Chlapce pokial nedokazes pisat nic lepsie, tak radsej nepis. Z tych tvojich vytvorov sa ludom robi spatne. Pepe Ti to napisal dobre. Najprv porozmyslaj, kym ieco napises.
Taky mi přijde, navíc je to auto nějak moc naložené na zadek (nebo má vysoko přední nápravu?), čili bude asi hodně těžké - to by se na test brzd asi hodilo. Jak jde vidět, přední kola jsou velmi zaprášena od brzd a zadní skoro vůbec, čili ta oktávka má vzadu asi bubny... Typoval bych to tedy na testování přední nápravy superbu - i ten přední nárazník je jiný, asi podobný tomu u superbu, aby se nasimulovalo proudění vzduchu... Ale může to být samozřejmě úplně jinak, z pár fotek těžko soudit...
Vzadu bubny být nemohou,žádná O II nemá vzadu bubny...Já to vidím na testy podvozkových komponent nového Superbu. Proto možná ten vysoký předek a nízký zadek.Yeti si myslím že určitě ne. Toho by podle mě testovali když už na základě spíš Roomsteru než O II.Ale zas co ten přední nárazník??? Inu uvidíme co na nás Škoda chystá ;-)
Je to kravina možná O Toura,ale zas takové kliky háky by snad nedelali...Ale spíš by mě zajímalo proč tam je takový nárazník,není z žádného modelu Škody.
ja souhlasim s HEYDE-m,vzadu to bude mit bubny a vepredu kotouce tudis komplet podvozek z neveho superbu a ten predni naraznik vypada dost dobre takze bude na novym superbu(toto je ciste muj nazor a nikdo mi ho nevytkne)
Bubny na Superba, tak to se válím smíchy. Tak komplet podvozek S asi težko, pokud by tam byly bubny vzadu >:D ale stejnak tam nejsou, jsou to normální kotouče, akorát ty přední dostávají víc zabrat, proto ta špína na předních dicsích.
Bubny na Superba, tak to se válím smíchy. Tak komplet podvozek S asi težko, pokud by tam byly bubny vzadu ale stejnak tam nejsou, jsou to normální kotouče, akorát ty přední dostávají víc zabrat, proto ta špína na předních dicsích.
a tady je zas nekdo chytrej co? kdo ti rekl ze O II nema vzadu bubnove brzdy? O II ma vzadu bubnove brzdy zalezi ale jen na vybave. a podvozek Yeti se testoval na stare Fabii (samozrejme trochu upravene aby to sedelo), bylo to nekde tady na techto strankach. a ten predni naraznik, proc by se treba nemohlo jednat o facelift nerikam ze to je ale proc by ne? btw spis si myslim ze testuji brzdy na naprave z novyho Superba.
Jses si jistej ze O II ma bubnove brzdy??? Ted sem koukal a i 1.4 ma vzadu kotouce. Kde si to nasel???
Ja to vidim taky na test naprav/brzd pro superba...
Čus Smíšku, doplň si své znalosti prosím a pak mluv o "někom chytrém", protože i nejzákladnější výbava Škody Octavie II má vzadu kotoučové brzdy. To jen O I měla i u 1.6i bubny, ale nová má i v 1.4 kotouče na všech čtyřech ;-)
Vcelku s Tebiu souhlasim, nalozena octavka, to vypada na test brzd pripadne na test naprav (novych komponentu naprav ci novych naprav. I podle toho narazniku to vypada na test brzd, presne kvuli tomu vzduchu...
To ze vzadu nejsou zapraseny kola neznamena ze ma bubny, ale to, ze v kazdym aute jsou silnejsi (vic zabiraji) predni brzdy, cili i ty vic prasi...Kdyby to tak nebylo, zadni by mely tendenci se blokovat...zkus to nekdy na kole, brzdit zadni stejne jako predni, zadni se blokne (pac na kole predpokladam nemas ABS ;) )
Takze resume - test brzd a (ci) naprav pro novy Superb s naftovym motorem ( to kvuli vyfuku, a je to i logicky, pac je tezsi-vetsi naroky, opotrebeni napravy predni )
Nekdo neco proti? ;) :-!
On to totiz zrejme neni test Superbu jako celku, ale jeho komponentu, konkretne pravdepodobne brzd a naprav. A ty se tam "zmesti" ...
To ze ma cumak nahoru je dusledek evidentniho nalozeni kufru (treti fotka, zadni kola "do X"), plus zrejme toho, ze akceleruje...
Jasne, ja bych rek, ze v tomhle pripade jde o oboji najednou, jak nalozeni, tak navic zrychlovani...Samotnym zrychlovanim by to slo jen tesne po rozjezdu a asi bychom videli i naky ty efekty gumovy ci vyfukovy, coz nevidime...
