Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMazda končí se svým prvním elektromobilem. Vypadal skvěle, ale daleko nedojel
25 komentářů
lamal
1
Drahé chyby, skoda no.
ryccardo
Ciste EV je blbost, ale doplnit to prodluzovacem dojezdu typu wankel je jeste vetsi blbost
@ryccardo Hej, úplne to pokašlali. Vznikol z toho elektromobil, ktorý žere veľa oleja.
@Avantime a neoplývá spolehlivostí. Nechápu proč tam nedali normální jednoduchý pístový motor. No taky s tím díru do světa moc neudělali.
@ryccardo
Souhlas, EV je blbost.
Pro ty co maji strach z nabijeni to tak je.
Ty co strach z nabijeni / dojezdu nemaji muzou jezdit mechanicky vyrazne jednodussim autem - BEV bez lokalnich emisi z pohonu.
👍
Priste prosim uved, ze EV je blbost pro tebe, ju?
😉
PS Take jsem zpocatku trochu strach z nabijeni a dojezdu mel. Ale sel jsem do toho a nelituju...
Souhlas, EV je blbost.
Pro ty co maji strach z nabijeni to tak je.
Ty co strach z nabijeni / dojezdu nemaji muzou jezdit mechanicky vyrazne jednodussim autem - BEV bez lokalnich emisi z pohonu.
👍
Priste prosim uved, ze EV je blbost pro tebe, ju?
😉
PS Take jsem zpocatku trochu strach z nabijeni a dojezdu mel. Ale sel jsem do toho a nelituju...
@DonVito Strach z nabíjania? To je nejaká novodobá fóbia, alebo si si to vymyslel?
P.S.Gratulujem.
P.S.Gratulujem.
@traveldrive
Strach z nabijeni ma ve zdejsi diskuzi vetsina diskuteru.
V realu neni problem treba cestou do Italie 3x nabijet.
Zastavky si normalni clovek udela tak jako tak.
Jen pro lidi bez zkusenosti je to tema.
Ja jsem ho jen pojmenoval.
😉
Podle me je strach z nabijeni pro lidi co doposud nejezdili na elektrinu zcela prirozeny, ale v nasich evropskych podminkach uplne zbytecny.
Strach z nabijeni ma ve zdejsi diskuzi vetsina diskuteru.
V realu neni problem treba cestou do Italie 3x nabijet.
Zastavky si normalni clovek udela tak jako tak.
Jen pro lidi bez zkusenosti je to tema.
Ja jsem ho jen pojmenoval.
😉
Podle me je strach z nabijeni pro lidi co doposud nejezdili na elektrinu zcela prirozeny, ale v nasich evropskych podminkach uplne zbytecny.
@DonVito Ale to pozoruješ snáď len ty. Ja vnímam iba ak nechuť k nabíjaniu každú chvíľu a nútene tak tráviť čas niekde, kde ho možno tráviť nechcú.
@DonVito Ano pokud má běžný rodinný auto dojezd s bídou 200 km, tak je to blbost. Nejde o strach z nabíjení, ale o brutální nepraktičnost.
@ryccardo
O jakym aute mluvis??
Rodinne auto, treba TMY?
O jakym aute mluvis??
Rodinne auto, treba TMY?
@DonVito Diskutuješ pod článkem o Mazdě, takže jsem měl na mysli tuto Mazdu. TMY je na tom pravda o něco líp a reálně těch 300-400 dá, takže tam je to s trochou sebezapření použitelné.
@ryccardo Lenže pre väčšinu ľudí je TMY len nereálnym snom a BEV hlbšie pod 30 tisíc sú len jazdenky, aj to nie ktovie aké...
Avantime
Mal som tú česť a nie je to zlé auto. Dizajn super a určite praktickejšie ako Honda e. Dojazd na mestské jazdenie ok a je to kompaktné. Mazde to už síce môže byť fuk, ale ako jazdenka za 15-tisíc eur mi to príde fajn. Prvé kusy majú baterku ešte 3-4 roky v záruke, otázne, aká je rýchla degradácia. Na takých 6 rokov to ešte môže stačiť.
@Avantime
Honda e mela nesmyslnou cenu.
Mazda malou baterku.
Na jezdeni po meste a okoli Mazda urcite bohate staci.
Honda e mela nesmyslnou cenu.
Mazda malou baterku.
Na jezdeni po meste a okoli Mazda urcite bohate staci.
@DonVito
Tak ta Honda e je skvělé, a bohužel, má také brutální spotřebu na svou velikost a velikost trakční baterie.
Momentálně stále zvažuji model DS3 Crossback E-Tense, který je mým velkým favoritem, byť už méně uvažuji o jeho „sourozenci“ Opelu Mokka-e. Ano, samozřejmě, vše je to Stellantis.
Model Tesla 3 je pro nás (jsme bezdětný pár), už příliš rozměrný vůz a v cenové relaci, za kterou lze pořídit tříletý vůz koncernu Stellantis s nájezdem kolem 20–30 tisíc kilometrů, má Tesla v nabídce obvykle vozy s nájezdem přes 150 tisíc km.
