Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
gil54
"Juniper si ponechal páčku stěračů..." a kde teda ta páčka stěračů sakra je? 😀
rohYpnol
Tesla dělá skválá auta pro ty, co nemají rádi auta. To je celá pointa všeho.
@rohYpnol Ci je tesla dobra/zla, dokazala nieco predat. Mozno su tu lepsie ev co sa predavu po kusoch alebo vobec. Uvidime ako to bude za 10 rokov. Jazdil som tesly pred casom, mal som pozicane tesly po fl a mam pocit, ze im dochadza dych. Pre mna je najlepsou volbou 3ka pred fl na najmensich diskoch
@rohYpnol to je asi pravda.
@Honza Mička
O co se opira vase "pravda"??
Realita je takova, ze kazda Tesla jezdi nejspis lip nez 90% zdejsiho vozovyho parku.
PS Jezdi lip nemyslim rychlost tankovani a dojezd...
Jen tak mezi nami co mame radi auta.
O co se opira vase "pravda"??
Realita je takova, ze kazda Tesla jezdi nejspis lip nez 90% zdejsiho vozovyho parku.
PS Jezdi lip nemyslim rychlost tankovani a dojezd...
Jen tak mezi nami co mame radi auta.
@DonVito Tak ta sedla jako rohy₽noI na hrnec!
@Lempl Klaun
Je smutny, jak se tu v diskuzi plive na Teslu / EV. Od jistych diskuteru to neni nic noveho.
Od redakce je takovy zaujaty postoj velmi neprofesionalni.
👎
Je smutny, jak se tu v diskuzi plive na Teslu / EV. Od jistych diskuteru to neni nic noveho.
Od redakce je takovy zaujaty postoj velmi neprofesionalni.
👎
@DonVito
Přesně. Opět úplně stejná reakce jako na EU, na válku atp.
Jak je to názor, který se nehodí, tak je to zaujaté, neprofesionální, proruské atd.
Děkuji, že opět skvěle potvrzuješ moje slova, jaký jsi komouš!
Nikdo, NIKDO tady na Teslu neplive. Jen si dovolil napsat pravdu, že Tesla není ani zdaleka dokonalá a je na ní dost co zlepšovat!!!
Přesně. Opět úplně stejná reakce jako na EU, na válku atp.
Jak je to názor, který se nehodí, tak je to zaujaté, neprofesionální, proruské atd.
Děkuji, že opět skvěle potvrzuješ moje slova, jaký jsi komouš!
Nikdo, NIKDO tady na Teslu neplive. Jen si dovolil napsat pravdu, že Tesla není ani zdaleka dokonalá a je na ní dost co zlepšovat!!!
@DonVito
Aha, a ona 90% vozového parku stálo 1,2M+ a je vyrobena v roce 2025??? Co, hujere?
Navíc kdo má rád auta a řízení, tak mu zdaleka nejde jen o to, jak auto jede, ale úplně stejně mu obvykle jde o to, jak se auto ovládá, jak reaguje na ovládání, a jaký má charakter, že... Nic z toho Tesla neumí vyjma přirozených daností BEV.
Aha, a ona 90% vozového parku stálo 1,2M+ a je vyrobena v roce 2025??? Co, hujere?
Navíc kdo má rád auta a řízení, tak mu zdaleka nejde jen o to, jak auto jede, ale úplně stejně mu obvykle jde o to, jak se auto ovládá, jak reaguje na ovládání, a jaký má charakter, že... Nic z toho Tesla neumí vyjma přirozených daností BEV.
@Honza Mička
Koho obtěžuje cokoliv s autem, tomu dává Tesla to co chce. Všechno co jde se snaží dělat za něj, nějak to funguje. Většinu času i celkem obstojně. Jen občas to vyrobí průser jak brno.
Pokud někdo vi co chce a má představu, očekávání a požadavek, jak se auto má chovat, tak buď se mu Tesla tak nějak trefí do jeho preferencí, nebo to auto bude ve výsledku nenávidět.
