Ekonomika
Kia je spravna volba
pekny dizajn, paradny motor, 7 rocna zaruka :yes😒br />
kia je buducnost :yes:
pekny dizajn, paradny motor, 7 rocna zaruka :yes😒br />
kia je buducnost :yes:
Se sovětským svazem na věčné časy :yes😒br />
...
...
Tak to nás nic moc dobrýho nečeká.
Hele, tobě snad u Žiliny vyvlastnili nějaký pozemky, ne ? >😁
Ne. Já si takhle nepředstavuju svět aut, jejich krásu a budoucnost.
To chápu, KIA taky není zrovna moje krevní skupina, na druhou stranu se dotáhla na skupinu značek, které jsou na tom víceméně stejně. Já KIU nevnímám nijak negativně, jen mě její auta ničím nezaujali.
Je to jen auto na odvezení sebe a něčeho za co nejmíň peněz, kde si majitel povětšinou neúnavně nalhává, že dojede stejně daleko, jako Porsche za 4 mega. Nic proti, ale na žádný ódy bych to neviděl.
Ty si vážne zaspal, alebo sa len robíš? Mrkni do cenníkov - KIA už nie je auto za babku, ceny má s viacerými porovnateľné.
billboardy Ceed za 219 tisíc Kč mluví jasnou řečí... >😁 Vše ostatní je tak od 260 výš...
Opravte si tu zaruku - urcite neni omezena najetim 15 tis. km 😉
...vemte kastli staré Fiesty a nalepte znáčky Kia.
proboha to je ale osklivy auto q-:
Rio patří globálně k nejprodávanějším modelům Kie, což je při ČR číslech skoro k neuvěření. Designově byla (2. generace, 2005) prvním modelem, který se odtrhl od minulosti, přinesl nový jazyk, novou kvalitu konstrukce i zpracování. Jako předskokan cee'du Rio určitě čestně splnilo svůj úkol, ovšem v Evropě ho cee'd famózním vzestupem své image zastínil, asi to tak má být. - Tenhle FL je na rozdíl od FL cee'du jen opravdu přepudrování ksichtíku za zvuku tikajících biologických hodin, které Riu věstí dohledný konec. Pro mě osobně na hranici přijatelnosti, jelikož původní design byl konzistentní a FL mu v ničem nepomohl, jedině snad, že by konečně přinesl do interiéru nepoškrábavé plasty. Odskakující podvozek, největší to slabina Ria II, zůstal nejspíš nedotčený, kdo by se taky zabýval starou platformou, když už se nové modely staví pouze na platformě i20. Stejně tak zůstala stará série motorů, které jsou sice pořád dobré, ale už v kategorii "classic", s novými motorizacemi se nedají plnohodnotně srovnávat. Nicméně je 1.4 nadále nadšený a pohyblivý agregát, který by s lepším podvozkem dokázal hodně pobavit, spotřebou neurazí a emisemi kolem 140mg potěší. A 1.5 VGT je taky pořád ten neúnavný malý diesel, který tolik posloužil Matrixu v jeho (příliš) dlouhém životě. Kdo nemá obzvláštní nároky na kvalitu jízdy (zas taková katastrofa to není) a nemusí mít poslední motorové výkřiky, toho Rio nezklame. Minimálně tím, že proti konkurentům nabízí v kabině skoro luxusní prostornost, i vzadu, a hodně dobrou úroveň bezpečnosti.
-- Takže já bych řekl něco jako "poslední runda, pánové, budeme zavírat" a poděkoval bych tomu prckovi. :yes:
-- Takže já bych řekl něco jako "poslední runda, pánové, budeme zavírat" a poděkoval bych tomu prckovi. :yes:
Hlavně ať si každý spočítá ztrátu hodnoty u těchto vozů a to nemluvím o horší životnosti a velké poruchovosti... Viz. veškeré známé statistiky poruchovosti (Adac, Dekra, TUV... ). Kvalita a přístup servisu také trochu jinde než je běžné. Ale sedmiletá záruka to jistí... >😁
Ja osobne som zo servisom maximálne spokojný ... A zatiaľ mi uznali všetko a bez problémov ... Kúpiť Kiu znamená neinvestovať do údržby 7 rokov ...nie je to heslo, je to tak (za 3 roky a 45 tisíc km som nemenil ani žiarovku).
Skôr som prekvapený aká "značkové" servisy má niekde Škoda (nie všetky) - pri takom počte servisov a škodoviek by si človek myslel, že nekvalita je "odfiltrovaná" a škodovkár nemôže mať problém ... Môže ...
Pre objektivitu musím povedať, že ani všetky servisy Kie nie sú OK ...
Ale určite to nie je horšie ako v Škode ...
Skôr som prekvapený aká "značkové" servisy má niekde Škoda (nie všetky) - pri takom počte servisov a škodoviek by si človek myslel, že nekvalita je "odfiltrovaná" a škodovkár nemôže mať problém ... Môže ...
Pre objektivitu musím povedať, že ani všetky servisy Kie nie sú OK ...
Ale určite to nie je horšie ako v Škode ...
"Kúpiť Kiu znamená neinvestovať do údržby 7 rokov"
To je ale kapitální nesmysl. :no😒br />
Mimochodem píšeš, že ti uznali všetko, ok, ale vidím, že se to auto sere, jinak by totiž nebylo vůbec co uznávat. :-!
Další nesmysly o "odfiltrování nekvality" pomocí škoda servisů a počtu škodovek... Jsi úplně mimo. :no:
To je ale kapitální nesmysl. :no😒br />
Mimochodem píšeš, že ti uznali všetko, ok, ale vidím, že se to auto sere, jinak by totiž nebylo vůbec co uznávat. :-!
Další nesmysly o "odfiltrování nekvality" pomocí škoda servisů a počtu škodovek... Jsi úplně mimo. :no:
V Ceede som reklamoval za tri roky tri veci - tlmice, "kostičky" a rádi. Auto bolo vždy pojazdné a veci boli bez problémov vemenené ...
Kamarátka má tiež trojročného Golfa 1,9 TDi a mala len jednu závadu ...
Čiže na "kvantitu" je to 3 : 1 v prospech Golfu. Pozrime sa na "kvalitu". Po 6 týždňovom "pátraní" nepojazdného vozidla v autorizovanom servise, kde má kamoška veľa známych nakoľko tam pracovala predtým, prišli na to, že odišla riadiaca jednotka motora a nejaké senzory. To už je 6 : 0 pre Ceed ...
A samozrejme nakoniec - peniaze. Ja som mal všetky opravy zadarmo - ona všetko platila ....
Jednoducho pri 7 ročnej záruke človeka štatistiky porúch nezaujímajú ... aspoň tých 7 rokov ...
