Novinky
@ptr078
No to opravdu nerozumíš. Možná problem s cizím jazykem. Toto je postavené na nové bz4x, uz jen podle zminovane techniky. A označení bz4x se nijak neruší, jen se uvažuje, ze jiné BZ označení nebude, coz ještě stále není jisté. Viz třeba bz3 a bz5 v cine.
No to opravdu nerozumíš. Možná problem s cizím jazykem. Toto je postavené na nové bz4x, uz jen podle zminovane techniky. A označení bz4x se nijak neruší, jen se uvažuje, ze jiné BZ označení nebude, coz ještě stále není jisté. Viz třeba bz3 a bz5 v cine.
@ptr078
Jojo. Tak to pak chapu, kdyz potrebujes googlit cizi jazyky a neumíš je. Pak snadno nebudeš rozumet v diskuzi. zkusím jednodušší věty. Bz4x touring je nová karosarska verze nové bz4x, ktera byla představena v březnu.
Jojo. Tak to pak chapu, kdyz potrebujes googlit cizi jazyky a neumíš je. Pak snadno nebudeš rozumet v diskuzi. zkusím jednodušší věty. Bz4x touring je nová karosarska verze nové bz4x, ktera byla představena v březnu.
@Rasto
Třeba, ze enyaq ma v základu 62 kWh baterku, nabíjení 165kw neni zas takovy rozdil, ovsem AC jen 11kw, bubnové brzdy, možná už i funkcni infotainment a mensi pravdepodobnost kvality a spolehlivosti. Za mne tohle taky není nejaky výstřel moderni techniky. Jeslti enyaq nebo tohle bude na ceně hlavně a spolehlivosti. Zatim jako vítěze v tomto vidím EV6
Třeba, ze enyaq ma v základu 62 kWh baterku, nabíjení 165kw neni zas takovy rozdil, ovsem AC jen 11kw, bubnové brzdy, možná už i funkcni infotainment a mensi pravdepodobnost kvality a spolehlivosti. Za mne tohle taky není nejaky výstřel moderni techniky. Jeslti enyaq nebo tohle bude na ceně hlavně a spolehlivosti. Zatim jako vítěze v tomto vidím EV6
@traveldrive
Právě ses přihlásil. Je vtipné, ze porad dokola doteď nechápeš, ze potrefená husa se vždy ozve. Děkujeme ti, že každou chvili to potvrzuješ. Co taky čekat od seceromaďara? Ze bude rozumet psanemu textu tady na diskuzi?
Právě ses přihlásil. Je vtipné, ze porad dokola doteď nechápeš, ze potrefená husa se vždy ozve. Děkujeme ti, že každou chvili to potvrzuješ. Co taky čekat od seceromaďara? Ze bude rozumet psanemu textu tady na diskuzi?
@Prezivkynetreba
Ten současný se začal prodávat v dubnu 2019, takže to je teprve 6 let. Měl jsem první zákaznickou corollu v CR, předobjednávka byla z prosince 2018. Ale jo, už by se melo blížit. Myslím, že příští rok se to nějak začne objevovat vic.
Ten současný se začal prodávat v dubnu 2019, takže to je teprve 6 let. Měl jsem první zákaznickou corollu v CR, předobjednávka byla z prosince 2018. Ale jo, už by se melo blížit. Myslím, že příští rok se to nějak začne objevovat vic.
@Rasto
S ev9 jsem ujel 380km se spotrebou 17.5kwh a to si to kazdej chtel vyzkouset, kde jsem se objevil. S rz jsem jezdil za 15 a po městě za 10. To s enyaqem ve meste jsem se nedostal vůbec. Ale jeste jsem nezkoušel teď toho nového. A enyaq ma stejne problémy jako celý vw, především infotainment. Kia měla problémy to vím, ale mělo by být vyřešeno. To je stejne jako měla toyota problémy s ročníky 2022 a 2023 u bz4x. Uz jsi jezdil s novým enyaqem?
S ev9 jsem ujel 380km se spotrebou 17.5kwh a to si to kazdej chtel vyzkouset, kde jsem se objevil. S rz jsem jezdil za 15 a po městě za 10. To s enyaqem ve meste jsem se nedostal vůbec. Ale jeste jsem nezkoušel teď toho nového. A enyaq ma stejne problémy jako celý vw, především infotainment. Kia měla problémy to vím, ale mělo by být vyřešeno. To je stejne jako měla toyota problémy s ročníky 2022 a 2023 u bz4x. Uz jsi jezdil s novým enyaqem?
