Novinky
@Tycoon
Je to asi hlavně o tom, jakou důvěru a předsudky clovek ma vůči cine. Ja bych si tez raději vybral dacii. Ale pokud tomu někdo věří a je ochoten to zaplatit, alespon to ostetuje za ostatni.
Je to asi hlavně o tom, jakou důvěru a předsudky clovek ma vůči cine. Ja bych si tez raději vybral dacii. Ale pokud tomu někdo věří a je ochoten to zaplatit, alespon to ostetuje za ostatni.
@Tycoon já taky ne, hlavně kvůli tomu servisu a kvaltiě, ale je to prostě předsudek. Třeba se servisem ani kvalitou problém nebude.
@Tycoon
Evropsky automobilový průmysl úspěšně ochromuji jeho neschopní manažeři trvající na zastarale technice.
Evropsky automobilový průmysl úspěšně ochromuji jeho neschopní manažeři trvající na zastarale technice.
@Frfla
Dacia Jogger, což je auto rozměrově a koncepčně nejbližší konkurent, stojí cca 450 tisíc a za 600 je plně vybavený full-hybrid. Kolem 500 tisíc stojí klasické kombíky nižší střední třídy od Kie nebo Hyundai. Číňané s tím svým výrobkem nemají vůbec žádnou šanci uspět.
Dacia Jogger, což je auto rozměrově a koncepčně nejbližší konkurent, stojí cca 450 tisíc a za 600 je plně vybavený full-hybrid. Kolem 500 tisíc stojí klasické kombíky nižší střední třídy od Kie nebo Hyundai. Číňané s tím svým výrobkem nemají vůbec žádnou šanci uspět.
@Mikesus Nie je to predsudok. Servis ešte poriadne nefunguje ani u MG, pokiaľ si nemyslíš, že 10-týždňové čakanie na diely je ok.
@Mikesus
Dacia bude mít určitě lepší zůstatkovou hodnotu, snadnější servis atd. Nevidím jediný důvod ke koupi toho Číňana. Jedině, že by se to auto někomu líbilo.
Dacia bude mít určitě lepší zůstatkovou hodnotu, snadnější servis atd. Nevidím jediný důvod ke koupi toho Číňana. Jedině, že by se to auto někomu líbilo.
@Lord Owl Takže keby to bolo čínske auto cez niekoho iného, nie Stellantis, tak by to bolo v pohode...? 😄
@Don Seladon
Asi chtějí naznačit, že chtějí Evropu zničit. Buď raketami, nebo ochromením evropského automobilového průmyslu.
Asi chtějí naznačit, že chtějí Evropu zničit. Buď raketami, nebo ochromením evropského automobilového průmyslu.
@Don Seladon To je bizár jako prase. Asi to má lidem připomenout, že na čínu to stojí raketu.
Na ten kombik Shine GS se pujdu podivat, ale obavam se, ze to nebude zadny zazrak. Kufr 470l je fakt malo, Fabka kombi mela vic. Uvidime pomer cena/prakticnost. Koukam, ze tam davaji ten provarenej 3-valec. Za ten vykonejsi 4-valec pujdou uz pres 600k a s automatem jeste vys a to za cinu uz nejsem ochoten vubec dat. No uvidime.
@Tonito Debelito
Ako môžu v redakcii povoliť taký dementný nick? Odzrkadľuje úroveň autora a je jasné, že je to znovu ten istý troll. Fakt máte v IT takých neschopákov? Všade to riešiť vedia, len na ACZ nie...
Ako môžu v redakcii povoliť taký dementný nick? Odzrkadľuje úroveň autora a je jasné, že je to znovu ten istý troll. Fakt máte v IT takých neschopákov? Všade to riešiť vedia, len na ACZ nie...
@Mikesus
Co je u tebe zastaralá technika? Elektromobil, který vznikl v polovině 19. století? Nebo přímovstřikový diesel z 90. let 20. století?
Co je u tebe zastaralá technika? Elektromobil, který vznikl v polovině 19. století? Nebo přímovstřikový diesel z 90. let 20. století?
Ono to chce srovnat. Papír snese vsechno. Skodovka vzdy kouzlit s čísly. Třeba kodiaq s 910l nepojme to co v highlanderu s 558l zvládnu naložit.