Netvrdím, že tie štatistiky spoľahlivosti nie sú zaujímavé, ale keď sa človeku pokazí auto - sú už bezpredmetné ... tu nastupuje záruka ...
Kamarátka má tiež trojročného Golfa 1,9 TDi a mala len jednu závadu ...
Čiže na "kvantitu" je to 3 : 1 v prospech Golfu. Pozrime sa na "kvalitu". Po 6 týždňovom "pátraní" nepojazdného vozidla v autorizovanom servise, kde má kamoška veľa známych nakoľko tam pracovala predtým, prišli na to, že odišla riadiaca jednotka motora a nejaké senzory. To už je 6 : 0 pre Ceed ...
A samozrejme nakoniec - peniaze. Ja som mal všetky opravy zadarmo - ona všetko platila ....
Jednoducho pri 7 ročnej záruke človeka štatistiky porúch nezaujímajú ... aspoň tých 7 rokov ...
Netvrdím, že tie štatistiky spoľahlivosti nie sú zaujímavé, ale keď sa človeku pokazí auto - sú už bezpredmetné ... tu nastupuje záruka ...
Kdo tady mluví o statistikách spolehlivosti? Já sem je tu nikde nikdy neviděl, ale každej jima šermuje.
Spíš to vypadá na fakt, že neumíš číst.
Spíš to vypadá na fakt, že neumíš číst.
Podivej se na prvni prispevek tohoto vlakna a nevyskakuj.
A co tam jako mám najít? Není tam NIC co by se týkalo SPOLEHLIVOSTI. :-!
Mas problem s chapanim psaneho textu?
Dusan sice statistiky poruchovosti prejmenoval na statistiky spolehlivosti, ale oba mluvi o tom samem.
A jako obycejne, jossalito jako jediny nechape.
Dusan sice statistiky poruchovosti prejmenoval na statistiky spolehlivosti, ale oba mluvi o tom samem.
A jako obycejne, jossalito jako jediny nechape.
len jedna vec: ak vies ako sa definuju tie uzasne statistiky spolahlivosti a odkial pochadzaju tak sa tym nemozes ohanat. To su take statistiky pre cirkusantov...Kia zvysila nehorazne kavlitu aut, aj ked sa mozno este nevyrovna koncernu ale coskoro to pride..
už je v pohode na úrovni koncernu a možno že je pred ním , mám služobnú kiu ale zatial bez závad no len 40tis.najazdené a tá záruka 7 rokov nie je na všetko treba si prečítať aj malé písmená, so servismi je to také - aký majiteľ taký servis - bez ohľadu na značku v SR . väčšinou sú starý zetoráci z JZD
O spolehlivosti já nemluvím a ani sem to nikde nevzpomněl. Opět reaguješ na nějaké SVÉ výmysly. A už mi to dokazuješ po několikáté, že nechápeš psaný text. :-!
Spoľahlivosť a poruchovosť bez spojitosti? Choď sa prebehnúť, prevetraj hlavu a skús nad tým pouvažovať ešte raz.
Každej tady šermuje pojmy jako Kvalita, Spolehlivost, Poruchovost, ale NIKDO jim vesměs nerozumí a NIKDO sem nedal žádný relevantní průzkum aspoň jednoho z uváděných pojmů. :-!
pretoze relevantny prieskum neexistuje. Jediny relevantny prieskum si mozes urobit sam tym ze budes citat realne skusenosti majitelov aut trebars a autorecenze.cz alebo na moje.auto.cz. Vsetky prieskumy spolahlivosti od ADAC alebo TUV su na dve veci..
skus to nabuduce bez urazok, ja som sa v texte vyhol urazkam na tvoiju inteligenciu a podobne. Skus radsej reagovat ako normalny clovek, nechce sa mi tu s tebou zase hadat na dvadsat prispevkov
Ukaž mi, cituj, kde jsem tě urazil? Užívání sprostých slov, primitovností a jiných vulgarit zde exceluješ především ty. :-!
Pokud chceš se mnou diskutovat, zkus reagovat na fakta o kterých píšu a ne na své výmysly.
Pokud chceš se mnou diskutovat, zkus reagovat na fakta o kterých píšu a ne na své výmysly.
ty dokazes po sebe citat?
O spolehlivosti já nemluvím a ani sem to nikde nevzpomněl. Opět reaguješ na nějaké SVÉ výmysly. A už mi to dokazuješ po několikáté, že nechápeš psaný text.
Skus este raz si to precitat a vravim ti prestan urazat
O spolehlivosti já nemluvím a ani sem to nikde nevzpomněl. Opět reaguješ na nějaké SVÉ výmysly. A už mi to dokazuješ po několikáté, že nechápeš psaný text.
Skus este raz si to precitat a vravim ti prestan urazat
pro zajímavost známý s Ceedem má již 8 závad... 😒br />
2x měněn stabilizátor (zřejmě spojovací tyč u ramena kola), doplněno chladivo do klimatizace a stejně opět uniklo, takže bude muset jít na další servisní zásah a zjistit - vyměnit netěsnící díl, měněno rádio, měněn suport brzdy předního kola - zaryzlé vodící pístky, měněno vnitřní zrdcátko - vibrace a klepání, měněn ovladač dálkového centrálního odemykání atd. Zkrátka kvalita u kie dost špatná... Lepší mít záruku menší a bez problémů než tohle.
2x měněn stabilizátor (zřejmě spojovací tyč u ramena kola), doplněno chladivo do klimatizace a stejně opět uniklo, takže bude muset jít na další servisní zásah a zjistit - vyměnit netěsnící díl, měněno rádio, měněn suport brzdy předního kola - zaryzlé vodící pístky, měněno vnitřní zrdcátko - vibrace a klepání, měněn ovladač dálkového centrálního odemykání atd. Zkrátka kvalita u kie dost špatná... Lepší mít záruku menší a bez problémů než tohle.
Tycky stabilizatoru - u vozu do roku 2008 byly pouzity slabsi, takze se mohly rychleji opotrebovat - meneno v ramci zaruky za silnejsi. U vozu od roku 2008 pouzity silnejsi standardne.
Radio - vadna serie od dodavatele Siemens - meneno v zaruce.
Vnitrni zrcatko - do modeloveho roku 2008 vibrace uchyceni - vymena v ramci zaruky nebo reseni opravou trvajici cca 5 minut.
Vsechno detske nemoci prvnich vyrobenych vozu, od roku 2008 se tyto zavady neobjevuji. S tim se potyka kazdy vyrobce. Vsechno jsou to zavady, s kterymi je auto pojizdne a vyrobce je na sve naklady odstranil.
