Testy
"Juniper si ponechal páčku stěračů..." a kde teda ta páčka stěračů sakra je? 😀
Tesla dělá skválá auta pro ty, co nemají rádi auta. To je celá pointa všeho.
@rohYpnol Ci je tesla dobra/zla, dokazala nieco predat. Mozno su tu lepsie ev co sa predavu po kusoch alebo vobec. Uvidime ako to bude za 10 rokov. Jazdil som tesly pred casom, mal som pozicane tesly po fl a mam pocit, ze im dochadza dych. Pre mna je najlepsou volbou 3ka pred fl na najmensich diskoch
@rohYpnol to je asi pravda.
@Honza Mička
O co se opira vase "pravda"??
Realita je takova, ze kazda Tesla jezdi nejspis lip nez 90% zdejsiho vozovyho parku.
PS Jezdi lip nemyslim rychlost tankovani a dojezd...
Jen tak mezi nami co mame radi auta.
O co se opira vase "pravda"??
Realita je takova, ze kazda Tesla jezdi nejspis lip nez 90% zdejsiho vozovyho parku.
PS Jezdi lip nemyslim rychlost tankovani a dojezd...
Jen tak mezi nami co mame radi auta.
@DonVito Tak ta sedla jako rohy₽noI na hrnec!
@Lempl Klaun
Je smutny, jak se tu v diskuzi plive na Teslu / EV. Od jistych diskuteru to neni nic noveho.
Od redakce je takovy zaujaty postoj velmi neprofesionalni.
👎
Je smutny, jak se tu v diskuzi plive na Teslu / EV. Od jistych diskuteru to neni nic noveho.
Od redakce je takovy zaujaty postoj velmi neprofesionalni.
👎
@DonVito
Přesně. Opět úplně stejná reakce jako na EU, na válku atp.
Jak je to názor, který se nehodí, tak je to zaujaté, neprofesionální, proruské atd.
Děkuji, že opět skvěle potvrzuješ moje slova, jaký jsi komouš!
Nikdo, NIKDO tady na Teslu neplive. Jen si dovolil napsat pravdu, že Tesla není ani zdaleka dokonalá a je na ní dost co zlepšovat!!!
Přesně. Opět úplně stejná reakce jako na EU, na válku atp.
Jak je to názor, který se nehodí, tak je to zaujaté, neprofesionální, proruské atd.
Děkuji, že opět skvěle potvrzuješ moje slova, jaký jsi komouš!
Nikdo, NIKDO tady na Teslu neplive. Jen si dovolil napsat pravdu, že Tesla není ani zdaleka dokonalá a je na ní dost co zlepšovat!!!
@DonVito
Aha, a ona 90% vozového parku stálo 1,2M+ a je vyrobena v roce 2025??? Co, hujere?
Navíc kdo má rád auta a řízení, tak mu zdaleka nejde jen o to, jak auto jede, ale úplně stejně mu obvykle jde o to, jak se auto ovládá, jak reaguje na ovládání, a jaký má charakter, že... Nic z toho Tesla neumí vyjma přirozených daností BEV.
Aha, a ona 90% vozového parku stálo 1,2M+ a je vyrobena v roce 2025??? Co, hujere?
Navíc kdo má rád auta a řízení, tak mu zdaleka nejde jen o to, jak auto jede, ale úplně stejně mu obvykle jde o to, jak se auto ovládá, jak reaguje na ovládání, a jaký má charakter, že... Nic z toho Tesla neumí vyjma přirozených daností BEV.
@DonVito
Nebudu souhlasit, že něco "jezdi nejspis lip nez 90% zdejsiho vozovyho parku", dokud mě to bude otravovat nesmyslnými ergonomickými přešlapy a nedotaženostmi, které jsou dávno v oboru vyřešené ke spokojenosti uživatelů. Jen namátkou základní funkce jako stěrače, blinkry !!!
Nebudu souhlasit, že něco "jezdi nejspis lip nez 90% zdejsiho vozovyho parku", dokud mě to bude otravovat nesmyslnými ergonomickými přešlapy a nedotaženostmi, které jsou dávno v oboru vyřešené ke spokojenosti uživatelů. Jen namátkou základní funkce jako stěrače, blinkry !!!
Ty nemáš rád auta Done 😁 @DonVito
@Ozzman
Ty vis i lip nez ja, co ja mam rad.
Bez prehaneni.
To vystihuje tebe.
Vis proste vsechno nejlip.
Kazdopadne jsi o tom skalopevne presvedcen.
😀
Ty vis i lip nez ja, co ja mam rad.
Bez prehaneni.
To vystihuje tebe.
Vis proste vsechno nejlip.
Kazdopadne jsi o tom skalopevne presvedcen.
😀
@DonVito Ty si tu napriklad pisal pod clankom o porsche veci ako vysokootackove id3 je idealne auto na okruhovu zabavu. Ty milovnik aut 🤣
@ptr078
Samozrejme ze mnohem vykonejsi elektromotory s nasobne vyssimi otackami jsou sportovnejsi (rychlejsi) nez upoceny spalovaky.
www.auto.cz/…ypersport-157108
Je jen otazkou casu, kdy budou BEV absolutne nejrychlejsi.
Samozrejme ze mnohem vykonejsi elektromotory s nasobne vyssimi otackami jsou sportovnejsi (rychlejsi) nez upoceny spalovaky.
www.auto.cz/…ypersport-157108
Je jen otazkou casu, kdy budou BEV absolutne nejrychlejsi.
@Honza Mička
Koho obtěžuje cokoliv s autem, tomu dává Tesla to co chce. Všechno co jde se snaží dělat za něj, nějak to funguje. Většinu času i celkem obstojně. Jen občas to vyrobí průser jak brno.
Pokud někdo vi co chce a má představu, očekávání a požadavek, jak se auto má chovat, tak buď se mu Tesla tak nějak trefí do jeho preferencí, nebo to auto bude ve výsledku nenávidět.
Koho obtěžuje cokoliv s autem, tomu dává Tesla to co chce. Všechno co jde se snaží dělat za něj, nějak to funguje. Většinu času i celkem obstojně. Jen občas to vyrobí průser jak brno.
Pokud někdo vi co chce a má představu, očekávání a požadavek, jak se auto má chovat, tak buď se mu Tesla tak nějak trefí do jeho preferencí, nebo to auto bude ve výsledku nenávidět.
@Honza Mička
Hmmm..
Jindy se tu vychvaluji dieslove kombi na podvozku malych aut a pisou se ody na tichost a ted, na aute ktere jizdne strci do kapsy naprostou vetsinu zde chválených aut, se zde hledají chyby v autopilotu… no a redakce si notuje s největším trollem.
Ze me to prekvapuje…
Hmmm..
Jindy se tu vychvaluji dieslove kombi na podvozku malych aut a pisou se ody na tichost a ted, na aute ktere jizdne strci do kapsy naprostou vetsinu zde chválených aut, se zde hledají chyby v autopilotu… no a redakce si notuje s největším trollem.
Ze me to prekvapuje…
@rohYpnol Něco na tom bude, subjektivně k tomu přidávám skutečnost, že Tesly jsou škaredé jak cesta do práce (dobře S docela ujde) a interiér mají hnusný naprosto všechny.
@h.onzyk
Tesla rezignovala od příchodu Tesly model S na design. Pořád jede to samé. Juniper je určitou obměnou, ale jsou to z pohledu celku relativně detaily. Dokonce věřím tomu, že většina z nich vede ke zlacinění výroby.
Dobře - špatně... to ať si každý posoudí.
Tesla rezignovala od příchodu Tesly model S na design. Pořád jede to samé. Juniper je určitou obměnou, ale jsou to z pohledu celku relativně detaily. Dokonce věřím tomu, že většina z nich vede ke zlacinění výroby.
Dobře - špatně... to ať si každý posoudí.
Souhlasim s kritikou ergonomie. Chybejici android auto me stve. Prisadil bych si, ze je skoda, ze rychly infotaiment na vynikajicim dispeji by se dal udelat lip z hlediska rozlozeni funkci.
Me kupodivu sterace na m3p 2019 funguji dobre.
Nerozumim ale kritice chybejiciho plachteni. Plachteni je prirozena vlastnost aut se spojkou, ne elektoaut s motorem s permanentnimi magnety. To same plazeni po pusteni brzdoveho pedalu.. prirozena vlastnost hydromenicove prevodovky, ne elektrouata. Je to o zvyku a me konkretne tyto veci vubec nechybí.
Me kupodivu sterace na m3p 2019 funguji dobre.
Nerozumim ale kritice chybejiciho plachteni. Plachteni je prirozena vlastnost aut se spojkou, ne elektoaut s motorem s permanentnimi magnety. To same plazeni po pusteni brzdoveho pedalu.. prirozena vlastnost hydromenicove prevodovky, ne elektrouata. Je to o zvyku a me konkretne tyto veci vubec nechybí.
@petr_a O zvyku myslíte tak, že si člověk prostě časem zvykne na horší věc? To by možná vysvětlovalo, proč je TMY nejprodávanějším autem na světě...
Jízlivost stranou - víme, že plachtění je cestou k nejnižší spotřebě, a tedy nejlepšímu dojezdu. Ale to je jedno - vůbec by chování auta po uvolnění plynového pedálu nebylo potřeba zmiňovat, stejně jako není potřeba zmiňovat u většiny ostatních současných elektromobilů, kdyby Tesla umožnila řidiči nastavit, jestli auto bude plachtit, nebo rekuperovat. V takové situaci bychom byli spokojení oba, jen by každý jezdil s autem v jiném nastavení.
A ten pohyb po uvolnění brzdy - nezřídka se dostávám do situací, kdy chci auto opatrně posouvat o centimetry k obrubníku či jinému autu a v takové situaci ho chci ovládat jedním pedálem, a sice pedálem brzdy. Proč pedálem brzdy a ne pedálem plynu? Protože na brzdu můžu v případě potřeby kdykoliv dupnout a auto okamžitě stojí. Když auto posouvám pedálem plynu, po jeho uvolnění chvíli trvá, než auto zastaví nebo než přendám nohu na brzdu a sešlápnu ji. Ano, můžu mít připravenou druhou nohu na brzdě, ale to napadne mě, schopného si u sporťáku s manuálem přibrzdit v zatáčce levou nohou. Ne průměrného držitele řidičského oprávnění.
Stěrače fungují ok, když prší. Mě na nich vytáčí konkrétně to, že když je na displeji vypnu, nezůstanou vypnuté. Všechna ostatní auta, ať mají na stěrače vlastní páčku, nebo je ovládají na levé páčce či třeba na kapličce přístrojů, umožňují stěrače kompletně vypnout.
