Novinky
Mokrous
"K4 liftback totiž na délku měří 4,71 metru, což je zhruba o 10 centimetrů více než v případě Škody Octavia Combi (4698 milimetrů)."
Tak určitě. A proč ne rovnou 100 centimetrů?
Tak určitě. A proč ne rovnou 100 centimetrů?
KANKUNEN
@Lempl Klaun Za hlupce jsi tady ty, buď si vůbec nečetl článek nebo nerozumíš psanému textu.
Lempl Klaun
@Mokrous
4698 - 4710 =-12 mm
Ach, 12 mm. Děkuji, že mi připomínáš, proč je důležité trávit čas s lidmi, kteří zvládli aspoň základní školu. 🤡
4698 - 4710 =-12 mm
Ach, 12 mm. Děkuji, že mi připomínáš, proč je důležité trávit čas s lidmi, kteří zvládli aspoň základní školu. 🤡
Mokrous
@Lempl Klaun Že seš de bil, co neumí ani číst už tu vědí všichni. Tak se vykuř a jdi se zase ztrapňovat jinam.
Miorolo
"Výroba nástupce aktuální Kie Ceed bude i nadále pokračovat v továrně u slovenské Žiliny, o kterou se kompaktní model dělí s velmi úspěšným SUV Sportage."
Ještě se ani neví, jestli se to v EU bude vůbec prodávat, ale vy už víte, že se bude vyrábět na Slovensku. Kdo vám tuhle informaci potvrdil, prosím?
Ještě se ani neví, jestli se to v EU bude vůbec prodávat, ale vy už víte, že se bude vyrábět na Slovensku. Kdo vám tuhle informaci potvrdil, prosím?
Arese
@Lenka Čížková Ty seš tady fakt trapák minimálně desetiletí, "gratuluji"! 😂
Miorolo
@Johnn Zdejší odborníci na design usnuli ve vzdálené minulosti. Cokoliv nové je pro ně problém, pro mnohé je i "automat" zbytečně přetechnizovaný kus technologie 😂
Johnn
@twistedTSD Jenže tyto kecy o designu jsou zde u každého článku o nových modelech Kia. A realitou jsou nejvyšší prodeje v historii, při nejvyšších tržbách.
To znamená jediné. Zdejší odborníci na design (nebo pouze vzhled?) úplně mimo a jejich cit pro design je tragický.
Osobně na mně působí divně jen hodně svažující se předek.Ale na živo to může dělat lepší dojem. Jinak v pohodě.
To znamená jediné. Zdejší odborníci na design (nebo pouze vzhled?) úplně mimo a jejich cit pro design je tragický.
Osobně na mně působí divně jen hodně svažující se předek.Ale na živo to může dělat lepší dojem. Jinak v pohodě.
twistedTSD
@Mokacio Vždyť je to hnusné jak noc. Nový designový jazyk funguje na Sorentu, ne na kompaktním HB.
Arese
Proč raději Kia nepostaví novou generaci Ceedu, přesně na míru evropským zákazníkům?! Léta to tak dělali a velmi dobře jim to funguje! Globální (resp. amerikanizované) modely na specifický náročném evropském trhu většinou neuspějí!
Johnn
@lamal Nejsi tady první den. Najdi si diskuze třeba např. o Sportage (prodává se více než Ceed, i jiní konkurenti v segmentu ) nebo EV3 ( opět jsou evropské i globální prodeje velmi dobré). Dalo by se pokračovat.
Je něco jiného napsat: nelíbí se mi něco konkrétního.
Takže se můžeš vrátit, ke svému prvnímu příspěvku a říci co na něm je respektu hodného.
Je něco jiného napsat: nelíbí se mi něco konkrétního.
Takže se můžeš vrátit, ke svému prvnímu příspěvku a říci co na něm je respektu hodného.
Mokacio
@lamal Nopak, nový designový jazyk Kia má v našich končinách celkem slušnou odezvu.
Mokrous
@kari.laz To jsem se tu snažil marně vysvětlovat asi rok. Bohužel to nepochopil skoro nikdo a tak tu jedou každodenní přestřelky a troll/ové se cítí důležitě a jeh👋jejich ego a dopamin roste a tak Může/mohou svoji imbecilní zvrácenost předvádět 24/7...
kari.laz
@Mokrous to mě taky štve, že na vůbec reagují. Kdyby na ně nereagovali, tak je to za chvíli přejde to tu plevelit.
kari.laz
@Mokrous moje diskuze vypadá, že mam 3/4 červených blokovaných a mezi tím sem tam příspěvek od normálních lidí.
traveldrive
@Pepa_007 Dočkaj času, uvidíme. Len tie hnusné kľučky druhého páru dverí vrazené do okien si mohli odpustiť.
Pepa_007
Proč ne. I Ceed byla taková konkurence Octavii (v soukromém segmentu). Jen záleží jaké postaví do toho auta motory. Benzín a ne tříválec. Nafta? Manuál, automat. A jak nastaví cenu.
traveldrive
@ptr078 Ale pozrie, fieety berú Octavie 1.5, prečo by nebrali benzínového Kórejčana?
lamal
@Johnn
So Sportage by som suhlasil, mne sa pacila od zaciatku, na diskusiu si spominam.
