Nechci být jedovatý, ale nedá mě to 😊
V roce 2025 bude mít nové EV termomanagement baterie, oooo, jaká technologická inovace 🤣
eLzyx
7
@Michal Opluštil doufejme, že to bude mít i CCS2 nabíjecí konektor. Protože současné Leafy jsou jen Chademo.
Ja Prvni a Posledni
5
@eLzyx Taky Mitsubishi PHEV.
Johnn
1
@Michal Opluštil Že neměl Leaf aktivní termomanagement v první generaci, se nelze divit. Jinak úspěšné auto. Že nedošlo k velké změně už ve druhé generaci, to je na zamyšlení. Na druhou stranu, to byl rok 2017 a v roce 2019 se zde začalo vyrábět e-citigo, také bez termomanagementu baterie. Takže utváří onu pověst o bateriích také.
Když se podívám na stránky nejmenovaného autobazaru, který uvádí degradace baterií, tak bych se některým značkám raději vyhnul. Protože 2-3 roky stará auta nepředvádí to, co by měla.
Leaf byl velmi uspěšný, tak vylepšený snad na ty úspěšné prodeje naváže.
V roce 2025 bude mít nové EV termomanagement baterie, oooo, jaká technologická inovace 🤣
Když se podívám na stránky nejmenovaného autobazaru, který uvádí degradace baterií, tak bych se některým značkám raději vyhnul. Protože 2-3 roky stará auta nepředvádí to, co by měla.
Leaf byl velmi uspěšný, tak vylepšený snad na ty úspěšné prodeje naváže.