Novinky
Přesně to, co 9,9 zákazníků z 10ti na malém autě nehledá.
Typické BEV. Se vším všudy. Nejpodstatnější však je, že to auto vůbec nedává smysl. Drahá hračka pro bohaté. Alpine aspoň zní líp než Renault.
Typické BEV. Se vším všudy. Nejpodstatnější však je, že to auto vůbec nedává smysl. Drahá hračka pro bohaté. Alpine aspoň zní líp než Renault.
@rohYpnol
Mat to nejake turbo... a vahu okolo 1 tony... bola by to parada ... takto je to len dalsi ekologickou ideologiou pokriveny hatch a ani velke kolesa ci pripadne rychle pruhy to nezachrania ... uplne premarneny potencial ... komu toto treba ... nikomu
Mat to nejake turbo... a vahu okolo 1 tony... bola by to parada ... takto je to len dalsi ekologickou ideologiou pokriveny hatch a ani velke kolesa ci pripadne rychle pruhy to nezachrania ... uplne premarneny potencial ... komu toto treba ... nikomu
Když to auto "strašně" zabere od volnoběhu, jedna ubohá přední hnaná náprava bude žrát pneu a nic z toho...
Krum Páč
Trollí farma opět v plné polní. Ti samí zoufalci s jedním mozkem na střídačku, co se vždycky sesypou pod každý článek o elektromobilech, jak hladoví holubi na zvratky. Kdyby aspoň hejtovali chytře, ale to bys po nich chtěl moc.
@Krum Páč Jojo, elektrohujeři označují ty, kteří si "dovolí" na absurditu elektropleček konkrétně upozorňovat, za "trolly". 😊
Krum Páč
Jasně, kdokoliv, kdo ti připomene, že doba se posunula a spalovák už není vrchol techniky, je hujer a fanatik. Jen ty jsi maják zdravého rozumu, co nepochopil ani rozdíl mezi názorem a nářkem z garáže plné rezavých iluzí.
Až příště budeš chtít být „konkrétní“, zkus to nejdřív se základní gramotností, fakty a bez pěny u pusy. Takhle to zatím vypadá jen jako tiché zoufalství člověka, kterému se nedostává pozornosti ani doma, ani na fóru. @Arese
Až příště budeš chtít být „konkrétní“, zkus to nejdřív se základní gramotností, fakty a bez pěny u pusy. Takhle to zatím vypadá jen jako tiché zoufalství člověka, kterému se nedostává pozornosti ani doma, ani na fóru. @Arese
@Krum Páč Takže těžké, nudné a šíleně předražené a nepraktické elektrokrumply jsou podle tvého názoru teď "vrcholem automobilové techniky"?! 😊 Prozradím ti malé tajemství - pokud by tomu tak skutečně bylo, automobilky by teď měly plné dvory a letiště neprodaných spalováků a naopak na jejich elektroplečky by byly pořadníky plné nadržených kupujících. A to bez jakéhokoliv ideologického a ekonomického nátlaku, bez jakéhokoliv znásilňování trhu. Zatím to ale je právě naopak, a to přesto, že ***ská EU hází normálním autům do cesty jedno poleno za druhým a elektrohnusům umétá cestičky jako kamenům v carlingu. Blbé, co, bolševický Elektrohujeříčku! 😊
Krum Páč
Jo, jasně. Podle tebe jsou elektromobily „předražený krumply“ a „ideologickej výmysl“, zatímco tvoje mokrej sen o světě plným dieselových Oktávek z bazaru je údajně ta pravá esence automobilismu. Hele, kdyby se pokrok řídil tvou logikou, tak dneska ještě posíláme telegramy a topíme dřevem.
Automobilky dávno vědí, co prodávat, ale na rozdíl od tebe uměj číst trendy, data a poptávku – ne jen písmenka na foru z mobilu z Lidlu. Elektromobily nejsou budoucnost, ony už jsou přítomnost, jen tys to nějak nestihnul. Ale to nevadí, každej máme svoje tempo. Ty to svoje jen dojíždíš ve zpětným zrcátku.
A ještě něco – to tvoje bolševický „elektrohujeření“ sedí víc na tebe, než si myslíš; zuřivá nenávist ke změnám, ideologický běsnění bez faktů a chorobná láska k věcem, co dávno patřej do muzea. Gratuluju, stal ses živou památkou doby, kterou se většina z nás snaží zapomenout.
