Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Ford Focus končí. České skladové zásoby se povážlivě tenčí

91 komentářů

Avatar - Ozzman
Ozzman
Já ano, s Fordem mám spojenu velkou část mého motoristického života, měl jsem 2 poslední Mondea defakto od studií až do loňského roku (v součtu 14 let) a měl bych i další kdyby... Měl bych dnes i Fokus, kdyby se na to Ford nevykašlal a dal mu HEV co používá v Kuze/Mondeu MK5, ideálně ve verzi Active s AWD... bohužel. Nyní se občas svezu alespon v posledním autě, co není překapotovaný VW a to v Kuze 2025 HEV co máme v rodině... škoda, budu muset i prodat permanentku na vlak @Tycoon
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@rohYpnol

Ford skončí? Haha, jasně. To říkají většinou ti, co si pletou alternátor s aligátorem. Ford přežil generace řidičů, co neuměli řadit bez zakousnutí převodovky, a pořád tu je, zatímco ty jsi nejspíš naposledy viděl motor v PowerPointu.
A že tě to trápí? Nedivím se. Je těžké žít s vědomím, že automobilka má víc vitality než ty po schodech do druhýho patra. Ale hlavu vzhůru – možná jednou pochopíš, že realita není to samý co komentář pod článkem.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hele stojím si za tím, že i když Passat byl prodejně úspěšnější, běžné Mondeo bylo ve své třídě vždy nejlepším cesťákem mainstremu 😊 Můžeme se dohadovat o jednotlivých detailech, vykonech motorů (kde třeba ne vždy exceloval, protože váha a tak), ale v komplexu to tak prostě je a to především MK4, MK5 byla v komfortu dál, ale zase ztratila trochu z té lehkosti 😊 @Tycoon
Avatar - Ozzman
Ozzman
Prý by měl Focus být nahrazen novým modelem, ale mužeme se dohadovat... škoda.@Pepa_007
Avatar - Marquis de  Sade
Marquis de Sade
@Max Headroom
Nekrm provokatéra a trolla.
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@Rosta

Slza v oku? Chápu tě. Emoce jsou silné, když zjistíš, že automobilka už nedělá auta přesně podle tvých domácích Excel tabulek z roku 2013. Ale věř mi – svět se točí dál, i bez tvého osobního výběrového řízení na „pánský liftback se sportovním duchem a špetkou sentimentu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ford brzy skončí taky.
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@rohYpnol

No jo, zase ten samý scénář – odkaz na článek, který si sotva projel očima, a hned to zakončíš výkřikem “hujer a lhář”. Je to skoro k pláči, jak se pořád dokážeme bavit na takové úrovni. Ale co, každý máme své talenty – ty očividně v obhajobě prázdných frází, já v trpělivém pozorování toho internetového cirkusu. Smutné, ale bohužel taky docela zábavné.
Wahahaha!
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@rohYpnol

Gameover pro tebe!
Ford žije!!
Wahahaha!!!
🤣🤣🤣
Tycoon
@Max Headroom

Ford kdysi s VW, Opelem a Fiatem bojoval o 1. příčku na evropském trhu. Teď je na 13. místě. A může být hůře. Brzo se před něj můžou dostat i další automobilks včetně čínského MG.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ono se to chce naucit chapat psaný text. Právě tím, co dela cestak cestakem bylo Mondeo lepsi. Pohodli, komfort, odhlucneni na dalnici i daleko nad limit, jistota podvozku, ale cloveku co s tim nikdy nejel tohle nevysvětlim…a MK4 proti dobove B7 byla lepsi i jako komplex, prostor, materialy, trvanlivost a spolehlive motory.. @rohYpnol
Lempl Klaun
@rohYpnol
🤣🤣🤣

🤣🤣🤣

🤣🤣🤣
Lempl Klaun
@PavelK_ Zase jsi řešil formu místo obsahu? To je tak, když mozek odpočívá, ale prsty mají potřebu něco psát.🤡
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@Rosta Jež