Koho obtěžuje cokoliv s autem, tomu dává Tesla to co chce. Všechno co jde se snaží dělat za něj, nějak to funguje. Většinu času i celkem obstojně. Jen občas to vyrobí průser jak brno.
Pokud někdo vi co chce a má představu, očekávání a požadavek, jak se auto má chovat, tak buď se mu Tesla tak nějak trefí do jeho preferencí, nebo to auto bude ve výsledku nenávidět.
@Honza Mička
Hmmm..
Jindy se tu vychvaluji dieslove kombi na podvozku malych aut a pisou se ody na tichost a ted, na aute ktere jizdne strci do kapsy naprostou vetsinu zde chválených aut, se zde hledají chyby v autopilotu… no a redakce si notuje s největším trollem.
Ze me to prekvapuje…
Hmmm..
Jindy se tu vychvaluji dieslove kombi na podvozku malych aut a pisou se ody na tichost a ted, na aute ktere jizdne strci do kapsy naprostou vetsinu zde chválených aut, se zde hledají chyby v autopilotu… no a redakce si notuje s největším trollem.
Ze me to prekvapuje…
@Hendly
Inteligentní člověk by se prvně zamyslel sám nad sebou.
Ale hujeříčci doníčci hendlíčci opět nic. Že mě to vůbec nepřekvapuje 🤣
Inteligentní člověk by se prvně zamyslel sám nad sebou.
Ale hujeříčci doníčci hendlíčci opět nic. Že mě to vůbec nepřekvapuje 🤣
@rohYpnol Něco na tom bude, subjektivně k tomu přidávám skutečnost, že Tesly jsou škaredé jak cesta do práce (dobře S docela ujde) a interiér mají hnusný naprosto všechny.
@h.onzyk
Tesla rezignovala od příchodu Tesly model S na design. Pořád jede to samé. Juniper je určitou obměnou, ale jsou to z pohledu celku relativně detaily. Dokonce věřím tomu, že většina z nich vede ke zlacinění výroby.
Dobře - špatně... to ať si každý posoudí.
Tesla rezignovala od příchodu Tesly model S na design. Pořád jede to samé. Juniper je určitou obměnou, ale jsou to z pohledu celku relativně detaily. Dokonce věřím tomu, že většina z nich vede ke zlacinění výroby.
Dobře - špatně... to ať si každý posoudí.
petr_a
Souhlasim s kritikou ergonomie. Chybejici android auto me stve. Prisadil bych si, ze je skoda, ze rychly infotaiment na vynikajicim dispeji by se dal udelat lip z hlediska rozlozeni funkci.
Me kupodivu sterace na m3p 2019 funguji dobre.
Nerozumim ale kritice chybejiciho plachteni. Plachteni je prirozena vlastnost aut se spojkou, ne elektoaut s motorem s permanentnimi magnety. To same plazeni po pusteni brzdoveho pedalu.. prirozena vlastnost hydromenicove prevodovky, ne elektrouata. Je to o zvyku a me konkretne tyto veci vubec nechybí.
Me kupodivu sterace na m3p 2019 funguji dobre.
Nerozumim ale kritice chybejiciho plachteni. Plachteni je prirozena vlastnost aut se spojkou, ne elektoaut s motorem s permanentnimi magnety. To same plazeni po pusteni brzdoveho pedalu.. prirozena vlastnost hydromenicove prevodovky, ne elektrouata. Je to o zvyku a me konkretne tyto veci vubec nechybí.
@petr_a O zvyku myslíte tak, že si člověk prostě časem zvykne na horší věc? To by možná vysvětlovalo, proč je TMY nejprodávanějším autem na světě...
Jízlivost stranou - víme, že plachtění je cestou k nejnižší spotřebě, a tedy nejlepšímu dojezdu. Ale to je jedno - vůbec by chování auta po uvolnění plynového pedálu nebylo potřeba zmiňovat, stejně jako není potřeba zmiňovat u většiny ostatních současných elektromobilů, kdyby Tesla umožnila řidiči nastavit, jestli auto bude plachtit, nebo rekuperovat. V takové situaci bychom byli spokojení oba, jen by každý jezdil s autem v jiném nastavení.
