Novinky
Ozzman
15
Já ano, s Fordem mám spojenu velkou část mého motoristického života, měl jsem 2 poslední Mondea defakto od studií až do loňského roku (v součtu 14 let) a měl bych i další kdyby... Měl bych dnes i Fokus, kdyby se na to Ford nevykašlal a dal mu HEV co používá v Kuze/Mondeu MK5, ideálně ve verzi Active s AWD... bohužel. Nyní se občas svezu alespon v posledním autě, co není překapotovaný VW a to v Kuze 2025 HEV co máme v rodině... škoda, budu muset i prodat permanentku na vlak @Tycoon
Přejít do diskuze
@rohYpnol
Ford skončí? Haha, jasně. To říkají většinou ti, co si pletou alternátor s aligátorem. Ford přežil generace řidičů, co neuměli řadit bez zakousnutí převodovky, a pořád tu je, zatímco ty jsi nejspíš naposledy viděl motor v PowerPointu.
A že tě to trápí? Nedivím se. Je těžké žít s vědomím, že automobilka má víc vitality než ty po schodech do druhýho patra. Ale hlavu vzhůru – možná jednou pochopíš, že realita není to samý co komentář pod článkem.
Ford skončí? Haha, jasně. To říkají většinou ti, co si pletou alternátor s aligátorem. Ford přežil generace řidičů, co neuměli řadit bez zakousnutí převodovky, a pořád tu je, zatímco ty jsi nejspíš naposledy viděl motor v PowerPointu.
A že tě to trápí? Nedivím se. Je těžké žít s vědomím, že automobilka má víc vitality než ty po schodech do druhýho patra. Ale hlavu vzhůru – možná jednou pochopíš, že realita není to samý co komentář pod článkem.
Hele stojím si za tím, že i když Passat byl prodejně úspěšnější, běžné Mondeo bylo ve své třídě vždy nejlepším cesťákem mainstremu 😊 Můžeme se dohadovat o jednotlivých detailech, vykonech motorů (kde třeba ne vždy exceloval, protože váha a tak), ale v komplexu to tak prostě je a to především MK4, MK5 byla v komfortu dál, ale zase ztratila trochu z té lehkosti 😊 @Tycoon
@Rosta
Slza v oku? Chápu tě. Emoce jsou silné, když zjistíš, že automobilka už nedělá auta přesně podle tvých domácích Excel tabulek z roku 2013. Ale věř mi – svět se točí dál, i bez tvého osobního výběrového řízení na „pánský liftback se sportovním duchem a špetkou sentimentu.
Slza v oku? Chápu tě. Emoce jsou silné, když zjistíš, že automobilka už nedělá auta přesně podle tvých domácích Excel tabulek z roku 2013. Ale věř mi – svět se točí dál, i bez tvého osobního výběrového řízení na „pánský liftback se sportovním duchem a špetkou sentimentu.
@rohYpnol
No jo, zase ten samý scénář – odkaz na článek, který si sotva projel očima, a hned to zakončíš výkřikem “hujer a lhář”. Je to skoro k pláči, jak se pořád dokážeme bavit na takové úrovni. Ale co, každý máme své talenty – ty očividně v obhajobě prázdných frází, já v trpělivém pozorování toho internetového cirkusu. Smutné, ale bohužel taky docela zábavné.
Wahahaha!
No jo, zase ten samý scénář – odkaz na článek, který si sotva projel očima, a hned to zakončíš výkřikem “hujer a lhář”. Je to skoro k pláči, jak se pořád dokážeme bavit na takové úrovni. Ale co, každý máme své talenty – ty očividně v obhajobě prázdných frází, já v trpělivém pozorování toho internetového cirkusu. Smutné, ale bohužel taky docela zábavné.
Wahahaha!
@Max Headroom
Ford kdysi s VW, Opelem a Fiatem bojoval o 1. příčku na evropském trhu. Teď je na 13. místě. A může být hůře. Brzo se před něj můžou dostat i další automobilks včetně čínského MG.
Ford kdysi s VW, Opelem a Fiatem bojoval o 1. příčku na evropském trhu. Teď je na 13. místě. A může být hůře. Brzo se před něj můžou dostat i další automobilks včetně čínského MG.