Teď už si můžeš v klidu odškrtnout další den, kdy ses pokusil zastavit vývoj silou komentáře. Výsledek je jako vždy – nula. @Arese
Automobilky dávno vědí, co prodávat, ale na rozdíl od tebe uměj číst trendy, data a poptávku – ne jen písmenka na foru z mobilu z Lidlu. Elektromobily nejsou budoucnost, ony už jsou přítomnost, jen tys to nějak nestihnul. Ale to nevadí, každej máme svoje tempo. Ty to svoje jen dojíždíš ve zpětným zrcátku.
A ještě něco – to tvoje bolševický „elektrohujeření“ sedí víc na tebe, než si myslíš; zuřivá nenávist ke změnám, ideologický běsnění bez faktů a chorobná láska k věcem, co dávno patřej do muzea. Gratuluju, stal ses živou památkou doby, kterou se většina z nás snaží zapomenout.
Teď už si můžeš v klidu odškrtnout další den, kdy ses pokusil zastavit vývoj silou komentáře. Výsledek je jako vždy – nula. @Arese
@Krum Páč A jako vždy příspěvek plný lží a agresivní progresivistické idelogie. A propos - kdy jsem tady napsal cokoliv o tom, že toužím "po světě plných dieselových oktávek z bazaru"? Nikdy v životě jsem dieselové auto nevlastnil a stará smradlavá TDI nesnáším, ty prolhaný elektronoku!!!
Krum Páč
„A jako vždy příspěvek plný lží a agresivní progresivistické ideologie…“
Tak hele, člověče. Začít komentář větou o „agresivní progresivistické ideologii“ je asi jako přijít na besedu o architektuře a začít řvát, že zedníci jsou ilumináti. Když někdo použije argument, který tě rozhodí, neznamená to, že je to ideologie. Znamená to, že máš slabou obranu.
„Nikdy v životě jsem dieselové auto nevlastnil a stará smradlavá TDI nesnáším…“
To je sice hezký coming-out, ale nikoho to tu vlastně nezajímá. Celý tvůj tón a frustrace však přesně kopírují ty nejklasičtější pivní stížnosti o tom, jak dřív bylo všechno lepší, auta měla duši a muž měl na prsou chlupy a v garáži Felicii. Dýchá z tebe klasická nostalgie po světě, kde elektrická zásuvka byla jen na holicí strojek a ne na „plečku, co si říká auto“.
„Ty prolhaný elektronuku!!!“
Tady sis vlastně odpověděl sám. Tvé zoufalé vykřikování do prázdna je nejlepším důkazem, že tě neštvou auta, ale to, že se svět neptal, jestli ti změna vyhovuje. Ty nepotřebuješ diskusi – ty chceš slyšet ozvěnu svého vzteku. A když ji nedostaneš, vytáhneš „ideologii“, „lži“ a „agresi“, protože ti nic jiného nezbývá.
Takže klidně dál hrdě nesnášej TDI, klidně nikdy nesedni do elektromobilu, jen si přiznej, že tvoje válka není technická, ale čistě osobní. A co hůř – zoufaIe prohraná.
@Arese
Tak hele, člověče. Začít komentář větou o „agresivní progresivistické ideologii“ je asi jako přijít na besedu o architektuře a začít řvát, že zedníci jsou ilumináti. Když někdo použije argument, který tě rozhodí, neznamená to, že je to ideologie. Znamená to, že máš slabou obranu.
„Nikdy v životě jsem dieselové auto nevlastnil a stará smradlavá TDI nesnáším…“
To je sice hezký coming-out, ale nikoho to tu vlastně nezajímá. Celý tvůj tón a frustrace však přesně kopírují ty nejklasičtější pivní stížnosti o tom, jak dřív bylo všechno lepší, auta měla duši a muž měl na prsou chlupy a v garáži Felicii. Dýchá z tebe klasická nostalgie po světě, kde elektrická zásuvka byla jen na holicí strojek a ne na „plečku, co si říká auto“.
„Ty prolhaný elektronuku!!!“
Tady sis vlastně odpověděl sám. Tvé zoufalé vykřikování do prázdna je nejlepším důkazem, že tě neštvou auta, ale to, že se svět neptal, jestli ti změna vyhovuje. Ty nepotřebuješ diskusi – ty chceš slyšet ozvěnu svého vzteku. A když ji nedostaneš, vytáhneš „ideologii“, „lži“ a „agresi“, protože ti nic jiného nezbývá.
