Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Suzuki Swift 1.2 DualJet 4x4 – Nejlevnější čtyřkolka na trhu

21 komentářů

Avatar - lamal
lamal
Ideal male auto, skoda ze asi uz nebude SSS, nejaky bodykit by mu prospel a s 1.5 BJ + manual by to bola zase pocketrocket co jazdi za 5-6l/100.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@lamal
Casy swift sportu su uz fuc ... a ani 3 dverovy ceed gt uz v zivote nepride a pod... za to 2 tonove elektra ktore su zaroven pre 90 percent ludi nedostupne su to prave orechove ... divna to doba.. ono zda sa ze dobre uz bolo... a konkretne v autach to plati dvojnasobne
traveldrive
@3_diamanty Mám pocit, že ono "dobre už bolo" vídam a počujem stále častejšie. Nie iba o autách.
Arese
@traveldrive No, ale bohužel je to naprostá pravda...😧
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Arese po tom co vyvádí šesti - demolice se neni čemu divit. Zničí co můžou. I dostavba Dukovan je v troskách. Žirafa by to řídila lepe ten stát.
Avatar - lamal
lamal
@Pepa_007
Este si moc mlady aby si mal odsledovane, ze volebne sluby su vo vacsine uspokojenie aktualneho trendu volicov a veci kratkodobe a populisticke su rychly konzum, na ktory doplatis ty a tvoje deti.
Kazda vlada vladne v inej dobe, nikdy nezrovnas volebne obdobia ako nieco co ma konstantne podmienky a je zavisle len od vladnutia.
Avatar - praptak
praptak
@Pepa_007 Tak to zase ne.
Avatar - lamal
lamal
@3_diamanty
Stara doba sa nevrati, to neznamena ze su lahke a zabavne auta odpisane. Na chvilu ano, ono sa to spravi, verim tomu 😄
Othello
Hm, mezinápravová viskózní spojka, to je čistě mechanický prvek bez jakékoliv elektroniky, rád bych věděl jak teda funguje její připojování na základě elektroniky zaznamenávající prokluz předku.

A druhá podivnost, elektromotor s výkonem 2,3 kW udrží těch 60 Nm do nejvýše 370 otáček. Trochu bych tedy pochyboval že zmíněná hodnota je schopná nějak pomoct s akcelerací
V technickcých údajích stejně není o elektromotoru ani zmínka
Anonym
@Othello počítají že se nikdo ptát nebude
traveldrive
@Karel Štolař Faktom je, že s týmto pohonom auto funguje nadmieru dobre.
Avatar - lamal
lamal
@Othello
Ked nepoznas prevod, ktorym je napojeny na pohonnu sustavu co chces dedikovat ? Tych 60nm moze byt dostupnych medzi 1000-2500ot na priklad...
Anonym
Auto je to krásný, určitě i praktický do města ale má jednu velkou chybu a tou je cena, je to prostě moc velký obnos peněz za tak malinké auto na kterém se tolik šetřilo. Odhlučnění žádné a ten prapodivný hybrid je tam taky jakoby navíc. Když se člověk má rozhodnout pro čtyřkolku v této cenové kategorii jistě raději sáhne po ojetém XV.
Arese
@Karel Štolař Sorry, ale měl bys co nejdříve navštívit svého očního lékaře, nebo aspoň optika! 😧
Anonym
@Arese 👎
Arese
@Karel Štolař Dobře tedy, tak to řeknu ještě diplomatičtěji - jsi asi jediný, kdo na českém internetu nový Swift pochválil za jeho design.
P.S. Já jsem svůj předchozí příspěvek začal slovíčkem "sorry", tak se prosím hned neurážej. 🙂
Anonym
@Arese určitě se neurážím jen vždyť ani nevím kdo jsi. Prostě se mi líbí, přijde se mi to jako hezký, nevšední autíčko, mám na to právo jako jinej má právo na to že se mu líbí třeba Fabie nebo Moskvič. Taky ho neposílám kamsi na vyšetření.
Avatar - lamal
lamal
@Karel Štolař
Mna skor zarazil nazor o vysokej cene, v teste je 4x4 (najlacnejsia 4x4 na trhu), kto chce najlacnejsi Swift zvoli ine prevedenie.
K tomu odhlucneniu mam tiez vyhrady, auto je podla merani tichsie nez Yaris, Yaris Cross, Honda HR-V a to su o moc drahsie auta, na pomery velmi nizkej hmotnosti je Swift odhlucneny paradne.
traveldrive
@Arese Nie je jediný, mne sa zapáčil tiež. Naživo má celkom šmrnc, aj keď predtým by som to možno nepovedal.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Exteriér je vyloženě ošklivý. Jako dětská hračka či z komixu. Takové usměvavé, drobné ťuťu.....
jean192
V decembri som šiel žene kúpiť svišťa a odišli sme s Vitarou. Svišť predávajú bez motora, nemá to zmysel kupovať. Vo vitare je 1,4 turbo s nejakým pokusom o hybrid a jazdí to zatial v priemere hlboko pod 6 litrov. A to ja teda na úsporu nejazdím. Dialnica v Madarsku smerom na RO pri 136 GPS sa udrží na 6,5L/100 km. Pri 156 GPS spotreba stúpne na 8 litrov. To auto žere menej ako moje dieslové BMW pri takmer rovnakej dynamike. Rozdiel sa prejavuje až na diaľnici, tam sa BMW konečne zobudí a Vitara končí. Pri rýchlostiach do stovky jazdím radšej na Vitare. Motor naladili fest dieslovo, najviac sa snaží medzi 1500-3500. Nad nejakých 4500 vädne, obmedzovač je už na 6000, ale tam to nemá zmysel točiť.