Ono se to chce naucit chapat psaný text. Právě tím, co dela cestak cestakem bylo Mondeo lepsi. Pohodli, komfort, odhlucneni na dalnici i daleko nad limit, jistota podvozku, ale cloveku co s tim nikdy nejel tohle nevysvětlim…a MK4 proti dobove B7 byla lepsi i jako komplex, prostor, materialy, trvanlivost a spolehlive motory.. @rohYpnol
@PavelK_ Zase jsi řešil formu místo obsahu? To je tak, když mozek odpočívá, ale prsty mají potřebu něco psát.🤡
@Rosta Jež
Aha, takže místo reakce jsi si zvolil dramatický odchod se slovy „je to trolling“. Tleskám. Teď už chybí jen pláč emoji a status na Facebook. 🤡
Aha, takže místo reakce jsi si zvolil dramatický odchod se slovy „je to trolling“. Tleskám. Teď už chybí jen pláč emoji a status na Facebook. 🤡
@Rosta Jež Netreba mrhať energiou na trolla. O nič iné ako posmech mu nejde. Všimni si ho v ďalších diskusiách, sám uvidíš. 😉
Ford chápu
Důvod, který zdejší političtí odborníci nevidí
VW taky přesouvá výrobu Pola a Golfu mimo Evropu. Ford ji nepřesune a tedy s tou výrobou končí.
Důvod, který zdejší političtí odborníci nevidí
VW taky přesouvá výrobu Pola a Golfu mimo Evropu. Ford ji nepřesune a tedy s tou výrobou končí.
@Max Headroom a co aktuálně nabízí ? v mainstreamu už tak max. Kugu a Pumu a to ještě prodeje spíš nic než moc. Minimálně v porovnání s tím, co prodávali kdysi. Měl jsem 3 Fordy po sobě, z toho Mondeo MK5 jsem dával dál se slzou v oku, ale pak už nebylo co bych si u nich vybral.
@rohYpnol
rohYpnoI=tycoon=traveldrive=Rosťa Ježek=pepa007=PavliK
Chycen při činu!!! Smolík hujere! Gameover! Multitrolle!!!
🤣🤣🤣
🤣🤣🤣
🤣🤣🤣
rohYpnoI=tycoon=traveldrive=Rosťa Ježek=pepa007=PavliK
Chycen při činu!!! Smolík hujere! Gameover! Multitrolle!!!
🤣🤣🤣
🤣🤣🤣
🤣🤣🤣
Ukápne ještě vůbec někdo slzu? Posledních pár let to bylo takové pomalé umírání. Postupné osekávání nabídky, až zbyly jen utrápený litrový Ecoboost a slaboučký diesel. A to za ceny, za které konkurence nabídla plnotučné motory. Potkat na silnici nový Focus, to je dnes poměrně vzácné.
@Max Headroom
Naštěstí se těm tvým bullshitům můžeme jen zasmát...
www.e15.cz/…na-odbyt-1420229
Jsi hujer a lhář.
Naštěstí se těm tvým bullshitům můžeme jen zasmát...
www.e15.cz/…na-odbyt-1420229
Jsi hujer a lhář.
@Lempl Klaun co? Mimochodem, reaguješ z jiného nicku, než jsem ti napsal. Jak se to říká za oceánem, oops?
Zajímavý produkt, má dobrou ergonomii, hezký interiér, dobře se v něm sedí a nevypadá zle, chybět ale nikomu nebude. Tak kde je háček. Sám jsem jezdil ve verzi s litrovým ecoboost motorem a musím říct že ten hrubý chod tříválce to auto hodně snižoval a žádném případě bych ho nechtěl. Tak to bude možná ono.
Ještě jednou si přečti, o čem píšu, reaguješ na věci, které nezpochybnuji a děláš ze sebe akorát šaška 😁 já neříkám, že Mondeo jako celek bylo lepší, ale jako CESŤÁK pro jeho devizu komfortu a jízdních vlastností. Jako komplex vlastností byl lepší jen model MK4 vs B7 a to i potvrdil zdejší slavný test.. to není dojmologie, ale obecné fakta. MK4 byla vyspělejší, prostorná, měla dobré sedačky a hlavně jízda, v té excelovalo a ta excelovala v každé generaci a proto to byl NEJLEPŠÍ CESŤÁK... chápeme se ? @rohYpnol
Mluvím o MK4 a i MK5 je z pohledu cestování na dálnici lepší, že je motor o trochu pomalejší a trochu více žere ? že je tam menší kufr a ubylo místo na palubě ? jo to určitě, ale to nedělá horší cesťák - mluvím o tom, že Mondeo z pohledu polykače kilometrů bylo vždy tím nejlepším z mainstreamového D segmentu a na jeho palubě si chtěl cestovat bez ohledu na to, že ti Passat o 0,5s natře na stovku.. o tom to není a o tom nemluvím...@lamal
@Ozzman
Já se nehádám, nepatřím ani mezi Fordisty ani Passatofily. Je určitě škoda, že ve střední třídě už Ford nic nenabízí. A teď bude konec i u nižší střední třídy.
