Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Tesla Model Y Long Range AWD – Dobrá, ale pořád to nestačí

147 komentářů

psel
@rohYpnol je smutný, že takové kraviny píšeš pod každým článkem o BEV a zapleveluješ tu diskuzi agitkou z hlav závodníka D5 250.
Žádní zelenorudí komouši nejsou, to jen ty tu neustále opakuješ nějaká hesla o jejichž významu nemáš očividně ponětí.
Vypínání asistentů už dnes u rozumných výrobců netřeba, je to tak podprahové, že to nevadí. A mě už teda jednou frontasist zahamtl ve správný moment, takže mě tohle nějaké peníze ušetřilo. A nejsem jediný. Stejně tak automatický SOS, který pár lidem zachránil kejhák. StartStop je vyřešen už v MHEV, kde ti to vůbec nevadí (Hybrid a PHEV taky), u BEV jaksi postrádá smysl.
To, že vše není ideální, zejména laneassist, a to na užších cestách, je jasné, a proto jsem rád za možnost to vypnout.
V praxi to ale stejně nedělám, protože na dálnicích to funguje dobře.
DonVito
@Honza Mička

O co se opira vase "pravda"??

Realita je takova, ze kazda Tesla jezdi nejspis lip nez 90% zdejsiho vozovyho parku.

PS Jezdi lip nemyslim rychlost tankovani a dojezd...
Jen tak mezi nami co mame radi auta.
psel
@rohYpnol lžeš ty.
Asistenti jdou vypnout a u některých výrobců i jednoduše. Kdyby to EU zakázala tak by se ta auta nedala v EU homologovat.
A ano je potřeba je vypínat po startu, ale jsou výrobci kteří to umí udělat tak, že to neotravuje a mají auta taky homologované.
A to že se zapínají po novém startu je IMO správně. To že by měl mít uživatel možnost profilu ve kterém by si ho vypnul a bylo to natrvalo, si dovedu představit jen, pokud by to bylo vázáno na uživatele a ne na klíček. Protože klíček můžeš komukoliv dát a když zjistí za deště až v nějaké kůlně po nehodě že jsi vypnul ABS/ESP a máš tam super sport režim s pohonem na zadek tak už bude pozdě.
Ještě k asistentům zadarmo, kdyby jsi měl katalyzátor za příplatek, kdo by si ho koupil?
psel
@rohYpnol Jo, každý kdo chce dynamiku nepůjde do BEV ale do TDI 😄. Zase agitka?

Koupí si Sorento 2.2CRDI nebo 2.0TDI 4x4 za 1.5M ?
U Kia vybavené, u VW v Elegenci bez jakýchkoliv příplatků?

Promiň ale to by musel být padlý na hlavu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@petr_a
Dost EV jsem projel a naprosta vetsina měla možnost plachtění. Je to naopak super věc a snižuje to spotřebu i únavu za volantem. Zároveň nebyl problém s lehkým a pomalým popojizdenim. Právě to je největší komfort ev, možnost popojet na milimetry.
Hendly
@Honza Mička
Hmmm..
Jindy se tu vychvaluji dieslove kombi na podvozku malych aut a pisou se ody na tichost a ted, na aute ktere jizdne strci do kapsy naprostou vetsinu zde chválených aut, se zde hledají chyby v autopilotu… no a redakce si notuje s největším trollem.

Ze me to prekvapuje…
DonVito
@Lempl Klaun

Je smutny, jak se tu v diskuzi plive na Teslu / EV. Od jistych diskuteru to neni nic noveho.
Od redakce je takovy zaujaty postoj velmi neprofesionalni.
👎
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@Roman Horký
TMY Juniper vládne. Ostatní jen tiše hučí v zrcátkách.
A pan Musk? Inu… geniální, ale dost toxická osobnost 👍
psel
@Dušan Trnka ale ono má oboje opodstatnění ne?
V době kdy to byl inovátor v automotive tak ano, dneska už je follower.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tesla dělá skválá auta pro ty, co nemají rádi auta. To je celá pointa všeho.
DonVito
@Horký Rom
Rohypnol se k tomu prispevku hlasi.
Je to ta sama osoba.

Dokonce tvrdi, ze mel pravdu...
Jako vzdy.
😀
DonVito
@Pavel_Kr
rohYpnol
17. června 2015 • 18:14
Tesla není automobilová budoucnost, Tesla je jediná automobilová budoucnost, Tesla je hrobem konvenčních modelů, Tesla je vrahem celého zkostnatělého automobilového průmyslu. Tesla je nová filozofie automobilismu. Tohle vše, díky Elonu Muskovi.
Tesla Model S je natolik výjimečný, že ostatní automobily vedle něj přestávají dávat smysl. Můžete si koupit klidně Panameru, ale bude to dávat asi podobný smysl, jako když budete ve 21. století stavět gotickou katedrálu.
S Teslou si kupujete nejen automobil, ale získáváte navíc minimální až nulové náklady na provoz, zanedbatelné náklady na servis, neustálou péči výrobce o infotainment automobilu, neomezený přístup na internet kdekoliv, kdykoliv a všude (kde je 3G).
Tesla Model S mění celý automobilový průmysl. Ano, je to tak. Po Fordu model T to není žádný tradiční výrobce s tradicí, ale neznámá značka vzniklá z prachu a popela mrtvých továren GM.
Tesla Model S je zkrátka třetím automobilem, který si zaslouží místo v učebnicích dějepisu, je to model, který přepisuje dějiny automobilového průmyslu. Svět automobilismu se navždy začne rozlišovat na období "před Teslou" a "po Tesle". Soumrak Dubaje se blíží sedmimílovými kroky

www.auto.cz/diskuse/43694/1#…

Asi tak. Rohypnol tvrdi, ze jeho koment z roku 2015 je vytrzeny z kontextu. Necht si kazdy rozklikne link.
Mne ten kontext, z ktereho je to vytrzene, unika.
🙂
Pred deseti lety Teslu nekriticky adoroval, ted si tu notuje s Honzou Mickou, ze kdo ma rad Teslu nema rad auta...
👎

PS Rohypnol byl neskutecnym Elonovym patolizalem. Ja Elona uznavam pro to, co dokazal. A zaroven dnes neuznavam za jeho extremismus.
psel
@rohYpnol dojezd nikdo neřeší, dojezdovou fobií trpí jen ti, co BEV v reálu nikdy neřídili. Kdo jezdi denně dál než je dojezd dnešních BEV? Nikdo.
Ty už vůbec ne, vzhledem k frekvenci tvých příspěvků bys musel jezdit s FSD.
Dynamika je příjemná, možná bys měl ropáka nahradit za BEV, pak ti to dojde.
Hendly
Spotreba 17,5kW na 100.
Auto co umi 4,8s na sto a autor to podle svych slov vyuzival.

