Novinky
Registrace elektromobilů v EU do dubna 2025: Česko stále na špici, elektřina šlape všude
68 komentářů
Zdvojnásobíme dotace, ztrojnásobíme pokuty evropským automobilkám a budeme častěji do televize posílat Nerudovou. A věřte, že se BEV dostanou na 20 procent. Future is electric 👍👍👍
@DonVito Nechceš nám tu hodit nějaký výtah z ChatGPT, jak to rád děláš? Schválně jsem si tu sratchku naistalovat do počítače a 3 dny ji testoval. Větší blbosti jsem za svůj život neslyšel.
@WinDiesel
Je to stejné jako válka na Ukrajině. Ukrajina vítězí jen fronta postupuje směr Kyjev... asi tak.
Je to stejné jako válka na Ukrajině. Ukrajina vítězí jen fronta postupuje směr Kyjev... asi tak.
Když to tak skvěle roste, proč není v EU v TOP10 modelů za poslední 4 měsíce ani jedno EV? Dokonce ani v TOP25 za 1-4/2025? ... Divný, ne?
Prodeje stoupaji a nicky co tu cele roky predpovidaji konec prodeje elektromobilů stejne jedou dal svou troll agendu.
Uznal nekdo z nich svou moznou chybu?
Uznal nekdo z nich svou moznou chybu?
@Horký Hrom: přesně tak, klimatuše Nerudová mluví s automobilkami a všechny chtějí EV a chtěji pokuty 😁 👍
@Hendly
Není potřeba koukat. Máme přesné statistiky. V ČR je registrováno 44000 elektromobilů kategorie M1 (osobní auta). Tvoří tedy 0,65 procent u vozového parku 6750000 osobních aut.
Není potřeba koukat. Máme přesné statistiky. V ČR je registrováno 44000 elektromobilů kategorie M1 (osobní auta). Tvoří tedy 0,65 procent u vozového parku 6750000 osobních aut.
@Hendly Nedochází Ti spousta souvislostí. Nevnímáš realitu a hraješ si tady na ostříleného proroka. Pamatuj si, že vše je vždy za něco. A ty to něco nevidíš, resp. nechceš vidět.
@Hendly
Když dotace nikoho nepřinutí, tak jsou zjevne zcela zbytečné, že. Takže EU jen mrhá zcela zbytečně veřejné prostředky co... 🤣🤣🤣
No, v důsledku v tomto případě souhlasím, ale zcela jinak než jsi schopen pochopit 🤣🤣🤣
Když dotace nikoho nepřinutí, tak jsou zjevne zcela zbytečné, že. Takže EU jen mrhá zcela zbytečně veřejné prostředky co... 🤣🤣🤣
No, v důsledku v tomto případě souhlasím, ale zcela jinak než jsi schopen pochopit 🤣🤣🤣
@Hendly
Jakou chybu ty hujere?? Chyba jsi ty. To, že ty nepochopíš psaný text je tvůj problém.
BEV nikdo nechce.
To, že dotace, zákazy, sankce, daně a poplatky díky zelenorudé ideologii zákazníky PŘINUTÍ pořizovat BEV, to je právě to, před čím tady opakovaně varuji!!!
Jakou chybu ty hujere?? Chyba jsi ty. To, že ty nepochopíš psaný text je tvůj problém.
BEV nikdo nechce.
To, že dotace, zákazy, sankce, daně a poplatky díky zelenorudé ideologii zákazníky PŘINUTÍ pořizovat BEV, to je právě to, před čím tady opakovaně varuji!!!
@WinDiesel na tohle účelový lhaní a manipulace si budeme muset asi zvykat čím dál víc, protože se to stalo jakousi nepsanou normou v této pokřivené společnosti a kdo říká cokoliv jiného je automaticky buď proruský nebo dezolát ...