Já se nehádám, nepatřím ani mezi Fordisty ani Passatofily. Je určitě škoda, že ve střední třídě už Ford nic nenabízí. A teď bude konec i u nižší střední třídy.
Focus jednoznačně v ČR v posledních letech nedoceněné auto .
Ještě že jsem jeden z posledních ST stihnul.
Ještě že jsem jeden z posledních ST stihnul.
@Ozzman
Těch dřívějších fanoušků Fordu je asi ještě dost všude po Evropě. Vždyť některé ty modely byly opravdu legendární. I když těmi AWD verzemi vždycky tak trochu šetřil.
No jo, kdo nejede Fordem tam, nemůže jet vlakem zpátky.
Těch dřívějších fanoušků Fordu je asi ještě dost všude po Evropě. Vždyť některé ty modely byly opravdu legendární. I když těmi AWD verzemi vždycky tak trochu šetřil.
No jo, kdo nejede Fordem tam, nemůže jet vlakem zpátky.
@rohYpnol
Myslím si, že hlavním konkurentem Fordu jsou Kia a Hyundai. Jejich Ceedy a i30 se prodávají jakou kousky na krámě.
Myslím si, že hlavním konkurentem Fordu jsou Kia a Hyundai. Jejich Ceedy a i30 se prodávají jakou kousky na krámě.
@Max Headroom 👎 ostatní měli pravdu, že trolling. Tak aspoň už vím, že nemá cenu reagovat.
@PowerHouse
Ford má mnoho továren po celém světě. Od Rumunska přes Turecko, Thajsko, Mexiko až po Jižní Afriku. Kdyby chtěl, může přesouvat výrobu tak jako VW.
Ford má mnoho továren po celém světě. Od Rumunska přes Turecko, Thajsko, Mexiko až po Jižní Afriku. Kdyby chtěl, může přesouvat výrobu tak jako VW.
@Verny_2013 My Active s 1.5 EB 110kW pořídili v roce 2019. Před měsícem jsme ho vyměnili za Octavii 1.5tsi Evo 2 se stejným výkonem. Důvod byl, že výroba Focusu končí a prodávali už jen 1l. Octavia je pohodlnější a uvnitř působí hodnotnější. Ale ta radost z řízení a srovnání reakce motorů na stlačení plynového pedálu je naprosto propastná. U Focusu člověk lehce přidal a auto okamžitě akcelerovalo už pod 2tis otáček. Dalším přidáním Focus dále akceleroval. Octavia na lehké stlačení plynu reaguje velmi mdle. Při prudkém stlačení chvilku přemýšlí a když má aspoň 3tis otáček tak vyrazí. Asi jde o zvyk a naučit se více podřazovat. Měli jsme obě auta souběžně skoro 2 měsíce a vždy po přesednutí z Octavie do Focusu, jsem si ten obrovský rozdíl v reakci motoru uvědomil. Podle dealera to je kvůli plnění nových emisních limitů. Na druhou stranu spotřebu má Octavia určitě nižší. Po najetých 2tis km máme průměr 5.3l/100km (samozřejmě na rozdíl od Focuse zatím žádný zimní provoz ani rakev nebo kola na střeše). Focus měl průměr o 1l vyšší. Takže za mě Focus Active 1.5EB vynikající a zábavné auto a čest jeho památce 🙂. A moc nechápu evropský Ford proč zrušil výrobu Fiesty a Focuse.
@Pepa_007
Ford bude nejvíc ekologická automobilka přesně podle zelenorudé ideologie EU.
Podle EU je ideální automobilku ta, která nic nevyrábí a neprodává. To je podle Leyen a Ribera ten klíč ke klimatické neutralitě!!!
Ford bude nejvíc ekologická automobilka přesně podle zelenorudé ideologie EU.