Nikde jsem neslysel o praskajicich hlavach valcu, odchazejicich turbech, spalene elektrice, zatekani do vozu a pod. - to jsou zavady mnohem zavaznejsi a neodmyslitelne spojene s jinou znackou/koncernem.
Tady [odkaz] mas dlouhodoby test Ceeda v AutoBildu - 100 000 km - porovnej si to s jinymi vozy - na konci clanku je tabulka. Myslim, ze to mluvi za vse.
Radio - vadna serie od dodavatele Siemens - meneno v zaruce.
Vnitrni zrcatko - do modeloveho roku 2008 vibrace uchyceni - vymena v ramci zaruky nebo reseni opravou trvajici cca 5 minut.
Vsechno detske nemoci prvnich vyrobenych vozu, od roku 2008 se tyto zavady neobjevuji. S tim se potyka kazdy vyrobce. Vsechno jsou to zavady, s kterymi je auto pojizdne a vyrobce je na sve naklady odstranil.
Nikde jsem neslysel o praskajicich hlavach valcu, odchazejicich turbech, spalene elektrice, zatekani do vozu a pod. - to jsou zavady mnohem zavaznejsi a neodmyslitelne spojene s jinou znackou/koncernem.
Tady [odkaz] mas dlouhodoby test Ceeda v AutoBildu - 100 000 km - porovnej si to s jinymi vozy - na konci clanku je tabulka. Myslim, ze to mluvi za vse.
Zakládat něco na testu autobildu a ještě testu jednoho kusu je docela scestné... Ten známý měl stabilizátor poprve měněný v 45 tisících km a nyní má 70 tisíc a stejná závada. Poprve to měl měněno asi před rokem, čili již údajně zesílené řešení a nevydrželo to ani jako to původní. Jinak po 70 tisících mu stoupla také spotřeba asi o 1 litr (1,6 - CVVT), což jistě také nepotěší. V servise prý s jetými ceedy (nad 100 tisíc) nemají zkušenosti, většinou si to kupují lidé s menším proběhem, tudíž ty závady co jsou (viz. např. Kia - forum) jenom dosvědčuje, že těch dětských nemocí je až až.
Zakladat hodnoceni cele produkce na zkusenosti jednoho udajneho kamarada a jeste navic jednoho kusu je mnohem scestnejsi, nez uznavany dlouhodoby test AutoBildu. :-!
Ono, staci se podivat na konec te tabulky - to neni o jednom kusu. Nebo myslis, ze v pripade VW/Skoda maji tu smulu, ze vyberou vzdycky ten totalne nejhorsi kus? >😁 >😁 >😁
Projdi si fora jinych znacek - budes koukat - to je normalni ze na forum pisou lidi co maji nejaky problem - hledaji radu, nebo nekoho, kdo podobny problem uz mel.
Hodnotit kvalitu cele produkce bez realne zkusenosti je nesmysl. Kazdopadne vime co jsi zac - projevil jsi se pod clanky o Toyote - kopes do vseho co neni od VW bez toho aby si mel alespon nejaky trosicku realny argument.
Ono, staci se podivat na konec te tabulky - to neni o jednom kusu. Nebo myslis, ze v pripade VW/Skoda maji tu smulu, ze vyberou vzdycky ten totalne nejhorsi kus? >😁 >😁 >😁
Projdi si fora jinych znacek - budes koukat - to je normalni ze na forum pisou lidi co maji nejaky problem - hledaji radu, nebo nekoho, kdo podobny problem uz mel.
Hodnotit kvalitu cele produkce bez realne zkusenosti je nesmysl. Kazdopadne vime co jsi zac - projevil jsi se pod clanky o Toyote - kopes do vseho co neni od VW bez toho aby si mel alespon nejaky trosicku realny argument.
zajímavý, že jsem měl nebo mám 4 vozy od VW (vento, bora, polo, jetta...) a s žádným vozem žádný problém není a nebyl... asi mám podle tebe fakt velké štěstí na kusy... pro zajímavost např. ta bora byla koupená jako nová a prodaná ve 250 tisíc Km... A světe div se. Nepraskl ani blok motoru, ani nic jiného. Dokonce nebyla měněna spojka, tlumiče atd. Ukaž mi někoho s kijou nebo toyotou, kdo má se stejným stavem vozu najeté tyhle kilometry.... Recenzi mého bývaleho vozu si můžeš prohlédnout na moje Auto... Stejně tak zatím fungují i ostatní vozy co mám od VW... 😉
Sice nemám žádnou přímo osobní zkušenost s Kií,ale velmi dobře znám majitelé třech Ceedů,zatím bez problémů,až na to že dvěma je před supermarkety lehce odřely (to ale není závada,jako spíše umění některých řidičů).Jinak mám osobní zkušenost s Hyundai.Starý Pony vydržel v pohodě 480tis.km,pak přímé srovnání Accent a Fábia,obojí stejně vybavené,ovšem Fabia musela jít z garáže dříve (problémy s elektroinstalací,podobné problémy měla i Octávka 1,9TDI,další Octávka služební,problémy s motorem 2,0TDI).
Máš dobré zkušenosti s VW tak je kupuj samozřejmě,ale nevím proč byh neměl věřit jiné značce s kterou mám velmi dobrou zkušenost.A když srovnáváme s přáteli náklady pořizovací,servisní (mimochodem mám poměrně blízko perfektní servis Hyundai,doufám že si udrží svůj standard,ale to není o značce,ale o přístupu majitele a zaměstnanců) i provozní,tak mi celkem vycházely nižší.
Jinak na diskuzních fórech všech značek (i VW,i Kie,i Hyundai..)najdeš lidi,kteří mají s auty problémy,auto je poměrně složitý výrobek,určitě není u žádné značky celá produkce dokonalá,proto jsou tu také záruky.
Máš dobré zkušenosti s VW tak je kupuj samozřejmě,ale nevím proč byh neměl věřit jiné značce s kterou mám velmi dobrou zkušenost.A když srovnáváme s přáteli náklady pořizovací,servisní (mimochodem mám poměrně blízko perfektní servis Hyundai,doufám že si udrží svůj standard,ale to není o značce,ale o přístupu majitele a zaměstnanců) i provozní,tak mi celkem vycházely nižší.
Jinak na diskuzních fórech všech značek (i VW,i Kie,i Hyundai..)najdeš lidi,kteří mají s auty problémy,auto je poměrně složitý výrobek,určitě není u žádné značky celá produkce dokonalá,proto jsou tu také záruky.
záleží o jakem přesně píšeš modelu. Např. ten můj kamarád koupil toho ceeda před 2 lety za 410 tisíc Kč. Nyní je to auto reálně prodejné za nějákých 180 tisíc Kč. (v bazaru jsou ceny o něco vyšší, ale ty auta se neprodávaj). Takže za 2 roky úlet 230 tisíc Kč je fakt silná káva. I kdyby to auto bylo zcela bezproblémový, tak ztráta hodnoty např. u stejně drahýho golfa bude citelně nižší. Takže když do provozu započítám i ztrátu hodnoty, tak to prostě nemůže vyjít dobře.