Ale inak ide len o ciste spekulacie.. ;-)
Povedzte mi prosím vás prečo keď ja pridám spot nezobrazí sa na HP auto.cz ako"Poslední spoty na blogu..."A prečo ani na HP blog.auto.cz nieje ???????!(!!! ;-\ ;-\ ;-\ ;-\ :-(:-O:'-(:-O )
Kdybych se s Tvym nazorem ztotoznil, jedna vec by mi nesedela. Proc by ji sakra nakladali??? Aby vyzkouseli co ten naraznik dela, kdyz je nalozena? To snad ne... :D
Mas pro tohle taky tak presvedcive tvrzeni? ;-)
pocuj preco si kazdy druhy den menis nick? staci si precitat 1 tvoju vetu a je jasne ze ju pisal magor danieldesign. a ked uz stale spominas prototypy pise sa to s Y nie prototipi! magor.
No jasne, testujou komponenty pro facelift Crafteru, tak to soupli do kastle octavky a hodne ji nalozili >:-[] >:D:yes:;-)
To ale nesmim rikat nahlas, jinak to nekdo vezme vazne a potaha me tu >:-[]
Puvodne sem teda vubec nemel v umyslu delat z nekoho idiota, jen ta Tvoje myslenka, ze testujou neco uplne jinyho me natolik nadchla, ze sem nechal svoji fantazii navolno, a ona vyprodukovala ten Crafter ;-) To, ze sis na sebe vztahnul ten smich je Tvoje vec, ktera o necem svedci, ale rozhodne to tak nebylo mysleny... OK ?
Jestli to nebude tim, ze sem se dneska prihlasil poprve ;-) Uz i z toho bys mel poznat, ze vubec netusim kdo si nebo o cem si mluvil s tim "uz zase zacinate"...
Hele ja nic nekritizuju, precti si to, co sem Ti napsal v 17.06...to s Crafterem vubec nebyla narazka na Tebe, jen si mi vnuknul takovou vtipnou myslenku...takze se uz hod do klidu :) Jinak Octavie je fajn auto, sam s ni mam naky zkusenosti, nieje to vela zle :yes:
Jednoznačně se jedná o testování přední nápravy Superbu. Důvody: 1. z první fotky je jasně vidět že přední náprava je širší než u OII. 2. Přední nárazní a vstupy vzduchu nejsou facelift OII, vůbec se designově nehodí ke zbytku auta, spáry nelícují, evidentě se jedná o vstupy SuperbuII. 3. Zatížení celého auta je právě kvůli nasimulování větší hmotnosti Superbu a důkladnějšímu testování brzd. - Nějaké protinázory?
maly detail: ake rozlozenie vahy (predok-zadok) bude mat novy superb? predpokladam +- 60-40. tak sa mi zda, ze tu nalozili "trosku" viacej dozadu. ale snad vedia co robia...
No ja nevim... tak debilne zaprasene poklice jsem jeste nevidel. Maji docela zvlastni barvu, auto je docela ciste a ty senzory taky.
Myslim si, ze jsou ty disky jen natrene... za jakym ucelem to nevim... mozna, ze to opravdu neni jen test brzd, ale testuje se uplne neco jineho ;-)
A tam je nějaká změna? To je teda dost nudáááááá,stejně jako s novou Fabií. Ta zas vypadá, že se v zatáčce musí zákonitě převážit s tím jak je vysoká a úzká. ;-\
Co to je za nárazník??? Ve světlejší barvě a takovej hnusnej! To tam hodily na rychlo z nějakyho jinyho auta ne? Je to blbost aby byl v zadu pod nárazníkem černej spojler a ve předu ne. Zlatá dvojková octavie v orig. !!!
Co takhle test nového pohonu 4x4 do sedanové Octavie? Nemyslíte? Z mé intuice zvedlého předku by tomu něco nasvědčovalo. Škoda jak ji znám dělá vtipné blafy >:-[]
a nemohli by testovat skodu octavii sedan?bylo by to mozne?byla by sirsi naprava aby se auto nepreklonilo v zatackach a schvalne tam daly novej naraznik at to vypada ze testujou novy model a testujou brzdy,co rikate na asi uz 5verzi?
a nemohli by testovat skodu octavii sedan?bylo to mozne?byla by sirsi naprava aby se auto nepreklonilo v zatackach a schvalne tam daly novej naraznik at to vypada ze testujou novy model a testujou brzdy,co rikate na asi uz 5verzi?
Ale Superb a Yety to rozhodně nejsou.To jsou auta v konečné fázy , které se už připravují pro výrobu.Může to být test brzd podvozku , ale pro něco jiného.Třeba pro VW.
čo noveho sa môže tam skryvať? Stale to je Škoda, nechcem uraziť obdivovatelov značky škoda, ale ostatne značky to dotiahli omnoho dalej, jedine na tom je dobre to, že ceny rezervnych sučiastok sú ešte ako tak v norme. Aj ked pre nove modely to už neplati. Tak čo sa tam môže skryvat : o )
Tak to je slovo do pranice! V čem to ty ostatní značky dotáhly dál? Některé určitě to není pochyb, ale některé taky ne. Takže Škodovka nabízí hodně, a ruku na srdce, většině vadí cena!