@Zetti
Bz4x nebude mít padla na rekuperaci? To beres odkud?. RZ je ma a mít bude. Dokonce i tady na fotkách ta padla pod volantem jsou.
Bz4x nebude mít padla na rekuperaci? To beres odkud?. RZ je ma a mít bude. Dokonce i tady na fotkách ta padla pod volantem jsou.
@Krum Páč vezmi to opacne. SW bz4x se v roce 22 nepovedl. Omezeny dojezd, dobijeni palubní baterie, černání displeje, přední kamera. To vse toyota snad spravila a snad tuktuk uz pojede jak ma. Nic vic to auto delat nemusí
O oldtimerech diskutují jen s tim, kdo o tom ma aspoň zakladni povědomí, ne s jízlivým oslem.
O oldtimerech diskutují jen s tim, kdo o tom ma aspoň zakladni povědomí, ne s jízlivým oslem.
@Rasto Korejská BEV hodně žerou? Kam na tyto nesmysly chodíte?
Spritmonitor😒br /> Tesla Model 3 -18,4kWh/100km
Ioniq6- 18,75kWh/100km
VW ID7 - 20,52kWh/100km
Ioniq5- 20,93kWh/100km
Enyaq- 21,07kWh/100km
Celkem dost vypovídající.
Spritmonitor😒br /> Tesla Model 3 -18,4kWh/100km
Ioniq6- 18,75kWh/100km
VW ID7 - 20,52kWh/100km
Ioniq5- 20,93kWh/100km
Enyaq- 21,07kWh/100km
Celkem dost vypovídající.
@Mikesus Hm. To su tie tvoje pravdy a argumenty. Nevies, ale tvrdis, ze dojazd bude taky a taky. 🤣 tak ako minule, vsetci sa stazuju na dojazd a spotrebu, len ty na tom prejdes polku zemegule
Vzhledově se mi líbí. Asi první EV, které se mi opravdu líbí, v červené by vynikl líp. Jak exteriér, tak interiér a kufr je (až na ten schod po složení sedadel ) taky pěkný a 600l je výborná hodnota. Vzadu se zdá, že je dost místa jak na nohy tak na hlavu.
Jaká bude cena a zimní až-dojezd ?
Pokud cena bude do 700k a dojezd 700km, tak velmi vážně začnu o EV uvažovat. Obávám se ale, že cena bude dvojnásobná a dojezd poloviční 😉
Jaká bude cena a zimní až-dojezd ?
Pokud cena bude do 700k a dojezd 700km, tak velmi vážně začnu o EV uvažovat. Obávám se ale, že cena bude dvojnásobná a dojezd poloviční 😉
@Krum Páč zase meles z cesty. Auta mam rad, bz je jedno ze 4 co mam a mam velke škubání poridit páté. Cena toho co chci je ale kvuli vzacnosti pro mne astronomicka, tak ještě trochu taktizuju. 90000 euro za 24 let stary auto je děs
Jinak Toyota udelala kus SW prace i na starem bz4x, to auto jezdi pekne i na prahu tretiho roku. I baterka drzi po trech letech bez vyrazne degradace, přes 300 kilaku dalnicni rychlosti to da. To je vic nez kdyz bylo novy.
Jinak Toyota udelala kus SW prace i na starem bz4x, to auto jezdi pekne i na prahu tretiho roku. I baterka drzi po trech letech bez vyrazne degradace, přes 300 kilaku dalnicni rychlosti to da. To je vic nez kdyz bylo novy.
Nie celkom tomu rozumiem, ked je pripravene nove auto bz, oznacenie 4x sa rusi, ma mat lepsi dojazd, spotrebu, nabijanie. A ak je toto postavene na starej bz4x, tak si to kupi asi iba ***
@Rasto Je zajímavé, jak si někteří jedinci dokážou domyslet, že některými auty se jezdí po dálnici méně, s jinými více, i když z hlediska třeba rychlosti nabíjení by to mělo být naopak.
@Mikeus tak áno, je pravda, že koncern moc neexceluje v meste. Ale na druhej strane cena paliva je nízka, tak či si to vezme v meste 12 alebo 15 by mne až tak nevadilo.
Najdolezitejsie aspoň pre mňa je, koľko to dôjde na diaľnici a za ako rýchlo sa nabije...
A na tej diaľnici je koncern celkom fajn. Samozrejme Ioniq 6 je lepší, ale človek kufor potrebuje...
Najdolezitejsie aspoň pre mňa je, koľko to dôjde na diaľnici a za ako rýchlo sa nabije...
A na tej diaľnici je koncern celkom fajn. Samozrejme Ioniq 6 je lepší, ale človek kufor potrebuje...