No podívej se o kolik klesly jen za rok ceny nových aut Ceedu,Golfu,Octávií.O kolik stál Golf,Octávia tenkrát více než Ceed a jaký je mezi nimi rozdíl dnes.Ten rozdíl je minimálně stejný,nebo spíše menší.Kolega loni koupil 3-letou Octávii a po roce tvrdí,že už by do toho nešel,raději prý nějakou s**čku,kolik na tom tratil a to už byla ojetina nikoliv nové.
Vždy platí úměra (krom sběratelsky exkluzivních kusů),čím dražší auto nové tím více ztratí na ceně,protože s přibývajícím věkem se ceny postupně sbližují,až se sejdou na nule.Mělo by to být vyváženo buď výkonem,komfortem,prestiží.
Golf najdeš lehce také za cenu kolem 200tisíc 2 roky starý.Příklad😒odkaz]
Vždy platí úměra (krom sběratelsky exkluzivních kusů),čím dražší auto nové tím více ztratí na ceně,protože s přibývajícím věkem se ceny postupně sbližují,až se sejdou na nule.Mělo by to být vyváženo buď výkonem,komfortem,prestiží.
Golf najdeš lehce také za cenu kolem 200tisíc 2 roky starý.Příklad😒odkaz]
já se bavím zcela konkrétně o tom, že kdyby si před 2 lety místo ceeda za 410 tisíc Kč koupil golfa za stejnou cenu, tak by na ztrátě hodnoty ušetřil cca. 50 tisíc Kč. To je měsíčně zhruba 2 tisíce, ročně nějákých 25 tisíc úspory. To že někdo na dražším autě ztratil víc je logické. Ale já porovnávám dvě stejně drahá auta koupená ve stejném období. Už proto se ta kia provozně nevyplátí.
Mas nejakou prokazatelnou statistiku? Sup sem s ni. Pre dvema lety se prumerne vybavena Octavka s TDI prodavala za 600 tis.
Dnes nema hodnotu ani 300 tisic.
Dnes nema hodnotu ani 300 tisic.
koukni se na bazarové ceny... k tomu statistiku nepotřebuješ. Jistě jsi dostatečně inteligentní aby jsi ty rozdíly poznal. Ceeda se 70 tisíci km a 2-3 roky stáří nad 200 tisíc prodáš velmi špatně. Nebavím se o tom, že ho někdo dá do bazaru za 230 tisíc a rok čeká... 😉
Ano vybava Base prip. Active. Ta se ale neprodavala za 400 tis, nybrz za 289.
Před 2 lety stál proceed 1,6 CVVT s druhou nejvyšší výbavou po slevě od prodejce 410 tisíc. Dnes už jsou ceny jiné u všech značek.
Konkrétně jakého golfa by si tenkrát koupil?Jestli mě pamět neklame tak tehdy začínal CEED na nějakých 350tis.,Octávia II na 420tis. s horší výbavou,on ten Golf nemohl být tenkrát nijak moc lacinější než Octávka.Tvůj kamarád si koupil výšší výbavu,tak i u toho golfu by ji chtěl jistě vyšší,čímž zase by mu narůstala pořizovací cena.Před dvěma lety totiž mezi novým Golfem a Ceedem byl rozdíl min 50tis. ve srovnatelných výbavách a minimálně takový bude i dnes rozdíl při prodeji.
Zase ceníky, zase krátká pamět.
Udivuje mne, že si schopen "prohlásit" něco v tom smyslu, že bys před dvěma lety nekoupil Golfa za slušný peníze. Ceníky jsou jedna věc, realita je ta druhá.
A píšu to tady už několik let, přestaňte šermovat ceníkama, zajděte si do salónu, nechte si nakonfigurovat svůj vysněný vůz a zeptejte se na finální cenu.
Udivuje mne, že si schopen "prohlásit" něco v tom smyslu, že bys před dvěma lety nekoupil Golfa za slušný peníze. Ceníky jsou jedna věc, realita je ta druhá.
A píšu to tady už několik let, přestaňte šermovat ceníkama, zajděte si do salónu, nechte si nakonfigurovat svůj vysněný vůz a zeptejte se na finální cenu.
za 410 tisíc by ze skladových vozů koupil Golfa s 1,6 tkou a slušnou výbavou (klima, el. okna, zrdcátka, radio s mp3, 6 airbagů atd.), zkrátka podobná výbava co ceed. Jediná přednost ceedu je o trošku lepší motor ve srovnání s 1,6-75 kW. Ten rozdíl ale v reálu není až tak výrazný, protože s borou 1,6-77 kW jsem byl na dálnici i ve zrychlení lepší, když jsme oba vozy srovnávali, i když pravda je, že v tu dobu neměl vůz optimálně zajetý, dneska už mu to jezdí líp, byť s horší spotřebou.
Zajímavé.Mohl bych vědět za kolik byl tedy tehdy Golf 1,4 v základu?Nebyl nakonec levnější než Ceed?Proč tehdy tedy vůbec někdo kupoval nevybavenou základní Octávii,když mohl mít daleko lepší auto (jen ten kufr?).Výše naopak ukazuješ o kolik je Golf dražší než Ceed nyní 120 tis. rozdíl.Celé to nedává vůbec smysl.
Nechápu lidi,kteří se snaží balamutit druhé.Jednou,že kupují auto ne podle ceny,ale podle kvality a za tu si prý rádi připlatí,tak nekupují lowend.Podruhé,že zas tolik peněz to nestálo a kupovali vlastně za cenu lowendu,takže i ten kdo kupoval lowend si jakousi vyšší image s klidem mohl pořídit také a tím tedy nekupoval jen podle nejnižší ceny,ale jen to co chce.
Nejdříve si urovnej myšlenky,odstraň tuto cenovou schizofrenii a pak můžeme diskutovat.
Nechápu lidi,kteří se snaží balamutit druhé.Jednou,že kupují auto ne podle ceny,ale podle kvality a za tu si prý rádi připlatí,tak nekupují lowend.Podruhé,že zas tolik peněz to nestálo a kupovali vlastně za cenu lowendu,takže i ten kdo kupoval lowend si jakousi vyšší image s klidem mohl pořídit také a tím tedy nekupoval jen podle nejnižší ceny,ale jen to co chce.
Nejdříve si urovnej myšlenky,odstraň tuto cenovou schizofrenii a pak můžeme diskutovat.