Nabijeci vykon 200kW plus.
Redakce 3 a pul hvezdy…
Lempl Klaun
@DonVito Tak ta sedla jako rohy₽noI na hrnec!
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
TMY Juniper rules 👍
DonVito
@Tycoon
Ja ti kaslu na symboliku.
Mame nejlepsiho prezidenta od Vaclava Havla.

A pitomyma argumentama to nezmenis.

Ja jsem na ty Letny v roce 1989 narozdil od tebe byl!

PS Na Burese to samozrejme plati. Tam je jednoznacna spojitost jeho minulosti a jeho dnesniho proruskeho chovani.
Pocinaje tim, ze poslal vlastniho syna na ruskem okupovany Krym! a konce proruskym provolavanim miru a nenavisti k Ukrajincum.
www.seznamzpravy.cz/…l-zalobce-186314
DonVito
@Tycoon
Identita pana prezidenta je zcela jasna.
Vcetne jeho postoju.
Jeho zasluhy jsou po roce 1989.
A zcela transparentni.
👍

www.idnes.cz/…3928_domaci_albe

Petr Pavel nic neskryva a je si vedom, ze to nebyla spravna cesta.
👍
Dokonce se omlouva.

Narozdil od Burese, ktery prestoze sam o sobe puvodne tvrdil, ze byl v te "hodne StB", sve clenstvi dnes popira!

PS Nevim, jak jinak by se mel Petr Pavel ocistit od prosovětského životopisu, nez svoji vybornou a respektovanou praci v NATO. A je prezidentovo orientace proruska? Urcite ne. Tudiz narazky na proruskou orientaci Petra Pavla jsou zcel mimo!
Pavel_Kr
Většinou nikam do komentářů na auto.cz nepřispívám, ale často si nějaké čtu. A zrovna tohle téma (BEV) mne zajímá.
A když tak čtu ty komentáře od osoby vystupující pod jménem rohYpnol, tak žasnu. Ať nad tím přemýšlím, jak nad tím přemýšlím, možná jsem úplně hloupý, ale vychází mi z toho jediná možnost😒br /> Vám pane rohYpnole nějak elektromobily v minulosti dost zásadně ublížily? Jako že Vás třeba v dětství nějak zneužívalo autíčko z autodráhy?
psel
@Ozzman jo pěkné shrnutí, za mě palec, jen bych tu první část poopravil. Nemám z diskuze pocit že by zastánci elektromobility brečeli nad kritikou Tesly, naopak si myslím, že i fandům Tesly došlo, že to co Tesla předvádí prostě už nestačí. Je spousta alternativ, které jsou cenově srovnatelné a navíc přibývají každým dnem a nemají to, co je pro řidiče těžko zkousnutelné a co teslu definuje.
A co se týče spotřeby / výkonu, to je dle mého soudu dané tím co ukážeš zákazníkovi na displeji a to jak si dovolíš krátkodobě přetížit baterku / motor abys těch fantastických čísel dosáhl. Z principu to je velmi jednoduché, jen to musíš uchladit a to opakovaně. Je na výrobci co si dovolí napsat do papírů.
Tesla to ukazuje ostatně při nabíjení, 250kW je krátký peak, který pro celkovou dobu nabíjení 10..80 nemá žádný význam a strčí ho do kapsy i ELROQ. A to se bavíme o staré MEB platformě.
Jo hardcore fandům TSLA to nevysvětlíš, a čas ukáže jak to všechno dopadne, ale v této fázi TSLA ty inovace aut zanedbává, nedává do toho peníze jaké jsou třeba a tohle je výsledek.
Hendly
@adamzprahy
Souhlasim.
Proste si myslim, že kdyz je po snad 7 letech tady test tak vyznamneho auta mohl by mit uroven.
Hendly
@rohYpnol
Ano, ano.
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
@gil54 pardon, páčku blinkrů, samozřejmě 😊 Opraveno, díky za upozornění.
DonVito
@Tycoon

Tady je aktualni postoj prezidenta.

www.idnes.cz/…31419_domaci_svm?…

Odpůrce EU a NATO bych nejmenoval do čela obrany a zahraničí, prohlásil Pavel

Z toho se da vyvodit, ze Petr Pavel je problemem spis pro priznivce ruska a komunisticke strany, nez pro priznivce EU a NATO!
psel
@Pavel_Kr pobavilo 😄.
psel
@Ozzman jo rozumím, já taky jen hledal normální auto jen na baterky, takže Teslu jsem ani nezkoušel, jen jsem v ní jel jako spolujezdec.
Jen k té Mirai, jediná plnička v práglu jsem četl, že už je několik měsíců zavřená 😄, takže tam tu výhodu fakt nevidím.
A co se týče výběru, je toho spousta a diferenciace Tesly není k tomu, aby si zachovala svou pozici dostatečná. A to se nebavím o velkém Guru, ten je diferenciovaný zase až moc.
Hendly
@rohYpnol
Marne patram v hlave kdo jiny nabizi za 1,3 m takovou jizdu.
DonVito
@Mikesus

Asi bylo mysleno, ze u PMSM se nejedna uplne o "plachteni", jelikoz k magnetickym ztratam ve statoru (vlivem permanentnich magnetu) dochazi neustale a stator je potreba neustale napajet.
Lempl Klaun
@psel Nekrm troIIa, ztráta tvého času.
On je za to placený.
johny555
Článek docela vystihuje moje výhrady vůči Tesle. Je to moc dobré auto, ale jsou tam zásadní chyby, které ji z mého pohledu diskvalifikují. Bohužel, jiné značky mají zase jiné nedostatky, takže v tuto chvíli bych si žádné EV nebyl schopen vybrat. Ještě bych zmínil, nutnost odšroubovávat krytku, abych si ručně nacvakl tažné. A vůbec, otázkou je, jestli bych dokázal rozumně nabíjet, když budu mít vzadu nosič s koly. Škoda, že většina EV má přípojku vzadu, zepředu by byla mnohem praktičtější.
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
@petr_a O zvyku myslíte tak, že si člověk prostě časem zvykne na horší věc? To by možná vysvětlovalo, proč je TMY nejprodávanějším autem na světě...

