Novinky
@Horký Hrom
❤️
Ja bych rekl predevsim vzdelani.
Pochopeni sklenikoveho efektu, globalniho oteplovani a jeho pricin.
Ale predevsim kriticke mysleni a prace s informacemi.
❤️
Ja bych rekl predevsim vzdelani.
Pochopeni sklenikoveho efektu, globalniho oteplovani a jeho pricin.
Ale predevsim kriticke mysleni a prace s informacemi.
@Zetti
Kdo říká, že zbytecne lety nas nezajimaji. Ale máš nějaké řešení krome omezování svobody? U auta přechodem na ev můžeš porad jezdit kam chces. U zákazu létání budou ti proti EV první, kdo budou křičet, ze eu je diktatura.
Kdo říká, že zbytecne lety nas nezajimaji. Ale máš nějaké řešení krome omezování svobody? U auta přechodem na ev můžeš porad jezdit kam chces. U zákazu létání budou ti proti EV první, kdo budou křičet, ze eu je diktatura.
Lotus Game over a Suzuki taky Game over. Poslední výkřiky automobilek padajících do propasti.
@DonVito
Ano, skleníkovým efektem trpí hujeříčci jako třeba ty. Chce to aspoň jednou vylézt ze skleníku a podívat se jak funguje reálný svět.
Ano, skleníkovým efektem trpí hujeříčci jako třeba ty. Chce to aspoň jednou vylézt ze skleníku a podívat se jak funguje reálný svět.
@Zetti whataboutismus jak vyšitý. Kdo říká, že zároveň neřešíme letadla a lodě?
Auta jsou nám nejblíž a jsou nejčastějším dopravním prostředkem a taky se u něj navíc řeší lokální emise, aby lidi ve městech třeba nemuseli umírat dřív, trpět na různé astmatické nemoci, nebo si z důvodu smogové situace nasazovat roušky
Auta jsou nám nejblíž a jsou nejčastějším dopravním prostředkem a taky se u něj navíc řeší lokální emise, aby lidi ve městech třeba nemuseli umírat dřív, trpět na různé astmatické nemoci, nebo si z důvodu smogové situace nasazovat roušky
@mimomisu my se tu bavime o oteplovani.
Existují tabulky doby dožití, budes se divit, vede Praha, mesto s nejvetsi koncentraci dopravy
tn.nova.cz/…zdily-jsou-velke
Existují tabulky doby dožití, budes se divit, vede Praha, mesto s nejvetsi koncentraci dopravy
tn.nova.cz/…zdily-jsou-velke
@Mikesus litani je zbytečně levny. Na dane, pokuty a poplatky je levicova evropa mistrem, v tom ji nemusi nikdo radit. Zaletět si jenom na kafe pres pul sveta je zhovadilost
@DonVito no u Lotusu určitě ne, jeho marketing je historie a identita značky. Tedy lehké, exotické sportovní auto, za lepší cenu než Porsche, Ferrari, Lamborghini, Aston Martin atd. Tedy hodně muziky a hlavně, hodně agility a živočišnost, okruhové závodění. Je to velmi specifická značka, která si dělá marketing už jenom tím jaká je, resp. byla. Váš příspěvek tedy patří pod jiné vlákno asi.
@DonVito oteplovaci jsou dalsi pokrytci. Rešíte auta a milony zbytecnych letu vas nezajimaji. Az to oteplovani zacnete brát vážně, kdyz uz je to s planetou vážné, omezi se lety misto jejich zvysovani, tak vam ty kydy budu verit. Planeta se otepluje miliony let a oteplovat bude. Jednou se otepli tak,ze na ni skonci zivot. Zadny elektroauta to nezastavi a myslim ani nezabrzdi.
@Horký Hrom Až na to, že úkolem automobilky rozhodně není své zákazníky "vychovávat", ale co nejlépe plnit jejich skutečné tužby a poptávku!
Ukolem automobilky je tak jako u kazde firmy predevsim vytvaret zisk!
A soucasti toho je PR - marketing.
Ktery zakazniky "vychovava".
Je to zcela bezne.
Divim se, ze se nad tim nekdo pozastavuje.
🙂
PS Ty jsi vychovany zcela vzorne ke spalovakum, manualum, zvuku a rucni brzde...