To je ale součást obecného problému, který mám s různými věcmi nejen na TMY nebo na autech obecně - "Takhle jsme to udělali, protože takhle to je lepší, milý spotřebiteli, a nemůžeš to změnit, protože my víme líp než ty, co potřebuješ." No, ne.
Jízlivost stranou - víme, že plachtění je cestou k nejnižší spotřebě, a tedy nejlepšímu dojezdu. Ale to je jedno - vůbec by chování auta po uvolnění plynového pedálu nebylo potřeba zmiňovat, stejně jako není potřeba zmiňovat u většiny ostatních současných elektromobilů, kdyby Tesla umožnila řidiči nastavit, jestli auto bude plachtit, nebo rekuperovat. V takové situaci bychom byli spokojení oba, jen by každý jezdil s autem v jiném nastavení.
A ten pohyb po uvolnění brzdy - nezřídka se dostávám do situací, kdy chci auto opatrně posouvat o centimetry k obrubníku či jinému autu a v takové situaci ho chci ovládat jedním pedálem, a sice pedálem brzdy. Proč pedálem brzdy a ne pedálem plynu? Protože na brzdu můžu v případě potřeby kdykoliv dupnout a auto okamžitě stojí. Když auto posouvám pedálem plynu, po jeho uvolnění chvíli trvá, než auto zastaví nebo než přendám nohu na brzdu a sešlápnu ji. Ano, můžu mít připravenou druhou nohu na brzdě, ale to napadne mě, schopného si u sporťáku s manuálem přibrzdit v zatáčce levou nohou. Ne průměrného držitele řidičského oprávnění.
Stěrače fungují ok, když prší. Mě na nich vytáčí konkrétně to, že když je na displeji vypnu, nezůstanou vypnuté. Všechna ostatní auta, ať mají na stěrače vlastní páčku, nebo je ovládají na levé páčce či třeba na kapličce přístrojů, umožňují stěrače kompletně vypnout.
To je ale součást obecného problému, který mám s různými věcmi nejen na TMY nebo na autech obecně - "Takhle jsme to udělali, protože takhle to je lepší, milý spotřebiteli, a nemůžeš to změnit, protože my víme líp než ty, co potřebuješ." No, ne.
@Marek Bednář
Ano, a přesně tak se chová EU. Přesně tak se chovají zelenorudí komouši. Ona za nás ví nejlépe, co je správně... Takže to pak vypadá přesně tak jak vypadá. Platíme za nesmylsné asistenty, které pak pracně vypínáme při každém startu. A mnozí hujeři tomu ještě tleskají vestoje, jak je EU užitečná... Nechtěl jsem sem tahat opět politiku, ale tohle prostě nešlo jinak.
Ano, a přesně tak se chová EU. Přesně tak se chovají zelenorudí komouši. Ona za nás ví nejlépe, co je správně... Takže to pak vypadá přesně tak jak vypadá. Platíme za nesmylsné asistenty, které pak pracně vypínáme při každém startu. A mnozí hujeři tomu ještě tleskají vestoje, jak je EU užitečná... Nechtěl jsem sem tahat opět politiku, ale tohle prostě nešlo jinak.
@rohYpnol je smutný, že takové kraviny píšeš pod každým článkem o BEV a zapleveluješ tu diskuzi agitkou z hlav závodníka D5 250.
Žádní zelenorudí komouši nejsou, to jen ty tu neustále opakuješ nějaká hesla o jejichž významu nemáš očividně ponětí.
Vypínání asistentů už dnes u rozumných výrobců netřeba, je to tak podprahové, že to nevadí. A mě už teda jednou frontasist zahamtl ve správný moment, takže mě tohle nějaké peníze ušetřilo. A nejsem jediný. Stejně tak automatický SOS, který pár lidem zachránil kejhák. StartStop je vyřešen už v MHEV, kde ti to vůbec nevadí (Hybrid a PHEV taky), u BEV jaksi postrádá smysl.
To, že vše není ideální, zejména laneassist, a to na užších cestách, je jasné, a proto jsem rád za možnost to vypnout.
V praxi to ale stejně nedělám, protože na dálnicích to funguje dobře.
Žádní zelenorudí komouši nejsou, to jen ty tu neustále opakuješ nějaká hesla o jejichž významu nemáš očividně ponětí.
Vypínání asistentů už dnes u rozumných výrobců netřeba, je to tak podprahové, že to nevadí. A mě už teda jednou frontasist zahamtl ve správný moment, takže mě tohle nějaké peníze ušetřilo. A nejsem jediný. Stejně tak automatický SOS, který pár lidem zachránil kejhák. StartStop je vyřešen už v MHEV, kde ti to vůbec nevadí (Hybrid a PHEV taky), u BEV jaksi postrádá smysl.
To, že vše není ideální, zejména laneassist, a to na užších cestách, je jasné, a proto jsem rád za možnost to vypnout.
V praxi to ale stejně nedělám, protože na dálnicích to funguje dobře.
@psel
Bohužel opět jen a pouze lžeš.
A dokážu ti to úplně jednoduše. Kdyby to bylo tak jak říkáš, tak ty asistenty budou 1) za příplatek, a kdo má pocit že je chce a využije tak si je koupí, a 2) když asistenta vypnu tak zůstane vypnutý dokud jej nezapnu.
Nic z toho ale není pravda, takže platí co jsem napsal. Pravidla v EU diktují zelenorudí komouši. A jako celá EU se chovají tak, ze čím víc pravidel, zákazů, příkazů, nařízení a omezení, tim má pocit ze svět je lepší, bezpečnější, ekologičtější... jenže OPAK JE PRAVDOU .
Bohužel opět jen a pouze lžeš.
A dokážu ti to úplně jednoduše. Kdyby to bylo tak jak říkáš, tak ty asistenty budou 1) za příplatek, a kdo má pocit že je chce a využije tak si je koupí, a 2) když asistenta vypnu tak zůstane vypnutý dokud jej nezapnu.
Nic z toho ale není pravda, takže platí co jsem napsal. Pravidla v EU diktují zelenorudí komouši. A jako celá EU se chovají tak, ze čím víc pravidel, zákazů, příkazů, nařízení a omezení, tim má pocit ze svět je lepší, bezpečnější, ekologičtější... jenže OPAK JE PRAVDOU .
@rohYpnol lžeš ty.
Asistenti jdou vypnout a u některých výrobců i jednoduše. Kdyby to EU zakázala tak by se ta auta nedala v EU homologovat.
A ano je potřeba je vypínat po startu, ale jsou výrobci kteří to umí udělat tak, že to neotravuje a mají auta taky homologované.
A to že se zapínají po novém startu je IMO správně. To že by měl mít uživatel možnost profilu ve kterém by si ho vypnul a bylo to natrvalo, si dovedu představit jen, pokud by to bylo vázáno na uživatele a ne na klíček. Protože klíček můžeš komukoliv dát a když zjistí za deště až v nějaké kůlně po nehodě že jsi vypnul ABS/ESP a máš tam super sport režim s pohonem na zadek tak už bude pozdě.
Ještě k asistentům zadarmo, kdyby jsi měl katalyzátor za příplatek, kdo by si ho koupil?
Asistenti jdou vypnout a u některých výrobců i jednoduše. Kdyby to EU zakázala tak by se ta auta nedala v EU homologovat.
A ano je potřeba je vypínat po startu, ale jsou výrobci kteří to umí udělat tak, že to neotravuje a mají auta taky homologované.
A to že se zapínají po novém startu je IMO správně. To že by měl mít uživatel možnost profilu ve kterém by si ho vypnul a bylo to natrvalo, si dovedu představit jen, pokud by to bylo vázáno na uživatele a ne na klíček. Protože klíček můžeš komukoliv dát a když zjistí za deště až v nějaké kůlně po nehodě že jsi vypnul ABS/ESP a máš tam super sport režim s pohonem na zadek tak už bude pozdě.
Ještě k asistentům zadarmo, kdyby jsi měl katalyzátor za příplatek, kdo by si ho koupil?
@psel
Hele, jak si představuješ že by měla EU vypadat za 100 let?
Dalších 100 let bude vydávat další a další zákazy, příkazy, nařízení, omezení?? Dalších 100 let bude generovat další a další právní normy??
Takže bude možné vůbec mit otevírací okna? Vždyť kolik lidí zemřelo pádem z okna...? Bude možné ještě jist co chceme?? Vždyť nezdravé stravování vede k milionům úmrtí!!! Takže když EU každému nařídí zdravý jídelníček a bude tvrdě sankcionovat jeho nedodržování, tak přeci se tady bude žít lépe, že??
Nezačneme v potravinářství obchodovat povolenky s cukrem?? Co???
Hele, jak si představuješ že by měla EU vypadat za 100 let?
Dalších 100 let bude vydávat další a další zákazy, příkazy, nařízení, omezení?? Dalších 100 let bude generovat další a další právní normy??
Takže bude možné vůbec mit otevírací okna? Vždyť kolik lidí zemřelo pádem z okna...? Bude možné ještě jist co chceme?? Vždyť nezdravé stravování vede k milionům úmrtí!!! Takže když EU každému nařídí zdravý jídelníček a bude tvrdě sankcionovat jeho nedodržování, tak přeci se tady bude žít lépe, že??
Nezačneme v potravinářství obchodovat povolenky s cukrem?? Co???
@rohYpnol myslím si, že se klidně můžeš užrat i uchlastat a ukouřit k smrti, pokud je to tvá volba a máš na to včetně spotřební daně a DPH. Alespoň se ušetří na důchodech.
Jestli něco bude za 100 let dražší kvůli tomu že to není zdravé je klidně možné, cigára a chlast byl taky dřív lacinější a nemyslím si že by to někomu vadilo.
Neznám stavební předpisy, ale věřím tomu že se tam okna řeší.
A co se týče cukru, zdanění podle obsahu cukru někde tuším mají a i ty semafory které ti ukážou jak zdravý ten výrobek je považuji za důležitý, protože prostě cukr je laciný a tak ho cpou všude, i tam kde by jsi ho nečekal.
Jestli něco bude za 100 let dražší kvůli tomu že to není zdravé je klidně možné, cigára a chlast byl taky dřív lacinější a nemyslím si že by to někomu vadilo.
Neznám stavební předpisy, ale věřím tomu že se tam okna řeší.
A co se týče cukru, zdanění podle obsahu cukru někde tuším mají a i ty semafory které ti ukážou jak zdravý ten výrobek je považuji za důležitý, protože prostě cukr je laciný a tak ho cpou všude, i tam kde by jsi ho nečekal.
@psel Nekrm troIIa, ztráta tvého času.
On je za to placený.
On je za to placený.
@Lempl Klaun
Tebe se multinicku lháři hujere nikdo na nic neptal.
Ta otázka vyžaduje se zamyslet, a toho ty nejsi schopen.