Aha, takže místo reakce jsi si zvolil dramatický odchod se slovy „je to trolling“. Tleskám. Teď už chybí jen pláč emoji a status na Facebook. 🤡
Lempl Klaun
@PavelK_ Zase tři samopalce během minuty? 🤡
traveldrive
@Rosta Jež Netreba mrhať energiou na trolla. O nič iné ako posmech mu nejde. Všimni si ho v ďalších diskusiách, sám uvidíš. 😉
PowerHouse
Ford chápu

Důvod, který zdejší političtí odborníci nevidí
VW taky přesouvá výrobu Pola a Golfu mimo Evropu. Ford ji nepřesune a tedy s tou výrobou končí.
Rosta Jež
@Max Headroom a co aktuálně nabízí ? v mainstreamu už tak max. Kugu a Pumu a to ještě prodeje spíš nic než moc. Minimálně v porovnání s tím, co prodávali kdysi. Měl jsem 3 Fordy po sobě, z toho Mondeo MK5 jsem dával dál se slzou v oku, ale pak už nebylo co bych si u nich vybral.
Lempl Klaun
@rohYpnol

rohYpnoI=tycoon=traveldrive=Rosťa Ježek=pepa007=PavliK

Chycen při činu!!! Smolík hujere! Gameover! Multitrolle!!!

🤣🤣🤣

🤣🤣🤣

🤣🤣🤣
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@PavelK_
🤣🤣🤣
tomu se říká chycen při činu 🤣🤣🤣
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@Pepa_007

Pokrevní bratři s Ybalginem?
Wahahaha!
PavelK_
@Marquis de Sade zase se bavíš sám se sebou?
Tycoon
Ukápne ještě vůbec někdo slzu? Posledních pár let to bylo takové pomalé umírání. Postupné osekávání nabídky, až zbyly jen utrápený litrový Ecoboost a slaboučký diesel. A to za ceny, za které konkurence nabídla plnotučné motory. Potkat na silnici nový Focus, to je dnes poměrně vzácné.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Max Headroom

Naštěstí se těm tvým bullshitům můžeme jen zasmát...

www.e15.cz/…na-odbyt-1420229


Jsi hujer a lhář.
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@Rosta Jež

Gugl, příteli. Google.
PavelK_
@Lempl Klaun co? Mimochodem, reaguješ z jiného nicku, než jsem ti napsal. Jak se to říká za oceánem, oops?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Akustika, pohodli jizdy prave byly top..materialy jak kde, mk4 byla lepsi nez b7 @rohYpnol
Anonym
Zajímavý produkt, má dobrou ergonomii, hezký interiér, dobře se v něm sedí a nevypadá zle, chybět ale nikomu nebude. Tak kde je háček. Sám jsem jezdil ve verzi s litrovým ecoboost motorem a musím říct že ten hrubý chod tříválce to auto hodně snižoval a žádném případě bych ho nechtěl. Tak to bude možná ono.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ještě jednou si přečti, o čem píšu, reaguješ na věci, které nezpochybnuji a děláš ze sebe akorát šaška 😁 já neříkám, že Mondeo jako celek bylo lepší, ale jako CESŤÁK pro jeho devizu komfortu a jízdních vlastností. Jako komplex vlastností byl lepší jen model MK4 vs B7 a to i potvrdil zdejší slavný test.. to není dojmologie, ale obecné fakta. MK4 byla vyspělejší, prostorná, měla dobré sedačky a hlavně jízda, v té excelovalo a ta excelovala v každé generaci a proto to byl NEJLEPŠÍ CESŤÁK... chápeme se ? @rohYpnol
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mluvím o MK4 a i MK5 je z pohledu cestování na dálnici lepší, že je motor o trochu pomalejší a trochu více žere ? že je tam menší kufr a ubylo místo na palubě ? jo to určitě, ale to nedělá horší cesťák - mluvím o tom, že Mondeo z pohledu polykače kilometrů bylo vždy tím nejlepším z mainstreamového D segmentu a na jeho palubě si chtěl cestovat bez ohledu na to, že ti Passat o 0,5s natře na stovku.. o tom to není a o tom nemluvím...@lamal
Avatar - Ozzman
Ozzman
ID3 je Capri ne ? @ptr078
Tycoon
@Ozzman

