Novinky
KANKUNEN
2
To funguje jak volby v Severní Korei. Taková papírová změna spíše k horšímu.
Európa ho nezaujíma. Takže doteraz to stálo za howno a odteraz to bude stáť za dve.
@traveldrive
Pokud opravdu se někde prokecl, že jej nezajímá trh o velikosti nekolika set milionů lidi lidí, tak by takového člověka měla dozorčí ráda na hodinu vyrazit.
Pokud opravdu se někde prokecl, že jej nezajímá trh o velikosti nekolika set milionů lidi lidí, tak by takového člověka měla dozorčí ráda na hodinu vyrazit.
@vencelín Myslím, že také jednoznačné to nie je, ale pokiaľ niekto stále hovorí len na jednu tému a o ostatných mlčí, lebo o nich nič nevie, má to dosť veľkú výpovednú hodnotu. Nový šéf rozhodne napraví to, čo tí doterajší nezvládali. 😁
Pripomína mi to istého vyskoškolského učiteľa na nemenovanej pedagogickej škole. Nikoho nezohnali, tak učil diaľkovo riaditeľky materských škôl, ktoré potrebovali získať titul, aby boli spôsobilé vykonávať prácu, ktorú už roky vykonávali. Tento pán mal učiť prírodopis, ale keďže neovládal nič okrem pavúkovcov, na ktoré mal asi úchylku, tak učil milé pani riaditeľky pavúkovce, ich charakteristiky, spôsoby lovu, typy sietí a tak podobne. Rozhodne tým bol veľmi užitočný, veľa pomohol a vzdelané pani riaditeľky doteraz získané vedomosti využívajú v praxi...
Pripomína mi to istého vyskoškolského učiteľa na nemenovanej pedagogickej škole. Nikoho nezohnali, tak učil diaľkovo riaditeľky materských škôl, ktoré potrebovali získať titul, aby boli spôsobilé vykonávať prácu, ktorú už roky vykonávali. Tento pán mal učiť prírodopis, ale keďže neovládal nič okrem pavúkovcov, na ktoré mal asi úchylku, tak učil milé pani riaditeľky pavúkovce, ich charakteristiky, spôsoby lovu, typy sietí a tak podobne. Rozhodne tým bol veľmi užitočný, veľa pomohol a vzdelané pani riaditeľky doteraz získané vedomosti využívajú v praxi...
To je fajne. Máme se v Evropě na co těšit. Kroky stellantisu ukazují kam pujde Evropa. Do ekonomické chudoby. Kde lidé auta nebudou kupovat.
@Pepa_007 máme co jsme si zvolili
@del42sa já je nevolil. Zase populistum sedli na lep.
@Pepa_007 To je fňukání, ale v dnešní době nemá žádná rozumná strana šanci. Volební heslo je menší byrokracie, ale zkus povyhazovat 20% úředníků. Končíš, pak příjde hornouher Babiš a rozdá koblihy a naslibuje vše.
@del42sa Ako už ktosi poznamenal, treba tú bruselskú zberbu odtiaľ vykopať... Inak nám nepomôže už ani svätená.
@traveldrive Akorát opak toho Bruselu je Moskva. Kromě toho se podívej na Nissan a Mitsubishi, taky za to může Brusel?
@KANKUNEN Nemáš trošičku teplotu? O čom melieš?
@KANKUNEN To není vůbec pravda. Svět není jen černobílý tj. když se postavíš nápadům z Bruselu (a to není nutné se postavit zdaleka všemu), tak automaticky nesklouzneš pod ruský vliv. To jsou hoaxy, který šíří dezinformační verbež.
@ryccardo Sklouznes.
Rozpinavost Ruska je primitivni, ale agresivni.
Ubranit se dokaze jen velky celek.
A Amerika se ted mezi normalni staty nepocita, dokud tam maji toho oranzovyho saska.
Ona si to Amerika vyresi, toho se nebojim. Ale zatim je mimo.
Rozpinavost Ruska je primitivni, ale agresivni.
Ubranit se dokaze jen velky celek.
A Amerika se ted mezi normalni staty nepocita, dokud tam maji toho oranzovyho saska.
Ona si to Amerika vyresi, toho se nebojim. Ale zatim je mimo.
Stellantis se potýká s důsledky obchodní politiky Tavarese.
Politika Donalda Trumpa s tim nema nic společného.
Redaktor by si mohl nastudovat chronologii ...
Politika Donalda Trumpa s tim nema nic společného.
Redaktor by si mohl nastudovat chronologii ...
Zbytečný článek, zbytečný člověk a zbytečná automobilka.
Koho zajímá že nějaký makaron bude šéfovat Stelantisu. Vždyť ty auto nejsou moc dobrý a pochybuji že se to změní l lepšímu když se bude starat o Ameriku. Fiat i PSA stojí za bačkoru, asi to ví. Proto se drží Chrysleru. A jeho SUV jsou v Americe všude.
Moto, motory a ještě jednou motory. Pořádné nehybridizované čtyřválce! Dokud toto evropské značky Stellantisu nenabídnou, nemají proti VW Group žádnou šanci!
@Arese Asi si sa nenamáhal čítať článok, že? Však načo...
@traveldrive Samozřejmě, že jsem si ho přečetl. Nový šéf prý asi bude na evropskou část Stellantisu kašlat. Možná zpočátku, ale pak už si to vůči akcionářům nebude moct dovolit. A proto jsem podotkl, že první podmínkou zvýšení prodejů jejich evropských značek je široká nabídka pořádných čtyřválcových mozorů.
@Arese
A psa umělo vcelku solidní motory, tak je určitě na čem stavět. Nu uvidíme, zda se s nimy pochlapi
A psa umělo vcelku solidní motory, tak je určitě na čem stavět. Nu uvidíme, zda se s nimy pochlapi
@Arese Alebo to nechá vyhniť, tesne pred kolapsom sa kajúcne vzdá funkcie, zbalí zlatý padák a zmizne. Vývoj motorov bude napredovať míľovými krokmi, výkon motora síce ekologicky klesne zo 100 na 66 kW, ale motor ho dá iba z dvoch valcov, čo bude ďalšia ekologická rana ruským imperialistom. Peniaze ušetrené na motore pôjdu na ďalší vývoj BEV, na ceste bude ďalšie dlho očakávané zvýšenie energetickej hustoty bateriek o 0,5 Wh/kg (kým za dva roky prídu nové baterky s pevným elektrolytom) a prídu so znížením dezénu nových ekologických pneumatík, čím sa rapídne zníži ich hmotnosť o 0,5%, a to bude znamenať menej častíc gumy aj brzdového prachu vo vzduchu. 😁
A který generalní ředitel stale přejmenovanané neuspěšné firmy byl uspešný? Bohužel všichni rujnují italský prumysl. To je jediný koncern ktery umi mít vice značek jen s jedním modelem...