Jízlivost stranou - víme, že plachtění je cestou k nejnižší spotřebě, a tedy nejlepšímu dojezdu. Ale to je jedno - vůbec by chování auta po uvolnění plynového pedálu nebylo potřeba zmiňovat, stejně jako není potřeba zmiňovat u většiny ostatních současných elektromobilů, kdyby Tesla umožnila řidiči nastavit, jestli auto bude plachtit, nebo rekuperovat. V takové situaci bychom byli spokojení oba, jen by každý jezdil s autem v jiném nastavení.

A ten pohyb po uvolnění brzdy - nezřídka se dostávám do situací, kdy chci auto opatrně posouvat o centimetry k obrubníku či jinému autu a v takové situaci ho chci ovládat jedním pedálem, a sice pedálem brzdy. Proč pedálem brzdy a ne pedálem plynu? Protože na brzdu můžu v případě potřeby kdykoliv dupnout a auto okamžitě stojí. Když auto posouvám pedálem plynu, po jeho uvolnění chvíli trvá, než auto zastaví nebo než přendám nohu na brzdu a sešlápnu ji. Ano, můžu mít připravenou druhou nohu na brzdě, ale to napadne mě, schopného si u sporťáku s manuálem přibrzdit v zatáčce levou nohou. Ne průměrného držitele řidičského oprávnění.

Stěrače fungují ok, když prší. Mě na nich vytáčí konkrétně to, že když je na displeji vypnu, nezůstanou vypnuté. Všechna ostatní auta, ať mají na stěrače vlastní páčku, nebo je ovládají na levé páčce či třeba na kapličce přístrojů, umožňují stěrače kompletně vypnout.

To je ale součást obecného problému, který mám s různými věcmi nejen na TMY nebo na autech obecně - "Takhle jsme to udělali, protože takhle to je lepší, milý spotřebiteli, a nemůžeš to změnit, protože my víme líp než ty, co potřebuješ." No, ne.
psel
@Emel to je klidně možný, ale dneska dostaneš na Eny slevu která ten cenový rozdíl smaže.
Navíc páčky, hud a světe div se, i normální kliky u dveří. (a ano vím že Esiláq od ŠA je bude mít zapuštěné taky, takže budoucnost už tak skvělá nebude, ale snad to bude fungovat líp).
DonVito
@Ozzman
Tak to se seredne pletes s "fajnsmekrama"!

Rozdil mezi BEV a FCEV je ten,
ze BEV si nabijes v kazdym baraku.
FCEV v podstate nikde.
Takze aby sis poridil FCEV, to bys musel byt vyrazne vetsi "fajnsmekr" nez s BEV.

A predem diky, ze vynechas invektivy.
Radeji se slusne zeptej, jestli ti neco neni jasne.
😉

PS Sorry, ale tve zkusenosti s BEV jsou zrejme dost chabe, jestlize hodnotis nejlepe Toyotu Mirai. 🤣
Existuje tolik skvelych BEV, kterym Mirai nesaha po paty. Od Rollsu Spectre pres EQS, iX, A6 po iD.7 atd. atd.
Projed se prosim A6 e-tron a potom mi napis, v cem byl Mirai lepsi. Ju? 🙂
www.audi.cz/…sign-a-filozofie
Nepotrebuji ani videt do budoucnosti.
Mne staci znat dobre soucasnost.
😉
psel
@rohYpnol tak ještě jednou
Jestli něco bude za 100 let dražší kvůli tomu že to není zdravé je klidně možné, cigára a chlast byl taky dřív lacinější a nemyslím si že by to někomu vadilo.
Jestli z toho pro tebe nevyplývá, že si dovedu další omezení představit tak eksplicitně ano.
Před 100 lety musel muž dávat ženě souhlas s tím že může jít do práce, nebo si udělat řidičák. Tenkrát naprosto nepředstavitelné že by to mohlo být jinak.
Říci v tomto kontextu, že nebudou další omezení může jen omezenec. Ví někdo co bude potřeba za 100 let omezovat?
Hendly
@Michal Chmelař
To si nekoupíš zadne auto.
Kazde ma chyby.
Tim nerikam, ze Tesla je bez chyb (osobne je z meho pohledu po poslednich krocich Muska nekoupitelná, ale to neni otazka techniky).
psel
@rohYpnol myslím si, že se klidně můžeš užrat i uchlastat a ukouřit k smrti, pokud je to tvá volba a máš na to včetně spotřební daně a DPH. Alespoň se ušetří na důchodech.
Jestli něco bude za 100 let dražší kvůli tomu že to není zdravé je klidně možné, cigára a chlast byl taky dřív lacinější a nemyslím si že by to někomu vadilo.
Neznám stavební předpisy, ale věřím tomu že se tam okna řeší.
A co se týče cukru, zdanění podle obsahu cukru někde tuším mají a i ty semafory které ti ukážou jak zdravý ten výrobek je považuji za důležitý, protože prostě cukr je laciný a tak ho cpou všude, i tam kde by jsi ho nečekal.
psel
@Lempl Klaun no jo no, jen provokuje, tak blbej nemůže být. A nebo že bych se pletl?
Hendly
@Marek Bednář
“ ho chci ovládat jedním pedálem, a sice pedálem brzdy.”
Sorry, ale jak teda tuhle situaci resite u automatu a nebo manualu?
Popojet o par cm treba s DSG je dost problem a nikdy jsem tu o tom moc kritiky necetl
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@ericn

Je to jak celá Tesla. Naco se obtěžovat s designem, když nikoho z těch ovcí vlastně nezajímá...
Lempl Klaun
@ptr078 Vládne místním trollům.
S korunou z hoaxů a žezlem sarkasmu. 🤡
Avatar - Emel
Emel
@Renoo na druhou stranu - za 1,1M máš auto s působivou dynamikou, velkým vnitřním prostorem, vynikající jízdní efektivitou a solidní výbavou.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
@rohYpnol to je asi pravda.
DonVito
@Ozzman
Ja jsem clanek ani necetl.
Takze ani nevim, ci reakce mas na mysli...
😀

Jsem jen v diskuzi abych opravoval tebe s fajnsmekry a rohypnola se vztahem k autum...
A korigoval redaktory pritakavajici rohypnolovi.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@DonVito
Aspoň nějaká jistota 😃
psel
@rohYpnol odpovědi ode mě máš kompletní. To že je nedokážeš zpracovat je tvůj problém a vlastně nezvládáš ani formulovat to, co ti za odpověď schází. Když dochází síly tvému deepseeku tak ukončíš diskuzi přesně takhle.
Hendly
@Mokrous
Nevím jestli je to u všech aut, ale ty co jezdim takhle nefunguji.
Po přeřazení musis dat impuls k jizde plynem. Takže presne to co je kritizovano.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@psel
Dynamiku na úrovni Tesly nikdo k životu nepotřebuje. Naopak slabý dojezd BEV obtěžuje většinu majitelů (protože všichni by chtěli dojezd větší).

