Veterán
Přihlásit pro přidání komentáře
lordlord
0
už tenkrát to mělo M zrcátka
vencelín
No, tak tohle že zhotneni auta se vším všudy! To je pravá řidička extaze 😊
Ty výkony a použita technika je famózní i na dnešní dobu.
Chtěl bych se touhle bestii někdy projet, je pravda že při jízdě na max bych to zřejmě někde rozsekal😊
Ty výkony a použita technika je famózní i na dnešní dobu.
Chtěl bych se touhle bestii někdy projet, je pravda že při jízdě na max bych to zřejmě někde rozsekal😊
KANKUNEN
Lancia od A do Z. Spousta šrotu akorát zbyla ta rally legenda.
@KANKUNEN
Aneb z jmena a legendy se zit nedá.
Aneb z jmena a legendy se zit nedá.
@Mikesus A legenda sa dala vytvorit z fiatu ritmo, zatial co teraz zo stellantis platformy sa neda. Kedysi bol svet krajsi 😄
adamzprahy
Skupina B + Delta S4 to je absolutní řidičské porno 😊)
A rýpnu do elektromobilů, protože tady vyniká jeden z problémů a to je hmotnost. Pro běžnou jízdu se to dá zamaskovat, ale na šotolině v extrému bude každé kilo znát, natož tuna 😁
A rýpnu do elektromobilů, protože tady vyniká jeden z problémů a to je hmotnost. Pro běžnou jízdu se to dá zamaskovat, ale na šotolině v extrému bude každé kilo znát, natož tuna 😁
@adamzprahy řekl bych, že motorsport zůstane na stejné úrovni, jen se bude jezdit na syntetická paliva. tady nějaká výjimka dává smysl.
@adamzprahy
Samozřejmě, běžný provoz je závodní okruh se šotolinou, kde je každý závodník a musí mít co nejlepší speciál.
Samozřejmě, běžný provoz je závodní okruh se šotolinou, kde je každý závodník a musí mít co nejlepší speciál.
Beran85
Prevodovka prenasi vykon a meni kroutici moment...
@Beran85 ...když už, tak točivý.
Za větší prostor v textu by stála i patentovaná hlava válců TriFlux, která řešila tepelnou stabilitu vysoce plněného zážehového motoru. Audi Quattro mělo potíže s roztékajícími se kabely zapalování, takové horko bylo pod kapotou těchto speciálů!
Za větší prostor v textu by stála i patentovaná hlava válců TriFlux, která řešila tepelnou stabilitu vysoce plněného zážehového motoru. Audi Quattro mělo potíže s roztékajícími se kabely zapalování, takové horko bylo pod kapotou těchto speciálů!
Arese
Jízdně, resp. řidičsky samozřejmě naprostá nirvána, ale přiznejme si, že na Itala je to auto až neuvěřitelně ošklivé. Až je svým způsobem hezké... 😊