Bavime sa o konkretnom modeli, napisal som to presne, nic by som na tom nemenil, K4 kvoli dizajnu Octavii nezatopi, to je moj nazor. Vyzera velmi nepekne - ked to chces v ocesanej podobe.
Dizajn z Korei sa neda brat celoplosne ako vzdy super, niekedy su tam prepady a to stale dokazu aj Japonci. Preto je velmi nechytre tvrdit, ze nejake auto zatopi etablovanemu modelu, staci sa pozriet na VW Golf, kolko modelov mu doposial zatopilo a to neboli zdaleko dizajnovo kontroverzne.
So Sportage by som suhlasil, mne sa pacila od zaciatku, na diskusiu si spominam.
Bavime sa o konkretnom modeli, napisal som to presne, nic by som na tom nemenil, K4 kvoli dizajnu Octavii nezatopi, to je moj nazor. Vyzera velmi nepekne - ked to chces v ocesanej podobe.
Dizajn z Korei sa neda brat celoplosne ako vzdy super, niekedy su tam prepady a to stale dokazu aj Japonci. Preto je velmi nechytre tvrdit, ze nejake auto zatopi etablovanemu modelu, staci sa pozriet na VW Golf, kolko modelov mu doposial zatopilo a to neboli zdaleko dizajnovo kontroverzne.
lamal
@Johnn
Vies to konkretne preukazat, kto Ceedu a i30 pisal ze sa nebude predavat kvoli dizajnu ? Myslim ze i30 a Ceedu nikto dizajnu neodporoval, pretoze su to pekne a nadcasove auta hlavne Ceed kombik.
Tvoje hodnotenie "To znamená jediné. Zdejší odborníci na design (nebo pouze vzhled?) úplně mimo a jejich cit pro design je tragický." odpoveda presne pojmu "Zdejší odborníci".
Vies to konkretne preukazat, kto Ceedu a i30 pisal ze sa nebude predavat kvoli dizajnu ? Myslim ze i30 a Ceedu nikto dizajnu neodporoval, pretoze su to pekne a nadcasove auta hlavne Ceed kombik.
Tvoje hodnotenie "To znamená jediné. Zdejší odborníci na design (nebo pouze vzhled?) úplně mimo a jejich cit pro design je tragický." odpoveda presne pojmu "Zdejší odborníci".
twistedTSD
@Lenka Čížková Troll s asi dvaceti multiúčty, zde se vydávající za ženu, si stěžuje na útoky proti své osobě, lol.
Miorolo
@Mokacio Neví se to, Kia to oficiálně nepotvrdila, takže zatím to jsou jenom domněnky.
lamal
@Tomáš Suchý&Mokacio
Zaujimave na Autokulte je video s Ceed, kde spominal redaktor novu generaciu... mozno to len neupresnil, ze sa jedna o K4. Redaktor pracuje aj v ČT v Automoto svet&test.
youtu.be/66XQGff0rL8?feature=shared&t=31
Zaujimave na Autokulte je video s Ceed, kde spominal redaktor novu generaciu... mozno to len neupresnil, ze sa jedna o K4. Redaktor pracuje aj v ČT v Automoto svet&test.
youtu.be/66XQGff0rL8?feature=shared&t=31
lamal
@Mokacio
Pisem konkretne k dizajnu v tomto clanku s K4, proti Octavii si podla mna neskrtne, ta ma dizajn omnoho Europskejsi a dobre etablovany. Podivny predok K4 a este horsi zadok je ulet, v spatnom slovazmysle.
Pisem konkretne k dizajnu v tomto clanku s K4, proti Octavii si podla mna neskrtne, ta ma dizajn omnoho Europskejsi a dobre etablovany. Podivny predok K4 a este horsi zadok je ulet, v spatnom slovazmysle.
ptr078
@Pepa_007 Bez dizlu sa to nepozrie do fleetov a ked to nebude lacne sukromnici to kupovat nebudu. Poznam dve taxisluzby, ktore vymenili oktavky za ceedy a vsetky sa do troch rokov rozpadli
Mokacio
@Miorolo Vůz se vyrábí v Mexiku a v EU se prodávat bude, to už se ví. Jen je otázka, zda kombi. Model K4 v Evropě nahradí model Ceed už v příštím roce.
Mokacio
@lamal Nástupce modelu Ceed bude K4, s další generací Ceedu se již nepočítá. Evropa není pro Kiu klíčovým trhem.
Mokrous
@traveldrive To mi povídej. Už dnes se skoro nikam nevejdu a teď mi nástupce prodloužili o dalších skoro 14 centimetrů... To už je jak jezdit s autobusem. Jen ty parkovací místa jaksi máme na Tatamobily.
traveldrive
@Mokrous Ešte si si nezvykol? 😄
Inak je to fakt už docela veľké, som zvedavý, kam až chcú autá rásť. Už teraz majú podaktoré vôbec sa vojsť do pruhu, o parkovacích miestach ani nehovorím.
Inak je to fakt už docela veľké, som zvedavý, kam až chcú autá rásť. Už teraz majú podaktoré vôbec sa vojsť do pruhu, o parkovacích miestach ani nehovorím.
4698 - 4710 = -12 mm
Tohle není rozdíl v délce. To je rozdíl mezi faktem a tím, co si myslíš, že je fakta. 🤡