Já přesně vím, jak chci aby EU za 100 let vypadala a fungovala.
Tebe se multinicku lháři hujere nikdo na nic neptal.
Ta otázka vyžaduje se zamyslet, a toho ty nejsi schopen.
Já přesně vím, jak chci aby EU za 100 let vypadala a fungovala.
@Lempl Klaun no jo no, jen provokuje, tak blbej nemůže být. A nebo že bych se pletl?
@psel
Je vidět, že nedokážeš odpovědět. Pro hujery typické.
Je vidět, že nedokážeš odpovědět. Pro hujery typické.
@rohYpnol odpovědi ode mě máš kompletní. To že je nedokážeš zpracovat je tvůj problém a vlastně nezvládáš ani formulovat to, co ti za odpověď schází. Když dochází síly tvému deepseeku tak ukončíš diskuzi přesně takhle.
@psel
Ne, neodpověděl. Ptal jsem se jak si představuješ EU za 100 let. Jestli nám tu další h 100 let bude tvořit další a další právní normy, zákazy, příkazy, nařízení, omezení.
Ne, neodpověděl. Ptal jsem se jak si představuješ EU za 100 let. Jestli nám tu další h 100 let bude tvořit další a další právní normy, zákazy, příkazy, nařízení, omezení.
@rohYpnol tak ještě jednou
Jestli něco bude za 100 let dražší kvůli tomu že to není zdravé je klidně možné, cigára a chlast byl taky dřív lacinější a nemyslím si že by to někomu vadilo.
Jestli z toho pro tebe nevyplývá, že si dovedu další omezení představit tak eksplicitně ano.
Před 100 lety musel muž dávat ženě souhlas s tím že může jít do práce, nebo si udělat řidičák. Tenkrát naprosto nepředstavitelné že by to mohlo být jinak.
Říci v tomto kontextu, že nebudou další omezení může jen omezenec. Ví někdo co bude potřeba za 100 let omezovat?
Jestli něco bude za 100 let dražší kvůli tomu že to není zdravé je klidně možné, cigára a chlast byl taky dřív lacinější a nemyslím si že by to někomu vadilo.
Jestli z toho pro tebe nevyplývá, že si dovedu další omezení představit tak eksplicitně ano.
Před 100 lety musel muž dávat ženě souhlas s tím že může jít do práce, nebo si udělat řidičák. Tenkrát naprosto nepředstavitelné že by to mohlo být jinak.
Říci v tomto kontextu, že nebudou další omezení může jen omezenec. Ví někdo co bude potřeba za 100 let omezovat?
@psel
Ne, opět jsi neodpověděl, resp. opět jen okrajově.
Takže znovu - podle tebe EU bude dalších 100 let vydávat neustále další a další zákazy, příkazy, nařízení, omezování...?
Nejde o to, že se objeví nějaký nový předpis, na to se opravdu neptám. Jde o to množství, o ten rozsah, o to do čeho všeho EU zasahuje. A NA TO SE PTÁM!!!!
Ne, opět jsi neodpověděl, resp. opět jen okrajově.
Takže znovu - podle tebe EU bude dalších 100 let vydávat neustále další a další zákazy, příkazy, nařízení, omezování...?
Nejde o to, že se objeví nějaký nový předpis, na to se opravdu neptám. Jde o to množství, o ten rozsah, o to do čeho všeho EU zasahuje. A NA TO SE PTÁM!!!!
@rohYpnol ty víš co budeme řešit za 100 let?
Já ti garantuji, že určitě nařízení a omezování přijdou, třeba ohledně vznášedel, létajících traktorů, letů do kosmu, hospodaření s vodou, kvality potravin, a co co já vím co všechno bude potřeba regulovat za 100 let. A ano bude se zvětšovat ROZSAH I REGUILACE A NEJEN V EU a bude zasahovat do víc oblastí. ODPOVĚZENO?
Já ti garantuji, že určitě nařízení a omezování přijdou, třeba ohledně vznášedel, létajících traktorů, letů do kosmu, hospodaření s vodou, kvality potravin, a co co já vím co všechno bude potřeba regulovat za 100 let. A ano bude se zvětšovat ROZSAH I REGUILACE A NEJEN V EU a bude zasahovat do víc oblastí. ODPOVĚZENO?
@psel
Opět jen částečně. Opět mimo to zásadní na co poukazuji.
Takže znovu - jde o MÍRU TĚCH ZÁKAZŮ, PŘÍKAZŮ, NAŘÍZENÍ, OMEZENÍ.
Příklad aby jsi pochopil - auto tu je víc než 100 let. Pořád je to jedno a to samé - auto. A co dělá EU? Pořád jen přidává další a další a další nesmyslné požadavky. Takže EU bude dalších 100 let přidávat další a další požadavky a ty s tím souhlasíš, že tak to má být, ok? To vůbec není o tom že nevím že za 100 let tu bude auto, chodec, přechod, semafor...
Na tohle se ptám. Nehledě na to, že mi odpovídáš, že ano, bude se zvyšovat míra regulace v EU. Ale na to se neptám. Já se ptám jaký je tvůj postoj, jestli s tím souhlasíš, jestli to prosazuješ. Stále jsi mi na tohle neodpověděl. Jen vyhýbavě částečně.
Opět jen částečně. Opět mimo to zásadní na co poukazuji.
Takže znovu - jde o MÍRU TĚCH ZÁKAZŮ, PŘÍKAZŮ, NAŘÍZENÍ, OMEZENÍ.
Příklad aby jsi pochopil - auto tu je víc než 100 let. Pořád je to jedno a to samé - auto. A co dělá EU? Pořád jen přidává další a další a další nesmyslné požadavky. Takže EU bude dalších 100 let přidávat další a další požadavky a ty s tím souhlasíš, že tak to má být, ok? To vůbec není o tom že nevím že za 100 let tu bude auto, chodec, přechod, semafor...
Na tohle se ptám. Nehledě na to, že mi odpovídáš, že ano, bude se zvyšovat míra regulace v EU. Ale na to se neptám. Já se ptám jaký je tvůj postoj, jestli s tím souhlasíš, jestli to prosazuješ. Stále jsi mi na tohle neodpověděl. Jen vyhýbavě částečně.
@psel Čiže potvrdzuješ, že mnohí asistenti sú absolútnym nezmyslom, otravným prvkom naviac, ktorý nikto nechce a musí ho pred každou jazdou vypínať, lebo ten bazmek sa pri každom novom štarte zapne, aj keď ho nepotrebuješ, nechceš, musel si ho zaplatiť a musíš jeho prítomnoť vo svojom vlastnom aute strpieť.
@traveldrive to jsi vyčetl kde?
Psal jsem, že Lane Assist nefunguje tak jak bych si představoval, resp na úzkých silnicích. Ale může to být chyba mého auta.
A platit ho musím a strpět taky stejně jako bezpečností pásy, katalyzátor, stěrače, světla a nárazníky.
Pokud budou asistenti fungovat správně a nebudou příliš otravní, nemám s nimi problém.
Psal jsem, že Lane Assist nefunguje tak jak bych si představoval, resp na úzkých silnicích. Ale může to být chyba mého auta.
A platit ho musím a strpět taky stejně jako bezpečností pásy, katalyzátor, stěrače, světla a nárazníky.
Pokud budou asistenti fungovat správně a nebudou příliš otravní, nemám s nimi problém.
@Marek Bednář
“ ho chci ovládat jedním pedálem, a sice pedálem brzdy.”
Sorry, ale jak teda tuhle situaci resite u automatu a nebo manualu?
Popojet o par cm treba s DSG je dost problem a nikdy jsem tu o tom moc kritiky necetl
“ ho chci ovládat jedním pedálem, a sice pedálem brzdy.”
Sorry, ale jak teda tuhle situaci resite u automatu a nebo manualu?
Popojet o par cm treba s DSG je dost problem a nikdy jsem tu o tom moc kritiky necetl
@Hendly Kolik dalších let budeš ten nesmysl neustále opakovat??? U DSG pustím brzdu a auto se sune tam kam jsem zařadil. Takže ho ovládám jen brzdou. Klidně na 1cm.
@Mokrous
Nevím jestli je to u všech aut, ale ty co jezdim takhle nefunguji.
Po přeřazení musis dat impuls k jizde plynem. Takže presne to co je kritizovano.
Nevím jestli je to u všech aut, ale ty co jezdim takhle nefunguji.
Po přeřazení musis dat impuls k jizde plynem. Takže presne to co je kritizovano.
@Hendly Zkus si vypnout AutoHold.
Zřejmě jsi se asi dosud nenaučil jezdit s DSG.
Samozřejmě řeč je o plném, mokrém DSG, ne o suchém co dávají k 1.0 a 1.5 TSI.
Zřejmě jsi se asi dosud nenaučil jezdit s DSG.
Samozřejmě řeč je o plném, mokrém DSG, ne o suchém co dávají k 1.0 a 1.5 TSI.
Hele já jezdil A3 ještě s 1.4TSI a suchym DSG a vubec jsem nepoznal, že je to suchá skříň, necukalo to.. takž easi záleží kde to jak vychytají @Mokrous
@Mokrous
AutoHold fakt to chovani meni. Mas pravdu.
Nikdy jsem to nastaveni nemenil.
Takze kritiku beru zpet.
AutoHold fakt to chovani meni. Mas pravdu.
Nikdy jsem to nastaveni nemenil.
Takze kritiku beru zpet.
@Hendly tak abys neřekl, že jsem na tebe jen pořád hnusnej, poradím ti fintu fň. Když máš aktivní AutoHold tak se dá rozjet elegantně tak, že prudce a krátce nakopneš pedál plynu a hned ho zas uvolníš do pozice mírného přidání a nebo zcela. Elektronika vyhodnotí, že chceš jet a povolí brzdy, ale neškubne a nevystřelí. Ladnost pohybu už bude na tobě. Někdy si to v klidu zkus u nového auta.
vilapark
Příspěvek podléhá schvalování.
@petr_a Nejezdil jsem dlouhodobě s EV, ale nechápu, v čem je lepší muset a) zapínat tempomat, nebo b) mít skoro pořád nohu na plynu, aby auto nebrzdilo? Koncernová EV při jízdě konstantní rychlostí po rovině rekuperací neotravují a naopak si silně dobrzdí do obce. Přijde mi to intuitivnější.
@petr_a
Dost EV jsem projel a naprosta vetsina měla možnost plachtění. Je to naopak super věc a snižuje to spotřebu i únavu za volantem. Zároveň nebyl problém s lehkým a pomalým popojizdenim. Právě to je největší komfort ev, možnost popojet na milimetry.