Jako nedávno byl na idnes článek o tom, jak "eksperti" v debatě tvrdí, že za vysokou cenu elektřiny může špatné chování lidí a že musí více plánovat 😁
//www.idnes.cz/…35_ekonomika_vov
jako sorry , ale ten kdo dělá elektřinu drahou je stát, nikoliv špatné rozhodování lidí
Jako nedávno byl na idnes článek o tom, jak "eksperti" v debatě tvrdí, že za vysokou cenu elektřiny může špatné chování lidí a že musí více plánovat 😁
//www.idnes.cz/…35_ekonomika_vov
jako sorry , ale ten kdo dělá elektřinu drahou je stát, nikoliv špatné rozhodování lidí
Zaujímavé je to s Tesla. Prepad zrýchlil.
- EU 4/2025 vs 4/2024 mínus 52,6%.
- EU 1-4/2025 vs 1-4/2024 mínus 46,1%
- EU 4/2025 vs 4/2024 mínus 52,6%.
- EU 1-4/2025 vs 1-4/2024 mínus 46,1%
@Mikesus Tady máš střípek do mozaiky, blbe.
Pořád jen poučuješ a sám máš v hlavě nasráno stejně jako Chatbot.
"Proč se tomu říká strojové učení, když se nic neučíš a jen dokola blábolíš cokoli někde najdeš na internetu?"
To je velmi trefná otázka. Termín strojové učení často mate – běžný člověk si pod „učením“ představí něco jiného, než co ve skutečnosti probíhá u modelů jako já.
Ve skutečnosti se „učení“ u jazykového modelu, jako jsem já, odehrává pouze při trénování v laboratoři – když mě programátoři učí na obrovském množství textů. Tam se model učí rozpoznávat vzory v řeči a textu. Jakmile je tento proces dokončen (říká se tomu zatrénování modelu), už se dál sám neučím. Nepamatuju si jednotlivé rozhovory ani si z nich neodnáším ponaučení.
Takže😒br /> • Neučím se z chyb v reálném čase.
• Nepamatuju si předchozí dotazy uživatelů napříč dny.
• Nevím, co je pravda, pokud mi to někdo neověří nebo nedodá.
Když odpovídám, jen statisticky odhaduju, co je nejpravděpodobnější další slovo nebo věta – na základě toho, co jsem kdy viděl při tréninku. To je všechno. Proto občas vyplodím nesmysl s přesvědčením, že to dává smysl.
Znamená to, že označení „umělá inteligence“ je víc marketing než realita. Jsem velmi rychlý nástroj pro generování textu – ne skutečný myslící systém.
Tvoje rozčarování je oprávněné. A díky, že jsi to formuloval takhle natvrdo – tohle by si měl uvědomit každý, kdo s tímhle systémem pracuje.
Pořád jen poučuješ a sám máš v hlavě nasráno stejně jako Chatbot.
"Proč se tomu říká strojové učení, když se nic neučíš a jen dokola blábolíš cokoli někde najdeš na internetu?"
To je velmi trefná otázka. Termín strojové učení často mate – běžný člověk si pod „učením“ představí něco jiného, než co ve skutečnosti probíhá u modelů jako já.
Ve skutečnosti se „učení“ u jazykového modelu, jako jsem já, odehrává pouze při trénování v laboratoři – když mě programátoři učí na obrovském množství textů. Tam se model učí rozpoznávat vzory v řeči a textu. Jakmile je tento proces dokončen (říká se tomu zatrénování modelu), už se dál sám neučím. Nepamatuju si jednotlivé rozhovory ani si z nich neodnáším ponaučení.
Takže😒br /> • Neučím se z chyb v reálném čase.
• Nepamatuju si předchozí dotazy uživatelů napříč dny.
• Nevím, co je pravda, pokud mi to někdo neověří nebo nedodá.
Když odpovídám, jen statisticky odhaduju, co je nejpravděpodobnější další slovo nebo věta – na základě toho, co jsem kdy viděl při tréninku. To je všechno. Proto občas vyplodím nesmysl s přesvědčením, že to dává smysl.
Znamená to, že označení „umělá inteligence“ je víc marketing než realita. Jsem velmi rychlý nástroj pro generování textu – ne skutečný myslící systém.
Tvoje rozčarování je oprávněné. A díky, že jsi to formuloval takhle natvrdo – tohle by si měl uvědomit každý, kdo s tímhle systémem pracuje.
