Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Toyota RAV4 poprvé naživo: Už jsme v ní seděli! Čím nás zaujala?

31 komentářů

Rosta Jež
Ty ultrahranaté lemy blatníků nemají žádnou funkci kromě té "estetické" - chápu, že je to dnes už klasický prvek, co tvoří styl RAVky, ale že by to nadchlo, to moc ne.. a navíc ty hranaté prvky promítli i do interiéru, kde to na mě působí snad ještě hůř. Nevím, jestli je dobré odlišit se za každou cenu.
Prasivak P
@Rosta Jež
Mozno sa budu dat za priplatok kupit hranate kolesa. Nieco na sposob hranatych volantov u konkurencie.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Prasivak P
To ma být vtipné? Urcite se tu vsichni smejou.
Prasivak P
@Mikesus je mi uplne jedno kto sa smeje. Tie podbehy su samoucelne podobne ako hranate volanty u koncernu a mnozstvo predanych aut s tym nemusi mat nic spolocne. Nakolko je to ako celok dobre auto, ludia si ich mozu kupit aj ked sa im nejaka cast nepaci. Nemusis reagovat ako zenska pocas kramov ked ti niekto kritizuje tvoju oblubenu znacku
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Rosta Jež
Hranate podbehy jsou subjektivni vec. Mne se to tez nezdá, ale je to cca půl na půl co se bavím s lidmi. A prodejnost ravky ukazuje, ze to ( design ) je spíš plus a lidi neodrazuje.
Mne se ani interier moc nelibi, ohledně ergonomie je nejlepší si to vyzkoušet, uz často se mi stalo, že kriticky pohled se časem ukazal zcela lichý.
tomas4568
Ty “rohy” dávaly smysl jako ovladače teploty, kdy člověk ani nemusi koukat a po paměti nacvaka teplotu - co klik to půl stupně. Ted do nich jen přenesli tlačítka, která původně byla vedle řadící páky - to je “designismus” bez hlubšího smyslu.
_Teddy_
Ten interier vyzera hrozne. Vsetko take hnusne hranate...
Frfla
Ale jo, design se mi líbí. Hezký hranatý. Vzadu, koukám na nohy, místa moc nebude. Otázkou je ještě kolik bude pro hlavu. Jinak cena bude určitě přestřelená, počítám přes 1M. Takže asi nic.
Rosta Jež
@Frfla Zase je to vyvážené kvalitou - u Toyoty je docela slušná pravděpodobnost, že se vám po několika letech nerozsype pohonné ústrojí, ale že bude velmi dobře fungovat třeba i 15 let. Což u jiných značek dnes už platit nemusí. A to, že vám auto dlouhodobě velmi dobře funguje bez závad a nemusíte řešit byť jen záruční opravy, je k nezaplacení.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Rosta Jež
Ano to je tez pridana hodnota, ktera vyvažuje potenciální vyšší cenu
Miorolo
@Rosta Jež Proč by to nemuselo platit u jiných značek? Nechápu tuhle adoraci Toyoty, která se tak nějak v diskuzích nikdy neopírá o žádná data, jen pocity lidí.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Miorolo
Reálná data jsou tabulky spolehlivosti.
www.jdpower.com/…bility-study-vds