Dost EV jsem projel a naprosta vetsina měla možnost plachtění. Je to naopak super věc a snižuje to spotřebu i únavu za volantem. Zároveň nebyl problém s lehkým a pomalým popojizdenim. Právě to je největší komfort ev, možnost popojet na milimetry.
Článek docela vystihuje moje výhrady vůči Tesle. Je to moc dobré auto, ale jsou tam zásadní chyby, které ji z mého pohledu diskvalifikují. Bohužel, jiné značky mají zase jiné nedostatky, takže v tuto chvíli bych si žádné EV nebyl schopen vybrat. Ještě bych zmínil, nutnost odšroubovávat krytku, abych si ručně nacvakl tažné. A vůbec, otázkou je, jestli bych dokázal rozumně nabíjet, když budu mít vzadu nosič s koly. Škoda, že většina EV má přípojku vzadu, zepředu by byla mnohem praktičtější.
"Ale dopouští se naprosto absurdních chyb, které by za charakter nedokázal při vší snaze označit ani ten nejvěrnější fanoušek Alfy Romeo."
Když se snoubí koncernové mindráky z italských vozů s koncernovými mindráky z Tesly, čtenářské publikum to pobaví jako obvykle.
Když se snoubí koncernové mindráky z italských vozů s koncernovými mindráky z Tesly, čtenářské publikum to pobaví jako obvykle.
K tomu dojazdu na diaľnici 300 km + rezerva.
Test prebiehal v ideálnom počasí, cca pri 15 stupňoch podľa fotiek?
Ako by to bolo v zime?
Test prebiehal v ideálnom počasí, cca pri 15 stupňoch podľa fotiek?
Ako by to bolo v zime?
Drive Tesly je pryč. Náskok a překvapní jsou taky pryč. Je neuvěřitelné, jak rychle se dá značka zprznit. Z e😜onenciálního růstu nešla přirozeně do lineárního růstu, ale do stagnace a dokonce se vydala klesající tendencí. Tesla fanatikové si dál lžou do kapsy a vymýšlejí různé teorie, proč jsou prodeje nižší, ale realita tvrdá je:
https😐/prnt.sc/EK1JGb7s4WiR
https😐/prnt.sc/nPaAiL5TJ8bs
V případě faceliftu TMY jsem očekával nějaké zásadní zlepšení - je to tahoun a nejprodávanější model a konkurence nespí. Fakt, že zůstalo 400V nevadí, ale křivka nabíjení je pořád na houby. Dělání si legrace z řidičů všemožnými kravinami zmizelo jen z části a některé jsou nově navíc.
https😐/prnt.sc/EK1JGb7s4WiR
https😐/prnt.sc/nPaAiL5TJ8bs
V případě faceliftu TMY jsem očekával nějaké zásadní zlepšení - je to tahoun a nejprodávanější model a konkurence nespí. Fakt, že zůstalo 400V nevadí, ale křivka nabíjení je pořád na houby. Dělání si legrace z řidičů všemožnými kravinami zmizelo jen z části a některé jsou nově navíc.
@Renoo na druhou stranu - za 1,1M máš auto s působivou dynamikou, velkým vnitřním prostorem, vynikající jízdní efektivitou a solidní výbavou.
@Emel
A zároveň za obdobný prachy můžeš mít větší spalovák s mnohem větším dojezdem, praktičtější, kvalitnější... Příklad? Kia Sorento 2,2 CRDI... VW Tayron 2,0 TDI...
A zároveň za obdobný prachy můžeš mít větší spalovák s mnohem větším dojezdem, praktičtější, kvalitnější... Příklad? Kia Sorento 2,2 CRDI... VW Tayron 2,0 TDI...
@rohYpnol Jo, každý kdo chce dynamiku nepůjde do BEV ale do TDI 😄. Zase agitka?
Koupí si Sorento 2.2CRDI nebo 2.0TDI 4x4 za 1.5M ?
U Kia vybavené, u VW v Elegenci bez jakýchkoliv příplatků?
Promiň ale to by musel být padlý na hlavu.
Koupí si Sorento 2.2CRDI nebo 2.0TDI 4x4 za 1.5M ?
U Kia vybavené, u VW v Elegenci bez jakýchkoliv příplatků?
Promiň ale to by musel být padlý na hlavu.
@psel
Dynamiku na úrovni Tesly nikdo k životu nepotřebuje. Naopak slabý dojezd BEV obtěžuje většinu majitelů (protože všichni by chtěli dojezd větší).
Kapišto?
Dynamiku na úrovni Tesly nikdo k životu nepotřebuje. Naopak slabý dojezd BEV obtěžuje většinu majitelů (protože všichni by chtěli dojezd větší).
Kapišto?
@rohYpnol dojezd nikdo neřeší, dojezdovou fobií trpí jen ti, co BEV v reálu nikdy neřídili. Kdo jezdi denně dál než je dojezd dnešních BEV? Nikdo.
Ty už vůbec ne, vzhledem k frekvenci tvých příspěvků bys musel jezdit s FSD.
Dynamika je příjemná, možná bys měl ropáka nahradit za BEV, pak ti to dojde.
Ty už vůbec ne, vzhledem k frekvenci tvých příspěvků bys musel jezdit s FSD.
Dynamika je příjemná, možná bys měl ropáka nahradit za BEV, pak ti to dojde.
@rohYpnol
Nahoře píšeš "Ano, a přesně tak se chová EU. Přesně tak se chovají zelenorudí komouši. Ona za nás ví nejlépe, co je správně..."
A teď "Dynamiku na úrovni Tesly nikdo k životu nepotřebuje."
To vypadá, jako bys z nás nejlíp věděl, co je správné a co kdo potřebuje. Jsi arogantní vocas a nevidíš to.
Nahoře píšeš "Ano, a přesně tak se chová EU. Přesně tak se chovají zelenorudí komouši. Ona za nás ví nejlépe, co je správně..."
A teď "Dynamiku na úrovni Tesly nikdo k životu nepotřebuje."
To vypadá, jako bys z nás nejlíp věděl, co je správné a co kdo potřebuje. Jsi arogantní vocas a nevidíš to.
@rohYpnol Voe kde koupím za 1.1 větší auto v nafte? To vůbec není nic proti naftakum,ale zase kouzlis s cenami jak se ti to hodí Nechoď na mne s nějakou zastrčenou skladovkou , predvadeckou v holobytu
Premeny českej bulvárnej žurnalistiky. Najprv nekritické vychvalovanie a v súčastnosti na Tesle nie je dobrý ani vzduch v pneumatikách ...
Míval jsem auta co skoro nebrzdila, skoro nejela, skoro nesvítila, skoro netopila nebo kromě tachometru neměla žádný budík ani žádný posilovač - všechno najednou třeba ve Fiatu 500 -, ale nějak se s nimi dalo +/- žít.
Ale aby mi ve 21. století v káře za mega + jezdily stěrače nahodile na sucho x krát denně po okně, tak to by mi šlehlo druhej den.
Ale aby mi ve 21. století v káře za mega + jezdily stěrače nahodile na sucho x krát denně po okně, tak to by mi šlehlo druhej den.
Richard76
Příspěvek podléhá schvalování.
motorol
Příspěvek podléhá schvalování.
Keďže test je úplne zavádzajúci, krátke zhrnutie: na rozdiel od iných ev, Tesla nepotrebuje pravidelný servis, funguje jej infotsiment a apka, je úsporná a pri dlhých črtách je sieť superchargerov na nezaplatenie.
Vysoký výkon je čerešnička na torte.
Reálne jediná nefunkčná vec je autopilot.
Všetko ostatné je stále výrazne lepila ako pri konkurencii
Vysoký výkon je čerešnička na torte.
Reálne jediná nefunkčná vec je autopilot.
Všetko ostatné je stále výrazne lepila ako pri konkurencii
@Meky Mě ten test zavádějící vůbec nepřijde. Tesla "usnula na vavřínech" a stále žije hlavně z lidí, jako jste vy. Nekritických obdivovatelů, kteří si nestihli všimnout, že Tesle ujel vlak. Na to, že je Juniper stále horká novinka, nabízí zoufale málo, pokud chce Tesla tvrdit, že je leaderem v elektromobilitě. A Autopilot, respektive FSD opravdu není to jediné, co na Tesle nefunguje. Stejně jako ty pohádky o tom, že Tesla nepotřebuje servis. Ve vlastním zájmu každého uživatele by mělo být, že má jistotu, že je jeho auto pravidelně kontrolováno a všechno je v perfektním pořádku. Opravdu nevím, jak nějaká vzdálená diagnostika rozpozná, že máte z vnitřní strany pneu bouli, že máme běhoun sjetý na plátno, apod. I třecí brzdy BEV je potřeba občas zkontrolovat a promazat, právě proto, že jsou minimálně používané, ale při nouzovém brzdění musím mít jistotu, že podají perfektní výkon. A ano, tohle stojí peníze navíc.
@Meky To jsou jen vlhké sny Teslistů. Moje Kia EV6 se nabíjí 2x rychleji než Tesla. Můžete si honit jakýkoliv supercharger v Evropě ale stejně tam budete tvrdnout 30 minut, zatímco já 18. A ujel jim vlak neskutečně protože zatímco takovej Zeekr už umí 75kWh baterii nabít za 12 minut, tak Tesla zůstala na původních 32 minutách jako kdysi první model (jestli oni to dokonce neudělali pomalejší).
Alespoň už tam jsou ventilované sedačky ale pokud se dobře pamatuju, stále chybí headup displej, stále neumí AA/AC, stále nemá vyjížděcí kliky, nemá V2G, V2L, stále má na*** stěrače a obecně vše co je na páčkách pod volantem (pokud tam jsou), stále nemá možnost pádlama měnit rekuperaci, prostě je tam stále mraky věcí, proč bych si ji nekoupil ani teď a radši bych si zase vybral Kiu EV6. Ale ikdyby nebyla Kia, koupil bych Zeekr. Nebo Xpeng. Nebo novej 800V Merc. Protože prostě tou technologií už jsou jinde než Tesla. Navíc má Kia servis na každém rohu, takže když má člověk jakýkoliv problém, nemusí jezdit za hranice, aby mu někdo pomohl protože u nás jsou obsazený. Rozhodně je nesmysl, že Tesla žádnej servis nepotřebuje. Jen ho odkládá, než se něco vysere. A to neberu v potaz situace, kde vám auto někdo poškodí bez vašeho zavinění. A zeptejte se pak majitelů, jak je skvělej Tesla servis, kde čekáte měsíc na opravu.
Prostě a jednoduše, Tesla už technologicky není napřed. Možná tak v tom autopilotovi co je v US. Ale to u nás není, takže tady fakt nemá téměř nic mimo slušné ceny. Je to slušné auto, má dobrý výkon a výbornou efektivitu na dálnici. Ale pak je další spousta věcí, kde už hodně kulhá.