Takže klidně dál hrdě nesnášej TDI, klidně nikdy nesedni do elektromobilu, jen si přiznej, že tvoje válka není technická, ale čistě osobní. A co hůř – zoufaIe prohraná.
@Arese
@Krum Páč
Arese má naprostou pravdu.
za všechny tvé lži jedna - "Automobilky dávno vědí, co prodávat, ale na rozdíl od tebe uměj číst trendy, data a poptávku"
www.novinky.cz/…i-plany-40476304
"Koncem roku 2023 nicméně šéf automobilky (pozn. Audi) v rozhovoru pro Bloomberg připustil, že došlo ke změně plánů"
"Výrazný obrat provedla automobilka Mercedes-Benz"
"Vývoj spalovacích motorů se zcela nezastavil"
Automobilky trendy nečetly, míst otoho poslochaly zelenoroudou ideologii EU. A výsledek vidíme.
Smolík, hujere opět jen šíříš náelpky a dezinfo lži!
Arese má naprostou pravdu.
za všechny tvé lži jedna - "Automobilky dávno vědí, co prodávat, ale na rozdíl od tebe uměj číst trendy, data a poptávku"
www.novinky.cz/…i-plany-40476304
"Koncem roku 2023 nicméně šéf automobilky (pozn. Audi) v rozhovoru pro Bloomberg připustil, že došlo ke změně plánů"
"Výrazný obrat provedla automobilka Mercedes-Benz"
"Vývoj spalovacích motorů se zcela nezastavil"
Automobilky trendy nečetly, míst otoho poslochaly zelenoroudou ideologii EU. A výsledek vidíme.
Smolík, hujere opět jen šíříš náelpky a dezinfo lži!
@Krum Páč "Automobilky dávno vědí, co prodávat, ale na rozdíl od tebe uměj číst trendy, data a poptávku " - Kdyby to věděli, tak nejsou tak v pr**li 😄
Naopak tápou a stále nechápou, kde ti poslušní Evropané jsou, když jim EK řekla co mají chtít a ejhle, oni to nekupují...
Tak tlačí na firmy, co to jde, ale soukromé prodeje EV jaksi nefungují...
Naopak tápou a stále nechápou, kde ti poslušní Evropané jsou, když jim EK řekla co mají chtít a ejhle, oni to nekupují...
Tak tlačí na firmy, co to jde, ale soukromé prodeje EV jaksi nefungují...
@ericn
"Automobilky dávno vědí, co prodávat, ale na rozdíl od tebe uměj číst trendy, data a poptávku "
...Jen zákaznci si myslí něco jiného než automobilky 😁
"Automobilky dávno vědí, co prodávat, ale na rozdíl od tebe uměj číst trendy, data a poptávku "
...Jen zákaznci si myslí něco jiného než automobilky 😁
@Arese
Vždyť jsou úplně k smíchu. Všechny ty jejich nálepky o trollech, hybridních válkách, rusofilech a já nevím čem všem ještě mají vždy jedno společné - ABSOLUTNÍ NULA VĚCNÝCH ARGUMENTŮ. Vždy jen nálepka třídního nepřítele... To je jediné, co hujeříčci doníčci, hendlíčci, mikešové umí.
Vůbec nechápou, že až skončí válka na Ukrajině, téměř jistě ústupkem Rusku tak, jak jsem po celou dobu říkal že to skončí, tak to vůbec nic nezmění na tom, co jsem tady kdy napsal a co budu psát dál. Změní se jediné - prokáže se, že tady ti hujeříčci lhali.
Vždyť jsou úplně k smíchu. Všechny ty jejich nálepky o trollech, hybridních válkách, rusofilech a já nevím čem všem ještě mají vždy jedno společné - ABSOLUTNÍ NULA VĚCNÝCH ARGUMENTŮ. Vždy jen nálepka třídního nepřítele... To je jediné, co hujeříčci doníčci, hendlíčci, mikešové umí.
Vůbec nechápou, že až skončí válka na Ukrajině, téměř jistě ústupkem Rusku tak, jak jsem po celou dobu říkal že to skončí, tak to vůbec nic nezmění na tom, co jsem tady kdy napsal a co budu psát dál. Změní se jediné - prokáže se, že tady ti hujeříčci lhali.