Vzhľadom na pokles cien aút za posledné dva roky je ten výpočet o ničom ...
Pre porovnanie kamarát chcel predať VW Passst 1,9 TDi (7 rokov, 240 tis. km) a ponúkli mu tak 3-4 tisl. eúr s tým, že možno, lebo na trhu je ich prebytok a je silnejšia ponuka ako dopyt)
To skonštatoval, že sa to predávať neoplatí ...
Jednoducho všetko išlo dole a tú "stratu hodnoty" majú všetci ...
Pre porovnanie - ja som dal za Ceeda 530 tisíc Sk a dnes má hodnotu tak 270 tis. Sk. A to ešte mám splatiť 320 tisíc : ). Ale auto používam a tak mi tá "strata hodnoty" žily netrhá ...
Pre porovnanie kamarát chcel predať VW Passst 1,9 TDi (7 rokov, 240 tis. km) a ponúkli mu tak 3-4 tisl. eúr s tým, že možno, lebo na trhu je ich prebytok a je silnejšia ponuka ako dopyt)
To skonštatoval, že sa to predávať neoplatí ...
Jednoducho všetko išlo dole a tú "stratu hodnoty" majú všetci ...
Pre porovnanie - ja som dal za Ceeda 530 tisíc Sk a dnes má hodnotu tak 270 tis. Sk. A to ešte mám splatiť 320 tisíc : ). Ale auto používam a tak mi tá "strata hodnoty" žily netrhá ...
Ja som dnes ráno bral pre zmenu do servisu 3 ročný Passat 2,0 TDI po 100 000 km. Ten sku...ný DPF filter. No jo auto za 1,5 mega SKK a po 100 000 km tam každý druhý mesiac svieti palubovka jak kolotoče. Toto fakt dokáže *. Ak by to bola kára za 300 000 tak ani nemuknem. Ale ja koncern navzdory tejto skúsenosti nekritizujem, je to zlý kus a problémový motor.
no tak pokud s tím jezdíš po městě tak to není dobrý. Chce to alespoň jednou týdně prohnat někde po dálnici, aby se ten filtr vypálil a budeš mít klid.
Je to o inom. Auto jazdí týždenne raz aj na dlhšiu trasu po diaľnici a ostatné cesty mest👋okresky. PD nedokáže ten filter vypáliť a z dôvodu, že je to DSG a vodičom je žena, tak to auto nikto nepreženie vo vyšších otáčkách. Vo všeobecnosti na tom aute pravidelne blbne elektronika. Je to dosť poruchový kus, ak ho porovnám napr. s Vectrami, ktoré sme používali. Mali sme aj poruchovú A8, čo bol tiež vyslovene poruchový kus ak ju porovnám so súčasnou.
a co se týká kamaráda s ceedem, tak pokud jsi ze středočeského kraje, není problém se sejít... Jistě ti rád ukáže ten aušus od kie s podrobným příběhem všech těch patálií a přístupem servisu. Kdyžtak napiš vzkas a můžem se domluvit, aby teda jsme nezůstali jen u toho že někdo někde něco měl apod. Mé dvě auta jak jsem psal najdeš v moje Auto... Můžu ještě doplnit recenzi Venta s kterým jsem najel necelých 200 tisíc kilometrů a taky póla, který taktéž dělá radost...
a musím povedať, že spokojný majiteľ.
Auto mám 2 roky a zatial som bol neplánovane v servise iba raz kvôli výmene zaseknutého zámku bezpečnostného pásu vodiča. Toto bola jediná porucha, čo som doteraz mal.
Motor? Výborný a celkom dobre nechápem porovnanie s HTP. Služobne jazdím na HTP, ale už viem aký motor nechcem vo svojom aute ani len vidieť. Rio 1,4 je s HTP neporovnateľné.
Kvalita servisu? Dizajn? V prvom rade je to o ľudoch, pretože každý sme iný. Bez ohľadu na to, či je to Kia alebo Škoda...
JA BY SOM SI MOJE AUTO KÚPIL OPAŤ.
Auto mám 2 roky a zatial som bol neplánovane v servise iba raz kvôli výmene zaseknutého zámku bezpečnostného pásu vodiča. Toto bola jediná porucha, čo som doteraz mal.
Motor? Výborný a celkom dobre nechápem porovnanie s HTP. Služobne jazdím na HTP, ale už viem aký motor nechcem vo svojom aute ani len vidieť. Rio 1,4 je s HTP neporovnateľné.
Kvalita servisu? Dizajn? V prvom rade je to o ľudoch, pretože každý sme iný. Bez ohľadu na to, či je to Kia alebo Škoda...
JA BY SOM SI MOJE AUTO KÚPIL OPAŤ.
sice HTP žádný zázrak není, ale na městské ježdění zcela dostačující motor. Nevidím žádnou výraznou slabinu. Pokud je motor v RIU lepší, tak jenom dobře, ale na druhou stranu je to stejně auto na krátké popojíždky při omezenějším komfortu cestování, tudíž i kdyby ten motor byl sebelepší, tak v tom autě nevynikne a ve městě se nijak neuplatní. Navíc proč srovnávat 1,2 HTP s motorem 1,4? Jiné objemy atd. Tudíž u druhého auta do rodiny vyšší pojištění, spotřeba atd. HTP jezdí při běžném městském provozu kolem 6,5-7 litrů a za méně ta 1,4 jezdit nebude.
mrs. toto si napisal pekne, trefne a idealne, a kedze idealne podmienky neexistuju, tak mam niekolko poznamok
1. Rad by som videl fabiu 1.2 HTP ktora ma v meste 6.5 - 7 l /100km spotrebu. Co poznam ludi s tymto motorom ( skoda , seat ) tak pod 8 l v meste je tazko sa dostat ( nevravim ze Rio ma menej )
2. Ako druhe auto do rodiny ( bohatsej rodiny, ktora si moze 2 a viac aut dovolit ), ale co ak si moze dovolit iba jedno a iba v tejto cenovej kategorii ?
3. Aj na kratke trasy obcas treba viac dynamiky, hlavne pri predbiehani pomalsich vozidiel
Je rozdiel ist 100km/h a zacat predbiehat so silnejsim motorom ako so slabsim. A v dnesnej uponahlanej dobe kde 50-tka v obci a 90-tka mimo obce nikomu nic nehovori je to len vyhodou.
1. Rad by som videl fabiu 1.2 HTP ktora ma v meste 6.5 - 7 l /100km spotrebu. Co poznam ludi s tymto motorom ( skoda , seat ) tak pod 8 l v meste je tazko sa dostat ( nevravim ze Rio ma menej )
2. Ako druhe auto do rodiny ( bohatsej rodiny, ktora si moze 2 a viac aut dovolit ), ale co ak si moze dovolit iba jedno a iba v tejto cenovej kategorii ?