Já se nehádám, nepatřím ani mezi Fordisty ani Passatofily. Je určitě škoda, že ve střední třídě už Ford nic nenabízí. A teď bude konec i u nižší střední třídy.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Max Headroom chabá odpověď na fakta. Urážet ti jde ale to je tak vše.
Aleš Puchmeltr
Focus jednoznačně v ČR v posledních letech nedoceněné auto .
Ještě že jsem jeden z posledních ST stihnul.
Tycoon
@Ozzman

Těch dřívějších fanoušků Fordu je asi ještě dost všude po Evropě. Vždyť některé ty modely byly opravdu legendární. I když těmi AWD verzemi vždycky tak trochu šetřil.

No jo, kdo nejede Fordem tam, nemůže jet vlakem zpátky.
Tycoon
@rohYpnol

Myslím si, že hlavním konkurentem Fordu jsou Kia a Hyundai. Jejich Ceedy a i30 se prodávají jakou kousky na krámě.
Rosta Jež
@Max Headroom 👎 ostatní měli pravdu, že trolling. Tak aspoň už vím, že nemá cenu reagovat.
Tycoon
@PowerHouse

Ford má mnoho továren po celém světě. Od Rumunska přes Turecko, Thajsko, Mexiko až po Jižní Afriku. Kdyby chtěl, může přesouvat výrobu tak jako VW.
VAsek Hejlik
@Verny_2013 My Active s 1.5 EB 110kW pořídili v roce 2019. Před měsícem jsme ho vyměnili za Octavii 1.5tsi Evo 2 se stejným výkonem. Důvod byl, že výroba Focusu končí a prodávali už jen 1l. Octavia je pohodlnější a uvnitř působí hodnotnější. Ale ta radost z řízení a srovnání reakce motorů na stlačení plynového pedálu je naprosto propastná. U Focusu člověk lehce přidal a auto okamžitě akcelerovalo už pod 2tis otáček. Dalším přidáním Focus dále akceleroval. Octavia na lehké stlačení plynu reaguje velmi mdle. Při prudkém stlačení chvilku přemýšlí a když má aspoň 3tis otáček tak vyrazí. Asi jde o zvyk a naučit se více podřazovat. Měli jsme obě auta souběžně skoro 2 měsíce a vždy po přesednutí z Octavie do Focusu, jsem si ten obrovský rozdíl v reakci motoru uvědomil. Podle dealera to je kvůli plnění nových emisních limitů. Na druhou stranu spotřebu má Octavia určitě nižší. Po najetých 2tis km máme průměr 5.3l/100km (samozřejmě na rozdíl od Focuse zatím žádný zimní provoz ani rakev nebo kola na střeše). Focus měl průměr o 1l vyšší. Takže za mě Focus Active 1.5EB vynikající a zábavné auto a čest jeho památce 🙂. A moc nechápu evropský Ford proč zrušil výrobu Fiesty a Focuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Pepa_007

Ford bude nejvíc ekologická automobilka přesně podle zelenorudé ideologie EU.

Podle EU je ideální automobilku ta, která nic nevyrábí a neprodává. To je podle Leyen a Ribera ten klíč ke klimatické neutralitě!!!
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
A nástupce? Copak chce Ford prodávat v Evropě? Nic?
Kuga možná a jinak nic nenabízí. Samé SUV. 😕😨
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Před pár lety jsem o Focusu uvažoval, byl to 1,5 EB kombi Active v modrošedé metalíze. Tradičně výborný podvozek, pro mě neuvěřitelný tříválec 1,5 EB. V Activu bylo to auto takové šmrncovní a zároveŇ praktické auto. Než jsem se rozhoupal tak Focus přišel o manuál a tím pádem i o dalšího zákazníka.
traveldrive
@rohYpnol Myslíš, ž na to ešte neprišli? Možno práve to majú v pláne...
Frfla
Teď kupovat focus už asi nemá ani smysl. Nebudou náhradní díly jen ty zbytky, co najdete na vrakovišti. Ford prodává ještě Kugu. Ale kdo dnes neprodává SUV, že? Vidím to na konec Fordu v Evropě.
vencelín
Auto co dávalo smysl, jen ty motory mu jaksi chyběly......
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Max Headroom
Prodej Fordu v Evropě do letošního září meziročně klesl o 17,9 procenta.
Smolík hujere!