Kapišto?
ericn
@rohYpnol s designem Tesly souhlasím, vlastně žádný není… Juniper to dotáhl ještě dál, je hnusnější než jsme doufali, ať na obrázku, tak naživo 🤢👎
gil54
Míval jsem auta co skoro nebrzdila, skoro nejela, skoro nesvítila, skoro netopila nebo kromě tachometru neměla žádný budík ani žádný posilovač - všechno najednou třeba ve Fiatu 500 -, ale nějak se s nimi dalo +/- žít.

Ale aby mi ve 21. století v káře za mega + jezdily stěrače nahodile na sucho x krát denně po okně, tak to by mi šlehlo druhej den.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito

Aha, a ona 90% vozového parku stálo 1,2M+ a je vyrobena v roce 2025??? Co, hujere?

Navíc kdo má rád auta a řízení, tak mu zdaleka nejde jen o to, jak auto jede, ale úplně stejně mu obvykle jde o to, jak se auto ovládá, jak reaguje na ovládání, a jaký má charakter, že... Nic z toho Tesla neumí vyjma přirozených daností BEV.
Lempl Klaun
@rohYpnol Měl, neměl, koho to dnes zajímá. 🤡
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@DonVito
Ano, skutečně - příspěvek uživatele rohypnola nese datum 17. června 2015, což znamená, že právě dnes uplynulo přesně deset let od jeho zveřejnění.

Co mě však zaujalo ještě více, je otázka jeho náhlé a zcela zásadní proměny: co se muselo odehrát v životě tohoto člověka, že během těch let obrátil své názory o plných sto osmdesát stupňů?
Anebo je tu i jiná možnost - totiž že se pod původní přezdívkou skrývá někdo zcela jiný. Recyklovaný účet, podobně jako tomu bylo v případě Tycoona.

V každém případě je to zajímavý fenomén, hodný pozornosti - a možná i tichého povzdechu nad tím, jak snadno se v digitálním světě mění identity i postoje.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je krásná diskuzní žumpa. Zastánci Elektromobility tu brečí nad kritikou Tesly jakožto kritika svaté EV cesty, akorát kdyby si ten článek přečetli, tak v tom, v čem je Tesla chválená je právě ten EV pohon a jízdní vlastnosti, jenže to asi nestačí k tomu, aby to bylo komplexně dobré auto.... chápu, že ideologie nedovolí takto přemýšlet, ale za mne to Autor napsal velmi srozumitelně. Já taktéž z jízdy v Tesle mimo dynamiky nebyl nikterak nadšen, řídí se to více jako videohra, ale to neznamená, že mi vadilo "palivo" na které to jezdí.. i spalovák je dobrý nebo špatný...

No a na druhé straně pomatený Rohypnol, který do diskuze zase zamotá svatou válku proti EU a nezapomene to srovnat s naftovým 2.0 TDI 😁 To je uplně mimo.. ještě, že ten motor neni tak špatnej, jak špatnou reklamu mu dělá on...

Na vše se dá zvyknout, TMY za ty peníze určitě nabídne dost věcí a majitelé pak kousnou nedostatky, naopak kdo to nechce, nemusí to kupovat, já bych dal taky přednost jinému autu v této cenové a zřekl se dynamiky supersportu ve prospěch konvenčnějšího auta.
Michal Chmelař
@DonVito
Nebudu souhlasit, že něco "jezdi nejspis lip nez 90% zdejsiho vozovyho parku", dokud mě to bude otravovat nesmyslnými ergonomickými přešlapy a nedotaženostmi, které jsou dávno v oboru vyřešené ke spokojenosti uživatelů. Jen namátkou základní funkce jako stěrače, blinkry !!!
Avatar - honzaHK
honzaHK
@rohYpnol
Nahoře píšeš "Ano, a přesně tak se chová EU. Přesně tak se chovají zelenorudí komouši. Ona za nás ví nejlépe, co je správně..."
A teď "Dynamiku na úrovni Tesly nikdo k životu nepotřebuje."

To vypadá, jako bys z nás nejlíp věděl, co je správné a co kdo potřebuje. Jsi arogantní vocas a nevidíš to.
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@ptr078
Milý kolego,
pokud bych skutečně byl „králem trollů“, pak bych musel mít alespoň vlastní erb a dvorního šaška - jako tebe.
Což zatím, k mé lítosti, nemám 👍
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
Přesně. Opět úplně stejná reakce jako na EU, na válku atp.
Jak je to názor, který se nehodí, tak je to zaujaté, neprofesionální, proruské atd.

Děkuji, že opět skvěle potvrzuješ moje slova, jaký jsi komouš!

Nikdo, NIKDO tady na Teslu neplive. Jen si dovolil napsat pravdu, že Tesla není ani zdaleka dokonalá a je na ní dost co zlepšovat!!!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Inteligentní člověk by se prvně zamyslel sám nad sebou.

Ale hujeříčci doníčci hendlíčci opět nic. Že mě to vůbec nepřekvapuje 🤣
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Lempl Klaun

Tebe se multinicku lháři hujere nikdo na nic neptal.
Ta otázka vyžaduje se zamyslet, a toho ty nejsi schopen.

Já přesně vím, jak chci aby EU za 100 let vypadala a fungovala.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@psel
Hele, jak si představuješ že by měla EU vypadat za 100 let?
Dalších 100 let bude vydávat další a další zákazy, příkazy, nařízení, omezení?? Dalších 100 let bude generovat další a další právní normy??

Takže bude možné vůbec mit otevírací okna? Vždyť kolik lidí zemřelo pádem z okna...? Bude možné ještě jist co chceme?? Vždyť nezdravé stravování vede k milionům úmrtí!!! Takže když EU každému nařídí zdravý jídelníček a bude tvrdě sankcionovat jeho nedodržování, tak přeci se tady bude žít lépe, že??
Nezačneme v potravinářství obchodovat povolenky s cukrem?? Co???
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Honza Mička
Koho obtěžuje cokoliv s autem, tomu dává Tesla to co chce. Všechno co jde se snaží dělat za něj, nějak to funguje. Většinu času i celkem obstojně. Jen občas to vyrobí průser jak brno.