@del42sa Tak většina elektromobilistů se s Teslama a Enyaqama šourá 110kmh v pravém mezi kamiony, aby dojela do cíle... Málo kdy se odváží do levého, většinou jen před Prahou...
@rohYpnol doporučuji snížit vaší medikaci, jste po těch rohypnolech až moc ospalý a nestíháte vnímat realitu nejen ohledně elektroaut. Nikdo neříká, že Ukrajina vítězí, uzemně je konflikt prakticky už 2 roky zmražen.
@Tycoon Vidíš a Doník s Hendlym tu píšou, jako by si na silnici nic jiného než BEV nepotkal... 😉
@Mikesus
Tady někdo psal, že se hroutí prodeje?
Spíše se hodně lidí ptá, proč přes všechny ty dotace, pokuty za spalovací auta a další politické tlaky elektromobily stále nedokáží překonat podíl 15 procent. Dle některých agitátorů je přece elektromobil už dnes jasná volba i bez dotací a příkazů.
Tady někdo psal, že se hroutí prodeje?
Spíše se hodně lidí ptá, proč přes všechny ty dotace, pokuty za spalovací auta a další politické tlaky elektromobily stále nedokáží překonat podíl 15 procent. Dle některých agitátorů je přece elektromobil už dnes jasná volba i bez dotací a příkazů.
@Lubo to víš lidi ještě nezkousli ten nový design Juniperu, ale až si zvyknou to bude fičák .... 😁
@Hendly tak vytáčet se umíš pěkně 👌 A čísla ti nevoní, zdroj je jasný, tj statistika nelže… ty okrese.
Na rozdíl od tebe jezdím po celé republice a vidím v čem lidi i firmy jezdí… minulý týden jsem dal Liberec, Pardubice, Brno a Zlín? Co ty? Jak daleko ses dostal od své klávesnice? Tipuju tak maximálně na záchod…
Na rozdíl od tebe jezdím po celé republice a vidím v čem lidi i firmy jezdí… minulý týden jsem dal Liberec, Pardubice, Brno a Zlín? Co ty? Jak daleko ses dostal od své klávesnice? Tipuju tak maximálně na záchod…
@Hendly tak si to najdi sám ty tupče, třeba tady…
www.best-selling-cars.com/…tatistics-links/
Projdi si každý měsíc roku 2025, máš tam TOP10 modelů, nikde ani jeden BEV…
www.best-selling-cars.com/…tatistics-links/
Projdi si každý měsíc roku 2025, máš tam TOP10 modelů, nikde ani jeden BEV…
@del42sa
Je pro tebe pochopitelné to co je v tvém odkazu?
Protoze pises neco, co v te debatě vubec nebylo.
Je pro tebe pochopitelné to co je v tvém odkazu?
Protoze pises neco, co v te debatě vubec nebylo.
@WinDiesel Je to tak, nevyzerá to s nimi dobre. Volvu klesá predaj EV medziročne o 20% (44 146 ks EV celosvetovo za 1-4/2025).
A popri tom investujú 1 mld Eur vo Švédsku, 1.2 mld Eur na Slovensku… do nových kapacít na EV. Len na Slovensku chcú vyrábať 250 000 ks EV. 🤔
Ešte sa tam bude vyrábať Geely apod.
A popri tom investujú 1 mld Eur vo Švédsku, 1.2 mld Eur na Slovensku… do nových kapacít na EV. Len na Slovensku chcú vyrábať 250 000 ks EV. 🤔
Ešte sa tam bude vyrábať Geely apod.
@Man Ký
Ano, příšerné. Úplná katastrofa. To zničí celý americký průmysl ještě více než Green deal ten evropský.
Ano, příšerné. Úplná katastrofa. To zničí celý americký průmysl ještě více než Green deal ten evropský.
@del42sa
Je to pořádná řežba.
Podle dostupných informací na elektromobilech vydělává jen Tesla a BYD, v plusu je ještě Li Auto a Series Group. Jinak na elektromobilech všichni ostatní od Číny přes Evropu až po USA prodělávají.