Alespoň už tam jsou ventilované sedačky ale pokud se dobře pamatuju, stále chybí headup displej, stále neumí AA/AC, stále nemá vyjížděcí kliky, nemá V2G, V2L, stále má na*** stěrače a obecně vše co je na páčkách pod volantem (pokud tam jsou), stále nemá možnost pádlama měnit rekuperaci, prostě je tam stále mraky věcí, proč bych si ji nekoupil ani teď a radši bych si zase vybral Kiu EV6. Ale ikdyby nebyla Kia, koupil bych Zeekr. Nebo Xpeng. Nebo novej 800V Merc. Protože prostě tou technologií už jsou jinde než Tesla. Navíc má Kia servis na každém rohu, takže když má člověk jakýkoliv problém, nemusí jezdit za hranice, aby mu někdo pomohl protože u nás jsou obsazený. Rozhodně je nesmysl, že Tesla žádnej servis nepotřebuje. Jen ho odkládá, než se něco vysere. A to neberu v potaz situace, kde vám auto někdo poškodí bez vašeho zavinění. A zeptejte se pak majitelů, jak je skvělej Tesla servis, kde čekáte měsíc na opravu.
Prostě a jednoduše, Tesla už technologicky není napřed. Možná tak v tom autopilotovi co je v US. Ale to u nás není, takže tady fakt nemá téměř nic mimo slušné ceny. Je to slušné auto, má dobrý výkon a výbornou efektivitu na dálnici. Ale pak je další spousta věcí, kde už hodně kulhá.
Spotreba 17,5kW na 100.
Auto co umi 4,8s na sto a autor to podle svych slov vyuzival.
Nabijeci vykon 200kW plus.
Redakce 3 a pul hvezdy…
Auto co umi 4,8s na sto a autor to podle svych slov vyuzival.
Nabijeci vykon 200kW plus.
Redakce 3 a pul hvezdy…
@Hendly
Úplně jednoduchá otázka - řídil jsi Teslu? Vlastně jinak, seděl jsi v ní aspoň? Vlastně jinak, seděl jsi aspoň v něčem za cenu 1,2M krom tvojí pastoušky a MHD? 🤣
Úplně jednoduchá otázka - řídil jsi Teslu? Vlastně jinak, seděl jsi v ní aspoň? Vlastně jinak, seděl jsi aspoň v něčem za cenu 1,2M krom tvojí pastoušky a MHD? 🤣
@rohYpnol
Ano, ano.
Ano, ano.
@Hendly
Tím pádem víš, že ty věci tak jak popsal autor testu, tak prostě zkrátka a jednoduše jsou.
Tím pádem víš, že ty věci tak jak popsal autor testu, tak prostě zkrátka a jednoduše jsou.
@rohYpnol
Marne patram v hlave kdo jiny nabizi za 1,3 m takovou jizdu.
Marne patram v hlave kdo jiny nabizi za 1,3 m takovou jizdu.
@Hendly
Neupírám tomu autu, že dobře jezdí a přitom umí být úsporné, že něco umí lépe než jiné značky, ale abych zaplatil za auto 1,3 mega a nedostal použitelné plato do kufru, zastínění střešního okna, funkční páčky pod volantem, funkční stěrače, a to nemluvím o tom odporném volantu jako z hračkářství a spouště dalších nedotažeností, to je prostě selhání, které nedokážu přejít. Dokud to auto nebude dotažené tak, aby neobtěžovalo uživatele dávno vyřešenými problémy, tak může jezdit jak chce, ale prostě si ho nekoupím.
Neupírám tomu autu, že dobře jezdí a přitom umí být úsporné, že něco umí lépe než jiné značky, ale abych zaplatil za auto 1,3 mega a nedostal použitelné plato do kufru, zastínění střešního okna, funkční páčky pod volantem, funkční stěrače, a to nemluvím o tom odporném volantu jako z hračkářství a spouště dalších nedotažeností, to je prostě selhání, které nedokážu přejít. Dokud to auto nebude dotažené tak, aby neobtěžovalo uživatele dávno vyřešenými problémy, tak může jezdit jak chce, ale prostě si ho nekoupím.
@Michal Chmelař
To si nekoupíš zadne auto.
Kazde ma chyby.
Tim nerikam, ze Tesla je bez chyb (osobne je z meho pohledu po poslednich krocich Muska nekoupitelná, ale to neni otazka techniky).
To si nekoupíš zadne auto.
Kazde ma chyby.
Tim nerikam, ze Tesla je bez chyb (osobne je z meho pohledu po poslednich krocich Muska nekoupitelná, ale to neni otazka techniky).
@Hendly jako sice to co v testu je napsáno asi není mimo, ale zároveň souhlasim že tyhle parametry by zasloužili delší řádky. Velkou část testu jsem přeskočil, protože číst o tom jak autopilot není autopilot a že nefunguje nebo že Tesla dělá jiné páčky nemusim číst...ne že bych s tim nesouhlasil, ale neni to nic nového a zajímá mě víc ta technika a právě spotřeba. Viděl jsem v nějakých jiných testech působivě nízké hodnoty spotřeby na dálnici a to mě zaujalo. Protože technicky velká část dnešní BEV produkce neumí často podobné výkony ani špičkově, natož konzistentně a zároveň myslim že z BEV crossoverů neni nic úspornějšího a to jako docela o hodně. Tam je náskok Tesly. Za mě Juniper měl dostat 100 kwh baterku a díky použitelnosti té techniky by to oslovilo spoustu lidí ze spalováků tak jako když Y začínalo. Takhle spíš ne, i když zlepšení tam jsou, jen bych čekal víc.
@Hendly 200kW je ale jen na papíře 😁 Když přijedete ke stojanu s 20% SoC, tak tam 200 neuvidíte nikdy. Vlastně ani 180 😁 Průměrnej výkon 10-80% je kolem 100kW. A to je fakt už spíš podprůměrný. Takže 3,5 hvězdy je za mě v tomto směru víc než dobré hodnocení. Asi to dohnala tou spotřebou a dynamikou...
To je krásná diskuzní žumpa. Zastánci Elektromobility tu brečí nad kritikou Tesly jakožto kritika svaté EV cesty, akorát kdyby si ten článek přečetli, tak v tom, v čem je Tesla chválená je právě ten EV pohon a jízdní vlastnosti, jenže to asi nestačí k tomu, aby to bylo komplexně dobré auto.... chápu, že ideologie nedovolí takto přemýšlet, ale za mne to Autor napsal velmi srozumitelně. Já taktéž z jízdy v Tesle mimo dynamiky nebyl nikterak nadšen, řídí se to více jako videohra, ale to neznamená, že mi vadilo "palivo" na které to jezdí.. i spalovák je dobrý nebo špatný...
No a na druhé straně pomatený Rohypnol, který do diskuze zase zamotá svatou válku proti EU a nezapomene to srovnat s naftovým 2.0 TDI 😁 To je uplně mimo.. ještě, že ten motor neni tak špatnej, jak špatnou reklamu mu dělá on...
Na vše se dá zvyknout, TMY za ty peníze určitě nabídne dost věcí a majitelé pak kousnou nedostatky, naopak kdo to nechce, nemusí to kupovat, já bych dal taky přednost jinému autu v této cenové a zřekl se dynamiky supersportu ve prospěch konvenčnějšího auta.
No a na druhé straně pomatený Rohypnol, který do diskuze zase zamotá svatou válku proti EU a nezapomene to srovnat s naftovým 2.0 TDI 😁 To je uplně mimo.. ještě, že ten motor neni tak špatnej, jak špatnou reklamu mu dělá on...
Na vše se dá zvyknout, TMY za ty peníze určitě nabídne dost věcí a majitelé pak kousnou nedostatky, naopak kdo to nechce, nemusí to kupovat, já bych dal taky přednost jinému autu v této cenové a zřekl se dynamiky supersportu ve prospěch konvenčnějšího auta.
@Ozzman jo pěkné shrnutí, za mě palec, jen bych tu první část poopravil. Nemám z diskuze pocit že by zastánci elektromobility brečeli nad kritikou Tesly, naopak si myslím, že i fandům Tesly došlo, že to co Tesla předvádí prostě už nestačí. Je spousta alternativ, které jsou cenově srovnatelné a navíc přibývají každým dnem a nemají to, co je pro řidiče těžko zkousnutelné a co teslu definuje.
A co se týče spotřeby / výkonu, to je dle mého soudu dané tím co ukážeš zákazníkovi na displeji a to jak si dovolíš krátkodobě přetížit baterku / motor abys těch fantastických čísel dosáhl. Z principu to je velmi jednoduché, jen to musíš uchladit a to opakovaně. Je na výrobci co si dovolí napsat do papírů.
Tesla to ukazuje ostatně při nabíjení, 250kW je krátký peak, který pro celkovou dobu nabíjení 10..80 nemá žádný význam a strčí ho do kapsy i ELROQ. A to se bavíme o staré MEB platformě.
Jo hardcore fandům TSLA to nevysvětlíš, a čas ukáže jak to všechno dopadne, ale v této fázi TSLA ty inovace aut zanedbává, nedává do toho peníze jaké jsou třeba a tohle je výsledek.
A co se týče spotřeby / výkonu, to je dle mého soudu dané tím co ukážeš zákazníkovi na displeji a to jak si dovolíš krátkodobě přetížit baterku / motor abys těch fantastických čísel dosáhl. Z principu to je velmi jednoduché, jen to musíš uchladit a to opakovaně. Je na výrobci co si dovolí napsat do papírů.
Tesla to ukazuje ostatně při nabíjení, 250kW je krátký peak, který pro celkovou dobu nabíjení 10..80 nemá žádný význam a strčí ho do kapsy i ELROQ. A to se bavíme o staré MEB platformě.
Jo hardcore fandům TSLA to nevysvětlíš, a čas ukáže jak to všechno dopadne, ale v této fázi TSLA ty inovace aut zanedbává, nedává do toho peníze jaké jsou třeba a tohle je výsledek.
Já na to tak technicky nekoukám, pro mne je elektromobilita zatím věc, kterou nepotřebuji k životu, nebráním se jí, nezajímám se o ni, ale zatím bych si čistě elektro nekoupil. Objektivně ten TMY je docela prostorným autem se slušnými parametry za slušné peníze s ohledem na ten výkon. Sám jsem TMY nejel, jen novu TM3 Long range, ale předpokládám, že jízdně to nebude až takový rozdíl (myslím ovládání, chování asistentů a tak) a i když jsem řídil více EV aut, tak Tesla je prostě trochu jiná, zvláštní a tu dynamiku k životu nepotřebuješ. Kdysi jsem napsal, že nejlepším elektromobilem (myšleno tím, jak jede a funguje auto jako celek, podvozek, odhlučnění a tak - né výkony) je pro mne Toyota Mirai 😁 Navíc ho natankuješ z čerpačky 😁 Pokud bych hledal konkurenta TMY bez ohledu na ten šílený čas zrychlení a výkon, tak velikostně je to takové SUV střední velikosti a kolem 1-1,5 milionu je slušný výběr, na horní hranici třeba Lexus NX, na dolní Kuga PHEV a nebo bych si počkal, jak bude jezdit nová Ravka @psel
@Ozzman jo rozumím, já taky jen hledal normální auto jen na baterky, takže Teslu jsem ani nezkoušel, jen jsem v ní jel jako spolujezdec.
