Videa
Zpět na článek
Opel Vivaro Electric v losím testu: Rozevlátý styl přinesl nečekaný výsledek
17 komentářů
Mikesus
takže to vlastně i se zátěží zvládl lépet než prázdný multivan, který měl 69km/h.
www.youtube.com/watch?…
www.youtube.com/watch?…
Mikesus
@DonVito
Tvl, ze vzdy něco takoveho přijde ze slovenska. To uz fakt není náhoda.
Tvl, ze vzdy něco takoveho přijde ze slovenska. To uz fakt není náhoda.
Mikesus
@Jon Bon Novy
Tak když jezdi kurýr přes den, zaměstnání lidé bývají v práci. Takže chápeme, že bude otravovat tebe. U nas jezdi v EV Manu u dpd a pochvaluje si to, jen že v zimě je to tak akorát bez rezervy.
Kolik jsi najel s EV, ze vis přesně jaky je dojezd v realu?
Tak když jezdi kurýr přes den, zaměstnání lidé bývají v práci. Takže chápeme, že bude otravovat tebe. U nas jezdi v EV Manu u dpd a pochvaluje si to, jen že v zimě je to tak akorát bez rezervy.
Kolik jsi najel s EV, ze vis přesně jaky je dojezd v realu?
ryccardo
@DonVito Trolíš tady akorát ty. Faktem je že tahle dodávka je svými parametry nepoužitelný počin.
ryccardo
@ericn Hele měl jsem půjčený elektrický Vito na odvoz pár věcí do bytu (lednice apod), když jsem viděl jak strašně rychle mizí baterka, tak mě to až udivilo. Jezdit s tím jako kurýr, tak to nabíjíš několikrát denně. Za mě úplně nepoužitelný. Musím říct, že to ticho a zátah je slušný, ale baterka by měla mít minimálně jednou takovou kapacitu.
ericn
@jiras_ "Samozřejmě cena to zabíjí, sice mě štve dodávky dostávají na zadek tím poskakováním, ale tohle se mi finančně nikdy nevrátí ani zdaleka. A se slevami na užitkáče od PSA mám dvě dieselové za cenu jedné elektro, prostě nejsem charita, dělám to pro prachy." a přesně o tom to je 😉
traveldrive
@Maxmilian_Von_Mondeo Tak vieš, niekedy, ak nie je vlastná skúsenosť, tak musí stačiť aj že brat švagra kámošovej frajerky povedal... 😉
Maxmilian_Von_Mondeo
To už tady jako fakt budeme číst i reportáže o tom, že jiná redakce dělala reportáž? Masakr.
jiras_
@Jon Bon Novy To je o usecase, někde po městě pro řemeslníka, co si musí zajet pár kiláků pro materiál (a ideálně si to může na stavbě nabít) to může být ideál. U sebe ve firmě bych si to dokázal představit, když musím do montérek a dělat rozvody nebo revize, tak to je spousta poskakování na pár kilometrů. Samozřejmě cena to zabíjí, sice mě štve dodávky dostávají na zadek tím poskakováním, ale tohle se mi finančně nikdy nevrátí ani zdaleka. A se slevami na užitkáče od PSA mám dvě dieselové za cenu jedné elektro, prostě nejsem charita, dělám to pro prachy.
Jon Bon Novy
@DonVito
Ospravedlnujem sa, skutocne som v tomto vlakne pravidelne kazdodenne cesty nespominal.
Ale kto si kupi taku dodavku, bude ju kazdy den co najviac vyuzivat, aby sa mu vratili naklady.
To som povazoval za samozrejmost.
Ospravedlnujem sa, skutocne som v tomto vlakne pravidelne kazdodenne cesty nespominal.
Ale kto si kupi taku dodavku, bude ju kazdy den co najviac vyuzivat, aby sa mu vratili naklady.
To som povazoval za samozrejmost.