Myslíš že jak t3 dám na HL tak že tam skočí rovnou všechny tvoje multitroll účty?!? 🤣🤣🤣 Co?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Lempl Klaun

Smolík, propálil jsi to smajlíkem a reakcí. A teď opět jen lžeš a snažíš se odvrátit vlastní fail.

Gameover hujere, lháři, multitrolle!
Avatar - Max  Headroom
Max Headroom
@Rosta Jež

Pardon, soudruhu, zněl jste tak přátelsky, že jsem si vás spletl s člověkem.
Wahahaha!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Max Headroom
A jaj, zase ti to ujelo... 🤣🤣🤣

Lempl Klaun = Max Headroom = Marquis de Sade!!!

Chycen při činu!!! Smolík hujere! Gameover! Multitrolle!!!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Max Headroom

Americká automobilka Ford v Evropě zruší asi 4000 pracovních míst, což odpovídá asi 14 procentům její pracovní síly v regionu.

Prodej Fordu v Evropě do letošního září meziročně klesl o 17,9 procenta.

Prodej elektromobilů v Německu se za prvních devět měsíců letošního roku snížil o 28,6 procenta.


Blbý co, hujere! Gameover!!!🤣🤣🤣
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Pepa_007

Neblázni... máš pocit že to bude schopný pochopit?!? 🤣🤣🤣
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Max Headroom 😆😆😆 se koukni na prodejní statistiky setrvalý sestup několik let. Pred deseti lety prodával více jak trojnásobek toho co loni.
Arese
@rohYpnol Hlavně je ten fanatický elektrodemagog neuvěřitelně hloupý! 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@traveldrive
Co hulíš?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Lempl Klaun

Jsitě, 3 x multinick, musel jsi to napsat 3x.
Rosta Jež
@Max Headroom Pardon ? V r. 2015, kdy jsem ho kupoval nové, bylo prosím co na výběr ve střední třídě v mainstreamu a ne prémii ? Každý není fanda ojetin.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Tycoon

Evropský Ford sklízí co zasel. Stejně jako Stellantis nebo do značné míry i Renault.

Proto MG, proto BYD, proto Nio, proto Dongfeng, proto Omoda, proto Jaecoo...
Tycoon
@Pepa_007