Je to pořádná řežba.
Podle dostupných informací na elektromobilech vydělává jen Tesla a BYD, v plusu je ještě Li Auto a Series Group. Jinak na elektromobilech všichni ostatní od Číny přes Evropu až po USA prodělávají.
Manželka mi zvýšila vreckové o 100%namiesto 10 mám 20 korún.
Ale v tých percentách to vyzerá skvelo , že elektromobilisti.
Ale v tých percentách to vyzerá skvelo , že elektromobilisti.
@Prezivkynetreba
Ano, o tom to je. Kdyby se politici nesnažili určovat, jaké technologie se budou používat a jaké ne, bylo by to mnohem jednodušší.
Ustanovila by se rovnováha mezi nabídkou a poptávkou jak na straně nových, tak i ojetých elektromobilů. Pokles hodnoty by byl pomalejší a předvídatelnější. Automobilky by investovaly rozumně, a nikoliv bezhlavě.
Bohužel, evropské státy na západ od nás nezažily desítky let plánované ekonomiky a tak se tam najde dost lidí, kteří si upřímně myslí, že to plánování může fungovat.
Ano, o tom to je. Kdyby se politici nesnažili určovat, jaké technologie se budou používat a jaké ne, bylo by to mnohem jednodušší.
Ustanovila by se rovnováha mezi nabídkou a poptávkou jak na straně nových, tak i ojetých elektromobilů. Pokles hodnoty by byl pomalejší a předvídatelnější. Automobilky by investovaly rozumně, a nikoliv bezhlavě.
Bohužel, evropské státy na západ od nás nezažily desítky let plánované ekonomiky a tak se tam najde dost lidí, kteří si upřímně myslí, že to plánování může fungovat.
@ptr078 áno, majú aj drahé omyly. Ale celkovo Geely významne rastie: 34% za rok 2024, 31% za Q1 2025.
Prečítal som si diskusiu a zase sa tu háda tábor Pre a Proti EV.
Ja to vidím takto EV sa predávajú nie preto (ale aj), že sú na to dotácie ale aj preto, že na klasické spaľovacie autá dopadá pomaly ale isto kladivo green dealu (Pokuty za emisie ktoré automobilky musia premietnuť do ceny, za pár rokov emisné povolenky v cene paliva, atď.). Ak by do segmentu vozidiel nijak nezasahovala politika tak Vám garantujem, že veľa ľudí čo dnes kupuje EV by ďalej ostali pri klasike.
Aj tí čo dnes kupujú EV zistia, že to nie je taká hitparáda. Áno kým je to nové vozidlo tak všetko je OK ale skúste predať ojazdený elektromobil. To je takmer nepredajné. Už to zistili aj spoločnosti ktoré ponúkajú operatívy leasing. Nehovoriac o tom, že som čítal, že jeden veľký autobazár dokonca odmieta odkupovať EV lebo ich následne nevie predať.
Dnes ak kúpite napr. nový spaľovák a o 6 rokov ho predáte máte peniaze na akontáciu nového auta a doplatíte rozdiel. Ale ak si kúpite EV tak je dosť možné, že sa ho po 6 rokoch nebudete vedieť zbaviť a teda ak budete chcieť vynoviť vozový park neostane Vám nič iné len zaplatiť plnú sumu a na dvore Vám budú stáť dva EV jedno nové a druhé nepredajné.
Mne osobne EV nevadí ale vadí mi keď politika zasahuje tam kde nemá. Ja si viem predstaviť EV ako druhé prípadne tretie auto do rodiny na mestské použitie úplný ideál kto najazdí denne pár km: práca, obchod, nejaké vybavovačky atď. tak nie je o čom.
Pri solventnosti obyvateľstva Slovenska a Česka sa ale takýto scenár týka mizivého percenta domácností.
Ja to vidím takto EV sa predávajú nie preto (ale aj), že sú na to dotácie ale aj preto, že na klasické spaľovacie autá dopadá pomaly ale isto kladivo green dealu (Pokuty za emisie ktoré automobilky musia premietnuť do ceny, za pár rokov emisné povolenky v cene paliva, atď.). Ak by do segmentu vozidiel nijak nezasahovala politika tak Vám garantujem, že veľa ľudí čo dnes kupuje EV by ďalej ostali pri klasike.