Krum Páč
Hele Arese, chápu, že stárnutí bolí, ale když už skáčeš mezi svejma multinickama, zkus aspoň předstírat, že máš ještě tři funkční mozkový buňky. Teď jsi mi odpověděl jako multiTroll@rohYpnol™ a úplně ses odkopal. Jestli chceš dál trollit, aspoň si udělej excelovskou tabulku, ať víš, kdo z tvých alter eg právě předstírá realitu. Jo, a na tvé další multinicky twistedLSD a ericnn, já odpovídat nebudu., nemám čas odpovídat na každej tvůj muItinick. @Arese
@Krum Páč
Opět jsi prokázal, že jen lžeš a jsi ulhaný hujeříček. Bez jakéhokoliv důkazu tady lžeš o nějakém multi nicku...
Lhář a hujer Krum Páč!
Opět jsi prokázal, že jen lžeš a jsi ulhaný hujeříček. Bez jakéhokoliv důkazu tady lžeš o nějakém multi nicku...
Lhář a hujer Krum Páč!
@Krum Páč Říká trotl, který si založil účet jen proto, aby z něj permanentně někoho vysíral.
Milá redakce, prosím napište do Renaultu že chceme 1.0 tce! Hned bych pro něj běžel.
@Karel Štolař
bych….
realita je pak vzdy jina. Upadek malych silnych aut byl z duvodu nezájmů zakazniku.
bych….
realita je pak vzdy jina. Upadek malych silnych aut byl z duvodu nezájmů zakazniku.
@Hendly no počkej, 1.0TCe by nebylo žádné "silné malé auto" 😄
Jinak... je to o ceně... a vysoká cena je vynucená emisema a povinnou výbavou. Relativní odskok mezi Golfem GTI a Polem GTI nebyl tak velký a tak ano, dost lidí dalo přednost kompaktu... ale je to trošku důsledek legislativy.
Jinak... je to o ceně... a vysoká cena je vynucená emisema a povinnou výbavou. Relativní odskok mezi Golfem GTI a Polem GTI nebyl tak velký a tak ano, dost lidí dalo přednost kompaktu... ale je to trošku důsledek legislativy.
@Emel
Ale to je správně. Kdyz ma někdo plýtvat zdroji a více znečišťování, ať si připlatí. Jen je chyba, že se zvýhodnuje podle vyšší hmotnosti, to je nesmysl.
Ale to je správně. Kdyz ma někdo plýtvat zdroji a více znečišťování, ať si připlatí. Jen je chyba, že se zvýhodnuje podle vyšší hmotnosti, to je nesmysl.
@Hendly Nikoliv, vybíjení normálních spalovacích hot-hatchů nastalo jen a pouze na idelogickém základě, na příkaz debilních emisních pokut elektrofašistické EU!
@Hendly Vůbec ne mám doma Fiata a Rencka a toho Renaulta bych milé rád vyměnil za něco modernějšího, klidně nové Clio ale zatím vlastně není důvod protože Clio ač je pěkný není to nic pro co bych cíleně šel, staré auto mi slouží velice dobře v podstatě je bezporuchové. Právě pětku bych koupil z důvodu že mi je hodně sympatická a vyvolává ve mě pozitivní emoce, opravdu bych ji moc chtěl, ale ne Elektro a za cenu blížící se milionu.
@Hendly Dokaž to.
@vsichni
predstava, že znacky nenabízí male hot-hatch i kdyz by to prineslo zisk je naivni.
Proste se to nevyplatí. Lidi co si to koupi je malo.
Emise za to fakt nemuzou. Jiste vidite ze prodavat ohromna SUV problem neni.
predstava, že znacky nenabízí male hot-hatch i kdyz by to prineslo zisk je naivni.
Proste se to nevyplatí. Lidi co si to koupi je malo.
Emise za to fakt nemuzou. Jiste vidite ze prodavat ohromna SUV problem neni.
@Hendly Problém je ještě trochu někde jinde, SUV jsou ziskovejsi je tam daleko vyšší marže, malá auta už jsou dnes tak drahá že si lidé když už radši drží co mají nebo pořídí o třídu větší auto třeba low-end značky. Ale furt platí že například Clio a Sandero jsou jedny z nejprodávanějších aut v EU, proto říkám když Fiat udělá novou Pandu se spalovacím motorem nebo Renault tuhle Pětku a to za rozumnou cenu, prodávat se určitě bude.
Ani Renault ještě bohužel nepochopil, že elektrický ho-hatch je oxymorón... 😞 Ale oni mu to potenciální zákazníci tohoto segmentu rychle vysvětlí!
