Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Nissan Tiida: první jízdní dojmy

109 komentářů

:no: 😜
To auto mělo být o takových 150 tisíc levnější a snad bych i pár vteřin přemýšlel >😁
Banjo
MOžná to bude tím, že Nissan je už dnes Renault...
Banjo
Myslím, že to montujou v Mexiku.
Banjo
Záleží, jakou metodikou to měří. Podle toho se to může dost podstatně lišit.
ještě samsung dělá auta >😒]
Beersheva
Velikostne mi pripada, jak kdyby tohle auto melo nahradit almeru, ale zamerne velikostne a cenove sli niz, nez jsou Golfy, Focusy.. neco mezi fabii a golfem... jen si rikam, co ti chtel basnik rici.. kdyz megane nebo c4 za tuto cenu je uz pekne vybaveny kus auta...
No já mám P12W tekna motor yd22 2 roky za 720tisíc a ta cena a kvalita a hlavně výbava proti tehdejší konkurenci je teda super :-!
No já mám P12W tekna motor yd22 2 roky za 720tisíc a ta cena a kvalita a hlavně výbava proti tehdejší konkurenci je teda super :-!
tak se projed v qq
Tomiss
Nejen cena,ale také design odradí...
Nelíbí se mi a to vůbec 😒
ty seš zhulenej :-!
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Beast
Sonata ponuka za danu cenu najlepsiu VALUE FOR MONEY, silny motor, slusna vybava, velke auto :yes: Je pravda ze v extreme sa naklana viac ako OII, ale pri beznom jazdeni je tichsia a komfortnejsia :yes:
Uprimne - vybavou, jazdnymi vlastnostami, materialmi, cenou ma sklamala Laguna, Primera aj C5
Najlepsie v strednej M6, Accord, Passat, Avensis, Mondeo, Superb...stoja v strednej vybave s 2.0d cca 1mil SK :-!
Noo ale QQ ma teraz v Europe celkom uspech, pretoze ma pekny a uhladeny dizajn, nahodou QQ moze Nissanu pomoct 😉
OMg Sonata, to si prosim ta este dobre premysli 😉 su aj ine auta... 😉
Beast
mojim favoritom je Sonata 2.0 CRDI :yes: Ale este som zvedavy na Epicu 2.0 VCDI :-!
Ak mas 800tis a nezaujima ta miesto vzadu a kufor tak rozhodne nie si typickym kupcom /cielovym zakaznikom Laguny alebo Primery - nizsia stredna so slusnou vybavou a pohonom je pre teba jasna volba. A ked uz sme pri tom, ze ta nezaujima kufor, tak IMHO 800k sa da investovat aj efektivnejsie ako do O2.
design je z japonska. A Tiida sa zacala vyrabat v 2004.
Mam Primeru P11C ....nastupce Primery nebude anzto Renault nepovoli a pokud bude, tak to bude urcite houpaci kun. 😞 Nissan se pokusil nalakat nove zakazniky a o ty stare prisel (aspon co tak vidim kolem sebe). V Americe se jim to povedlo, ale v Evrope to celkem dost podelali. Jediny kde jeste neco znamenaji jsou SUVcka a offroady, ale na to me moc neuzije. Takze dalsi auto bude asi Accord a nebo Legacy. Jsem fanda znacky, ale v tomhle segmentu to prohrali na cele care.
Niet nad zhulený team cinkych "designerov" asi tam travu rozdavaju zadarmo. Nieco tak oporne strane je problem si vobec prestavit a nie to aj vyrobit. Fuj, ked to niekde zbadam na ceste hned to predbehnem aby na mna s toho nieco neodletelo. Boze kde sa ten svet ruti, tieto napodobeniny aut fuj.
Náhodou Almera Tino byla krásná! Ale jinak bohužel souhlas. 😒
:yes: :yes: >😁 U nás na Vysočině v tom zas vozíme zemáky, akorát anonymové vždycky něco řeší
No ved to!A ked sklopim zadnie sedadla,tak aj desat sa ich dnuka napcha!Namojveru,fajnuo auticko.
Klaudius
Pretoze si si tu urobil velmi zle meno, DanielDesign.....
Klaudius
No, sedan ako altrenativa k City, Loganu, Fabii, Accentu, SX4, Liane, Thalii snad ano. Ovsem pri pohlade na cenovku pada aj tato jedina moznost.