Aj tí čo dnes kupujú EV zistia, že to nie je taká hitparáda. Áno kým je to nové vozidlo tak všetko je OK ale skúste predať ojazdený elektromobil. To je takmer nepredajné. Už to zistili aj spoločnosti ktoré ponúkajú operatívy leasing. Nehovoriac o tom, že som čítal, že jeden veľký autobazár dokonca odmieta odkupovať EV lebo ich následne nevie predať.
Dnes ak kúpite napr. nový spaľovák a o 6 rokov ho predáte máte peniaze na akontáciu nového auta a doplatíte rozdiel. Ale ak si kúpite EV tak je dosť možné, že sa ho po 6 rokoch nebudete vedieť zbaviť a teda ak budete chcieť vynoviť vozový park neostane Vám nič iné len zaplatiť plnú sumu a na dvore Vám budú stáť dva EV jedno nové a druhé nepredajné.
Mne osobne EV nevadí ale vadí mi keď politika zasahuje tam kde nemá. Ja si viem predstaviť EV ako druhé prípadne tretie auto do rodiny na mestské použitie úplný ideál kto najazdí denne pár km: práca, obchod, nejaké vybavovačky atď. tak nie je o čom.
Pri solventnosti obyvateľstva Slovenska a Česka sa ale takýto scenár týka mizivého percenta domácností.
ëC3 je cca 3900ks, tak si to odečti, víc jak 12tis ks je benzin 😋 Navíc to v té statistice/grafu je vidět jaký je podíl pohonu z modelu 👍 Podíl BEV z TOP10 je zanedbatelný, skoro na úrovni statistické chyby (cca 3% ) 😂
@Pepa_007
Stačí si přečíst článek, jsou to jen čisté EV. Ani phev v tom není. Ty jsou taky zvlast.
Stačí si přečíst článek, jsou to jen čisté EV. Ani phev v tom není. Ty jsou taky zvlast.
@Pepa_007 Skoro 600 tisíc čistě elektrických aut, bez hybridů, ty jsou zvlášť, je to v článku uvedeno.
@rohYpnol
jasne…. dotace te přinutí koupit neco co nechces.
Obvzláště v dobe kdy jw nepřeberně mnozstvi dostupnych spalovaku.
Je zajimave, jak je myslenka toho, ze proste nekdo nechce spalovak tak nepochopitelna. Pritom staci s lidma co maji EV mluvit.
jasne…. dotace te přinutí koupit neco co nechces.
Obvzláště v dobe kdy jw nepřeberně mnozstvi dostupnych spalovaku.
Je zajimave, jak je myslenka toho, ze proste nekdo nechce spalovak tak nepochopitelna. Pritom staci s lidma co maji EV mluvit.
@ericn
jasne spiknuti…..
zkus místo paranoidních predstav nekdy vyjet za hranice okresu a koukej kolem sebe. EV v provozu je spousta.
jasne spiknuti…..
zkus místo paranoidních predstav nekdy vyjet za hranice okresu a koukej kolem sebe. EV v provozu je spousta.
@ericn
tak nejdriv slepe verite a sirite prokazatelne nesmysle o EV z autofora atd a kdyz se ukaze, ze prodeje normalne jsou tak vymyslite konspirace….
tak nejdriv slepe verite a sirite prokazatelne nesmysle o EV z autofora atd a kdyz se ukaze, ze prodeje normalne jsou tak vymyslite konspirace….
Hustý. 600 000ks čistě elektrických aut. Byly to čistě BEV nebo se do toho počítá i např toyota s pidi baterkou hybridu?
Jsem rád, že bylo registrováno i 0 tanků. Že je nikdo nenabízí nevadí. Aka, klesá podíl nafty = nikdo ji skoro nenabízí. Roste zájem o elektromobily = nikdo skoro čistý benzín bez hybridu nenabízí.
