátkodobě, při zkušební jízdě. A jen jsem si potvrdil, že nic takového mi nikdy nesmí přes práh!!! Takže se klidně "čuduj"! 😊
@Arese Pro Hendlyho: Opět tady nepokrytě lžeš a seš úplně mimo. 1) Karoqem v drtivé většině jezdí moje žena, ne já. 2) Ostudně si pleteš hot-hatch se zadokolkovým kupé 😊 3) Nepotřebuji hot hatch, protože pro čístokrevnou radost z jízdy vlastním sportovní sedan. Přesto hot-hatchům jako skutečný automobilový fanda velice fandím.
@iudex nový Clio Tce je u nás od 360-370 skladovka, do 400t jsem napočítal přes 40 aut na Sauto, včetně LPG verzí
@xxc
Kde si čítal, že Renault 5 má problém pohnúť sa z miesta? Daj odkaz.
Btw. neviem o tom, že by benzínové FWD hotheče s dvojnásobným (!) výkonom mali problém pohnúť sa z miesta.
Kde si čítal, že Renault 5 má problém pohnúť sa z miesta? Daj odkaz.
Btw. neviem o tom, že by benzínové FWD hotheče s dvojnásobným (!) výkonom mali problém pohnúť sa z miesta.
@Mikesus
Pri Alpine to už môže byť občas problém, ale pri bežnej R5 si nemyslím, 90, resp. 110 kW nie je nič, čo by FWD nezvládal.
Pri Alpine to už môže byť občas problém, ale pri bežnej R5 si nemyslím, 90, resp. 110 kW nie je nič, čo by FWD nezvládal.
@Emel
OK, nesledoval som akciové ponuky škody, ale čo som tak námatkovo dal skladové Polá, tak ceny boli všetko cez 20t eur (500t Kč), nezriedka aj 24t (600t). Za litrový trojvalec. Teda 675t za R5 je naviac 75t Kč a to mi príde už akceptovateľné. A tiež neviem, aké sú u nás zľavy na R5, ale na mobile de som videl R5ky už za 24t.
suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
OK, nesledoval som akciové ponuky škody, ale čo som tak námatkovo dal skladové Polá, tak ceny boli všetko cez 20t eur (500t Kč), nezriedka aj 24t (600t). Za litrový trojvalec. Teda 675t za R5 je naviac 75t Kč a to mi príde už akceptovateľné. A tiež neviem, aké sú u nás zľavy na R5, ale na mobile de som videl R5ky už za 24t.
suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
@iudex u nás je Fabia 130let 1.0TSI za 425t a základní pětka za 675t, tj. rozdí čtvrt mega... a to je ta Fabka vesměs líp vybavená, má vyhřívaný sedačky třeba.
R5 se mi líbí, ale cenově to je pořád vysoko
R5 se mi líbí, ale cenově to je pořád vysoko
@Avantime máš nějaká čísla o tom, jak se prodává hybridní Clio? Já bych si tipnul že mizerně.
@Mikesus je to nesmysl celé. Kdybys chtěl pokutovat emise CO2, tak to naprosto přesně řeší spotřební daň na benzín... kolik emisí vypustíš, tolik si zaplatíš. Nějaké normované spotřeby na kilometr vůbec nepostihují to, kolik emisí kdo vygeneruje.
@Hendly Problém je ještě trochu někde jinde, SUV jsou ziskovejsi je tam daleko vyšší marže, malá auta už jsou dnes tak drahá že si lidé když už radši drží co mají nebo pořídí o třídu větší auto třeba low-end značky. Ale furt platí že například Clio a Sandero jsou jedny z nejprodávanějších aut v EU, proto říkám když Fiat udělá novou Pandu se spalovacím motorem nebo Renault tuhle Pětku a to za rozumnou cenu, prodávat se určitě bude.
@Avantime
Ako píšeš vyššie, lepšia motivácia vstupu do elektrosveta ako je R5 sa ťažko hľadá. Krásne, štýlové auto s retro imidžom, ale navýsosť modernou technikou za dostupnú cenu. 27500 eur je už slovo do boja, samozrejme že to nie je cena ako za Clio 1,0, ale to ani nemá byť alternatíva ku Cliu so základným spaľovákom, ale buď k vyšším verziám spaľovákov, alebo k najlacnejším elektromobilom. A dnes bežný spaľovák typu Polo 1,0TSI stojí 23-25t, to už nie je moc rozdiel. A v porovnaní s najlacnejšími spaľovákmi ako je eC3 je R5 niekde úplne inde, e-C3 je lowcost skrz naskrz a tak aj vyzerá zvonka aj zvnútra, o smiešnej technike nehovoriac. R5 je oproti tomu o vesmír inde a cena nie je o moc vyššia.
Proste aj ja to vidím tak, že ak by som dnes kupoval elektro, tak R5 by bola na prvom mieste.
Ako píšeš vyššie, lepšia motivácia vstupu do elektrosveta ako je R5 sa ťažko hľadá. Krásne, štýlové auto s retro imidžom, ale navýsosť modernou technikou za dostupnú cenu. 27500 eur je už slovo do boja, samozrejme že to nie je cena ako za Clio 1,0, ale to ani nemá byť alternatíva ku Cliu so základným spaľovákom, ale buď k vyšším verziám spaľovákov, alebo k najlacnejším elektromobilom. A dnes bežný spaľovák typu Polo 1,0TSI stojí 23-25t, to už nie je moc rozdiel. A v porovnaní s najlacnejšími spaľovákmi ako je eC3 je R5 niekde úplne inde, e-C3 je lowcost skrz naskrz a tak aj vyzerá zvonka aj zvnútra, o smiešnej technike nehovoriac. R5 je oproti tomu o vesmír inde a cena nie je o moc vyššia.
Proste aj ja to vidím tak, že ak by som dnes kupoval elektro, tak R5 by bola na prvom mieste.
@Arese Ja by som sa vôbec nečudoval, ak by sa ukázalo, že si v živote v elektromobile ani nesedel a už vôbec ho nešoféroval.
@Avantime Tak motivace pro přesednutí do jakékoliv elektroplečky se opravdu hledá velmi těžko, v tom máš naprostou pravdu! 😊
@Avantime Jo, je hlavně o nízké hmotnosti a vytáčení skvěle znějícího spalovacího motoru, nejlépe za použití trojice pedálů! 😊
@Krum Páč A jako vždy příspěvek plný lží a agresivní progresivistické idelogie. A propos - kdy jsem tady napsal cokoliv o tom, že toužím "po světě plných dieselových oktávek z bazaru"? Nikdy v životě jsem dieselové auto nevlastnil a stará smradlavá TDI nesnáším, ty prolhaný elektronoku!!!
@Arese Hej, lebo s malým autom B segmentu bežne jazdíš 200 km/h, však? Zas ti uniká o čom je hot hatch.
@3_diamanty To je tvoj pohľad. Môj je, že lepšia motivácia presadnúť do elektromobilu ako je R5 sa ťažko hľadá.
bych….
realita je pak vzdy jina. Upadek malych silnych aut byl z duvodu nezájmů zakazniku.