Podle EU je ideální automobilku ta, která nic nevyrábí a neprodává. To je podle Leyen a Ribera ten klíč ke klimatické neutralitě!!!
A nástupce? Copak chce Ford prodávat v Evropě? Nic?
Kuga možná a jinak nic nenabízí. Samé SUV. 😕😨
Kuga možná a jinak nic nenabízí. Samé SUV. 😕😨
Před pár lety jsem o Focusu uvažoval, byl to 1,5 EB kombi Active v modrošedé metalíze. Tradičně výborný podvozek, pro mě neuvěřitelný tříválec 1,5 EB. V Activu bylo to auto takové šmrncovní a zároveŇ praktické auto. Než jsem se rozhoupal tak Focus přišel o manuál a tím pádem i o dalšího zákazníka.
Teď kupovat focus už asi nemá ani smysl. Nebudou náhradní díly jen ty zbytky, co najdete na vrakovišti. Ford prodává ještě Kugu. Ale kdo dnes neprodává SUV, že? Vidím to na konec Fordu v Evropě.
@Max Headroom
Prodej Fordu v Evropě do letošního září meziročně klesl o 17,9 procenta.
Smolík hujere!
Myslíš že jak t3 dám na HL tak že tam skočí rovnou všechny tvoje multitroll účty?!? 🤣🤣🤣 Co?
Prodej Fordu v Evropě do letošního září meziročně klesl o 17,9 procenta.
Smolík hujere!
Myslíš že jak t3 dám na HL tak že tam skočí rovnou všechny tvoje multitroll účty?!? 🤣🤣🤣 Co?
@Lempl Klaun
Smolík, propálil jsi to smajlíkem a reakcí. A teď opět jen lžeš a snažíš se odvrátit vlastní fail.
Gameover hujere, lháři, multitrolle!
Smolík, propálil jsi to smajlíkem a reakcí. A teď opět jen lžeš a snažíš se odvrátit vlastní fail.
Gameover hujere, lháři, multitrolle!
@Rosta Jež
Pardon, soudruhu, zněl jste tak přátelsky, že jsem si vás spletl s člověkem.
Wahahaha!
Pardon, soudruhu, zněl jste tak přátelsky, že jsem si vás spletl s člověkem.
Wahahaha!
@Max Headroom
A jaj, zase ti to ujelo... 🤣🤣🤣
Lempl Klaun = Max Headroom = Marquis de Sade!!!
Chycen při činu!!! Smolík hujere! Gameover! Multitrolle!!!
A jaj, zase ti to ujelo... 🤣🤣🤣
Lempl Klaun = Max Headroom = Marquis de Sade!!!
Chycen při činu!!! Smolík hujere! Gameover! Multitrolle!!!
@Max Headroom
Americká automobilka Ford v Evropě zruší asi 4000 pracovních míst, což odpovídá asi 14 procentům její pracovní síly v regionu.
Prodej Fordu v Evropě do letošního září meziročně klesl o 17,9 procenta.
Prodej elektromobilů v Německu se za prvních devět měsíců letošního roku snížil o 28,6 procenta.
Blbý co, hujere! Gameover!!!🤣🤣🤣
Americká automobilka Ford v Evropě zruší asi 4000 pracovních míst, což odpovídá asi 14 procentům její pracovní síly v regionu.
Prodej Fordu v Evropě do letošního září meziročně klesl o 17,9 procenta.
Prodej elektromobilů v Německu se za prvních devět měsíců letošního roku snížil o 28,6 procenta.
Blbý co, hujere! Gameover!!!🤣🤣🤣
@Max Headroom 😆😆😆 se koukni na prodejní statistiky setrvalý sestup několik let. Pred deseti lety prodával více jak trojnásobek toho co loni.
@Max Headroom Pardon ? V r. 2015, kdy jsem ho kupoval nové, bylo prosím co na výběr ve střední třídě v mainstreamu a ne prémii ? Každý není fanda ojetin.
@Tycoon
Evropský Ford sklízí co zasel. Stejně jako Stellantis nebo do značné míry i Renault.
Proto MG, proto BYD, proto Nio, proto Dongfeng, proto Omoda, proto Jaecoo...
Evropský Ford sklízí co zasel. Stejně jako Stellantis nebo do značné míry i Renault.
Proto MG, proto BYD, proto Nio, proto Dongfeng, proto Omoda, proto Jaecoo...