A ten pohyb po uvolnění brzdy - nezřídka se dostávám do situací, kdy chci auto opatrně posouvat o centimetry k obrubníku či jinému autu a v takové situaci ho chci ovládat jedním pedálem, a sice pedálem brzdy. Proč pedálem brzdy a ne pedálem plynu? Protože na brzdu můžu v případě potřeby kdykoliv dupnout a auto okamžitě stojí. Když auto posouvám pedálem plynu, po jeho uvolnění chvíli trvá, než auto zastaví nebo než přendám nohu na brzdu a sešlápnu ji. Ano, můžu mít připravenou druhou nohu na brzdě, ale to napadne mě, schopného si u sporťáku s manuálem přibrzdit v zatáčce levou nohou. Ne průměrného držitele řidičského oprávnění.
Stěrače fungují ok, když prší. Mě na nich vytáčí konkrétně to, že když je na displeji vypnu, nezůstanou vypnuté. Všechna ostatní auta, ať mají na stěrače vlastní páčku, nebo je ovládají na levé páčce či třeba na kapličce přístrojů, umožňují stěrače kompletně vypnout.
To je ale součást obecného problému, který mám s různými věcmi nejen na TMY nebo na autech obecně - "Takhle jsme to udělali, protože takhle to je lepší, milý spotřebiteli, a nemůžeš to změnit, protože my víme líp než ty, co potřebuješ." No, ne.
Jízlivost stranou - víme, že plachtění je cestou k nejnižší spotřebě, a tedy nejlepšímu dojezdu. Ale to je jedno - vůbec by chování auta po uvolnění plynového pedálu nebylo potřeba zmiňovat, stejně jako není potřeba zmiňovat u většiny ostatních současných elektromobilů, kdyby Tesla umožnila řidiči nastavit, jestli auto bude plachtit, nebo rekuperovat. V takové situaci bychom byli spokojení oba, jen by každý jezdil s autem v jiném nastavení.
A ten pohyb po uvolnění brzdy - nezřídka se dostávám do situací, kdy chci auto opatrně posouvat o centimetry k obrubníku či jinému autu a v takové situaci ho chci ovládat jedním pedálem, a sice pedálem brzdy. Proč pedálem brzdy a ne pedálem plynu? Protože na brzdu můžu v případě potřeby kdykoliv dupnout a auto okamžitě stojí. Když auto posouvám pedálem plynu, po jeho uvolnění chvíli trvá, než auto zastaví nebo než přendám nohu na brzdu a sešlápnu ji. Ano, můžu mít připravenou druhou nohu na brzdě, ale to napadne mě, schopného si u sporťáku s manuálem přibrzdit v zatáčce levou nohou. Ne průměrného držitele řidičského oprávnění.
Stěrače fungují ok, když prší. Mě na nich vytáčí konkrétně to, že když je na displeji vypnu, nezůstanou vypnuté. Všechna ostatní auta, ať mají na stěrače vlastní páčku, nebo je ovládají na levé páčce či třeba na kapličce přístrojů, umožňují stěrače kompletně vypnout.
To je ale součást obecného problému, který mám s různými věcmi nejen na TMY nebo na autech obecně - "Takhle jsme to udělali, protože takhle to je lepší, milý spotřebiteli, a nemůžeš to změnit, protože my víme líp než ty, co potřebuješ." No, ne.
@Marek Bednář
Ano, a přesně tak se chová EU. Přesně tak se chovají zelenorudí komouši. Ona za nás ví nejlépe, co je správně... Takže to pak vypadá přesně tak jak vypadá. Platíme za nesmylsné asistenty, které pak pracně vypínáme při každém startu. A mnozí hujeři tomu ještě tleskají vestoje, jak je EU užitečná... Nechtěl jsem sem tahat opět politiku, ale tohle prostě nešlo jinak.
