Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
vencelín
Jak nabíjet obří autonomní pojizdnou baterii? Třeba dieselagregatem.
@vencelín
Tohle bych viděl jako řešení pro více bragrů. Pro bagry, které pracují v prostředí, kde jsou vyfukové plyny a prašnost prostředí problém, by tohle bylo mohlo být zajímavé. Jako problém bych viděl nabíjení, které omezí případné zákazníky na ještě menší okruh. Běžně dostupné 3*32 ampér by to nabíjely minimálně jeden den. Takže leda nějaké řešení na 2 x 3*32 ampér (plus nabíjení bagrů). A na stavbách takové přípojky obvykle nejsou, takže další elektrocentrála s pojezdem navíc (za cenu půl mega minimálně).
Tohle bych viděl jako řešení pro více bragrů. Pro bagry, které pracují v prostředí, kde jsou vyfukové plyny a prašnost prostředí problém, by tohle bylo mohlo být zajímavé. Jako problém bych viděl nabíjení, které omezí případné zákazníky na ještě menší okruh. Běžně dostupné 3*32 ampér by to nabíjely minimálně jeden den. Takže leda nějaké řešení na 2 x 3*32 ampér (plus nabíjení bagrů). A na stavbách takové přípojky obvykle nejsou, takže další elektrocentrála s pojezdem navíc (za cenu půl mega minimálně).
@Renoo
Ju, na to jsem přesně narážel mojibparafrazi na text článku.
Tahle technologie s tou velkou dobíjecí vznetovou centrálou se může teoreticky uplatnit jen na velkých stavbách (přehrady, elektrárny, dlouhé tunely).
A i tak je sporná celková účinnost systému. Nejdříve nějak nabít velkou pojizdnou nabíječku a pak nesedne nabít jednotlivé stroje. A žádné z těchto nabíjení rozhodně nebude mít 100 % účinnost.
Pak v reálu klidně může vyjít Vznětový motor s elektrickým přenosem výkonu jako celkové efektivnější řešení.
Ju, na to jsem přesně narážel mojibparafrazi na text článku.
Tahle technologie s tou velkou dobíjecí vznetovou centrálou se může teoreticky uplatnit jen na velkých stavbách (přehrady, elektrárny, dlouhé tunely).
A i tak je sporná celková účinnost systému. Nejdříve nějak nabít velkou pojizdnou nabíječku a pak nesedne nabít jednotlivé stroje. A žádné z těchto nabíjení rozhodně nebude mít 100 % účinnost.
Pak v reálu klidně může vyjít Vznětový motor s elektrickým přenosem výkonu jako celkové efektivnější řešení.
@Renoo ty asi moc nevis co je to stall a antistall ze bateriove bagry jsou naproste nesmysly a tento autonomni dobijec ty nesmysly korunuje
ryccardo
Takže místo jedné baterky v bagru vyrobí neekologicky baterky hned dvě. To je fakt ideální řešení 😁
@ryccardo
Elektrické vyskozdvižky sú fajn pretože aspoň nesmrdia v halách. Každá má ale 3 batérie😒br /> 1 v stroji
2 nabíjanie
3 chladenie/čaká na akciu
Keď sú na to dotácie tak prečo to nevyužiť.
Elektrické vyskozdvižky sú fajn pretože aspoň nesmrdia v halách. Každá má ale 3 batérie😒br /> 1 v stroji
2 nabíjanie
3 chladenie/čaká na akciu
Keď sú na to dotácie tak prečo to nevyužiť.
Renoo
Ale jako jo, elektrický bagr vcelku dává smysl. Má malou spotřebu, pohybuje se minimálně a jedna baterie třeba i pro více bagrů na stavbě může dávat smysl. Dnešní Euro6 v menších zemních strojích je za trest. Tam není žádné vypalování nebo optimální teplota atd. Turba a filtry se tam serou klidně instantně po záruce a je to nákladné na opravu a především a hlavně na čas. Každá hodina, kdy je nějaký větší bagr mimo provoz, je sakra drahá.
www.flowee.cz/…se-tim-bavim/amp
Ak nerozumies sarkazmu, tak prosim neplet sa medzi dospelych a neodpovedaj na inteligentnu diskusiu.