Proti Hyundai/Kia nic zásadního nemám, ale srdce mi při pohledu na jejich designy zkrátka nezaplesá.
Zcela naopak, velkou slabost mám pro Renault Zoe, zejména kvůli skvělému AC nabíjení 22 kW a famóznímu a nadčasovému designu exteriéru a interiéru. Bohužel však má také citelný nedostatek, DC nabíjení max. 50 kW, což je dnes limitující. Mégane E-Tech je zase už v úplně jiné cenové lize.
A pak je tu samozřejmě koncern VW se svými ID.3/ID.4. Měl jsem však tu čest vlastnit několik nových vozů této značky, a opakující se problémy s řídicími jednotkami a softwarem mě zcela odradily. Jen pro ilustraci: v autorizovaném servisu mi sdělili, že řídicí jednotka odpovědná za mou nefunkční vestavnou navigaci by stála okolo 80 tisíc Kč, a to bez práce.
Závěrem bych Vám rád upřímně poděkoval za Vaše věcné, mimořádně trefné, přínosné a vtipem prodchnuté příspěvky na tomto fóru. Sleduji je s potěšením už delší dobu.
S úctou a přáním klidného pondělního večera,
Max
Tak ta Honda e je skvělé, a bohužel, má také brutální spotřebu na svou velikost a velikost trakční baterie.
Momentálně stále zvažuji model DS3 Crossback E-Tense, který je mým velkým favoritem, byť už méně uvažuji o jeho „sourozenci“ Opelu Mokka-e. Ano, samozřejmě, vše je to Stellantis.
Model Tesla 3 je pro nás (jsme bezdětný pár), už příliš rozměrný vůz a v cenové relaci, za kterou lze pořídit tříletý vůz koncernu Stellantis s nájezdem kolem 20–30 tisíc kilometrů, má Tesla v nabídce obvykle vozy s nájezdem přes 150 tisíc km.
Proti Hyundai/Kia nic zásadního nemám, ale srdce mi při pohledu na jejich designy zkrátka nezaplesá.
Zcela naopak, velkou slabost mám pro Renault Zoe, zejména kvůli skvělému AC nabíjení 22 kW a famóznímu a nadčasovému designu exteriéru a interiéru. Bohužel však má také citelný nedostatek, DC nabíjení max. 50 kW, což je dnes limitující. Mégane E-Tech je zase už v úplně jiné cenové lize.
A pak je tu samozřejmě koncern VW se svými ID.3/ID.4. Měl jsem však tu čest vlastnit několik nových vozů této značky, a opakující se problémy s řídicími jednotkami a softwarem mě zcela odradily. Jen pro ilustraci: v autorizovaném servisu mi sdělili, že řídicí jednotka odpovědná za mou nefunkční vestavnou navigaci by stála okolo 80 tisíc Kč, a to bez práce.
Závěrem bych Vám rád upřímně poděkoval za Vaše věcné, mimořádně trefné, přínosné a vtipem prodchnuté příspěvky na tomto fóru. Sleduji je s potěšením už delší dobu.
S úctou a přáním klidného pondělního večera,
Max
@Max Headroom
Auto iba pre dvoch? Nie moc velke rozmerovo, ale velke v interieri? Vysia karoseria, lepsie nastupovanie?
Okolo 20.000 km? Dobra cena? Rok vyroby 2021 az 2022?
Vyskusal som niekolko EV, ale jedine schopne, splnajuce vsetky tieto poziadavky ja Kia Soul.
Nedavno boli v Nemecku 3 rocne take na predaj za cca. 14-15 tisic eur. Boli ich tam desiatky, ak nie stovky, take kriklavo zelene, zrejme nejaka firma nakupila velke mnozstvo rovnakych reklamnych a po leasingu predavala.
Odhliadnuc od tej strasnej farby, neda sa momentalne lepsie EV za tu cenu kupit.
Auto iba pre dvoch? Nie moc velke rozmerovo, ale velke v interieri? Vysia karoseria, lepsie nastupovanie?
Okolo 20.000 km? Dobra cena? Rok vyroby 2021 az 2022?
Vyskusal som niekolko EV, ale jedine schopne, splnajuce vsetky tieto poziadavky ja Kia Soul.
Nedavno boli v Nemecku 3 rocne take na predaj za cca. 14-15 tisic eur. Boli ich tam desiatky, ak nie stovky, take kriklavo zelene, zrejme nejaka firma nakupila velke mnozstvo rovnakych reklamnych a po leasingu predavala.
Odhliadnuc od tej strasnej farby, neda sa momentalne lepsie EV za tu cenu kupit.
3_diamanty
Podobna volovina ako ta uzasna honda e ... ktora predala za cely minuly rok v eu tusim az 6 aut a v tichosti odisla na smetisko dejin... tak ticho ako len elektromobily vedia... zabzucala a uz jej nebolo...
Nebo Nebo
Škoda, jedno z mála EV, co vypadá pěkně, jen ta technika nic noc... Mohla to Mazda ponechat a dát do toho vypůjčenou techniku od Toyoty, včetně hybridů