P.S. Ta hmotnost, cena a hlavně maximálka 170 km/h je k popukání! 😊
P.S. Ta hmotnost, cena a hlavně maximálka 170 km/h je k popukání! 😊
@Arese Hej, lebo s malým autom B segmentu bežne jazdíš 200 km/h, však? Zas ti uniká o čom je hot hatch.
@Avantime Jo, je hlavně o nízké hmotnosti a vytáčení skvěle znějícího spalovacího motoru, nejlépe za použití trojice pedálů! 😊
@Arese
a proto jezdis v karoqu…
Proc sis nekoupil BRZ?
O tom to cele je
Stale brecis a pritom staci byt k sobe upřímný.
a proto jezdis v karoqu…
Proc sis nekoupil BRZ?
O tom to cele je
Stale brecis a pritom staci byt k sobe upřímný.
@Arese Pro Hendlyho: Opět tady nepokrytě lžeš a seš úplně mimo. 1) Karoqem v drtivé většině jezdí moje žena, ne já. 2) Ostudně si pleteš hot-hatch se zadokolkovým kupé 😊 3) Nepotřebuji hot hatch, protože pro čístokrevnou radost z jízdy vlastním sportovní sedan. Přesto hot-hatchům jako skutečný automobilový fanda velice fandím.
Mohol by to byt trhak... a aj vieme kde je problem ale je to marny...je to marny... snad tie pocity boli nielen zmiesane ale aj elektrizujuce .... inak toto je genialna ukazka ako uplne zdevastovat uz v zarodku potencial inak ( za inych okolnosti ) urcite vyborneho auta...
@3_diamanty To je tvoj pohľad. Môj je, že lepšia motivácia presadnúť do elektromobilu ako je R5 sa ťažko hľadá.
@Avantime Tak motivace pro přesednutí do jakékoliv elektroplečky se opravdu hledá velmi těžko, v tom máš naprostou pravdu! 😊
@Arese Ja by som sa vôbec nečudoval, ak by sa ukázalo, že si v živote v elektromobile ani nesedel a už vôbec ho nešoféroval.
@Avantime Tak můžeš jet jakýmkoliv EV a pořád ti tam bude něco chybět při rychlé jízdě alá hothach a waw efekt zrychlení EV bude trvat jen chvilku, pak to omrzí a hlavně budeš sledovat, jak rychle ti mizí procenta baterie 😉
R5 by byla super i se 1,33TCe 6M se 160k a hmotnosti kolem tuny... nedej bože kdyby tam šoupli 1,6T z RS Clia 😄
R5 by byla super i se 1,33TCe 6M se 160k a hmotnosti kolem tuny... nedej bože kdyby tam šoupli 1,6T z RS Clia 😄
Vidím, že miestna krčma je plná. 😊 Toto je úplne okrajový model, ktorý výrobcu zas tak veľa nestál popri R5, teda aute B segmentu, ktoré stojí menej ako elektrická 500e z A segmentu. Ak sa R5 nebude predávať, až to bude problém. Aj tam však Renault počíta s hybridným Cliom, takže nič prerábať nemusí.
@Avantime
Ako píšeš vyššie, lepšia motivácia vstupu do elektrosveta ako je R5 sa ťažko hľadá. Krásne, štýlové auto s retro imidžom, ale navýsosť modernou technikou za dostupnú cenu. 27500 eur je už slovo do boja, samozrejme že to nie je cena ako za Clio 1,0, ale to ani nemá byť alternatíva ku Cliu so základným spaľovákom, ale buď k vyšším verziám spaľovákov, alebo k najlacnejším elektromobilom. A dnes bežný spaľovák typu Polo 1,0TSI stojí 23-25t, to už nie je moc rozdiel. A v porovnaní s najlacnejšími spaľovákmi ako je eC3 je R5 niekde úplne inde, e-C3 je lowcost skrz naskrz a tak aj vyzerá zvonka aj zvnútra, o smiešnej technike nehovoriac. R5 je oproti tomu o vesmír inde a cena nie je o moc vyššia.
Proste aj ja to vidím tak, že ak by som dnes kupoval elektro, tak R5 by bola na prvom mieste.
