Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeEnyaq RS obléká závodní kombinézu. Testuje karoserii ze lnu a jeden úplně zbytečný prvek
6 komentářů
Othello
1
Tak digitální zesilovač asi nutný nebyl, dyť je to spíše siditko. Puristům by určitě víc sedl analog 😄
ericn
"Svět rallye už není jen o spalovacích motorech. " - ale je pane Rychtero. Koho zajímá svět bzučících SUV? Rallye je o výkonu, ovladatelnosti, zvuku a také hmotnosti... jinak je to sakra nuda. Takhle 2t krabice nikoho nezajímá...
Pepa_007
Myslel jsem si jaké je to fajn. Design je príma. Jen ty 2 tuny na závodní auto jsou trochu moc. I výška karoserie je divná, je to SUV. Brzdy musí být tedy výkonné, nedivím se deseti pístkům (zastavit 2t chce výkon). Fabia R5 takové nemá
Arese
Naprosto zbytečný projekt, soutěžní elektrozkrat je ještě větší pitomost, než když bzučí běžné cestvní auto... Na rally elektrozkratů není skoro nikdo zvědavý, což znamená i takřka nulový reklamní potenciál. Je to podobné, jako se "slavnou" Formulí E, jen křečovité plácnutí do vody coby levičácké politické gesto...
MOJEJMENO
Jestli mám na autech něco opravdu rád, tak je to krásný sytý zvuk silného motoru, který dokáže srdce rozpumpovat. Tohle? Možná fajn jako tester nových technologií, ale pro tradiční fanoušky jinak absolutně nezajímavé...
@MOJEJMENO Stejně tak jako pro sponzory, nemáš sledovanost = nemáš peníze... A tady to platí dvojnásob...