Asi budou prodávat jen různé verze Tranzitů.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Každé auto je trochu jiné, v poslední generaci se hodně lišily zaměřením, Passatu bude taky škoda, ten vydržel o generaci déle, ale předpokládám, že je taktéž poslední..@Mokrous
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Tycoon I když jezdím Passat, tak Mondea je škoda.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, proto taky říkám, že to byl nejlepší cesťák, tuhle roli plnil nejlíp... neříkám, že to bylo nejlepší auto 😁 Ty to pořád nechápeš... toto říkaly i testy, ne jen já... @rohYpnol
Avatar - lamal
lamal
@Ozzman
Asi zalezi ake verzie, spominam si na Pass B7 sedan s 19kami a to priserne mlatilo, od dveri v zadu drncali plasty pri hlasnejsie pustenej hudbe, klasika na 17 bola isto v poho. Mondeo tiez zalezi, napr tvoje AWD bolo isto tuhsie nez Hybrid, ale nemlatilo ani jedno to je jasne.
Avatar - lamal
lamal
@Ozzman
Ja viem o com hovoris, ale polykac km pre 4 čahouny + batozina je dost o tom aky je kufor, kolko je miesta a ake su sedacky... motory k tomu boli len bonus a nepochybne v tej dobe aj meno VW a popularny Passat... modla.
Vidis to na Skodovkach ako tiahnu litre v kufri a miesto v zadu.
My dvaja mame trochu ine poziadavky, preto nemame Skodovky doma 😄
Avatar - lamal
lamal
@Ozzman
To sme dvaja, Focus je od jeho prvej generacie, v ktorej som sa od roku 1999 mal moznost castejsie zviezt pre mna etalon jazdnych vlastnosti. Zlate casy ked stal medzi konkurentmi a vo svojej discipline si obhajil prvenstvo. Z mojho pohladu boli najlepsie MK1 a MK3.
Avatar - lamal
lamal
@Ozzman
Passik bol z vnutra vacsi, mal vacsi kufor, lepsie sedacky a oblubenejsie motory v tej dobe. To nie su zanedbatelne veci, to vies ze ja by som si vzal Mondeo a jazdnymi vlastnostami bolo rozhodne TOP mimo Áziu.
Avatar - lamal
lamal
@VAsek Hejlik
"A moc nechápu evropský Ford proč zrušil výrobu Fiesty a Focuse."

Predaje, za mna to sposobil dizajn a vyhradne 3 valce, ktore su subjektivne dobre, ale neoblubene u ludi s predsudkami. Dizajnovo bol focus MK4 divne auto, facelift pomohol, ale s nim prislo osekanie motorizacii a uz mu to nestacilo. Asi hrali rolu aj nie moc pozitivne statistiky spolahlivosti.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Prosím nech si zase svoji dojmologii a nehodnoť něco o čem víš úplné kulové.

Mondeo jsem navnímal vemli dobře a dodnes mě mrzí, že jsem je tenkrát nevzal. Bylo to jedo z nejlepších aut v rámci mainstreamu a vím to moc dobře. Řidičsky a jízdně prostě skvělé. Bohužel i v měřítkách dnešní doby.

ALE I PŘESTO je tvůj verdikt jen tvojí dojmologií. Záleželo na prioritách a Mondeo JAKO CELEK prostě lepší než Passat nebylo. Passat byl v mnoha věcech lepší. Tečka.
ptr078
@Ozzman Ze vraj capri je coupe a je to q4 etron/ enyak coupe
VII
@Frfla
Výrobce má povinnost držet díly 10-15let po ukončení výroby.
traveldrive
@rohYpnol Nevymýšľaj hlúposti. Tie dve farby k sebe nejdú.
ptr078
@Ozzman Ak Fiesta bude urcite a ma to byt id 2, tak si tipnem, ze focus bude postaveny na novej id3?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@Nebo Nebo ano. Jsou zajímavá. Prodává jich statisíce měsíčně. 😉 👍🏻
Rosta Jež
@Max Headroom netykat, soudruhu, netykat.
Avatar - Jenik3
Jenik3
@Pepa_007
Bo Evropané chteji plechové krabice. Trend směrem k SUV je jasný.
Snad jen Corolla se stále dělá v sedanu. Kolik jich T prodá a kolik prodá RAV4, CHR a dalších krabic...
Nebo Nebo
Ford Focus mi chybět nebude, za tento rok jsem jich v nejnovější generaci viděl asi 10, což jistě naznačuje, že nebyl zas tak hojně prodáván, ovšem není se čemu divit s tím 1.5 dieselem a ještě k tomu v automatu a litrovým tříhrnkovým ecoboost, který má špatnou pověst.