Klaudius
Tak v tomprospekte su potom bludy. Vsade je prezentovany objem 272-463 litrov.
Tak sme sa dočkali. Prvé auto, ktoré je v podstate kompletne vyrábané v Číne, prichádza na CZ a SK trh.
V Pekingu jazdia Nissany Tiida druhý rok. Ale videl som len sedany. hatchbacky v Číne nie sú až tak obľúbené.
Beast
tvoj slovnik je rovnako ubohy ako tvoja mentalna vybava :no: Prestan urazat ludi a radsej prihod zopar argumentov. Ak si toho vobec schopny...
Poruchovost Nissan? Nissan Vanette, 2,3d, 55kw/ oooo, jaká síla / po dvou letech a 95t/km neměl tlaky, startoval velmi špatně a záruka neuznána. Prý je to o.k. Bylo tam víc problemu, ale motor vedl. Vyplatil jsem leasing a s veeeeelkou ztrátou auto prodal do áček abych měl jistotu že mi nikdo nebude volat. Kupoval jsem ho jen a jen proto že mě všichni radili kup japonce, nepoznáš servis. Věřim že vanette je třeba nepovedené auto, ale důvěra ke značce už nikdy nebude.
geroc I.
Moje řeč, to i Logan je pohlednější(rozhodně má vyváženější proporce).
Beast
OII 2.0 TDI / 2.0 FSI za 800tis Sk vo vybave Elegance, 17 elektrony, climatronic, ESP...vacsi kufor
Laguna/Primera za tu istu cenu 1.8 benzin v zaklade s elek.oknami vpredu a manualnou klimou...viac miesta vzadu
OII je vonkajsimi rozmermi porovnatelna ale straca na zadnych sedadlach.
Trh rozhodol - bud si kupis OII v spickovom prevedeni, alebo slusne vybavenu Sonatu/Epicu, alebo Primeru/Lagunu v zaklade
Mojim favoritom je Sonata 2.0 CRDI
bracho, asi si este nekupoval nove auto a machrujes tu :no: Robi sa to takto : mam 800tis na nove auto a zaujima ma aka je ponuka na trhu. Zistim si teda co mi kto za dany peniaz ponukne. Mojim kriteriom je BEST VALUE FOR MONEY. Delenie na triedy alebo image ma nezaujima. Pre mna konkretne nie je rozhodujuci priestor na zadnych sedadlach alebo objem kufra. Zaujima ma predovsetkym vykon motora, vybava, vzhlad a spolahlivost - tak isto mozes za 450tis porovnat Fabiu II, 207 a o triedu vacsi Ceed :-! Je uz len na zakaznikovi ako sa rozhodne
ten sedan je ale abnormálně škaredý >😁
OII 2.0 TDI / 2.0 FSI za 800tis Sk vo vybave Elegance, 17 elektrony, climatronic, ESP...vacsi kufor
Laguna/Primera za tu istu cenu 1.8 benzin v zaklade s elek.oknami vpredu a manualnou klimou...viac miesta vzadu
OII je vonkajsimi rozmermi porovnatelna ale straca na zadnych sedadlach.
Trh rozhodol - bud si kupis OII v spickovom prevedeni, alebo slusne vybavenu Sonatu/Epicu, alebo Primeru/Lagunu v zaklade :-!
Mojim favoritom je Sonata 2.0 CRDI :yes:
>😒] :yes:
Si de*il. A tie Vaše cesty tiež nie sú žiadny zázrak. Peniaze chýbajú rovnako u Vás ako aj u nás.
Beaste, Ty jsi mi chlapče ale nějak vtipný. Buďto jsou ze škodovácko-žodovsk😲rtodoxní obce, anebo patří do Bohnic.
Nebo Ty. Tak se probuď, nebo si čti ohníček vole!!! :no: :no: :no:
Avatar - bxs
bxs
OII konkuruje Primeře a Laguně >😁 A pak ses probudil ,viď? >😒]
Avatar - bxs
bxs
To si dělá Nissan * ne? Co to vytvořil za šílenost? Myslím že by se měl míň kamarádit s Renaultem. Taragické... 8-s
Avatar - bxs
bxs
To si dělá Nissan P*R*D*E*L ne? Co to vytvořil za šílenost? Myslím že by se měl míň kamarádit s Renaultem. Taragické... 8-s
Beast
Cena je mozno o cosi nizsia ako u Octavie, navyse budes mat nad hlavou o par centimetrov viac ako v OII...ale to je asi tak vsetko cim by mohla Tiida OII porazit :-!