Jen k té Mirai, jediná plnička v práglu jsem četl, že už je několik měsíců zavřená 😄, takže tam tu výhodu fakt nevidím.
A co se týče výběru, je toho spousta a diferenciace Tesly není k tomu, aby si zachovala svou pozici dostatečná. A to se nebavím o velkém Guru, ten je diferenciovaný zase až moc.
Jen k té Mirai, jediná plnička v práglu jsem četl, že už je několik měsíců zavřená 😄, takže tam tu výhodu fakt nevidím.
A co se týče výběru, je toho spousta a diferenciace Tesly není k tomu, aby si zachovala svou pozici dostatečná. A to se nebavím o velkém Guru, ten je diferenciovaný zase až moc.
Já vím, že provoz vodíkového auta je zatím jen pro fajnšmekry, ale to byly dříve i EVčka a před nimi i hybridy, ale celkově jako auto to fungovalo velmi dobře 😊 Jak bude pokračovat vývoj se uvidí, elektrofans to hned zatracují, ale do budoucnosti nevidí, já se nechám překvapit, ať už to bude slepá vývojová větev, nebo ne, akcie v tom nemám 😁 @psel
@Ozzman
Tak to se seredne pletes s "fajnsmekrama"!
Rozdil mezi BEV a FCEV je ten,
ze BEV si nabijes v kazdym baraku.
FCEV v podstate nikde.
Takze aby sis poridil FCEV, to bys musel byt vyrazne vetsi "fajnsmekr" nez s BEV.
A predem diky, ze vynechas invektivy.
Radeji se slusne zeptej, jestli ti neco neni jasne.
😉
PS Sorry, ale tve zkusenosti s BEV jsou zrejme dost chabe, jestlize hodnotis nejlepe Toyotu Mirai. 🤣
Existuje tolik skvelych BEV, kterym Mirai nesaha po paty. Od Rollsu Spectre pres EQS, iX, A6 po iD.7 atd. atd.
Projed se prosim A6 e-tron a potom mi napis, v cem byl Mirai lepsi. Ju? 🙂
www.audi.cz/…sign-a-filozofie
Nepotrebuji ani videt do budoucnosti.
Mne staci znat dobre soucasnost.
😉
Tak to se seredne pletes s "fajnsmekrama"!
Rozdil mezi BEV a FCEV je ten,
ze BEV si nabijes v kazdym baraku.
FCEV v podstate nikde.
Takze aby sis poridil FCEV, to bys musel byt vyrazne vetsi "fajnsmekr" nez s BEV.
A predem diky, ze vynechas invektivy.
Radeji se slusne zeptej, jestli ti neco neni jasne.
😉
PS Sorry, ale tve zkusenosti s BEV jsou zrejme dost chabe, jestlize hodnotis nejlepe Toyotu Mirai. 🤣
Existuje tolik skvelych BEV, kterym Mirai nesaha po paty. Od Rollsu Spectre pres EQS, iX, A6 po iD.7 atd. atd.
Projed se prosim A6 e-tron a potom mi napis, v cem byl Mirai lepsi. Ju? 🙂
www.audi.cz/…sign-a-filozofie
Nepotrebuji ani videt do budoucnosti.
Mne staci znat dobre soucasnost.
😉
Co vlastně má společného to, co píšeš s tím, že já si nechávám mysl otevřenou 😁 Nic z toho co píšeš jsem nepopřel 😁 To je tvuj problém, já nikde nekritizuju EV, jen se vysmívám přehnaným reakcím na dost objektivní článek, který princip EV testovaného auta chválí, ale kritizuje nedostatky jiné, protože to není jen motor a baterka, ale i zbytek auta. Jinak máš pravdu, nejel jsem v Rollsu Spectre (ty ano?), ani v ID7 a A6etron (ale jel sem v A6 allroad 55TDI a je to určitě lepším autem, ne Tesla, to je fakt 😁 i přes tu naftu pod kapotou), takže až si je zkusím třeba to přehodnotím, ale nezapomeń, že Mirai je dělaný z nejvyšší řady Lexusu a své kvality při jízdě mu nemužeš upírat 😊 @DonVito
@Ozzman
Ja jsem clanek ani necetl.
Takze ani nevim, ci reakce mas na mysli...
😀
Jsem jen v diskuzi abych opravoval tebe s fajnsmekry a rohypnola se vztahem k autum...
A korigoval redaktory pritakavajici rohypnolovi.
Ja jsem clanek ani necetl.
Takze ani nevim, ci reakce mas na mysli...
😀
Jsem jen v diskuzi abych opravoval tebe s fajnsmekry a rohypnola se vztahem k autum...
A korigoval redaktory pritakavajici rohypnolovi.
Jake chyby ? Muj nazor je muj nazor, pár mirai se prodalo, takže se nějakej fajnšmekr našel a ty nejsi v pozici, ze by si mne ho mohl opravovat 😉 Nic jineho nez nazory jsem zde neprezentoval… @DonVito
@Ozzman
Zkus znovu zacit zde
DonVito
17. června 2025 • 13:47
Zkus alespon pochopit, o cem diskutuji.
Mluvil jsem o mire fajnsmekrovstvi.
Myslel jsem to tak, ze pro vlastnictvi EV nemusis byt takovy fajnsmekr, jelikoz v pripade RD mas benzinku doma. A to nemluvim o obstojne siti verejnych nabijecek.
Zatimco pro FCEV mas v Cesku benzinek min nez 5?
Sni dal o (dnes) nesmyslne vodikove infrastrukture, hlavo otevrena.
🙂
Cau
PS Zatimco ty snis a jsi vodikovej diskuzni kovboj, ja v BEV uz leta jezdim. Bylo by fajn otevrit svou mysl krom FCEV navic jeste k BEV. Tam mas zavreno.
😀
Zkus znovu zacit zde
DonVito
17. června 2025 • 13:47
Zkus alespon pochopit, o cem diskutuji.
Mluvil jsem o mire fajnsmekrovstvi.
Myslel jsem to tak, ze pro vlastnictvi EV nemusis byt takovy fajnsmekr, jelikoz v pripade RD mas benzinku doma. A to nemluvim o obstojne siti verejnych nabijecek.
Zatimco pro FCEV mas v Cesku benzinek min nez 5?
Sni dal o (dnes) nesmyslne vodikove infrastrukture, hlavo otevrena.
🙂
Cau
PS Zatimco ty snis a jsi vodikovej diskuzni kovboj, ja v BEV uz leta jezdim. Bylo by fajn otevrit svou mysl krom FCEV navic jeste k BEV. Tam mas zavreno.
😀
@Ozzman & psel za mě je pořád hlavní výhoda Tesly ta price / value.
Velmi dobrá efektivita hnacího řetězce, velmi slušná dynamika (vč. maximálky) i základního provedení.
Velmi dobrá efektivita hnacího řetězce, velmi slušná dynamika (vč. maximálky) i základního provedení.
@Emel to je klidně možný, ale dneska dostaneš na Eny slevu která ten cenový rozdíl smaže.
Navíc páčky, hud a světe div se, i normální kliky u dveří. (a ano vím že Esiláq od ŠA je bude mít zapuštěné taky, takže budoucnost už tak skvělá nebude, ale snad to bude fungovat líp).
Navíc páčky, hud a světe div se, i normální kliky u dveří. (a ano vím že Esiláq od ŠA je bude mít zapuštěné taky, takže budoucnost už tak skvělá nebude, ale snad to bude fungovat líp).
@psel zase ale menší výkon, horší dynamika i maximálka, horší efektivita pohonu. Je to prostě něco za něco...
@Ozzman no test má poněkud divný závěr a diskutabilní počet hvězd je taky klasika. Začnu těma hvězdama, ID 3 GTX za podobné peníze má 4.5 hvězdy. Přitom je vlastně menší, pomalejší, technicky horší, v interiéru si asi nemají co vyčítat. Ale je za podobné peníze lepší auto? To si teda vážně nemyslim nebo by to teda autor mohl přímo a konkrétně porovnat ať to pochopíme.
No a nejvíc mě zaráží závěr. Sice někde uvnitř testu je popsáno, že vlastně má velmi dobrý podvozek - kde mi teda chybí srovnání s čímkoliv v čem a proč - a motor/baterka funguje nejlépe na trhu, tj. vysoký výkon a reálně nejnižší spotřeba (hlavně na dálnici). Ale v závěru se píše, že vlastně jediné v čem vyniká nad konkurencí je mobilní appka, jinak v ničem. Přitom pohonné ústrojí je stále top a asi proto nebyla moc motivace od Tesly dělat nějaké extra změny a hlavně zvětšovat baterku. Což teda za mě je nešťastné, protože právě konkurence s horší efektivitou to dožene velikostí baterky. Spotřeby ve městě nebo jiných režimech než dálnice a celkem tu taky nemáme. Jsem z toho takový rozpačitý.
No a nejvíc mě zaráží závěr. Sice někde uvnitř testu je popsáno, že vlastně má velmi dobrý podvozek - kde mi teda chybí srovnání s čímkoliv v čem a proč - a motor/baterka funguje nejlépe na trhu, tj. vysoký výkon a reálně nejnižší spotřeba (hlavně na dálnici). Ale v závěru se píše, že vlastně jediné v čem vyniká nad konkurencí je mobilní appka, jinak v ničem. Přitom pohonné ústrojí je stále top a asi proto nebyla moc motivace od Tesly dělat nějaké extra změny a hlavně zvětšovat baterku. Což teda za mě je nešťastné, protože právě konkurence s horší efektivitou to dožene velikostí baterky. Spotřeby ve městě nebo jiných režimech než dálnice a celkem tu taky nemáme. Jsem z toho takový rozpačitý.