Ano, a přesně tak se chová EU. Přesně tak se chovají zelenorudí komouši. Ona za nás ví nejlépe, co je správně... Takže to pak vypadá přesně tak jak vypadá. Platíme za nesmylsné asistenty, které pak pracně vypínáme při každém startu. A mnozí hujeři tomu ještě tleskají vestoje, jak je EU užitečná... Nechtěl jsem sem tahat opět politiku, ale tohle prostě nešlo jinak.
@rohYpnol je smutný, že takové kraviny píšeš pod každým článkem o BEV a zapleveluješ tu diskuzi agitkou z hlav závodníka D5 250.
Žádní zelenorudí komouši nejsou, to jen ty tu neustále opakuješ nějaká hesla o jejichž významu nemáš očividně ponětí.
Vypínání asistentů už dnes u rozumných výrobců netřeba, je to tak podprahové, že to nevadí. A mě už teda jednou frontasist zahamtl ve správný moment, takže mě tohle nějaké peníze ušetřilo. A nejsem jediný. Stejně tak automatický SOS, který pár lidem zachránil kejhák. StartStop je vyřešen už v MHEV, kde ti to vůbec nevadí (Hybrid a PHEV taky), u BEV jaksi postrádá smysl.
To, že vše není ideální, zejména laneassist, a to na užších cestách, je jasné, a proto jsem rád za možnost to vypnout.
V praxi to ale stejně nedělám, protože na dálnicích to funguje dobře.
Žádní zelenorudí komouši nejsou, to jen ty tu neustále opakuješ nějaká hesla o jejichž významu nemáš očividně ponětí.
Vypínání asistentů už dnes u rozumných výrobců netřeba, je to tak podprahové, že to nevadí. A mě už teda jednou frontasist zahamtl ve správný moment, takže mě tohle nějaké peníze ušetřilo. A nejsem jediný. Stejně tak automatický SOS, který pár lidem zachránil kejhák. StartStop je vyřešen už v MHEV, kde ti to vůbec nevadí (Hybrid a PHEV taky), u BEV jaksi postrádá smysl.
To, že vše není ideální, zejména laneassist, a to na užších cestách, je jasné, a proto jsem rád za možnost to vypnout.
V praxi to ale stejně nedělám, protože na dálnicích to funguje dobře.
@psel
Bohužel opět jen a pouze lžeš.
A dokážu ti to úplně jednoduše. Kdyby to bylo tak jak říkáš, tak ty asistenty budou 1) za příplatek, a kdo má pocit že je chce a využije tak si je koupí, a 2) když asistenta vypnu tak zůstane vypnutý dokud jej nezapnu.
Nic z toho ale není pravda, takže platí co jsem napsal. Pravidla v EU diktují zelenorudí komouši. A jako celá EU se chovají tak, ze čím víc pravidel, zákazů, příkazů, nařízení a omezení, tim má pocit ze svět je lepší, bezpečnější, ekologičtější... jenže OPAK JE PRAVDOU .
Bohužel opět jen a pouze lžeš.
A dokážu ti to úplně jednoduše. Kdyby to bylo tak jak říkáš, tak ty asistenty budou 1) za příplatek, a kdo má pocit že je chce a využije tak si je koupí, a 2) když asistenta vypnu tak zůstane vypnutý dokud jej nezapnu.
Nic z toho ale není pravda, takže platí co jsem napsal. Pravidla v EU diktují zelenorudí komouši. A jako celá EU se chovají tak, ze čím víc pravidel, zákazů, příkazů, nařízení a omezení, tim má pocit ze svět je lepší, bezpečnější, ekologičtější... jenže OPAK JE PRAVDOU .
@rohYpnol lžeš ty.
Asistenti jdou vypnout a u některých výrobců i jednoduše. Kdyby to EU zakázala tak by se ta auta nedala v EU homologovat.
A ano je potřeba je vypínat po startu, ale jsou výrobci kteří to umí udělat tak, že to neotravuje a mají auta taky homologované.
