Automobilka, která patří pod křídla Fiatu má svá zastoupení pouze ve dvanácti evropských zemích. To se má, ale brzy změnit. Italská značka se brzy objeví také na českém trhu.
Daniel, ty jeden koki, prosím radšej sa tu už k autám nevyjadruj. Choď si hrať s pískacím káčerom a debaty o autách nechaj na nás dospelých. Kapišto kokoško?? ;-)
Jsem zvedavy na prezentaci Jaguaru na Autosalonu- vzhledem k urovni jejich stranek to asi bude bomba :no: . Ale koukal jsem ze rozsiruji pocet dealeru :yes: PS Fakt mi nejde na rozum kolk ma Jag predvadecek to je neuveritelne tolik jich nema ani Volvo Pruhonice a to samo proda o par aut vic nez vsichni dealeri Jagu v CR dohromady
...najdi si tady na diskutování někoho sobě rovného. To znamená,že píše nohama jako ty, je to disgrafik a ma jen pulku mozku jako ty. Ale myslím, že nikdo takový(kromě tebe)tady není,takže odprejskni šmudlo ;-)
Jo, to JE téma. Lancia umí vzít za srdce. Lépe řečeno, uměla to mnohá desetiletí... Já si ovšem nemyslím, že by Lancia usnula na vavřínech... ačkoliv ty vavříny k ní odedávna patří :yes: Lancia se tak nějak jen potichu vytratila, což je tedy velká škoda. Vždyť Lancia má dokonalý rodokmen - akcent na sportovní notu, akcent na techniku, akcent na neobyčejnou krásu. Co chtít více? Snad jen... dokonalou, sportovně-luxusní, krásnou a aktuální Lancii. Něco tu již prolétlo v článcích. Tak se těšme.
Zdar Dottore, já myslím, že noblesní stránku věci splňuje Thesis. U malých vozů je zajímavou stylovkou právě ypsilonek a za střední třídu bude kopat nová Delta. Ještě by to chtělo klasický sedan střední třídy - něco na způsob nástupce Dedry/Lybry. Mohl by technicky vycházet z podvozkové plošiny Alfa 159... No nechme se překvapit. Lancia si určitě důstojný návrat mezi prémiové kovboje zaslouží... ;-)
Máš pravdu brácho, dík za nápovědu - Delta bude samozřejmě reprezentantem nižší střední třídy. Jako konkurenty bych tu viděl BMW 1-er, M-B B-klass, Audi A3, Volvo C30, a třeba i Alfu 147, příp. budoucí 149. Ale ten střednětřídý sedan mi tam nějak chybí. Netuším proč Lancia neuvedla nástupce Lybry... :-|
Delta ma byt nástupce dedry/lybry, posunuli ji o tridu vis. Coz je skoda, protoze na konkurenci pro STi nebo EVO X ve forme nove integralky si muzem nechat zajit chuť. Je chyba uplně vypustit nižší střední třídu, ale snad lancia vi co dela.
Teda :) obycejne te nemam rad, a tvoje prispevky hledam jenom tehdy, kdyz se chci hadat :) Ale tomuhle fakt nerozumim :) Kazdopadne dik ;) Napsal jsi to hezky... :yes:
Kdo napíše, že je Lancie jen luxusní Fiat je vážně trouba. U Lancie je v rámci segmentu prémiových vozů luxus sotažen ad absurdum. A byť některé modely jsou společné S FIatem, jednás e o prakticky úplně jiné vozy. Mimto Ypsilon je naprosto svébytný model, stejně tak Thesis a předešlá Lybra. Delta bude také svébytný model. Takže Fiat je POuze MUssa a Phedra a kdo v těch autech jel ví, že v rámci třídy nesnesou srovnání a to ani se svými bratříčky a sestrami. Jiank je jasné, že Lancie první 3 roky tady nebude lámat prodejní rekordy, ale postupně se to jistě bude lepšit.
Tak to není tak úplně pravda... Ypsilon ja postaven na podvozku fiatu punto 2 generace + využívá některé shodné motory s puntem... Vím o čem mluvím, sám mám ypsilon ;-)
No a Lybra je postavena na podvozku Marey weekend.... Takže s tím svébytným modelem, bych to viděl tak maximálně na Thesis, ale moc bych se nedivil, kdyby byl na podvozku AR 166.
Musím říct, že tato nová Lancia se mi docela líbí, hlavně vnitřek je pěkný. Neholduji moc zadní části, ale myslím, že to je typický styl pro Lanciu, Itala. Ta dvoubarevné karoserie taky nevypadá špatně.
Co se týče motoru, tak jsem byl mile překvapen. Bohužel jezdím s tou nejslabší verzí, která se vyrábí či bude vyrábět, ale i tak jsem spokojen. Je to docela živé autíčko, přesně do města. Po dálnici už to není tak slavné, ale na těch 130 se dostanete i ve stoupání.
Lybra byla nejhezci auto ve sve tride, jeji design je odkazem slavne minulosti a presto v sobe nese neco moderniho a nadcasoveho. Je to proste elegantni kara a priznam se, hledam nejakou peknou - ideal sedan v bile barve s motorem 2.0 petivalec.
Předek vozu se mi moc nelíbí, je zvláštní, ale třeba by si na něj člověk brzy zvykl. Zato vevnitř luxus sám :) Líbí se mi ikona Win na volantu, originání :)