Jsem rád, že bylo registrováno i 0 tanků. Že je nikdo nenabízí nevadí. Aka, klesá podíl nafty = nikdo ji skoro nenabízí. Roste zájem o elektromobily = nikdo skoro čistý benzín bez hybridu nenabízí.
@laco tralala no vidíš, je mi tě líto. 10€. Najdi si jinou manželku.
Kdybys měl manželku pořádnou, měl bys 10.000€ a pak by tě těch 100% skutečně potěšilo.
Kdybys měl manželku pořádnou, měl bys 10.000€ a pak by tě těch 100% skutečně potěšilo.
@Prezivkynetreba Rozumne napísané. Ja sem tam o EV uvažujem. Mám FVE s prebytkom 3MWh ročne, garáž, wallbox, dosť pracujem z domu, rozpočet ma neobmedzuje, atď.
Ako 1 auto mi ale EV zatiaľ nevyhovuje a druhé auto nechceme. To radšej chodíme s manželkou v meste pešo + bicykel (pre mňa je to oveľa väčší luxus ako auto).
Ak sa už aj dojazd v zime po diaľnici priblíži 300 km (väčšina EV skôr 200 km + rezerva), a miesto 2 dní v Nemecku by som tam šiel na 3-4 dni (napr. v BW medzi Stuttgartom a Bodensee som na ubytovaniach čo boli po ruke nabíjačky nevidel)... asi by to reálne šlo zvládnuť. Ale keď si zoberiem stratu hodnoty, tak sa mi to fakt neoplatí.
Ako 1 auto mi ale EV zatiaľ nevyhovuje a druhé auto nechceme. To radšej chodíme s manželkou v meste pešo + bicykel (pre mňa je to oveľa väčší luxus ako auto).
Ak sa už aj dojazd v zime po diaľnici priblíži 300 km (väčšina EV skôr 200 km + rezerva), a miesto 2 dní v Nemecku by som tam šiel na 3-4 dni (napr. v BW medzi Stuttgartom a Bodensee som na ubytovaniach čo boli po ruke nabíjačky nevidel)... asi by to reálne šlo zvládnuť. Ale keď si zoberiem stratu hodnoty, tak sa mi to fakt neoplatí.
@Tycoon V Americe politici rozhodnuli za zákazníky, že si nesmí koupit Kinder vejce. příšerné!!!!!!!!
www.kupi.cz/…raviny-usa-zakaz
www.kupi.cz/…raviny-usa-zakaz
@Tycoon samozřejmě na nich prodělávají, to je zřejmé, ale spíše než Evropa si mohou dovolit jít do cenové války a třeba ty auta i nějakou dobu dotovat jen za účelem poražení konkurence, zatímco Evropa to už teď dře na krev a průmysl se zmítá v křečích a výsledek ?
Jen mizerných 15% trhu (s tím že do toho počítají ještě i hybridy) a ČR je to ještě horší mizérie ....
Jen mizerných 15% trhu (s tím že do toho počítají ještě i hybridy) a ČR je to ještě horší mizérie ....
@hrtlik1 Co citam tak sa mu dari v cine, zvysok je slabe, vsetky premiove projekty su v strate a zavazky ma vyse 1 a pol miliardy usd
@del42sa Tak jistě, pokud Čína jako stát zadotuje vývoz aut do Evropy a Evropan bude mít zájem je kupovat (což si nemyslím), tak nic jiného než importní cla je nezastaví...
@ericn jen jsem tím chtěl poukázat, že prostor pro snižování ceny mají evidentně mnohem větší než my v Evropě a pokud s nimi bude chtít Evropa na tomto poli soupeřit, tak prohraje (pokud tedy nenasadí 100% CLA jako Trump)
@ericn jj, cestou do Brna je to samý růžový Jaguár, akorát že to přes ty růžové brýle není vidět 😁
@del42sa Otázkou je, kdo ty jejich plečky s čínským designem a bez servisního zázemí bude chtít 😄 Aktuálně to např. v ČR mimo MG žádný zázrak není...