Každopádně přeji Fordu hodně veliké štěstí ačkoli vím, že nezkrachuje, protože Ford hodlá nabízet pouze "zajímavá auta" jako je Bronco, Mustang a určitě i nový elektrický E😜lorer , Mustang Mach-E a to nejzajímavější dílo Capri...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Bingo, a proto jsi zabejčenej do svých subjektivních kritérií. A dojmolog. Jo, pro tebe je Mondeo lepší. Ale obecně Mondeo lepší prostě nebylo. Ani v celkovém komfortu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Meleš opět kraviny. Kvalita materiálů neni čím víc proužků tím víc addidas.
Pohodlí pro cestování je mix mnoha vlastností a ne ten tvůj zabejčenej pohled jen do komfortu od podvozku. Třeba další zásadní je za všechno pohodlí a kvalita sedadel, že. A tam jsou např. v B7 ergoactive výrazně, výrazně lepší jak ty židličky od Forda...
Jan Hofbauer
Po řadě Škodovek a Volkswagenů jsem vlastnil 3 roky model Puma hybrid,
výbava Titanium s příplatky - vůz bez problémů, v současné době mi ovšem motor 3 válce EKOBOST s hybridní pohonem vůbec nechybí.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Ozzman Možná, že je poslední a možná, že se trend otočí a výroba se prodlouží i když bude třeba tlak na nějaké nové hybridní pohony... Kdo ví. Každopádně informace ze zákulisí prodejů říkají, že moc velký zájem není ani o nové Passaty, ani Superby, ani Tiguany nebo Kodiaqy. Prý jen pár R-line a Sport-line a pak Oktávky. A po zdražení už vůbec nic. Jen 110kW do fleetu. Ono se taky stačí podívat na design a ceny, že...
Kombíky střední třídy mi budou moc chybět. Nic lepšího nikdo nevymyslel a přesto to vymře... Lidi jsou divný.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Jenik3 Mýtus. Krabice se prodávají, ale kdo umí, prodává klasické kategorie stejně tak nebo i lépe.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Ozzman Capri je Id.5.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@lamal Předsudky netrpím, ale u 1.5 EB AT jsem ten tříválcový (nebo dvouválcový?) chod cítil. Design byl před FL velmi divný a po FL zprasili ergonomii a motorizace. Prostě Ford - udělat velmi dobré auto a zabít ho z velké části šetřením na špatném místě.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bingo a proto to byl nejlepší cesťák 😉 @rohYpnol
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, v případě Passatu B7 a Mondea MK4 byly i lepší materiály, vše měkčené, Passat měl už u kolen tvrdé plasty, ale jinak jde právě o ten komfort jízdy = nejlepší cesťák, já nevím že to neumíš pochopit. Až budem hledat nejlepší mix vlastností, pak přijď diskutovat... @rohYpnol
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Já to chápu naopak beze zbytku. Nejlepší cesťák to nebyl. Pohodlí od podvozku a jízdně bylo Mondeo lepší jak Passat.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Zjevně to nechápeš pořád ty. Akustika a pohodlí od podvozku je prostě jen díl skládačky!!! Kapišto?

Materiály, zpracování, sedadla, tohle bylo v Mondeu vždy horší než Passat.A když si nějaký jouda nasypal 19p kola a pak nadával jak to mlátí, tak to fakt není o autu, ale o hlavě.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman
Neustále meleš svoje a nechápeš co se ti tady snažíme vysvětlit. Celkové pohodlí nerovná se kvalita podvozku a schopnost pohltit nežádoucí vjemy. To je jen DÍL CELÉ SKLÁDAČKY!
A to, že ty tohle vidíš jako to nejdůležitější, to je jen tvoje subjektivní hodnocení.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Já chápu co píšeš. Ale znovu - nebyl to jako celek ani lepší CESŤÁK!!! To je jen ta tvoje dojmologie na základě tvých dojmů a priorit.

Jízdně (řidičsky) nepochybně Mondeo lepší bylo. Ale pohodlí celkově (akustika, prostornost, pohodlí, materiály, výbava) lepší nebylo. Howk.
Avatar - lamal
lamal
@Tycoon
To nevadi, svoje bájky musel napisat cervenym atramentom.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Ozzman

Tvrdíš blbost. Je to jen tvůj názor, nic víc. Mondeo jako celek rozhodně lepší cesťák jak Passat nebyl.

V některých věcech byl lepší než Passat. Ale jako celek záleží na tom, jak kdo mél/má nastavené priority.