Jon Bon Novy
@DonVito
Pred delsi cestou si nabijes na 100%.
Nespominal som pravidelne cesty? Samozrejme v pasme 20-80?
Staci citat s pochopenim.....
Trollim tu snad niekde nieco o jednorazovej ceste? Snivam tu o vacsich bateriach.
Ukazujem na skutocnu vyuzitelnost najlacnejsej verzie.
Pred delsi cestou si nabijes na 100%.
Nespominal som pravidelne cesty? Samozrejme v pasme 20-80?
Staci citat s pochopenim.....
Trollim tu snad niekde nieco o jednorazovej ceste? Snivam tu o vacsich bateriach.
Ukazujem na skutocnu vyuzitelnost najlacnejsej verzie.
Jon Bon Novy
@Lempl Klaun
Poprosim zadat do kalkulacky (moze byt aj stara tlacitkova ak nie je k dispozicii chytry mobil) WLTP 223 km, z toho 60% (odporucany interval 20-80).
Dalej zohladnit zimu, kurenie, spustene radio a navigaciu, dialnicnu rychlost a max. povolene zatazenie (1 alebo viacerymi osobami, plus naklad).
Ja viem, je to extremna situacia, ktora nemusi vzdy nastat, ale dodavky tak bezne jazdia. Na to su stavane.
Poprosim sem hodit to cislo z kalkulacky.
Urazat vie kazdy ..... Ale argumenty kazdy nema.
Poprosim zadat do kalkulacky (moze byt aj stara tlacitkova ak nie je k dispozicii chytry mobil) WLTP 223 km, z toho 60% (odporucany interval 20-80).
Dalej zohladnit zimu, kurenie, spustene radio a navigaciu, dialnicnu rychlost a max. povolene zatazenie (1 alebo viacerymi osobami, plus naklad).
Ja viem, je to extremna situacia, ktora nemusi vzdy nastat, ale dodavky tak bezne jazdia. Na to su stavane.
Poprosim sem hodit to cislo z kalkulacky.
Urazat vie kazdy ..... Ale argumenty kazdy nema.
Jon Bon Novy
Dojazd 223 km.
Zasnem ..... Paradne auto, idem hned kupit.
Pri dodrziavani pravidla 20-80 je to "naplanovany" dojazd az neskutocnych 133,8 km.
Samozrejme v laboratornych podmienkach v lete, bez spustenej klimatizacie, bez radia, bez hmotnosti vodica a dolu kopcom v meste.
Skutocne tak 100 km uveritelnych.
Alebo ze by niekto nedajboze tam chcel aj nalozit naklad a ist nedajboze po dialnici?
Tipujem 50 km ....
Nechcem, aby mi kurier na sidlisku doniesol balik a pytal si z balkona predlzovacku, ze chce dobijat .....
Zasnem ..... Paradne auto, idem hned kupit.
Pri dodrziavani pravidla 20-80 je to "naplanovany" dojazd az neskutocnych 133,8 km.
Samozrejme v laboratornych podmienkach v lete, bez spustenej klimatizacie, bez radia, bez hmotnosti vodica a dolu kopcom v meste.
Skutocne tak 100 km uveritelnych.
Alebo ze by niekto nedajboze tam chcel aj nalozit naklad a ist nedajboze po dialnici?
Tipujem 50 km ....
Nechcem, aby mi kurier na sidlisku doniesol balik a pytal si z balkona predlzovacku, ze chce dobijat .....
Tvl, spustene radio??
Jdi trollit nekam jinam, proboha!
Pred delsi cestou si nabijes na 100%.
Kazdy elektromobilista to tak dela.
Prestan trollit hloupymi teoriemi.
PS I tahle dodavka ma variantu s vetsi baterkou... Tudiz vycitat maly dojezd variante s mensi baterkou je hloupost. Kdyz potrebujes dojezd, zvolis vetsi baterku. Je to pochopitelne?