Tiida je proste zastaraly model, navyse vyzera otrasne, bezpohlavne :no: A nasi dochodcovia su stastni ked si nasetria na Feliciu...
Tiida nema sancu odlakat potencionalnych zaujemcov o OII. Octavia patri dizajnovo aj technologicky k tomu najlepsiemu v nizsej strednej. V najvyssich vybavach a motorizaciach OII dokonca konkuruje Primere. Poznam ludi ktori za 800tis Sk uprednostnili OII pred Lagunou ci Primerou
U vás v Uhrách ale přece zpevněnou vozovku opustit nemůžete, když žádnou nemáte. Ale neplač, ovcie sa líp naháňajů po lesních cestičkách ako po asfaltu. 😄
Neviem odkial autori clanku cerpali techn.udaje,ale ja tu mam oficialny prospekt Tiidi a tam sa pise objem bat.priestoru u hatchbacku 300-425 l!Inac keby nebol QQ asi by som siel do hatchbacku.
Jenom mi dovolte pánové, Vám s jasnými soudy, kteří vědí jak je na tom Nissan a přesně znají budoucnost tohoto modelu,
pár otázek.
Jaká je základní cena v srovnatelné výbavě u Š.Ocravia?
Jaký je vnitřní prostor u řidiče ve Š.Octávia oproti Tiidě?
Jaký je vnitřní prostor v zadu ve Š.Octavii oproti Tiidě?
Jaký je celkový vnitřní prostor ve Š.Octavii oproti Tiidě?
Jaký komfort poskytne Š. Octavia oproti Tiidě?
Jaká je kvalita použitých materiálů ve Š.Octavia oproti Tiidě?
Jaká je poruchovost u aut Škoda a u Nissanů?
Další otázky už nemají smysl. Děkuji za odpovědi.

:yes:
Designově se může rovnat tak možná s Loganem nebo Hondou City 8-s A nebo s Trabantem - to je taky sedan a jezdí s ním především důchodci.
Designově se může rovnat tak možná s Loganem nebo Hondou City 8-s A nebo s Trabantem - to je taky sedan a jezdí s ním především důchodci.
Prečo stále zablokujete každý účet???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Každý má kousek pravdy
mám P12 a podle mě to přehmat rozhodně není :-!
Proč tady Nissan nezačne prodávat Tiidu jsme se ptali někdy před 2-3 lety, jestli ne ještě dřív. Životnost modelů je čím dál kratší a už po 2 letech vzbuzuje nasazení modelu na nějaký další trh otazníky. Navíc do Evropy, která je vybíravá jak paní Nováková v masně. Takže otázka nestojí tak, proč tu Nissan prodává Tiidu, ale proč ji prodává pozdě, v době, kdy jí zřetelně dohořívá svíčka. Ta tvoje poslední věta je sice chytrá, ale neplatí v prostředí fandů, protože ti si dělají hlavu bez souvislosti s majetkovými účastmi - právě proto jsou to fandové >😁
No ale nechtěl jsem tě dostat 😄 mně se taky často něco zdá jasné, dokud se na to nepodívám zblízka. U Tucsonu/Sportage je dobrá věc, že je ta druhá náprava normálně off a připojuje se automaticky (nebo ručně) v případě potřeby - i jinde je tohle řešení celkem časté. Nevím, jak to má QQ 4x4? Jako nevýhodu "terénních" 4kolek (mimo jiné) beru to, že se tím zvyšuje "mrtvá" váha auta a tedy i spotřeba paliva + omezuje se prostor v kufru. Ta cílová skupina tohle vlastně nechce. Takže bych si tipnul, že tenhle posun úplně na hranici SUV (SX4, QQ), který se zaměřuje na odlehčení konstrukce a v krajním případě už jen na markýrování příbuznosti s SUV (všelijaké ty oplastované a zvýšené 2x4), asi povede k dalšímu odklonu od pravých SUV (stajně jako SUV předtím zlikvidovala off-roady). Prostě jako vždy: napřed pravá sekera pravého dřevorubce, nakonec lifestylový doplněk oděvu nedělního skauta >😁 , aneb od reality k virtualitě. Tím hlavním reálným ziskem nakonec bude asi robustní stavba ve formátu kombíku, se zvýšeným sezením. Ostatně výsledky NCAP pro QQ mluví za všechno. - omlouvám se, to jsme se dostali hodně OT od ubohé Tiidy 😄
No právě... Já se těšil, že to Nissan vezme rychlým vrzem zpět a já budu moci z Almery přeskočit do nový Primery s jízdními vlastnostmi tý z roku 1994. Takhle musím přeskočit do Subaru Legacy. Jsem z toho, popravdě 😉 , celej špatnej... >😁
internetovym diskuterom asi ani boh nevyhovie. Si pamatam ako niektori zufalci vypisovali v diskusiach, ze preco ten zly nissan nezacne aj tu predat tiidu. No a ked tak urobil, tak je tu zase spusta narekov, preco ju predava. Myslim, ze by ste si z toho nemali robit az tak tazku hlavu, teda pokial nemate slusny balik akcii nissanu 😄
Proc plivou? No protoze treba nejakeho nissana doma meli a nemohou se divat ta to pokrytectvi. Prohlasovat, ze Tiida je nahradou Almery a pro nektere i Primery je vysmech protoze oba ty zminene modely byly prave zname jako auta se sportovnim smrncem (teda v pripade Primery uz posledni generaci nepocitam protoze tam ta zkaza zacala).