3. Aj na kratke trasy obcas treba viac dynamiky, hlavne pri predbiehani pomalsich vozidiel
Je rozdiel ist 100km/h a zacat predbiehat so silnejsim motorom ako so slabsim. A v dnesnej uponahlanej dobe kde 50-tka v obci a 90-tka mimo obce nikomu nic nehovori je to len vyhodou.
fabii sice nemám, ale vlastním jako druhé auto (pro manželku) VW polo s 1,2 a spotřeba celková je kolem 5,5 litru. Město je jak jsem psal někde kolem 6,5-7 litru a mimo město podle stylu jízdy 4,8-5,5 litru. Rekord mám 4,3 litru při maximálně ekonomické jízdě (kolem 80 km/h) v mimoměstkém provozu. Vzhledem k tomu, že vedu účetnictví, tak můžu zdokladovat knihu jízd i veškeré tankování za minulý rok...
to jazdíš na dedine do kostola max. >😁
jezdím zcela normálně, pravda je, že s tím HTP nemá smysl příliš překračovat povolené rychlostní limity, ale bavíme se o motoru 1,2 nikoliv 2,0 apod. 😄 Problém je ten, že když mladej jouda sedne do 1,2 HTP a představuje si, že konečně sedí v něčem silnějším, tak se s tím podle toho snaží jezdit. Protože mu ale nikdo nic silnějšího nedá, resp. si na to nevydělá, tak je výsledkem nesmyslná spotřeba a pak se píšou nesmysly o tom jak to jezdí za 10 litrů... >😁
Prí nákladoch na auto je ten rozdiel medzi poistkami jednoducho zanedbateľný a nechápem stále tú "výhodu" nižšej kubatúry ... určite je dôležitejšia spotreba, či náklady na servis ...
Zajímavě psané.Ehm,jakýkoliv silnější motor než HTP v subkompaktech se tedy neuplatní a nevynikne.Tak nač jsou různé RS verze a pod. když to k ničemu není. :-!
s jízdními vlastnostmi RIA a pohodlí, které toto auto poskytuje na delší trasy se o silném motoru skutečně nemá cenu bavit... Tohle auto jen jako levné třetí auto do rodiny na nějáké popojížďky. Kdo se svezl v něčem lepším mi dá jistě zapravdu...
Ale jo,dobře,určitě srovnatelné pohodlí,jízdní vlstnosti poskytuje Fabia,Polo (také žádně pohodlné limuzíny,ani supersporty)...takže silnější motory se k nim nehodí.Stručně a jasně řečeno.Já ti tento názor neberu.
Zrovna Riu si kupoval můj kamarád asi před rokem. Vesměs ho bral jen kvůli ceně.
Auto nemá vychytávky jako evropský kusy, jsou tam nedomyšlenosti. Jídní vlastnosti nic moc, motor průměr. Prostě tam jde jasně cítit - za hodně málo pěněz aspoň nějaká muzika.
Auto nemá vychytávky jako evropský kusy, jsou tam nedomyšlenosti. Jídní vlastnosti nic moc, motor průměr. Prostě tam jde jasně cítit - za hodně málo pěněz aspoň nějaká muzika.
bal bla bla
Nejaké vychytávky u konkurencie? Nemyslím teraz Visiondrive ani "prednosť" podoby na Golf...
Nejaké vychytávky u konkurencie? Nemyslím teraz Visiondrive ani "prednosť" podoby na Golf...
On jistě myslel takové věci jako např. automatické sjetí a vyjetí okna na jedno zmáčknutí a desítky dalších věcí, které kia jaksi nemá... 😉Pardón, Rio to má u okna řidiče u nových modelů. Jaksi už to ale chybí u těch zbývajících oken...
Víte, co je legrační, džentlmeni? Že titíž lidé, kteří GTI vyčítají, že je nekriticky posedlý koncernem VW, začínají projevovat to samé nekritické nadšení vůči levným korejcům. Jeden borec tu píše, že Kia je budoucnost a prožívá to tak, že z těch zdvižených palců div nedostane orgasmus. Když se pak někdo odváží napsat osobní zkušenost s osmi závadami na voze Kia, tak mu to jiný borec hned bagatelizuje a jednu po druhé ty závady omluví jako běžné dětské nemoci... No bóže, co je to nějakých osm závadiček, no né? Jestlipak by tentýž člověk reagoval tak bohorovně, kdyby se jednalo o osm závad u golfu? Jó, na tomhle serveru vždycky patřilo k bontónu nadávat na koncern, nenávidět všechno kolem Škody a dělat si legraci z GTI. Ale není to náhodou tak, že druhá strana chudák dělá to samé, a ani o tom neví? Dokud si můžu vybrat, jsem samozřejmě s tou Evropou a zvláště s Němci - jejich auta totiž oslovují i něčím jiným než cenou. Samozřejmě i automobilový trh potřebuje svoje Lidly, ale nač je vynášet do nebes?
extremy su na oboch stranach. Tak ako je extrem GTI-ho vyznavanie kultu menom vw a koncern vseobecne tak su chore aj podobne vyjadrenia na kia hyundai. Pravda je taka ze momentalne su vsetky auta aususty vyrabane na maximalizaciu zisku. Preto sa vyrabaju auta s roznymi DPF filtrami a EGR ventilmi a podobnymi kurvitkami ktore treba menit pravidelne a za pekne peniazky. Najkvaitnejsie auta sa vyrabali koncom 90 rokov. Nemali vela elektroniky, ale boli uz pozinkovane. Dodones jazdia a este dlho budu jazdit lebo ich je vela. Ako kolvek sa na to pozries ale na taky golf 4 alebo astru G najdes milion nahradnych dielov z buraciek ale aj novych za slusne ceny. Pritom ide o kvalitne auta..
Dnes je jedno ci sui kupis golfa alebo soctavku alebo ceeda, vsetko je to jeden ausust vyrobeny pocas krizy kde sa setri..Kto si mysli opak je velmi naivny.
Dnes je jedno ci sui kupis golfa alebo soctavku alebo ceeda, vsetko je to jeden ausust vyrobeny pocas krizy kde sa setri..Kto si mysli opak je velmi naivny.
suhlasim, iba malo ludi ma iny ako extremny nazor, najma na miestnych diskusiach.
K tej spolahlivosti, resp. kvalite sa daovedat snad iba tolko, ze vyslovene nekvalitny produkt, resp. smed v sucasnosti asi neexistuje (neratam zatial cinske vozidla).