Pokud někdo vi co chce a má představu, očekávání a požadavek, jak se auto má chovat, tak buď se mu Tesla tak nějak trefí do jeho preferencí, nebo to auto bude ve výsledku nenávidět.
ptr078
@Horký Rom Komu juniper vladne?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Marek Bednář
Ano, a přesně tak se chová EU. Přesně tak se chovají zelenorudí komouši. Ona za nás ví nejlépe, co je správně... Takže to pak vypadá přesně tak jak vypadá. Platíme za nesmylsné asistenty, které pak pracně vypínáme při každém startu. A mnozí hujeři tomu ještě tleskají vestoje, jak je EU užitečná... Nechtěl jsem sem tahat opět politiku, ale tohle prostě nešlo jinak.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@h.onzyk

Tesla rezignovala od příchodu Tesly model S na design. Pořád jede to samé. Juniper je určitou obměnou, ale jsou to z pohledu celku relativně detaily. Dokonce věřím tomu, že většina z nich vede ke zlacinění výroby.

Dobře - špatně... to ať si každý posoudí.
h.onzyk
@rohYpnol Něco na tom bude, subjektivně k tomu přidávám skutečnost, že Tesly jsou škaredé jak cesta do práce (dobře S docela ujde) a interiér mají hnusný naprosto všechny.
Hombre-cz
@rohYpnol Zajímavě řečeno
gil54
"Juniper si ponechal páčku stěračů..." a kde teda ta páčka stěračů sakra je? 😀
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@del42sa
Těší mě, že dokážeš být tak sebekritický a upřímný vůči nám všem, milý Peťanku.
V dnešním světě, kde je pokora často považována za slabost a sebereflexe za zbytečný přepych, je Tvůj postoj osvěžujícím důkazem skutečného charakteru. Děkujeme Ti za tuto vzácnou lidskost 👍
DonVito
@Ozzman
Ty vis i lip nez ja, co ja mam rad.
Bez prehaneni.
To vystihuje tebe.
Vis proste vsechno nejlip.
Kazdopadne jsi o tom skalopevne presvedcen.
😀
psel
@traveldrive to jsi vyčetl kde?
Psal jsem, že Lane Assist nefunguje tak jak bych si představoval, resp na úzkých silnicích. Ale může to být chyba mého auta.
A platit ho musím a strpět taky stejně jako bezpečností pásy, katalyzátor, stěrače, světla a nárazníky.
Pokud budou asistenti fungovat správně a nebudou příliš otravní, nemám s nimi problém.
psel
@rohYpnol ty víš co budeme řešit za 100 let?
Já ti garantuji, že určitě nařízení a omezování přijdou, třeba ohledně vznášedel, létajících traktorů, letů do kosmu, hospodaření s vodou, kvality potravin, a co co já vím co všechno bude potřeba regulovat za 100 let. A ano bude se zvětšovat ROZSAH I REGUILACE A NEJEN V EU a bude zasahovat do víc oblastí. ODPOVĚZENO?
Avatar - del42sa
del42sa
@Ozzman 😁 přesně
Avatar - Emel
Emel
@rohYpnol všechno má svoje. Tesla Y za 1,1M je hodně muziky za celkem normální peníze. Jestli se ti ta muzika líbí nebo ne je tvoje věc.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ty nemáš rád auta Done 😁 @DonVito
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly

Tím pádem víš, že ty věci tak jak popsal autor testu, tak prostě zkrátka a jednoduše jsou.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Hendly
Úplně jednoduchá otázka - řídil jsi Teslu? Vlastně jinak, seděl jsi v ní aspoň? Vlastně jinak, seděl jsi aspoň v něčem za cenu 1,2M krom tvojí pastoušky a MHD? 🤣
ptr078
@Lempl Klaun Kedze si tu kral trolu, tak kto iny to ma vediet ako ty
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@psel
Bohužel opět jen a pouze lžeš.
A dokážu ti to úplně jednoduše. Kdyby to bylo tak jak říkáš, tak ty asistenty budou 1) za příplatek, a kdo má pocit že je chce a využije tak si je koupí, a 2) když asistenta vypnu tak zůstane vypnutý dokud jej nezapnu.

Nic z toho ale není pravda, takže platí co jsem napsal. Pravidla v EU diktují zelenorudí komouši. A jako celá EU se chovají tak, ze čím víc pravidel, zákazů, příkazů, nařízení a omezení, tim má pocit ze svět je lepší, bezpečnější, ekologičtější... jenže OPAK JE PRAVDOU .
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@petr_a Nejezdil jsem dlouhodobě s EV, ale nechápu, v čem je lepší muset a) zapínat tempomat, nebo b) mít skoro pořád nohu na plynu, aby auto nebrzdilo? Koncernová EV při jízdě konstantní rychlostí po rovině rekuperací neotravují a naopak si silně dobrzdí do obce. Přijde mi to intuitivnější.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Lubo

-20%
Lubo
K tomu dojazdu na diaľnici 300 km + rezerva.
Test prebiehal v ideálnom počasí, cca pri 15 stupňoch podľa fotiek?

Ako by to bolo v zime?
ptr078
@rohYpnol Ci je tesla dobra/zla, dokazala nieco predat. Mozno su tu lepsie ev co sa predavu po kusoch alebo vobec. Uvidime ako to bude za 10 rokov. Jazdil som tesly pred casom, mal som pozicane tesly po fl a mam pocit, ze im dochadza dych. Pre mna je najlepsou volbou 3ka pred fl na najmensich diskoch
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jake chyby ? Muj nazor je muj nazor, pár mirai se prodalo, takže se nějakej fajnšmekr našel a ty nejsi v pozici, ze by si mne ho mohl opravovat 😉 Nic jineho nez nazory jsem zde neprezentoval… @DonVito
Lempl Klaun
@ptr078 Díky, krále všech trollů. Romák je mimo. 🤡
Hendly
@Mokrous
AutoHold fakt to chovani meni. Mas pravdu.
Nikdy jsem to nastaveni nemenil.
Takze kritiku beru zpet.
ptr078
@Horký Rom Ja som to pisal lemplovi nie tebe. Mas to v hlavicke nejake popletene 🤣. Hadam nezavidis, ze na teba nikto nereaguje? Poplackaj si, utri sopliky a mozes zacat pisat svoje hluposti. Nech sa ti dari, idealne na druhej strane vesmiru
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
"Odpůrce EU a NATO bych nejmenoval do čela obrany a zahraničí, prohlásil Pavel"
Prezident neurčuje zahraniční politiku. Bohužel, ten výrok opět svědčí o jeho neznalosti právních principů naší země.
Jestliže v demokratických volbách zvítězí strana a vládu sestaví strana, která bude odpůrcem NATO a EU, tak je POVINNOSTÍ prezidenta takovouto vládu jmenovat. Tečka.