Každé auto je trochu jiné, v poslední generaci se hodně lišily zaměřením, Passatu bude taky škoda, ten vydržel o generaci déle, ale předpokládám, že je taktéž poslední..@Mokrous
Ano, proto taky říkám, že to byl nejlepší cesťák, tuhle roli plnil nejlíp... neříkám, že to bylo nejlepší auto 😁 Ty to pořád nechápeš... toto říkaly i testy, ne jen já... @rohYpnol
@Ozzman
Asi zalezi ake verzie, spominam si na Pass B7 sedan s 19kami a to priserne mlatilo, od dveri v zadu drncali plasty pri hlasnejsie pustenej hudbe, klasika na 17 bola isto v poho. Mondeo tiez zalezi, napr tvoje AWD bolo isto tuhsie nez Hybrid, ale nemlatilo ani jedno to je jasne.
Asi zalezi ake verzie, spominam si na Pass B7 sedan s 19kami a to priserne mlatilo, od dveri v zadu drncali plasty pri hlasnejsie pustenej hudbe, klasika na 17 bola isto v poho. Mondeo tiez zalezi, napr tvoje AWD bolo isto tuhsie nez Hybrid, ale nemlatilo ani jedno to je jasne.
@Ozzman
Ja viem o com hovoris, ale polykac km pre 4 čahouny + batozina je dost o tom aky je kufor, kolko je miesta a ake su sedacky... motory k tomu boli len bonus a nepochybne v tej dobe aj meno VW a popularny Passat... modla.
Vidis to na Skodovkach ako tiahnu litre v kufri a miesto v zadu.
My dvaja mame trochu ine poziadavky, preto nemame Skodovky doma 😄
Ja viem o com hovoris, ale polykac km pre 4 čahouny + batozina je dost o tom aky je kufor, kolko je miesta a ake su sedacky... motory k tomu boli len bonus a nepochybne v tej dobe aj meno VW a popularny Passat... modla.
Vidis to na Skodovkach ako tiahnu litre v kufri a miesto v zadu.
My dvaja mame trochu ine poziadavky, preto nemame Skodovky doma 😄
@Ozzman
To sme dvaja, Focus je od jeho prvej generacie, v ktorej som sa od roku 1999 mal moznost castejsie zviezt pre mna etalon jazdnych vlastnosti. Zlate casy ked stal medzi konkurentmi a vo svojej discipline si obhajil prvenstvo. Z mojho pohladu boli najlepsie MK1 a MK3.
To sme dvaja, Focus je od jeho prvej generacie, v ktorej som sa od roku 1999 mal moznost castejsie zviezt pre mna etalon jazdnych vlastnosti. Zlate casy ked stal medzi konkurentmi a vo svojej discipline si obhajil prvenstvo. Z mojho pohladu boli najlepsie MK1 a MK3.
@Ozzman
Passik bol z vnutra vacsi, mal vacsi kufor, lepsie sedacky a oblubenejsie motory v tej dobe. To nie su zanedbatelne veci, to vies ze ja by som si vzal Mondeo a jazdnymi vlastnostami bolo rozhodne TOP mimo Áziu.
Passik bol z vnutra vacsi, mal vacsi kufor, lepsie sedacky a oblubenejsie motory v tej dobe. To nie su zanedbatelne veci, to vies ze ja by som si vzal Mondeo a jazdnymi vlastnostami bolo rozhodne TOP mimo Áziu.
@VAsek Hejlik
"A moc nechápu evropský Ford proč zrušil výrobu Fiesty a Focuse."
Predaje, za mna to sposobil dizajn a vyhradne 3 valce, ktore su subjektivne dobre, ale neoblubene u ludi s predsudkami. Dizajnovo bol focus MK4 divne auto, facelift pomohol, ale s nim prislo osekanie motorizacii a uz mu to nestacilo. Asi hrali rolu aj nie moc pozitivne statistiky spolahlivosti.
"A moc nechápu evropský Ford proč zrušil výrobu Fiesty a Focuse."
Predaje, za mna to sposobil dizajn a vyhradne 3 valce, ktore su subjektivne dobre, ale neoblubene u ludi s predsudkami. Dizajnovo bol focus MK4 divne auto, facelift pomohol, ale s nim prislo osekanie motorizacii a uz mu to nestacilo. Asi hrali rolu aj nie moc pozitivne statistiky spolahlivosti.