Ako píšeš vyššie, lepšia motivácia vstupu do elektrosveta ako je R5 sa ťažko hľadá. Krásne, štýlové auto s retro imidžom, ale navýsosť modernou technikou za dostupnú cenu. 27500 eur je už slovo do boja, samozrejme že to nie je cena ako za Clio 1,0, ale to ani nemá byť alternatíva ku Cliu so základným spaľovákom, ale buď k vyšším verziám spaľovákov, alebo k najlacnejším elektromobilom. A dnes bežný spaľovák typu Polo 1,0TSI stojí 23-25t, to už nie je moc rozdiel. A v porovnaní s najlacnejšími spaľovákmi ako je eC3 je R5 niekde úplne inde, e-C3 je lowcost skrz naskrz a tak aj vyzerá zvonka aj zvnútra, o smiešnej technike nehovoriac. R5 je oproti tomu o vesmír inde a cena nie je o moc vyššia.
Proste aj ja to vidím tak, že ak by som dnes kupoval elektro, tak R5 by bola na prvom mieste.
@iudex Co je na tom R5 dobre? Predny nahon, ktory tu nefunguje. Na co mi je auto, ktore sa nevie pohnut? Ma to aspon pozdlzne posuvny volant?
@iudex
U té pětky je jen škoda toho predniho náhonu.
U té pětky je jen škoda toho predniho náhonu.
@iudex u nás je Fabia 130let 1.0TSI za 425t a základní pětka za 675t, tj. rozdí čtvrt mega... a to je ta Fabka vesměs líp vybavená, má vyhřívaný sedačky třeba.
R5 se mi líbí, ale cenově to je pořád vysoko
R5 se mi líbí, ale cenově to je pořád vysoko
@Emel
OK, nesledoval som akciové ponuky škody, ale čo som tak námatkovo dal skladové Polá, tak ceny boli všetko cez 20t eur (500t Kč), nezriedka aj 24t (600t). Za litrový trojvalec. Teda 675t za R5 je naviac 75t Kč a to mi príde už akceptovateľné. A tiež neviem, aké sú u nás zľavy na R5, ale na mobile de som videl R5ky už za 24t.
suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
OK, nesledoval som akciové ponuky škody, ale čo som tak námatkovo dal skladové Polá, tak ceny boli všetko cez 20t eur (500t Kč), nezriedka aj 24t (600t). Za litrový trojvalec. Teda 675t za R5 je naviac 75t Kč a to mi príde už akceptovateľné. A tiež neviem, aké sú u nás zľavy na R5, ale na mobile de som videl R5ky už za 24t.
suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
@iudex nový Clio Tce je u nás od 360-370 skladovka, do 400t jsem napočítal přes 40 aut na Sauto, včetně LPG verzí
@Emel
No neviem, či je základný trojvalec s 90k konkurenciou pre R5, ktoré začína na 122k. Trochu jablká a hrušky. Preto som pozeral Polo, ktoré má bližších 115k.
Alebo ak chceš trvať na Cliu, tak porovnávaj skôr hybrid, ten je okolo 570t.
No neviem, či je základný trojvalec s 90k konkurenciou pre R5, ktoré začína na 122k. Trochu jablká a hrušky. Preto som pozeral Polo, ktoré má bližších 115k.
Alebo ak chceš trvať na Cliu, tak porovnávaj skôr hybrid, ten je okolo 570t.
@iudex výkonový rozdíl tam samozřejmě je, otázka je, nakolik je relevantní pro cílovku a zamýšlené užití auta. Ono je R5 zase o 320kg těžší, má maximálku jen 150 a omezený dojezd. To už spíš tomu Cliu chybí automat.
Kdybych si měl tipnout, v jaké cenové relaci se nejvíc prodávají subkompakty, tak bych tipoval 400-450.
Kdybych si měl tipnout, v jaké cenové relaci se nejvíc prodávají subkompakty, tak bych tipoval 400-450.
@Avantime máš nějaká čísla o tom, jak se prodává hybridní Clio? Já bych si tipnul že mizerně.
@Emel nejsou, Renault je srab a započítává to k benzinu. Na SDA není zaznamenán ani kus benzin+el. A to ani 2024, ani 2025… Nebo to vážně nikdo nechce…
www.alvolante.it/news/fiat-500-ibrida-2026-preserie-mirafiori-404093
Ať chválí co ke chvále je, ale proč pořád omlouvají, nebo dokonce chválí to, co je evidentně špatně.
...to je ta cenová parita !!! 😁
V cem je clio lepsi? mně se clio líbilo, pětku jsem ještě nezkoušel, proto se ptám co očekávat.