Po preskakani viacerych znaciek, resp. aj skusenostiach znamych su problematicke skor konkretne kusya nie vsetky vozidla vyrobcu. Tak ako natrafis na nepodareneho ceeda, i30 a neviem co este, rovnaky nepodarok mozes vychytit vw, alebo cohokolvek nemeckeho. V autobilde by vedeli rozpravat. Mimochodom podobnym pripadom je stryko s touranom 2.0 tdi a problemov ma od zaciatku az do teraz. Sypalo sa vsetko od elektroniky po mechanicke diely. Predtym mal golfa s tym istym motorom a vsetko bolo ok. I cez toto sa neda povedat, ze cela produkcia, resp. vsetky tourany su na h.o.v.n.o. Je to len blby kus
K tej spolahlivosti, resp. kvalite sa daovedat snad iba tolko, ze vyslovene nekvalitny produkt, resp. smed v sucasnosti asi neexistuje (neratam zatial cinske vozidla).
Po preskakani viacerych znaciek, resp. aj skusenostiach znamych su problematicke skor konkretne kusya nie vsetky vozidla vyrobcu. Tak ako natrafis na nepodareneho ceeda, i30 a neviem co este, rovnaky nepodarok mozes vychytit vw, alebo cohokolvek nemeckeho. V autobilde by vedeli rozpravat. Mimochodom podobnym pripadom je stryko s touranom 2.0 tdi a problemov ma od zaciatku az do teraz. Sypalo sa vsetko od elektroniky po mechanicke diely. Predtym mal golfa s tym istym motorom a vsetko bolo ok. I cez toto sa neda povedat, ze cela produkcia, resp. vsetky tourany su na h.o.v.n.o. Je to len blby kus
O kvalite sa určite dá diskutovať - lebo je to zčasti naozaj subjektívne, ale čo je objektívne - je to, že "kórea" (a špeciálne Kia) nie je už lacná ...a platí i v porovnaní s VW
Kamarát chcel kúpiť Kiu Ceed, ale nakoniec pre cenu uprednostnil Škodu Octaviu Tour ...
Kamarát chcel kúpiť Kiu Ceed, ale nakoniec pre cenu uprednostnil Škodu Octaviu Tour ...
Nikdo nic nebagatelizuje, pouze poukazuje na to, ze vsechny zavady, ktere jmenoval jsou zanme z prvnich serii vozu a KIA o nich vi, priznava je a hlavne bez kecu resi. Coz se o vahach vzduchu, praskajicich hlavach, odchazejicich turbech atd. rozhodne rict neda.
ještě jsi zapoměl napsat praskající bloky motorů... >😒] Ve firmě mámo okolo 20 oktávek a tyhle závady co stále zmiňuješ se prakticky nevyskytují. Je sice hezké, že tu furt někdo píše o tom, co se komu kde stalo, ale chtěl bych vidět reál... Máš to auto? Máš nějáké důkazy o tom, že se to skutečně děje? Rád se podívám... 😉 Třeba ty 1,9-TDí bezproblému najížděj 250 tisíc km a neodchází ani turbo, ani nepraskaj hlavy, ani nic jinýho. Možná tobě něco stále praská v mozku...
jmenoval jsem např. třeba i to, že zaryzly písky u suportu přední brzdy a je zajímavé že na jedné straně nemá přední brzdový kotouč kryt. Takže všechna sůl od druhého předního kola a jiné nečistoty způsobují zvýšenou korozi kotouče i suportu... Trochu konstrukční nedodělek, nemyslíš? A není to zmetek, v servisu potvrdili, že to tak má být... Stejně tak netěsní opakovaně klimatizace, je uvolněné sedadlo řidiče (má pro ceeda), takže to půjde taky na výměnu. Zkrátka zcela bezproblémové auto... 😄
Je směšné, číst příspěvky, které popírají sama sebe. Ale někomu to nevysvětlíš. 😉
Tak jste se kluci poplacali po ramenou a obema vam unika podstata cele diskuse. Nebyl jsem to ja kdo tady nahore plival na vsechno od Hyundai/KIA a ohanel se statistikami poruchovosti, prip. hodnotil kvalitu cele produkce na zaklade jednoho udajneho vozu udajneho kamarada. Navic "mrs" je notoricky znamy tim, ze plive ohen a siru na vsechno nekoncernove.
Ja jenom poukazal na fakt, ze u jinych znacek jsou mnohem zasadnejsi problemy, ktere zpusobi nepojizdnost auta a vyrobce nema snahu to nejak resit. To ze u 1.9 TDI odchazeji turba a vahy vzduchu je obecne znamy fakt, to same praskajici hlavy u 2.0 TDI. Staci pouzit pana googla, pripadne zabrousit na stranky nektereho z motoristickych casopisu - konkretne o problemech 2.0 TDI PD se obsirne rozepisoval nemecky AutoBild u dlohodobeho testu Passata s priznacnym nazvem "Der ewige Patient", tady u nas to prebral Svet Motoru.
Jossalito - opet jsi ze sebe udelal jelito jenom diky sve prehane potrebe na vsechno za kazdou cenu reagovat i kdyz nemas potrebny protiargument a co je horsi, ani nechapes, o cem diskuse, na kterou reagujes, vubec je.
Ja jenom poukazal na fakt, ze u jinych znacek jsou mnohem zasadnejsi problemy, ktere zpusobi nepojizdnost auta a vyrobce nema snahu to nejak resit. To ze u 1.9 TDI odchazeji turba a vahy vzduchu je obecne znamy fakt, to same praskajici hlavy u 2.0 TDI. Staci pouzit pana googla, pripadne zabrousit na stranky nektereho z motoristickych casopisu - konkretne o problemech 2.0 TDI PD se obsirne rozepisoval nemecky AutoBild u dlohodobeho testu Passata s priznacnym nazvem "Der ewige Patient", tady u nas to prebral Svet Motoru.
Jossalito - opet jsi ze sebe udelal jelito jenom diky sve prehane potrebe na vsechno za kazdou cenu reagovat i kdyz nemas potrebny protiargument a co je horsi, ani nechapes, o cem diskuse, na kterou reagujes, vubec je.
Seš obyčejnej trouba. Koukni na můj první příspěvek a k němu piš. Pochybuju ale, že k němu budeš mít co napsat. Proto bys něměl ani reagovat. Ukázal si jen jedno, u bezmozků si schopen omluvit jakýkoliv blaf. :-! :no:
Psal jsi nejaky nesmysl o popirani sama sebe - proto jsem se ti snazil vysvetlit, o cem se bavime a kde ta diskuse vznikla. Ani tak jsi to nepochopil. Nejak me to uz ale neprekvapuje.
Ono to totiž nebyla reakce na tvůj příspěvek troubo. A přece mi nebudeš diktovat, na co, jak a s kým mám reagovat.