@Ozzman
Prosím nech si zase svoji dojmologii a nehodnoť něco o čem víš úplné kulové.
Mondeo jsem navnímal vemli dobře a dodnes mě mrzí, že jsem je tenkrát nevzal. Bylo to jedo z nejlepších aut v rámci mainstreamu a vím to moc dobře. Řidičsky a jízdně prostě skvělé. Bohužel i v měřítkách dnešní doby.
ALE I PŘESTO je tvůj verdikt jen tvojí dojmologií. Záleželo na prioritách a Mondeo JAKO CELEK prostě lepší než Passat nebylo. Passat byl v mnoha věcech lepší. Tečka.
Prosím nech si zase svoji dojmologii a nehodnoť něco o čem víš úplné kulové.
Mondeo jsem navnímal vemli dobře a dodnes mě mrzí, že jsem je tenkrát nevzal. Bylo to jedo z nejlepších aut v rámci mainstreamu a vím to moc dobře. Řidičsky a jízdně prostě skvělé. Bohužel i v měřítkách dnešní doby.
ALE I PŘESTO je tvůj verdikt jen tvojí dojmologií. Záleželo na prioritách a Mondeo JAKO CELEK prostě lepší než Passat nebylo. Passat byl v mnoha věcech lepší. Tečka.
@Ozzman Ak Fiesta bude urcite a ma to byt id 2, tak si tipnem, ze focus bude postaveny na novej id3?
@Pepa_007
Bo Evropané chteji plechové krabice. Trend směrem k SUV je jasný.
Snad jen Corolla se stále dělá v sedanu. Kolik jich T prodá a kolik prodá RAV4, CHR a dalších krabic...
Bo Evropané chteji plechové krabice. Trend směrem k SUV je jasný.
Snad jen Corolla se stále dělá v sedanu. Kolik jich T prodá a kolik prodá RAV4, CHR a dalších krabic...
Ford Focus mi chybět nebude, za tento rok jsem jich v nejnovější generaci viděl asi 10, což jistě naznačuje, že nebyl zas tak hojně prodáván, ovšem není se čemu divit s tím 1.5 dieselem a ještě k tomu v automatu a litrovým tříhrnkovým ecoboost, který má špatnou pověst.
Každopádně přeji Fordu hodně veliké štěstí ačkoli vím, že nezkrachuje, protože Ford hodlá nabízet pouze "zajímavá auta" jako je Bronco, Mustang a určitě i nový elektrický E😜lorer , Mustang Mach-E a to nejzajímavější dílo Capri...
Každopádně přeji Fordu hodně veliké štěstí ačkoli vím, že nezkrachuje, protože Ford hodlá nabízet pouze "zajímavá auta" jako je Bronco, Mustang a určitě i nový elektrický E😜lorer , Mustang Mach-E a to nejzajímavější dílo Capri...
@Ozzman
Bingo, a proto jsi zabejčenej do svých subjektivních kritérií. A dojmolog. Jo, pro tebe je Mondeo lepší. Ale obecně Mondeo lepší prostě nebylo. Ani v celkovém komfortu.
Bingo, a proto jsi zabejčenej do svých subjektivních kritérií. A dojmolog. Jo, pro tebe je Mondeo lepší. Ale obecně Mondeo lepší prostě nebylo. Ani v celkovém komfortu.
@Ozzman
Meleš opět kraviny. Kvalita materiálů neni čím víc proužků tím víc addidas.
Pohodlí pro cestování je mix mnoha vlastností a ne ten tvůj zabejčenej pohled jen do komfortu od podvozku. Třeba další zásadní je za všechno pohodlí a kvalita sedadel, že. A tam jsou např. v B7 ergoactive výrazně, výrazně lepší jak ty židličky od Forda...
Meleš opět kraviny. Kvalita materiálů neni čím víc proužků tím víc addidas.
Pohodlí pro cestování je mix mnoha vlastností a ne ten tvůj zabejčenej pohled jen do komfortu od podvozku. Třeba další zásadní je za všechno pohodlí a kvalita sedadel, že. A tam jsou např. v B7 ergoactive výrazně, výrazně lepší jak ty židličky od Forda...
Po řadě Škodovek a Volkswagenů jsem vlastnil 3 roky model Puma hybrid,
výbava Titanium s příplatky - vůz bez problémů, v současné době mi ovšem motor 3 válce EKOBOST s hybridní pohonem vůbec nechybí.
výbava Titanium s příplatky - vůz bez problémů, v současné době mi ovšem motor 3 válce EKOBOST s hybridní pohonem vůbec nechybí.