@Johnn
Já osobne jsem v pohodě s tim a je mi jedno, jestli má 150, 130 nebo 170kw. Zásadnější je pro mne výkon AC nabíjení. A tam preferuji tech 22kw.
Ona ta stará bz4x nic moc nenabijela, tam jsem se přes 100kw prakticky nedostal a nijak to nevadilo stejne.
Já osobne jsem v pohodě s tim a je mi jedno, jestli má 150, 130 nebo 170kw. Zásadnější je pro mne výkon AC nabíjení. A tam preferuji tech 22kw.
Ona ta stará bz4x nic moc nenabijela, tam jsem se přes 100kw prakticky nedostal a nijak to nevadilo stejne.
@Johnn
Souhlas. Zatím o větších spotrebach jsem slyšel u VW a stížnosti na to. Viz.posledne Vaculík s enyaqem, ze nedokaze jezdit po meste za méně než 14.
Souhlas. Zatím o větších spotrebach jsem slyšel u VW a stížnosti na to. Viz.posledne Vaculík s enyaqem, ze nedokaze jezdit po meste za méně než 14.
@Zetti
K čemu B? Padly si nastavuješ 4 úrovně rekuperace. Nebo nerozumím, co máš na mysli jinak s rekupearci.
K čemu B? Padly si nastavuješ 4 úrovně rekuperace. Nebo nerozumím, co máš na mysli jinak s rekupearci.
@Mikesus Maximální hodnota nabíjení není vypovídající, takže BZ4X může být v pohodě. Záleží na nabíjecí křivce a ta může být plochá.
Dizajnovo sa mi páči. Pripadá mi to ako krajšie Subaru Forester. Škoda, že to je len v elektrike. Inak mňa by celkom zaujímalo kedy Toyota príde s novým modelom Corolla ten súčasný je na trhu už 7 rokov.
@Rasto inak s Korejcami súhlasím, že sú dobrí.
Ale tiež mali nejaké problémy a odchadzali tam nejaké veci.
A dosť žerú. U koncernu si môžeš vybrať id7 s velkou baterkou a dôjdeš ku 400km po diaľnici. Naopak s Ioniq 5 neprejdes ani 300.
Viem pri nabíjaní sa to obracia, ale aj tak je to niečo za niečo.
Ale tiež mali nejaké problémy a odchadzali tam nejaké veci.
A dosť žerú. U koncernu si môžeš vybrať id7 s velkou baterkou a dôjdeš ku 400km po diaľnici. Naopak s Ioniq 5 neprejdes ani 300.
Viem pri nabíjaní sa to obracia, ale aj tak je to niečo za niečo.
@Mikesus a čomu prosím vadia tie bubny, keď to zadkom rekuperuje 100kw? Tak ale hlavne enyaq môže mať 84kwh baterku... a ten zádný pohon a 210kw - to je perfektny kompromis.
Infotainment je už podľa všetkého OK.
Ze by sa Enyaqy nejako srali som nikde nevidel a predalo sa ich už dosť.
Infotainment je už podľa všetkého OK.
Ze by sa Enyaqy nejako srali som nikde nevidel a predalo sa ich už dosť.
@Mikesus opět bez rekuperace na pádlech. S B0 to mohlo usetrit 10% energie, o 10% prodlouzit dojezd. Toyota je nepoucitelna
@Mikesus Nevytiahol si cely zivot *** z ceskej vesnice a hras sa tu na mudraka co pozna niekoho co predava auta. Padol som na zadok. A s vyucnym listom sa tu tiez nemusis ohanat 🤣. A hlavne tu tocis dookola tu istu pesnicku o hornych uhroch. To vypoveda o tvojej urovni celkom dost, primitivny koko...tko
Tak technicky je to auto zastarané už v dobe uvedenia...
V základe prednokolka... 74kwh baterka a max 150kw nabíjanie, nevidím jediný dôvod, prečo nejst radšej do Enyaqu
V základe prednokolka... 74kwh baterka a max 150kw nabíjanie, nevidím jediný dôvod, prečo nejst radšej do Enyaqu
👍
Jsem rad, ze s tvym prvnim EV nakonec nebude tak zle.
🙂
Za sebe muzu napsat, ze mi bZ4X vubec neurazi a navic se mi i libi.
Jestlize Toyota odstranila SW nedostatky, tak uz zbyva u predFL jen pomaly AC nabijeni, ktery cloveka s nabijenim doma (kdy ma k dispozici nejmin 10h na nabijecce denne) netrapi. Stejne jako mirne vyssi spotreba, ktera je drobnym omezenim jen na delsich cestach.