Vážně humus... to auto vypadá naprosto příšerně v obou karosářských variantách. Doufám, že takhle nebude Nissan pokračovat dál...
Vážně humus... to auto vypadá naprosto příšerně v obou karosářských variantách. Doufám, že takhle nebude Nissan pokračovat dál... ;-\
To si ma dostal,myslel som.ze Sportage je vacsi (aspon opticky tak na mna posobi,ale to asi vsetky tieto auta).Inac nad Tucsonom som pred 2 rokmi silne premyslal,ale zdalo sa mi zbytocne vyhadzovat za pohon 4x4,ked ho v podstate nepotrebujem,na stavbach vo Viedni alebo Blave mi staci aj dvojkolka.Ale mas pravdu,ze sa v tomto segmente vyroji plno konkurentov,vsetci pockali ako dopadne QQ(no a ked zistili,ze to ludia chcu)tak teraz vybehne sestersky Renault,Tiguan od VW....
Příšernej design, koreák z 90. let proti tomu hadr.
Beast
Nissan je uz dlhsiu dobu v problemoch. Ze by v tom mali prsty aj zabozruti z Renaultu? Neviem. Iste je vsak ze posledne generacie (s vynimkou Almery) boli neuspesne. Nissan zacal e😜erimentovat s dizajnom a vysledkom je ze Micra, Almera Tino a Primera na trhu prepadli :no: Navyse zacali zaostavat aj v spolahlivosti. Crossovery Nissan v EU nezachrania.

Tunajsi zakaznik je konzervativny a uprednostnuje klasicky dizajn a klasicke koncepcie. V nizsej strednej hatchback a v strednej sedan/liftback/combi :-!
Tiida je bezpohlavny zastaraly paskvil ktory nema sancu nahradit Almeru, nie to este Primeru! A navyse Nissan pride o klucove modely na dolezitych zapadoeuropskych trhoch...Zamerom menezmentu Nissana fakt nerozumiem - ale mozno nas milo prekvapia a Almeru a Primeru bude v EU suplovat nieco klasicke od Infinity
Ona je pro mne nepochopitelná absence CVT převodovky, kterou má Tiida s 1.8 motorem v USA a Japonsku ...
Tak to se opravdu nepovedlo Nissan umí lepší auta, ale tohle je ostuda. To bych chtel vědět pro kterou skupinu lidí to auto je určené pro mladé lidi je ošklivé a pro starší je o proti konkurenci drahé!
