Novinky
psel
@PowerHouse lithia máš v baterce auta pár kilo, technologie výroby, její zrychlení a automatizace ti dá víc. A samozřejmě LFP.
psel
Zničí se sami.
Mají nadměrné skladové zásoby a musí se toho zbavit.
Na trik s přihlášením, zkasírováním čínské podpory a prodejem jako ojetiny s 40% slevy se už přišlo, teď jim už padají i velcí dealeři.
Evergrande automotive se blíží. Když neporostou, půjdou do kytek.
Nekupovat
Mají nadměrné skladové zásoby a musí se toho zbavit.
Na trik s přihlášením, zkasírováním čínské podpory a prodejem jako ojetiny s 40% slevy se už přišlo, teď jim už padají i velcí dealeři.
Evergrande automotive se blíží. Když neporostou, půjdou do kytek.
Nekupovat
DonVito
@psel
Anebo taky ne.
Jejich skladove zasoby ani kapacity neznam.
Jejich techniku ano.
Tim padem mne muzou byt utechou jedine tve domnenky.
🙂
Anebo taky ne.
Jejich skladove zasoby ani kapacity neznam.
Jejich techniku ano.
Tim padem mne muzou byt utechou jedine tve domnenky.
🙂
psel
@PowerHouse to čekám, ale tohle je fakt něco jiného. Oni se likvidují. Mají ohromné kapacity a když je nenaplní výrobou tak pujdou do kytek.
PowerHouse
I Elroq letos zlevní o 100 000.
Jak tady členáři psali, nastane reakce na drsný pokles ceny lithia a e-pohonu.
V Číně si po poklesu cen zachovávají marži, pro Škodárnu je zachování marže málo, tam nyní po poklesu cen lithia letí marže do nebes.
Jak tady členáři psali, nastane reakce na drsný pokles ceny lithia a e-pohonu.
V Číně si po poklesu cen zachovávají marži, pro Škodárnu je zachování marže málo, tam nyní po poklesu cen lithia letí marže do nebes.
Mikesus
@psel
Pokud to bude, bylo by to milé, u enyaqu taky šli dolů po faceliftu.
Pokud to bude, bylo by to milé, u enyaqu taky šli dolů po faceliftu.
psel
@traveldrive 40? Kilo stojí kolik? 400 korun? Dnes 250? 10€. 400€ je zásadní položkou.
Mikesus
@PowerHouse
Fakt myslíš, že letos bude elroq od 699? Nenechá si skodovka vysokou marži jak to delaji běžně, kdyz není pořádně konkurence?
Fakt myslíš, že letos bude elroq od 699? Nenechá si skodovka vysokou marži jak to delaji běžně, kdyz není pořádně konkurence?
psel
@Renoo jo to je pravda, a ty jsou neomezené.
Ale ty už hasí ty byty pro 3 miliardy lidí co si postavili a ti co ten ekonomický zázrak udělali dnes odchází do penze a jim bude potřeba taky nějakou tu penzi zaplatit, takže to nebudou mít jednoduché.
Obávám se, že někteří by si kvůli koruně nejen nechali koleno vrtat. Navíc nechápu, že nevidí riziko toho, že díky sankcím nebudou mít náhradní díly nebo update, přeci jen Čína haraší s Taiwanem dlouhodobě.
Navíc teda to takový zázrak není ani technicky.
Nebrat.
Ale ty už hasí ty byty pro 3 miliardy lidí co si postavili a ti co ten ekonomický zázrak udělali dnes odchází do penze a jim bude potřeba taky nějakou tu penzi zaplatit, takže to nebudou mít jednoduché.
Obávám se, že někteří by si kvůli koruně nejen nechali koleno vrtat. Navíc nechápu, že nevidí riziko toho, že díky sankcím nebudou mít náhradní díly nebo update, přeci jen Čína haraší s Taiwanem dlouhodobě.
Navíc teda to takový zázrak není ani technicky.
Nebrat.
psel
@DonVito já ale neřeším techniku, ta by mohla být klidně nejlepší na světě ale když z půjček mohutně ekspanduješ výrobu a musíš na svém nejdůležitějším trhu snížit cenu nového modelu až o 40% aby jsi se zbavil toho co máš na haldě a musíš vysvětlovat oficiálně že BYD není Evergrande čínského automotive před eksplozí tak určitě není vše jak má být.
Renoo
@psel Tak otázkou je, jak dlouho tam bude čínská tlačit prachy. Chtějí zničit západní automobilky, tak podle mě má vláda připravený plan a ví kolik peněz bude třeba automobilek natlačit. Podrzí cenu vždy. Tak to dělali s 5G. Podrzit cenu, když to bude prodělečné, doplatí.
Nicméně morální nuly a různý lidský odpad si to koupí a postupně si tu vybudují základnu lokajů a časem se zapomene s kým máme tu čest...
Nicméně morální nuly a různý lidský odpad si to koupí a postupně si tu vybudují základnu lokajů a časem se zapomene s kým máme tu čest...
Jon Bon Novy
Urcite by som si kupil rudy cinsky nok .....
Nech sa s nim zadrhnu!
Ved nebudem asi podporovat cinskych sudruhov z politbyra, ktori usiluju o znicenie nasho automotive.
Az taky blby teda nie som...
Nech sa s nim zadrhnu!
Ved nebudem asi podporovat cinskych sudruhov z politbyra, ktori usiluju o znicenie nasho automotive.
Az taky blby teda nie som...
Renoo
@psel Ono, ta podpora je ve financích celkového rozpočtu Číny nula nula nic. Oni to tak dělají vcelku běžné. Zaměří se na pár sektorů a tam tlačí prachy a parazitují na volném trhu. A takové omezené zaměření nestojí moc peněz - pár automobilek je bude stát pár desítek mld a to se bilionových rozpočtech ztratí jak nic. Ještě zbyde dost na baterkový průmysl zaměřený na automotive. Pak mají další možnosti podpory ještě levnější - rozvědka, vládou řízené zajištění mozků ze škol, lobbing, atd. Na to západní automobiky v Číně nikdy nedošáhnou a proto je jednoduchý je bičem práskat až tomu zdejším filckám vlhnou kalhotky.
dodo24
@ericn malé autá sú velmi oblúbené v južnej Európe a pomaly miznú z ponuky EU výrobcov... napriklad Panda, Ypsilon, atď. Všetky autá pomaly rastú a myslím si, že tieto nové "mini" by ludia privítali. A to sa mi čínske autá protivia.
ericn
@PowerHouse máš pocit, že ta plastová krabička od sirek, co je na obrázcích je v Evropě konkurenceschopná? Dost pochybuji, že by ji tady dal někdo přednost před Cliem, P208, Yarisem nebo Fabií… Raději bych si koupil i Sandero než tuhle Čínskou srajdu 😋
Jde o obecný trend.
Klesají ceny BEV po celém světě. Očekávej i u Škodárny.