Hvězdičky zde vůbec neřeším, to je absolutně nicneříkající 😁 To si uvdel jedne příklad a našel by si takových tuny... K té výhodě Tesly v pohonném řetězci, je to tedy jen má doměnka, ale tyhle parametry u rodinného crossoveru dosahují už takových hodnot, které jsou naprosto "zbytečné" a i kdyby to zrychlilo na stovku za 7-8s, bude naprosto dostatečné auto své třídy v té cenové hodnotě, takže se to odbývá konstatováním, jo jede to hodně , to už asi každý ví a "pitvají se" jiné věci 😁 @adamzprahy
@Ozzman
No, mimo jsi především ty. Protože ICE konkurenti maji právě ty 2.0 tdi nebo 2.2 crdi, že... A ano, jsou to dobré motorizace, které nejsou ani za mák horší než pohon Tesly. To, že diesel má z podstaty věci jiné vlastmosti, proste neznamená že je horší.
A to, že hujeři si jako mantru vybrali jen zrychlení a nic jiné pro ně neexistuje, to na věci vůbec nic nemění. A právě v tomto vidění hujerů je potřeba ukazovat na dojezd. Protože pak říkám jednoznačně v této logice, že diesel je lepší než BEV.
Nicméně oceňuji, že jsem zmíněn se zvláštním zřetelem 🤣👍
No, mimo jsi především ty. Protože ICE konkurenti maji právě ty 2.0 tdi nebo 2.2 crdi, že... A ano, jsou to dobré motorizace, které nejsou ani za mák horší než pohon Tesly. To, že diesel má z podstaty věci jiné vlastmosti, proste neznamená že je horší.
A to, že hujeři si jako mantru vybrali jen zrychlení a nic jiné pro ně neexistuje, to na věci vůbec nic nemění. A právě v tomto vidění hujerů je potřeba ukazovat na dojezd. Protože pak říkám jednoznačně v této logice, že diesel je lepší než BEV.
Nicméně oceňuji, že jsem zmíněn se zvláštním zřetelem 🤣👍
Uživatel_5346578
Příspěvek podléhá schvalování.
Většinou nikam do komentářů na auto.cz nepřispívám, ale často si nějaké čtu. A zrovna tohle téma (BEV) mne zajímá.
A když tak čtu ty komentáře od osoby vystupující pod jménem rohYpnol, tak žasnu. Ať nad tím přemýšlím, jak nad tím přemýšlím, možná jsem úplně hloupý, ale vychází mi z toho jediná možnost😒br /> Vám pane rohYpnole nějak elektromobily v minulosti dost zásadně ublížily? Jako že Vás třeba v dětství nějak zneužívalo autíčko z autodráhy?
A když tak čtu ty komentáře od osoby vystupující pod jménem rohYpnol, tak žasnu. Ať nad tím přemýšlím, jak nad tím přemýšlím, možná jsem úplně hloupý, ale vychází mi z toho jediná možnost😒br /> Vám pane rohYpnole nějak elektromobily v minulosti dost zásadně ublížily? Jako že Vás třeba v dětství nějak zneužívalo autíčko z autodráhy?
@Pavel_Kr
rohYpnol
17. června 2015 • 18:14
Tesla není automobilová budoucnost, Tesla je jediná automobilová budoucnost, Tesla je hrobem konvenčních modelů, Tesla je vrahem celého zkostnatělého automobilového průmyslu. Tesla je nová filozofie automobilismu. Tohle vše, díky Elonu Muskovi.
Tesla Model S je natolik výjimečný, že ostatní automobily vedle něj přestávají dávat smysl. Můžete si koupit klidně Panameru, ale bude to dávat asi podobný smysl, jako když budete ve 21. století stavět gotickou katedrálu.
S Teslou si kupujete nejen automobil, ale získáváte navíc minimální až nulové náklady na provoz, zanedbatelné náklady na servis, neustálou péči výrobce o infotainment automobilu, neomezený přístup na internet kdekoliv, kdykoliv a všude (kde je 3G).
Tesla Model S mění celý automobilový průmysl. Ano, je to tak. Po Fordu model T to není žádný tradiční výrobce s tradicí, ale neznámá značka vzniklá z prachu a popela mrtvých továren GM.
Tesla Model S je zkrátka třetím automobilem, který si zaslouží místo v učebnicích dějepisu, je to model, který přepisuje dějiny automobilového průmyslu. Svět automobilismu se navždy začne rozlišovat na období "před Teslou" a "po Tesle". Soumrak Dubaje se blíží sedmimílovými kroky
www.auto.cz/diskuse/43694/1#…
Asi tak. Rohypnol tvrdi, ze jeho koment z roku 2015 je vytrzeny z kontextu. Necht si kazdy rozklikne link.
Mne ten kontext, z ktereho je to vytrzene, unika.
🙂
Pred deseti lety Teslu nekriticky adoroval, ted si tu notuje s Honzou Mickou, ze kdo ma rad Teslu nema rad auta...
👎
PS Rohypnol byl neskutecnym Elonovym patolizalem. Ja Elona uznavam pro to, co dokazal. A zaroven dnes neuznavam za jeho extremismus.
rohYpnol
17. června 2015 • 18:14
Tesla není automobilová budoucnost, Tesla je jediná automobilová budoucnost, Tesla je hrobem konvenčních modelů, Tesla je vrahem celého zkostnatělého automobilového průmyslu. Tesla je nová filozofie automobilismu. Tohle vše, díky Elonu Muskovi.
Tesla Model S je natolik výjimečný, že ostatní automobily vedle něj přestávají dávat smysl. Můžete si koupit klidně Panameru, ale bude to dávat asi podobný smysl, jako když budete ve 21. století stavět gotickou katedrálu.
S Teslou si kupujete nejen automobil, ale získáváte navíc minimální až nulové náklady na provoz, zanedbatelné náklady na servis, neustálou péči výrobce o infotainment automobilu, neomezený přístup na internet kdekoliv, kdykoliv a všude (kde je 3G).
Tesla Model S mění celý automobilový průmysl. Ano, je to tak. Po Fordu model T to není žádný tradiční výrobce s tradicí, ale neznámá značka vzniklá z prachu a popela mrtvých továren GM.
Tesla Model S je zkrátka třetím automobilem, který si zaslouží místo v učebnicích dějepisu, je to model, který přepisuje dějiny automobilového průmyslu. Svět automobilismu se navždy začne rozlišovat na období "před Teslou" a "po Tesle". Soumrak Dubaje se blíží sedmimílovými kroky
www.auto.cz/diskuse/43694/1#…
Asi tak. Rohypnol tvrdi, ze jeho koment z roku 2015 je vytrzeny z kontextu. Necht si kazdy rozklikne link.
Mne ten kontext, z ktereho je to vytrzene, unika.
🙂
Pred deseti lety Teslu nekriticky adoroval, ted si tu notuje s Honzou Mickou, ze kdo ma rad Teslu nema rad auta...
👎
PS Rohypnol byl neskutecnym Elonovym patolizalem. Ja Elona uznavam pro to, co dokazal. A zaroven dnes neuznavam za jeho extremismus.
@DonVito
Ano, skutečně - příspěvek uživatele rohypnola nese datum 17. června 2015, což znamená, že právě dnes uplynulo přesně deset let od jeho zveřejnění.
Co mě však zaujalo ještě více, je otázka jeho náhlé a zcela zásadní proměny: co se muselo odehrát v životě tohoto člověka, že během těch let obrátil své názory o plných sto osmdesát stupňů?
Anebo je tu i jiná možnost - totiž že se pod původní přezdívkou skrývá někdo zcela jiný. Recyklovaný účet, podobně jako tomu bylo v případě Tycoona.
V každém případě je to zajímavý fenomén, hodný pozornosti - a možná i tichého povzdechu nad tím, jak snadno se v digitálním světě mění identity i postoje.
Ano, skutečně - příspěvek uživatele rohypnola nese datum 17. června 2015, což znamená, že právě dnes uplynulo přesně deset let od jeho zveřejnění.
Co mě však zaujalo ještě více, je otázka jeho náhlé a zcela zásadní proměny: co se muselo odehrát v životě tohoto člověka, že během těch let obrátil své názory o plných sto osmdesát stupňů?
Anebo je tu i jiná možnost - totiž že se pod původní přezdívkou skrývá někdo zcela jiný. Recyklovaný účet, podobně jako tomu bylo v případě Tycoona.
V každém případě je to zajímavý fenomén, hodný pozornosti - a možná i tichého povzdechu nad tím, jak snadno se v digitálním světě mění identity i postoje.
@Horký Rom
Více se věnuj diskutovaným tématům a méně špehování lidí. Bude to lepší nejen pro diskuzi, ale i pro tvé duševní zdraví.
Identity a postoje se měnily i před nástupem digitálního světa. V roce 1989 se z kovaných komunistů, rozvědčíků a agentů stali prakticky přes noc příznivci kapitalismu a západních demokracií a identity Pávka a Bureše skončily ve skartovačkách.
Více se věnuj diskutovaným tématům a méně špehování lidí. Bude to lepší nejen pro diskuzi, ale i pro tvé duševní zdraví.
Identity a postoje se měnily i před nástupem digitálního světa. V roce 1989 se z kovaných komunistů, rozvědčíků a agentů stali prakticky přes noc příznivci kapitalismu a západních demokracií a identity Pávka a Bureše skončily ve skartovačkách.
@Tycoon
Identita pana prezidenta je zcela jasna.
Vcetne jeho postoju.
Jeho zasluhy jsou po roce 1989.
A zcela transparentni.
👍
www.idnes.cz/…3928_domaci_albe
Petr Pavel nic neskryva a je si vedom, ze to nebyla spravna cesta.
👍
Dokonce se omlouva.
Narozdil od Burese, ktery prestoze sam o sobe puvodne tvrdil, ze byl v te "hodne StB", sve clenstvi dnes popira!
PS Nevim, jak jinak by se mel Petr Pavel ocistit od prosovětského životopisu, nez svoji vybornou a respektovanou praci v NATO. A je prezidentovo orientace proruska? Urcite ne. Tudiz narazky na proruskou orientaci Petra Pavla jsou zcel mimo!
Identita pana prezidenta je zcela jasna.
Vcetne jeho postoju.
Jeho zasluhy jsou po roce 1989.
A zcela transparentni.
👍
www.idnes.cz/…3928_domaci_albe
Petr Pavel nic neskryva a je si vedom, ze to nebyla spravna cesta.
👍
Dokonce se omlouva.
Narozdil od Burese, ktery prestoze sam o sobe puvodne tvrdil, ze byl v te "hodne StB", sve clenstvi dnes popira!
PS Nevim, jak jinak by se mel Petr Pavel ocistit od prosovětského životopisu, nez svoji vybornou a respektovanou praci v NATO. A je prezidentovo orientace proruska? Urcite ne. Tudiz narazky na proruskou orientaci Petra Pavla jsou zcel mimo!
@DonVito
Jde spíše o symboliku.
Představ si, že by někdo demonstrujícím lidem v listopadu 1989 řekl, že za 35 let bude jeden komunista-rozvědčík prezidentem a druhý komunista-agent favoritem na post předsedy vlády.