Milý Bačo, vím, že jsi spokojený majitel QQ a přeju ti to. Já jsem napřed proti QQ brblal, teď už chápu, že se s ním Nissan opravdu strefil do určité cílové skupiny. Nicméně mezi QQ a "silničními" SUV je jen velmi tenká dělící čára, kterou lze velmi lehce zrušit třeba tou cestou, kterou jsem nahoře popsal. Je to sice jen další stupeň devalvace na škále off-road-SUV-pseudoSUV, ovšem když to prošlo Nissanu, tak proč ne ostatním. Parkovací místo? Vnějěí rozměry Sportage (QQ) = d 4350(4315), š 1800(1783), čili zhola nepodstatný rozdíl. Cenově porovnatelná jsou jen provedení 4x4, kde např. QQ 2.0 dCi Acenta 731900 Kč, Sportage 2.0 CRDi EX 759980 (akce 679980, na leasing 639980). U Kie platí, že po zavedení akční ceny už tato cena zůstává napořád. Ta cena na leasing už pak není nijak daleko ani od jinak těžko porovnatelného QQ 1,5 dCi Acenta 4x2 606900 Kč. Podobně to vypadá u benzinových motorů. Já tady prostě jenom upozorňuju, že QQ není vůbec nějak řádově levnější než velikostí a výbavou srovnatelná SUV. Ať ti to dobře jezdí :yes: 😄
Ano s tím sedanem souhlas a se zbytkem vlastně taky 😄
mně se taky líbí. nechápu proč na ni všichni tak plivou. to auto ma moc hezkej interiér i exteriér(to neplatí pro sedan). poslední dobou se mi zdá jakoby byla hanba vyrobit prostě pohodlný konzervativní auto. já bych do toho šel určitě radi ja do čehokoli z nižší střední. dnes když něco nmá v názvu "sportovní" a nevypadá to jako ufo, tak nad tím všichniohrnjí nos.
Mě se Tiida taky libí a to jak interiér, tak i exteriér, ale v čem vidím problém je v poslední době velmi ale velmi sebevědomá cennová politika Nissanu, osobně si myslím, že vzhledem ke konkurenci je to o 50 000,- Kč předraženo (C4, Focus, Kia ..)
Klaudius
Myslim, ze tretia generacia Pimery vyzerala z pohladu dizajnu uplne uzasne, porpi nej boli vsetky auta nezaujimave a sede. Ovsem technika a kvalita uz nezodpovedali poziadavkam doby a najme nie vysokej cene, ktoru Japonci nasadili. Za tie prachy to proste nestalo a podla mna na tom padli predaje, prichodom poslednej genercie sa Primera-auto pre kazdeho stala za noc chaba imidzovka. Riesenie? Zrusit vyrobu bez nahrady namiesto noveho a lepsieho auta...Kazdy nechce SUV...
Klaudius
Dalsi klon DanielDesign? Tento styl mi je povedomy. 😄
essesant
Me se Tiida libi. Skoda jen toho defenzivniho zamereni... Myslim, ze perfektne muze plnit roli rodinneho auta pro sirokou skalu zakazniku. Design je podle me sice konzervativni, ale vkusny a ma vic napadu nez mnozi evropsti konkurenti. V Evrope bude spis problem absence 6°prevodovek at jiz v automatu nebo manualu a mozna i ten 2l turbodiesel mozna v kombinaci se sportovneji pojatymi sedaly a podvozkem... Ja davam Tiide kazdopadne :yes:
O spolehlivosti vozů Nissan myslím nemá nikdo nemenších pochyb. Jde spíš o modelovou politiku a některé designové přehmaty. Nebo si někdo myslí, že poslední generace Primery a tahle Tiida není přehmat?
:yes:
Neviem ako u Vas v Cechac,ale na SK pride Tucson o nejakych 90000 Skk drahsie,aj ked so silnejsim motorom,ale v slabsej vybave.Tucson je vo vyhode iba ked chces verziu N1 ta u QQ nie je.A ruku na srdce,kto z majitelov SUV niekedy opustil spevnenu vozovku?Ak je to 10% tak je to moc,vacsinou sa tie vozy premavaju po mestach a zaberaju zbytocne vela parkovacieho miesta.
Já bych taky tohle auto a vůbec NISSAN neházel do žita (nebo rýže) 😄
Pokud by šel i tento "mexičan" ve stopách předchozích modelů Nissanu pokud se týká spolehlivosti, kupce si najde. Nepreferuju "hajtek" modely, když jsem pak jednou za měsíc v servisu. A to je případ dnešní skoro celé evropské produkce. Měl jsem starší Primeru a pak poslední Almeru, najeto skoro 200 tis. km bez jediné (to zdůrazňuju) závady. Pokud nepočítám 1x výměnu žárovek v předních světlech. Opely, oktávka - tragédie... Hlavně u opelů jsem měl s četností závat zpočátku vyloženě psychlogický problém - bál jsem se i jet na dovolenou mimo ČR...