Mimoto znova opakuji, přečti si úplně můj první příspěvěk (10.3. 13:07) a zkus to třeba tam, snad nebudeš mít pozdější problémy s uchopením diskuzní nitě. :-!
Mimoto znova opakuji, přečti si úplně můj první příspěvěk (10.3. 13:07) a zkus to třeba tam, snad nebudeš mít pozdější problémy s uchopením diskuzní nitě. :-!
Reaguj si na co chces, je zcela evidentni, ze ani sam nevis, na co odpovidas.
místo nesmyslných keců co tady píšeš bych byl rád, kdyby jsi se pochlubil s tím, s jakými vozy jsi jezdil a najel alespoň 10 tisíc kilometrů a s kterými vozy jsi absolvoval větší porci kilometrů (v řádu stovek tisíc kilometrů). Pak se s tebou budu bavit dál. Do té doby pro mě budeš jen internetovej kecálek, který vše zakládá na nějákých testech toho či onoho. Ani zdejší Auto.cz není server, kterej by dělal testy příliš objektivně a je evidentní, že píšou podle toho jak kdo platí a to myslím napříč všemi značkami. Proto se bavme o tvých reálných zkušenostech a né o vyčtených rozumech...
Ano, drz se toho, co jsi prave napsal. Kolik kilometru jsi najel s vozy Toyota, KIA, Hyundai, Ford, Renault atd. na ktere neustale hazis spinu?
Jsi opravdu tak hloupy, ze si nepamatujes, co pises?
Nebyl jsem to ja kdo nahore napsal😒br /> "Hlavně ať si každý spočítá ztrátu hodnoty u těchto vozů a to nemluvím o horší životnosti a velké poruchovosti... Viz. veškeré známé statistiky poruchovosti (Adac, Dekra, TUV... )"
Chlapce, trosku si to v te hlave srovnej, mas tam neskutecnej bordel.
Jsi opravdu tak hloupy, ze si nepamatujes, co pises?
Nebyl jsem to ja kdo nahore napsal😒br /> "Hlavně ať si každý spočítá ztrátu hodnoty u těchto vozů a to nemluvím o horší životnosti a velké poruchovosti... Viz. veškeré známé statistiky poruchovosti (Adac, Dekra, TUV... )"
Chlapce, trosku si to v te hlave srovnej, mas tam neskutecnej bordel.
Vím co píšu a nepíšu o vozech, které neznám a se kterými jsem nejezdil. Od toyoty jsem jezdil s Corollou, starým i novým Avensisem a Aurisem. Dále i s Yarisem a Aygem. Od Hyundaje s Lantrou, Getzem a Sonátou. Od Kie s dvěmi různými Ceedy, Magentisem i Riem. Můžu pokračovat dále pokud chceš... Pochlub se ty... >😁 Zajímavé že na žádný konkrétní dotaz jsi ještě neodpověděl... Oba asi víme čím to je, že? >😒]
A s kazdym jsi najel min. 100 tis. km, vid?
Tak a ted tu o Cervene Karkulce... 8-s
Tak a ted tu o Cervene Karkulce... 8-s
To jsem nenajel, ani jsem nechtěl aby jsi s každým vozem najel 100 tisíc. Stačilo by, kdy jsi s ním vůbec jel... >😁 Nebo si ho alespoň někde pořádně prohlédl. Takže vidím že z tebe skutečně nic nedostanu. Kolik ti je chlapče? Máš vůbec řidičák??? >😁
Takze nenajel, ale v diskusich se tvaris, jako nejvetsi odbornik na kvalitu a spolehlivost techto vozu. Jeste porad nechapes, co se ti cely cas snazim rict?
Doma nám parkuje modré rio sedan je to podle mě jedno z těch hezčích aut.Je spolehlivé,desingove nápadité.Nové rio se až na interíér moc vničem neliší až na masku chladiče a pár detailů žádné změny
to píšeš ty, který nemá žádný auto a ani nikdy s žádným autem pořádně nejel? >😒] Je pěkné že vše co píšeš přesně sedí na tebe... >😁
ktery motor mas na mysli ? mas snad nejakou zkusenost ?
Jo a jednu prosbu na kluky korejské - čekal jsem, že po FL už budou automatické dojezdy všude a ne jen u řidiče a jen dolů... však u Ceedu a spol už to tak máte... :yes:
O tom jak je ktrerý motor příjemný v daných otáčkách nerozhodujou ani tak samotné otáčky,jako konstrukce motoru.Takže neznamená že když je jeden motor příjemný ve 2000ot/min a nad 3000ot/min je to katastrofa,tak že jiné motory na tom musí bý nutně stejně.Kankunenem zmiňovaná 1,2 od Hyundae není v celém otáčkovém spektru i z hlediska krouťáku nikdy horší než HTP (natož 1,4),takže to HTP nemůže být ani dle tvých argumentů lepší.
Ale raději se svez a uvidíš.
Jeste jednou - ten korejsky motor ma ve vsech otackach - nizkych i vysokych vyssi kroutak i vykon nez hatapka.
S tou uspornosti - nenech se vysmat.
A to uz vubec nemluvime o zvukovem projevu a kultivovanosti.
Nehledě na to, že prodej ojeté octavie bude jednodušší a méně ztrátový, než prodej nějakého korejce.
To je pořád skuhrání. Komunismus je pryč, výběr velký a omezení jen cenové, což je v podstatě pouze o schopnostech.
Zľavy sa dávajú aj na základné motorizácie, u nás sú tie zľavy značné. Naposledy už koncern prehral kvôli nevyhovujúcim motorizáciám. Napr. pri Superbe ponúkli 1,9 TDI, manažment sa opýtal či si robíme srandu, druhým motorom bol 2,0 TDI PD, s ktorým sme nemali ružové skúsenosti a tretím motorom bol 1,8 TSI, my sme však potrebovali z hľadiska užívania vozidla diesel. Nevedeli poskladať cenovo a technicky konkurujúcu alternatívu oproti značke ktorá vyhrala (nebol to samozrejme kórejec). Informácia od kolegov z tohoto týždňa, firmy berú na skúšku oktávky 1,4 TSI ale nie sú spokojné so spotrebou, aby zistili, kde je chyba pravidelne menia súčiastku medzi volantom a sedačkou a predsa to nejde. Pri danej spotrebe ohŕňajú nad modelom nosom. Nie každému sa oplatí nafta.
Když někdo neumí jezdit s turbo benzínem, nedivím se, že není schopen dosahovat psané spotřeby.
Ve služebním autě jezdí každý jako čuně, protože většinou neplatí vůbec nic, ani benzín ani servis. Takže potom průměrná spotřeba a servisní náklady podle toho vypadají.