www.whatcar.com/…able-cars/n27337

A spousta dalsich tabulek.
Toyota s lexusem patri mezi nesjpolehlivejsi a opravdu z tech tabulek je znat rozdíl. Ono ale staci neobhajovat suvjektivne svoji garáž a drzet se tech faktů.
Avatar - praptak
praptak
@Mikesus No, právě neobhajovat subjektivně svou garáž. Vždy se Vám může stát, že se auto jakékoliv značky porouchá.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Frfla
Proč přestřelená? Jako ze se mají podbizet, kdyz je to jedno z nejžádanějších aut na světě? Aktuální začínala na 1M. Konkurence je na tom podobne. Tak nevidím důvod, proč by měla jít dolů cenově. Určitě ne kvůli lidem, kteří na ni nemají, ale chtěli by ji.
Miorolo
@Frfla Přestřelená? Vždyť konkurence se pohybuje na stejné cenové úrovni. Nebo si čekal cenu na úrovni Dustera? 🤔
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Miorolo
Tak já už si všiml, že obecně lidi kritizujici cenu by nejradeji chtěli co největší auto zadarmo, pak to nebude předražené dle nich. Obecně je to u lidi, co by takové auto chtěli, ale nemaji na nej, klasický syndrom kyselých hroznů.
Avatar - speedfred
speedfred
@Mikesus Tak ja by som auto zadarmo bral keby bola taká možnosť. 😄
Avatar - Mikesus
Mikesus
@speedfred
Tak to je jasné že každý by to bral. Proto si taky stěžují ti, kteří na to nemají, ale chtěli by.
Arese
Za mě je to po designérské stránce naprosto v pořádku, proporčně je karoserie výborně vyvážená a má originální styl, který ovšem lahodí i evropskému vkusu. A to je v případě Toyoty spíš výjimka. Takže 👍🙂
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Arese

No, maska vypadá jak kovový plot. Interiér aspiruje na kvality designu Š120... Předchozí RAV4 byla vpořádku. Tohle je spíš krok zpět.
Avatar - lamal
lamal
@Arese
V modrej vypada pekne, tie prve farby z clanku mi nesedeli, chce to asi decentnejsie ponatie.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@lamal
Mne se třeba víc líbí ty svetle, kdyz uz.
GTR1
Pekné auto, skôr evolúcia než revolúcia, jednoducho TOYOTA. Interier super -1, hrany sa mi páčia ale interier nového Lexus ES (minimalizmus) je 1*
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@GTR1

Hrany SUVeckam obecne pasuju... pripadne aj zahranatene blatniky... ma to ten ziadany akoby adventure look a tu prave sa to hodi ...
Avatar - Mikesus
Mikesus
@3_diamanty
Mne se hrany nikdy nelíbily. Ten interier je az tak hranaty, ze se mi vůbec nelíbí. Ale třeba v realu to nebude tak hrozné.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Zacina to mat taky lexusacky nadych ... este ze je tam toyotacke logo... auto ale inak samozrejme paradne ... ravka vali 💪 v lepsej forme nikdy nebola ( tesim sa na porovnanie v nasich podmienkach s outlanderom phev ) ...

Technika bude urcite top... co sa tyka vzhladu.. vyzera to na prvy pohlad akoby na facelift predchodcu s xichtom od lexusu ... ale je to ok... necakal tu asi nikto dizajnovu revoluciu v tomto smere.... predchodca totiz ravke nastavil to spravne zrkadlo a spravil z nej druhe najpredavanejsie auto sveta... a ktovie ako dopadne tento rok... dost mozno uz bude uplne prve
Koliesko
Napriek niektorým vylepšeniam resp. modernizácii - napr. infotainmentu, zamrzí z užívateľského hľadiska zníženie celkového výkonu fullhybridnej verzie oproti súčasnému modelu. Dnes je to 163 kW/222 k pri štvorkolke a 160 kW/218 k pri predokolke.
Nová RAV 4 bude mať systémový výkon 191 k pri štvorkolke a 183 k pri predokolke. Teda rozdiel nie nezanedbateľný. Parametre štvorvalca budú taktiež horšie. Prečo majú tendenciu meniť veci ktoré fungujú k horšiemu?
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Koliesko
Prý je to z důvodu emisi. Nově naladeny 2.5l v hybridu ma mít 105kw místo 132kw.
Koliesko
@Mikesus 105kW? Sa načisto zbláznili. Veď aj Corolla Cross má 112kw. A to je o triedu menšie auto.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je ale 2.0 a v Corolle už má snad 90kw od roku 2025 či tak nějak podobně, celkový výkon klesl na 178k, počítám, že Corolla Cross bude následovat, je to stjený pohon. @Koliesko
Sebbe.92
Je to vošklivý, nedá se na to dívat, to nemá nic..