Nissan se rozhodl, že klasický kombík už prostě nebude. A není se čemu divit, protože v jejich současné nabídce je tolik vozů, které kombi dokáží částečně nahradit, že bych to bral skoro jako plýtvání.

A hatchback 5D... Podle designerů je to QQ nebo Tiida, tak si vyber... >😁
My sme mali v rodine almery,micry,primery poslednym bola primera a micra ´98 potom uz ma ziadny nissan nezaujal, akurat Zetko ale to je pre inu cielovu skupinu ako pre mna, ale to cervene GT ti zavidim este aj teraz >😁
Priplatkove leky... >😁 >😒]
jo jo gt bylo super, měl jsem červený, rychlé, překvapivě dobrou spotřebu, super sedadla, fakt dobrý.
já fekt nevím, v rodině jsme měli vždy nissany, terrano, almery, primery. Ale poslední dobou je to hrozný, no a ještě jak se píše v článku, že nissan neuvažuje o nahrazení primery pro evropu a místo toho tady bude tahle hrůza...
To bude asi tím že mají středoevropskou centrálu v maďarsku 😊 no to byl jen vtip.. >😁
GT sa mi velmi pacila, aj vzhladova a sla super na tu dobu, ked si spomeniem ako som chcel ciernu alebo tu orandzovu no najviac asi tmavomodru.
Ano uznavam po facelifte(3.generacie ako pises)zdali sa tazkopadne, ja som mal 1,8 comfort, bol to novy motor a ten sa mi zdal niekedy este lepsi ako 2.0, samozrejme nie v zrychleni.
tedy Renault dava Nissanu peknou čočku...myslim, ze jeste par takovych modelu a pujdou v Evrope definitivne v kolejich Renaultu, tedy do haje😜
tvrdý podvozky měla primera vždy až na tu poslední - a to bylo super, u mé poslední primery (sport) mě vadil jakoby tuhej motor, dost sem musel řadit aby vůbec jela. V porovnání s Gt určitě krok zpět ve všech ohledech. podle mého byla bezkonkurenční hned první generace primery, úplně úžasná - design, motor, podvozek, interiér, spolehlivost atd....
Infiniti 😉 Jenze tam zapomenme na kombi a 5 dverovy hatchback.
No neviem ale primera mala 3.generacie, a druha bola po facelifte este lepsia akurat ze si mal sportku tak ta ti vadila mozno ze bola dost tvrda aj co sa tyka podvozku a sedadiel.
Ahoj 😄 No pro nás asi sotva, ale jak říkají bazaristi - každé auto má svého kupce - a na to podle mě Nissan vsadil svoje kalhoty. Protože tady nejde o nějakou Tiidu atd., ale o to, že Nissan je jednou z automobilek v ohrožení a musí dělat rychlá tempa, aby nešel pod vodu. Nemyslím to škodolibě, miloval jsem tu značku celá léta a tohle je spíš k pláči. 😢
Suhlas, vcetne toho kufru - ak ma ist naozaj o model pre starsich/usadlejsich zakaznikov, tak kufor bude iste jeden z tych dolezitejsich faktorov...
Celkovo mi Tiida pripada popri inych novych modeloch, ktore su skvele, ako dost velke sklamanie.
No to už vůbec ne. Teď už zbývá jen čekat na příchod Infinity.
QQ je určitě mnohem lepší v tom, že je to produkt aktuálního vývoje a nejnovějších trendů. Na druhé straně ho stačí porovnat s menšími SUV s odpojitelnýmn pohonem druhé nápravy (Tucson, Sportage) a člověk zjistí, že u QQ platí dost peněz navíc za prakticky totéž. Pokud se tenhle falešný sob od Nissanu ujme (a zdá se, že ano), budou zřejmě konkurenti velmi brzy reagovat snížem hmotnosti malých SUV a přepracováním karosérie z "off-road looku" na "metrosexuál look". Nebude pak problém třeba do Sportage osadit výborný 1,5 CRDi a jít s cenou ještě níž pod QQ než teď. Jinak řečeno má QQ plus za to, že jako první vystihl (možná dokonce "vytvořil") náladu trhu, ale je to jen krákodobá výhoda časového předstihu.
