Veterán
@adamzprahy řekl bych, že motorsport zůstane na stejné úrovni, jen se bude jezdit na syntetická paliva. tady nějaká výjimka dává smysl.
@Stejsn Ano, ale aj do abarthu mohli dat nove napravy, poriadnu baterku, silny motor dozadu, vyladit to. Lenze to zo zahadnych dovodov nerobia.
No, tak tohle že zhotneni auta se vším všudy! To je pravá řidička extaze 😊
Ty výkony a použita technika je famózní i na dnešní dobu.
Chtěl bych se touhle bestii někdy projet, je pravda že při jízdě na max bych to zřejmě někde rozsekal😊
Ty výkony a použita technika je famózní i na dnešní dobu.
Chtěl bych se touhle bestii někdy projet, je pravda že při jízdě na max bych to zřejmě někde rozsekal😊
Skupina B + Delta S4 to je absolutní řidičské porno 😊)
A rýpnu do elektromobilů, protože tady vyniká jeden z problémů a to je hmotnost. Pro běžnou jízdu se to dá zamaskovat, ale na šotolině v extrému bude každé kilo znát, natož tuna 😁
A rýpnu do elektromobilů, protože tady vyniká jeden z problémů a to je hmotnost. Pro běžnou jízdu se to dá zamaskovat, ale na šotolině v extrému bude každé kilo znát, natož tuna 😁
@xxc tady ve vedlejším článku je elektrický Fiat 600e Abarth. Srovnejte, co byl Abarth tenkrát a co je dneska...
@Mikesus A legenda sa dala vytvorit z fiatu ritmo, zatial co teraz zo stellantis platformy sa neda. Kedysi bol svet krajsi 😄
@Beran85 ...když už, tak točivý.
Za větší prostor v textu by stála i patentovaná hlava válců TriFlux, která řešila tepelnou stabilitu vysoce plněného zážehového motoru. Audi Quattro mělo potíže s roztékajícími se kabely zapalování, takové horko bylo pod kapotou těchto speciálů!
Za větší prostor v textu by stála i patentovaná hlava válců TriFlux, která řešila tepelnou stabilitu vysoce plněného zážehového motoru. Audi Quattro mělo potíže s roztékajícími se kabely zapalování, takové horko bylo pod kapotou těchto speciálů!
Jízdně, resp. řidičsky samozřejmě naprostá nirvána, ale přiznejme si, že na Itala je to auto až neuvěřitelně ošklivé. Až je svým způsobem hezké... 😊
Samozřejmě, běžný provoz je závodní okruh se šotolinou, kde je každý závodník a musí mít co nejlepší speciál.