Mimochodem, tředba SPD prosazuje referendum i o setrvání v EU a NATO, ale nikdy neřekli, že chtějí aby jsme vystoupili. Takže nějkaé strašení SPD a řeči o proruské orientaci jsou zcela, ale ZCELA účelové a liché.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
Ano, a pokud je nejlepším prezidentem od 89 bývalý rozvědčík pávek, tak to je právě ta nelichotivá symbolika.

Ale ředitelem židovského památníku taky asi nejmenuješ bývalého dozorce koncentračního tábora, který se omluvil a jehož zásluhy se začaly počítat až po roce 1945, že...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
Ano hlásím. A měl jsem skutečně pravdu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@DonVito
Doníčku hujeříčku, ani 100x opakovaná lež se pravdou nestane. Tak tady přestań lhát a dezinterpretovat co jsem napsal. Už jsem ti k tomu komentář dávno napsal, a ty ho samozřejmě účelově zamlčuješ.

Ano, je to výročí. Výročí příspěvku, který bych napsal v zásadě stejně i dnes a za který se vůbec nemám důvod stydět. Ba dokonce naopak.

Mé názory mají kontinuitu, mají samozřejmě vývoj. Ale mění se hlavně svět a okolnosti.
Avatar - del42sa
del42sa
@traveldrive to je tak, když máš 25 účtů a nestíháš se přepínat z jednoho na druhý 😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
Však ano, na tom se shodneme 😊 @Emel
Avatar - Ozzman
Ozzman
Co vlastně má společného to, co píšeš s tím, že já si nechávám mysl otevřenou 😁 Nic z toho co píšeš jsem nepopřel 😁 To je tvuj problém, já nikde nekritizuju EV, jen se vysmívám přehnaným reakcím na dost objektivní článek, který princip EV testovaného auta chválí, ale kritizuje nedostatky jiné, protože to není jen motor a baterka, ale i zbytek auta. Jinak máš pravdu, nejel jsem v Rollsu Spectre (ty ano?), ani v ID7 a A6etron (ale jel sem v A6 allroad 55TDI a je to určitě lepším autem, ne Tesla, to je fakt 😁 i přes tu naftu pod kapotou), takže až si je zkusím třeba to přehodnotím, ale nezapomeń, že Mirai je dělaný z nejvyšší řady Lexusu a své kvality při jízdě mu nemužeš upírat 😊 @DonVito
Tycoon
@DonVito

Jde spíše o symboliku.

Představ si, že by někdo demonstrujícím lidem v listopadu 1989 řekl, že za 35 let bude jeden komunista-rozvědčík prezidentem a druhý komunista-agent favoritem na post předsedy vlády.

Byli by určitě proti a dost pravděpodobně by ani nevěřili, že něco takového bude možné, pokud se revoluce dotáhne do konce.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hele já jezdil A3 ještě s 1.4TSI a suchym DSG a vubec jsem nepoznal, že je to suchá skříň, necukalo to.. takž easi záleží kde to jak vychytají @Mokrous
Tycoon
@Horký Rom

Více se věnuj diskutovaným tématům a méně špehování lidí. Bude to lepší nejen pro diskuzi, ale i pro tvé duševní zdraví.

Identity a postoje se měnily i před nástupem digitálního světa. V roce 1989 se z kovaných komunistů, rozvědčíků a agentů stali prakticky přes noc příznivci kapitalismu a západních demokracií a identity Pávka a Bureše skončily ve skartovačkách.
houmer56
@psel Proč se všichni snažíte stále diskutovat se zdejším trollem? Je to hloupý, nemocný a zlý člověk, který zde tráví většinu volného času. Nekrmte trolla, chcípne hlady sám.
Sevca1
@rohYpnol dej odkaz, dekuji
traveldrive
@psel Čiže potvrdzuješ, že mnohí asistenti sú absolútnym nezmyslom, otravným prvkom naviac, ktorý nikto nechce a musí ho pred každou jazdou vypínať, lebo ten bazmek sa pri každom novom štarte zapne, aj keď ho nepotrebuješ, nechceš, musel si ho zaplatiť a musíš jeho prítomnoť vo svojom vlastnom aute strpieť.
traveldrive
@Horký Rom Všimni si, komu to adresoval. Možno naozaj nemyslel na teba.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@psel

Ne, neodpověděl. Ptal jsem se jak si představuješ EU za 100 let. Jestli nám tu další h 100 let bude tvořit další a další právní normy, zákazy, příkazy, nařízení, omezení.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já na to tak technicky nekoukám, pro mne je elektromobilita zatím věc, kterou nepotřebuji k životu, nebráním se jí, nezajímám se o ni, ale zatím bych si čistě elektro nekoupil. Objektivně ten TMY je docela prostorným autem se slušnými parametry za slušné peníze s ohledem na ten výkon. Sám jsem TMY nejel, jen novu TM3 Long range, ale předpokládám, že jízdně to nebude až takový rozdíl (myslím ovládání, chování asistentů a tak) a i když jsem řídil více EV aut, tak Tesla je prostě trochu jiná, zvláštní a tu dynamiku k životu nepotřebuješ. Kdysi jsem napsal, že nejlepším elektromobilem (myšleno tím, jak jede a funguje auto jako celek, podvozek, odhlučnění a tak - né výkony) je pro mne Toyota Mirai 😁 Navíc ho natankuješ z čerpačky 😁 Pokud bych hledal konkurenta TMY bez ohledu na ten šílený čas zrychlení a výkon, tak velikostně je to takové SUV střední velikosti a kolem 1-1,5 milionu je slušný výběr, na horní hranici třeba Lexus NX, na dolní Kuga PHEV a nebo bych si počkal, jak bude jezdit nová Ravka @psel
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@psel
Je vidět, že nedokážeš odpovědět. Pro hujery typické.
Meky
Keďže test je úplne zavádzajúci, krátke zhrnutie: na rozdiel od iných ev, Tesla nepotrebuje pravidelný servis, funguje jej infotsiment a apka, je úsporná a pri dlhých črtách je sieť superchargerov na nezaplatenie.
Vysoký výkon je čerešnička na torte.

Reálne jediná nefunkčná vec je autopilot.