A to že se zapínají po novém startu je IMO správně. To že by měl mít uživatel možnost profilu ve kterém by si ho vypnul a bylo to natrvalo, si dovedu představit jen, pokud by to bylo vázáno na uživatele a ne na klíček. Protože klíček můžeš komukoliv dát a když zjistí za deště až v nějaké kůlně po nehodě že jsi vypnul ABS/ESP a máš tam super sport režim s pohonem na zadek tak už bude pozdě.
Ještě k asistentům zadarmo, kdyby jsi měl katalyzátor za příplatek, kdo by si ho koupil?
Asistenti jdou vypnout a u některých výrobců i jednoduše. Kdyby to EU zakázala tak by se ta auta nedala v EU homologovat.
A ano je potřeba je vypínat po startu, ale jsou výrobci kteří to umí udělat tak, že to neotravuje a mají auta taky homologované.
A to že se zapínají po novém startu je IMO správně. To že by měl mít uživatel možnost profilu ve kterém by si ho vypnul a bylo to natrvalo, si dovedu představit jen, pokud by to bylo vázáno na uživatele a ne na klíček. Protože klíček můžeš komukoliv dát a když zjistí za deště až v nějaké kůlně po nehodě že jsi vypnul ABS/ESP a máš tam super sport režim s pohonem na zadek tak už bude pozdě.
Ještě k asistentům zadarmo, kdyby jsi měl katalyzátor za příplatek, kdo by si ho koupil?
@psel
Hele, jak si představuješ že by měla EU vypadat za 100 let?
Dalších 100 let bude vydávat další a další zákazy, příkazy, nařízení, omezení?? Dalších 100 let bude generovat další a další právní normy??
Takže bude možné vůbec mit otevírací okna? Vždyť kolik lidí zemřelo pádem z okna...? Bude možné ještě jist co chceme?? Vždyť nezdravé stravování vede k milionům úmrtí!!! Takže když EU každému nařídí zdravý jídelníček a bude tvrdě sankcionovat jeho nedodržování, tak přeci se tady bude žít lépe, že??
Nezačneme v potravinářství obchodovat povolenky s cukrem?? Co???
Hele, jak si představuješ že by měla EU vypadat za 100 let?
Dalších 100 let bude vydávat další a další zákazy, příkazy, nařízení, omezení?? Dalších 100 let bude generovat další a další právní normy??
Takže bude možné vůbec mit otevírací okna? Vždyť kolik lidí zemřelo pádem z okna...? Bude možné ještě jist co chceme?? Vždyť nezdravé stravování vede k milionům úmrtí!!! Takže když EU každému nařídí zdravý jídelníček a bude tvrdě sankcionovat jeho nedodržování, tak přeci se tady bude žít lépe, že??
Nezačneme v potravinářství obchodovat povolenky s cukrem?? Co???
@Marek Bednář
“ ho chci ovládat jedním pedálem, a sice pedálem brzdy.”
Sorry, ale jak teda tuhle situaci resite u automatu a nebo manualu?
Popojet o par cm treba s DSG je dost problem a nikdy jsem tu o tom moc kritiky necetl
“ ho chci ovládat jedním pedálem, a sice pedálem brzdy.”
Sorry, ale jak teda tuhle situaci resite u automatu a nebo manualu?
Popojet o par cm treba s DSG je dost problem a nikdy jsem tu o tom moc kritiky necetl
@petr_a Nejezdil jsem dlouhodobě s EV, ale nechápu, v čem je lepší muset a) zapínat tempomat, nebo b) mít skoro pořád nohu na plynu, aby auto nebrzdilo? Koncernová EV při jízdě konstantní rychlostí po rovině rekuperací neotravují a naopak si silně dobrzdí do obce. Přijde mi to intuitivnější.
@petr_a
Dost EV jsem projel a naprosta vetsina měla možnost plachtění. Je to naopak super věc a snižuje to spotřebu i únavu za volantem. Zároveň nebyl problém s lehkým a pomalým popojizdenim. Právě to je největší komfort ev, možnost popojet na milimetry.