@Ozzman Možná, že je poslední a možná, že se trend otočí a výroba se prodlouží i když bude třeba tlak na nějaké nové hybridní pohony... Kdo ví. Každopádně informace ze zákulisí prodejů říkají, že moc velký zájem není ani o nové Passaty, ani Superby, ani Tiguany nebo Kodiaqy. Prý jen pár R-line a Sport-line a pak Oktávky. A po zdražení už vůbec nic. Jen 110kW do fleetu. Ono se taky stačí podívat na design a ceny, že...
Kombíky střední třídy mi budou moc chybět. Nic lepšího nikdo nevymyslel a přesto to vymře... Lidi jsou divný.
Kombíky střední třídy mi budou moc chybět. Nic lepšího nikdo nevymyslel a přesto to vymře... Lidi jsou divný.
@Jenik3 Mýtus. Krabice se prodávají, ale kdo umí, prodává klasické kategorie stejně tak nebo i lépe.
@lamal Předsudky netrpím, ale u 1.5 EB AT jsem ten tříválcový (nebo dvouválcový?) chod cítil. Design byl před FL velmi divný a po FL zprasili ergonomii a motorizace. Prostě Ford - udělat velmi dobré auto a zabít ho z velké části šetřením na špatném místě.
Ne, v případě Passatu B7 a Mondea MK4 byly i lepší materiály, vše měkčené, Passat měl už u kolen tvrdé plasty, ale jinak jde právě o ten komfort jízdy = nejlepší cesťák, já nevím že to neumíš pochopit. Až budem hledat nejlepší mix vlastností, pak přijď diskutovat... @rohYpnol
@Ozzman
Já to chápu naopak beze zbytku. Nejlepší cesťák to nebyl. Pohodlí od podvozku a jízdně bylo Mondeo lepší jak Passat.
Já to chápu naopak beze zbytku. Nejlepší cesťák to nebyl. Pohodlí od podvozku a jízdně bylo Mondeo lepší jak Passat.
@Ozzman
Zjevně to nechápeš pořád ty. Akustika a pohodlí od podvozku je prostě jen díl skládačky!!! Kapišto?
Materiály, zpracování, sedadla, tohle bylo v Mondeu vždy horší než Passat.A když si nějaký jouda nasypal 19p kola a pak nadával jak to mlátí, tak to fakt není o autu, ale o hlavě.
Zjevně to nechápeš pořád ty. Akustika a pohodlí od podvozku je prostě jen díl skládačky!!! Kapišto?
Materiály, zpracování, sedadla, tohle bylo v Mondeu vždy horší než Passat.A když si nějaký jouda nasypal 19p kola a pak nadával jak to mlátí, tak to fakt není o autu, ale o hlavě.
@Ozzman
Neustále meleš svoje a nechápeš co se ti tady snažíme vysvětlit. Celkové pohodlí nerovná se kvalita podvozku a schopnost pohltit nežádoucí vjemy. To je jen DÍL CELÉ SKLÁDAČKY!
A to, že ty tohle vidíš jako to nejdůležitější, to je jen tvoje subjektivní hodnocení.
Neustále meleš svoje a nechápeš co se ti tady snažíme vysvětlit. Celkové pohodlí nerovná se kvalita podvozku a schopnost pohltit nežádoucí vjemy. To je jen DÍL CELÉ SKLÁDAČKY!
A to, že ty tohle vidíš jako to nejdůležitější, to je jen tvoje subjektivní hodnocení.
@Ozzman
Já chápu co píšeš. Ale znovu - nebyl to jako celek ani lepší CESŤÁK!!! To je jen ta tvoje dojmologie na základě tvých dojmů a priorit.
Jízdně (řidičsky) nepochybně Mondeo lepší bylo. Ale pohodlí celkově (akustika, prostornost, pohodlí, materiály, výbava) lepší nebylo. Howk.
Já chápu co píšeš. Ale znovu - nebyl to jako celek ani lepší CESŤÁK!!! To je jen ta tvoje dojmologie na základě tvých dojmů a priorit.
Jízdně (řidičsky) nepochybně Mondeo lepší bylo. Ale pohodlí celkově (akustika, prostornost, pohodlí, materiály, výbava) lepší nebylo. Howk.