Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

Lancia Delta S4 (1984-1986): Vstříc smrti

21 komentářů

Avatar - Mikesus
Mikesus
@adamzprahy
Samozřejmě, běžný provoz je závodní okruh se šotolinou, kde je každý závodník a musí mít co nejlepší speciál.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@KANKUNEN
Aneb z jmena a legendy se zit nedá.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@adamzprahy řekl bych, že motorsport zůstane na stejné úrovni, jen se bude jezdit na syntetická paliva. tady nějaká výjimka dává smysl.
Avatar - xxc
xxc
@Stejsn Ano, ale aj do abarthu mohli dat nove napravy, poriadnu baterku, silny motor dozadu, vyladit to. Lenze to zo zahadnych dovodov nerobia.
Avatar - Stejsn
Stejsn
@vencelín Věř že by ses s tím pravděpodobně ani nerozjel.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Lancia od A do Z. Spousta šrotu akorát zbyla ta rally legenda.
vencelín
No, tak tohle že zhotneni auta se vším všudy! To je pravá řidička extaze 😊
Ty výkony a použita technika je famózní i na dnešní dobu.

Chtěl bych se touhle bestii někdy projet, je pravda že při jízdě na max bych to zřejmě někde rozsekal😊
Arese
@Stejsn Strašné...😢
adamzprahy
Skupina B + Delta S4 to je absolutní řidičské porno 😊)

A rýpnu do elektromobilů, protože tady vyniká jeden z problémů a to je hmotnost. Pro běžnou jízdu se to dá zamaskovat, ale na šotolině v extrému bude každé kilo znát, natož tuna 😁
Avatar - Stejsn
Stejsn
@xxc tady ve vedlejším článku je elektrický Fiat 600e Abarth. Srovnejte, co byl Abarth tenkrát a co je dneska...
Avatar - xxc
xxc
@Mikesus A legenda sa dala vytvorit z fiatu ritmo, zatial co teraz zo stellantis platformy sa neda. Kedysi bol svet krajsi 😄
Avatar - mariov8
mariov8
@Beran85 ...když už, tak točivý.

Za větší prostor v textu by stála i patentovaná hlava válců TriFlux, která řešila tepelnou stabilitu vysoce plněného zážehového motoru. Audi Quattro mělo potíže s roztékajícími se kabely zapalování, takové horko bylo pod kapotou těchto speciálů!
Arese
Jízdně, resp. řidičsky samozřejmě naprostá nirvána, ale přiznejme si, že na Itala je to auto až neuvěřitelně ošklivé. Až je svým způsobem hezké... 😊
Beran85
Prevodovka prenasi vykon a meni kroutici moment...
Avatar - henkka
henkka
@KANKUNEN tys byl vždycky trouba!
Avatar - henkka
henkka
Tenhle "článek" napsal blb. O něco méně výrazný blb, než je zdejší přispěvatel "Kankunen".
vencelín
@Mikesus
Fajn, tak pojďme všichni nosit v každé ruce 20 kg tašky.
Úplně ta samá situace.
adamzprahy
@Mikesus nic takového jsem nenapsal, jen že pro "řidičská" auta je hmotnost problém.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Mikesus není. A vím že každý chce řídit na běžné silnici tří tunové monstrum. 😉 👍🏻
vencelín
@Stejsn
I to by mohlo nastat 😊.
Asi bych to musel držet při rozjezdu dost pod krkem.
Avatar - lordlord
lordlord
už tenkrát to mělo M zrcátka