Dost EV jsem projel a naprosta vetsina měla možnost plachtění. Je to naopak super věc a snižuje to spotřebu i únavu za volantem. Zároveň nebyl problém s lehkým a pomalým popojizdenim. Právě to je největší komfort ev, možnost popojet na milimetry.
@Mikesus
Asi bylo mysleno, ze u PMSM se nejedna uplne o "plachteni", jelikoz k magnetickym ztratam ve statoru (vlivem permanentnich magnetu) dochazi neustale a stator je potreba neustale napajet.
Asi bylo mysleno, ze u PMSM se nejedna uplne o "plachteni", jelikoz k magnetickym ztratam ve statoru (vlivem permanentnich magnetu) dochazi neustale a stator je potreba neustale napajet.
johny555
Článek docela vystihuje moje výhrady vůči Tesle. Je to moc dobré auto, ale jsou tam zásadní chyby, které ji z mého pohledu diskvalifikují. Bohužel, jiné značky mají zase jiné nedostatky, takže v tuto chvíli bych si žádné EV nebyl schopen vybrat. Ještě bych zmínil, nutnost odšroubovávat krytku, abych si ručně nacvakl tažné. A vůbec, otázkou je, jestli bych dokázal rozumně nabíjet, když budu mít vzadu nosič s koly. Škoda, že většina EV má přípojku vzadu, zepředu by byla mnohem praktičtější.
Xprcek
"Ale dopouští se naprosto absurdních chyb, které by za charakter nedokázal při vší snaze označit ani ten nejvěrnější fanoušek Alfy Romeo."
Když se snoubí koncernové mindráky z italských vozů s koncernovými mindráky z Tesly, čtenářské publikum to pobaví jako obvykle.
Když se snoubí koncernové mindráky z italských vozů s koncernovými mindráky z Tesly, čtenářské publikum to pobaví jako obvykle.
Lubo
K tomu dojazdu na diaľnici 300 km + rezerva.
Test prebiehal v ideálnom počasí, cca pri 15 stupňoch podľa fotiek?
Ako by to bolo v zime?
Test prebiehal v ideálnom počasí, cca pri 15 stupňoch podľa fotiek?
Ako by to bolo v zime?
Renoo
Drive Tesly je pryč. Náskok a překvapní jsou taky pryč. Je neuvěřitelné, jak rychle se dá značka zprznit. Z e😜onenciálního růstu nešla přirozeně do lineárního růstu, ale do stagnace a dokonce se vydala klesající tendencí. Tesla fanatikové si dál lžou do kapsy a vymýšlejí různé teorie, proč jsou prodeje nižší, ale realita tvrdá je:
https😐/prnt.sc/EK1JGb7s4WiR
https😐/prnt.sc/nPaAiL5TJ8bs
V případě faceliftu TMY jsem očekával nějaké zásadní zlepšení - je to tahoun a nejprodávanější model a konkurence nespí. Fakt, že zůstalo 400V nevadí, ale křivka nabíjení je pořád na houby. Dělání si legrace z řidičů všemožnými kravinami zmizelo jen z části a některé jsou nově navíc.
https😐/prnt.sc/EK1JGb7s4WiR
https😐/prnt.sc/nPaAiL5TJ8bs
V případě faceliftu TMY jsem očekával nějaké zásadní zlepšení - je to tahoun a nejprodávanější model a konkurence nespí. Fakt, že zůstalo 400V nevadí, ale křivka nabíjení je pořád na houby. Dělání si legrace z řidičů všemožnými kravinami zmizelo jen z části a některé jsou nově navíc.
@Renoo na druhou stranu - za 1,1M máš auto s působivou dynamikou, velkým vnitřním prostorem, vynikající jízdní efektivitou a solidní výbavou.
@Emel
A zároveň za obdobný prachy můžeš mít větší spalovák s mnohem větším dojezdem, praktičtější, kvalitnější... Příklad? Kia Sorento 2,2 CRDI... VW Tayron 2,0 TDI...
A zároveň za obdobný prachy můžeš mít větší spalovák s mnohem větším dojezdem, praktičtější, kvalitnější... Příklad? Kia Sorento 2,2 CRDI... VW Tayron 2,0 TDI...