Všetko ostatné je stále výrazne lepila ako pri konkurencii
Avatar - Dušan Trnka
Dušan Trnka
Premeny českej bulvárnej žurnalistiky. Najprv nekritické vychvalovanie a v súčastnosti na Tesle nie je dobrý ani vzduch v pneumatikách ...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Emel

A zároveň za obdobný prachy můžeš mít větší spalovák s mnohem větším dojezdem, praktičtější, kvalitnější... Příklad? Kia Sorento 2,2 CRDI... VW Tayron 2,0 TDI...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Xprcek Publikum se smyslem pro humor ano.
Renoo
Drive Tesly je pryč. Náskok a překvapní jsou taky pryč. Je neuvěřitelné, jak rychle se dá značka zprznit. Z e😜onenciálního růstu nešla přirozeně do lineárního růstu, ale do stagnace a dokonce se vydala klesající tendencí. Tesla fanatikové si dál lžou do kapsy a vymýšlejí různé teorie, proč jsou prodeje nižší, ale realita tvrdá je:

https😐/prnt.sc/EK1JGb7s4WiR
https😐/prnt.sc/nPaAiL5TJ8bs

V případě faceliftu TMY jsem očekával nějaké zásadní zlepšení - je to tahoun a nejprodávanější model a konkurence nespí. Fakt, že zůstalo 400V nevadí, ale křivka nabíjení je pořád na houby. Dělání si legrace z řidičů všemožnými kravinami zmizelo jen z části a některé jsou nově navíc.
Xprcek
"Ale dopouští se naprosto absurdních chyb, které by za charakter nedokázal při vší snaze označit ani ten nejvěrnější fanoušek Alfy Romeo."

Když se snoubí koncernové mindráky z italských vozů s koncernovými mindráky z Tesly, čtenářské publikum to pobaví jako obvykle.
petr_a
Souhlasim s kritikou ergonomie. Chybejici android auto me stve. Prisadil bych si, ze je skoda, ze rychly infotaiment na vynikajicim dispeji by se dal udelat lip z hlediska rozlozeni funkci.
Me kupodivu sterace na m3p 2019 funguji dobre.
Nerozumim ale kritice chybejiciho plachteni. Plachteni je prirozena vlastnost aut se spojkou, ne elektoaut s motorem s permanentnimi magnety. To same plazeni po pusteni brzdoveho pedalu.. prirozena vlastnost hydromenicove prevodovky, ne elektrouata. Je to o zvyku a me konkretne tyto veci vubec nechybí.
Hendly
@maca02
tak treba po strance SW to rozhodne bez chyb neni.
Hendly
@Tycoon
Ne.
Pokavad nejen tvuj nick, ktery zde jede soustavnou agitaci proti EU atd je evidentně v nejakem jinem rezimu nez normalni jmena, jak zkazuji. odkazy Roma, vypada to, že STB praktiky tu provozujes ty.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Hvězdičky zde vůbec neřeším, to je absolutně nicneříkající 😁 To si uvdel jedne příklad a našel by si takových tuny... K té výhodě Tesly v pohonném řetězci, je to tedy jen má doměnka, ale tyhle parametry u rodinného crossoveru dosahují už takových hodnot, které jsou naprosto "zbytečné" a i kdyby to zrychlilo na stovku za 7-8s, bude naprosto dostatečné auto své třídy v té cenové hodnotě, takže se to odbývá konstatováním, jo jede to hodně , to už asi každý ví a "pitvají se" jiné věci 😁 @adamzprahy
psel
@Emel no v testech to propastný rozdíl nikdy nebyl, a já jsem s 225kW spokojený. Souhlasím, že každý má něco a nechme to na kupujících kdo si co vybere.
DonVito
@ptr078

Samozrejme ze mnohem vykonejsi elektromotory s nasobne vyssimi otackami jsou sportovnejsi (rychlejsi) nez upoceny spalovaky.

www.auto.cz/…ypersport-157108

Je jen otazkou casu, kdy budou BEV absolutne nejrychlejsi.
adamzprahy
@Ozzman no test má poněkud divný závěr a diskutabilní počet hvězd je taky klasika. Začnu těma hvězdama, ID 3 GTX za podobné peníze má 4.5 hvězdy. Přitom je vlastně menší, pomalejší, technicky horší, v interiéru si asi nemají co vyčítat. Ale je za podobné peníze lepší auto? To si teda vážně nemyslim nebo by to teda autor mohl přímo a konkrétně porovnat ať to pochopíme.

No a nejvíc mě zaráží závěr. Sice někde uvnitř testu je popsáno, že vlastně má velmi dobrý podvozek - kde mi teda chybí srovnání s čímkoliv v čem a proč - a motor/baterka funguje nejlépe na trhu, tj. vysoký výkon a reálně nejnižší spotřeba (hlavně na dálnici). Ale v závěru se píše, že vlastně jediné v čem vyniká nad konkurencí je mobilní appka, jinak v ničem. Přitom pohonné ústrojí je stále top a asi proto nebyla moc motivace od Tesly dělat nějaké extra změny a hlavně zvětšovat baterku. Což teda za mě je nešťastné, protože právě konkurence s horší efektivitou to dožene velikostí baterky. Spotřeby ve městě nebo jiných režimech než dálnice a celkem tu taky nemáme. Jsem z toho takový rozpačitý.
Avatar - Marquis de  Sade
Marquis de Sade
@Lempl Klaun

Proč se všichni snažíte stále diskutovat se zdejším trollem? Je to hloupý, nemocný a zlý člověk, který zde tráví většinu pracovního a volného času.
Nekrmte trolla, chcípne hlady sám. Nechápu vás.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@psel

Opět jen částečně. Opět mimo to zásadní na co poukazuji.
Takže znovu - jde o MÍRU TĚCH ZÁKAZŮ, PŘÍKAZŮ, NAŘÍZENÍ, OMEZENÍ.

Příklad aby jsi pochopil - auto ti je víc než 100 let. Pořád je to jedno a to samé - auto. A co dělá EU? Pořád jen přidává další a další a další nesmyslné požadavky. Takže EU bude dalších 100 let přidávat další a další požadavky a ty s tím souhlasíš, že tak to má být, ok? To vůbec není o tom že nevím že za 100 let tu bude auto, chodec, přechod, semafor...