Krásy moc neponrala, ale pohodlné auto v dešní nižší střední aby člověk pohledal. Škoda jen, že cena až moc připomíná drahotu. Za stejné peníze se dají koupit pohlednější vozy. 😢
Tomiss
:yes:Když to tak pročítám,ptám se:je vůbec nějaký důvod pro koupi? 😉 😄
za tie prachy si to kúpi iba nejaký blázon :no:
Když pánové dovolíte, přilepím se k vám 😄 Už jsme tu Tiidu probírali za poslední roky víckrát, Klaudiovy vjemy naživo bohužel rozpačité dojmy jenom posilují. Poznamenal bych, že sedan má klasicky neprůchodný nissanovský kufr se silným ztužovacím obloukem za zadními sedadly, takže z kufru do kabiny toho moc neprostrčíte. O sklopných sedácích systému City/Jazz a výsledné variabilitě nákladního prostoru si může Tiida nechat leda zdát. Srovnání se City odhalí ještě markantněji chybějící základní motorizaci Tiidy na úrovni 1,4 i cenovou facku (i ve formě zvýšené spotřeby), kterou důchodce od Nissanu obdrží. Posun zadních sedaček u hatche je sice prima, ale na rozdíl od Noteu nemá Tiida žádnou úpravu, která by umožnila srovnat podlahu do roviny, naopak zadní nesklopná lavice vcelku (!)spolehlivě pomůže vytvořit dvojschod jako hrom. Tahle zastaralá řešení jsou jen dalším dokladem stáří rodného listu Tiidy. Už jsem tady jednou řekl, že puštění starého modelu za současné ceny na "vybrané" evropské trhy mi přijde urážlivé vůči "cílovým skupinám". Zacílení na věrné důchodce v regionu postkomunistických zemí s ochablými peněženkami pokládám za marketingový omyl nebo lživý blábol, protože za cenovku Tiidy si takový "důchodce" v pohodě koupí Mazdu3 nebo Civica at, ale myslím že když už, rozhodne se pro cee'da a ještě mu zbyde spousta fiňárů na příplatkové léky. Na mě z celé akce Tiida čouhá to, že Nissan se v nouzi rozhodl zkusit strčit na evropský trh starý model, jelikož v současné době nemá kapacity vyvinout nový model nižší střední - vstupní náklady prakticky nula a něco se tu určitě prodá, takže prodělat je skoro nemožné. A ten humbuk kolem je nedůstojný značky, na kterou jsme kdysi přísahali.
to je fakt děs, měl jsem primery 1.generace - super, pak gt 2.gen. taky dobrý, sedan sport 3.generace - už horší, no poslední gen.primery je otřesná - design, motor.... no a tohle to je už úplnej děs...
Adios nissan
😒 Myslim si ze je to dost ubohe. Qashqai bol trefa do cierneho, no toto. Interier vyzera ako made in 1992, z vonku sa este ako tak da na to pozerat ale inak by som asi nenasiel ani najmensi dovod uvazovat nad kupou tohto auta
Tomiss
Nepřihlásilo mě to 😉
Hned jak jsem viděl článek o Tiidě,tak jsem tě tu čekal 😉Mě se k té "stokrát" propírané ohavě už ani nechce nic psát...
:yes: :yes: >😁
:yes: za podmienky, ze ti majitelia uz dostatocne zostarli, pripadne boli pozbaveni svojpravnosti >😁
... a co teprve ta ambice udrzet byvale majitele Primery. ;-\
...ale po Qashqaii, který je podle mě docela zajímavým autem s dobrým prodejním potenciálem, je Tiida trošku krokem do tmy. Navíc jestli má být nástupcem Almery... Na to nemá ani při nejmenším.
alebo china?.........ble 8-s :no: :no:
hnus!
Klaudius
o neviem, staticky som si Tiidu prehliadol na autosalone,a nemozem povedat, ze by ma nejako nadchla. Siroke ale ploche predne sedadla skoro bez bocneho vedenia neposobili prijemne, ani materialy sa nezdali byt nejak zvlast kvalitne, najma voci nemeckej a poslednou dobou uz aj korejskej konkurencii. Trochu by som brzdil aj s tou dlzkou interieru, je dost aut tejto velkosti, ktore na zadnych sedadlach ponukaju komfortnejsie sedenie a viac miesta. U hatchbacku ma sklamal minimalisticky kufor (mensi ako vo Fabii), plus este s uzkym vstupnym otvorom.
Podla mojho nazoru vysoka cena tohto auta nie je opodstatnena, vyjadruje len hodne hodne velke sebavedomie Nissanu. Masovy predaj urcite nehrozi.