@rohYpnol Jo, každý kdo chce dynamiku nepůjde do BEV ale do TDI 😄. Zase agitka?
Koupí si Sorento 2.2CRDI nebo 2.0TDI 4x4 za 1.5M ?
U Kia vybavené, u VW v Elegenci bez jakýchkoliv příplatků?
Promiň ale to by musel být padlý na hlavu.
Koupí si Sorento 2.2CRDI nebo 2.0TDI 4x4 za 1.5M ?
U Kia vybavené, u VW v Elegenci bez jakýchkoliv příplatků?
Promiň ale to by musel být padlý na hlavu.
@psel
Dynamiku na úrovni Tesly nikdo k životu nepotřebuje. Naopak slabý dojezd BEV obtěžuje většinu majitelů (protože všichni by chtěli dojezd větší).
Kapišto?
Dynamiku na úrovni Tesly nikdo k životu nepotřebuje. Naopak slabý dojezd BEV obtěžuje většinu majitelů (protože všichni by chtěli dojezd větší).
Kapišto?
Dušan Trnka
Premeny českej bulvárnej žurnalistiky. Najprv nekritické vychvalovanie a v súčastnosti na Tesle nie je dobrý ani vzduch v pneumatikách ...
@Dušan Trnka ale ono má oboje opodstatnění ne?
V době kdy to byl inovátor v automotive tak ano, dneska už je follower.
V době kdy to byl inovátor v automotive tak ano, dneska už je follower.
gil54
Míval jsem auta co skoro nebrzdila, skoro nejela, skoro nesvítila, skoro netopila nebo kromě tachometru neměla žádný budík ani žádný posilovač - všechno najednou třeba ve Fiatu 500 -, ale nějak se s nimi dalo +/- žít.
Ale aby mi ve 21. století v káře za mega + jezdily stěrače nahodile na sucho x krát denně po okně, tak to by mi šlehlo druhej den.
Ale aby mi ve 21. století v káře za mega + jezdily stěrače nahodile na sucho x krát denně po okně, tak to by mi šlehlo druhej den.
@gil54
Never tomu a chod si to vyskúšať.
Tester píše somariny.
Jediná vec je tam na *** - autopilot. Ten v eu fakt nefunguje
Never tomu a chod si to vyskúšať.
Tester píše somariny.
Jediná vec je tam na *** - autopilot. Ten v eu fakt nefunguje
Richard76
Příspěvek podléhá schvalování.
motorol
Příspěvek podléhá schvalování.
Meky
Keďže test je úplne zavádzajúci, krátke zhrnutie: na rozdiel od iných ev, Tesla nepotrebuje pravidelný servis, funguje jej infotsiment a apka, je úsporná a pri dlhých črtách je sieť superchargerov na nezaplatenie.
Vysoký výkon je čerešnička na torte.
Reálne jediná nefunkčná vec je autopilot.
Všetko ostatné je stále výrazne lepila ako pri konkurencii
Vysoký výkon je čerešnička na torte.
Reálne jediná nefunkčná vec je autopilot.
Všetko ostatné je stále výrazne lepila ako pri konkurencii
Hendly
Spotreba 17,5kW na 100.
Auto co umi 4,8s na sto a autor to podle svych slov vyuzival.
Nabijeci vykon 200kW plus.
Redakce 3 a pul hvezdy…
Auto co umi 4,8s na sto a autor to podle svych slov vyuzival.
Nabijeci vykon 200kW plus.
Redakce 3 a pul hvezdy…
TMY Juniper vládne. Ostatní jen tiše hučí v zrcátkách.
A pan Musk? Inu… geniální, ale dost toxická osobnost 👍
S korunou z hoaxů a žezlem sarkasmu. 🤡
Milý kolego,
pokud bych skutečně byl „králem trollů“, pak bych musel mít alespoň vlastní erb a dvorního šaška - jako tebe.
Což zatím, k mé lítosti, nemám 👍