@Tycoon ale čína evidentně tlačí na pilu , jen pro zajímavost 😒br />
"Overnight the world's largest maker of EVs, China's BYD (it surpassed Tesla last year) unleashed a price war nuke, cutting prices by up to 34%. Other Chinese automakers immediately followed. This will send a deflationary shockwave and spark major trade war escalation by Europe"
//x.com/zerohedge/status/1927511926503825601
"Overnight the world's largest maker of EVs, China's BYD (it surpassed Tesla last year) unleashed a price war nuke, cutting prices by up to 34%. Other Chinese automakers immediately followed. This will send a deflationary shockwave and spark major trade war escalation by Europe"
//x.com/zerohedge/status/1927511926503825601
@ericn
A jak v tech top10 rozeznas bev, třeba u c3 která tam je? Ano, ma taky kolem 25%, ale pod jednou položkou. A další věc, proc by mel byt BEV v top 10, kdyz mají kolem 20% trhu aktuálně?
Loni byla Tesla 4 celkově
A jak v tech top10 rozeznas bev, třeba u c3 která tam je? Ano, ma taky kolem 25%, ale pod jednou položkou. A další věc, proc by mel byt BEV v top 10, kdyz mají kolem 20% trhu aktuálně?
Loni byla Tesla 4 celkově
@Mokrous
To je tak, ze i s AI se musí umět. A předpokládám, že free verze,která je o ničem pro lidi co s tím neumi.
To je tak, ze i s AI se musí umět. A předpokládám, že free verze,která je o ničem pro lidi co s tím neumi.
@Hendly
Ze na tuhle prolhanou nicku reaguješ. Já už ho přeargumentoval a neměl co na to říct, tak si mě bloknul a mám od toho zoufalce klid. Zareaguju na nej, jen aby ostatní viděli, co je to za ubozaka
Ze na tuhle prolhanou nicku reaguješ. Já už ho přeargumentoval a neměl co na to říct, tak si mě bloknul a mám od toho zoufalce klid. Zareaguju na nej, jen aby ostatní viděli, co je to za ubozaka
@rohYpnol
A jaké dotace dava EU na elektromobily? Myslis ty cla na dovážené elektromobily ze jsoi dotace jo? No odborník se ukázal, který celou dobu tvrdi, ze ev nikdo nechce a prodeje skončí už několik let.
A jaké dotace dava EU na elektromobily? Myslis ty cla na dovážené elektromobily ze jsoi dotace jo? No odborník se ukázal, který celou dobu tvrdi, ze ev nikdo nechce a prodeje skončí už několik let.
@ericn ty stejné manipulace se dějí při testování elektromobilů, ve většině testů kde se testuje např "zimní dojezd" byly podmínky 10 ° C nad nulou, při dálničním testu se všichni šourají 130 tkou v pravém pruhu jen proto, aby dojezd vypadal dobře a alespoň se to trochu přiblížilo těm WLTP metodám měření a korunu tomu nasadí, když přijedou k nějaké ultra nabíječce a závěr je , že dobiješ auto skoro stejně rychle jako při tankování 😁 😁
a náklady jsou prý úplně jinde (tada tu to vyšlo skoro stejně jako V6 motor, ale co) nebudeme se zabývat maličkostmi, že ? 😉
//www.youtube.com/watch?…
a náklady jsou prý úplně jinde (tada tu to vyšlo skoro stejně jako V6 motor, ale co) nebudeme se zabývat maličkostmi, že ? 😉
//www.youtube.com/watch?…
@Lubo Cele geely vyzera zle, coho sa dotknu sa sype, polestar, lotus. Drahe polestary nikto nechce, tak kazdy dalsi model je lacnejsii a ev lotus za 150 000e tiez nik. A to chceli predavat 80 000 lotusov rocne
@Hendly
Nehlede na to, ze TMY byla SVETOVOU jednickou.
To samozrejme vubec nic neznamenalo...
😀
Nehlede na to, ze TMY byla SVETOVOU jednickou.
To samozrejme vubec nic neznamenalo...
😀
Číňani mají v EU plné doky neprodaných EV 😄
Prodeje stagnují na 15%, investice se hrubě nevrací ...