Byli by určitě proti a dost pravděpodobně by ani nevěřili, že něco takového bude možné, pokud se revoluce dotáhne do konce.
Jde spíše o symboliku.
Představ si, že by někdo demonstrujícím lidem v listopadu 1989 řekl, že za 35 let bude jeden komunista-rozvědčík prezidentem a druhý komunista-agent favoritem na post předsedy vlády.
Byli by určitě proti a dost pravděpodobně by ani nevěřili, že něco takového bude možné, pokud se revoluce dotáhne do konce.
@Tycoon
Ja ti kaslu na symboliku.
Mame nejlepsiho prezidenta od Vaclava Havla.
A pitomyma argumentama to nezmenis.
Ja jsem na ty Letny v roce 1989 narozdil od tebe byl!
PS Na Burese to samozrejme plati. Tam je jednoznacna spojitost jeho minulosti a jeho dnesniho proruskeho chovani.
Pocinaje tim, ze poslal vlastniho syna na ruskem okupovany Krym! a konce proruskym provolavanim miru a nenavisti k Ukrajincum.
www.seznamzpravy.cz/…l-zalobce-186314
Ja ti kaslu na symboliku.
Mame nejlepsiho prezidenta od Vaclava Havla.
A pitomyma argumentama to nezmenis.
Ja jsem na ty Letny v roce 1989 narozdil od tebe byl!
PS Na Burese to samozrejme plati. Tam je jednoznacna spojitost jeho minulosti a jeho dnesniho proruskeho chovani.
Pocinaje tim, ze poslal vlastniho syna na ruskem okupovany Krym! a konce proruskym provolavanim miru a nenavisti k Ukrajincum.
www.seznamzpravy.cz/…l-zalobce-186314
@Tycoon
Tady je aktualni postoj prezidenta.
www.idnes.cz/…31419_domaci_svm?…
Odpůrce EU a NATO bych nejmenoval do čela obrany a zahraničí, prohlásil Pavel
Z toho se da vyvodit, ze Petr Pavel je problemem spis pro priznivce ruska a komunisticke strany, nez pro priznivce EU a NATO!
Tady je aktualni postoj prezidenta.
www.idnes.cz/…31419_domaci_svm?…
Odpůrce EU a NATO bych nejmenoval do čela obrany a zahraničí, prohlásil Pavel
Z toho se da vyvodit, ze Petr Pavel je problemem spis pro priznivce ruska a komunisticke strany, nez pro priznivce EU a NATO!
@DonVito
"Odpůrce EU a NATO bych nejmenoval do čela obrany a zahraničí, prohlásil Pavel"
Prezident neurčuje zahraniční politiku. Bohužel, ten výrok opět svědčí o jeho neznalosti právních principů naší země.
Jestliže v demokratických volbách zvítězí strana a vládu sestaví strana, která bude odpůrcem NATO a EU, tak je POVINNOSTÍ prezidenta takovouto vládu jmenovat. Tečka.
Mimochodem, tředba SPD prosazuje referendum i o setrvání v EU a NATO, ale nikdy neřekli, že chtějí aby jsme vystoupili. Takže nějkaé strašení SPD a řeči o proruské orientaci jsou zcela, ale ZCELA účelové a liché.
"Odpůrce EU a NATO bych nejmenoval do čela obrany a zahraničí, prohlásil Pavel"
Prezident neurčuje zahraniční politiku. Bohužel, ten výrok opět svědčí o jeho neznalosti právních principů naší země.
Jestliže v demokratických volbách zvítězí strana a vládu sestaví strana, která bude odpůrcem NATO a EU, tak je POVINNOSTÍ prezidenta takovouto vládu jmenovat. Tečka.
Mimochodem, tředba SPD prosazuje referendum i o setrvání v EU a NATO, ale nikdy neřekli, že chtějí aby jsme vystoupili. Takže nějkaé strašení SPD a řeči o proruské orientaci jsou zcela, ale ZCELA účelové a liché.
@Tycoon
Ne.
Pokavad nejen tvuj nick, ktery zde jede soustavnou agitaci proti EU atd je evidentně v nejakem jinem rezimu nez normalni jmena, jak zkazuji. odkazy Roma, vypada to, že STB praktiky tu provozujes ty.
Ne.
Pokavad nejen tvuj nick, ktery zde jede soustavnou agitaci proti EU atd je evidentně v nejakem jinem rezimu nez normalni jmena, jak zkazuji. odkazy Roma, vypada to, že STB praktiky tu provozujes ty.
@Horký Rom
Rohypnol se k tomu prispevku hlasi.
Je to ta sama osoba.
Dokonce tvrdi, ze mel pravdu...
Jako vzdy.
😀
Rohypnol se k tomu prispevku hlasi.
Je to ta sama osoba.
Dokonce tvrdi, ze mel pravdu...
Jako vzdy.
😀
@DonVito
Ano hlásím. A měl jsem skutečně pravdu.
Ano hlásím. A měl jsem skutečně pravdu.
@rohYpnol Měl, neměl, koho to dnes zajímá. 🤡
@DonVito
Doníčku hujeříčku, ani 100x opakovaná lež se pravdou nestane. Tak tady přestań lhát a dezinterpretovat co jsem napsal. Už jsem ti k tomu komentář dávno napsal, a ty ho samozřejmě účelově zamlčuješ.
Ano, je to výročí. Výročí příspěvku, který bych napsal v zásadě stejně i dnes a za který se vůbec nemám důvod stydět. Ba dokonce naopak.
Mé názory mají kontinuitu, mají samozřejmě vývoj. Ale mění se hlavně svět a okolnosti.
Doníčku hujeříčku, ani 100x opakovaná lež se pravdou nestane. Tak tady přestań lhát a dezinterpretovat co jsem napsal. Už jsem ti k tomu komentář dávno napsal, a ty ho samozřejmě účelově zamlčuješ.
Ano, je to výročí. Výročí příspěvku, který bych napsal v zásadě stejně i dnes a za který se vůbec nemám důvod stydět. Ba dokonce naopak.
Mé názory mají kontinuitu, mají samozřejmě vývoj. Ale mění se hlavně svět a okolnosti.
@rohYpnol
Citace i s odkazem rozhodne neni dezinterpretace!
Kdybys nebyl linej, tak misto urazek napises sve absurdni vysvetleni nazoroveho veletoce znovu. A budes jeste vic k smichu...
Pred deseti lety se tu rohypnol rozplyval nad Teslou a Elonem.
Dnes tu trolli, ze kdo ma rad Teslu, nema rad auta.
👎👎👎
A redaktor tomuto tleska.
👎
Trolle
PS Nejhorsi je, ze napises, ze jsi sice zmenil nazor, ale ze puvodni nazor je pravda. 😀 Tudiz sam o sobe tvrdis, ze v soucasnosti siris hlouposti (odporujici pravde)??
Ja souhlasim (i kdyz ne tak fanaticky) spise s rohypnolovym nazorem z roku 2015...
Citace i s odkazem rozhodne neni dezinterpretace!
Kdybys nebyl linej, tak misto urazek napises sve absurdni vysvetleni nazoroveho veletoce znovu. A budes jeste vic k smichu...
Pred deseti lety se tu rohypnol rozplyval nad Teslou a Elonem.
Dnes tu trolli, ze kdo ma rad Teslu, nema rad auta.
👎👎👎
A redaktor tomuto tleska.
👎
Trolle
PS Nejhorsi je, ze napises, ze jsi sice zmenil nazor, ale ze puvodni nazor je pravda. 😀 Tudiz sam o sobe tvrdis, ze v soucasnosti siris hlouposti (odporujici pravde)??
Ja souhlasim (i kdyz ne tak fanaticky) spise s rohypnolovym nazorem z roku 2015...
@DonVito
Je to dezinterpretace, protože ten odkaz nějak komentuješ a uvádíš v nějakých souvislostech, že. A moji reakci záměrně neuvádíš. Takže opět ve výsledku jen lžeš a předvádíš demagogii.
A ano, vím že pro tvůj slabomyslný svět je to těžko představitelné, že svět se vyvíjí a není statický a tomu také odpovídají názory a postoje.
Takže znovu - ano, 2015 jsem měl pravdu, stejně jako ji mám dnes. To co jsem napsal 2015 bych napsal klidně znovu a vůbec se nemám za co stydět. Naopak. A můj dnešní názor není v žádné kolizi s tím z 2015. Svět se změnil, mé názory se přirozeně vyvíjejí také.
Mimochodem, jen opravdu taková drobnost. Tohle je Tesla Y. 2015 byla Tesla S. To jso udvě auta, dva modely... Jen takový drobný "detail"... 😁
Smolík hujere. Tohle opět neuhádáš. Jsi jen demagog a lhář.
Je to dezinterpretace, protože ten odkaz nějak komentuješ a uvádíš v nějakých souvislostech, že. A moji reakci záměrně neuvádíš. Takže opět ve výsledku jen lžeš a předvádíš demagogii.
A ano, vím že pro tvůj slabomyslný svět je to těžko představitelné, že svět se vyvíjí a není statický a tomu také odpovídají názory a postoje.
Takže znovu - ano, 2015 jsem měl pravdu, stejně jako ji mám dnes. To co jsem napsal 2015 bych napsal klidně znovu a vůbec se nemám za co stydět. Naopak. A můj dnešní názor není v žádné kolizi s tím z 2015. Svět se změnil, mé názory se přirozeně vyvíjejí také.
Mimochodem, jen opravdu taková drobnost. Tohle je Tesla Y. 2015 byla Tesla S. To jso udvě auta, dva modely... Jen takový drobný "detail"... 😁
Smolík hujere. Tohle opět neuhádáš. Jsi jen demagog a lhář.
Knedlik Olomoucký
Příspěvek podléhá schvalování.
vuIcan
Příspěvek podléhá schvalování.
Knedlik Olomoucký
Příspěvek podléhá schvalování.
Te poplatek za doručení, když si udělám výlet do Německa do továrny bude to bez něj?
TMY Juniper vládne. Ostatní jen tiše hučí v zrcátkách.
A pan Musk? Inu… geniální, ale dost toxická osobnost 👍
S korunou z hoaxů a žezlem sarkasmu. 🤡
Milý kolego,
pokud bych skutečně byl „králem trollů“, pak bych musel mít alespoň vlastní erb a dvorního šaška - jako tebe.
Což zatím, k mé lítosti, nemám 👍
Těší mě, že dokážeš být tak sebekritický a upřímný vůči nám všem, milý Peťanku.
V dnešním světě, kde je pokora často považována za slabost a sebereflexe za zbytečný přepych, je Tvůj postoj osvěžujícím důkazem skutečného charakteru. Děkujeme Ti za tuto vzácnou lidskost 👍