Na tohle se ptám. A stále jsi mi na tohle neodpověděl. Jen vyhýbavě částečně.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Sevca1

Hele, nebudu dávat odkazy. Uvedl jsem příklady a na stránky výrobce se podívat dokážeš... takže se nezlob.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Hendly tak abys neřekl, že jsem na tebe jen pořád hnusnej, poradím ti fintu fň. Když máš aktivní AutoHold tak se dá rozjet elegantně tak, že prudce a krátce nakopneš pedál plynu a hned ho zas uvolníš do pozice mírného přidání a nebo zcela. Elektronika vyhodnotí, že chceš jet a povolí brzdy, ale neškubne a nevystřelí. Ladnost pohybu už bude na tobě. Někdy si to v klidu zkus u nového auta.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Lempl Klaun

Doníčka zjevně ano když mě pořád cituje 🤣
Avatar - Seeloewe
Seeloewe
@Meky Mě ten test zavádějící vůbec nepřijde. Tesla "usnula na vavřínech" a stále žije hlavně z lidí, jako jste vy. Nekritických obdivovatelů, kteří si nestihli všimnout, že Tesle ujel vlak. Na to, že je Juniper stále horká novinka, nabízí zoufale málo, pokud chce Tesla tvrdit, že je leaderem v elektromobilitě. A Autopilot, respektive FSD opravdu není to jediné, co na Tesle nefunguje. Stejně jako ty pohádky o tom, že Tesla nepotřebuje servis. Ve vlastním zájmu každého uživatele by mělo být, že má jistotu, že je jeho auto pravidelně kontrolováno a všechno je v perfektním pořádku. Opravdu nevím, jak nějaká vzdálená diagnostika rozpozná, že máte z vnitřní strany pneu bouli, že máme běhoun sjetý na plátno, apod. I třecí brzdy BEV je potřeba občas zkontrolovat a promazat, právě proto, že jsou minimálně používané, ale při nouzovém brzdění musím mít jistotu, že podají perfektní výkon. A ano, tohle stojí peníze navíc.
ptr078
@DonVito Ty si tu napriklad pisal pod clankom o porsche veci ako vysokootackove id3 je idealne auto na okruhovu zabavu. Ty milovnik aut 🤣
Avatar - Emel
Emel
@psel zase ale menší výkon, horší dynamika i maximálka, horší efektivita pohonu. Je to prostě něco za něco...
vuIcan
Příspěvek podléhá schvalování.
Knedlik Olomoucký
Příspěvek podléhá schvalování.
Knedlik Olomoucký
Příspěvek podléhá schvalování.
maca02
@Hendly Koupí si obyčejný Golf, Passat, Octavii, nějakou starší Audi, který jsou po ergonomický stránce úplně někde jinde.
Avatar - Emel
Emel
@Ozzman & psel za mě je pořád hlavní výhoda Tesly ta price / value.
Velmi dobrá efektivita hnacího řetězce, velmi slušná dynamika (vč. maximálky) i základního provedení.
Avatar - Emel
Emel
@Hendly kWh, když už.
Přijde ti test málo podrobný nebo se ti zdá 3,5* málo?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Sevca1

Příklady jsem uvedl. A nechytej se zase detailů, jestli 1.1M nebo 1.15M...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@psel

Ne, opět jsi neodpověděl, resp. opět jen okrajově.

Takže znovu - podle tebe EU bude dalších 100 let vydávat neustále další a další zákazy, příkazy, nařízení, omezování...?

Nejde o to, že se objeví nějaký nový předpis, na to se opravdu neptám. Jde o to množství, o ten rozsah, o to do čeho všeho EU zasahuje. A NA TO SE PTÁM!!!!
Avatar - del42sa
del42sa
@traveldrive 😁 potvrzeno !
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já vím, že provoz vodíkového auta je zatím jen pro fajnšmekry, ale to byly dříve i EVčka a před nimi i hybridy, ale celkově jako auto to fungovalo velmi dobře 😊 Jak bude pokračovat vývoj se uvidí, elektrofans to hned zatracují, ale do budoucnosti nevidí, já se nechám překvapit, ať už to bude slepá vývojová větev, nebo ne, akcie v tom nemám 😁 @psel
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Hendly Zkus si vypnout AutoHold.
Zřejmě jsi se asi dosud nenaučil jezdit s DSG.
Samozřejmě řeč je o plném, mokrém DSG, ne o suchém co dávají k 1.0 a 1.5 TSI.
Uživatel_5346578
Příspěvek podléhá schvalování.
Sevca1
@rohYpnol Voe kde koupím za 1.1 větší auto v nafte? To vůbec není nic proti naftakum,ale zase kouzlis s cenami jak se ti to hodí Nechoď na mne s nějakou zastrčenou skladovkou , predvadeckou v holobytu
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@honzaHK
Ne. Já vůbec neříkám, že dynamiku Tesly má někdo zakázat, omezit, tak jak to v principu dělá EU.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Hendly Kolik dalších let budeš ten nesmysl neustále opakovat??? U DSG pustím brzdu a auto se sune tam kam jsem zařadil. Takže ho ovládám jen brzdou. Klidně na 1cm.
Michal Chmelař
@Hendly
Neupírám tomu autu, že dobře jezdí a přitom umí být úsporné, že něco umí lépe než jiné značky, ale abych zaplatil za auto 1,3 mega a nedostal použitelné plato do kufru, zastínění střešního okna, funkční páčky pod volantem, funkční stěrače, a to nemluvím o tom odporném volantu jako z hračkářství a spouště dalších nedotažeností, to je prostě selhání, které nedokážu přejít. Dokud to auto nebude dotažené tak, aby neobtěžovalo uživatele dávno vyřešenými problémy, tak může jezdit jak chce, ale prostě si ho nekoupím.
adamzprahy
@Hendly jako sice to co v testu je napsáno asi není mimo, ale zároveň souhlasim že tyhle parametry by zasloužili delší řádky. Velkou část testu jsem přeskočil, protože číst o tom jak autopilot není autopilot a že nefunguje nebo že Tesla dělá jiné páčky nemusim číst...ne že bych s tim nesouhlasil, ale neni to nic nového a zajímá mě víc ta technika a právě spotřeba. Viděl jsem v nějakých jiných testech působivě nízké hodnoty spotřeby na dálnici a to mě zaujalo. Protože technicky velká část dnešní BEV produkce neumí často podobné výkony ani špičkově, natož konzistentně a zároveň myslim že z BEV crossoverů neni nic úspornějšího a to jako docela o hodně. Tam je náskok Tesly. Za mě Juniper měl dostat 100 kwh baterku a díky použitelnosti té techniky by to oslovilo spoustu lidí ze spalováků tak jako když Y začínalo. Takhle spíš ne, i když zlepšení tam jsou, jen bych čekal víc.
vilapark
Příspěvek podléhá schvalování.
Meky
@gil54

Never tomu a chod si to vyskúšať.

Tester píše somariny.

Jediná vec je tam na *** - autopilot. Ten v eu fakt nefunguje
motorol
Příspěvek podléhá schvalování.
Richard76
Příspěvek podléhá schvalování.
gil54
@Marek Bednář
ok
Avatar - Horký Hrom
Horký Hrom
@Horký Rom Nejlepší auto 👍👍👍 ať žije Elon 👍👍👍